Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Pe apr 09, 2010 11:15 am

Matjazy je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a:Zakaj pa uporabniki kupujejo "občutljive" avte? Naj z nenakupom pokažejo proizvajalcem, da naj ga ne serjejo.


Natančno tako! Če kupiš ok avto, mislim konstrukcijsko, je vse ok. Vozim dizle že nekaj časa, pa nisem imel nobenih težav. S starimi itak ne, sedaj pa uvožena italjanska j***a tudi delajo nekaj 10k km brez najmanjših težav. Pa tankam kar pride mimo, tudi poceni nafto iz kant raznih sumljivih izvorov.


Energetik je bolj ciljal na to, da naj bi vsi navadne bencinarje kupovali. kar je nesmisel. Če že obstaja neka naprednejša tehnika, ni ravno rešitev v bojkotiranju le te! Osebno se nikakor nimam namena vozit v nekem atmosferskem bencinarju, da bom imel visoko porabo in minimalen navor. Imam pa vseeno raje pri polnem avtu in dinamični vožnji porabo 6l ali kak deci več, pa še neki srednji obrati so čisto dovolj za večino prehitevanj. Zakaj bi se tega odrekali? Sploh če pogledamo novi ekološki davek...
Zasilna rešitev je sicer v izogibanju "kritičnih" agregatov, ampak ga ni takega junaka več, da nebi bili pri določenem deležu problemi in ta delež je odločno previsok! Najboljša rešitev bi bil večji pritisk na uvoznike in daljše garancije brez drobnega tiska!
Nekomu, ki je toliko denarja zmetal v eno realtivno priznano znamko, razlagati, naj si kupi kaj bolj "ziher", je višek sarkazma. Takšni stroški se tako pogosto enostavno ne bi smeli pojavljat oz. bi morali biti malo drugače kriti s strani uvoznikov!
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Pe apr 09, 2010 11:36 am

BB99: malo se pozanimaj pri raznoraznih serviserjih visokotlačnih pump in injektorjev koliko so imeli zadnje čase servisiranja tega pri uporabnikih OMV nafte.

Kolikor je meni znano je težave v tem, da nafta od OMV-ja premalo maže in povzroči ali zaribanje visokotlačne pumpe ali pa tako veliko obrabo, da kovinske opilke odnese v šobo in jo zamaši.

Problem pa naj bi bil v tem, da so kupili tanker nafte, ki naj bi ga nihče drug hotel in je bil precej skonto. Avstrijci si pa itak mislijo, da za nas "južnjaki" je pa pač vse dobro in so nam ga podturili na naše črpalke. :x
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Pe apr 09, 2010 11:45 am

Če je motor tako skonstruiran, da ne prenese niti najmanjše fluktuacije v kvaliteti goriva, pač zame ni kaj dosti vreden. Ampak če bi trg deloval, takih motorjev kmalu ne bi bilo več. Ampak očitno folk kupuje isti model, pa čeprav mu je povzročal težave.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy Pe apr 09, 2010 11:50 am

Energetik81 je napisal/-a:Če je motor tako skonstruiran, da ne prenese niti najmanjše fluktuacije v kvaliteti goriva, pač zame ni kaj dosti vreden. Ampak če bi trg deloval, takih motorjev kmalu ne bi bilo več. Ampak očitno folk kupuje isti model, pa čeprav mu je povzročal težave.

Se moram še 1x popolnoma strinajt!
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe apr 09, 2010 11:54 am

Energetik81 je napisal/-a:Če je motor tako skonstruiran, da ne prenese niti najmanjše fluktuacije v kvaliteti goriva, pač zame ni kaj dosti vreden. Ampak če bi trg deloval, takih motorjev kmalu ne bi bilo več. Ampak očitno folk kupuje isti model, pa čeprav mu je povzročal težave.

konkretno vem za MB (tisti varčni model v E klasi 350) ima v Slo in HR ter naprej po regiji prepoved prodaje...........takih znamk in modelov je še kr nekaj (za Slo sicer ne vem, naprej proti jugu pa zihr)

In pri nas je "mineštra" pa naj reče kdo kaj hoče, v A sploh tisti tadražji (neki GP dizel) dela čudeže....
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Pe apr 09, 2010 1:25 pm

BBoss je napisal/-a:BB99: malo se pozanimaj pri raznoraznih serviserjih visokotlačnih pump in injektorjev koliko so imeli zadnje čase servisiranja tega pri uporabnikih OMV nafte.

Kolikor je meni znano je težave v tem, da nafta od OMV-ja premalo maže in povzroči ali zaribanje visokotlačne pumpe ali pa tako veliko obrabo, da kovinske opilke odnese v šobo in jo zamaši.

Problem pa naj bi bil v tem, da so kupili tanker nafte, ki naj bi ga nihče drug hotel in je bil precej skonto. Avstrijci si pa itak mislijo, da za nas "južnjaki" je pa pač vse dobro in so nam ga podturili na naše črpalke. :x


Zanimiva teorija BBoss. Zakaj pa se to ne dogaja s Petrolom, ki si čisto tako BTW z OMV deli rezervoarje. Preden prodajaš neumnosti se najprej pozanimaj kako so stvari urejene. Tudi nekje v tej temi je o tem govora.

Druga stvar glede kakovosti goriva: Vse vrste goriva v SLO, ki se prodajajo so preverjene in ustrezajo standardu - nadzor kakovosti. Torej zaradi goriva avtomobili ne morejo imeti težav. Glede na logiko, ki jo tu zagovarjajo servisi (krivda goriva) pa bi bilo potrebno nekaj spremeniti pri prodajalcih/serviserjih. Vozila ki ne morejo prebaviti brez težav goriva po EU standardu (je veljaven tudi v SLO) naj se izločijo iz prodaje. Če tega ne naredijo prodajalci sami, pa naj kaj ukrene famozno varstvo potrošnikov - če lahko zaradi enega neustreznega kabla prepovejo prodajo celih linij TV aparatov in podobno bodo pa isto naredili še za vozila.

Še bolj smiselno pa bi bilo, da si kupci in prodajalci določenih vozil (ne ciljam na dotični avtomobil) priznajo, da so motorji bolj pokvarljivi kot si želijo. Servisi in uvozniki bodo morali priznati kakšno garancijo ali kulanco več in kupci bodo še vedno zadovoljni vozili določen avtomobil. Dokler pa bodo razni "serviserji" in "mojstri" popravil svoje neznanje/nesposobnost diagnosticiranja napake na vozilu skrivali za modro ugotovitvijo: "vbirzg je crknil zaradi slabega goriva, popravilo je 25% vrednosti vozila" pa bomo kjer smo danes.

Če pa se na cesti najde kakšen stroj, ki res potrebuje posebno gorivo naj proizvajalec to napiše v navodila za uporabo, ter se tako zaščiti. Sem prepričan da bo naftni lobij z veseljem ponudil primerno gorivo.

Lp Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Pe apr 09, 2010 1:49 pm

tristan01, se lahko samo podpišem. Odlično napisano.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
ejsim
Uporabnik
 
Prispevkov: 835
Pridružen: Sr jul 29, 2009 7:33 am

Napisal/-a ejsim Pe apr 09, 2010 2:54 pm

No pa sej če pogledaš.. Avtomobili imajo garancijo recimo 3 leta, 4 leta, mogoče 5 let. Ok, Ceed 7 ampak ni važno, ker je itak omejen s 150.000 km. Večinoma pa skoraj vsa vozila prebavijo gorivo po EU standardih tako, kot morajo. Prebavijo do cca 100.000 ali 150.000 km, potem pa problem (seveda, k sreči ne velja za vse, ampk..).

Torej..tovarna GARANTIRA (ker nam njihova obljuba ne pomeni nič, imamo zato seveda pisno garancijo), da bo vozilo z uporabo predpisanih tekočin, materialov, nadomestnih delov, ustreznim in pravočasnim servisiranjem, delovalo "brezhibno" cca 3, 4 leta. V kolikor se kaj vmes pokvari, škodo oz popravilo krijejo oni - seveda, v kolikor si dejansko uporabljal pravo gorivo, v kolikor si pravočasno servisiral itd.. To je pa tudi vse :) Kar se njih tiče, vozilo lahko po izteku garancije "izhlapi", pa ne bodo krivi, ker pač to več ni v njihovih rokah. Seveda bodo ob dobro ime - če pa avtomobil zamenjaš dokler je še v garanciji, ali kmalu po izteku, ti je pa praktično vseeno.

Kakorkoli že..avtomobili zdržijo tolko časa, kolikor "morajo". Po tem, pa je verjetno odvisno od same zasnove oz materialov mašine, kdaj bo kaj začelo crkavati. Velik vpliv pa ima potem še kakovost goriva.. Pa sej, podobno je če primerjamo z oljem.. Na trgu se recimo prodaja več olj gradacije 5W-40.. Vsi ustrezajo standardom, ane? Tudi tista najmanj kakovostna.. Seveda pa naj bi tista "boljša olja", motor ščitila bolj, manjša naj bi bila poraba, obraba, posledično naj bi avtomobil deloval dlje in naj bi imel manj težav.

Če bi vzeli 2 enaka avtomobila, z enako mašino in ju vozili pod enakimi voznimi pogoji in bi z avtom naredili 200.000 km, bi se verjetno pri obrabi mašine poznala razlika med najboljšim in najslabšim proizvajalcem olja, čeprav oba "ustrezata standardom" ? Podobno je verjetno z gorivom..

Jaz sem večinoma sicer tankal na OMV, ker mi je sproti, mislim pa, da neke ogromne razlike med slovenskimi ponudniki ni.. Da bi si en delal večje stroške in dobavljal bolj kakovostno gorivo kot drugi? Hah..dvomim da jim je do tega.. Včasih imamo verjetno srečo in kdaj pa kdaj natankamo boljše gorivo, drugič slabše, starejše..
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe apr 09, 2010 3:42 pm

BBoss je napisal/-a:Problem pa naj bi bil v tem, da so kupili tanker nafte, ki naj bi ga nihče drug hotel in je bil precej skonto. Avstrijci si pa itak mislijo, da za nas "južnjaki" je pa pač vse dobro in so nam ga podturili na naše črpalke. :x

to je "živa" resnica in to je večinoma delal Petrol in še en dokaz, da smo na teh prostorih (ciljam na trgovce, ki jim, ko se gre za dobiček ni nič "sveto") neke vrste lumpi, da ne uporabim še hujši izraz........

PS in baje ta njihov novi "carera" bencin ne velja nič.....osebno sem zagovornik omv-ja in ne opažam slabosti, da pa tankamo "drek" sem se prepričal že nekajkrat.....
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Pe apr 09, 2010 4:29 pm

sašo5 je napisal/-a:
BBoss je napisal/-a:Problem pa naj bi bil v tem, da so kupili tanker nafte, ki naj bi ga nihče drug hotel in je bil precej skonto. Avstrijci si pa itak mislijo, da za nas "južnjaki" je pa pač vse dobro in so nam ga podturili na naše črpalke. :x

to je "živa" resnica in to je večinoma delal Petrol in še en dokaz, da smo na teh prostorih (ciljam na trgovce, ki jim, ko se gre za dobiček ni nič "sveto") neke vrste lumpi, da ne uporabim še hujši izraz........

PS in baje ta njihov novi "carera" bencin ne velja nič.....osebno sem zagovornik omv-ja in ne opažam slabosti, da pa tankamo "drek" sem se prepričal že nekajkrat.....


Itak tankamo drek, tako kot marsikateri premium izdelek ni isti za npr. nemški in slovenski trg, tako tudi gorivo ni. Da ne govorimo še o nivojih serijske opreme v avtih ipd. Petrol je recimo z ultimaxom vrgel tako bajno reklamo kkako zelo so izboljšali gorivo... Kaj smo torej prej tankali, če je to zdaj končno za silo dobro? Vglavnem obup vse skupaj...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Pe apr 09, 2010 4:44 pm

Ne vem, o kakšnem "dreku" govorite. Meni se zdi bencin pri nas povsem OK. Tankamo 2 avta, na Petrolu, OMV, Agip pa nikoli nobenih težav. Poraba pa je blizu tehničnih specifikacij za avta.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Bucko99
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 778
Pridružen: Če apr 13, 2006 9:14 pm
Kraj: Around Ljubljana

Napisal/-a Bucko99 Pe apr 09, 2010 8:08 pm

Kakorkoli, danes so vzeli vzorce nafte in cakamo na analizo. Naj povem da reklamacije za OMV izvaja zavarovalnica WIENER STÄDTISCHE - v OMV te obrnejo na njih.
Je danes prisel en stric, vzel vzorce nafte in napisal zapisnik, sedaj pa baje rabjo ksn tedn d pregledajo :shock: Avto stoji nesrecno na servisu, in dokler ne bo rezulatov analize se ne bo popravljalo.

Vse lepo in prav, raumem da se kaj pokvari (delam sam v poslu z mnogo vecjimi stroji), samo da je pa strošek popravila tako enormen, mi pa ne bo nikoli jasno... :roll: :shock:
Sploh pa se sprasujem, zakaj avto redno voziti na pooblaščene servise, imeti vse pošlihtano glede dokumentacije in servisiranja, potem pa takole... :shock: Ne recem ce bi bil strosek popravila 10-20 % vrednosti avtomobila, ne pa 50% ali več....

P.S.: Še vedno pa ni nobenega tu, ki bi imel podoben primer ?
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Pe apr 09, 2010 8:19 pm

BB99 je napisal/-a:Sploh pa se sprasujem, zakaj avto redno voziti na pooblaščene servise, imeti vse pošlihtano glede dokumentacije in servisiranja, potem pa takole... :shock:


Ravno zaradi tega smo mi kar lepo odnehali od pooblaščenih servisov pri "starejših" avtih, najprej preplačaš servise, potem te pa še popravilo pride tako astronomsko drago, da nima smisla na pooblaščenem menjat. Tudi če bi upoštevali 50% kulance, bi bil račun z delom kvečjemu enak ali celo višji od tistega pri nepooblaščenem majstru...
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
gustelj
Novinec
 
Prispevkov: 154
Pridružen: So jul 09, 2005 9:03 am

Napisal/-a gustelj So apr 10, 2010 7:03 am

BB99 je napisal/-a:Avto je R Clio dci 63kw, letnik 06. Sem biu na servisu in bodo dali nafto v analizo.. zaenkrat še čakam, je pa precej ''smetna'', bom pa jutri povprašal še na OMV.

Zanima me, če je imel kdo podoben primer in kako se je rešilo, ker strošek +2000€ je več kot preveč za tako napako!!

Na OMV-ju sem pa tankal 90%, prav iz razloga ''slabe nafte'' na Petrolih... tako da :shock:
Kakršenkoli nasvet ali informacija sta dobrodošla !


Vsi skupaj pozabljate, da ima sedaj dizel na praktično vseh črpalkah po evropi in tudi pri nas primešanih 5%biodizla, kar je seveda povsem po standardih. To pred 2-leti pri nas še ni bilo tako množično in OMV in Petrol tega nista imela na vseh črpalkah.
Biodizel sam ima boljše mazalne lastnosti kot naftni dizel, tako da v mazalnosti ni problem, ima pa izredno močan čistilni učinek. Biodizel namreč raztaplja tudi tiste netopne ostanke, ki se v običajni nafti ne topijo. Po letih in kilometrih točenja se v rezervoarju žal na nekaterih mestih naberejo netopne obloge. Te pa biodizel počasi najeda in v nekem trenutku jih odnese s seboj v motor. Filter jih večinoma prestreže, a ne vse. Najbolj nevarni so drobni trdi delci, ki so nevarni za visokotlačno črpalko.
Kamionisti, ki čez leto vozijo na biodizel, pozimi pa na nafto to dobro vedo. Takoj po prvem točenju biodizla po končani zimi jim že po nekaj 100 km ali 1000 km poponoma zabije filter za gorivo, ki ga seveda takoj zamenjajo, potem imajo pa mir.

Clio z 1.5 dci motorjem je pa sploh statistični primer kjer se pojavljajo take okvare. Več kot 50% takih okvar v Sloveniji je ravo na tem avtomobilu, ki ima očitno občutljivo visokotlačno črpalko. Pred 2-ma letoma so zato v Revozu začeli v njih vgrajevati posebni filter za gorivo, ki so ga prej imeli samo dražji Renaulti, pa tudi črpalka je doživela neke spremembe.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 So apr 10, 2010 4:35 pm

BB99 je napisal/-a:Kakorkoli, danes so vzeli vzorce nafte in cakamo na analizo. Naj povem da reklamacije za OMV izvaja zavarovalnica WIENER STÄDTISCHE - v OMV te obrnejo na njih.
Je danes prisel en stric, vzel vzorce nafte in napisal zapisnik, sedaj pa baje rabjo ksn tedn d pregledajo :shock: Avto stoji nesrecno na servisu, in dokler ne bo rezulatov analize se ne bo popravljalo.

Vse lepo in prav, raumem da se kaj pokvari (delam sam v poslu z mnogo vecjimi stroji), samo da je pa strošek popravila tako enormen, mi pa ne bo nikoli jasno... :roll: :shock:
Sploh pa se sprasujem, zakaj avto redno voziti na pooblaščene servise, imeti vse pošlihtano glede dokumentacije in servisiranja, potem pa takole... :shock: Ne recem ce bi bil strosek popravila 10-20 % vrednosti avtomobila, ne pa 50% ali več....

P.S.: Še vedno pa ni nobenega tu, ki bi imel podoben primer ?


Lahko ti samo čestitam na vztrajnosti. Upam pa da se zavedaš da ne boš dosegel ničesar. Gorivo je bilo testirano ob prihodu v KP - Instalacija. Tam se hrani kot je treba in prepeljano na bencinski servis, kjer so zopet rezervoarji redno pregledani in ustrezajo vsem pravilom. Končni rezultat bo tako pokazal da je gorivo kot je treba, ti boš vsaj teden dni čakal na rezultate in to je to. Glede na to da avtomobil potrebuješ si si nakopal samo dodaten teden čakanja. Vsem ki se vam (nam) bo to še kdaj pripetilo pa samo v razmislek. Kako lahko mehanik, ki je o nafti slišal le pri osnovnošolski kemiji kar na oko oceni da je gorivo slabo, na drugi strani pa imamo akreditirane laboratorije in diplomirane inženirje kemije ki nadzirajo kakovost. Saj ne rečem če bi našli v rezervoarju ali filtrih usedline ki že na oko ne sodijo v gorivo. Tako pa o takem primeru tu ni govora.

Lp Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So apr 10, 2010 4:55 pm

gustelj je napisal/-a:Vsi skupaj pozabljate, da ima sedaj dizel na praktično vseh črpalkah po evropi in tudi pri nas primešanih 5% biodizla, kar je seveda povsem po standardih. To pred 2-leti pri nas še ni bilo tako množično in OMV in Petrol tega nista imela na vseh črpalkah.

Biodizel sam ima boljše mazalne lastnosti kot naftni dizel, tako da v mazalnosti ni problem, ima pa izredno močan čistilni učinek. Biodizel namreč raztaplja tudi tiste netopne ostanke, ki se v običajni nafti ne topijo. Po letih in kilometrih točenja se v rezervoarju žal na nekaterih mestih naberejo netopne obloge. ...


Najbolj verjeten vzrok? V bistvu plačujemo davek na slabo nafto iz prejšnjih let.

Mehanika pa zamenjat.
 
Bucko99
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 778
Pridružen: Če apr 13, 2006 9:14 pm
Kraj: Around Ljubljana

Napisal/-a Bucko99 So apr 10, 2010 6:12 pm

gustelj je napisal/-a:Pred 2-ma letoma so zato v Revozu začeli v njih vgrajevati posebni filter za gorivo, ki so ga prej imeli samo dražji Renaulti, pa tudi črpalka je doživela neke spremembe.


Poseben filter ? Že tako ali tako stane filter za nafto čez 50 € brez DDV-ja :? Hmm, zanimivo da nič ne obveščajo o modifikacijah, vsekakor bi rajsi dal preventivno 500€ za novo črpalko, kot pa 3000€ za popravilo...

@esem: avto je bil od nakupa ( sem prvi lastnik ) redno servisiran na pooblaščenem servisu, tako da v tem primeru ne vidim rešitve v menjavi mehanika :?:

@tristan: se zavedam čezdalje bolj, ampak so našli neke usedline v filtru goriva :?: , zato tudi vsa ta kolobocija z OMV-jem in zavarovalnico. Na srečo lahko uporabljam drug avto ki ga imamo doma, tako da lahko avto stoji tudi kak teden več, če se bo kaj doseglo s tem - so mi pa na servisu predlagali test nafte !
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne apr 11, 2010 12:07 am

BB99 je napisal/-a:@esem: avto je bil od nakupa ( sem prvi lastnik ) redno servisiran na pooblaščenem servisu, tako da v tem primeru ne vidim rešitve v menjavi mehanika :?:

@tristan: se zavedam čezdalje bolj, ampak so našli neke usedline v filtru goriva :?: , zato tudi vsa ta kolobocija z OMV-jem in zavarovalnico. Na srečo lahko uporabljam drug avto ki ga imamo doma, tako da lahko avto stoji tudi kak teden več, če se bo kaj doseglo s tem - so mi pa na servisu predlagali test nafte !


Mišljeno je bilo, da mehaniku, ki iz prve ustreli "slaba nafta", ni ravno najbolj za zaupat - zato menjava mehanika. Lahek strel na prvo (tujo) žogo! Seveda je to veljalo le do tvojega posta, kjer praviš, da so našli usedline v filtru. Da bi mehanik omenil biodizel in s tem tudi "zastaranost" slabe nafte (bivše, sedaj raztopljene obloge) oz vprašljivo vrednost analize, pa ni šans.

Morda pa bodo pri analizi to ugotovili ali vsaj nafto zaradi starih (in sedaj zaradi biodizla raztopljenih) usedlin spoznali kot slabo. Žal še vedno lahko analiza vzorca iz rezervoarja črpalke onemogoči odškodninski zahtevek.

Kdo bo plačal analizo nafte in koliko pride - če se nafta izkaže kot dobra in jo plačaš ti?
Meni se zdi, da je tisto, kar je Gustelj napisal, precej verjeten vzrok. V tem primeru boš verjetno sam vse popušil - tudi analizo - žal.
Upajmo, da se motim...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

BB99 je napisal/-a:....
P.S.: Še vedno pa ni nobenega tu, ki bi imel podoben primer ?


Podobnih primerov težav s šobami zaradi nafte je bilo že precej. Nekaj je tu (tudi ostale strani), nekaj pa poišči z Guglom - npr "slaba nafta".

Bi bil pa čas, da kdo pove, kako naj avtor pride ceneje skozi - kdo obnavlja/čisti šobe, črpalko itd.. Tudi - kako je z "reklamacijo" nafte, kako ima največ možnosti za uspeh (odvetnik itd?).
 
beasy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Sr apr 14, 2010 2:05 pm

Napisal/-a beasy Sr apr 14, 2010 2:17 pm

Čisto slučajno me je zaneslo na ta forum in ugotovim, da je moja težava skoraj do pike enaka.

Dva dni nazaj mi je "počakal" Clio letnik 2006 1.5 dCi 85 konjev. Diagnoza ista: šobe, pumpa, pa ene dva meseca bo treba delat za servis :twisted:
Če kdo zna čudeže delat je dobrodošel.


Pravijo na Renaultu, da se to pač zgodi, a se žal dogaja.
Zadnjič spremenil beasy, dne To apr 20, 2010 1:35 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Bucko99
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 778
Pridružen: Če apr 13, 2006 9:14 pm
Kraj: Around Ljubljana

Napisal/-a Bucko99 Sr apr 14, 2010 8:16 pm

@beasy: pa si ga servisiral na pooblašenem servisu ?

Sicer pa še vedno čakamo analizo nafte.... :?
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov