evilfury je napisal/-a:Zdaj sem se še enkrat peljal in kadar se preklopi na plin avto nenormalno zatrokira. A je razlog v plinu? Zdaj se vozim na bencin, ker le tako dela normalno avto.
gaspro je napisal/-a:Nekje zgoraj sem prebral temo o parafinu, je dodatek k plinu da ga zavohamo. V večini je neprištevn, včasih se zgodi da maši filtre, ..
Baje da plineksov sistem ne zmore preklopit na prostem teku. Jaz vem kakšne kvalitete so sistemi Plineksa in G-1 vendar je to povsem odvisno od nastavitev. Tudi vrhunski sitem lahko nastaviš tako, da ne preklaplja prej. Namreč tile pogoji morejo biti izpolnjeni.
TempReducer(uparjalnika) mora doseči določeno temperaturo (ponavadi 35 - 40stopinjC)
ko je to izpolnjeno se odpreta ventila, Multiventil, in Plinski ki je spredaj.
Potem pa avto preklopi kot je nastavljeno. Lahko preklaplja ob padanju obratov ali vzponu le teh in pa meja (recimo 1500)
To pomeni.
1600 padanje obratov
Motor je topel.
Se pelješ, na bencinu v 1. brzini in ko menjaš v 2. padejo obrati recimo na 1300 in avto med tem preklopi na plin.
1200 vzpon obratov
Se pelješ na bencin in ko avto doseže 1200 obratov menja na plin. Te nastavitve so lahko problem cukanja, saj nekateri sistemi preklaplajo lepše kot drugi. In ko on preklopi medtem ko pospešuje, sistem ne preklopi lepo - cuka - včasih tudi crkne.
Trdo preklaplanje pa pride največkrat zaradi tega ker ne vklaplja en po en cilinder tako kot mora.
Tukaj še je tudi možnost časovnega zamika če je avto topl kak dolgo naj rabi da preklopi na plin. Recimo 5s.
Programi za konfiguracijo sistema so si po večini podobni, vsak ima neke prednosti in pa slabosti. Je pa jasno da mora dražji sistem podpirati več "opcij" kot tisti cenejši. Včasih jih 3/4 niti uporabijo ne.
Še odgovor na eno vprašanje odzgoraj.
Uparjalniki se delijo po kategorijah v kW avtomobila.
Če jaz zmontiram v H2 uparjalnik ki je predviden za 80kW vozilo pride do sledečega problema.
Avto potrebuje več plina(plinaste faze) kot je uparjalnik lahko sploh "predela". Pride do reakcije in zamrzne. Če kdo ne vrjame ali mu ni jasno zakaj. Naj vzame gospodinjsko jeklenko, jo malo odpre in obrne na glavo. Mislim da je temperatura okrog -175 stopinjC. Uparjalniki za močnejša vozila oz. bolj potratna vozila ponavadi kaki 8cilindrov so enkrat večji in nudijo 2 izhoda za plin plinaste faze.
gaspro je napisal/-a:Nekje zgoraj sem prebral temo o parafinu, je dodatek k plinu da ga zavohamo. V večini je neprištevn, včasih se zgodi da maši filtre, ..
Baje da plineksov sistem ne zmore preklopit na prostem teku. Jaz vem kakšne kvalitete so sistemi Plineksa in G-1 vendar je to povsem odvisno od nastavitev. Tudi vrhunski sitem lahko nastaviš tako, da ne preklaplja prej. Namreč tile pogoji morejo biti izpolnjeni.
TempReducer(uparjalnika) mora doseči določeno temperaturo (ponavadi 35 - 40stopinjC)
ko je to izpolnjeno se odpreta ventila, Multiventil, in Plinski ki je spredaj.
Potem pa avto preklopi kot je nastavljeno. Lahko preklaplja ob padanju obratov ali vzponu le teh in pa meja (recimo 1500)
To pomeni.
1600 padanje obratov
Motor je topel.
Se pelješ, na bencinu v 1. brzini in ko menjaš v 2. padejo obrati recimo na 1300 in avto med tem preklopi na plin.
1200 vzpon obratov
Se pelješ na bencin in ko avto doseže 1200 obratov menja na plin. Te nastavitve so lahko problem cukanja, saj nekateri sistemi preklaplajo lepše kot drugi. In ko on preklopi medtem ko pospešuje, sistem ne preklopi lepo - cuka - včasih tudi crkne.
Trdo preklaplanje pa pride največkrat zaradi tega ker ne vklaplja en po en cilinder tako kot mora.
Tukaj še je tudi možnost časovnega zamika če je avto topl kak dolgo naj rabi da preklopi na plin. Recimo 5s.
Programi za konfiguracijo sistema so si po večini podobni, vsak ima neke prednosti in pa slabosti. Je pa jasno da mora dražji sistem podpirati več "opcij" kot tisti cenejši. Včasih jih 3/4 niti uporabijo ne.
Še odgovor na eno vprašanje odzgoraj.
Uparjalniki se delijo po kategorijah v kW avtomobila.
Če jaz zmontiram v H2 uparjalnik ki je predviden za 80kW vozilo pride do sledečega problema.
Avto potrebuje več plina(plinaste faze) kot je uparjalnik lahko sploh "predela". Pride do reakcije in zamrzne. Če kdo ne vrjame ali mu ni jasno zakaj. Naj vzame gospodinjsko jeklenko, jo malo odpre in obrne na glavo. Mislim da je temperatura okrog -175 stopinjC. Uparjalniki za močnejša vozila oz. bolj potratna vozila ponavadi kaki 8cilindrov so enkrat večji in nudijo 2 izhoda za plin plinaste faze.
iziboy je napisal/-a:gaspro je napisal/-a:Nekje zgoraj sem prebral temo o parafinu, je dodatek k plinu da ga zavohamo. V večini je neprištevn, včasih se zgodi da maši filtre, ..
Baje da plineksov sistem ne zmore preklopit na prostem teku. Jaz vem kakšne kvalitete so sistemi Plineksa in G-1 vendar je to povsem odvisno od nastavitev. Tudi vrhunski sitem lahko nastaviš tako, da ne preklaplja prej. Namreč tile pogoji morejo biti izpolnjeni.
TempReducer(uparjalnika) mora doseči določeno temperaturo (ponavadi 35 - 40stopinjC)
ko je to izpolnjeno se odpreta ventila, Multiventil, in Plinski ki je spredaj.
Potem pa avto preklopi kot je nastavljeno. Lahko preklaplja ob padanju obratov ali vzponu le teh in pa meja (recimo 1500)
To pomeni.
1600 padanje obratov
Motor je topel.
Se pelješ, na bencinu v 1. brzini in ko menjaš v 2. padejo obrati recimo na 1300 in avto med tem preklopi na plin.
1200 vzpon obratov
Se pelješ na bencin in ko avto doseže 1200 obratov menja na plin. Te nastavitve so lahko problem cukanja, saj nekateri sistemi preklaplajo lepše kot drugi. In ko on preklopi medtem ko pospešuje, sistem ne preklopi lepo - cuka - včasih tudi crkne.
Trdo preklaplanje pa pride največkrat zaradi tega ker ne vklaplja en po en cilinder tako kot mora.
Tukaj še je tudi možnost časovnega zamika če je avto topl kak dolgo naj rabi da preklopi na plin. Recimo 5s.
Programi za konfiguracijo sistema so si po večini podobni, vsak ima neke prednosti in pa slabosti. Je pa jasno da mora dražji sistem podpirati več "opcij" kot tisti cenejši. Včasih jih 3/4 niti uporabijo ne.
Še odgovor na eno vprašanje odzgoraj.
Uparjalniki se delijo po kategorijah v kW avtomobila.
Če jaz zmontiram v H2 uparjalnik ki je predviden za 80kW vozilo pride do sledečega problema.
Avto potrebuje več plina(plinaste faze) kot je uparjalnik lahko sploh "predela". Pride do reakcije in zamrzne. Če kdo ne vrjame ali mu ni jasno zakaj. Naj vzame gospodinjsko jeklenko, jo malo odpre in obrne na glavo. Mislim da je temperatura okrog -175 stopinjC. Uparjalniki za močnejša vozila oz. bolj potratna vozila ponavadi kaki 8cilindrov so enkrat večji in nudijo 2 izhoda za plin plinaste faze.
Spoštovani Gaspro,
očitno si nekje nekaj slišal oz. videl o avtoplinu, vendar... ustrelil si nekaj kozlov! Večina stvari, ki si jih napisal okoli preklopa na plin drži, na pa vse.
1. Parafin NI dodatek, ki daje vonj plinu, ampak je nezaželena sestavina, ki predvsem v hladnejših mesecih povzroča različne težave. Vonj da poseben aromat, ki se dodaja plinu.
2. Temperatura tekoče faze ni -175C° ampak ''samo'' -42C°.
3. Za lep(mehak) preklop ne rabiš postopnega preklopa cilindrov ampak je dovolj zmogljiv uparjalnik, injektorji in računalnik.
4. nekateri sistemi imajo enak uparjalnik za 50kW in za 300kW. Videno, sprobano...
5. sistemi, ki so nastavljeni da preklapljajo na višjih obratih, imajo za to razlog: prešvoh so, da bi lahko lepo preklapljali v prostem teku(videno, sprobano).
6. VSI kvalitetni uparjalniki imajo samo EN izhod iz uparjalnika, imajo pa lahko dva izhoda na filtru ali pa celo dva filtra za motorje z dvema glavama( boxer,V6, V8, V10...)
P.S.
Sploh pa mi prosim ne postavljaj Plineksa v kategorijo kompetentnih monterjev. Razlog za to si lahko prebereš v več postih na tem forumu...
gaspro je napisal/-a:iziboy je napisal/-a:gaspro je napisal/-a:Nekje zgoraj sem prebral temo o parafinu, je dodatek k plinu da ga zavohamo. V večini je neprištevn, včasih se zgodi da maši filtre, ..
Baje da plineksov sistem ne zmore preklopit na prostem teku. Jaz vem kakšne kvalitete so sistemi Plineksa in G-1 vendar je to povsem odvisno od nastavitev. Tudi vrhunski sitem lahko nastaviš tako, da ne preklaplja prej. Namreč tile pogoji morejo biti izpolnjeni.
TempReducer(uparjalnika) mora doseči določeno temperaturo (ponavadi 35 - 40stopinjC)
ko je to izpolnjeno se odpreta ventila, Multiventil, in Plinski ki je spredaj.
Potem pa avto preklopi kot je nastavljeno. Lahko preklaplja ob padanju obratov ali vzponu le teh in pa meja (recimo 1500)
To pomeni.
1600 padanje obratov
Motor je topel.
Se pelješ, na bencinu v 1. brzini in ko menjaš v 2. padejo obrati recimo na 1300 in avto med tem preklopi na plin.
1200 vzpon obratov
Se pelješ na bencin in ko avto doseže 1200 obratov menja na plin. Te nastavitve so lahko problem cukanja, saj nekateri sistemi preklaplajo lepše kot drugi. In ko on preklopi medtem ko pospešuje, sistem ne preklopi lepo - cuka - včasih tudi crkne.
Trdo preklaplanje pa pride največkrat zaradi tega ker ne vklaplja en po en cilinder tako kot mora.
Tukaj še je tudi možnost časovnega zamika če je avto topl kak dolgo naj rabi da preklopi na plin. Recimo 5s.
Programi za konfiguracijo sistema so si po večini podobni, vsak ima neke prednosti in pa slabosti. Je pa jasno da mora dražji sistem podpirati več "opcij" kot tisti cenejši. Včasih jih 3/4 niti uporabijo ne.
Še odgovor na eno vprašanje odzgoraj.
Uparjalniki se delijo po kategorijah v kW avtomobila.
Če jaz zmontiram v H2 uparjalnik ki je predviden za 80kW vozilo pride do sledečega problema.
Avto potrebuje več plina(plinaste faze) kot je uparjalnik lahko sploh "predela". Pride do reakcije in zamrzne. Če kdo ne vrjame ali mu ni jasno zakaj. Naj vzame gospodinjsko jeklenko, jo malo odpre in obrne na glavo. Mislim da je temperatura okrog -175 stopinjC. Uparjalniki za močnejša vozila oz. bolj potratna vozila ponavadi kaki 8cilindrov so enkrat večji in nudijo 2 izhoda za plin plinaste faze.
Spoštovani Gaspro,
očitno si nekje nekaj slišal oz. videl o avtoplinu, vendar... ustrelil si nekaj kozlov! Večina stvari, ki si jih napisal okoli preklopa na plin drži, na pa vse.
1. Parafin NI dodatek, ki daje vonj plinu, ampak je nezaželena sestavina, ki predvsem v hladnejših mesecih povzroča različne težave. Vonj da poseben aromat, ki se dodaja plinu.
2. Temperatura tekoče faze ni -175C° ampak ''samo'' -42C°.
3. Za lep(mehak) preklop ne rabiš postopnega preklopa cilindrov ampak je dovolj zmogljiv uparjalnik, injektorji in računalnik.
4. nekateri sistemi imajo enak uparjalnik za 50kW in za 300kW. Videno, sprobano...
5. sistemi, ki so nastavljeni da preklapljajo na višjih obratih, imajo za to razlog: prešvoh so, da bi lahko lepo preklapljali v prostem teku(videno, sprobano).
6. VSI kvalitetni uparjalniki imajo samo EN izhod iz uparjalnika, imajo pa lahko dva izhoda na filtru ali pa celo dva filtra za motorje z dvema glavama( boxer,V6, V8, V10...)
P.S.
Sploh pa mi prosim ne postavljaj Plineksa v kategorijo kompetentnih monterjev. Razlog za to si lahko prebereš v več postih na tem forumu...
3. Na svetu ni avtomobila ki bi lepo preklopo 4 ali več cilindrov naenkrat brez natančnega preračunavanja in vklaplanja plinskih injektorjev namesto bencinskih. Eni sistemi to naredijo boljše, drugi slabše. Uparjalnik nima veze z preklopom, njega odpira ventil ki je zraven ali na njem, mora biti samo dovolj zmogljiv. Injektorji delajo tako kot jih kontrolira računalnik ki iz bencinskih špric izračuna odpiranje le teh. Hitrejši in zmogljivejši je, bolje to naredi.
4. Seveda imajo enak uparjalnik, za 300 kW mora biti bistveno večji kot pa za samo 50kW. (primer.. napolniti moraš vrč, ki vsebuje 3l. Z vrčom 10l ga lahko napolniš, z vrčom za 2 litra pa ga ne moreš do vrha)
6. Tudi kvalitetni uparjalniki imajo 2 izhoda zaradi pretoka. ker če si zamisliš pretok plina ki gre skozi fi12 ali pretok ki gre na 2x fi12. Zadevo lahko deliš na več načinov, nekateri ponudniki priporočajo montažo 2 uparjalnikov itd...
Ne želim se delati pamentega ampak tukaj so neka dejstva ki pač veljajo v avtoplinu in splošni logiki.
Lep pozdrav!
gaspro je napisal/-a:prins prins prins prins. :P prosim dajta si še nalepke zadaj na avto.. Jaz vozim na Prinsu in ne na Plinu. Ne rečem da je slab sistem, samo prosim ne mečite vsega v enak koš. Kar se tiče preklopa malo preštudirajta vrstni red vžiga pri 4cyl motoru in pomislita ali je logično preklopit vse 4 na enkrat. Buče, kot rečeš. L.p.
gaspro je napisal/-a:
3. Na svetu ni avtomobila ki bi lepo preklopo 4 ali več cilindrov naenkrat brez natančnega preračunavanja in vklaplanja plinskih injektorjev namesto bencinskih. Eni sistemi to naredijo boljše, drugi slabše. Uparjalnik nima veze z preklopom, njega odpira ventil ki je zraven ali na njem, mora biti samo dovolj zmogljiv. Injektorji delajo tako kot jih kontrolira računalnik ki iz bencinskih špric izračuna odpiranje le teh. Hitrejši in zmogljivejši je, bolje to naredi.
4. Seveda imajo enak uparjalnik, za 300 kW mora biti bistveno večji kot pa za samo 50kW. (primer.. napolniti moraš vrč, ki vsebuje 3l. Z vrčom 10l ga lahko napolniš, z vrčom za 2 litra pa ga ne moreš do vrha)
6. Tudi kvalitetni uparjalniki imajo 2 izhoda zaradi pretoka. ker če si zamisliš pretok plina ki gre skozi fi12 ali pretok ki gre na 2x fi12. Zadevo lahko deliš na več načinov, nekateri ponudniki priporočajo montažo 2 uparjalnikov itd...
Ne želim se delati pamentega ampak tukaj so neka dejstva ki pač veljajo v avtoplinu in splošni logiki.
Lep pozdrav!
iziboy je napisal/-a:gaspro je napisal/-a:prins prins prins prins. :P prosim dajta si še nalepke zadaj na avto.. Jaz vozim na Prinsu in ne na Plinu. Ne rečem da je slab sistem, samo prosim ne mečite vsega v enak koš. Kar se tiče preklopa malo preštudirajta vrstni red vžiga pri 4cyl motoru in pomislita ali je logično preklopit vse 4 na enkrat. Buče, kot rečeš. L.p.
Dragi Gaspro,
po tvojih postih je več kot očitno da si novopečeni monter plinskih naprav, ki ga je izšolal eden od slovenskih uvoznikov, verjetno nekih srednje kvalitetnih naprav. Očitno ti je bilo vcepljeno v glavo da je sistem, ki ga (kolikor ga) montiraš najboljši. Kot sem rekel, lahko se dobiva, lahko povabim tudi Plinaša, ki ima dva avta predelana pri Prinsu, pa ti bomo dokazali da preklaplja vse 4 cilindre naenkrat. Če boš še vedno skeptik, se bom jaz zmenil da pokličejo še kakega 8cilindraša, da ti pokažemo še tam kako preklaplja! Ne vidim nobenega razloga zakaj bi moral čakati sekvenco vžiga za preklop. Je pa res da večina Prinsove konkurence preklaplja sekvenčno, to pomeni da preklaplja cilindre po vrsti z določenim časovnim zamikom.
In zgolj v tvojo vednost: imam nalepke Prins na avtu...in to velike!
evilfury je napisal/-a:Sit sem že teh G-1. Avto mi čudno dela na plin, kadar štartam cuka. Kadar je mraz je tudi cuk fešta. Drug teden jih pokličem pa vprašam, če znajo zrihtat, če ne nej poberejo svojo eletronko dol. A se da, da se samo tank pa lajtange obrdži pa vgradi drug sistem ali more biti vse komplet novo?
Gre pa za A6 2.4.
dani76 je napisal/-a:evilfury je napisal/-a:Sit sem že teh G-1. Avto mi čudno dela na plin, kadar štartam cuka. Kadar je mraz je tudi cuk fešta. Drug teden jih pokličem pa vprašam, če znajo zrihtat, če ne nej poberejo svojo eletronko dol. A se da, da se samo tank pa lajtange obrdži pa vgradi drug sistem ali more biti vse komplet novo?
Gre pa za A6 2.4.
Mi imamo forda C-maxa predelanega pri G-1 pa deluje vse normalno imamo pa ze prevozeno okoli 20000km na plin.Sedaj ko je bil mraz je avto deloval tudi brez problemov sicer ko preklopi se čuti da malo cukne ampak potem je vse OK.
energija je napisal/-a:...Motor ima 116kw in filter trdih delcev. ...
esem je napisal/-a:energija je napisal/-a:...Motor ima 116kw in filter trdih delcev. ...
Filter trdih delcev imajo samo dizli. Kateri motor torej imaš?
energija je napisal/-a:Pozdravljeni. V naslednjem mesecu se bom odločil za izvajalca inštalacije LPG.Letno naredim okrog 30000km. Motor ima 116kw in filter trdih delcev. Trenutno imam prevoženih 61000km. Zanima me, če je že kdo od uporabnikov toyote dal predelati isti motor. Povpraševanje sem dal na več spletnih naslovov ( PRINS, PLINEX, G-1, Zavoli, Populi, Sigas,Siniša Suhecki,). Cene od 1200-2000 eur ).Vsi so mi poslali konkretno ponudbo s prednostmi vgradnje pri njih. Želim čimboljši sistem, ki bo funkcioniral brezhibno, obenem pa mi nudil letni prihranek. Ali je za ta motor potreben Valve Care sistem za mazanje ventilov ? Kakšen sistem priporočate ?
Veliko sem že prebral o Prinsu. Vendar je med "vrhunskimi"sistemi, ki jih ostali ponujajo ( tehnologij Impulse-G-1, Oscar N OBD CAN - 5 let garancije -Populi,sistem AGC Sigas »IN«- Sigas ,originalni pro sistem ZAVOLI-Plinex ), in njihovim sistemom VSI-2 več kot 500eur razlike ( komplet pride skoraj 2000eur s popustom ). Zato sem dejansko malo v dvomih, Katerega naj izberem. Vsekakor bom izbral podjetje, ki da na izvedbo-vgrajeno tehnologijio ter opravljeno delo NAJVEČ GARANCIJE.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov