Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Če dec 06, 2012 8:39 am

Zdaj sem se še enkrat peljal in kadar se preklopi na plin avto nenormalno zatrokira. A je razlog v plinu? Zdaj se vozim na bencin, ker le tako dela normalno avto.
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a pinny Če dec 06, 2012 10:56 am

Morda se že nakazuje kaka menjava svečk, morda kaki injektorji? Odvisno koliko km že imaš narejenih
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Če dec 06, 2012 11:23 am

evilfury je napisal/-a:Zdaj sem se še enkrat peljal in kadar se preklopi na plin avto nenormalno zatrokira. A je razlog v plinu? Zdaj se vozim na bencin, ker le tako dela normalno avto.

Če je problem na plinu, pojdi do monterja in poglejta kje je težava. Lahko so tudi svečke...
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Če dec 06, 2012 12:10 pm

Svečke majo mislm da okoli 20k kilometrov. Sem jih klical pa so rekli, da naprava verjetno prehitro preklopi na plin pri neprimerni temperaturi...

Mam pa servis v pondelk prvi pa bodo povedali...
 
gaspro
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: To sep 25, 2012 9:07 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a gaspro Če dec 13, 2012 7:48 pm

Nekje zgoraj sem prebral temo o parafinu, je dodatek k plinu da ga zavohamo. V večini je neprištevn, včasih se zgodi da maši filtre, ..

Baje da plineksov sistem ne zmore preklopit na prostem teku. Jaz vem kakšne kvalitete so sistemi Plineksa in G-1 vendar je to povsem odvisno od nastavitev. Tudi vrhunski sitem lahko nastaviš tako, da ne preklaplja prej. Namreč tile pogoji morejo biti izpolnjeni.

TempReducer(uparjalnika) mora doseči določeno temperaturo (ponavadi 35 - 40stopinjC)
ko je to izpolnjeno se odpreta ventila, Multiventil, in Plinski ki je spredaj.

Potem pa avto preklopi kot je nastavljeno. Lahko preklaplja ob padanju obratov ali vzponu le teh in pa meja (recimo 1500)

To pomeni.

1600 padanje obratov

Motor je topel.

Se pelješ, na bencinu v 1. brzini in ko menjaš v 2. padejo obrati recimo na 1300 in avto med tem preklopi na plin.


1200 vzpon obratov

Se pelješ na bencin in ko avto doseže 1200 obratov menja na plin. Te nastavitve so lahko problem cukanja, saj nekateri sistemi preklaplajo lepše kot drugi. In ko on preklopi medtem ko pospešuje, sistem ne preklopi lepo - cuka - včasih tudi crkne.

Trdo preklaplanje pa pride največkrat zaradi tega ker ne vklaplja en po en cilinder tako kot mora.

Tukaj še je tudi možnost časovnega zamika če je avto topl kak dolgo naj rabi da preklopi na plin. Recimo 5s.


Programi za konfiguracijo sistema so si po večini podobni, vsak ima neke prednosti in pa slabosti. Je pa jasno da mora dražji sistem podpirati več "opcij" kot tisti cenejši. Včasih jih 3/4 niti uporabijo ne.


Še odgovor na eno vprašanje odzgoraj.

Uparjalniki se delijo po kategorijah v kW avtomobila.


Če jaz zmontiram v H2 uparjalnik ki je predviden za 80kW vozilo pride do sledečega problema.

Avto potrebuje več plina(plinaste faze) kot je uparjalnik lahko sploh "predela". Pride do reakcije in zamrzne. Če kdo ne vrjame ali mu ni jasno zakaj. Naj vzame gospodinjsko jeklenko, jo malo odpre in obrne na glavo. Mislim da je temperatura okrog -175 stopinjC. Uparjalniki za močnejša vozila oz. bolj potratna vozila ponavadi kaki 8cilindrov so enkrat večji in nudijo 2 izhoda za plin plinaste faze.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Pe dec 14, 2012 8:19 am

gaspro je napisal/-a:Nekje zgoraj sem prebral temo o parafinu, je dodatek k plinu da ga zavohamo. V večini je neprištevn, včasih se zgodi da maši filtre, ..

Baje da plineksov sistem ne zmore preklopit na prostem teku. Jaz vem kakšne kvalitete so sistemi Plineksa in G-1 vendar je to povsem odvisno od nastavitev. Tudi vrhunski sitem lahko nastaviš tako, da ne preklaplja prej. Namreč tile pogoji morejo biti izpolnjeni.

TempReducer(uparjalnika) mora doseči določeno temperaturo (ponavadi 35 - 40stopinjC)
ko je to izpolnjeno se odpreta ventila, Multiventil, in Plinski ki je spredaj.

Potem pa avto preklopi kot je nastavljeno. Lahko preklaplja ob padanju obratov ali vzponu le teh in pa meja (recimo 1500)

To pomeni.

1600 padanje obratov

Motor je topel.

Se pelješ, na bencinu v 1. brzini in ko menjaš v 2. padejo obrati recimo na 1300 in avto med tem preklopi na plin.


1200 vzpon obratov

Se pelješ na bencin in ko avto doseže 1200 obratov menja na plin. Te nastavitve so lahko problem cukanja, saj nekateri sistemi preklaplajo lepše kot drugi. In ko on preklopi medtem ko pospešuje, sistem ne preklopi lepo - cuka - včasih tudi crkne.

Trdo preklaplanje pa pride največkrat zaradi tega ker ne vklaplja en po en cilinder tako kot mora.

Tukaj še je tudi možnost časovnega zamika če je avto topl kak dolgo naj rabi da preklopi na plin. Recimo 5s.


Programi za konfiguracijo sistema so si po večini podobni, vsak ima neke prednosti in pa slabosti. Je pa jasno da mora dražji sistem podpirati več "opcij" kot tisti cenejši. Včasih jih 3/4 niti uporabijo ne.


Še odgovor na eno vprašanje odzgoraj.

Uparjalniki se delijo po kategorijah v kW avtomobila.


Če jaz zmontiram v H2 uparjalnik ki je predviden za 80kW vozilo pride do sledečega problema.

Avto potrebuje več plina(plinaste faze) kot je uparjalnik lahko sploh "predela". Pride do reakcije in zamrzne. Če kdo ne vrjame ali mu ni jasno zakaj. Naj vzame gospodinjsko jeklenko, jo malo odpre in obrne na glavo. Mislim da je temperatura okrog -175 stopinjC. Uparjalniki za močnejša vozila oz. bolj potratna vozila ponavadi kaki 8cilindrov so enkrat večji in nudijo 2 izhoda za plin plinaste faze.


Spoštovani Gaspro,

očitno si nekje nekaj slišal oz. videl o avtoplinu, vendar... ustrelil si nekaj kozlov! Večina stvari, ki si jih napisal okoli preklopa na plin drži, na pa vse.

1. Parafin NI dodatek, ki daje vonj plinu, ampak je nezaželena sestavina, ki predvsem v hladnejših mesecih povzroča različne težave. Vonj da poseben aromat, ki se dodaja plinu.
2. Temperatura tekoče faze ni -175C° ampak ''samo'' -42C°.
3. Za lep(mehak) preklop ne rabiš postopnega preklopa cilindrov ampak je dovolj zmogljiv uparjalnik, injektorji in računalnik.
4. nekateri sistemi imajo enak uparjalnik za 50kW in za 300kW. Videno, sprobano...
5. sistemi, ki so nastavljeni da preklapljajo na višjih obratih, imajo za to razlog: prešvoh so, da bi lahko lepo preklapljali v prostem teku(videno, sprobano).
6. VSI kvalitetni uparjalniki imajo samo EN izhod iz uparjalnika, imajo pa lahko dva izhoda na filtru ali pa celo dva filtra za motorje z dvema glavama( boxer,V6, V8, V10...)

P.S.
Sploh pa mi prosim ne postavljaj Plineksa v kategorijo kompetentnih monterjev. Razlog za to si lahko prebereš v več postih na tem forumu...
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Pe dec 14, 2012 9:23 am

gaspro je napisal/-a:Nekje zgoraj sem prebral temo o parafinu, je dodatek k plinu da ga zavohamo. V večini je neprištevn, včasih se zgodi da maši filtre, ..

Baje da plineksov sistem ne zmore preklopit na prostem teku. Jaz vem kakšne kvalitete so sistemi Plineksa in G-1 vendar je to povsem odvisno od nastavitev. Tudi vrhunski sitem lahko nastaviš tako, da ne preklaplja prej. Namreč tile pogoji morejo biti izpolnjeni.

TempReducer(uparjalnika) mora doseči določeno temperaturo (ponavadi 35 - 40stopinjC)
ko je to izpolnjeno se odpreta ventila, Multiventil, in Plinski ki je spredaj.

Potem pa avto preklopi kot je nastavljeno. Lahko preklaplja ob padanju obratov ali vzponu le teh in pa meja (recimo 1500)

To pomeni.

1600 padanje obratov

Motor je topel.

Se pelješ, na bencinu v 1. brzini in ko menjaš v 2. padejo obrati recimo na 1300 in avto med tem preklopi na plin.


1200 vzpon obratov

Se pelješ na bencin in ko avto doseže 1200 obratov menja na plin. Te nastavitve so lahko problem cukanja, saj nekateri sistemi preklaplajo lepše kot drugi. In ko on preklopi medtem ko pospešuje, sistem ne preklopi lepo - cuka - včasih tudi crkne.

Trdo preklaplanje pa pride največkrat zaradi tega ker ne vklaplja en po en cilinder tako kot mora.

Tukaj še je tudi možnost časovnega zamika če je avto topl kak dolgo naj rabi da preklopi na plin. Recimo 5s.


Programi za konfiguracijo sistema so si po večini podobni, vsak ima neke prednosti in pa slabosti. Je pa jasno da mora dražji sistem podpirati več "opcij" kot tisti cenejši. Včasih jih 3/4 niti uporabijo ne.


Še odgovor na eno vprašanje odzgoraj.

Uparjalniki se delijo po kategorijah v kW avtomobila.


Če jaz zmontiram v H2 uparjalnik ki je predviden za 80kW vozilo pride do sledečega problema.

Avto potrebuje več plina(plinaste faze) kot je uparjalnik lahko sploh "predela". Pride do reakcije in zamrzne. Če kdo ne vrjame ali mu ni jasno zakaj. Naj vzame gospodinjsko jeklenko, jo malo odpre in obrne na glavo. Mislim da je temperatura okrog -175 stopinjC. Uparjalniki za močnejša vozila oz. bolj potratna vozila ponavadi kaki 8cilindrov so enkrat večji in nudijo 2 izhoda za plin plinaste faze.


1,neprišteven parafin.......se strinjam, ker če bi bil prišteven se ne bi izločal ter nam s tem povzročal težav ...razen če ga ne dodajajo namenoma zaradi profita pri menjavi filtrov....

2,veš kakšne so kvalitete g1 in plineksa ? bi potem vedel tudi za pomankljivosti ?

3,obrati in z njimi vezan preklop .... buča ....če bi bral temo ...no ti bom še enkrat napisal : " prins preklopi ob hladnem zagonu iz bencina na plin pri obratih prostega teka !!!!"

3A. prins preklopi pri VSI-ju vse cilindre naenkrat ....itak pri obratih prostega teka :mrgreen:

4,časovni zamik pri prinsu je med 500ms in 1000ms .... sem napisal v milisekundah da nekatere manj boli bencin ...

5. seveda so si programi podobni ...a samo to .. tudi gupi in morski pes sta si "podobna" - obe sta ribi ....

6, pri prinsu je ena moč uparjalnika - govorim za to kar imam vgrajeno v baleno-ta in xsara-o

6A. če jaz prestavim prins-ov uparjalnik iz hummer-ja h2 v balenota in iz balenota v h2 se samo ponastavi pritisk ....

7, misliti se pravi .... no pomeni " mislim torej nisem preveril in nisem se pozanimal " ....

skratka : posplošuješ na celi črti ... kar je nespodobno zavajanje ostalih uporabnikov foruma .... ker zaradi takih objav nimajo dostopa do realne slike o zmožnosti in uporabnosti plinskih plinskih naprav , ki so na voljo v sloveniji ....

seveda bodo nekateri rekli , da je prins drag ... a ko se voziš in nimaš - razen tankanja in menjave valve care plastenke ( pri meni celih 2x na en servis 30,000km) - nobeni ostalih obveznosti pozabiš tistih cca 150 - 350€ višji vložek ( nekateri dajo več za telefon pri katerem uporabljajo tri do pet funkcij) ...

bi pa vprašal nekaj : kdo od ponudnikov ima 10 cilindrični računalnik??? kdo od ponudnikov zagotavlja na teh 10 cil posamično mazanje ventilov ? 230l cilindrični tank ? hummer-ja h2 na 2 tanka da ima plinski doseg prek 400km ?? porsche cayenne-a 4,8 fsi na vbrizg tekoče faze plina skozi bencinske injektorje ???
jap- pol se pa neha ...
plin je cnej k bencin
 
gaspro
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: To sep 25, 2012 9:07 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a gaspro Pe dec 14, 2012 11:55 am

iziboy je napisal/-a:
gaspro je napisal/-a:Nekje zgoraj sem prebral temo o parafinu, je dodatek k plinu da ga zavohamo. V večini je neprištevn, včasih se zgodi da maši filtre, ..

Baje da plineksov sistem ne zmore preklopit na prostem teku. Jaz vem kakšne kvalitete so sistemi Plineksa in G-1 vendar je to povsem odvisno od nastavitev. Tudi vrhunski sitem lahko nastaviš tako, da ne preklaplja prej. Namreč tile pogoji morejo biti izpolnjeni.

TempReducer(uparjalnika) mora doseči določeno temperaturo (ponavadi 35 - 40stopinjC)
ko je to izpolnjeno se odpreta ventila, Multiventil, in Plinski ki je spredaj.

Potem pa avto preklopi kot je nastavljeno. Lahko preklaplja ob padanju obratov ali vzponu le teh in pa meja (recimo 1500)

To pomeni.

1600 padanje obratov

Motor je topel.

Se pelješ, na bencinu v 1. brzini in ko menjaš v 2. padejo obrati recimo na 1300 in avto med tem preklopi na plin.


1200 vzpon obratov

Se pelješ na bencin in ko avto doseže 1200 obratov menja na plin. Te nastavitve so lahko problem cukanja, saj nekateri sistemi preklaplajo lepše kot drugi. In ko on preklopi medtem ko pospešuje, sistem ne preklopi lepo - cuka - včasih tudi crkne.

Trdo preklaplanje pa pride največkrat zaradi tega ker ne vklaplja en po en cilinder tako kot mora.

Tukaj še je tudi možnost časovnega zamika če je avto topl kak dolgo naj rabi da preklopi na plin. Recimo 5s.


Programi za konfiguracijo sistema so si po večini podobni, vsak ima neke prednosti in pa slabosti. Je pa jasno da mora dražji sistem podpirati več "opcij" kot tisti cenejši. Včasih jih 3/4 niti uporabijo ne.


Še odgovor na eno vprašanje odzgoraj.

Uparjalniki se delijo po kategorijah v kW avtomobila.


Če jaz zmontiram v H2 uparjalnik ki je predviden za 80kW vozilo pride do sledečega problema.

Avto potrebuje več plina(plinaste faze) kot je uparjalnik lahko sploh "predela". Pride do reakcije in zamrzne. Če kdo ne vrjame ali mu ni jasno zakaj. Naj vzame gospodinjsko jeklenko, jo malo odpre in obrne na glavo. Mislim da je temperatura okrog -175 stopinjC. Uparjalniki za močnejša vozila oz. bolj potratna vozila ponavadi kaki 8cilindrov so enkrat večji in nudijo 2 izhoda za plin plinaste faze.


Spoštovani Gaspro,

očitno si nekje nekaj slišal oz. videl o avtoplinu, vendar... ustrelil si nekaj kozlov! Večina stvari, ki si jih napisal okoli preklopa na plin drži, na pa vse.

1. Parafin NI dodatek, ki daje vonj plinu, ampak je nezaželena sestavina, ki predvsem v hladnejših mesecih povzroča različne težave. Vonj da poseben aromat, ki se dodaja plinu.
2. Temperatura tekoče faze ni -175C° ampak ''samo'' -42C°.
3. Za lep(mehak) preklop ne rabiš postopnega preklopa cilindrov ampak je dovolj zmogljiv uparjalnik, injektorji in računalnik.
4. nekateri sistemi imajo enak uparjalnik za 50kW in za 300kW. Videno, sprobano...
5. sistemi, ki so nastavljeni da preklapljajo na višjih obratih, imajo za to razlog: prešvoh so, da bi lahko lepo preklapljali v prostem teku(videno, sprobano).
6. VSI kvalitetni uparjalniki imajo samo EN izhod iz uparjalnika, imajo pa lahko dva izhoda na filtru ali pa celo dva filtra za motorje z dvema glavama( boxer,V6, V8, V10...)

P.S.
Sploh pa mi prosim ne postavljaj Plineksa v kategorijo kompetentnih monterjev. Razlog za to si lahko prebereš v več postih na tem forumu...




3. Na svetu ni avtomobila ki bi lepo preklopo 4 ali več cilindrov naenkrat brez natančnega preračunavanja in vklaplanja plinskih injektorjev namesto bencinskih. Eni sistemi to naredijo boljše, drugi slabše. Uparjalnik nima veze z preklopom, njega odpira ventil ki je zraven ali na njem, mora biti samo dovolj zmogljiv. Injektorji delajo tako kot jih kontrolira računalnik ki iz bencinskih špric izračuna odpiranje le teh. Hitrejši in zmogljivejši je, bolje to naredi.
4. Seveda imajo enak uparjalnik, za 300 kW mora biti bistveno večji kot pa za samo 50kW. (primer.. napolniti moraš vrč, ki vsebuje 3l. Z vrčom 10l ga lahko napolniš, z vrčom za 2 litra pa ga ne moreš do vrha)
6. Tudi kvalitetni uparjalniki imajo 2 izhoda zaradi pretoka. ker če si zamisliš pretok plina ki gre skozi fi12 ali pretok ki gre na 2x fi12. Zadevo lahko deliš na več načinov, nekateri ponudniki priporočajo montažo 2 uparjalnikov itd...

Ne želim se delati pamentega ampak tukaj so neka dejstva ki pač veljajo v avtoplinu in splošni logiki.

Lep pozdrav!
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Pe dec 14, 2012 1:18 pm

gaspro je napisal/-a:
iziboy je napisal/-a:
gaspro je napisal/-a:Nekje zgoraj sem prebral temo o parafinu, je dodatek k plinu da ga zavohamo. V večini je neprištevn, včasih se zgodi da maši filtre, ..

Baje da plineksov sistem ne zmore preklopit na prostem teku. Jaz vem kakšne kvalitete so sistemi Plineksa in G-1 vendar je to povsem odvisno od nastavitev. Tudi vrhunski sitem lahko nastaviš tako, da ne preklaplja prej. Namreč tile pogoji morejo biti izpolnjeni.

TempReducer(uparjalnika) mora doseči določeno temperaturo (ponavadi 35 - 40stopinjC)
ko je to izpolnjeno se odpreta ventila, Multiventil, in Plinski ki je spredaj.

Potem pa avto preklopi kot je nastavljeno. Lahko preklaplja ob padanju obratov ali vzponu le teh in pa meja (recimo 1500)

To pomeni.

1600 padanje obratov

Motor je topel.

Se pelješ, na bencinu v 1. brzini in ko menjaš v 2. padejo obrati recimo na 1300 in avto med tem preklopi na plin.


1200 vzpon obratov

Se pelješ na bencin in ko avto doseže 1200 obratov menja na plin. Te nastavitve so lahko problem cukanja, saj nekateri sistemi preklaplajo lepše kot drugi. In ko on preklopi medtem ko pospešuje, sistem ne preklopi lepo - cuka - včasih tudi crkne.

Trdo preklaplanje pa pride največkrat zaradi tega ker ne vklaplja en po en cilinder tako kot mora.

Tukaj še je tudi možnost časovnega zamika če je avto topl kak dolgo naj rabi da preklopi na plin. Recimo 5s.


Programi za konfiguracijo sistema so si po večini podobni, vsak ima neke prednosti in pa slabosti. Je pa jasno da mora dražji sistem podpirati več "opcij" kot tisti cenejši. Včasih jih 3/4 niti uporabijo ne.


Še odgovor na eno vprašanje odzgoraj.

Uparjalniki se delijo po kategorijah v kW avtomobila.


Če jaz zmontiram v H2 uparjalnik ki je predviden za 80kW vozilo pride do sledečega problema.

Avto potrebuje več plina(plinaste faze) kot je uparjalnik lahko sploh "predela". Pride do reakcije in zamrzne. Če kdo ne vrjame ali mu ni jasno zakaj. Naj vzame gospodinjsko jeklenko, jo malo odpre in obrne na glavo. Mislim da je temperatura okrog -175 stopinjC. Uparjalniki za močnejša vozila oz. bolj potratna vozila ponavadi kaki 8cilindrov so enkrat večji in nudijo 2 izhoda za plin plinaste faze.


Spoštovani Gaspro,

očitno si nekje nekaj slišal oz. videl o avtoplinu, vendar... ustrelil si nekaj kozlov! Večina stvari, ki si jih napisal okoli preklopa na plin drži, na pa vse.

1. Parafin NI dodatek, ki daje vonj plinu, ampak je nezaželena sestavina, ki predvsem v hladnejših mesecih povzroča različne težave. Vonj da poseben aromat, ki se dodaja plinu.
2. Temperatura tekoče faze ni -175C° ampak ''samo'' -42C°.
3. Za lep(mehak) preklop ne rabiš postopnega preklopa cilindrov ampak je dovolj zmogljiv uparjalnik, injektorji in računalnik.
4. nekateri sistemi imajo enak uparjalnik za 50kW in za 300kW. Videno, sprobano...
5. sistemi, ki so nastavljeni da preklapljajo na višjih obratih, imajo za to razlog: prešvoh so, da bi lahko lepo preklapljali v prostem teku(videno, sprobano).
6. VSI kvalitetni uparjalniki imajo samo EN izhod iz uparjalnika, imajo pa lahko dva izhoda na filtru ali pa celo dva filtra za motorje z dvema glavama( boxer,V6, V8, V10...)

P.S.
Sploh pa mi prosim ne postavljaj Plineksa v kategorijo kompetentnih monterjev. Razlog za to si lahko prebereš v več postih na tem forumu...




3. Na svetu ni avtomobila ki bi lepo preklopo 4 ali več cilindrov naenkrat brez natančnega preračunavanja in vklaplanja plinskih injektorjev namesto bencinskih. Eni sistemi to naredijo boljše, drugi slabše. Uparjalnik nima veze z preklopom, njega odpira ventil ki je zraven ali na njem, mora biti samo dovolj zmogljiv. Injektorji delajo tako kot jih kontrolira računalnik ki iz bencinskih špric izračuna odpiranje le teh. Hitrejši in zmogljivejši je, bolje to naredi.
4. Seveda imajo enak uparjalnik, za 300 kW mora biti bistveno večji kot pa za samo 50kW. (primer.. napolniti moraš vrč, ki vsebuje 3l. Z vrčom 10l ga lahko napolniš, z vrčom za 2 litra pa ga ne moreš do vrha)
6. Tudi kvalitetni uparjalniki imajo 2 izhoda zaradi pretoka. ker če si zamisliš pretok plina ki gre skozi fi12 ali pretok ki gre na 2x fi12. Zadevo lahko deliš na več načinov, nekateri ponudniki priporočajo montažo 2 uparjalnikov itd...

Ne želim se delati pamentega ampak tukaj so neka dejstva ki pač veljajo v avtoplinu in splošni logiki.

Lep pozdrav!


Očitno se nisi samo zmotil, ampak dejansko o zadevi nimaš BLAGE VEZE. Dvomim celo da imaš avto predelan na plin, glede na traparije ki jih kvasiš.

Imam Toyoto ki ima prevoženih dobrih 180.000 km, od tega 90.000 na plinu. Sistem Prins. Preklaplja vse cilindre naenkrat, brez cukanja, brez pojemkov, neopazno.

Prins ima ENAK uparjalnik za mojo Toyoto in za Mercedes CLS55 AMG, ki ima skoraj 500KM. Oba hkrati sem lahko primerjal ob priložnosti v Prinsovi delavnici v Domžalah. Pač je pri AMG-ju izkoriščen do konca, pri meni pa ima še veliko rezerve

Vsi ki se vsaj malo spoznajo na avtoplinske sisteme vedo da je Prins trenutno najboljši sistem na tržišču, je pa ravno zaradi tega tudi najdražji. In njihovi uparjaniki nimajo dveh izhodov, niti za motorje kot je AMG z 477KM. Nekateri ponudniki morajo priporočiti montažo dveh uparjalnikov, ker vedo da eden na močnejših motorjih ne bo zmogel upariti dovolj plina za normalno delovanje pri polni obremenitvi motorja.

Če še vedno misliš da imaš prav te vabim (izzivam) da greva skupaj do več strokovnjakov pri nas , ki ti bodo dokazali enake stvari ki ti jih jaz trdim tukaj, z drugo besedo da se motiš o marsičem kar si napisal zgoraj.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
gaspro
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: To sep 25, 2012 9:07 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a gaspro Pe dec 14, 2012 2:02 pm

prins prins prins prins. :P prosim dajta si še nalepke zadaj na avto.. Jaz vozim na Prinsu in ne na Plinu. Ne rečem da je slab sistem, samo prosim ne mečite vsega v enak koš. Kar se tiče preklopa malo preštudirajta vrstni red vžiga pri 4cyl motoru in pomislita ali je logično preklopit vse 4 na enkrat. Buče, kot rečeš. L.p.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Pe dec 14, 2012 5:25 pm

gaspro je napisal/-a:prins prins prins prins. :P prosim dajta si še nalepke zadaj na avto.. Jaz vozim na Prinsu in ne na Plinu. Ne rečem da je slab sistem, samo prosim ne mečite vsega v enak koš. Kar se tiče preklopa malo preštudirajta vrstni red vžiga pri 4cyl motoru in pomislita ali je logično preklopit vse 4 na enkrat. Buče, kot rečeš. L.p.


Dragi Gaspro,

po tvojih postih je več kot očitno da si novopečeni monter plinskih naprav, ki ga je izšolal eden od slovenskih uvoznikov, verjetno nekih srednje kvalitetnih naprav. Očitno ti je bilo vcepljeno v glavo da je sistem, ki ga (kolikor ga) montiraš najboljši. Kot sem rekel, lahko se dobiva, lahko povabim tudi Plinaša, ki ima dva avta predelana pri Prinsu, pa ti bomo dokazali da preklaplja vse 4 cilindre naenkrat. Če boš še vedno skeptik, se bom jaz zmenil da pokličejo še kakega 8cilindraša, da ti pokažemo še tam kako preklaplja! Ne vidim nobenega razloga zakaj bi moral čakati sekvenco vžiga za preklop. Je pa res da večina Prinsove konkurence preklaplja sekvenčno, to pomeni da preklaplja cilindre po vrsti z določenim časovnim zamikom.

In zgolj v tvojo vednost: imam nalepke Prins na avtu...in to velike!
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš So dec 15, 2012 12:28 pm

gaspro je napisal/-a:
3. Na svetu ni avtomobila ki bi lepo preklopo 4 ali več cilindrov naenkrat brez natančnega preračunavanja in vklaplanja plinskih injektorjev namesto bencinskih. Eni sistemi to naredijo boljše, drugi slabše. Uparjalnik nima veze z preklopom, njega odpira ventil ki je zraven ali na njem, mora biti samo dovolj zmogljiv. Injektorji delajo tako kot jih kontrolira računalnik ki iz bencinskih špric izračuna odpiranje le teh. Hitrejši in zmogljivejši je, bolje to naredi.
4. Seveda imajo enak uparjalnik, za 300 kW mora biti bistveno večji kot pa za samo 50kW. (primer.. napolniti moraš vrč, ki vsebuje 3l. Z vrčom 10l ga lahko napolniš, z vrčom za 2 litra pa ga ne moreš do vrha)
6. Tudi kvalitetni uparjalniki imajo 2 izhoda zaradi pretoka. ker če si zamisliš pretok plina ki gre skozi fi12 ali pretok ki gre na 2x fi12. Zadevo lahko deliš na več načinov, nekateri ponudniki priporočajo montažo 2 uparjalnikov itd...

Ne želim se delati pamentega ampak tukaj so neka dejstva ki pač veljajo v avtoplinu in splošni logiki.

Lep pozdrav!


in ti si najbolj merodajen strokovnjak za avtoplinske naprave na svetu ? :lol: capo di lpg ... =P

uparjalnik ima vezo s preklopom če ni dovolj zmogljiv ... na žalost drugi vidimo , da svojo "trditev" negiraš v istem stavku... :huh:

in niso šprice temveč bencinski injektorji ...šprice so na plastenkah čistila za kopalnico in wc ...
in plinski računalnik ne more iz bencinskih injektorjev izračunati nič-nada-niente ...preračuna lahko edino signale iz bencinskega računalnika , ki dolčajo čas odprtosti bencinskih injektorjev ..

na tvojem mestu bi šel delat v gostinstvo ali lončarstvo ...tam so vrči zmeraj bolj aktualni .. :D

trenutno - seveda v praksi ne v teoriji ali na papirju - in to celo v sloveniji noben monter/uvoznik avtoplinskih naprav še ni naredil ( se oproščam za capse samo za tiste kratkovidne bo bolj zaleglo ) : " 477 KM , 8 CILINDROV , KOMPRESOR .... PAZI SEDAJ _-- 1 UPARJALNIK Z ENIM IZHODOM !!!!" .... razen prins...

Seveda je to v popolnem nasprotju s tvojimi dognanji in učenostjo o avtoplinu ..

ja pa prav hočeš se delat pametnega ... dejstva o avtoplinu , ki jih pa navajaš ter logika imajo pa več veze z gostilniško debato za šankom ali rekla/kazala ... in ta tvoja dejstva so pač daleč od prave resnice , ki velja na svetu ....

pa lep plinaški pozdrav ! uf...nalepke ja mam ...prins itak .. mogoče sem pa tolk padu mem tebe da nis točn vidu kaj piše .. :lol:

se pa oproščam za malce žaljiv ton nekaterih odstavkov v mojem pisanju ... samo človek se pač mora nekako zresniti vmes , ko mu lijejo solze od smeha na tipovnico... :D
plin je cnej k bencin
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš So dec 15, 2012 3:19 pm

iziboy je napisal/-a:
gaspro je napisal/-a:prins prins prins prins. :P prosim dajta si še nalepke zadaj na avto.. Jaz vozim na Prinsu in ne na Plinu. Ne rečem da je slab sistem, samo prosim ne mečite vsega v enak koš. Kar se tiče preklopa malo preštudirajta vrstni red vžiga pri 4cyl motoru in pomislita ali je logično preklopit vse 4 na enkrat. Buče, kot rečeš. L.p.


Dragi Gaspro,

po tvojih postih je več kot očitno da si novopečeni monter plinskih naprav, ki ga je izšolal eden od slovenskih uvoznikov, verjetno nekih srednje kvalitetnih naprav. Očitno ti je bilo vcepljeno v glavo da je sistem, ki ga (kolikor ga) montiraš najboljši. Kot sem rekel, lahko se dobiva, lahko povabim tudi Plinaša, ki ima dva avta predelana pri Prinsu, pa ti bomo dokazali da preklaplja vse 4 cilindre naenkrat. Če boš še vedno skeptik, se bom jaz zmenil da pokličejo še kakega 8cilindraša, da ti pokažemo še tam kako preklaplja! Ne vidim nobenega razloga zakaj bi moral čakati sekvenco vžiga za preklop. Je pa res da večina Prinsove konkurence preklaplja sekvenčno, to pomeni da preklaplja cilindre po vrsti z določenim časovnim zamikom.

In zgolj v tvojo vednost: imam nalepke Prins na avtu...in to velike!


saj tebe moti prav to kar nočeš...ali kaj ...ne mečemo vsega v isti koš...in prav je tako .. :D

vrstni red vžiga NIMA !!!! veze z vbrizgom goriva ... malce pomisli - TI - , če pa ti ne potegne pa vprašaj kakega mehanika , da ti malo bolj podrobno razloži razliko med vžigom in vbrizgom ...

in ja ...moja xsara preklaplja vse 4 cilindre naenkrat ... moj baleno pa preklaplja zaradi semi-sekvent vbrizga 2x2 cilindra = 4 cilindre ----- seveda naenkrat ... ko boš dojel to enačbo se pa ponovno slišimo ...

iziboy - ja ja povabi me !! pridem ... kava , pir ... a pridem z obema ??? če ja potem 2kava , 2pir ... =P

8 cil ??? če hoče tud 10 cil .... http://images.avto.net/5112932/1.jpg
plin je cnej k bencin
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Ne dec 16, 2012 12:21 pm

Sit sem že teh G-1. Avto mi čudno dela na plin, kadar štartam cuka. Kadar je mraz je tudi cuk fešta. Drug teden jih pokličem pa vprašam, če znajo zrihtat, če ne nej poberejo svojo eletronko dol. A se da, da se samo tank pa lajtange obrdži pa vgradi drug sistem ali more biti vse komplet novo?

Gre pa za A6 2.4.
 
dani76
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 12
Pridružen: Po okt 10, 2011 3:52 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a dani76 Po dec 17, 2012 8:16 am

evilfury je napisal/-a:Sit sem že teh G-1. Avto mi čudno dela na plin, kadar štartam cuka. Kadar je mraz je tudi cuk fešta. Drug teden jih pokličem pa vprašam, če znajo zrihtat, če ne nej poberejo svojo eletronko dol. A se da, da se samo tank pa lajtange obrdži pa vgradi drug sistem ali more biti vse komplet novo?

Gre pa za A6 2.4.

Mi imamo forda C-maxa predelanega pri G-1 pa deluje vse normalno imamo pa ze prevozeno okoli 20000km na plin.Sedaj ko je bil mraz je avto deloval tudi brez problemov sicer ko preklopi se čuti da malo cukne ampak potem je vse OK.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Po dec 17, 2012 8:23 am

dani76 je napisal/-a:
evilfury je napisal/-a:Sit sem že teh G-1. Avto mi čudno dela na plin, kadar štartam cuka. Kadar je mraz je tudi cuk fešta. Drug teden jih pokličem pa vprašam, če znajo zrihtat, če ne nej poberejo svojo eletronko dol. A se da, da se samo tank pa lajtange obrdži pa vgradi drug sistem ali more biti vse komplet novo?

Gre pa za A6 2.4.

Mi imamo forda C-maxa predelanega pri G-1 pa deluje vse normalno imamo pa ze prevozeno okoli 20000km na plin.Sedaj ko je bil mraz je avto deloval tudi brez problemov sicer ko preklopi se čuti da malo cukne ampak potem je vse OK.

Saj to je za to firmo normalno...tja do 150KM še nekak avti delajo, kar je močneje je pa jadno...ampak oni so najboljši :evil: :?
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
energija
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: To dec 18, 2012 9:40 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a energija To dec 18, 2012 9:59 am

Pozdravljeni. V naslednjem mesecu se bom odločil za izvajalca inštalacije LPG.Letno naredim okrog 30000km. Motor ima 116kw in filter trdih delcev. Trenutno imam prevoženih 61000km. Zanima me, če je že kdo od uporabnikov toyote dal predelati isti motor. Povpraševanje sem dal na več spletnih naslovov ( PRINS, PLINEX, G-1, Zavoli, Populi, Sigas,Siniša Suhecki,). Cene od 1200-2000 eur ).Vsi so mi poslali konkretno ponudbo s prednostmi vgradnje pri njih. Želim čimboljši sistem, ki bo funkcioniral brezhibno, obenem pa mi nudil letni prihranek. Ali je za ta motor potreben Valve Care sistem za mazanje ventilov ? Kakšen sistem priporočate ?

Veliko sem že prebral o Prinsu. Vendar je med "vrhunskimi"sistemi, ki jih ostali ponujajo ( tehnologij Impulse-G-1, Oscar N OBD CAN - 5 let garancije -Populi,sistem AGC Sigas »IN«- Sigas ,originalni pro sistem ZAVOLI-Plinex ), in njihovim sistemom VSI-2 več kot 500eur razlike ( komplet pride skoraj 2000eur s popustom ). Zato sem dejansko malo v dvomih, Katerega naj izberem. Vsekakor bom izbral podjetje, ki da na izvedbo-vgrajeno tehnologijio ter opravljeno delo NAJVEČ GARANCIJE.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a esem To dec 18, 2012 10:09 am

energija je napisal/-a:...Motor ima 116kw in filter trdih delcev. ...

Filter trdih delcev imajo samo dizli. Kateri motor torej imaš?
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš To dec 18, 2012 10:42 am

esem je napisal/-a:
energija je napisal/-a:...Motor ima 116kw in filter trdih delcev. ...

Filter trdih delcev imajo samo dizli. Kateri motor torej imaš?

dobro vprašanje ! če ima gospod d4d ima dizla ... če ima d4 ima bencinarja z direktnim vbrizgom bo pa še pestro ... http://www.toyota.si/innovation/technol ... vt_id.tmex
plin je cnej k bencin
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy To dec 18, 2012 12:35 pm

energija je napisal/-a:Pozdravljeni. V naslednjem mesecu se bom odločil za izvajalca inštalacije LPG.Letno naredim okrog 30000km. Motor ima 116kw in filter trdih delcev. Trenutno imam prevoženih 61000km. Zanima me, če je že kdo od uporabnikov toyote dal predelati isti motor. Povpraševanje sem dal na več spletnih naslovov ( PRINS, PLINEX, G-1, Zavoli, Populi, Sigas,Siniša Suhecki,). Cene od 1200-2000 eur ).Vsi so mi poslali konkretno ponudbo s prednostmi vgradnje pri njih. Želim čimboljši sistem, ki bo funkcioniral brezhibno, obenem pa mi nudil letni prihranek. Ali je za ta motor potreben Valve Care sistem za mazanje ventilov ? Kakšen sistem priporočate ?

Veliko sem že prebral o Prinsu. Vendar je med "vrhunskimi"sistemi, ki jih ostali ponujajo ( tehnologij Impulse-G-1, Oscar N OBD CAN - 5 let garancije -Populi,sistem AGC Sigas »IN«- Sigas ,originalni pro sistem ZAVOLI-Plinex ), in njihovim sistemom VSI-2 več kot 500eur razlike ( komplet pride skoraj 2000eur s popustom ). Zato sem dejansko malo v dvomih, Katerega naj izberem. Vsekakor bom izbral podjetje, ki da na izvedbo-vgrajeno tehnologijio ter opravljeno delo NAJVEČ GARANCIJE.


Filter trdih delcev?!
Toyota je med najbolj občutljivimi, kar se tiče ventilov. Vem, imam Toyoto na plin že 90.000km. Cenovna razlika me Prinsom in ostalimi ''pro'' sistemi je v ceni mazalne naprave za ventile. Torej če hočeš imeti mir potem Prins.

P.S.
''Originalni pro'' sistemi Zavoli-Plinex... :lol: :rofl :EE :ue :]
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov