Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4161
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a TrijoAdijo To feb 05, 2013 2:36 pm

pinny je napisal/-a:Sodelavec mi prej rekel, da ima sine Focusa ST starega 6 let, in bi naj imel že predpripravo za vgradnjo lpg-ja. Je to možno, ker pravi da menda to že tovarniško?


Ti raje sodelavca povprašaj po št. šasije, pa bomo preverili.Ampak ker poznam fordovo politiko ne verjamem da bi imel original fabriško vgrajeno predpripravo, ker je tudi po microcatu za st-ja ni. Drugače jih pa je bilo kar nekaj teh 5-valjnih ST-jev po SLO, od tega jih je nekaj imelo težave zaradi naknadno vgrajenega LPG-ja.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
žuža
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Če apr 05, 2012 12:32 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a žuža To feb 05, 2013 2:38 pm

Kael je napisal/-a:@žuža: porabe pred tem: 7.81 za 156 km, 7.06 za 387 km ter 7.09 za 722 km. Tokrat je prvič šlo pod 7. Še vedno pa nisem tankal bencina - šlo ga pa je dosedaj nekje 7-10 litrov (groba ocena sodeč po števcu za gorivo). Skratka zaenkrat super zadovoljen (:. Povprečna poraba bencina do predelave na plin za 4.116 km (isto zimske razmere - od novembra do začetka januarja) 6.15 l na 100.


Ugodno!

Kaj pa voziš?
Vozim na plin ter za okolje in denarnico skrbim.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy To feb 05, 2013 3:45 pm

Sej je že parkrat napisal: Peugeot 208 1.4 VTI mislim da ima okoli 95KM
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy To feb 05, 2013 3:51 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:
pinny je napisal/-a:Sodelavec mi prej rekel, da ima sine Focusa ST starega 6 let, in bi naj imel že predpripravo za vgradnjo lpg-ja. Je to možno, ker pravi da menda to že tovarniško?


Ti raje sodelavca povprašaj po št. šasije, pa bomo preverili.Ampak ker poznam fordovo politiko ne verjamem da bi imel original fabriško vgrajeno predpripravo, ker je tudi po microcatu za st-ja ni. Drugače jih pa je bilo kar nekaj teh 5-valjnih ST-jev po SLO, od tega jih je nekaj imelo težave zaradi naknadno vgrajenega LPG-ja.


Fordi že v generalu niso nek vrhunec tehnologije in vzdržljivosti, da bi pa imeli kakršnokoli predpripravo za LPG mi je pa čisto neverjetno, ker imajo ob nekvalitetni vgradnji plina, nemalo težav. Je pa vprašanje kaj je sodelavec mislil s tem da ima predpripravo?! Ima pripravljen prostor za polnilni ventil ali katero drugo komponento plinske naprave, prostor za stikalo v kabini ...?
Čigav pa je ta 5-valjnik? Kaj je to slučajno kak Volvotov motor? A je to tisti 2,5 T ki je bil v Volvotih S60 T5?
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4161
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a TrijoAdijo To feb 05, 2013 5:12 pm

iziboy je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:
pinny je napisal/-a:Sodelavec mi prej rekel, da ima sine Focusa ST starega 6 let, in bi naj imel že predpripravo za vgradnjo lpg-ja. Je to možno, ker pravi da menda to že tovarniško?


Ti raje sodelavca povprašaj po št. šasije, pa bomo preverili.Ampak ker poznam fordovo politiko ne verjamem da bi imel original fabriško vgrajeno predpripravo, ker je tudi po microcatu za st-ja ni. Drugače jih pa je bilo kar nekaj teh 5-valjnih ST-jev po SLO, od tega jih je nekaj imelo težave zaradi naknadno vgrajenega LPG-ja.


Fordi že v generalu niso nek vrhunec tehnologije in vzdržljivosti,
Čigav pa je ta 5-valjnik? Kaj je to slučajno kak Volvotov motor? A je to tisti 2,5 T ki je bil v Volvotih S60 T5?


O tem bi se dalo razpravljati, ampak ne tukaj :P

Ta 5-valjnik je volvotov...zdej pa če je isti kot v s60 T5 pa ne vem.Vem tudi to, da takrat, ko so prišli ven, so pobčki čisto zblaznel, pa hiteli montirat plin v te focuse, pa so na summitu kmalu po vgradnji dvema že glave dol jemali. Pa še na enem servisu so tudi eno tako plinarno razstavljali. Eden pa se je prodajal z zjebano mašino. Vzrok, jah..plin pač + ta šved = očitno NO GO.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš To feb 05, 2013 5:21 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:
O tem bi se dalo razpravljati, ampak ne tukaj :P

Ta 5-valjnik je volvotov...zdej pa če je isti kot v s60 T5 pa ne vem.Vem tudi to, da takrat, ko so prišli ven, so pobčki čisto zblaznel, pa hiteli montirat plin v te focuse, pa so na summitu kmalu po vgradnji dvema že glave dol jemali. Pa še na enem servisu so tudi eno tako plinarno razstavljali. Eden pa se je prodajal z zjebano mašino. Vzrok, jah..plin pač + ta šved = očitno NO GO.


o vzdržljivosti in primernosti na lpg predelanih fordov ni kaj razpravljati - kjerkoli .... bv....

s60 t5 ...pa še čipiran povrhu ... s prins-om dela bp ...kolk km je naredil ne vem , jepa rekel da jih kar nabija.. sem pa tipčku enkrat žarnico zamenjal k ni imel pojma pa sem slučajno videl nalepko prins na motorju ...
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4161
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a TrijoAdijo To feb 05, 2013 5:40 pm

plinaš je napisal/-a:
o vzdržljivosti in primernosti na lpg predelanih fordov ni kaj razpravljati - kjerkoli .... bv....

s60 t5 ...pa še čipiran povrhu ... s prins-om dela bp ...kolk km je naredil ne vem , jepa rekel da jih kar nabija.. sem pa tipčku enkrat žarnico zamenjal k ni imel pojma pa sem slučajno videl nalepko prins na motorju ...


Ja, normalno da ne. Sej motorji fabriško niso zasnovani za lpg (stari focusi so imeli to možnost,ampak ne pri nas - pač za tiste dve pumpe z lpg-jem,ki so bile,pa če so sploh že bile pri nas, se jim ga ni splačalo niti nam ponudit) . Zdej pa če ga kdo želi v fordu imet, ga naj ima. Ampak naj vzame v obzir, da če bo prišlo do okvare motorja zaradi plina in slabo nastavljenega lpg sistema, bojo vsi monterji valili krivdo na forda (pač za en falus motor in bla bla bla), ki btw zna naredit motor, da traja in traja v kolikor je redno pravilno vzdrževan in uporablja gorivo za katero je bil zasnovan.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
eden
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To okt 18, 2005 8:56 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a eden To feb 05, 2013 8:01 pm

Pozdravljeni,
Imam vprašanje glede avtoplina. Avtoplin imam vgrajen že v drugi avto, prvi Ibiza 6L deluje odlično in kalkulacija gre skozi. Pri drugem avtu Seat Leon 1.4TSI 2011 letnik, pa mi plin povzroča težave. Ali je normalno, da avto ko deluje na plin pri pospeševanju in med vožnjo cvili ? Avto mi porabi na 1000km plina zraven še 20 EUR bencina, kolko sem si računal bi imel na 3600km 10 EUR profita to se mi ne zdi normalno.
Sem klical podjetje, kje sem dal vgraditi in so rekli, da je to vse normalno ?! Kaj pravite vi ?

Sistem je Zavoli DIRECT. Plačal pa sem 1800EUR

Hvala,
LP
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy To feb 05, 2013 8:20 pm

V Leonu imaš motor z direktnim vbrizgom goriva. Pri teh motorjih, v kolikor so predelani na plin po principu plinaste faze, je vedno poleg plina tudi poraba bencina. Bencin porablja za hlajenje bencinskih injektorjev, ki bi jih v nasprotnem požgalo. Koliko bencina porabi poleg plina, pa je odvisno od kvalitete plinske naprave in se giblje nekje od 10% pa tudi tja do 30-40%.
Za motorje z direktnim vbrizgom je optimalna zadeva, vbrizgavanje tekoče faze plina, direktno v valj, preko bencinskih injektorjev. To pa ima zaenkrat dodelano kot je treba, samo Prins. Pa tudi cena je zasoljena.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
eden
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To okt 18, 2005 8:56 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a eden To feb 05, 2013 8:41 pm

nevem zakaj potem to pri vgrajevalcu ne opozorijo, potem takem imam za bzv ta sistem v avtu, saj bi teh 1800EUR lahko porabljal za bencin, ki ga poje manj pa če tankam v avstriji je liter 1,39 EUR.
Povejte mi samo za cviljenje ali je to normalno ?
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy To feb 05, 2013 9:50 pm

eden je napisal/-a:nevem zakaj potem to pri vgrajevalcu ne opozorijo, potem takem imam za bzv ta sistem v avtu, saj bi teh 1800EUR lahko porabljal za bencin, ki ga poje manj pa če tankam v avstriji je liter 1,39 EUR.
Povejte mi samo za cviljenje ali je to normalno ?


Čaki mal...a ti niso pred ali po vgradnji povedali da tvoj motor porablja obe gorivi?!?!? Če ti niso, je nekaj hudo narobe... oni ker vrhunsko nategujejo(kar je pri Zavoliju oz Plineksu itak znano) ali pa ti ker si se slabo pozanimal o delovanju plinskke naprave. V prvem primeru imaš pravico zahtevati demontažo naprave in vračilo kupnine, v drugem pa skloni glavo in se zamisli...
Najboljši sistemi za motorje z direktnim vbrizgom, imajo porabo bencina nekje 10%, Zavoli ne spada med njih. Naredi si izračun koliko prihraniš če se voziš na 10% benza + 90%LPG in boš hitro videl da ni bzv. Očitno so te fino od zadaj...brez vazelina...pa še solidno si plačal za to...
Cviljenje seveda ni normalno. Prepričaj se da je res vzrok plinska komponenta in nazaj k veleumu ki ti je montiral! A vsaj garancijo imaš?!
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
eden
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To okt 18, 2005 8:56 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a eden Sr feb 06, 2013 5:23 am

montiral mi je plineks. Seveda mi niso povedali, da ta sistem porablja obe gorivi, ko sem sam videl potem so začeli z tem. V ponudbi sem imel tudi V-LUBE mazanje ampak ga niso vgradili. Zgleda ma ta neki mušter, za pošiljanje ponudb okoli.
Seveda grem nazaj, saj se meni tudi ne zdi normalno da to cvili, bom posnel zvok in ga prilepil. Sem pa 100%, da je od plinskega sistema, saj če preklopim na bencin ne cvili. Avto je nov sedaj 20000km, plin vozim že 5000km.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Kael Sr feb 06, 2013 9:34 am

Takšen plinski sistem, ki ga imaš ti v avtomobilu (zaradi motorja) je bedarija prve klase, saj sistem za ceno ponudi premalo. Je že res, da je sama vožnja nekoliko cenejša, vendar preden boš noter spravil 1800 € bo trajalo "leta". Z mano je dala predelat avto tudi sestra, ki ima Ibizo 1.2 TSI s 105 KM. Poglej izračun (cene za PRINS):

Koda: Izberi vse
Po 100.000 km:
•   Becinar 1.2 TSI s 105 KM s porabo 7 litrov (kolikor praviš da maš): te pride bencin 10752 €
•   Dizel: 1.6 TDI s 90 KM in porabo 5.7 litra (vsaj tok bi ti pil): te pride nafta 8094 € + 2233 € dražje vozilo = 10327 €
•   Plin (cenejši): poraba 8.4 litra: te pride plin 7039 € + 1950 € predelava + dodatna poraba bencina 1843 = 10832 €
•   Plin (dražji): poraba 8.4 litra: te pride plin 7039 € + 2600 € predelava + 0 dodatna poraba bencina = 9639 €

Po 200.000 km:
•   Becinar 1.2 TSI s 105 KM s porabo 7 litrov (kolikor praviš da maš): te pride bencin 21504 €
•   Dizel: 1.6 TDI s 90 KM in porabo 5.7 litra (vsaj tok bi ti pil): te pride nafta 8094 € + 2233 € dražje vozilo = 18421 €
•   Plin (cenejši): poraba 8.4 litra: te pride plin 14078 € + 1950 € predelava + dodatna poraba bencina 3686 = 19714 €
•   Plin (dražji): poraba 8.4 litra: te pride plin 14078 € + 2600 € predelava + 0 dodatna poraba bencina = 16678 €


Cene upoštevane v izračunu: bencin ~ 1.6 €, plin 0.838 €, nafta 1.42 € če se prav spomnem. Samo Prinsov dražji sistem bi bil rentabilen, po 100.000 km.
 
Uporabniški avatar
UDO1
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Po apr 09, 2007 3:15 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a UDO1 Sr feb 06, 2013 1:01 pm

Lep izračun, čeprav če se upošteva višjo nakupno ceno pri recimo dizlu, se bi lahko upoštevala še višja cena ob prodaji rabljenega? Poleg tega niso upoštevani stroški za servis plinske naprave? So ti tako zanemarljivi v 200k km? Sicer pa 1.6 tdi se mi zdi kar varčna zadeva, tako da da za porabo 5.7 ne bi rekel ravno "vsaj toliko ti bo žrl". Glede na spritmonitor je res povprečna poraba 1.2 tsi v ibizah skoraj točno 7 l/100km: http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... =77&page=6 . Pri 1.6 tdi pa skoraj točno 5 l/100km: http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... power_e=66
Zadnjič spremenil UDO1, dne Sr feb 06, 2013 1:12 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Sr feb 06, 2013 1:09 pm

Kael je napisal/-a:Takšen plinski sistem, ki ga imaš ti v avtomobilu (zaradi motorja) je bedarija prve klase, saj sistem za ceno ponudi premalo. Je že res, da je sama vožnja nekoliko cenejša, vendar preden boš noter spravil 1800 € bo trajalo "leta". Z mano je dala predelat avto tudi sestra, ki ima Ibizo 1.2 TSI s 105 KM. Poglej izračun (cene za PRINS):

Koda: Izberi vse
Po 100.000 km:
•   Becinar 1.2 TSI s 105 KM s porabo 7 litrov (kolikor praviš da maš): te pride bencin 10752 €
•   Dizel: 1.6 TDI s 90 KM in porabo 5.7 litra (vsaj tok bi ti pil): te pride nafta 8094 € + 2233 € dražje vozilo = 10327 €
•   Plin (cenejši): poraba 8.4 litra: te pride plin 7039 € + 1950 € predelava + dodatna poraba bencina 1843 = 10832 €
•   Plin (dražji): poraba 8.4 litra: te pride plin 7039 € + 2600 € predelava + 0 dodatna poraba bencina = 9639 €

Po 200.000 km:
•   Becinar 1.2 TSI s 105 KM s porabo 7 litrov (kolikor praviš da maš): te pride bencin 21504 €
•   Dizel: 1.6 TDI s 90 KM in porabo 5.7 litra (vsaj tok bi ti pil): te pride nafta 8094 € + 2233 € dražje vozilo = 18421 €
•   Plin (cenejši): poraba 8.4 litra: te pride plin 14078 € + 1950 € predelava + dodatna poraba bencina 3686 = 19714 €
•   Plin (dražji): poraba 8.4 litra: te pride plin 14078 € + 2600 € predelava + 0 dodatna poraba bencina = 16678 €


Cene upoštevane v izračunu: bencin ~ 1.6 €, plin 0.838 €, nafta 1.42 € če se prav spomnem. Samo Prinsov dražji sistem bi bil rentabilen, po 100.000 km.


razlika v skupnih stroških rednega vzdrževanja so pa za vse enaki ??? se mi zdi , da ne ... a to sem že večkrat povdaril tako pri bencinarjih naspram dizlom kot med različnimi plinskimi napravami - če imaš servis na 20,000km ali na 30,000km te sledita na 20kkm intervalu 2 dodatna servisa / 2x pot do servisa , 2x ure vožnje do servisa kar v teh časih sploh ni zanemarljiv strošek ... če imaš samo redne servise in ne še 6 obiskov zraven kot evilfury ...
prins ima garancijo na VSE komponente naprave 5 let ali 150,000km .... kaj pa monterji pri katerih piše , da gredo crknjeni injektorji in izparilec na stroške stranke ????
dajte še kaj bolj realnega na papir kot samo razliko v ceni prevoženega kilometra ...
plin je cnej k bencin
 
eden
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 97
Pridružen: To okt 18, 2005 8:56 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a eden Sr feb 06, 2013 8:52 pm

ne hvali samo tega PRINSa, ker tudi niso bogvekaj poznam jih nekaj, ki jim avto sploh več vžgal ni, crknil sredi vožnje...

Torej ne vem kak lahko sploh ti prodajalci no vgrajevalci plinskih sistemov rečejo, da so usposobljeni če ne morejo ugotovit zakaj ruži pa sploh kaj ruži pri mojem plinskem sistemu. Mislim, da tu pač nekaj na oko delajo, kak jim je (no kak jim pride) :D
Na posnetkih sem celo gledal, da bi naj dali avto na valje in potem točno nastavili računalnik, ampak v delavnicah PLINEKSa niti ne vedo kaj je to :D
 
Prins
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne dec 26, 2010 9:51 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Prins Če feb 07, 2013 3:34 pm

eden je napisal/-a:ne hvali samo tega PRINSa, ker tudi niso bogvekaj poznam jih nekaj, ki jim avto sploh več vžgal ni, crknil sredi vožnje...


Spoštovani,

kot predstavnik podjetja Prins bi vas prosil, da navedete točno za katera vozila gre.
Ker pri nas ne poznamo primera, da avto ne bi več vžgal ali da crkuje sredi vožnje.
Ker v primeru, da gre za "slišal sem" gre za navadno natolcevanje in laži.
Morda jih širi kdo od konkurentov, kar sicer ne bi bilo prvič. Lažje je blatiti ime drugega kot pa delati kvalitetno in izboljševati samega sebe.

Upam,da nam boste posredovali točne podatke o avtih, ki ne vžgejo ali "crkujejo", če že ne o lastnikih teh vozil.
Le tako bomo lahko te kontaktirali in preverili trditve in odpravili težave. Če sploh obstajajo.

Lep pozdrav,

Gregor
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Kael Če feb 07, 2013 3:53 pm

Živjo!

Pri naši bajti imamo tri Prinsove sisteme: dva komada DLM in enega VSI-2. Kot sem že napisal, je imel problem dosedaj oče na svojem Superbu 1.8 TSI, ko mu pri minusu avto na plin ni hotel vžgati (ne bencin je šlo brez problema). Klical je na Prins in !pazi, serviser se je DOMOV oglasil, naložil novo verzijo softvera in od takrat naprej avto vžiga brez problema - tudi ko je bil foter na smučanju v avstriji in je avto cel dan stal na konkretnem minusu. Preostala avtomobila delujeta povsem brez problema od vgradnje dalje.

Tudi meni je zelo zanimivo, da se vedno najde en bebec in kr neki bluzi čez firmo, za katero imamo goro zadovoljnih uporabnikov, ki so tudi že napisali, da so imeli kakšno težavico s Prinsom, vendar je vsak dobil (kar sem dosedaj zasledil) napako odpravljeno takoj in bil s odpravo napake zadovoljen. Rad bi videl serviserja s npr. Plineksa, ki se bo domov pripeljal avto pogledat. Ti ljudje imajo res ceno (in to gre enimv nos), vendar za tistih "500 €" doplačila veš kaj dobiš, ko enkrat uporabljaš.
 
ničbat
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Če jan 24, 2013 11:10 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ničbat Če feb 07, 2013 6:32 pm

plinaš je napisal/-a:pri priganjanju na polno je pretok vroče hladilne tekočine pri maksimalni vrednosti torej do podhladitve uparjalnika ne sme priti - to se lahko zgodi edino v primeru , če je uparjalnik slab / premajhen / premalo zmogljiv !!!!

če bi prebral tri strani nazaj ali pa kakšno več , bi videl , da že kar nekaj časa prevladuje plin iz dveh področij dobave , ki ga kupujejo vsi prodajalci na slovenskem tržišču in to sta italija ter avstrija ....
kako lahko naknadno na črpalki dodajo propan ???????????????' wtf .... in kako lahko potem , ko naj bi ta propan kakorkoli dodali iz cisterne potegnil preveč butana ?

večina ECU-jev , ko pade TPS izklopi injektorje - takrat je čas vbrizga 0,00 ms .... če stisneš sklopko motor avtomatsko dobi vbrizg goriva , ki je potreben za prosti tek ...
če plinski ECU izklopi plin ko padejo injektorski časi na nulo ni ecu ampak računalo na kuglice..

če niso vsi parametri odkljukani ali če ožičenje ni pravilno ali pa sploh ni priklopljeno - halooooooo??? potem je monter en navaden garažni šalabajzer....komaj..
torej je vgrajeno in ni vgrajeno ... in to slabo!

ti verjameš ali veš , da ste dobro in brez napak vgradili? in kaj naj tebi piše - ali mu boš ti popravljal napravo , ki je v garanciji ? si jo zmontiral in veš celo kje si ga usral?

itak si pa sam zastavil že toliko vprašanj , da če obdelaš vse bi pa že moralo delati....



Plinaš pozdravljen
Živiš v preprečanju. da si najbolj pameten in žal tvoje dezinformacije širiš tukaj po forumu. Tvoja informacija glede dobava plina v sloveniji je čisto zavajanje. Očitno je tvoja matematika na niviju predvšolske vzgoje, ko samo polovica otrok v vrtcu ve koliko je 1 in 1. Saj če bi obvladal nekoliko večje znanje bi razumel , da niti Avstrija in ne Italija nimata svojih nahajališč plina, niti nimajo zadostne stevila rafinerij ki bi rafinerij , ki bi zadostile potrebam Austrije in Italije. Da se boš nekaj naučil ti povem, da LPG plin v Slo prihaja po zelo različnih kanalih , ki se v odvisnosti od situacije na svetovnem trgu spreminja. Večina plina v Slo prihaja z iz Kazakstana, Ukrajine, Belorusije ali indirektno preko Italija iz Libije(trenutno ne) in ostalih držav v tem območju. Nekaj LPG ja je prihajalo tudi iz Siska a trenutno ne, ker so trenutne spot cene bistveno ugodnejše v predelu ukrajine. Toliko v poduk, da ne boš klobasal neumnosti in se delal pametnega. Na tvojo linijo vprašajev in WTF v zvezi kako lahko dodajo na črpaklah propan je zadeva izredno preprosta. LPG se dostavlja v cisternah v mešanici propan buana v poljubnem razmerju. V kolikor želiš iz poletne mešanice ki vsebuje več butana narediti zimsko mešanico, preprosto iz cisterne ki razvaža čisti propan dodaš toliko propana v rezervoar bencinskega servisa, da dosežeš razmerje 60/40 ki se najpogosteje koristi v zimskem času za pogon . Naj pripomnim , da to ni stalna praksa , vendar se je to zgodilo v decembru(info iz prve roke) ko so morali dodajati propan.
na tvoj komentar
pri priganjanju na polno je pretok vroče hladilne tekočine pri maksimalni vrednosti torej do podhladitve uparjalnika ne sme priti - to se lahko zgodi edino v primeru , če je uparjalnik slab / premajhen / premalo zmogljiv !!!!
ti pa povem, da tvoja izjava ni pravilo, saj lahko povzroči težave uparjalnik ki je pravilno dimenzioniran če:
-ga dodatno hladi tok zraka -sploh v zimskem času
-če je zmontiran tako, da se ne odzračuje in se v njem nabira zrak
-če je zapacan od dodatkov, ki se vlivajo v hladilno tekočino
-če je termostat avtomobila v okvari in motor sploh ne doseže prave delovne temperature
-če je povezava uparjalnika nepravilno izvedena v smislu premale pretočnosti

Zagotovo se najde tak še kak razlog, ampak je v tem trenutku nepomemben.
Pomembno pa se mi zdi ustaviti na tem forumu ustaviti take pametne seratore kot si ti plinaš , ki si najbolj pameten in živiš v svojem svetu. Verjamem, da je tvoje znanje na področju predelav višje od znanja nekoga ki že ima plinsko napravo ali se zanjo zanima. Verjamem in prepričan, pa sem da si uporabniki foruma zasluzijo točne informacije ali pa ob težavah morda nasvet. Iz tega razloga, ti priporočam da preden kaj napišeš preveri točnost podatkov. Zraven tega se tudi zavedaj , da nismo vsi ovce in ne meči vseh ljudi v isti koš.
Plinaš oprosti če sem bil oster a ko sem na forumu prebral nekaj tvojih komentarjev žal zaslužiš grajo .
Pa lep pozdrav
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Če feb 07, 2013 10:15 pm

eden je napisal/-a:ne hvali samo tega PRINSa, ker tudi niso bogvekaj poznam jih nekaj, ki jim avto sploh več vžgal ni, crknil sredi vožnje...

Torej ne vem kak lahko sploh ti prodajalci no vgrajevalci plinskih sistemov rečejo, da so usposobljeni če ne morejo ugotovit zakaj ruži pa sploh kaj ruži pri mojem plinskem sistemu. Mislim, da tu pač nekaj na oko delajo, kak jim je (no kak jim pride) :D
Na posnetkih sem celo gledal, da bi naj dali avto na valje in potem točno nastavili računalnik, ampak v delavnicah PLINEKSa niti ne vedo kaj je to :D


poznaš? lepo... koliko od teh se pritožuje ? in kot vem , je nekaj PRINS-ovih naprav zmontiral tudi plineks - seveda lahko pozabijo na garancijo....

me pa zanima koliko teh "tvojih znancev" je montiralo pri pooblaščenem prinsovem monterju ...koliko teh avtov ima opravljene vse redne servise ter revizije uparjalnikov ? koliko jih je redno servisirano na bencinski strani?

me prav zanima , kateri vgrajevalec plinskih naprav v sloveniji, ki dela samo to , ima valje ????? saj ne da ne bi stali tisto malenkost par 10.000€ ... ima pa marsikateri monter težave z nastavitvami- ali zaradi zastarelega hardwera ali pa zaradi neznanja...
Zadnjič spremenil plinaš, dne Če feb 07, 2013 11:39 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
plin je cnej k bencin
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov