Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Če feb 07, 2013 11:37 pm

ničbat je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Žuza napisal si bistvenoa premalo podatkov, da bi ti lahko kvalitetno odgovorili. Namreč tut če greš k mehaniku in mu poveš kaj si nam na forumu ti bo postavil vrsto vprašanj , da bo postavil pravo diagnozo.
A se ti je to zgodilo pri pospeševanju, ustavljanju ali normalni vožnji?
Ali si potem brez blema nadaljeval na benz?
Ali ti je pri težavi avtomatsko preklopilo na benz in si pol nadaljeval brez problema?
Ali se ti je težava pojavila prvič?
Koliko km si po vgradnji že naredil?
Kolk si mel plina v rezervoarju v casu napake?
Se ti je težava zgodila prvič?
...
Verjamem da je pri avtomatiku težava še bistveno bolj moteča saj ostaneš brez servota in še pri večini avtomatikov moršaš ustavit da preklopiš v neutral, da lahk ponovno štartaš.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
zakaj imajo potem monterji ter mehaniki diagnostiko ( ki ti jo seveda tudi zaračunavajo - tudi priklop pa če je opravil ali pa ne ) če imajo pa nas s kupom odgovorov na njihova vprašanja????

je napisal , da na bencin teče normalno - in to večkrat ....

kako pa računalnik preklopi neavtomatsko ??? a to ven vrže pa moraš potem ročno spedenat?

koliko kilometrov je naredil po vgradnji je irelevantno ker ga je imel vmes itak že trikrat pri njih....

pri priganjanju na polno je pretok vroče hladilne tekočine pri maksimalni vrednosti torej do podhladitve uparjalnika ne sme priti - to se lahko zgodi edino v primeru , če je uparjalnik slab / premajhen / premalo zmogljiv !!!!

če bi prebral tri strani nazaj ali pa kakšno več , bi videl , da že kar nekaj časa prevladuje plin iz dveh področij dobave , ki ga kupujejo vsi prodajalci na slovenskem tržišču in to sta italija ter avstrija ....
kako lahko naknadno na črpalki dodajo propan ???????????????' wtf .... in kako lahko potem , ko naj bi ta propan kakorkoli dodali iz cisterne potegnil preveč butana ?

večina ECU-jev , ko pade TPS izklopi injektorje - takrat je čas vbrizga 0,00 ms .... če stisneš sklopko motor avtomatsko dobi vbrizg goriva , ki je potreben za prosti tek ...
če plinski ECU izklopi plin ko padejo injektorski časi na nulo ni ecu ampak računalo na kuglice..

če niso vsi parametri odkljukani ali če ožičenje ni pravilno ali pa sploh ni priklopljeno - halooooooo??? potem je monter en navaden garažni šalabajzer....komaj..
torej je vgrajeno in ni vgrajeno ... in to slabo!

ti verjameš ali veš , da ste dobro in brez napak vgradili? in kaj naj tebi piše - ali mu boš ti popravljal napravo , ki je v garanciji ? si jo zmontiral in veš celo kje si ga usral?

itak si pa sam zastavil že toliko vprašanj , da če obdelaš vse bi pa že moralo delati....

plin je cnej k bencin
Zasebno sporočilo
Morda nekaj odgovorov
Će si ga priganjal do konca je lahko glede na nekoliko nižje temperature uparjalniku zmanjkalo toplote .
Glede na to da na nekateri črpalkah ( dobavitelj med največjimi) do pred časa nazaj niso uporabljal zimske mešanice, ampak so zaradi eventuelnih težav dodatno polnili propan da so zadostili razmerju za zimsko mešanico, si lahko naletel na preveč butana ki se pri nižjih temperaturah težje vplinja je morebiten odgovor lahko tut ta.
Pri nekaterih modelih predvsem avtomatikih pri hitrem ustavljanju in padcu obratov proti nivoju prostega teka ECU avtomobila izklopi bencinske injektorje zatorej smatra plinski ECU , da si avto ugasnil . Težava nastopi če niso vsi parametri v kalibraciji pravilno obkljukani ali če eventuelno ni vso ožičenje ki signalizira obratovanje plinskemu ECU ju (pravilno) priklopljeno. Verjamem , da je G1 vgradil kvalitetno a vseeno ena od možnosti.
Možnih je še kar nekaj razlogov a se potrudi napisati odgovore , da bomo prej ali lažje našli odgovor na tvoje vprašanje
Zasebno sporočilo
ti verjameš ali veš , da ste dobro in brez napak vgradili? in kaj naj tebi piše - ali mu boš ti popravljal napravo , ki je v garanciji ? si jo zmontiral in veš celo kje si ga usral?

itak si pa sam zastavil že toliko vprašanj , da če obdelaš vse bi pa že moralo delati....



Plinaš pozdravljen
Živiš v preprečanju. da si najbolj pameten in žal tvoje dezinformacije širiš tukaj po forumu. Tvoja informacija glede dobava plina v sloveniji je čisto zavajanje. Očitno je tvoja matematika na niviju predvšolske vzgoje, ko samo polovica otrok v vrtcu ve koliko je 1 in 1. Saj če bi obvladal nekoliko večje znanje bi razumel , da niti Avstrija in ne Italija nimata svojih nahajališč plina, niti nimajo zadostne stevila rafinerij ki bi rafinerij , ki bi zadostile potrebam Austrije in Italije. Da se boš nekaj naučil ti povem, da LPG plin v Slo prihaja po zelo različnih kanalih , ki se v odvisnosti od situacije na svetovnem trgu spreminja. Večina plina v Slo prihaja z iz Kazakstana, Ukrajine, Belorusije ali indirektno preko Italija iz Libije(trenutno ne) in ostalih držav v tem območju. Nekaj LPG ja je prihajalo tudi iz Siska a trenutno ne, ker so trenutne spot cene bistveno ugodnejše v predelu ukrajine. Toliko v poduk, da ne boš klobasal neumnosti in se delal pametnega. Na tvojo linijo vprašajev in WTF v zvezi kako lahko dodajo na črpaklah propan je zadeva izredno preprosta. LPG se dostavlja v cisternah v mešanici propan buana v poljubnem razmerju. V kolikor želiš iz poletne mešanice ki vsebuje več butana narediti zimsko mešanico, preprosto iz cisterne ki razvaža čisti propan dodaš toliko propana v rezervoar bencinskega servisa, da dosežeš razmerje 60/40 ki se najpogosteje koristi v zimskem času za pogon . Naj pripomnim , da to ni stalna praksa , vendar se je to zgodilo v decembru(info iz prve roke) ko so morali dodajati propan.
na tvoj komentar
pri priganjanju na polno je pretok vroče hladilne tekočine pri maksimalni vrednosti torej do podhladitve uparjalnika ne sme priti - to se lahko zgodi edino v primeru , če je uparjalnik slab / premajhen / premalo zmogljiv !!!!
ti pa povem, da tvoja izjava ni pravilo, saj lahko povzroči težave uparjalnik ki je pravilno dimenzioniran če:
-ga dodatno hladi tok zraka -sploh v zimskem času
-če je zmontiran tako, da se ne odzračuje in se v njem nabira zrak
-če je zapacan od dodatkov, ki se vlivajo v hladilno tekočino
-če je termostat avtomobila v okvari in motor sploh ne doseže prave delovne temperature
-če je povezava uparjalnika nepravilno izvedena v smislu premale pretočnosti

Zagotovo se najde tak še kak razlog, ampak je v tem trenutku nepomemben.

Pomembno pa se mi zdi ustaviti na tem forumu ustaviti take pametne seratore kot si ti plinaš , ki si najbolj pameten in živiš v svojem svetu. Verjamem, da je tvoje znanje na področju predelav višje od znanja nekoga ki že ima plinsko napravo ali se zanjo zanima. Verjamem in prepričan, pa sem da si uporabniki foruma zasluzijo točne informacije ali pa ob težavah morda nasvet. Iz tega razloga, ti priporočam da preden kaj napišeš preveri točnost podatkov. Zraven tega se tudi zavedaj , da nismo vsi ovce in ne meči vseh ljudi v isti koš.
Plinaš oprosti če sem bil oster a ko sem na forumu prebral nekaj tvojih komentarjev žal zaslužiš grajo .
Pa lep pozdrav

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
zdaj kdo od naju je potreben zdravja lahko strokovno odločijo edino kompetentni in šolani zdravniki...kar pa ti nisi...

ker si se postavil v superiorni položaj napram meni ti poklanjam tole branje za osvežitev tvojega vrtčevskega znanja - http://sl.wikipedia.org/wiki/Alkan ...

[color=#00FF00]na tvoje žalitve ne morem replicirati , ker si se postavil na mesto boga ...ker pač bog ni znastveno dokazan subjekt mi je torej brezpredmetno odgovarjati neki imaginarni eminenci...[/color]

le zakaj na prins-ovih napravah ni prihajalo do težav zaradi domnevno napačne mešanice- ki naj bi jo pri relativno veliki porabi lpg-ja ter že nekajletnimi izkušnjami imeli pri dobaviteljih ???

e sedaj pa uparjalnik ;
-ti pa povem, da tvoja izjava ni pravilo, saj lahko povzroči težave uparjalnik ki je pravilno dimenzioniran če:
-ga dodatno hladi tok zraka -sploh v zimskem času - nepravilno postavljen uparjalnik - šalabajzerstvo/neznanje
-če je zmontiran tako, da se ne odzračuje in se v njem nabira zrak - glej prejjšnjo vrstico( v uparjalniku ni zraka- ne zavajaj )
-če je zapacan od dodatkov, ki se vlivajo v hladilno tekočino - blato?neostik?purpen?mast? jih ni razen če jih ne doda monter...
-če je termostat avtomobila v okvari in motor sploh ne doseže prave delovne temperature - če ga ne odpre se strinjam...nekateri pa se odprejo ko crknejo..
-če je povezava uparjalnika nepravilno izvedena v smislu premale pretočnosti - nepravilna montaža - šalabajzerstvo/ neznaje
Zagotovo se najde tak še kak razlog, ampak je v tem trenutku nepomemben. - ne razlog ...izgovor za laične stranke...

in povrh vsega še nisi zanikal , da nisi monter .... mogoče si pa pozabil? kot še kaj drugega ? da to ne berem samo jaz temveč tudi nekaj - po mojem mnenju inteligentnih - ljudi , ki si pač znajo ustvariti svoje mnenje o dotičnih članih vpletenih v debato??

za konec ti povem eno anekdoto...so se udarili monterji na medovernet-u ... o vbrizgavanju v realnem času pa to... slediš??? dobro..
no na koncu je prišlo do preverjanja IP naslovov.. en je bil iz g1, en je bil od enega iz g1 privat( sigas?) in vmes se je našel še en iz mariborskega vrtca..oh se opravičujem - fakultete....
rezultat je bil izbrisana tema.... še pomnite tovariši ???


:clapclap
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a esem Če feb 07, 2013 11:53 pm

Ničbat aka gaspro - pri kateri firmi si?
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Pe feb 08, 2013 12:17 am

esem je napisal/-a:Ničbat aka gaspro - pri kateri firmi si?


:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Pe feb 08, 2013 12:21 am

Saj to smo že ugotovili...ali je monter za njih, ali pa celo dela pri G-1! Veleumi ki so našajbali pol Slovenije s svojimi ''izumi'' in Mirka Tuša, da je v podjetje vložil pol MIO €, ki so že zdavnaj izpuhteli brez vidnih posledic :evil:
No ja...razen za gospoda Tuša... :huh:
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Pe feb 08, 2013 5:11 pm

Jst se zdj na bencin vozm pa pohn kestl plina mam lol...

Tako reklamo jim bo naredu da bo joj, če ne zrihtajo al pa dajo del denarja nazaj pa svojo šaro vun.
 
ničbat
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Če jan 24, 2013 11:10 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ničbat So feb 09, 2013 4:31 am

iziboy je napisal/-a:Saj to smo že ugotovili...ali je monter za njih, ali pa celo dela pri G-1! Veleumi ki so našajbali pol Slovenije s svojimi ''izumi'' in Mirka Tuša, da je v podjetje vložil pol MIO €, ki so že zdavnaj izpuhteli brez vidnih posledic :evil:
No ja...razen za gospoda Tuša... :huh:

:D :D Torej ničbat ni noben monter, noben G 1 ..... Plinaš tebi pa v vednost samo -niso vsi ki se prijavijo na forum enaki,eni smo občasno na forumu tudi z željo da komo pomagamo. morda z drobnim nasvetom ki lahko komu koristi.
 
ničbat
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Če jan 24, 2013 11:10 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ničbat So feb 09, 2013 5:09 am

No da vas spravim v dobro voljo vse ki šibate na LPG. Borzna spot cena LPG pada že dobrih 20 dni. Trenutno je borzna cene cca 10% nižja kot je bila lani poleti(v poletnem obdobju je cena praviloma najnižja). Cena na tono je padla cca 120usd. (1 tona cca 1830 litrov). Zdaj pa hiro racunat kolk bi moral past LPG na črpalkah. :D
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a peroRS So feb 09, 2013 8:07 am

ničbat je napisal/-a:Zdaj pa hiro racunat kolk bi moral past LPG na črpalkah. :D


+20%? :mrgreen: :lol:
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy So feb 09, 2013 9:20 am

ničbat je napisal/-a:
iziboy je napisal/-a:Saj to smo že ugotovili...ali je monter za njih, ali pa celo dela pri G-1! Veleumi ki so našajbali pol Slovenije s svojimi ''izumi'' in Mirka Tuša, da je v podjetje vložil pol MIO €, ki so že zdavnaj izpuhteli brez vidnih posledic :evil:
No ja...razen za gospoda Tuša... :huh:

:D :D Torej ničbat ni noben monter, noben G 1 ..... Plinaš tebi pa v vednost samo -niso vsi ki se prijavijo na forum enaki,eni smo občasno na forumu tudi z željo da komo pomagamo. morda z drobnim nasvetom ki lahko komu koristi.

Imaš prav...sem pozneje prevrtel spomin nazaj in se spomnil tvojih postov še pod imenom gaspro, ki ji je Esem izbrisal. Takrat si pljuval po G-1 in na vse pretege hvalil fante v plinskem centru MB. Če se ne motim je šlo za Mercedesa C180 ali C200. Itak ima moderator vso zgodovino verjetno spravljeno.

Dejstvo je da si tako ali drugače povezan z plinskim centrom MB, ki montira naprave italijanskega porekla in dvomljive kvalitete. Če si prepričan v nasprotno, te izzivam da narediva vsporedni test Emmergasa ki si ga tako hvalil, in katere koli druge naprave,(razen Prinsa, da ne bo spet kakega joka in stoka) po moji izbiri. Moj uspeh si upam zagotoviti že v naprej, ker pač poznam kvaliteto te in marikatere druge naprave..

Dejstvo je da poznam monterje, ki so Ememergas montirali že pred leti, pa so nehali ker je bilo ogromno težav s kvaliteto komponent in napravo kot celoto.

Dejstvo je da vsakič ko se oglasiš na tem forumu nekoga brutalno napadeš. Stvari ki jih navajaš kot dejstva pa, žal, bolj malokrat temeljiti preveriš. Moderato te je očitno že odkril in ti to tudi povedal v postu.

Če boš hotel na forumu pomagati, potem nehaj z posti tipa ''napačno so odkljukali parametre v kalibracijskem programu''. S takimi laiku ne pomagaš.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš So feb 09, 2013 11:54 am

ničbat je napisal/-a: :D :D Torej ničbat ni noben monter, noben G 1 ..... Plinaš tebi pa v vednost samo -niso vsi ki se prijavijo na forum enaki,eni smo občasno na forumu tudi z željo da komo pomagamo. morda z drobnim nasvetom ki lahko komu koristi.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ničbat » So feb 09, 2013 5:09 am

No da vas spravim v dobro voljo vse ki šibate na LPG. Borzna spot cena LPG pada že dobrih 20 dni. Trenutno je borzna cene cca 10% nižja kot je bila lani poleti(v poletnem obdobju je cena praviloma najnižja). Cena na tono je padla cca 120usd. (1 tona cca 1830 litrov). Zdaj pa hiro racunat kolk bi moral past LPG na črpalkah.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

peroRS » So feb 09, 2013 8:07 am

ničbat je napisal/-a:
Zdaj pa hiro racunat kolk bi moral past LPG na črpalkah.


+20%?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ok nisi monter ...nimaš veze s prodajo in razvojem plinskih naprav ... ne prodajaš nič v vezi z LPG-jem... torej si to rešil z moderatorji tako kot jaz ...super!

zdaj pa odgovor : če od uporabnika plinske naprave nekdo zahteva toliko podatkov - odgovorov na vprašanja , kot si jih napisal ti , potem bi po tvoje že sam uporabnik postavil točno diagnozo ( kar je seveda delo monterja / serviserja ) ter bi mu lahko crknjen del poslali po pošti , da si ga zamenja sam... ali pa popravljene nastavitve po mail-u pa naj jih naloži sam...in v čem je po tvoje potem pojem "garancija " ?
če nekdo od uporabnika zahteva - skoraj- vse podatke je potem uporabnik sam postavil diagnozo napake ... to zahtevati od uporabnika pač ni "droben nasvet" ..

vs ki vozimo na lpg ?????? kaj ti maš pa dizla ??? j***š borzno ceno ...mene zanima koliko piše za liter na točilnem mestu ...
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a TrijoAdijo So feb 09, 2013 1:08 pm

Kaj to je un model, ko je tudi neki sodnijo omenjal?
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
LaMike
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1585
Pridružen: Po feb 25, 2008 5:59 pm
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a LaMike So feb 09, 2013 1:47 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Kaj to je un model, ko je tudi neki sodnijo omenjal?


Če je tisti, ki se omenja, da je. Potem ja. :roll:
"this is so euro its asian" by Sam B.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš So feb 09, 2013 1:52 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:Kaj to je un model, ko je tudi neki sodnijo omenjal?

a res ? kaj se bo obtožil za kibica? =P
veliko dealerjev plinskih naprav ter njihovih monterjev je veliko boljših v obrekovanju kot v montiranju ter odnosu do strank ...
za vzporeden neodvisen test s certificiranimi meritvami istega tipa avta - enega navadnega / ljudskega ter enega "high performance" pa nimajo poguma .... kaj hočemo ..pussy-ji ...
plin je cnej k bencin
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Vikking So feb 09, 2013 3:20 pm

ničbat je napisal/-a:No da vas spravim v dobro voljo vse ki šibate na LPG. Borzna spot cena LPG pada že dobrih 20 dni. Trenutno je borzna cene cca 10% nižja kot je bila lani poleti(v poletnem obdobju je cena praviloma najnižja). Cena na tono je padla cca 120usd. (1 tona cca 1830 litrov). Zdaj pa hiro racunat kolk bi moral past LPG na črpalkah. :D



Potem lahko predvidevamo da bo cena cca. 0,75€
 
bomber111
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Če nov 17, 2011 12:27 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bomber111 So feb 09, 2013 3:35 pm

Ponovno sem posvetil nekaj tisoč kilometrov raznim primerjavam in izračunom.
prvega pol leta po vgradnji (25.000 km) sem imel porabo na plinu cca 6,5 l / 100 km plus nekaj bencina. Od servisa v avgustu mi je poraba takoj po servisu ko so spreminjali nastavitve je poraba takoj skočila skoraj za pol litra. od tedaj se le stežka spustim na 7l/100 ( Lansko zimo ni bilo večjih spremeb v porabi med zimo in poletjem). Bil sem trikrat na nastavitvah a pravijo da je vredu.
Sedaj pa moje razmišljanje ki nisem zmontiral nobene plinske instalacije in dlje od rednega servisa in zamenjave kakšnih diskov moje znanje ne sega.
Ko mi je pil cca 6,5l plina mi je na potovalnem računalniku kazalo povprečje 5,2 (razlika 1,3l), sedak ko mi pije 7 in gor je po računalniku med 6,4 in 6,7.
Drugače računalnik pri vožnji na bencin kaže točno na dcl natančno.
laično razmišljanje je da je ko je kazalo porabo 5,2 in realno plina 6,5 je bila močnejša mešanica in posledično manj pritiskanja po stopalki za plin. A vseeno manjša skupna poraba. Sedaj je mešanica šibkejša zato je treba bolj pritiskati na stopalko na plin (zato kaže večjo porabo po računalniku)
Na servisu očitno ne razmišlajajo tako in takoj ko omenim pot. računalnik govorijo da ne morem upoštevat le tega. Po moje lahko upoštevam podatke iz računalnika za primerjav voženj in porabe med seboj.
A je moje laično razmišljanje pravilno?
 
ničbat
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Če jan 24, 2013 11:10 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ničbat So feb 09, 2013 3:51 pm

plinaš je napisal/-a:
ničbat je napisal/-a: :D :D Torej ničbat ni noben monter, noben G 1 ..... Plinaš tebi pa v vednost samo -niso vsi ki se prijavijo na forum enaki,eni smo občasno na forumu tudi z željo da komo pomagamo. morda z drobnim nasvetom ki lahko komu koristi.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ničbat » So feb 09, 2013 5:09 am

No da vas spravim v dobro voljo vse ki šibate na LPG. Borzna spot cena LPG pada že dobrih 20 dni. Trenutno je borzna cene cca 10% nižja kot je bila lani poleti(v poletnem obdobju je cena praviloma najnižja). Cena na tono je padla cca 120usd. (1 tona cca 1830 litrov). Zdaj pa hiro racunat kolk bi moral past LPG na črpalkah.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

peroRS » So feb 09, 2013 8:07 am

ničbat je napisal/-a:
Zdaj pa hiro racunat kolk bi moral past LPG na črpalkah.


+20%?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ok nisi monter ...nimaš veze s prodajo in razvojem plinskih naprav ... ne prodajaš nič v vezi z LPG-jem... torej si to rešil z moderatorji tako kot jaz ...super!

zdaj pa odgovor : če od uporabnika plinske naprave nekdo zahteva toliko podatkov - odgovorov na vprašanja , kot si jih napisal ti , potem bi po tvoje že sam uporabnik postavil točno diagnozo ( kar je seveda delo monterja / serviserja ) ter bi mu lahko crknjen del poslali po pošti , da si ga zamenja sam... ali pa popravljene nastavitve po mail-u pa naj jih naloži sam...in v čem je po tvoje potem pojem "garancija " ?
če nekdo od uporabnika zahteva - skoraj- vse podatke je potem uporabnik sam postavil diagnozo napake ... to zahtevati od uporabnika pač ni "droben nasvet" ..

vs ki vozimo na lpg ?????? kaj ti maš pa dizla ??? j***š borzno ceno ...mene zanima koliko piše za liter na točilnem mestu ...


Zagotovo ne bo šel plin gor na plus 20% kot je negdo napisal. Borzna cena pa je osnova za nabavo LPG in povezano s tem tudi končno prodajno ceno, pa naj si gre tukaj za Petrol ali katerega od drugih dobaviteljev. Realna pričakovanja so da v kratkem LPG na servisih pade za 3 cente.
Plinaš da še midva zaključiva s to tematiko diagnoze-garancije ali reklamacije! Ni vedno kriv ne monter , ne sistem niti uporabnik. Zagotovo ni univerzalnega odgovora na napako, se pa strinjam, da je lahko sistem vrhunski , pa bo ob šalabajzerski montaži povzročal težave.
Ker sva precej govorila o uparjalniku in se ne strinjava ti v zaključku povem .
-če povzroča težave termostat avtomobila se motor ne segreje na normalno delovno temperaturo, četudije termostat odprt na polno. Posredno s tem uparjalnik ne more delovati kot bi moral , saj je nekje najnižja temperatura med 35 in 40 stopinj.
-v hladilno tekočini so možne tekočine kot so tesnilci , ki se dodajo v tekočino , ker pač inštalacija hladilnega sistema iz tega ali drugega razloga ne tesni. Iz omenjenega razloga zapaca tudi uparjalnik , ki ne opravlja svoje funkcije zadovoljivo.
Omenjeni napaki nimata vpliva ne na monterja in ne na sistem ki je vgrajen in treba odpraviti osnovno napako.
je pa možnih še kaar nekaj diagnoz.
- Senzor temperature na uparjalniku
- Oslabljene vzmeti uparjalnika( če se hladen avtomobil pogosto štarta direkt na plin)
- Pa še nekaj ( zaradi napake na uparjalniku se pojavlja cviljenje)
Plinaš ni moja namen ščititi kogarkoli ne monterja , ne proizvajalca in sem zagotovo na strani uporabnika, da dobi za svoj denar obljubljeno in pride do pričakovanih prihrankov. Tvoje teorije (garancije po mailu in nastavitev po mailu :huh: )ne morem sprejeti, saj če je težava v sistemu avtoplina, jo je serviser dolžan odpraviti. V kolikor pa je težava v samem avtomubilu( svečke,vžigalne tuljave.....) , pa naj to opravi ali serviser sistema ali klasičen mehanik brez popravila v garancijskem roku. Strinjam pa se s teboj, da garažni vgrajevalec brez znanja,brez občutka za potrošnika in samega zavedanja, da je kupec kralj, na tem trgu nima kaj iskati in ga bodo konkurenti ali potrošniki sami izloćili.
V info pa še statični da IP naslov ne pove dovolj, saj je v mojem primeru na enem statičnem IP naslovu preko 20 uporabnikov. Ker pa drezate z vprašanji ali sem monter ali mehanik G1 ali celo Plineksa in Pliskega centra Maribor , pa povem da ste v zmoti, kakor tudi da sta gaspro in ničbat isti osebi. Za namenček ker ravno drezate pa povem, da se med drugim ukvarjam z LPGjem, pa tudi z napravami ki potrebujejo LPG in ravno v kontekstu tega imam na nekaterih področjih vrsto let izkušenj . Ravno iz tega razloga je pravilno na forumu si deliti izkušnje in znanje, pa če je potebno kudi koga popraviti z informacijami, in iz tega razloga je tudi moj prispevek na forumu. Plinaš , pa ne misli da piham ali tebi ali komurkoli na forumu na dušo. Ko sem malo prečekiral tvoje prispevke sem ugotovil, da imaš obširno znanje, včasi ga pa očitno pihneš mimo pa če to priznaš ali ne. :lol:
 
ničbat
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 8
Pridružen: Če jan 24, 2013 11:10 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ničbat So feb 09, 2013 4:03 pm

Vikking je napisal/-a:
ničbat je napisal/-a:No da vas spravim v dobro voljo vse ki šibate na LPG. Borzna spot cena LPG pada že dobrih 20 dni. Trenutno je borzna cene cca 10% nižja kot je bila lani poleti(v poletnem obdobju je cena praviloma najnižja). Cena na tono je padla cca 120usd. (1 tona cca 1830 litrov). Zdaj pa hiro racunat kolk bi moral past LPG na črpalkah. :D



Potem lahko predvidevamo da bo cena cca. 0,75€


Realno pričakovanje 0.78 (Petrol) nekateri benz servisi pa seveda še par centov nižje. Javim kaj se bo dogajalo z borzno ceno LPG-ja ki je osnova za maloprodajno ceno...
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury So feb 09, 2013 4:06 pm

Kdaj se pojavi cviljenje? Ko avto zaženeš ali med vožnjo? A potem neha ali cvili še naprej?

meni to naredi ko ga zaženem potem pa neha
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš So feb 09, 2013 6:26 pm

ničbat je napisal/-a:[quote="plinaš"
vs ki vozimo na lpg ?????? kaj ti maš pa dizla ??? j***š borzno ceno ...mene zanima koliko piše za liter na točilnem mestu ...


Zagotovo ne bo šel plin gor na plus 20% kot je negdo napisal. Borzna cena pa je osnova za nabavo LPG in povezano s tem tudi končno prodajno ceno, pa naj si gre tukaj za Petrol ali katerega od drugih dobaviteljev. Realna pričakovanja so da v kratkem LPG na servisih pade za 3 cente.
Plinaš da še midva zaključiva s to tematiko diagnoze-garancije ali reklamacije! Ni vedno kriv ne monter , ne sistem niti uporabnik. Zagotovo ni univerzalnega odgovora na napako, se pa strinjam, da je lahko sistem vrhunski , pa bo ob šalabajzerski montaži povzročal težave.
Ker sva precej govorila o uparjalniku in se ne strinjava ti v zaključku povem .
-če povzroča težave termostat avtomobila se motor ne segreje na normalno delovno temperaturo, četudije termostat odprt na polno. Posredno s tem uparjalnik ne more delovati kot bi moral , saj je nekje najnižja temperatura med 35 in 40 stopinj.
-v hladilno tekočini so možne tekočine kot so tesnilci , ki se dodajo v tekočino , ker pač inštalacija hladilnega sistema iz tega ali drugega razloga ne tesni. Iz omenjenega razloga zapaca tudi uparjalnik , ki ne opravlja svoje funkcije zadovoljivo.
Omenjeni napaki nimata vpliva ne na monterja in ne na sistem ki je vgrajen in treba odpraviti osnovno napako.
je pa možnih še kaar nekaj diagnoz.
- Senzor temperature na uparjalniku
- Oslabljene vzmeti uparjalnika( če se hladen avtomobil pogosto štarta direkt na plin)
- Pa še nekaj ( zaradi napake na uparjalniku se pojavlja cviljenje)
Plinaš ni moja namen ščititi kogarkoli ne monterja , ne proizvajalca in sem zagotovo na strani uporabnika, da dobi za svoj denar obljubljeno in pride do pričakovanih prihrankov. Tvoje teorije (garancije po mailu in nastavitev po mailu :huh: )ne morem sprejeti, saj če je težava v sistemu avtoplina, jo je serviser dolžan odpraviti. V kolikor pa je težava v samem avtomubilu( svečke,vžigalne tuljave.....) , pa naj to opravi ali serviser sistema ali klasičen mehanik brez popravila v garancijskem roku. Strinjam pa se s teboj, da garažni vgrajevalec brez znanja,brez občutka za potrošnika in samega zavedanja, da je kupec kralj, na tem trgu nima kaj iskati in ga bodo konkurenti ali potrošniki sami izloćili.
V info pa še statični da IP naslov ne pove dovolj, saj je v mojem primeru na enem statičnem IP naslovu preko 20 uporabnikov. Ker pa drezate z vprašanji ali sem monter ali mehanik G1 ali celo Plineksa in Pliskega centra Maribor , pa povem da ste v zmoti, kakor tudi da sta gaspro in ničbat isti osebi. Za namenček ker ravno drezate pa povem, da se med drugim ukvarjam z LPGjem, pa tudi z napravami ki potrebujejo LPG in ravno v kontekstu tega imam na nekaterih področjih vrsto let izkušenj . Ravno iz tega razloga je pravilno na forumu si deliti izkušnje in znanje, pa če je potebno kudi koga popraviti z informacijami, in iz tega razloga je tudi moj prispevek na forumu. Plinaš , pa ne misli da piham ali tebi ali komurkoli na forumu na dušo. Ko sem malo prečekiral tvoje prispevke sem ugotovil, da imaš obširno znanje, včasi ga pa očitno pihneš mimo pa če to priznaš ali ne. :lol:[/quote][/quote]
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
odgovor plinaš
---------------------------------
če se bo pocenil za 3 cente na liter bodo prodajalci plina pobasali dodatnih 12c razlike v pocenitvi ....

- če je termostat odprt na polno se segreje a kasneje ... če naprava preklopi pri +35stC potem mora delati na plin ....če se zahtevana minimalna temperatura za preklop na plin ne doseže računalnik itak ne preklopi na plin ...če se temperatura med vožnjo spusti pod minimalno zahtevano za delovanje na plin potem mora računalnik AVTOMATSKO PREKLOPITI NA BENCIN - ne pa da motor ugasne !!! bom pogledal kje imam termostat in bom stestiral tako , da ga bom vzel ven pa bomo imeli točen rezultat ne pa ugibanja...

-kolikor jaz ponam folka nihče nikoli ne bi več dodal tesnilca v hladilno tekočino...popravilo aluminijastega hladilnika stane med 20 do 70€ ...

- uparjalnika . ki ima samo eno membrano ne moreš zapacati s tesnilcem .... stare dvomembranske pač lahko ...

senzor temperature na uparjalniku lahko crkne ... večkrat zapored če je slaba serija ....a crkne redko ... predvsem zato , ker senzorje in tipala dela verjetno samo nekaj priznanih proizvajalcev na svetu , vgrajujejo jih pa vsi .. na mojem senzorju za temperaturo recimo piše bosch .. napaka se ugotovi takoj ob priklopu na plinsko diagnostiko na kateri piše to in to ...če monter potem , ko mu napiše kje je problem ne ve kaj zamenjati ali kaj storiti potem pri dotični napaki crknjenega senzorja nima pojma ...

-oslabljena vzmet na uprjalniku? ne me hecat ... če je naprava redno servisirana ter je opravljena revizija uparjalnika / zamenjava membrane na 120.000km - km za prins - potem ne sme biti vzroka za za oslabljeno vzmet...
-------- hladen vžig motorja na plin ? buča..totalna ...če sistem dela ni potrebe ... sploh pa je hladen vžig na plin namenjen le vžigu V SILI !!!! ¸ko je premalo bencina v tanku ali pa ga zaradi nagnjenosti avta bencinska črpalka ne potegne - to pa je napaka lastnika in ni v skladu z navodili za uporabo plinske naprave , kjer lepo piše , da je priporočena količina minimalno 1/4 bencinskega tanka .. če to ne piše v navodilih za uporabo ti je dolžan monter ob predaji avta to ustno povedati ... če pa ne pove je pa - kaj že ??? jap - šalabajzer ..

- uparjalniki cvilijo ... za to sem pa tudi jaz že slišal...baje je moteče ... vzrok zna biti tudi da pride membrana v resonanco .. a ni nujno napaka na uparjalniku ...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
če od uporabnika plinske naprave nekdo zahteva toliko podatkov - odgovorov na vprašanja , kot si jih napisal ti , potem bi po tvoje že sam uporabnik postavil točno diagnozo ( kar je seveda delo monterja / serviserja ) ter bi mu lahko crknjen del poslali po pošti , da si ga zamenja sam... ali pa popravljene nastavitve po mail-u pa naj jih naloži sam.
-------- naslednjič bom dodal pred in po tekstu "S" kot "sarkazem" -----------------------------------------

to , da bo slovenski trg izločil šalabajzerje oborožene z neznanjem in nategune , ki stranki ne povedo vsega kar bi morali ali pa ga celo namerno zavedejo in zamolčijo dejanske lastnosti plinske naprave ( Pri drugem avtu Seat Leon 1.4TSI 2011 letnik, pa mi plin povzroča težave. Ali je normalno, da avto ko deluje na plin pri pospeševanju in med vožnjo cvili ? Avto mi porabi na 1000km plina zraven še 20 EUR bencina,... ) - no to bi pa rad doživel !
----------------------------------------------------------------------------------------
kdor dobro dela tudi dobro greši...celo jaz ... a nikoli namenoma ...

čeprav je zanimivo brati prispevke profila na katerem piše več osebkov ...kajti tvoj-a predhodnik-a je/sta ustrelil-a preveč začetniških buč .. naj gre-sta spat ...s tabo je prijetneje komunicirati ...

še zmeraj je zanimiv odstotek možnosti , da se na forumu v isti temi pojavita dva uporabnika z istega IP naslova na katerem je cca.20 uporabnikov ... to lahko uspe samo univerzitetnim profesorjem ... mislim verjetnostni izračun .....

--------- na dušo si ne pustim pihat ...lahko pa to opereš z laškim ... :D ----------------------
plin je cnej k bencin
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy So feb 09, 2013 7:28 pm

Ej... Plinaš, bi te samo nekaj prosil.. ko citiraš druge, dej tale čreva nekak spravi ured. Ne vem kako, se ne spoznam na te štose, ampak včasih, ne glede na to, da rad preberem tvoje poste, se popolnoma zgubim. Pol pa rabim več časa da zadeve skup zložim, kot pa da jih dojamem =P
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov