ničbat je napisal/-a:plinaš je napisal/-a:----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Žuza napisal si bistvenoa premalo podatkov, da bi ti lahko kvalitetno odgovorili. Namreč tut če greš k mehaniku in mu poveš kaj si nam na forumu ti bo postavil vrsto vprašanj , da bo postavil pravo diagnozo.
A se ti je to zgodilo pri pospeševanju, ustavljanju ali normalni vožnji?
Ali si potem brez blema nadaljeval na benz?
Ali ti je pri težavi avtomatsko preklopilo na benz in si pol nadaljeval brez problema?
Ali se ti je težava pojavila prvič?
Koliko km si po vgradnji že naredil?
Kolk si mel plina v rezervoarju v casu napake?
Se ti je težava zgodila prvič?
...
Verjamem da je pri avtomatiku težava še bistveno bolj moteča saj ostaneš brez servota in še pri večini avtomatikov moršaš ustavit da preklopiš v neutral, da lahk ponovno štartaš.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
zakaj imajo potem monterji ter mehaniki diagnostiko ( ki ti jo seveda tudi zaračunavajo - tudi priklop pa če je opravil ali pa ne ) če imajo pa nas s kupom odgovorov na njihova vprašanja????
je napisal , da na bencin teče normalno - in to večkrat ....
kako pa računalnik preklopi neavtomatsko ??? a to ven vrže pa moraš potem ročno spedenat?
koliko kilometrov je naredil po vgradnji je irelevantno ker ga je imel vmes itak že trikrat pri njih....
pri priganjanju na polno je pretok vroče hladilne tekočine pri maksimalni vrednosti torej do podhladitve uparjalnika ne sme priti - to se lahko zgodi edino v primeru , če je uparjalnik slab / premajhen / premalo zmogljiv !!!!
če bi prebral tri strani nazaj ali pa kakšno več , bi videl , da že kar nekaj časa prevladuje plin iz dveh področij dobave , ki ga kupujejo vsi prodajalci na slovenskem tržišču in to sta italija ter avstrija ....
kako lahko naknadno na črpalki dodajo propan ???????????????' wtf .... in kako lahko potem , ko naj bi ta propan kakorkoli dodali iz cisterne potegnil preveč butana ?
večina ECU-jev , ko pade TPS izklopi injektorje - takrat je čas vbrizga 0,00 ms .... če stisneš sklopko motor avtomatsko dobi vbrizg goriva , ki je potreben za prosti tek ...
če plinski ECU izklopi plin ko padejo injektorski časi na nulo ni ecu ampak računalo na kuglice..
če niso vsi parametri odkljukani ali če ožičenje ni pravilno ali pa sploh ni priklopljeno - halooooooo??? potem je monter en navaden garažni šalabajzer....komaj..
torej je vgrajeno in ni vgrajeno ... in to slabo!
ti verjameš ali veš , da ste dobro in brez napak vgradili? in kaj naj tebi piše - ali mu boš ti popravljal napravo , ki je v garanciji ? si jo zmontiral in veš celo kje si ga usral?
itak si pa sam zastavil že toliko vprašanj , da če obdelaš vse bi pa že moralo delati....
plin je cnej k bencin
Zasebno sporočilo
Morda nekaj odgovorov
Će si ga priganjal do konca je lahko glede na nekoliko nižje temperature uparjalniku zmanjkalo toplote .
Glede na to da na nekateri črpalkah ( dobavitelj med največjimi) do pred časa nazaj niso uporabljal zimske mešanice, ampak so zaradi eventuelnih težav dodatno polnili propan da so zadostili razmerju za zimsko mešanico, si lahko naletel na preveč butana ki se pri nižjih temperaturah težje vplinja je morebiten odgovor lahko tut ta.
Pri nekaterih modelih predvsem avtomatikih pri hitrem ustavljanju in padcu obratov proti nivoju prostega teka ECU avtomobila izklopi bencinske injektorje zatorej smatra plinski ECU , da si avto ugasnil . Težava nastopi če niso vsi parametri v kalibraciji pravilno obkljukani ali če eventuelno ni vso ožičenje ki signalizira obratovanje plinskemu ECU ju (pravilno) priklopljeno. Verjamem , da je G1 vgradil kvalitetno a vseeno ena od možnosti.
Možnih je še kar nekaj razlogov a se potrudi napisati odgovore , da bomo prej ali lažje našli odgovor na tvoje vprašanje
Zasebno sporočilo
ti verjameš ali veš , da ste dobro in brez napak vgradili? in kaj naj tebi piše - ali mu boš ti popravljal napravo , ki je v garanciji ? si jo zmontiral in veš celo kje si ga usral?
itak si pa sam zastavil že toliko vprašanj , da če obdelaš vse bi pa že moralo delati....
Plinaš pozdravljen
Živiš v preprečanju. da si najbolj pameten in žal tvoje dezinformacije širiš tukaj po forumu. Tvoja informacija glede dobava plina v sloveniji je čisto zavajanje. Očitno je tvoja matematika na niviju predvšolske vzgoje, ko samo polovica otrok v vrtcu ve koliko je 1 in 1. Saj če bi obvladal nekoliko večje znanje bi razumel , da niti Avstrija in ne Italija nimata svojih nahajališč plina, niti nimajo zadostne stevila rafinerij ki bi rafinerij , ki bi zadostile potrebam Austrije in Italije. Da se boš nekaj naučil ti povem, da LPG plin v Slo prihaja po zelo različnih kanalih , ki se v odvisnosti od situacije na svetovnem trgu spreminja. Večina plina v Slo prihaja z iz Kazakstana, Ukrajine, Belorusije ali indirektno preko Italija iz Libije(trenutno ne) in ostalih držav v tem območju. Nekaj LPG ja je prihajalo tudi iz Siska a trenutno ne, ker so trenutne spot cene bistveno ugodnejše v predelu ukrajine. Toliko v poduk, da ne boš klobasal neumnosti in se delal pametnega. Na tvojo linijo vprašajev in WTF v zvezi kako lahko dodajo na črpaklah propan je zadeva izredno preprosta. LPG se dostavlja v cisternah v mešanici propan buana v poljubnem razmerju. V kolikor želiš iz poletne mešanice ki vsebuje več butana narediti zimsko mešanico, preprosto iz cisterne ki razvaža čisti propan dodaš toliko propana v rezervoar bencinskega servisa, da dosežeš razmerje 60/40 ki se najpogosteje koristi v zimskem času za pogon . Naj pripomnim , da to ni stalna praksa , vendar se je to zgodilo v decembru(info iz prve roke) ko so morali dodajati propan.
na tvoj komentar
pri priganjanju na polno je pretok vroče hladilne tekočine pri maksimalni vrednosti torej do podhladitve uparjalnika ne sme priti - to se lahko zgodi edino v primeru , če je uparjalnik slab / premajhen / premalo zmogljiv !!!!
ti pa povem, da tvoja izjava ni pravilo, saj lahko povzroči težave uparjalnik ki je pravilno dimenzioniran če:
-ga dodatno hladi tok zraka -sploh v zimskem času
-če je zmontiran tako, da se ne odzračuje in se v njem nabira zrak
-če je zapacan od dodatkov, ki se vlivajo v hladilno tekočino
-če je termostat avtomobila v okvari in motor sploh ne doseže prave delovne temperature
-če je povezava uparjalnika nepravilno izvedena v smislu premale pretočnosti
Zagotovo se najde tak še kak razlog, ampak je v tem trenutku nepomemben.
Pomembno pa se mi zdi ustaviti na tem forumu ustaviti take pametne seratore kot si ti plinaš , ki si najbolj pameten in živiš v svojem svetu. Verjamem, da je tvoje znanje na področju predelav višje od znanja nekoga ki že ima plinsko napravo ali se zanjo zanima. Verjamem in prepričan, pa sem da si uporabniki foruma zasluzijo točne informacije ali pa ob težavah morda nasvet. Iz tega razloga, ti priporočam da preden kaj napišeš preveri točnost podatkov. Zraven tega se tudi zavedaj , da nismo vsi ovce in ne meči vseh ljudi v isti koš.
Plinaš oprosti če sem bil oster a ko sem na forumu prebral nekaj tvojih komentarjev žal zaslužiš grajo .
Pa lep pozdrav
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
zdaj kdo od naju je potreben zdravja lahko strokovno odločijo edino kompetentni in šolani zdravniki...kar pa ti nisi...
ker si se postavil v superiorni položaj napram meni ti poklanjam tole branje za osvežitev tvojega vrtčevskega znanja - http://sl.wikipedia.org/wiki/Alkan ...
[color=#00FF00]na tvoje žalitve ne morem replicirati , ker si se postavil na mesto boga ...ker pač bog ni znastveno dokazan subjekt mi je torej brezpredmetno odgovarjati neki imaginarni eminenci...[/color]
le zakaj na prins-ovih napravah ni prihajalo do težav zaradi domnevno napačne mešanice- ki naj bi jo pri relativno veliki porabi lpg-ja ter že nekajletnimi izkušnjami imeli pri dobaviteljih ???
e sedaj pa uparjalnik ;
-ti pa povem, da tvoja izjava ni pravilo, saj lahko povzroči težave uparjalnik ki je pravilno dimenzioniran če:
-ga dodatno hladi tok zraka -sploh v zimskem času - nepravilno postavljen uparjalnik - šalabajzerstvo/neznanje
-če je zmontiran tako, da se ne odzračuje in se v njem nabira zrak - glej prejjšnjo vrstico( v uparjalniku ni zraka- ne zavajaj )
-če je zapacan od dodatkov, ki se vlivajo v hladilno tekočino - blato?neostik?purpen?mast? jih ni razen če jih ne doda monter...
-če je termostat avtomobila v okvari in motor sploh ne doseže prave delovne temperature - če ga ne odpre se strinjam...nekateri pa se odprejo ko crknejo..
-če je povezava uparjalnika nepravilno izvedena v smislu premale pretočnosti - nepravilna montaža - šalabajzerstvo/ neznaje
Zagotovo se najde tak še kak razlog, ampak je v tem trenutku nepomemben. - ne razlog ...izgovor za laične stranke...
in povrh vsega še nisi zanikal , da nisi monter .... mogoče si pa pozabil? kot še kaj drugega ? da to ne berem samo jaz temveč tudi nekaj - po mojem mnenju inteligentnih - ljudi , ki si pač znajo ustvariti svoje mnenje o dotičnih članih vpletenih v debato??
za konec ti povem eno anekdoto...so se udarili monterji na medovernet-u ... o vbrizgavanju v realnem času pa to... slediš??? dobro..
no na koncu je prišlo do preverjanja IP naslovov.. en je bil iz g1, en je bil od enega iz g1 privat( sigas?) in vmes se je našel še en iz mariborskega vrtca..oh se opravičujem - fakultete....
rezultat je bil izbrisana tema.... še pomnite tovariši ???
