Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Če apr 25, 2013 6:23 am

Pomota, hvalil sem g. Sinišo iz Landola pri Postojni. In ne iz Srbije ali N. Sada, čeprav tudi o njih slišim veliko dobrega.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Če apr 25, 2013 7:42 am

Fantje, sedaj pa ena resna. Tekla je že debata o svečkah za LPG. Nekateri so mnenja, da so dobre čisto običajne, in ni potrebno dajati kakih prilagojenih za LPG. Poleg tega so prilagojene za LPG od NGK-ja zelo drage(20 EUR za kos).
Na mednarodnih forumih pa se strinjajo, da so zelo dobre prilagojene svečke za LPG Brisk silver, ki pa so kakih 4 EUR na komad. Morda se splača poskusiti. So za 30.000 km.

http://www.brisk.biz/catalogue/spark-plugs-cars

V Sloveniji jih vsaj na internetune najdem, vendar jih ima DG electronic d.o.o. Celje. Ampak to je samo veleprodaja. Torej, verjetno se jih da dobiti v trgovinah, če imaš srečo.

LP
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Če apr 25, 2013 10:04 am

Hmmm, ta cena je res hudo nizka. NGK-jeve LPG svečke držijo vsaj 80.000. Lahko pa uporabiš tudi iridium/platinum svečke, ki so ravno tako zelo trpežne. Na bencinu naj bi držale 100.000km, se pravi na plinu vsaj 80.000, pridejo pa okoli 15€/kom. Dobra svečka je pri plinskih avtih zelo pomembna, zato dobro preglej kaj boš nabavil.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Ne apr 28, 2013 12:09 pm

Ponovno pripnem slike sistema, vgrajenega v Fiat Puno EL 1.2 8V 60 konjev:
DSCN4376.JPG




Se da iz teh slik morda razbrati, če ima tole vsaj kako lambda kontrolo? Vem da je sicer to stari Venturi sistem. In imam občutek, da dela po surovem "frgazer" sistemu. Pač na vijaku nastaviš mešanico in gasa. Upam, da se motim..
plinaš, predvsem zate upam, da imaš kako mnenje.

LP
Priponke
DSCN4381.JPG
DSCN4378.JPG
DSCN4377.JPG
DSCN4375.JPG
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Ne apr 28, 2013 2:19 pm

To je sekvenčni sistem. Se pravi da ima ločen vbrizg v vsak valj posebej, Vidiš pa to po tem, ker ima ''injection module 4 cylinder''. Pri klasičnem ''frgazer'' sistemu tega modula ni.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Ne apr 28, 2013 5:45 pm

Sicer bi bilo lepo, vendar piše mace drugače:

''injection emulator 4 cylinder''

To pa najbrž pomeni, da samo originalnemu avtomobilskemu računalniku daje nek navidezni signal, da misli da je vse OK. Priznam, da nič ne vem o tem, ampak tako nekako si predstavljam. Da emulator emulira.
Tudi druga črna škatljica je OBD emulator. Se pravi, da emulira signal z lambda sonde, če prav razumem. Pomen je opisan tukaj:
http://www.aeb.it/products/emulators/426

Bom še citiral:
426
OBD EMULATOR

Emulates the signal of Oxygen sensors during gas operation in order to prevent the activation of the Check Engine light due to carburetion anomalies detected by the petrol CPU.

Bojim se, da to pomeni, da ni niti lambda kontrole. In ker so signali s prave lambde posledično napačni, ponovno daje računalniku nek emuliran "pravilni" lambda signal.
Na tretji sliki čisto spodaj na sredini pa se vidi cev, ki gre iz uparjalnika. Na njej, kot se malce vidi, je vmes nek "ventil", priključen na konektor. Kaj bi to bilo? Morda po tem dobimo kak odgovor.

Iskrena hvala za pomoč.
 
Renault Clio
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Ne apr 28, 2013 5:36 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Renault Clio Ne apr 28, 2013 5:56 pm

Pozdravljeni vsi na forumu,
Odločamo se, da vgradimo avtoplin v oba družinska avta. Prvi je Renault clio letnik 2001/1.4/16V bencin, drugi Mercedes E 320T letnik 2006 bencin.
Naprošamo vas za kakršne koli informacije in priporočila, pri katerem podjetju in kakšen sistem naj vgradimo, da bomo najbolj zadovoljni.

Najlepša hvala
 
Gregor Humar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Pe mar 17, 2006 10:15 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Gregor Humar Ne apr 28, 2013 6:57 pm

Če ti kaj pomaga - jaz sem predelal svojega Mercedeza (C klasa, kompressor) tule:

PE Sigas - Gumi servis Ferlan Boštjan Ferlan s.p.

Poljanska cesta 120
4224 Gorenja vas


Sem res zelo zadovoljen, tako z odnosom kot storitvijo.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Ne apr 28, 2013 7:00 pm

Najprej lepo pozdravljen na forumu. Vidim da si nov, verjetno ne škodi dobrodošlica.. :D
V tej temi imaš veliko veliko "špeha", ampak popolnoma različna mnenja in sama zbrka.

Najboljši sistem je Prins in tudi najlepše deluje. Žal je najdražji. Stavim pa, da če se pri Prinsu (IQ sistemi) pozanimaš za dva avtomobila, bi se lahko zmenil za kak večji popust. Malce pogajalskih sposobnosti pri tem ne bo škodilo. :lol:

Ugotoviš lahko tudi, da se načeloma vsi ljudje strinjajo, da je največjega pomena strokovna vgradnja, celo bolj kot sam sistem, katerega uporabiš. Recimo da so italijanski vsi nekako enakovredni. Tukaj izstopa Prins (če se ne motim nizozemski).

Pri nas je problem še s tem, da ni veliko vgradenj, in tudi ni pravil, še manj zakonodaje. Vgrajevalec je lahko vsak kekec. Zato je o strokovnosti pri nas težko govoriti oz. še huje, plin ti lahko montira Franček iz dupleka ali Zumba z Zimbabveja. Kasneje potrebuješ še servise, kjer je treba sisteme računalniško kalibrirati, nastaviti na parametre motorja itd... In ponovno potrebuješ Frančke in Zumbe, ampak kako ti bodo oni sprogramirali, če nisi siguren če vejo kaj počnejo.

Nekje na netu si lahko najdeš neko predstavitev podjetja G1 (morda youtube, morda celo na njihovi uradni strani, sem pozabil). Sam sem gledal, lahko ti povem povzetek - KATASTROFA! Zelo neprepričljivo, brez pravih argumentov.

Na daleč in na široko pa se izogibaj Plineksa, ki po neznanju, ali pa vsaj površnosti močno izstopajo. Pa tudi po odnosu.Če se lučka prižiga, slišim, da je to za njih normalno, če avto pod določenimi pogoji cuka, je spet normalno. Ravno danes sem na Fiat forumu bral, da je človeku na Puntotu pri 110.000 km odžgalo ventile, ker pač naprava ni pravilno delovala. Verjetno je bila mešanica prerevna, s tem pa plin izgoreva na mnogo višji temperaturi. Po poravilnem bi morali mešanico na servisih redno preverjati in strogo vsakič priključiti na računalnik, ter računalniško preveriti delovanje. Ampak hebe se njim, oni so samo zamenjali filtre. Vir:
http://www.fiat-klub.si/forum/viewtopic.php?f=7&t=25888
Imajo tudi nerealne obljube, recimo samo o 3 % povečani porabi plina glede na bencin. :DDD Pa čeprav je kalorična vrednost kar za kakih 20 % nižja, ali pa še več. Nekaj se sicer pridobi na račun višjega oktanskega števila, ampak poraba je še vedno 10 - 20 % višja. Verjetno se bolj nagiba k 20 % kot pa 10 %.
Preko naravnih fizikalnih zakonov ni možno, take trditve o 3 % pa lahko postaviš samo če si velike nepoznavalec fizike, z drugimi besedami: Vernik v bioenergijo (3 %) :lol:
Slišim pa, da so pri Prinsu dali realno oceno. Nekje 15 %, če se ne motim, kar pa bi lahko držalo.

Če ti je Prins predrag, obstaja še en stručko, ki pa ima izkušnje: G. Siniša iz Landola pri Postojni. Prej je delal pri G. Markovčiču v divači (Markovčič se s tem sedaj več ne ukvarja, sklepam, da zaradi odhoda v penzijo), ampak je bil resnično med prvimi v Slo, ki so to začeli. verjetno kar dejansko prvi.
Kot lahko razbereš, so pri nas problem izkušnje in ker je on prvi začel, G. siniša pa se od njega naučil, lahko rečemo, da je vsaj on izkušen. Ker je blizu tudi Italija, ki je vodilna glede plina, je komot pridobil znanje tudi čez mejo.

Ogromno vozil na plin pa je v Srbiji, kjer je avto na plin kar nekaj običanjega, pri nas pa jih je manj kot %. Torej imajo izkušnje cena pa je napram našim prav smešna:
http://autogas.rs/cenovnik-cene-ugradnj ... lativosti/
Izkaže se, da vgrajujejo prave sisteme, niso ponaredki, ni to nič oklesteno. Nekaj te stane pot do njih, glede samo homologacije pri nas in ostalih stroškov bi se moral pa pozanimati ali pa bo kdo na tem forumu napisal kako in kaj.

Osebno bi se pri novejšem (boljšem) vozilu vsekakor odločil za Prins, za starejše pa bi kolebal med G. Sinišo in Srbijo (ker ne poznam stroškov v tem primeru).

Evo, jaz sem dodal mnenje, upam, da ti kaj pomaga. :-P

LP
 
rs5
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če jul 19, 2012 8:01 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a rs5 Po apr 29, 2013 5:54 am

Po dooooolgem času spet en komentar na mestu!lepo pošteno napisano.Bi pa samo dodal,da ima plineks svoje pooblaščene monterje ki tudi dobro naredijo ker sistemi ki jih plineks ugrajuje niso slabi(razen če ti jih vgrajujejo na sedežu firme v Mislinji)
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mtl Po apr 29, 2013 5:58 am

zzitop je napisal/-a:Imajo tudi nerealne obljube, recimo samo o 3 % povečani porabi plina glede na bencin. :DDD Pa čeprav je kalorična vrednost kar za kakih 20 % nižja, ali pa še več. Nekaj se sicer pridobi na račun višjega oktanskega števila, ampak poraba je še vedno 10 - 20 % višja. Verjetno se bolj nagiba k 20 % kot pa 10 %.
Preko naravnih fizikalnih zakonov ni možno, take trditve o 3 % pa lahko postaviš samo če si velike nepoznavalec fizike, z drugimi besedami: Vernik v bioenergijo (3 %) :lol:
Slišim pa, da so pri Prinsu dali realno oceno. Nekje 15 %, če se ne motim, kar pa bi lahko držalo.

To pa zelo drži. Pri mojem sistemu je razlike v porabi malenkost manj kot 20%.
In korekten zapis tudi glede drugega.
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a pinny Po apr 29, 2013 6:20 am

kaj pa je tista črna škatlca z oznako OBDII? A ti lučka check engine gorela pa so ti ti vezal da ne gori več? :D
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Kael Po apr 29, 2013 9:00 am

Živjo!

S Plineksom neposrednih izkušenj nimam, vendar je mene že korespondenca s podjetjem odvrnila od tega, da bi z njimi še kakorkoli sodeloval. Niso me prepričali, da stojijo za tem kar oglašujejo in pišejo na stvojih spletnih straneh, mnenja forumašev o tem podjetju pa so me samo še dokončno odvrnila od česarkoli pri Plineksu. Primer: http://www.plineks.si/novice/nova-vozila-in-avtoplin/ - če razumem stran pravilno, če vzameš sistem Landi Renzo, obdržim tovarniško garancijo na vozilo. Jasno, da o tem npr. pri PSA skupini ne vedo nič. Podobnih štosov je na zalogi še kar nekaj.

Glede Prinsa in IQ sistemi sem v postih v tej temi že marsikaj napisal in povzamem lahko na kratko takole: Prins ni vesoljska tehnologija in IQ sistemi niso nadbogovi, kjer nič ne crkne, vendar pa so sodeč po zapisih na forumu in osebnih izkušnjah tehnološko in poslovno precej stopnic pred ostalo konkurenco v Sloveniji. Plačaš res nekaj 100 € več, vendar si tako prvič zagotoviš odličen plinski sistem in drugič zelo zgledno podporo, ko gre kaj narobe in tudi zelo dobro garancijo. Četudi slučajno gre s IQ sistemi kaj narobe, pa imaš servise tudi v sosednjih državah. V podjetju trdno stojijo za svojimi trditvami in dosedaj se kljub 3 plinskim sistemom v familiji ni izkazalo drugače.

Največji problem LPG v Sloveniji je ravno to, kar omenja eden izmed avtorjev zgoraj: vsak, ki ima 5 minut časa lahko vgrajuje LPG sistem v vozilo, potem pa zraven daj še veleetiko (Balkan je Balkan) slovenskega podjetništva in dobiš odlične pogoje, da se nategneš levo in desno. Ko sem sam lani raziskoval trg sem prišel do naslednjega zaključka: IQ sistemi in Prins ali pa vgradnja sistema v tujini - naprimer v Srbiji. Tudi v IQ sistemi vam znajo povedat, da so nekatere vgrajevalci v Srbiji res pravi maherji kar se tega tiče.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Po apr 29, 2013 10:15 am

Fantje, hvala za podporo, vidim da se za sedaj kar strinjamo. :-P
Pošteno rečeno, sem pričakoval slabši odziv v smislu žaljenja oz. da nimam pojma, itd. :D

Kolegu, ki je spraševal za plin, sem pozabul pojasniti, da če bo bral forum za nazaj, naj določene zadeve ne vzame resno, ker je več kot očitno, da so prispevke pisali tudi vgrajevalci pod lažnim imenom. In ker vsak svojega "magarca" hvali, je potem bil en vgrajevalec najboljši, vsi ostali zanič. Pri drugemu obratno itd..

Strinjam se, da Prins in IQ sistemi niso bogovi nad bogovi. In kot je kolega že sam omenil, so pa vsaj korektni in kar meni največ šteje: dajo realne informacije in obljube.
Vsi lažni vgrajevalci tukaj pa z blatenjem konkurence pluvajo v lastno skledo, ker sem prepričan, da zaradi branja teh člankov marsikoga mine, da bi imel plin. Če tega ne bere z rezervo, ampak takrat pa je vrednost teh člankov itak nična.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Po apr 29, 2013 10:22 am

pinny je napisal/-a:kaj pa je tista črna škatlca z oznako OBDII? A ti lučka check engine gorela pa so ti ti vezal da ne gori več? :D


Pozdravljen! Hvala za mnenje in odziv. Seveda ne vem, zakaj je škatljica vgrajena. Avto je od partnerke, ki ga je kupila v tujini in slučajno je notri tudi tale inštalacija.
Na forumu sprašujem za mnenja zato, da bi videl, če je to sploh še kaj koristni, ali je najbolje vse skup vreči dol. Ali pa narediti kako nadgradnjo.
Na internetu najdem zelo malo informacij. Zelo rad bi videl, da bi bil ta sistem vsaj kontroliran preko lambde. Ampak ker je gor ta škatljica, sem 90 % da ni. :cry:
Glede ostalih 10 % pa bi rad tu izvedel, ker do serviserja še ne morem, ker je vozilo za sedaj še "nepremičnina". :D

EDIT:
Po sliki sodeč kolikor razumem, je to navaden venturi sistem in naj ne bi bil potreben emulator lamde. Ampak vsaj to sedaj vem, da bi lahko delovalo, preko lamde, če bi bilo vse OK.
Ko malo berem na tujih forumih, se pri takem sistemu dogajajo detonacije in ker je kolektor plastičen, so lahko hitro velike poškodbe. Avto ima vseeno večtočkovni vbrizg.
Skratka bojim se, da ta sistem enostavno ni nič vreden.
Priponke
landi.jpg
 
veqlargh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: To mar 05, 2013 7:41 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a veqlargh Po apr 29, 2013 11:05 am

Renault Clio: svoj avto sem predelal pri Lauš izpušnih sistemih (poslovalnica v LJ). So del skupine Plineks ampak sem z njimi več kot zadovoljen. Menil sem se tako ali tako samo z njimi glede vsega. So mi prav tako povedali, da je poraba cca 15% višja kot pri bencinu (in to v mojem primeru drži kot pribito). Inštalacija zelo lepo opravljena, delovanje brez težav, sistem pa je Zavoli.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po apr 29, 2013 11:17 am

zzitop je napisal/-a:
pinny je napisal/-a:kaj pa je tista črna škatlca z oznako OBDII? A ti lučka check engine gorela pa so ti ti vezal da ne gori več? :D


Pozdravljen! Hvala za mnenje in odziv. Seveda ne vem, zakaj je škatljica vgrajena. Avto je od partnerke, ki ga je kupila v tujini in slučajno je notri tudi tale inštalacija.
Na forumu sprašujem za mnenja zato, da bi videl, če je to sploh še kaj koristni, ali je najbolje vse skup vreči dol. Ali pa narediti kako nadgradnjo.
Na internetu najdem zelo malo informacij. Zelo rad bi videl, da bi bil ta sistem vsaj kontroliran preko lambde. Ampak ker je gor ta škatljica, sem 90 % da ni. :cry:
Glede ostalih 10 % pa bi rad tu izvedel, ker do serviserja še ne morem, ker je vozilo za sedaj še "nepremičnina". :D

EDIT:
Po sliki sodeč kolikor razumem, je to navaden venturi sistem in naj ne bi bil potreben emulator lamde. Ampak vsaj to sedaj vem, da bi lahko delovalo, preko lamde, če bi bilo vse OK.
Ko malo berem na tujih forumih, se pri takem sistemu dogajajo detonacije in ker je kolektor plastičen, so lahko hitro velike poškodbe. Avto ima vseeno večtočkovni vbrizg.
Skratka bojim se, da ta sistem enostavno ni nič vreden.

kaj pa če bi se mogoče obrnil na tega gospoda tukaj ???? : http://www.avtoplin.net/index.html
plin je cnej k bencin
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Po apr 29, 2013 11:22 am

Hvala. Se bom obrnil.


Ali še raje, morda se z avtomobilom kar oglasil pri njemu, ko bo končno urejen za na cesto. Vseeno se priporočam še za kakšen nasvet.

LP
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Po apr 29, 2013 12:02 pm

Če kdo pri nas pozna LndiRenzo in Landi, potem je to to Vovk. Soliden monter, ki se ukvarja že vsa leta samo z eno znamko plinskih naprav.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Po apr 29, 2013 12:04 pm

veqlargh je napisal/-a:Renault Clio: svoj avto sem predelal pri Lauš izpušnih sistemih (poslovalnica v LJ). So del skupine Plineks ampak sem z njimi več kot zadovoljen. Menil sem se tako ali tako samo z njimi glede vsega. So mi prav tako povedali, da je poraba cca 15% višja kot pri bencinu (in to v mojem primeru drži kot pribito). Inštalacija zelo lepo opravljena, delovanje brez težav, sistem pa je Zavoli.

Tudi Hribarja v Sneberjah kar pohvalijo, pa je tudi v skupini Plineks...tako da kar drži, da je tudi monter zelo pomemben del vgradnje.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov