Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a BBoss Pe maj 03, 2013 10:26 am

Vikking je napisal/-a:
mtl je napisal/-a:
zzitop je napisal/-a: In da je ceneje kot na nafto.

S tem se ne bi ravno strinjal. Iz prakse vidim, da si z dizlom približno na istem. Seveda ob primerjavi primerljvih avtomobilov.


Se ne strinjam. Po mojih izračunih z primerljivim diesel vozilom, sem z plinom na boljše. Vendar lahko nekomu stopim na žulj z primerjavo diesel vozila, pa se mi ne da potem bosti z dizelaši.
Pač zadeva me je lansko leto zanimala in sem si naredil okvirne preračune


Nič ne boš stopil na žulj, kar napiši, sej dizelaši ne grizemo. Rajši vidim, da nekdo s primeri napiše in dokaže izrečeno kot pa da samo reče "to je boljše pa pika" :)
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Pe maj 03, 2013 1:02 pm

Res je dizel stvar okusa. Meni tak način ne sede. Priznam da lahko zaradi navade.
Ce je bencinski motor v dobrem stanju, ga ni čez njega.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4161
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a TrijoAdijo Pe maj 03, 2013 3:04 pm

Vikking je napisal/-a:
mtl je napisal/-a:
zzitop je napisal/-a:In da je ceneje kot na nafto.

S tem se ne bi ravno strinjal. Iz prakse vidim, da si z dizlom približno na istem. Seveda ob primerjavi primerljvih avtomobilov.


Se ne strinjam. Po mojih izračunih z primerljivim diesel vozilom, sem z plinom na boljše. Vendar lahko nekomu stopim na žulj z primerjavo diesel vozila, pa se mi ne da potem bosti z dizelaši.
Pač zadeva me je lansko leto zanimala in sem si naredil okvirne preračune


No,hajd. Da vidim zdej to računico :)
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Vikking Pe maj 03, 2013 5:23 pm

1.Najprej govorim o svojem primeru, limuzini, ne vlečem 2t vsakodnevno zatorej: 1.8t najraje primerjajo z 1.9tdi po moči. Kar se absolutno ne strinjam , zato ker je velika razlika v konjih v prid 1.8t in zelo mala v navoru v prid 1.9tdi. S
orazmerje ostane isto če se oba vozila čipata. Oziroma je malenkost celo v prid 1.8t.

Pa za hec ostanemo še malo pri 1.9tdi. Rabljeni je v povprečju dražji tudi za 3.000€ glede na 1.8t. Kar pomeni da po vgradnji plinske naprave, smo še vedno v plusu 1.500€. Po moji kalkulaciji, je 1.9tdi vsakih 100km cenejši za 2€ napram 1.8t na plin. Kar pomeni da postane vožnja z 1.9tdi cenejša napram 1.8t šele ko obe vozili prevozira prevoženih 70.000km.


2. Ampak, ampak. Ne morem ostat ravnodušen da nekdo primerja 1.8t z 1.9tdi. Za mene je realna primerjava 2.5tdi z 1.8t. Kjer pa je poraba karkoli obrneš, že od začetka cenejša slaba 2€ na 100km v prid 1.8t na plin.

Sedaj pa hitro zasmetit temo dizelaši! :)
 
bomber111
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Če nov 17, 2011 12:27 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bomber111 Pe maj 03, 2013 9:48 pm

S tem se ravno ne bi strinjal. Sam sem vozil 10 let dizle, večinoma na ....... :-) .
Primerjava 1.8T in 1.9 TDI je povsem na mestu. Na zadnje sem imel Alfo 159 JTD 150KM (teža cca 1500kg) in recimo audi A4 ali pasat 1.8T s 150. Pri pospeških se avdi skrije. Poraba moje alfe se je gibala od 5.5 do max 6.8. 6.8 je bilo povprečje na relaciji Postojna - MB pod 180 je šlo samo na cestninski. Mislim da bi 1.8T pil pri takšni vožnji 10+. Ko sem imel možnost probat Audi A4 1.8T sem bil kar razočaran nad odzivnostjo in pospeški. Ne vem pa če je bila turbina kot treba.

Sedaj vozim plin dobro leto in sem načeloma zadovoljen. Nisem pa nek picajzel za vsako malenkost.
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Vikking Pe maj 03, 2013 10:06 pm

No še alfisti so pršli. Se pravi lahko pričakujem naval vag hejterjev in dizl power tribute. :/:o:/

Zato pa sem dal obe primerjavi z 1.9tdi in 2.5tdi da bo lažje razumeti, kje se giba 1.8t.

Za mene 1.9tdi ni primerljiv z 1.8t, to je moje OSEBNO mnenje in ne mnenje vag com loverjev, dizl hejterjev, honda piserjev in nevem koga še.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4161
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a TrijoAdijo So maj 04, 2013 7:41 pm

No,pa dejmo malo kalkulacije:
Dve vozili, istega letnika, istega proizvajalca, istega modela: Ford Focus,l.2002, s primerljivimi prevoženimi kilometri in podobne kubature, ter iste moči. Eden je Diesel 1.8 TDCi 115KM, drugi je 1.8 bencinar, 115KM. Prvi po zapisih na poraba.com pije 5,13l/100km, drugi pa 9,51l/100km

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=4297

http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=2864

Cena po avto.net-u je 2400€ za dizla in 2200€ za bencinarja. Oba sta kratki model / 5 vrat.

Dizl ima 4,46l nižjo porabo na 100km.
Če bencinarju vštejemo strošek predelave na kvalitetno plinsko napeljavo (glede na zapise na forumu, je lahko govora o PRINS-u), le-ta stane cca. 1900€. Bencinarju še prištejmo cca. 20% višjo porabo plina,kar je realnost.
Cena 1L LPG je trenutno 0,777€.
Cena 1L bencina je 1,461€.
Cena 1L dizla je 1,332€.
(vir: Petrol.si)

Bencinski focus bo na 100km požl 11,41l plina, kar znaša 8,86€. Če bi bila poraba plina v razmerju 1:1 z bencinom, potem bi rezultat znašal 7,38€
Dizlski focus bo na 100km požrl 5,13l dizla, kar znaša 6,83€.
Tale kalkulacija je narejena na trenutnih cenah goriva.


Pri bencinskemu je potrebno dodati še strošek porabe bencina, ki ga porabi, dokler je motor hladen. In bencinskemu motorju predelanemu na plin je treba vračunat še strošek naprave za mazanje ventilov oz. one tekočine (kar je pri fordih nujno).
Torej,če potegnemo črto se samo zdi, da se prišpara, ker je cena lpg-ja nižja. Ampak realno gledano, pa se v tem primeru ne prišpara nič.
Pa tudi če potegnemo skupaj razne dizlske okvare tipa vztrajnik,šobe,pumpa,turbina...je cena teh okvar nižja od predelave bencinarja na plin (ena obnovljena šoba stane 110-140€ (se pravi 440€ - 560€) vztrajnik je cca. 250€, obnovljena turbina od 250-400€, in črpalka cca. 400€. Sama sklopka pa lahko odpove pri obeh, zato je izzvzeta iz te kalkulacije :)
Zadnjič spremenil TrijoAdijo, dne So maj 04, 2013 11:30 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy So maj 04, 2013 8:06 pm

A tale dva Focusa je vozila ista oseba? Ker poznam oba in sem že vozil oba, sem mnenja da je moral voznik dizla fino jajcat, voznik bencinarja pa je med tistimi s težjo nogo. Moje osebno mnenje.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
=swen=
Uporabnik
 
Prispevkov: 810
Pridružen: To okt 14, 2008 3:04 pm
Kraj: gorenjska

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a =swen= So maj 04, 2013 9:22 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:No,pa dejmo malo kalkulacije:
Dve vozili, istega letnika, istega proizvajalca, istega modela: Ford Focus,l.2002, s primerljivimi prevoženimi kilometri in podobne kubature, ter iste moči. Eden je Diesel 1.8 TDCi 115KM, drugi je 1.8 bencinar, 115KM. Prvi po zapisih na poraba.com pije 5,13l/100km, drugi pa 9,59l/100km

Tale poraba ki jo navajaš za bencinarja, je za 2.0 16V motor z 131KM in ne za 1.8 motor z 115KM.
Poglej si link ki si ga prilepil: http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=7909
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4161
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a TrijoAdijo So maj 04, 2013 10:30 pm

iziboy je napisal/-a:A tale dva Focusa je vozila ista oseba? Ker poznam oba in sem že vozil oba, sem mnenja da je moral voznik dizla fino jajcat, voznik bencinarja pa je med tistimi s težjo nogo. Moje osebno mnenje.


Ne boš verjel. Jaz sem tudi vozil oba. Oz. enega še zmeraj, pa z dizlom ni noben problem dosežt take porabe. Bencinar pa bo kar imel realno porabo oz. s šparanjem bo imel kak liter nižjo porabo. Dizl pa ravnotako ;)

=swen= je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:No,pa dejmo malo kalkulacije:
Dve vozili, istega letnika, istega proizvajalca, istega modela: Ford Focus,l.2002, s primerljivimi prevoženimi kilometri in podobne kubature, ter iste moči. Eden je Diesel 1.8 TDCi 115KM, drugi je 1.8 bencinar, 115KM. Prvi po zapisih na poraba.com pije 5,13l/100km, drugi pa 9,59l/100km

Tale poraba ki jo navajaš za bencinarja, je za 2.0 16V motor z 131KM in ne za 1.8 motor z 115KM.
Poglej si link ki si ga prilepil: http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=7909


Crap! Gledu sem tega: http://www.poraba.com/usage_view.php?carid=2864 kliknu pa 2.0. Ampak ni neke drastične razlike ;)
sem popravu :) ;)
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
UDO1
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Po apr 09, 2007 3:15 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a UDO1 Ne maj 05, 2013 1:37 am

A to kr tko ... enga si zbereš na poraba.com in ga za izračun vzameš? Realno povprečje za focusa je pomoje okoli 8l : http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4161
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a TrijoAdijo Ne maj 05, 2013 1:51 am

@UDO1: Primerljiv avto s primerljivim motorjem! Torej 1.8 dizl vs. 1.8 bencin. In primerjava je bila med focusi mk1 in NE med focus mk1 in mk2! Če pa že hočeš primerjave z 1.6 bencinarji in dizli, pol pa jih dejmo. Tu so 1.6 dizli:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Prins
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne dec 26, 2010 9:51 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Prins Ne maj 05, 2013 9:04 am

Pozdravljeni,

nekaj odgovorov (razmišljanj) glede dilem o porabi in zemeljskem plinu.
Pri nas vgrajujejmo oba LPG in CNG, vendar v Sloveniji ni resnega povpraševanja po CNG predelavi, ker je predrag in premalo črpalk.
Nekaj malega je tega na Hrvaškem in v Srbiji.

Če podrobno pogledate izračun za Caddy, boste videli, da ne primerjajo enakih motorjev. Zato je zelo težko izračunati prave vrednosti in prihranke.
Za bencin so vzeli 1.2 TSI motor, za LPG 1.6 motor za CNG celo 2.0 motor. Gre za to, da je pri CNG tudi precej večja izguba na moči kot pri LPG, zato ga vgrajujejo v večje motorje. Poleg tega je običajno vgradnja vsaj za cca. 500-800 EUR dražja. Lahko še več, če gre za posebno predelavo z več manjšimi rezervoarji v podvozju.

Vzemimo, da je poraba plina cca. 15% višja in primerjajmo enak bencinski motor, torej 1.2 TSI. Torej bo imel ta avto na LPG porabo okrog 7,7 litra.
TSI motorji (in ostali motorji z direktnim vbrizgom) imajo lahko zelo nizko porabo, če jih vozite lepo, v primeru pa da jih vozite agresivneje je tudi poraba lahko precej visoka.
Težko je primerjati z dizlom, ker nihče ne upošteva tudi dražjih servisov.
Lahko pa bi primerjali avto z enakim motorjem. Če porabi avto 10 litrov bencina bo porabil okrog 11.5 litra LPG-ja in okrog 7 kilogramov CNG-ja. Od tu dalje je stvar cene posameznega goriva. Upoštevajte še okrog 2% manjšo moč pri LPG in okrog 15% manjšo pri CNG.
CNG je večinoma bolj uporaben le za taxi službe, komunalne službe,.... skratka za vse, ki se vozijo zelo lokalno (v bližini črpalke) in lahko točijo vsak dan ali celo večkrat na dan.

Kar pa se tiče porabe in stroškov dizla in plina, je res potrebno primerjati čim bolj podobne motorje. Tudi tehnološko.
Pri Fordu primerjate TDCI in navaden 1.8 motor. Ta je tehnološko že tako zastarel, da bi ga po tej plati morali primerjati s starim Mercedes (lahko tudi drugim) motorjem brez turbine. V tem primeru bi rabili vsaj 2500ccm za podobne moči in performanse.
Mi smo od naše stranke s 30 vozili dobili te podatke o njihovih prihrankih v primerjavi z dizli. Prej so vozili 1.4 TDI, zdaj vozijo 1.2 TSI. Samo z gorivom prihranijo cca. 20% v primerjavi s prej. To je povprečje. Imajo tudi manjše stroške vzadrževanja, vendar žal ne vem podrobnih zneskov. Vem pa, da so pri nakupu novega vozila takrat prihranili 3000 EUR. Torej jim je po predelavi ostalo še 1000 EUR za vsak avto (x30).
Tako bi bilo prav, da primerjate novi Fordov 2.0 TDCI motor in novi 1.6 ecoboost motor. Tako boste dobili primerljive rezultate porabe glede na performanse. Razlika v ceni med njima, če se ne motim pa je okrog 3500 EUR.
Poleg tega odpade dodaten strošek za tekočine, ker mazanje ni potrebno.

Bodo pa vedno ljubitelji dizelskih, bencinskih, plinskih, velikih, malih,... vozil. In prav je tako, da smo različni.
Pravijo, da je prihodnost ne v enem gorivu, ampak v več različnih. Na črpalkah bomo tako lahko izbirali med do 10 različnimi gorivi. In vsak bo zagotovo zase našel svoje idealno.
 
Uporabniški avatar
UDO1
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Po apr 09, 2007 3:15 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a UDO1 Ne maj 05, 2013 9:40 am

@TrijoAdijo:
1.8 bencinar v fokusu mk1 med letom 99 in 2004 povprečna poraba 8,42: http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2

1.8 dizl v focusu mk1 med letom 99 in 2004, povprečna poraba 6,16 : http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2

V povprečju je razlike 2,26l/100km v porabi in razlika je še manjša, če gremo gledat 1.6 motorje.... Se ti zdi realno, da potem tkole napišeš:
Dizl ima 4,46l nižjo porabo na 100km.
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Vikking Ne maj 05, 2013 10:38 am

Nevem kakšna primerjava je mogoča pri fordu, a moja trditev da 1.9tdi ni primerljiva z 1.8t je slednja. Oziroma zakaj trdim da se ne da primerjati.

Audi A4 B6 so prišli z 1.9tdi z naslednjimi močmi: 100KM, 115KM in 130KM.
Audi A4 B6 so prišli z 1.8t z naslednjimi močmi: 150KM, 163KM, 180KM in 190KM

Nekako potem dizelaši vzamejo 130KM 1.9tdi in ga primerjajo z 150KM 1.8t in za njih je to smiselna primerjava. Tako to ne gre, treba je biti dosleden. Če vzameš 150KM 1.8t, potem vzameš 100KM 1.9tdi.
Če vzameš 130KM 1.9tdi potem vzameš 190KM 1.8t.
Sorazmerje je vedno v prid najmanj 50KM napram bencinarju. Razlika v moči je tako velika, v navoru pa tako majhna, da ni možno primerjat 1.8t z 1.9tdi motorjem.
Zato je edina smiselna primerjava z 2.5tdi.
 
Uporabniški avatar
TOYOTA
Uporabnik
 
Prispevkov: 1167
Pridružen: Če feb 13, 2003 4:20 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a TOYOTA Ne maj 05, 2013 11:25 am

opazil sem, da imajo na topqponu akcijo za vgradnjo plina za 700€ , firma je auto-plin.eu, me pa zanima ali se splača dati tej firmi predelati avto, ker nisem na internetu nič zasledil, tudi njihova stran je bolj kot ne za en q..., avto je toyota rav4; 2.0 150 hp? kam bi vi peljali predelati avto in mogoče kakšni stroški nastanejo pri drugih firmah?

lp,andraž
In USA you drive car.
In Soviet Russia car drives you.
In Japan car BREAKS you.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a peroRS Ne maj 05, 2013 11:28 am

Vikking je napisal/-a:Če vzameš 150KM 1.8t, potem vzameš 100KM 1.9tdi.


off:
Ok, saj spoštujem tvoje mnenje, ampak s to izjavo pa konkretno pretiravaš.
Če že gledaš osnovne motorizacije, potem moraš primerjat 1.6 102KM in 1.9TDI 100KM ;)

130-konjski 1.9TDI je povsem primerljiv z 1.8T 150KM (20KM se seveda pozna, nihče temu ne oporeka).
Pri močnejših (nad 150KM) se strinjam, da je treba primerjat z 2.5TDI.
Je pa to večna debata, ki nima konca (s plinom ali brez).
Najbolj realno bi bilo primerjati 1.9TDI 150KM in 1.8T 150KM, a edini model, ki je imel oba motorja je bil Golf 4.

p.s: sebe nimam za "dizelaša", čeprav ga vozim (med drugim). 1.8T pa (osebno) smatram za enega najboljših motorjev ever made 8)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4161
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a TrijoAdijo Ne maj 05, 2013 12:18 pm

Prins je napisal/-a:Težko je primerjati z dizlom, ker nihče ne upošteva tudi dražjih servisov.
Lahko pa bi primerjali avto z enakim motorjem. Če porabi avto 10 litrov bencina bo porabil okrog 11.5 litra LPG-ja in okrog 7 kilogramov CNG-ja. Od tu dalje je stvar cene posameznega goriva. Upoštevajte še okrog 2% manjšo moč pri LPG in okrog 15% manjšo pri CNG.
CNG je večinoma bolj uporaben le za taxi službe, komunalne službe,.... skratka za vse, ki se vozijo zelo lokalno (v bližini črpalke) in lahko točijo vsak dan ali celo večkrat na dan.

Kar pa se tiče porabe in stroškov dizla in plina, je res potrebno primerjati čim bolj podobne motorje. Tudi tehnološko.
Pri Fordu primerjate TDCI in navaden 1.8 motor. Ta je tehnološko že tako zastarel, da bi ga po tej plati morali primerjati s starim Mercedes (lahko tudi drugim) motorjem brez turbine. V tem primeru bi rabili vsaj 2500ccm za podobne moči in performanse.
Mi smo od naše stranke s 30 vozili dobili te podatke o njihovih prihrankih v primerjavi z dizli. Prej so vozili 1.4 TDI, zdaj vozijo 1.2 TSI. Samo z gorivom prihranijo cca. 20% v primerjavi s prej. To je povprečje. Imajo tudi manjše stroške vzadrževanja, vendar žal ne vem podrobnih zneskov. Vem pa, da so pri nakupu novega vozila takrat prihranili 3000 EUR. Torej jim je po predelavi ostalo še 1000 EUR za vsak avto (x30).
Tako bi bilo prav, da primerjate novi Fordov 2.0 TDCI motor in novi 1.6 ecoboost motor. Tako boste dobili primerljive rezultate porabe glede na performanse. Razlika v ceni med njima, če se ne motim pa je okrog 3500 EUR.
Poleg tega odpade dodaten strošek za tekočine, ker mazanje ni potrebno.



Kje so servisi dražji? Pi dizlih? A res al kaj? Kaj pa je dražjega pri rednih servisih v primerjavi z bencinarjem? A je to naftni filter, ki za 1.8 tdci na pooblaščencu stane 60€, v lokalni trgovini pa max 22€? Koliko pa stanejo svečke za bencinarja? In kabli? Iz prve roke: Svečke okoli 20€,kabli pa okoli 40€.Za forda vam povem, da kar pa se tiče ostalih filtrov, je pa isti drek,kar se cene tiče. Zračni naprimer ima isto ceno,ker paše v motorje od 1,4 16V do 2,0 16V 170KM. In isti filter paše v oba takratna dizla ;) Liter olja pa stane....cca. 6€/l. Torej, koliko pa stane reden servisni pregled plinske napeljave? Zastonj verjetno ni. ;) Se pravi,da je poleg rednega servisa pri bencinarju potrebno upoštevati tudi ta strošek ;) Če pa primerjamo strošek med 1.8T in 1.9TDI je pa ravno tako zanemarljiv,kar se tiče filtrov. Edina razlika je v tem, da liter olja za bencinarja stane 1,6€ več od olja za dizla. Pa ga gre v oba približno enako. ;)
Ja, pri Fordu primerjam 1.8 TDCi in 1.8 16V motor. Oba sta iz Focusa l. 2001-2004. Oba imata skoraj isto kubaturo (bencinar ima 1796 ccm, dizl pa 1753 ccm), imata isto moč = 115KM in pospeške: Bencinar ima od 0-100km/h 10,3s, dizl pa 10,8s. Poraba po knjigi za 5 vraten model z ročnim menjalnikom in gumami 195/60/15 pa je: Bencinar: 10,3l mestne vožnje, 6,0l izven mestne vožnje in 7,6l kombinirane vožnje. Pri vseh vožnjah se je uporabljala 3. oz. 4. prestava. Pri dizlu pa je ob enakih pogojih in enakih pnevmatikah pa je: 7,2l mestne vožnje, 4,5l izvenmestne vožnje in 5,5l kombinirane vožnje. In res ne razumem, zakaj bi potrebovali vsaj 2500ccm? Primerjava teh dveh zastarelih motorjev se mi zdi na mestu, pa čeprav sta zastarela, ker je večina bencinarjev predelanih na plin nekje tega letnika,če gledamo vozila navadnih smrtnikov.

UDO1 je napisal/-a:@TrijoAdijo:
1.8 bencinar v fokusu mk1 med letom 99 in 2004 povprečna poraba 8,42: http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2

1.8 dizl v focusu mk1 med letom 99 in 2004, povprečna poraba 6,16 : http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2

V povprečju je razlike 2,26l/100km v porabi in razlika je še manjša, če gremo gledat 1.6 motorje.... Se ti zdi realno, da potem tkole napišeš:
Dizl ima 4,46l nižjo porabo na 100km.


Ja, se mi zdi,ja. Če pogledaš iz druge strani, lahko vidiš, da sem zanalašč dal porabo iz poraba.com, ker se večina v sloveniji registriranih vozil vozi po sloveniji, kar pomeni kratke relacije in s tem višjo porabo. Kakšne relacije pa znajo delat nemci,je pa itak vsem jasno ;)
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a peroRS Ne maj 05, 2013 12:23 pm

Še ena primerjava:
Octavia Active 1.2 TSI bencin 1.2l / 77kW / 105KM 6-stopenjski 5 15.290,-
Octavia Active 1.6 TDI dizel 1.6l / 77kW / 105KM 5-stopenjski 5 17.290,-


Razlika v nabavni ceni 2000€.
Vgradnja plinske naprave za TSI-ja pri npr. Prinsu je ca. 2800€ (popravite me, če se motim).

Razlika v letni dajatvi: 30€

Zavarovanje (50% bonusa na obvezno in kasko):

1.2TSI:
Informativni izračun zavarovalne premije
Izbrali ste naslednja zavarovanja:

Avtomobilska odgovornost
Zavarovanje voznika za škodo zaradi telesnih poškodb
Splošni kasko
Kraja vozila
B kombinacija
D kombinacija
E kombinacija
H kombinacija
J kombinacija
I kombinacija
Nezgodna smrt - voznik
Nezgodna smrt - potniki
Invalidnost - voznik
Invalidnost - potniki
Zavarovanje pravne zaščite
Asistenca plus

Popusti in doplačila:
popust na premijo komb. K na znamko vozila, popust na premijo komb. D,E,H,J (s splošnim AKA), popust na premijo komb. I v primeru zavarovanja splošnega kaska, popust glede na sklenjeno AKA zavarovanje pri ZT, popust na veliki plus AV paket, popust za zmanjšano nevarnost: na premijo komb. K za vgrajeno atestirano alarmno napravo, stalnostni popust za pretečeno zavarovalno dobo 5 let ali več, moj bonus
Premija skupaj brez DPZP 641,57 EUR
Stopnja in višina DPZP (6,5%) 41,70 EUR
Premija skupaj z DPZP 683,27 EUR

Premija skupaj z DPZP in 5% popustom na takojšnje plačilo 649,11 EUR


Enako za TDI-ja stane:
Premija skupaj z DPZP in 5% popustom na takojšnje plačilo 672,75 EUR


Da oba avta registriramo stane (tablic ravno ne bom štel, ker je pri obeh enako):
Octavia 1.2TSI 77kW+plin 18794,11€
Octavia 1.6TDI 77kW 18047,75€


Razlika v porabi:
Count Fuel type min Ø max
152 Diesel 4,05 5,33 7,27
46 Gasoline 5,43 6,66 8,47
1 LPG 7,37 7,37 7,37


Med dizlom in plinom je ca. 2 litra razlike v porabi.
LPG 0.777 €/L
Dizel 1.332 €/L

Če bi v nadaljevanju upoštevali samo stroške goriva bi se nam razlika 746,36€,
kolikor je v štartu avto na plin dražji povrnila v 54.360km.

Servis za dizla naj bi bil na račun olja nekaj dražji, čeprav če bi upoštevali, da gre po navodilih tovarne v oba notri 504/507.00 5-30 olje je to enak strošek.
Pri bencinarju se da prišparat, če se toči notri 5-40 olje (intervali so itak 15.000km), kar počnejo tudi na pooblaščencu. V primeru, da kupiš svoje olje je strošek servisa enak pri obeh.
Servis na 60.000km je celo nekaj dražji za bencinarja zaradi menjave svečk. Jermeni se na CR TDI-jih menjajo na 210.000km ali ca. 5-6 let (če ne še več po novem).
Za te nove 1.2TSI na jermen še ne vem intervala, a sklepam, da je časovno podobno.

Tisti, ki pogosto menjujejo avte, morajo upoštevati še ceno rabljenega avta ob prodaji. Običajno (ne vedno) je pri nas v SLO tako, da so dizli dražji, ter da ga lažje prodaš.
Tako, da ja...plin je dobra investicija, če se veliko voziš, da je čimmanj kratkih relacij ko hladen motor laufa še na bencin (premikanje po par km) ter, da imaš avto dlje časa.
Ravno tako je dobro, če imaš črpalko s plinom blizu.
Npr. jaz imam ta problem, da imam do najbližje LPG črpalke skoraj 40km (še ta je na avtocesti). Na bencinarju pa nimam vinjete, ker je ne potrebujem, saj imam le lokalne vožnje.
Čeprav bi se mi plin splačal, saj s tem avtom delam ca. 20.000km na leto.

Sem se kar razpisal :D
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Vikking Ne maj 05, 2013 2:25 pm

peroRS je napisal/-a:130-konjski 1.9TDI je povsem primerljiv z 1.8T 150KM (20KM se seveda pozna, nihče temu ne oporeka).
Pri močnejših (nad 150KM) se strinjam, da je treba primerjat z 2.5TDI.
Je pa to večna debata, ki nima konca (s plinom ali brez).
Najbolj realno bi bilo primerjati 1.9TDI 150KM in 1.8T 150KM, a edini model, ki je imel oba motorja je bil Golf 4.


Spoštujem tvoje mnenje, vendar imamo celo paleto istih motorjev z različno močjo ki so prišli iz tovarne. 1.8T z 150KM se je vgrajeval do 2002, potem so pršli 163KM in kasneje 190KM (časovnica). Tako da leta 2004, ni bilo več 1.8t motorjev z 150KM iz tovarne.

Ker če hoče dizelaš primerjati (kar najraje počnejo) 150km 1.8t motor z 1.9tdi 130km, se sprašujem zakaj ne primerja 190KM 1.8t in 100KM 1.9tdi? Zato ker če vzame najmočnejši 1.9tdi in najšibkejši 1.8t se lahko vzporedno primerja. Vendar ta primerjava ni pravilna.

Ko postaneš pri primerjavah zelo natančen, pri raziskovanju pa dosleden, naenkrat ugotoviš da posplošena primerjava 1.9tdi z 1.8t ni mogoča.

Od tukaj izhaja moja razlaga da 1.9tdi ni primerljiv z 1.8t. Na cesti v vsakdanji normalni vožnji, seveda natančno po omejitvah, se strinjam da ni popolnoma nobene razlike.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 41 gostov