Še ena primerjava:
Octavia Active 1.2 TSI bencin 1.2l / 77kW / 105KM 6-stopenjski 5 15.290,-
Octavia Active 1.6 TDI dizel 1.6l / 77kW / 105KM 5-stopenjski 5 17.290,-
Razlika v nabavni ceni 2000€.
Vgradnja plinske naprave za TSI-ja pri npr. Prinsu je ca. 2800€ (popravite me, če se motim).
Razlika v letni dajatvi: 30€
Zavarovanje (50% bonusa na obvezno in kasko):
1.2TSI:
Informativni izračun zavarovalne premije
Izbrali ste naslednja zavarovanja:
Avtomobilska odgovornost
Zavarovanje voznika za škodo zaradi telesnih poškodb
Splošni kasko
Kraja vozila
B kombinacija
D kombinacija
E kombinacija
H kombinacija
J kombinacija
I kombinacija
Nezgodna smrt - voznik
Nezgodna smrt - potniki
Invalidnost - voznik
Invalidnost - potniki
Zavarovanje pravne zaščite
Asistenca plus
Popusti in doplačila:
popust na premijo komb. K na znamko vozila, popust na premijo komb. D,E,H,J (s splošnim AKA), popust na premijo komb. I v primeru zavarovanja splošnega kaska, popust glede na sklenjeno AKA zavarovanje pri ZT, popust na veliki plus AV paket, popust za zmanjšano nevarnost: na premijo komb. K za vgrajeno atestirano alarmno napravo, stalnostni popust za pretečeno zavarovalno dobo 5 let ali več, moj bonus
Premija skupaj brez DPZP 641,57 EUR
Stopnja in višina DPZP (6,5%) 41,70 EUR
Premija skupaj z DPZP 683,27 EUR
Premija skupaj z DPZP in 5% popustom na takojšnje plačilo 649,11 EUR
Enako za TDI-ja stane:
Premija skupaj z DPZP in 5% popustom na takojšnje plačilo 672,75 EUR
Da oba avta registriramo stane (tablic ravno ne bom štel, ker je pri obeh enako):
Octavia 1.2TSI 77kW+plin 18794,11€
Octavia 1.6TDI 77kW 18047,75€Razlika v porabi:
Count Fuel type min Ø max
152 Diesel 4,05 5,33 7,27
46 Gasoline 5,43 6,66 8,47
1 LPG 7,37 7,37 7,37
Med dizlom in plinom je ca. 2 litra razlike v porabi.
LPG 0.777 €/L
Dizel 1.332 €/L
Če bi v nadaljevanju upoštevali samo stroške goriva bi se nam razlika 746,36€,
kolikor je v štartu avto na plin dražji povrnila v 54.360km.
Servis za dizla naj bi bil na račun olja nekaj dražji, čeprav če bi upoštevali, da gre po navodilih tovarne v oba notri 504/507.00 5-30 olje je to enak strošek.
Pri bencinarju se da prišparat, če se toči notri 5-40 olje (intervali so itak 15.000km), kar počnejo tudi na pooblaščencu. V primeru, da kupiš svoje olje je strošek servisa enak pri obeh.
Servis na 60.000km je celo nekaj dražji za bencinarja zaradi menjave svečk. Jermeni se na CR TDI-jih menjajo na 210.000km ali ca. 5-6 let (če ne še več po novem).
Za te nove 1.2TSI na jermen še ne vem intervala, a sklepam, da je časovno podobno.
Tisti, ki pogosto menjujejo avte, morajo upoštevati še ceno rabljenega avta ob prodaji. Običajno (
ne vedno) je pri nas v SLO tako, da so dizli dražji, ter da ga lažje prodaš.
Tako, da ja...plin je dobra investicija, če se veliko voziš, da je čimmanj kratkih relacij ko hladen motor laufa še na bencin (premikanje po par km) ter, da imaš avto dlje časa.
Ravno tako je dobro, če imaš črpalko s plinom blizu.
Npr. jaz imam ta problem, da imam do najbližje LPG črpalke skoraj 40km (še ta je na avtocesti). Na bencinarju pa nimam vinjete, ker je ne potrebujem, saj imam le lokalne vožnje.
Čeprav bi se mi plin splačal, saj s tem avtom delam ca. 20.000km na leto.
Sem se kar razpisal
