Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a esem Po maj 06, 2013 9:50 am

mtl je napisal/-a:Popravljeno. Izgleda mi je pri tem odgovoru ušlo.

Morda se nismo razumeli, saj ne vidim nič (pravilno?) popravljenega. Ne sme biti več postov zaporedoma, lahko je več citatov (in takoj zatem odgovorov na njih) v enem postu. Za preglednost so pa ustrezni presledki najboljši...

Velja pa za vse na forumu in tudi v drugih temah, ponavadi bolj, ker je kdaj res dosti solate (en je enkrat napisal 7 postov zaporedoma).
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mtl Po maj 06, 2013 10:27 am

Aha, sedaj razumem. Sem mislil, da se je nanašalo na večkratno citiranje znotraj posta. Vzeto na znanje.
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Po maj 06, 2013 11:01 am

mtl je napisal/-a:
Kar se tiče odprtine za tankanje imaš prav, pri Octaviji gre brez težav k bencinu, pač potem rabiš še tulček. Ob montaži je bilo to na izbiro in se je prvi lastnik odločil, da ima raje spodaj, ker mu ni treba tulčka vedno vijačit. No, sam bi raje pri bencinu, ker tukaj pa vijačiš pokrovček, kateri je (kljub blatnim zavesicam) običajno umazan. Za ostalo pa nisem vedel, sam sem dobil taka priporočila in ob mojem načinu vožnje se jih ni problem držat :lol: . A pa veš kako je pri problematičnih motorjih, če jim recimo enkrat na teden spustiš dušo za 5 minut? Lahko navedeš kakšen problematičen motor?

Če mu vsake toliko mal nabriješ obrate ni nič narobe.

Problematični motorji/znamke: Ford(1.6, 2,0), Opel(1,6 twinport, 1.8), Toyota, Kia, Hyundai,

malo manj pa: Renault, Citroen, Peugeot, Honda...

Ni panike sploh pa: Italijanski motorji, večina iz VAG skupine, Bmw, Mercedes.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4161
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a TrijoAdijo Po maj 06, 2013 12:04 pm

UDO1 je napisal/-a:
Kdo je rekel, da linki na poraba.com niso ok? Hmm...pobič, to so tvoje besede,ne moje.Za razliko od tebe navajam dejstva na podlagi zapisov na poraba.com,

Če bi bilo tole res, ne bi izbral najmanjšo porabo za dizla in največjo za bencinarja iz poraba.com, ampak bi vzel povprečje, dragi fordaš. In to povprečje, bi vsebovalo tudi tale dva zapisa, ki sem jih jst linkal (ki ju mirno ignoriraš, ker ti bolje veš kot tisti, ki vpisujejo porabo ane) in nikakor ne tvojih subjektivnih izkušenj, ki so odvisne od tvojega sloga vožnje, relacij in še česa... Pa dobro, razumem da malo mešaš zadeve, saj si verjetno že res v letih, če že mene imenuješ pobič.

navajam dejstva na podlagi lastnih izkušenj z obema motorjema

Pa ti kdaj prebereš za sabo? Dejstva na podlagi lastnih izkušenj? Protislovje much? :lol: Tu delaš glavno napako... Tvoje izkušnje (očitno zelo pristranske) so, vsaj ko se gre za porabo v primerjavo s goro objektivnih zapisov vredne natančno 0, pa če jih še tako poveličuješ. Ti nisi povprečje no, daj si vbij to v glavo...

Dejstvo je tudi, da se s temi razlikami nikakor ne moreš sprijaznt,ker nimaš nikakršnih izkušenj in si raje mažeš oči, zato je tvoj post tudi temu primeren (beri: primitiven).

Seveda ti podrobno poznaš moje izkušnje ane. Spet sem te dobil, da pametuješ o zadevaš, o katerih niti približno nimaš pojma... Nimam si kej mazat oči, ker sem popolnoma nepristranski tukaj, gledam le na objektivna dejstva za razliko od tebe in zgolj popravljam tvoje napačne podatke, ki lahko koga zavedejo. Nimam pa nobenih preferenc glede dizl/bencin/plin, to je razvidno iz tem v katerih sem sodeloval. Se pa spomnim kako si ravno ta (tvoj - bivši?) 1.8 tdci poveličeval ob vsaki priložnosti in nič drugače ni sedaj tu v tej temi. Jst si želim le objektivne racionalne razprave. In ravno tu si pogorel na celi črti...


No, pa dejva tako. Vzeta sta primerka z najnižjima povprečnima porabama. Motorja 1.8l, 115KM. Bencinar 8,61L/100km, dizl z 5,13l/100km. Bencinar bo pokuril za 8,02€ plina / 100km. Dizl pa za 5,56€ dizla / 100km. Bo bolje? Če vzamemo dizla z najvišjo porabo in bencinarja z najnižjo, potem bo bencinar pokuril plina za 8,86€/ 100km, dizl pa 11,08€ / 100km.V tem primeru bi se splačalo imet benz + plin.Ampak, če bi oba spustil po isti relaciji, bi se stvar hitro obrnila. Če vzamemo porabo po knjigi, bo dizl pri kombinirani vožnji spil 5,5l/100km, kar pomeni za 7,32€ stroškov na 100km, bencinar pa 7,6l/100km kar pomeni 11,1€ stroškov na 100km.Bencinarju pribij še višjo porabo plina in dobimo strošek 7,08€ / 100km, zraven dodaj še tekočino za mazanje ventilov,ki 0,5L stane 14,69€ in ki zadostuje baje za cca. 5000km.Če sem prav izračunal, potem je porabe te tekočine na 100 prevoženih kilometrov za cca. 0,29€,kar skupno znaša 7,37€ / 100km z vožnjo samo na plin.Zraven dodaj še porabo bencina, dokler se motor ne segreje, dodaj še strošek vgradnje avto plina + servis plinske naprave, pa si tam,kjer žabe nimajo las. O cenah obeh vozil s primerljivimi kilometri pa sem že pisal (200€ razlike v prid bencinarja).

Glede mojih subjektivnih izkušenj je tako, da:
1. 1,8l tdci-ja vozim še vedno
2. 1.8L bencinar, ki sem ga vozil na isti relaciji kot 1.8l dizla, je pil 8,7L/100km, medtem pa ko sem 1.8 tdci-ja spravil na 4,6l/100km z istim načinom vožnje ;) Kar pomeni 4,1L razlike v prid dizla.
3. Ne nabijaj o svoji nepristranskosti in o svoji objektivnosti,ker si sam hotel uvalit razne 1.6l fordove motorje, kot tudi 1.8l duratec iz mondea med 1.8l motorje iz focusa, tko da na objektivni racionalni razpravi si sam pogorel.

Torej, so še kakšne nejasnosti?

p.s.: edina ok stvar pri vgradnji plina je ta, da je možno plinsko napravo prestavit v drugo vozilo. Ampak to še vedno stane in po mojih informacijah (dopuščam možnost, da so netočne) je cena tega podviga 600€ (300€ demontaža iz starega vozila in 300€ montaža v novo vozilo).
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
UDO1
Novinec
 
Prispevkov: 214
Pridružen: Po apr 09, 2007 3:15 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a UDO1 Po maj 06, 2013 12:55 pm

No, pa dejva tako. Vzeta sta primerka z najnižjima povprečnima porabama. Motorja 1.8l, 115KM. Bencinar 8,61L/100km, dizl z 5,13l/100km. Bencinar bo pokuril za 8,02€ plina / 100km. Dizl pa za 5,56€ dizla / 100km. Bo bolje?

Bolje je, ampak najboljše bi pa bilo, če bi vzel POVPREČNE porabe vseh vozil s temi motorji, ne pa porabe posameznikov (in tvoj izračun bi se še 1x spremenil). In če je po uradnih podatkih razlika v kombinirani porabi 2,1l (kar je zanimivo zelo blizu podatkom 400+ vozil iz spritmonitor - samo omenim, ne se zdej v spet v relacije nemcev vpiknat), potem težko požrem tvojih začetnih 4,46l razlike, ki si jih vzel kot osnovo za izračun, da bi pokazal, kako se plin ne splača... Meni plin, sploh na fordih (tudi zaradi obveznega mazanja) itak nikoli ni bil interesanten, ampak malo pa je treba bit realen pri porabah.
1.8L bencinar, ki sem ga vozil na isti relaciji kot 1.8l dizla, je pil 8,7L/100km, medtem pa ko sem 1.8 tdci-ja spravil na 4,6l/100km z istim načinom vožnje Kar pomeni 4,1L razlike v prid dizla.

Si pomislil, da je bilo s tem tvojim bencinarjem kaj narobe (lambda oz kaj druga, kar vpliva na porabo) ali pa da ne znaš voziti bencinarja, glede na to, da se očitno tega bencinarja da voziti tudi z več kot 2l manjšo porabo od tvoje: http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/211427.html. Ravno zato se gleda povprečja, da se take anomalije pri posameznikih (tudi tebi) praktično izniči.

Ostalo ne bom več komentiral, ker škoda teme za neka prepucavanja, povedano pa je res bilo že vse...
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Po maj 06, 2013 12:55 pm

1. A vidva res ne mislita nehat debate o razliki v porabi bencinarja in dizla?! A delata v javni upravi, pa mata preveč cajta :D Madona no...se haklata na vejice, pike in nekaj centilitrov :roll:
2. dobra stran plina, če res ne najdemo drugega, je tudi ekološki vidik, pa ne nazadnje, s plinom greš lahko v nekatera mestna jedra velikih mest(Dunaj, Milano, Tokio...), z dizlom in bencinarjem pa ne.
3. Sploh se mi pa zdi da se prepucavata dva ki nimata(trenutno) avta na plin...ali se pač motim?!
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4161
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a TrijoAdijo Po maj 06, 2013 1:15 pm

UDO1 je napisal/-a:
No, pa dejva tako. Vzeta sta primerka z najnižjima povprečnima porabama. Motorja 1.8l, 115KM. Bencinar 8,61L/100km, dizl z 5,13l/100km. Bencinar bo pokuril za 8,02€ plina / 100km. Dizl pa za 5,56€ dizla / 100km. Bo bolje?

Bolje je, ampak najboljše bi pa bilo, če bi vzel POVPREČNE porabe vseh vozil s temi motorji, ne pa porabe posameznikov (in tvoj izračun bi se še 1x spremenil). In če je po uradnih podatkih razlika v kombinirani porabi 2,1l (kar je zanimivo zelo blizu podatkom 400+ vozil iz spritmonitor - samo omenim, ne se zdej v spet v relacije nemcev vpiknat), potem težko požrem tvojih začetnih 4,46l razlike, ki si jih vzel kot osnovo za izračun, da bi pokazal, kako se plin ne splača... Meni plin, sploh na fordih (tudi zaradi obveznega mazanja) itak nikoli ni bil interesanten, ampak malo pa je treba bit realen pri porabah.
1.8L bencinar, ki sem ga vozil na isti relaciji kot 1.8l dizla, je pil 8,7L/100km, medtem pa ko sem 1.8 tdci-ja spravil na 4,6l/100km z istim načinom vožnje Kar pomeni 4,1L razlike v prid dizla.

Si pomislil, da je bilo s tem tvojim bencinarjem kaj narobe (lambda oz kaj druga, kar vpliva na porabo) ali pa da ne znaš voziti bencinarja, glede na to, da se očitno tega bencinarja da voziti tudi z več kot 2l manjšo porabo od tvoje: http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/211427.html. Ravno zato se gleda povprečja, da se take anomalije pri posameznikih (tudi tebi) praktično izniči.

Ostalo ne bom več komentiral, ker škoda teme za neka prepucavanja, povedano pa je res bilo že vse...


Če gledamo uradno porabo bencinar + plin vs. dizl je razlike za 5 centov /100km v prid dizla brez računanega stroška porabe bencina, če bencinarju,gledajoč ceno po avto.netu 2200€ dodamo še strošek vgradnje plina 1900€,potem je skupna cena avta 4100€, kar je 1700€ več, kot če bi dali za dizla. Cene pokvarljivih delov za dizla pa sem že spisal. Tko da,...jbg.
Meni je pa samo ford interesanten, zato sem podal te dve vozili. Pač...fordaš. Kaj si čem.
Sem pomislil ja, da bi bilo z avtom nekaj narobe. Zato pa je avto bil 2x kompletno prečekiran s testerjem (ugotavljanje napak, spremljanje parametrov,itd) pa se ni ugotovilo nič. Z mojim načinom vožnje pa tut dvomim,da bi bilo kaj narobe, ker drugače bi tudi dizl imel višjo porabo.Tko je in nič drugače.

iziboy je napisal/-a:1. A vidva res ne mislita nehat debate o razliki v porabi bencinarja in dizla?! A delata v javni upravi, pa mata preveč cajta :D Madona no...se haklata na vejice, pike in nekaj centilitrov :roll:
2. dobra stran plina, če res ne najdemo drugega, je tudi ekološki vidik, pa ne nazadnje, s plinom greš lahko v nekatera mestna jedra velikih mest(Dunaj, Milano, Tokio...), z dizlom in bencinarjem pa ne.


1. jaz sem na dopustu,pa imam velikooo cajta,ker je tako bedno vreme, zanj pa ne vem :P
2. Ja, to pa se strinjam.Samo če črto potegnemo (spet ja), koliko ljudi je tulk ekološko osveščenih? Če bi bili vsaj malo ekološko osveščeni, potem bi se okoli prevažali z bicikli :mrgreen:
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a peroRS Po maj 06, 2013 5:46 pm

mtl je napisal/-a:
peroRS je napisal/-a:Najbolj realno bi bilo primerjati 1.9TDI 150KM in 1.8T 150KM, a edini model, ki je imel oba motorja je bil Golf 4.

Kolikor vem je imel tudi Leon oba motorja.


Leon je imel 1.9TDI 150KM, ni pa nikoli imel 150-konjskega 1.8T.
Imel je 1.8T 180KM, Cupra 210KM, Cupra R pa 225KM.

Se opravičujem za off-topic oops
 
Uporabniški avatar
spaceair
Novinec
 
Prispevkov: 117
Pridružen: So jan 28, 2012 5:47 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a spaceair Če maj 09, 2013 6:28 pm

LPG se spet ceni na okoli 74 centov :D
 
civoljonam
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 6
Pridružen: Če jan 19, 2012 7:22 am

Citroen C4- predelava na plin

Napisal/-a civoljonam Pe maj 10, 2013 10:19 am

Nujno prosim za nasvet. Vozilo C4 sem dala predelat na plinski pogon. CCa 800 km je prevozil normalno, potem pa se je začelo. Naenkrat je avto močno treslo (delal naj bi samo na 3 cilindre), prižgala se je lučka, ki opozarja na okvaro, potem je bilo na servisu ugotovljeno, da je crknil "injektor" kar je neobičajno pri teh kilometrih. Po popravilu zamenjavi injektorja in svečk je po 300 km prišlo ponovno do cukanja in seveda prižiga lučke, da je neka okvara. Sedaj mi pravijo, da je možnost da tuljava ne dela. Poudarjam, da na bencin dela normalno.

Zanima me ali ima kdo kakšen nasvet?

Melita M.
 
Uporabniški avatar
=swen=
Uporabnik
 
Prispevkov: 810
Pridružen: To okt 14, 2008 3:04 pm
Kraj: gorenjska

Re: Citroen C4- predelava na plin

Napisal/-a =swen= Pe maj 10, 2013 10:45 am

Kateri motor je vgrajen v vozilo? Koliko kilometrov je imelo vozilo prevoženih pred predelavo in koliko po?
Če prav razumem je crknil plinski injektor? Ali je takrat avto normalno delal na bencin?

Težko je da je crknila tuljava, če pa avto na bencin povsem normalno deluje. To bo nekaj narobe z plinsko napravo ali samo vgradnjo le te. Kje in katero plinsko napravo ste vgradili?
 
Uporabniški avatar
MasTTer
Novinec
 
Prispevkov: 493
Pridružen: To mar 14, 2006 4:12 pm
Kraj: Lendava (MS)

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a MasTTer Pe maj 10, 2013 12:38 pm

iziboy je napisal/-a:

Hm....bi ga mogoče lahko še vprašal (ali če mi lahko daš email naslov, gsm, karkoli), za te 3 težave katere imam sam:
1. Vozilo, ko gre na plin, ne gre čez 4800 obratov, Do blokade ni variante da bi kdaj prišel z plinom.
2. Ko je zunaj mrzlo, ponavadi pozimi, se v 1,2 in 3 prestavi, ko pritisnem do konca na plin sistem enostavno preklopi na bencin. Poleti do tega nikoli ni prišlo! Pravijo, da naj bi bila težava v mešanici plina, kar ne verjamem, ker se ostalim to ne dogaja.
3. Po vgradnji avtoplina prihaja do čudnega dodatnega zvoka v potniško kabino iz motornega dela. Sliši se kot kako sesanje, ali kot da bi se kak močan ventilator vklopil. Višji so vrtljaji, bolj se čuje in to delo. Podobno, kot če bi vklopil ventilacijo v vozilu, le malce "oddaljeno" se sliši.

Pač čudi me zato, ker pravijo, da se pri tem rumenem meganu naj nebi nič od tega pojavljalo. A predelali so ga isto v Mislinjah in samo nekaj tednom za tem.

Ps.: Veš mogoče kdaj je bilo to vozilo narejeno v tovarni? Pred 3.2010 ali po? Ker so nekje takrat eno kozmetično napako odpravili pri motorju, kar povzroča eno klenkanje pri segretem motorju.


1. in 2. točka sta zagotovo povezani z nezadostnim dovodom plina. Lahko je zaradi težav(smeti) v dovodu ali v uparjalniku ali pa zaradi prešvoh uparjalnika
3. točka pa je povezana s pretokom plina. Zvok nastane pri pretoku plina skozi eno od komponent, najverjetneje nekje v uparjalniku. Imel sem podobno zgodbo, pri meni je bil vzrok filter. Ko so ga zamenjali z drugačnim modelom, je zvok izginil.



Prins je napisal/-a:Mastter za RS-a.:

1. točka: Ali ti pri teh obratih začne avto cukati ali pa le preklopi na bencin? Če prvo potem vbrizg najverjetneje traja predolgo (rešitev višji pritisk ali zmogljivejši injektorji).
2. točka: Ali uparjalnik ali pa ventil na rezervoarju ne zagotavljata dovolj plina. Kot si sam ugotovil bi to vsem z 250 KM ali več delalo težave, če bi bila kriva plinska mešanica za težavo. Očitno sistem ne dobi dovolj goriva in misli, da ima prazen rezervoar in preklopi na bencin. Lahko pa vzrok tudi kakšna umazanija ali poškodba cevi, sploh če je avto že delal. In je letni čas zgolj slučaj.
3. točka: Verjetno gre res za "žvižganje" plina med svojo potjo (od uparjalnika do motorja, ko je že vplinasti fazi). Kje se to pojavi in zakaj je treba odkriti. Potem je odprava tega enostavnejša. Ni pa nujno, lahko je bolj zapleteno.
Pri nas smo imeli podobno težavo, ko se je malenkost spremenila oblika filtra. To je povzročilo vrtinčenje plina in posledično nek zvok. Zanimivo pa, da se ni pojavilo na vseh vozilih. Zato je možno, da na enem Meganu žvižga na drugem ne. Je pa kot rečeno treba najprej preveriti od kod in zakaj prihaja zvok.

Vse opisano trdim z 90% gotovostjo, dopuščam pa možnost, da je na sistemu v vašem vozilu lahko še kakšen drug razlog nam neznan.


MasTTer je napisal/-a:Hvala obema za odgovor! Bom na letnem servisu razložil monterjem, kaj in kako je potrebno odpravit napako, ker ko sem spraševal mi niso znali/imeli volje, nič konkretnega povedat, le to, da se naj oglasim pri njih.

Pri 1. točki oz. ko pride do 4800rpm se enostavno vseskup ustavi in ohranja te obrate. Nič ne cuka, niti ne preklopi, izgleda kot da bi držal plin skoz konstantno. Res pa je, da nisem upal poizkusit, kaj se zgodi, če držim teči dlje časa motor v takem stanju.


Sporočam, kako se je na koncu cela zadeva rešila z temi manjšimi težavami.

1. Vozilo sedaj brez problema gre nad 5000 obratov vse do blokade (ko je na plinu seveda).

2. Najbrž je kriv sam "plin", ker uparjalnik naj bi zmogel do 600konjev uparjati... Vozilo je bilo pod -0C parkirano zunaj. Najbrž je tudi povezano z 3. napako!

3. Ta zadeva z tem zvokom je pa najbolj hecna! Na koncu so ugotovili, ker je začelo prihajat do tega po določenem času po montaži (nekaj dni, tednov..), da NI kriva sama plinska inštalacija in so opazili, da je cev za dotok zraka v turbino na enem mestu sneta (1cm reža), tako da se je res komaj opazilo!

Zdaj zakaj in kako se je lahko snela je uganka. Zanimivo je, da je kljub tej napaki vozilo na bencin šlo nad 5000obrati z plinom pa ne. Kdaj se je ta reža pojavila je tudi uganka. Glavno je to, da je vozilo na sami moči izgubilo ogromno zaradi te luknje (na bencinu in plin), kar sem sam pripisoval plinski montaži in posledično izgubi moči zaradi tega, kar se pri tako močnem vozilu (250KM) skoraj ne opazi. No, sedaj se opazi...kot da bi se prej vozil z 150-imi konji, sedaj pa z 250-imi....čisto drug avto.

Morem jim pohvalit (Plineks - Mislinje), da so vse napake odkrili in sedaj dela vse brezhibno. To, da sem čakal skoraj 1 leto za odpravo teh napak je moja krivda. Mi je bilo malce teško naredit 300km za odpravo/diagnozo napak. Vsekakor pripočam, da napake takoj popravite in ne čakate tako dolgo ;) Recimo to napako malce sneto cev od turbine tudi na pooblaščenem servisu niso opazili. Je pa res, da se ta del motorja ne gleda in vozila niso vozili.

Sedaj pa naredit 20.000km v čim krajšem času, do naslednjega servisa :)

Ps.: Če kdo potrebuje 100€ bon za vgradnjo plinske naprave pri Plineks v Mislinji, ki velja za vgradnjo katere koli naprave mi naj napiše ZS in mu pošljem preko pošte.
 
rs5
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če jul 19, 2012 8:01 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a rs5 Pe maj 10, 2013 5:43 pm

Pri meni je bila cev od hladilne tekočine celo zarezana,tako da mi je po parih dnevih od vgradnje na avtocesti hladilna tekočina spuščala,zato se ne čudi če je bila cev sneta. :twisted:
 
dareduc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Pe maj 10, 2013 7:00 pm

plinex inštalacija

Napisal/-a dareduc Pe maj 10, 2013 7:08 pm

Pozdravljeni !
Zanima me,če ima kdo izmed vas plinsko napeljavo od plinexa iz mislinje.Imam problem,da mi občasno avto zatrokira in nato mi indikator za prikaz plina prične piskati 2x danes sem bil drugič pri njih in mi niso odpravili napake.! ima kdo takšen slučaj ????
Vsem lep šoferski pozdrav.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a esem Pe maj 10, 2013 11:33 pm

Namesto pozdrava
Iz pravilnika
Splošni napotki za pisanje
Ob objavi debate se prepričajte da pišete v najbolj primerno področje....
Pomembno!!! ---> Preden objavite debato uporabite kvadratek IŠČI na levi strani, da vidite če o tem že mogoče teče debata - se posebno, če ste novi na forumu!


O Plinexu je bilo v tej temi že precej govora!
In kaj dela težava s plinsko instalacijo v "tuning"-u? :evil:

Da ne govorim o tem, da nisi napisal, koliko časa je pl. inst. v avtu, za kateri avto (motor) in letnik sploh gre ipd.
 
dareduc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Pe maj 10, 2013 7:00 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a dareduc So maj 11, 2013 5:19 am

TrijoAdijo je napisal/-a:
UDO1 je napisal/-a:
Kdo je rekel, da linki na poraba.com niso ok? Hmm...pobič, to so tvoje besede,ne moje.Za razliko od tebe navajam dejstva na podlagi zapisov na poraba.com,

Če bi bilo tole res, ne bi izbral najmanjšo porabo za dizla in največjo za bencinarja iz poraba.com, ampak bi vzel povprečje, dragi fordaš. In to povprečje, bi vsebovalo tudi tale dva zapisa, ki sem jih jst linkal (ki ju mirno ignoriraš, ker ti bolje veš kot tisti, ki vpisujejo porabo ane) in nikakor ne tvojih subjektivnih izkušenj, ki so odvisne od tvojega sloga vožnje, relacij in še česa... Pa dobro, razumem da malo mešaš zadeve, saj si verjetno že res v letih, če že mene imenuješ pobič.

navajam dejstva na podlagi lastnih izkušenj z obema motorjema

Pa ti kdaj prebereš za sabo? Dejstva na podlagi lastnih izkušenj? Protislovje much? :lol: Tu delaš glavno napako... Tvoje izkušnje (očitno zelo pristranske) so, vsaj ko se gre za porabo v primerjavo s goro objektivnih zapisov vredne natančno 0, pa če jih še tako poveličuješ. Ti nisi povprečje no, daj si vbij to v glavo...

Dejstvo je tudi, da se s temi razlikami nikakor ne moreš sprijaznt,ker nimaš nikakršnih izkušenj in si raje mažeš oči, zato je tvoj post tudi temu primeren (beri: primitiven).

Seveda ti podrobno poznaš moje izkušnje ane. Spet sem te dobil, da pametuješ o zadevaš, o katerih niti približno nimaš pojma... Nimam si kej mazat oči, ker sem popolnoma nepristranski tukaj, gledam le na objektivna dejstva za razliko od tebe in zgolj popravljam tvoje napačne podatke, ki lahko koga zavedejo. Nimam pa nobenih preferenc glede dizl/bencin/plin, to je razvidno iz tem v katerih sem sodeloval. Se pa spomnim kako si ravno ta (tvoj - bivši?) 1.8 tdci poveličeval ob vsaki priložnosti in nič drugače ni sedaj tu v tej temi. Jst si želim le objektivne racionalne razprave. In ravno tu si pogorel na celi črti...


No, pa dejva tako. Vzeta sta primerka z najnižjima povprečnima porabama. Motorja 1.8l, 115KM. Bencinar 8,61L/100km, dizl z 5,13l/100km. Bencinar bo pokuril za 8,02€ plina / 100km. Dizl pa za 5,56€ dizla / 100km. Bo bolje? Če vzamemo dizla z najvišjo porabo in bencinarja z najnižjo, potem bo bencinar pokuril plina za 8,86€/ 100km, dizl pa 11,08€ / 100km.V tem primeru bi se splačalo imet benz + plin.Ampak, če bi oba spustil po isti relaciji, bi se stvar hitro obrnila. Če vzamemo porabo po knjigi, bo dizl pri kombinirani vožnji spil 5,5l/100km, kar pomeni za 7,32€ stroškov na 100km, bencinar pa 7,6l/100km kar pomeni 11,1€ stroškov na 100km.Bencinarju pribij še višjo porabo plina in dobimo strošek 7,08€ / 100km, zraven dodaj še tekočino za mazanje ventilov,ki 0,5L stane 14,69€ in ki zadostuje baje za cca. 5000km.Če sem prav izračunal, potem je porabe te tekočine na 100 prevoženih kilometrov za cca. 0,29€,kar skupno znaša 7,37€ / 100km z vožnjo samo na plin.Zraven dodaj še porabo bencina, dokler se motor ne segreje, dodaj še strošek vgradnje avto plina + servis plinske naprave, pa si tam,kjer žabe nimajo las. O cenah obeh vozil s primerljivimi kilometri pa sem že pisal (200€ razlike v prid bencinarja).

Glede mojih subjektivnih izkušenj je tako, da:
1. 1,8l tdci-ja vozim še vedno
2. 1.8L bencinar, ki sem ga vozil na isti relaciji kot 1.8l dizla, je pil 8,7L/100km, medtem pa ko sem 1.8 tdci-ja spravil na 4,6l/100km z istim načinom vožnje ;) Kar pomeni 4,1L razlike v prid dizla.
3. Ne nabijaj o svoji nepristranskosti in o svoji objektivnosti,ker si sam hotel uvalit razne 1.6l fordove motorje, kot tudi 1.8l duratec iz mondea med 1.8l motorje iz focusa, tko da na objektivni racionalni razpravi si sam pogorel.

Torej, so še kakšne nejasnosti?

p.s.: edina ok stvar pri vgradnji plina je ta, da je možno plinsko napravo prestavit v drugo vozilo. Ampak to še vedno stane in po mojih informacijah (dopuščam možnost, da so netočne) je cena tega podviga 600€ (300€ demontaža iz starega vozila in 300€ montaža v novo vozilo).

[size=110]
Zadnjič spremenil dareduc, dne So maj 11, 2013 5:09 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a esem So maj 11, 2013 9:44 am

Na forumih VELIKE ČRKE pomenijo dretje/vpitje in so primerne le zelo redkokdaj, tu pa vsekakor ne, kot tudi ne povečava na 150! :evil: :roll:
 
dareduc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Pe maj 10, 2013 7:00 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a dareduc So maj 11, 2013 5:42 pm

Nisem zasledil,da bi kdo omenil koliko porabi benza avto pozimi predno preklopi na plin ? Za pomlad in do jeseni bomo privarčevali ko se po 500m.preklopi na plin pozimi pride do velike spremembe ! Včeraj sem po 2mesecih naredil 1-vi servis 10.000km in samo zamenjava plinskega filtra 35€ in na1000l plina 15€ olja za ventile in da sem v tem času že 4x bil na servisu ker mi je piskalo v avtu ko sem vozil na plin - nekaj zamenjali in danes mi ni avto piskal ampak cel delovni čas trokiral.Imam, taxi službo -potem veste kako srečo sem imel,da ni kaka stranka bruhala.Kot opažam imam samo jaz smolo z vgradnjo plina v moj avto.šerolet 1.6 Tacuma 79kw l.2009
 
dareduc
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Pe maj 10, 2013 7:00 pm

Re: Citroen C4- predelava na plin

Napisal/-a dareduc So maj 11, 2013 5:58 pm

civoljonam je napisal/-a:Nujno prosim za nasvet. Vozilo C4 sem dala predelat na plinski pogon. CCa 800 km je prevozil normalno, potem pa se je začelo. Naenkrat je avto močno treslo (delal naj bi samo na 3 cilindre), prižgala se je lučka, ki opozarja na okvaro, potem je bilo na servisu ugotovljeno, da je crknil "injektor" kar je neobičajno pri teh kilometrih. Po popravilu zamenjavi injektorja in svečk je po 300 km prišlo ponovno do cukanja in seveda prižiga lučke, da je neka okvara. Sedaj mi pravijo, da je možnost da tuljava ne dela. Poudarjam, da na bencin dela normalno.

Zanima me ali ima kdo kakšen nasvet?

Melita M.

Živjo civoljonam !
Tudi meni se to dogaja pri šeroletu Tacumi 1.6 samo,da meni piska.,včeraj so to odpravili se mi je pa danes pojavilo cukanje.Prvi problem se je pričel po 4.500km.Plinska naprava ima napako.Pri serviserju za plin se ne pusti nahecat,jaz sem takoj poklical v mojo servisno delavnico in potem je bila druga muska. pri 10.000km mi še niso odpravili vseh napak.
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a pinny So maj 11, 2013 6:05 pm

Jaz sem na začetku tudi bil ničkolikokrat pr njih, ker zadeva ni bila tak uštimana k more bit. Prva krivda so bile svečke, ker so že imele kar nekaj km za sabo, potem je bla krivda tudi na nastavitvah, nemreč nastavljali so ga ročno, ko so dobili pravi fajl iz fabrike za moj avto je bila zadeva dobra, potem so menjal še injektorje k tudi niso bili ravno ustrezni zgleda :D. Trokira oz. cuka pa recimo pri 140km/h ali nad to brzino, ampak sem ugotovu da je to zaradi kvalitete oz. nekvalitete plina. Ker pri določenem gre avto do 200km/h čisto lepo tekoče. O tem pa več drugič ko sprobam vsaj 3 pumpe :D, ampak zaenkrat kaže da je zagotovo to tudi kvaliteta plina.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov