
p.s:ti si prvi omenil šparanje dinar men se tako in tako j*** za ta liter dva na dan

vožnja v klanec ni ravno najbolj primerna primerjava
p.s:ti si prvi omenil šparanje dinar men se tako in tako j*** za ta liter dva na dan
Rok_ je napisal/-a:iKst: heh, ta je pa res smešna.
Klanec je bil tle kot prispodoba, ponazarju je pa glih to, da si boš lažje zamišlju, da je res težje gonit v klanec.
Hehe, ne morm se dost nasmejat. OK, pa pozabmo na klanc. Nisva na klancu, sva na ravnini. In sva namir. In ti maš v 18., js pa v 1. In da boš ti v 18. pršu do 20km/h se boš velik bolj namatru kot pa js, k bom štartu v 1., pol nekje vmes prešaltu in dal na konc v 18.
In da ti kr odgovorim na vprašanje, ki bi sigurno sledil temu:
Ja, pol ga BOM dal v 18. in ne bom v 1. naprej pedaliru ko zmešan, jao. Tko se tud ne bom 50 pelu v prvi, jao no.
nebivedu: hmmm... Sam tvoja teorija ma par lukenj. Npr.:
- od kje ti veš, da porabi manj zraka?
- OK, recimo, da to velja -> a si ti sigurn, da je razmerje zrak/bencin vedno enako. Js mislim, da ni
- poleg tega mislim, da pride do nepopolnega izgorevanja, kar ne sam, da škodi motorju in okolju, pomeni tud, da bo avto porabu več bencina, ker ga dost ostane neizkoriščenga
Rok_ je napisal/-a:iKst: heh, ta je pa res smešna.
Klanec je bil tle kot prispodoba, ponazarju je pa glih to, da si boš lažje zamišlju, da je res težje gonit v klanec.
Hehe, ne morm se dost nasmejat. OK, pa pozabmo na klanc. Nisva na klancu, sva na ravnini. In sva namir. In ti maš v 18., js pa v 1. In da boš ti v 18. pršu do 20km/h se boš velik bolj namatru kot pa js, k bom štartu v 1., pol nekje vmes prešaltu in dal na konc v 18.
In da ti kr odgovorim na vprašanje, ki bi sigurno sledil temu:
Ja, pol ga BOM dal v 18. in ne bom v 1. naprej pedaliru ko zmešan, jao. Tko se tud ne bom 50 pelu v prvi, jao no.
nebivedu: hmmm... Sam tvoja teorija ma par lukenj. Npr.:
- od kje ti veš, da porabi manj zraka?
- OK, recimo, da to velja -> a si ti sigurn, da je razmerje zrak/bencin vedno enako. Js mislim, da ni
- poleg tega mislim, da pride do nepopolnega izgorevanja, kar ne sam, da škodi motorju in okolju, pomeni tud, da bo avto porabu več bencina, ker ga dost ostane neizkoriščenga
Rok_ je napisal/-a:Klanec je bil tle kot prispodoba, ponazarju je pa glih to, da si boš lažje zamišlju, da je res težje gonit v klanec.
mislim rok saj si brihta res . ti lahko podajaš primerjave kjer ni omenjeno nobeno šaltanje (ko pač ti goniš v klanec ali nekdo drug), ko pa drugi poda enak primer v ravnini pa takoj...pah, seveda jaz bi začel s prvo potem pa nadaljeval z 18. mislim to je tako kot, da rečeš začnem v klancu z 18 in ker je težko prešaltam v 7
Rok_ je napisal/-a:No, pa dejmo lepo od začetka, da ne bo spet nesporazumov.
Thread se je začel tak, da sm js vprašu par stvari, vmes je blo vprašan tud kako vpliva vožnja v višjih prestavah na porabo.
In nekje na sred poti smo se začel sprašvat, ali obstaja taka kombinacija dvojih obratov, da pri isti hitrosti tista z nižjimi obrati porabi dejansko VEČ bencina.
Še enkrat, naj povdarim: zanima nas, ali obstajajo kakšni obrati, ki pri konstantni hitrosti porabijo manj bencina kot nižji obrati pri isti hitrosti.
To je blo nekak vprašanje. In prisotnost nasprotnega nikakor ne pomeni odsotnost le-tega.mislim rok saj si brihta res . ti lahko podajaš primerjave kjer ni omenjeno nobeno šaltanje (ko pač ti goniš v klanec ali nekdo drug), ko pa drugi poda enak primer v ravnini pa takoj...pah, seveda jaz bi začel s prvo potem pa nadaljeval z 18. mislim to je tako kot, da rečeš začnem v klancu z 18 in ker je težko prešaltam v 7
Zdej ko sm to napisu, lahko odgovorim na to vprašanje (oz. sm že odgovoril).
Torej: če mi nekdo najde primer, da pri višjih obratih porabiš več bencina, s tem še ni dokazu, da NE obstajajo nižji obrati, ki porabijo več bencina.
Zato pa sm dal tako analogijo s kolesom, ki naj bi nekak probala na bolj preprost način razložit, da js mislim, da obstajajo taki višji obrati, da žrejo manj bencina.
Js se oproščam vsem, ko jih med to debato mogoče napadem, hehe. Vse je brez zlobnih namenov, le debata
...
nebivedu: Ja, kr dobro razmišljanje. Sam me še vedno nisi prepriču.
Ker kokr js gledam na te stvari, je temu tko:
Po moje majo novejši avti kej, kar kontrolira, kok bencina gre v mešanico zraka. Zato pa mamo avtočok. In takrat, ko avto rabi več moči, bo computer vbrizgu več bencina v isto količino zraka -> več bencina, več energije, pri exploziji bo večja sila potisnila bate navzdol. In to rabiš npr. pozimi al pa (po moje tud) takrat, ko se motor matra, to pa je takrat, ko ma majhen navor in nizke obrate.
In ko praviš, da misliš, da pr normalni uporabi naj ne bi prihajal do nepopolnega izgorevanja? Sicer ne vem točno, kaj si mislu z "normalno uporabo", ampak:
zakaj pa misliš, da se motor "zamaši" (al kak bi temu reku), če ga vozimo v visokih prestavah?! Glih zarad nepopolnega izgorevanja.
Pri konstantni hitrosti po ravnini avto VEDNO porabi manj bencina pri nižjih obratih. Tolk enostavno kot se sliši.
Pri vožnji v klanec in pri pospeševanju je pa zgodba drugačna. Ampak vseeno. Če je klanec katerega ti v peti prestavi premagaš z lahkoto (se prav da ni treba do konca tišat) boš vseeno porabil manj kot če šaltaš nižje in pelješ v klanec s 5000 rpm.
ampak v območju največjega navora bo izkoristek največji
Rok_ je napisal/-a:Pri konstantni hitrosti po ravnini avto VEDNO porabi manj bencina pri nižjih obratih. Tolk enostavno kot se sliši.
Pri vožnji v klanec in pri pospeševanju je pa zgodba drugačna. Ampak vseeno. Če je klanec katerega ti v peti prestavi premagaš z lahkoto (se prav da ni treba do konca tišat) boš vseeno porabil manj kot če šaltaš nižje in pelješ v klanec s 5000 rpm.
Hehe, iKst, me pa vedno nasmeješ. A to ti govoriš zato, ker se dobr sliši, ker mi "vračaš", al dejansko misliš te stvari, ki jih napišeš?
No, gremo nazaj na analogijo, ker vidim, da te je tist klanec zmedu. Ni panike.
Od zdej naprej klanca NI VEČ. Sploh. Ne obstaja. Smo na ravnini. OK
Govora je o porabi bencina pri različnih obratih (navorih) pri isti (konstantni hitrosti).
Oba sva na kolesu. Na ravnini! In morva oba vozit s konstantno hitrostjo 5km/h (takšna je pač omejitev). Ti v 18. prestavi, kjer maš majhen navor, počasi goniš (majhni obrati) in se pošteno namučiš, medtem ko js v 3. prestavi prav prijetno kolesarim. Z ravnotežjem nimamo težav.
Kar pomeni, da boš pr isti hitrosti v višji prestavi porabu velik več energije, kot pa js v nižji.
Če to velja, kar sm napisu, pol sm našu primer, pri katerem z nižjo prestavo pri isti hitrosti porabiš velik več energije. In ne mi zdej spet iskat protiprimera!
Ker iščemo obstoj takga primera! In če iščemo obstoj takga primera in sm ga našu, ga ne morš zavreč s tem, da poiščeš nek primer, pri katerem so stvari drugačne! Grrr!
Faaaak no, a je to res tak težko razumet?!
nebivedu: reku sm, da se motor zamaši pr visokih prestavah, ne obratihampak v območju največjega navora bo izkoristek največji
Glih na to js ciljam. Na izkoristek ciljam. K je tak logično! K nekje se more poznat tista dodatna moč, ki jo motor more uporabit, da pr nižjem navoru vozi z isto hitrostjo.
Sam fak, če je res, kar praviš glede količine vbrizganega bencina... emmm... pol ti težko kej nazaj rečem.
Hmmm, bom, ko bom mel mal več časa (verjetn jutr) mal po-google-u o teh stvareh, pa se vam javim nazaj na forum s kakimi (upam da) uporabnimi informacijami glede tega.
Loopz je napisal/-a:poraba po ravnini...najmanj v leru, največ pri blokadi...simpl...
poraba v klanec...glede tega so že bile debate in nikoli nismo prišli skupaj...meni se dozdeva sledeče...v klanec motor že po defaultu bolj švica, ker mora kontrirati večji sili (fizika 8. razreda ---> da vlečeš telo v klanec, rabiš večjo silo, kot za isto telo, ki ga vlečeš po ravnini...)...osnovna logika pa pomoje ostaja ista...več obratov, več porabe, optimalni performansi ob maksimalnem navoru...seveda se lahko motim, tako da me mirne duše lahko popravite...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov