Rjuhar je napisal/-a:Pojasnu bi samo, da oplove dizle (in posledično tako uspešnega 1,3, ki je skupni projekt opla in fiata in je v eco speedsterju postavil 17 mednarodnih rekordov v kategoriji 1100-1500 ccm) razvija japonski Isuzu. V primerjavi med 100 konjskim TDIjem v Golfu IV, 1,7 CDTI s 100 konji v Merivi ne zaostaja prav nič v pospeških, končna se ustavi 10 km/h prej (aerodinamika) in poraba je malo višja (0,5 litra). Je pa res, da je dobrih 300 kgrazlike v teži praznega vozila v škodo Merive. Bistvena razlika pa je pri hrupu v notranjosti in zunanjosti. V kabini se TDI sliši malenkost glasneje, sploh, ko ga močneje poženeš, kot pri CDTI. Zunaj pa je razlika še bolj slišna. TDI ropota bolj grobo, medtem ko se CDTI slisi, kot bi TDIja prekril s tepihom. Pa se ena razlika - CDTI ze ustreza EURO IV normam, medtem, ko TDI se ne.
Po meni znanih podatkih je 1,3 literski dizel, ki se vrti v Fiatih in kasneje tudi Oplih razvil Fiat, saj ga je razvil, še pred tem ko so ustanovili skupno podjetje za razvoj dizlov, predstavljen je bil že v Ecobasisu v 1,2 litrski različici, narejen še toliko prej. Je pa res, da pa Opel in Isuzu sta močno sodelovala pri razvoju dizlov. Ampak od Isuzuja neposredno izvira le 1,7 litrska mašina, ki jo Opel uporablja. Oplove 2.0 in 2.2 dizli so pa razviti v Oplu, ampak zdaj ko se v Opel uvajajo Fiatovi motorji, grejo ti bloki 2.0 in 2,2 hitro v pozabo, saj so ugotovili, da je Fiatov motor 1,9 boljši.
Danes pa uporablja tudi 1,9 litersko mašino, ki pa je tako kot 1,3 nesporno Fiatova, že prostornina 1910 ccm priča o tem.
Danes pa ko imata Fiat in Opel skupno podjetje za razvoj dizlov lahko pričakujemo, da bo iz te tovarne najprej prišel 3.0 V6 JTD motor. Ni izključeno, da ne bo sodeloval tudi Isuzu.
Nisem vedu, da je VW mel že leta 80 neposredni vbrizg v osebnem avtu, kolikor sem zasledil v literaturi, je bil prvi osebni avto Croma nekoliko kasneje, vendar čisto možno da se motim.
Da pa se princip direktnega vbrizga pri bencincih močno razlikuje kot pri dizlih je pa jasno.