Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mtl Če jun 13, 2013 7:24 pm

brs je napisal/-a:Ja. Tudi carino je potrebno plačati. Je pa carina pred dvema letoma, ko sem jaz homologiral bila 2,5%.
Recimo, če je račun 700 Evrov, je carina 17,5 Evrov.
Višji znesek je ddv, ki ga plačaš 20% (do konca junija letos).
Maja 2011 sem že pisal o tem v tem forumu.

Seveda, vse dajatve morajo biti poravnane, isto kot pri uvozu avtomobila.
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
Zanesenost
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Sr maj 22, 2013 2:56 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Zanesenost Če jun 13, 2013 7:31 pm

Ali je tista vgradnja v Srbiji cenejša od naše tukaj. Koliko sem zasledil se pojavljajo težave s sistemom pri naših vgrajevalcih. Sam se pa sprašujem kako natančni so pri vgradnji Srbi ter o profesionalnosti njihovih monterjev.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Če jun 13, 2013 7:31 pm

brs je napisal/-a:Ja. Tudi carino je potrebno plačati. Je pa carina pred dvema letoma, ko sem jaz homologiral bila 2,5%.
Recimo, če je račun 700 Evrov, je carina 17,5 Evrov.
Višji znesek je ddv, ki ga plačaš 20% (do konca junija letos).
Maja 2011 sem že pisal o tem v tem forumu.


Zakaj pa ddv samo do konca junija letos?!
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mtl Če jun 13, 2013 7:32 pm

Zanesenost je napisal/-a:Ali je tista vgradnja v Srbiji cenejša od naše tukaj. Koliko sem zasledil se pojavljajo težave s sistemom pri naših vgrajevalcih. Sam se pa sprašujem kako natančni so pri vgradnji Srbi ter o profesionalnosti njihovih monterjev.

Isto kot pri nas. Tudi pri njih so amaterji in profesionalci. Vendar je tam drugih v % več, ker je dol plin že dolgo ''industrija''.
S tem verjetno ne moreš falit: http://autogas.rs/autogas-servis-ugradnja-autogasa/

iziboy je napisal/-a:
brs je napisal/-a:Ja. Tudi carino je potrebno plačati. Je pa carina pred dvema letoma, ko sem jaz homologiral bila 2,5%.
Recimo, če je račun 700 Evrov, je carina 17,5 Evrov.
Višji znesek je ddv, ki ga plačaš 20% (do konca junija letos).
Maja 2011 sem že pisal o tem v tem forumu.


Zakaj pa ddv samo do konca junija letos?!

Ker bo s 1.7 22% :twisted: .
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Če jun 13, 2013 7:35 pm

Zanesenost je napisal/-a:Ali je tista vgradnja v Srbiji cenejša od naše tukaj. Koliko sem zasledil se pojavljajo težave s sistemom pri naših vgrajevalcih. Sam se pa sprašujem kako natančni so pri vgradnji Srbi ter o profesionalnosti njihovih monterjev.

Dela se hitro in na količino...povečini. Glede na to je jasna kvaliteta...povečini. So pa nekateri ki so res mojstri. Problem nastane če imaš reklamacijo v garancijskem roku, (doli je povečini 1-2 leti), kaj boš vsakič v Srbijo avto vozil?! Pri nas so garancije večinoma daljše, tudi 5 let...
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
brs
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: To maj 24, 2011 9:05 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a brs Če jun 13, 2013 9:06 pm

Narobe si razumel iziboy!
Napisal sem:
"Višji znesek je ddv, ki ga plačaš 20% (do konca junija letos)."
Do konca junija letos je ddv 20%, od 1 julija bo višji.

Kar se tiče kvalitete vgradnje v Srbiji je moje mnenje, da je tam kvaliteta vgradnje na višjem nivoju kot pri nas.
Ravno zato sem moj avto dal tam predelati.
Če je sistem vgrajen kot je treba, je malo verjetno, da boš imel reklamacijo v garancijskem roku, jaz je nisem imel.
 
Prins
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne dec 26, 2010 9:51 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Prins Če jun 13, 2013 11:32 pm

G. Japanskabuba, glede Opel Omege se zopet žal moram oglasiti.
Malce prirejate resnico in seveda poveste le del zgodbe.
Tiste seveda, ki vam ustreza.
Res je, da ste vgradili Prins sistem. Vendar je bil ta vgrajen v Avtohiši Kolmanič.
Ta je takrat imela certifikat in dovoljenje za vgradnjo Prins sistema.
Tam so vam celo uresničili vašo res ekstravagantno željo, prebarvati rezervoar za plin v metalik modro, enako kot je bilo vaše vozilo.
Ker sem za njih "založil" besedo, da lahko to vgradijo enako kvalitetno kot mi (opravili so namreč vsa šolanja), smo zato kasneje tudi brezplačno na naše stroške popravili vse pomanjkljivosti. Teh je bilo resnično nepredstavljivo veliko. Še danes ne morem verjeti, da bi nekdo naredil pomotoma toliko napak.
Res sem se tudi osebno oglasil enkrat v Mariboru kjer smo preverjali delovanje vozila.
Ta je namreč kadar ste v nizkih obratih (1000 RPM) na polno pritisnili na plin malenkost počepnil in nato potegnil.
Ta težava pa naj ne bi bila povezana s plinom. In kasneje so vam pri Kolmaniču našli vzrok težave na vozilu, vendar je bilo popravilo predrago in je bilo lažje zahtevati, da vam odmontirajo napravo, ker ste se želeli znebiti vozila, ki ste ga tudi kmalu prodali.
Kolikor vem je bila težava z vžigalno tuljavo, se pa lahko motim, ker je res od tega že 6 let, če ne več.
Vse to pa ne zmanjšuje dejstva, da ste imeli resnično slabo izkušnjo.
To je bila velika šola tudi za nas. In od takrat dalje ne dam svoje besede oziroma "roke v ogenj" za nikogar več.
Poleg tega smo kar za nekaj let ustavili širjenje delavnic z vgradnjo Prins naprav. Naš prvi cilj ni biti največji in najbolje prodajani.
Želimo pa si le, da bi bilo čim več (če že ne vse) naših strank zadovoljnih. To pa vsi vemo, da je zelo težko, če že ne nemogoče.
Posujem se s pepelom za vse vaše težave, saj sem osebno jamčil za avtohišo kjer ste vgradili plinsko napravo. Vendar tudi sami niste želeli, da se zadeva resnično odpravi, ker je to pomenilo, da morate vložiti denar v vaše vozilo in ste ga raje prodali. Kar vam niti ne morem zameriti po vsem kar ste doživeli z vgradnjo.
Se pa na tem mestu z vami popolnoma strinjam: Vsak, ki se odloči za vgradnjo plina naj DOBRO preveri reference monterja.
In definitivno nismo takrat vedeli toliko kot vemo danes in zagotovo bomo čez nekaj let vedeli še več.
Pa srečno.
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Pe jun 14, 2013 7:29 am

Prins je napisal/-a:G. Japanskabuba, glede Opel Omege se zopet žal moram oglasiti.
Malce prirejate resnico in seveda poveste le del zgodbe.
Tiste seveda, ki vam ustreza.
Res je, da ste vgradili Prins sistem. Vendar je bil ta vgrajen v Avtohiši Kolmanič.
Ta je takrat imela certifikat in dovoljenje za vgradnjo Prins sistema.
Tam so vam celo uresničili vašo res ekstravagantno željo, prebarvati rezervoar za plin v metalik modro, enako kot je bilo vaše vozilo.
Ker sem za njih "založil" besedo, da lahko to vgradijo enako kvalitetno kot mi (opravili so namreč vsa šolanja), smo zato kasneje tudi brezplačno na naše stroške popravili vse pomanjkljivosti. Teh je bilo resnično nepredstavljivo veliko. Še danes ne morem verjeti, da bi nekdo naredil pomotoma toliko napak.
Res sem se tudi osebno oglasil enkrat v Mariboru kjer smo preverjali delovanje vozila.
Ta je namreč kadar ste v nizkih obratih (1000 RPM) na polno pritisnili na plin malenkost počepnil in nato potegnil.
Ta težava pa naj ne bi bila povezana s plinom. In kasneje so vam pri Kolmaniču našli vzrok težave na vozilu, vendar je bilo popravilo predrago in je bilo lažje zahtevati, da vam odmontirajo napravo, ker ste se želeli znebiti vozila, ki ste ga tudi kmalu prodali.
Kolikor vem je bila težava z vžigalno tuljavo, se pa lahko motim, ker je res od tega že 6 let, če ne več.
Vse to pa ne zmanjšuje dejstva, da ste imeli resnično slabo izkušnjo.
To je bila velika šola tudi za nas. In od takrat dalje ne dam svoje besede oziroma "roke v ogenj" za nikogar več.
Poleg tega smo kar za nekaj let ustavili širjenje delavnic z vgradnjo Prins naprav. Naš prvi cilj ni biti največji in najbolje prodajani.
Želimo pa si le, da bi bilo čim več (če že ne vse) naših strank zadovoljnih. To pa vsi vemo, da je zelo težko, če že ne nemogoče.
Posujem se s pepelom za vse vaše težave, saj sem osebno jamčil za avtohišo kjer ste vgradili plinsko napravo. Vendar tudi sami niste želeli, da se zadeva resnično odpravi, ker je to pomenilo, da morate vložiti denar v vaše vozilo in ste ga raje prodali. Kar vam niti ne morem zameriti po vsem kar ste doživeli z vgradnjo.
Se pa na tem mestu z vami popolnoma strinjam: Vsak, ki se odloči za vgradnjo plina naj DOBRO preveri reference monterja.
In definitivno nismo takrat vedeli toliko kot vemo danes in zagotovo bomo čez nekaj let vedeli še več.
Pa srečno.


Sami ste se oglasili, zato Vam z vsem dolžnim spoštovanjem do Vas kot zastopnika PRINS sistemov, odgovarjam in demantiram Vaše navedbe.

1. Nikjer nisem trdil, da sem vgradil plin direktno pri Vas, vendar je bil takoj po vgradnji zaradi nepravilnega delovanja dostavljen v Domžale v vašo delavnico in po Vašem posegu kasneje prevzet na Vašem domu. (upam, da se v tem delu strinjava)

2. Kaj je za Vas ekstravagantno ne bom razpravljal. Barvanje rezervoarja pa sem pošteno doplačal kot je bilo dogovorjeno in barva rezervoarja verjetno nima vpliva na delovanje plina. Ker ste očitno barvo moje omega že pozabili Vam moram povedati, da je bila metalik siva in ne modra. Za primer, tudi točilno mesto sem imel pod registersko tablico (v stilu ameriških avtomobilov), kar tudi ni bilo "vsakdanje".

3. Ne morem se strinjati, da ste odpravili vse pomanjkljivosti, saj v nasprotnem primeru ne bi demontirali naprave.

4. Izjava brezplačno na naše stroške je naravnost smešna. Če zadeva ne deluje jo je verjetno potrebno popraviti v garancijskem roku. (upam, da se v tem delu strinjava)

5. Kot sem že sam navedel se strinjam, da ste se osebno oglasili v Mariboru in popravljali (ne preverjali), bodimo natančni, kljub temu, da sem vozilo prej sam brezplačno dostavil vozilo v Domžale je bil uparjalnik narobe zvezan, saj naj bi bilo kroženje vode potrebno speljati kot pri nekaterih ameriških vozilih (citiram Vašo izjavo), tudi skico ste dobili iz Nizozemske, kako je potrebno zadevo pravilno povezati.

6. Težava je bila ta, da je motor cukal pri nizkih obratih, ni šlo za to, da je počepnil, ampak cukal, kar je bilo ugotovljeno tudi iz strani delavca pri Kolmanicu s katerim sva opravila več testnih voženj. Druga težava je bila poraba, saj je bila višja kot ste obljubljali pred vgradnjo. Sam sem testno brezplačno opravil nekaj sto kilometrov, da sem lahko izčrpno poročal o težavah in da bi zadevo rešili v obojestransko korist. O vseh mojih opažanjih sem vas redno obveščal. (upam, da se v tem delu strinjava)

7. Še dobro, da ste napisali naj bi bila . . . . se pa lahko motim, ker je res od tega že 6 let, če ne več. Trditev je namreč napačna in glede na napisano verjamem, da je niste namerno napisali. Omega je bila v času "kolobocije" dvakrat pri Bosch servisu Puconja, ki se je takrat in se še danes ukvarja z meritvami in nastavitvami vozil. Prvič so bile stestirane vse komponente in zamenjane svečke, da ne bi bilo kakšnih težav (stestirana je bila tudi cinšpula - vžigalna tuljava, kabli, itd). Drugič se je extra še enkrat testirala lambda sonda, saj so pri Kolmaniču trdili, da ne deluje pravilno. Torej sam sem opravil vse kar sem lahko, tudi testiranja na Bosch servisu, kjer sem Vam z ispiski izgorevanja dokazal, da na bencin deluje brezhibno in je izgorevanje normalno, na plin pa je bilo izgorevanje nepopolno in je motor zalivalo ter da bom uničil katalizator če se bom vozil na plin. Za informacijo, ki sem jo že vedel "da motor deluje brezhibno na bencin" sem plačal 50 €. Če bi bilo potrebno karkoli zamenjati, bi to tudi nedvomno storil. Vozilo se je kasneje res prodalo, in sem nabavil dizla, saj je bil moj namen cenejša vožnja, ki pa je s predelavo na plin žal nisem dosegel.

8. Danes se prav čudim, da takrat nisem čisto "ponorel", bom pa kmalu, če ne boste nehali pisati neresnic, da nisem želel, da se zadeva resnično odpravi, ne vem kaj naj bi še vložil v avto, saj sem z verodostojnimi podatki (dokazljivo) dokazal pravilno delovanje motorja, ter s tem in dodatnimi vožnjami po Sloveniji imel dodatne stroške v višini cca 200 €. Če pa bi želeli, da Vam vgradim obnovljen motor direktno od opla, pa bi morali povedati pred vgradnjo. Nikakor mi ni jasno, da daš vozilo vgradit k pooblaščenemu serviserju in ta vozila pred vgradnjo ne priključi na tester, da bi preveril, če bi bile lahko kasneje kakšne težave povezane z motorjem, saj bi že pred montažo lahko zahteval menjavo kakšnega dela. če le ta ne bi deloval pravilno.

9. Pri načrtovanju vgradnje sem sam naredil dve napaki in sicer:

- pustil sem, da me je premamila 5 letna garancija (tako kot brata 7 letna pri G1)
- da se nisem zapelal čez mejo in bi mi na Hrvaškem ali pa kje nižje vgradili delujoč sistem

10. Glede na informacije iz tujine imajo PRINS sistemi dober renome, verjetno enega najboljših, žal pa v mojem primeru ni bilo tako. Tudi povratne informacije "plinašev", ki so vgrajevali pri Vas in tistih, ki imajo v enakih vozilih druge sisteme so takšne, da naj bi Vaši sistemi porabili nekaj več plina.

11. Verjamem, da ste se v teh letih marsikaj naučili, žal pa se kljub vsemu, ko sem "tehtal" kvaliteto in ceno, nisem odločil za ponovno vgradnjo pri Vas, mogoče bom kdaj kupil že predelano vozilo z Vašim sistemom in se bomo videliu na kakšnem servisu.

12. Ne razumem pa Vas, zakaj se ne organizirate, vsaj tisti, ki nekaj veste na tem področju v neko "združenje" in se tako počasi onemogoči oz. izrine "šalabajzerje". Edini razlog je lahko ta, da še vedno vsak hvali svoj sistem kot edini in najboljši. Na tem mestu moram pohvaliti našega družinskega monterja, ki mi v vseh dosedanjih letih ni niti z besedo omenil kaj slabega o drugih sistemih, vendar sam vgrajuje tisto na kar se 100 % spozna in zato mu tudi zaupamo.

13. Pri delu Vam želim še naprej vse dobro, določene trditve pa drugič le prej preverite preden jih zapišete.

Lep pozdrav

Rok
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
klekej
Novinec
 
Prispevkov: 489
Pridružen: So avg 01, 2009 3:40 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a klekej Pe jun 14, 2013 12:19 pm

Kje kupit poceni tekočino za mazanje ventilov? Slo., lahko tudi ebay.

Zadnjo flaško mi je požrlo neverjetno hitro, ko so bile še nizke temperature sem naštimal na 6 kapljic na minuto, pa je flaško požrlo v par k km. Je toliko občutljivo na temp., al kje pušča, ker tole mi res ni najbolj jasno.. :?: Gre za Petrolovo tekočino.
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Vikking Pe jun 14, 2013 2:20 pm

flashlube, podtlačno mazanje?:

Nastavlja se: 1mililiter na 1 liter porabljenega goriva.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po jun 17, 2013 6:50 pm

Barbish je napisal/-a:ne ni osemvaljnik :D fora je čisto v tem. Hočem kupiti kar je najboljše za ta motor, ne bom šparal na 200€ ih in biu potem nezadovoljen. dodal bi tudi sistem za hlajenje injektorjev, pa vse kar se zdraven doda, da ne bo mi potli motor kaj jebal.

Se pravi, po tem takem, Prins pred Zavoli in originalnim od VW'ja? Plineks bi vgradil v Kopru,ker sem pač tam vsak dan v službi.

Za zavoli sistem mi je napisal da ima original VW parametre za ta motor, se pravi, če prav razumem, firmware za EMU?


Evo to je predlog.
Kompletni strošek materiala in vgradnje sistema v Vaše vozilo z direktnim vbrizgom se giblje sedaj z ECO subvencijo ter gotovinskim plačilom od 1.480,00 do 1.750,00€ in za pro sisteme od 1.780,00 do 2.180,00€, seveda odvisno od sistema, ki ga izberete. Vsekakor se za vaše vozilo priporoča originalni pro sistem Zavoli, kateri ima že integrirane tovarniške parametre. Poleg posamičnih injektorjev, kateri imajo kot edini tudi električno predgretje, kar omogoča bistveno hitrejši preklop na plin oziroma že nadzarovan vžig avtomobila avtomatsko, kar na plinu ter kompatibilno ECU enoto z katerim doseže celo povečano moč motorja. Cena tega sistema je 1,790.00€. Alternativa je sistem Emer iz višjega srednjega ranga po ceni 1,650.00€ V navedeno ceno je že vključen DDV, vsa homologacijska dokumentacija , kakor tudi elektronski sistem »v-lube«, ki z mazanjem in hlajenjem ventilov skrbi za podaljšano življenjsko dobo agregata.

Servis sistema se opravlja vsakih 20.000 km ali enkrat na leto. Cena servisa (plinotesnost, preged nastavitev,menjava vseh filtrov) pa znaša 35 eur.

ker nateg porabnika...
japanac je napisal/-a:Želim ti vse najboljše pri izbiri.

Sam sem se podobno odločal pri Oplu Omegi 2.5 V6, vgradil Prins in sem se opekel (cca 5 - 6 let nazaj, se je na različnih forumih kar nekaj pisalo o tisti kolobociji).

Po "toči" je lahko biti pameten, pred njo pa . . . .

Sam vidim težavo v Sloveniji predvsem v nedorečenih pravilih, slabo delujoči tržni inšpekciji in drobnem tisku, ki nam ga v večini primerov podtaknejo, ter seveda nedelujočih sodiščih (kaj mi pomaga če dobim tožbo po nevem koliko letih, pa je monter v tem času že trikrat vgasnil in na novo zagnal firmo ter ga zato ni mogoče iztožiti).

Pa tudi stroka bi se lahko poenotila, da bi imeli v primeru sporov nekoga na katerega bi se lahko neodvisno obrnili in bi zadeve hitro rešili. sedaj je pač za vsako napako na vozilu predvsem v garanciji kriv plin, pa čeprav vsak, ki se malo spozna lahko ugotovi, da temu le ni tako.

dej japanac ne sikej tolk...kakor sem jaz slišal je bila tista omega tolk sfukana da je moral novi lastnik kar nekaj vložiti vanjo....
japanac je napisal/-a:
iziboy je napisal/-a:Te zgodbe se spomnim tudi iz tega foruma. Ampak če se ne motim nisi vgrajeval pri glavnem monterju v Domžalah ampak nekje v Mariboru? Pri Kolmaniču če se prav spomnim? Verjetno zaradi takih zgodb Kolmanič ne montira več Prinsa...


Prva montaža pri Kolmaniču, zatem dostavljeno vozilo v Domžale, da bi uredili zadevo, zatem lastnik PRINS zastopstva nastavljal v Mariboru, zatem še nekaj neuspešnih poskusov in končno demontaža. Seveda sem dodatno zdeval za testiranje vseh vitalnih delov, ki bi lahko motili delovanje, vendar so bili brezhibni.

Prav zaradi tega dogodka sem 6 let vztrajal na nafti. :huh:

aha...v tej temi se pravilno napiše da si vztrajal na smrdljivcih .
brs je napisal/-a:Narobe si razumel iziboy!

jap... me zanima koliko dodge ram-ov srt10 jim laufa...

Prins je napisal/-a:G. Japanskabuba, glede Opel Omege se zopet žal moram oglasiti.

Tam so vam celo uresničili vašo res ekstravagantno željo, prebarvati rezervoar za plin v metalik modro, enako kot je bilo vaše vozilo.

Še danes ne morem verjeti, da bi nekdo naredil pomotoma toliko napak.

Ta težava pa naj ne bi bila povezana s plinom. In kasneje so vam pri Kolmaniču našli vzrok težave na vozilu, vendar je bilo popravilo predrago in je bilo lažje zahtevati, da vam odmontirajo napravo, ker ste se želeli znebiti vozila, ki ste ga tudi kmalu prodali.
Kolikor vem je bila težava z vžigalno tuljavo, se pa lahko motim, ker je res od tega že 6 let, če ne več.

Vsak, ki se odloči za vgradnjo plina naj DOBRO preveri reference monterja.

Pa srečno.


ha ha ha... rezervoar barvat ... :lol: ... šminker.. :lol:

vse napake so mogoče...je pa res , da so lahko namerne ...

ufff... če maš za 2,5 v6 pa nimaš za tuljavo ??? tip je res kontratajkun..

vsak monter , ki se odloči za vgradnjo plina naj dobro preveri delovanje motorja ... :pop:
plin je cnej k bencin
 
Prins
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 29
Pridružen: Ne dec 26, 2010 9:51 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Prins Po jun 17, 2013 9:02 pm

Spoštovani g. Rok,

z naše strani nisem napisal nobene neresnice.
Ponavljam avto je bil vgrajen pri Kolmaniču. Zato nismo bili mi dolžni popravljati ali karkoli delati na vozilu (brezplačno). Zato je bil vsak naš poseg v avto naša dobra volja.
To smo storili, da bi vam pomagali. In vedno smo bili pripavljeni pomagati.
V Mariboru nisem popravljal naprave kot trdite, ker nisem imel orodja in avto ni bil v delavnici. Z njim sva se le vozila in preverjala nastavitve in preverjala kaj se dogaja.
Pri nas namreč avto ni cukal. Res pa je, da ga nismo vozili tako kot vi. Namreč pri 1000 RPM (v 5 pri 50km/h) ne pospešujemo na polno, temveč prestavimo v 4. če ne celo 3. prestavo in nato pospešimo. Zato tega problema sploh nismo zaznali.
In iz dejstva, da je bilo zelo zelo narobe vgrajeno vse skupaj na začetku, da ste zato "morali" k nam, izhaja vsa vaša jeza.
Ta pa bi morala biti usmerjena v monterja in ne proizvajalca. In ker sem "jamčil" za njih sem enkrat že povedal prevzemam vso krivdo in odgovornost za vaše težave, kljub temu da niste vgradili naprave pri nas.
So mi pa iz Kolmaniča takrat sporočili, da so našli Y težavo (kot rečeno se ne spomnim kaj točno naj bi bilo narobe) in da stane X vsoto denarja, da pa tega niste pripraravljeni plačati in zato želite demontažo naprave.
Avto smo imeli priložnost imeti pri nas le enkrat, poleg tega sem bil še sam v Mariboru enkrat (za pregled nastavitev in cukanja).
Kar se porabe tiče pa naše naprave ne porabijo v povprečju nič več in verjetno nič manj kot druge. Res pa je, da pri nas trdimo, da je poraba lahko 5-25% višja, pri večini vozil pa se ta giblje med 10-15%.
To, da bi monterji ustanovili posebno združenje pa smo skupaj s Petrolom že pred več leti predlagali. Pa razen prvega sestanka ni bilo nič. Nihče namreč ne bi nič vložil, še manj pa za kaj odgovarjal. Takrat sem predlagal tudi, da se ustanovi posebno "častno razsodišče" kamor bi se obrnile stranke s težavami (tudi takšnimi kot so bile vaše). Znotraj tega bi bili vklučeni vsi monterji, ki bi zadevo proučili in nato svetovali stranki in monterju. Razen Petrola nihče ni bil za to, da se ideja izpelje.
Naj bo to tokrat moje zadnje javljanje in pisanje na vašo temo. Ne ker bi karkoli skrivali, temveč zaradi dejstva, da imamo na eni strani preveč dela na drugi strani pa naj bo to namenjeno vam uporabnikom.
 
brs
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: To maj 24, 2011 9:05 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a brs Po jun 17, 2013 10:05 pm

Tega sedaj res ne razumem: "Ponavljam avto je bil vgrajen pri Kolmaniču. Zato nismo bili mi dolžni popravljati ali karkoli delati na vozilu (brezplačno). Zato je bil vsak naš poseg v avto naša dobra volja."
Torej pišete da niste bili dolžni popravljati ali karkoli delati na vozilu.
Nato napišete to: "Ta pa bi morala biti usmerjena v monterja in ne proizvajalca. In ker sem "jamčil" za njih sem enkrat že povedal prevzemam vso krivdo in odgovornost za vaše težave, kljub temu da niste vgradili naprave pri nas."

Kaj je sedaj na stvari? Ste torej dolžni prevzeti odgovornost za pooblaščenega Prins monterja, kar je vgrajevalec naprave takrat bil ali ne?
Vaše mnenje, da bi morala biti jeza uporabnika usmerjena samo v monterja in ne v proizvajalca naprave, me res preseneča.
Proizvajalec PRINS ima na svoji spletni strani seznam pooblaščenih vgrajevalcev, stranka izbere enega od njih, in če monter montira slabo, je kriv SAMO monter, to da je monter pooblaščen od PRINSa pa po vaše ne pomeni nič. Res zanimivo mnenje.

Moje mnenje je popolnoma drugače, po mojem mnenju bi moralo resni firmi kot je PRINS do tega, da pooblaščeni vgrajevalci delajo ustrezno in bi morala tudi soodgovarjati za to če ima (oziroma je takrat imela) pooblaščenega vgrajevalca, ki je pri vgradnji pri istem vozilu storil veliko napak.
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Po jun 17, 2013 10:31 pm

Prins je napisal/-a:Spoštovani g. Rok,

z naše strani nisem napisal nobene neresnice.
Ponavljam avto je bil vgrajen pri Kolmaniču. Zato nismo bili mi dolžni popravljati ali karkoli delati na vozilu (brezplačno). Zato je bil vsak naš poseg v avto naša dobra volja.
To smo storili, da bi vam pomagali. In vedno smo bili pripavljeni pomagati.
V Mariboru nisem popravljal naprave kot trdite, ker nisem imel orodja in avto ni bil v delavnici. Z njim sva se le vozila in preverjala nastavitve in preverjala kaj se dogaja.
Pri nas namreč avto ni cukal. Res pa je, da ga nismo vozili tako kot vi. Namreč pri 1000 RPM (v 5 pri 50km/h) ne pospešujemo na polno, temveč prestavimo v 4. če ne celo 3. prestavo in nato pospešimo. Zato tega problema sploh nismo zaznali.
In iz dejstva, da je bilo zelo zelo narobe vgrajeno vse skupaj na začetku, da ste zato "morali" k nam, izhaja vsa vaša jeza.
Ta pa bi morala biti usmerjena v monterja in ne proizvajalca. In ker sem "jamčil" za njih sem enkrat že povedal prevzemam vso krivdo in odgovornost za vaše težave, kljub temu da niste vgradili naprave pri nas.
So mi pa iz Kolmaniča takrat sporočili, da so našli Y težavo (kot rečeno se ne spomnim kaj točno naj bi bilo narobe) in da stane X vsoto denarja, da pa tega niste pripraravljeni plačati in zato želite demontažo naprave.
Avto smo imeli priložnost imeti pri nas le enkrat, poleg tega sem bil še sam v Mariboru enkrat (za pregled nastavitev in cukanja).
Kar se porabe tiče pa naše naprave ne porabijo v povprečju nič več in verjetno nič manj kot druge. Res pa je, da pri nas trdimo, da je poraba lahko 5-25% višja, pri večini vozil pa se ta giblje med 10-15%.
To, da bi monterji ustanovili posebno združenje pa smo skupaj s Petrolom že pred več leti predlagali. Pa razen prvega sestanka ni bilo nič. Nihče namreč ne bi nič vložil, še manj pa za kaj odgovarjal. Takrat sem predlagal tudi, da se ustanovi posebno "častno razsodišče" kamor bi se obrnile stranke s težavami (tudi takšnimi kot so bile vaše). Znotraj tega bi bili vklučeni vsi monterji, ki bi zadevo proučili in nato svetovali stranki in monterju. Razen Petrola nihče ni bil za to, da se ideja izpelje.
Naj bo to tokrat moje zadnje javljanje in pisanje na vašo temo. Ne ker bi karkoli skrivali, temveč zaradi dejstva, da imamo na eni strani preveč dela na drugi strani pa naj bo to namenjeno vam uporabnikom.


Še zadnjič, potem tudi sam zaključujem temo o vozilu, ki ni več v moji lasti.

1. Sami ste me povlekli za jezik z napisanim postom, tako da sem bil primoran "osvetliti" zadevo, čeprav bi pričakoval iz Vaše strani nekaj v stilu "imeli smo premalo izkušenj, v času do danes smo predelali več identičnih oplovih motorjev, ki delujejo brezhibno", sam bi pohvalil Vašo odkritost in zadeva bi bila zaključena.

2. Iz napisanega torej lahko sklepam, da je bila težava v odnosu med Vami kot zastopnikom in podizvajalcem, ki je napravo vgradil. Kako je on opravičeval demontažo pri Vas, ni bila nikoli moja stvar, saj sem pokazal dovolj dobre volje in imel dodatne stroške v višini več kot 10 % montaže same, da bi zadevo spravili v brezhibno delovanje. Verjetno bi se moral obrniti na Zvezo potrošnikov Slovenije ? :cry:

3. Dejstvo je, da je avto cukal in zadeve kljub obojestranskim naporom nismo uspeli rešiti.

4. V Mariboru ste mi osebno povedali, za težavo povezave uparjalnika in da ste v kontaktu z Nizozemci dobili informacijo, da se poveže, kot ne vem več kateri ameriški avtomobil s prostornimo 3,5 litra, lahko, da ste to popravljali v Domžalah, ker se ne spomnim točno, vendar ste mi informacijo posredovali v Mariboru.

5. Moja jeza je izhajala izključno iz dejstva, da sem se dal premamiti z garancijo, da sem pred montažo poklical Vas osebno in ste mi garantirali strokovnost ekipe pri podizvajalcu, kar sem Vam tudi verjel.

6. Glede Vaše pomoči se popolnoma strinjam z Vami, sicer pa mi še zdaj ni jasen Vaš odnos s podizvajalci, kolikor vem imajo drugi to rešeno drugače, saj je namen čimveč zadovoljnih strank.

7. To, da imava drugačno videnje zadeve se mi zdi normalno, drugače bi bila naprava še vedno montirana v omegi.

8. Hvala za informacijo glede "združenja", torej bomo vozniki še nekaj časa prepuščeni svoji iznajdljivosti.

Na tem mestu pa moram biti toliko odkrit, da nisem pričakoval, da se bo vsa zgodba končala v tako kratkem času in bom dobil povrnjen denar za montažo, tako rekoč takoj. Zato glede tega kapo dol PRINS zastopniku. Malo je takih.

Popolnoma nepotrebni se mi zdijo vložki npr. uporabnika "plinaš", ki kar nekaj v tri dni . . . :
- verjetno ima vgrajen PRINS sistem
- dejstvo je, da je bil nov lastnik Omege na dopustu v Španiji z vozilom, da ne bo pomote
- dejstvo je, da še vedno ob plinu vztrajam na dizlu, zaradi navora čipanega vozila in seveda porabe
- dejstvo je, da obstaja veliko zadovoljnih uporabnikov PRINS sistema
- dejstvo je, da je PRINS sistem precej dražji od ostalih sistemov


Prav tako je dejstvo, da smo mi prezadovoljni s sistemom AGC Compact, saj sva z bratom g, Jazbarju danes dostavila že tretje vozilo v 4 mesecih. Primož hvala za modifikacije na škodilaku, zadeva deluje kot vedno - brezhibno.

Prosim vse, da zaključimo temo glede omege.

Rok
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4161
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a TrijoAdijo Po jun 17, 2013 10:50 pm

Jazbar? Jesenice na dolenjskem? sigas pa to?
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy To jun 18, 2013 7:15 am

TrijoAdijo je napisal/-a:Jazbar? Jesenice na dolenjskem? sigas pa to?

Aha... :roll:
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Jerry007
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Če sep 30, 2010 11:59 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Jerry007 To jun 18, 2013 8:54 am

Da malo obudim temo. Sam imam Megana 1.4 TCe 131km s predelavo na plin, zdaj ga imam namen čipirat pri CSS tuningu.
Kot ste že v temi debatirali, je potrebno po čip tuningu it do tistega ki mi je plin vgradil? In ali so še lahko kakšne komplikacije zarad samega tuninga?
No tole je bil tudi odgovor pri CSS tuningu: "Plin ni ovira,lahko se edino pokaze, da ga boste morali pri vašem monterju ponovno nastaviti."
Po forumu sem mal prebiral in si nekako pridobil zaupanje od CSS tuninga. Če še ma kdo kakšne info glede plina in čipiranja bi bil vesel ;) Pa nasplošno glede 1.4tce motorja koliko prenese.
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Nejko To jun 18, 2013 9:27 am

Jerry007 je napisal/-a:Da malo obudim temo. Sam imam Megana 1.4 TCe 131km s predelavo na plin, zdaj ga imam namen čipirat pri CSS tuningu.
Kot ste že v temi debatirali, je potrebno po čip tuningu it do tistega ki mi je plin vgradil? In ali so še lahko kakšne komplikacije zarad samega tuninga?
No tole je bil tudi odgovor pri CSS tuningu: "Plin ni ovira,lahko se edino pokaze, da ga boste morali pri vašem monterju ponovno nastaviti."
Po forumu sem mal prebiral in si nekako pridobil zaupanje od CSS tuninga. Če še ma kdo kakšne info glede plina in čipiranja bi bil vesel ;) Pa nasplošno glede 1.4tce motorja koliko prenese.


Tole je pa zanimivo...poročaj kako se bo odneslo. Tudi jaz imam plin v !,4 Tce ju in (občasno) razmišljam o čipanju...
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Sr jun 19, 2013 6:23 am

Torej opravil sem celo diagnostiko na vozilo audi a6 2.4 in ugotovil, da je na čisto vsakem cilindru pri 139kmh prišlo do napak in sicer prebogata mešanica. Pa tudi, ko je avto bil na štangasu je prišlo do napak takrat je tudi tresel. Kolikokrat so mi sistem že nastavljali je brezveze govorit.

A lahko stvarno napako uveljavljam, ker je res razvidno, da to ni za nikamor...
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Izbira ponudnika predelave na plin

Napisal/-a bernikm Sr jun 19, 2013 5:49 pm

Zdravo,

Razmišljam o predelavi na plin svojega Chevrolet Aveo letnik 2013 1.4 100km (mašina je od Opla - start&stop system).
Na uradnem servisu oz tam kjer sem avto kupil mi sicer odsvetuje predelavo, češ da so problemi z mašino itd, ko pa sem ga vprašal zakaj pa Opel ki ima enako mašino notri dovoli vgradnjo plina mi ni znal odgovoriti.
Gre se za to, da v primeru vgradnje plina izgubim tovarniško garancijo na mašino, oz mi v primeru da je za okvaro kriva plinska napeljava garancije ne priznajo, čeprav vemo kako to gre pri nas - čim bo notri plin in bo kaj narobe z mašino bodo takoj krivili plin.
Zanimivo pa je, da v Nemčiji Chevrolet dovoli vgradnjo plina in s tem tovarniško garancijo.
Kakorkoli, glede na moj izračun - tankam 2-3x na mesec, letno naredim dobrih 15.000 km se mi plinska instalacija (notri sem tudi štel 60€ letnega stroška servisa) povrne v dobrih 2 letih, pa glede na to da mislim avto imeti 10 let je to sigurno pametna izbira.

Dobil sem nekaj ponudb, sedaj se odločam katerega izvajalca izbrati - zanimajo me vaše izkušnje/mnenja/kritike glede spodnjih izvajalcev, katerega se splača izbrati in zakaj. Sam se sicer nagibam k prvemu, predvsem zaradi 'ugodne' cene in pozitivnih mnenj - lahko pa da se motim.
Za Prims sem tudi slišal dosti pohval, samo je cena konkretno višja glede na G-1. Za Plineks sem slišal kar nekaj kritik, glede Sigas pa nimam še nobenih informacij.
V kolikor ima kdo izkušnje s katerim drugim izvajalcem se priporočam za kontakt.

G-1
- sistem Evolution 7 let garancije 1.890,00€ - 500€ popusta = 1.390,00€
V ceno je vključen ves material vključno z sistemom za dodatno mazanje ventilov, delo in ddv
Redni servisni intervali si sledijo na 20 000 prevoženih kilometrov, ko Vam Vam menjamo filtra plinaste in tekoče faze, opravimo pregled izgorevanja, plinotesnosti in pritrjenosti rezervoarja. Nudimo Vam 25 servis točk širom Slovenije. Cena servisa je 58,25 €.


PLINEKS
- pro sistem Zavoli 5 let garancije 1.390,00 €
Servis sistema se opravlja vsakih 20.000 km ali enkrat na leto. Cena servisa (plinotesnost, preged nastavitev,menjava vseh filtrov) pa znaša 35 eur


PRINS
- sistem VSI-2 (real time vbrizg plina) 5 let garancije 1.850,00€ - 200€ popusta = 1.650,00€
+ dodatno Valve Care elektronski sistem za mazanje ventilov 320€
Skupaj 1.970,00€
Servis naprave je na vsakih 30.000 km


SIGAS 2 leti garancije
- sistem AGC Sigas, torodialni rezervoar, multiventil, mali zunanji polnilni ventil, zraven odprtine za točenje bencina, delo, sistem za mazanje in hlajenje ventilov 1.500,00€ - 200€popusta = 1.300,00€
Servisni intervali so na 20.000 km, zajemajo menjavo filtrov in pregled nastavitev vozila, stanejo pa 20 evrov.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 22 gostov