Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm Če sep 12, 2013 4:11 pm

Sem klical Prins, njihov sistem Prins VSI-2 stane 1850€ (-200€ popusta) + 320€ za el. mazanje ValveCare, se pravi skupaj 1.970€ + 20€ strošek nadomestnega avtomobila.
Stroški servisa so naslednji:
- na vsakih 30.000km med 80-120€
- na vsakih 120.000km 140€

Če potegnem črto, me sistem košta slaba 2 jurja + servisi ki so tudi dosti dražji od ostalih ponudnikov. S tem da je že v osnovi plinski sistem krepko dražji.
Verjamem da je Prins TOP, tudi sami so mi odkrito povedali stvari, za katere Plineks trdi drugače (garancija, okvare itd).

Se pravi če povzamem, če grem v Prins bom imel top sistem za visoko ceno, s katerim pa naj ne bi smel pričakovati težav (mi je tudi rekel da so Oplove EcoTec mašine zelo občutljive in je potrebno posebno mazanje - noja nekateri trdijo da niso, Plineks pravi da ni noben problem, pri tem Emmegas sistemu ki maže z bencinom so tudi rekli da ni nobenih problemov), tako da ne vem komu verjeti?
Drugi (cenejši) sistemi načeloma tudi delujejo bp, v kolikor pa pride do težav si pa po domače povedano pečen.

Če povzamem moje mnenje, v kolikor grem na Prins, težav ne bi smel pričakovati, v kolikor se odločim za kateri drugi sistem pa je tombola če bo delovalo super, če bodo težave pa .....
Garancije da bo 100% delovala mašina še naslednjih 10 let (pri novem avtu) pa ni ne pri Prinsu ne pri ostalih, Opel bo pa tako ali tako dal roke stran, če bo prišlo do okvare na mašini (npr da se strga zobati jermen ali skuri ventile...)

Se pravi se splača dati toliko denarja več in iti v Prins, ali v kakšno cenejšo varianto (katero)?
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Vikking Če sep 12, 2013 4:38 pm

bernikm je napisal/-a:Sem klical Prins, njihov sistem Prins VSI-2 stane 1850€ (-200€ popusta) + 320€ za el. mazanje ValveCare, se pravi skupaj 1.970€ + 20€ strošek nadomestnega avtomobila.
Stroški servisa so naslednji:
- na vsakih 30.000km med 80-120€
- na vsakih 120.000km 140€

in iti v Prins, ali v kakšno cenejšo varianto (katero)?


Dražji servisi? narobe računaš. Pri plinexu boš na 15.000km plačal 35€ za servis, kar znesek skoraj enako kot pri Prinsu. 120.000km se menjajo plinski injektorji in cena je enaka kot pri Plinexu.
Zatorej tukaj ni razlike.

Cena plinske naprave. Pri Prinsu 1.970, pri Plinexu: 1.300€ z popusti. Razlike je 600€.

Sedaj si pa približno izračunaj, koliko več kilometrov moraš narediti da izplačaš dražjo plinsko napravo napram cenejši. Po moje bo cifra okoli 15.000km. Če delaš letno 5.000km potem je razlika ogromna. Če delaš letno 30.000km potem bo odločitev za dražjo toliko lažja in enostavnejša.
Če imaš namen obdržati vozilo dolgo časa, potem se sploh ne rabiš spraševati, ker boš vsakem primeru izplačal napravo in tudi nekaj privarčeval, preden bse boš odločil vozilo zamenjati.

Se splača izbrati dražjo in imeti mir. DA, DA in DA. Ne me narobe razumeti. Imam napravo od Plinexa, že 5 let nobenih težav. Če bi kupil drugega bencinarja, bi spet vgradil na plin a bi brez problema plačal tudi 1.000€ več za dražjo boljšo napravo. Sploh če bi si lastil Opla ali japonca, če bi imel REanult bi vgradil tam , kjer se obdrži tovarniška garancija vozila. Vsekakor pa bi bil glavni pogoj izbira kvalitetnega vgrajevalca, ki zelo dobro pozna tudi tip vozila v katerega vgrajuje plinsko napravo.

Ne govorim o vgrajevalcih kot kateri so cenejši ali dražji, kateri imajo boljšo kvaliteto ali slabšo kvaliteto. Govorim o tem, da ti je bilo povedano da so Opli občutljivi na plin. Da se je pri nekaterih vgrajevalcih izkazalo da jim je kajhitro skurilo ventile, da jih je veliko imelo težave z popravili, uveljavljanjem garancije. Da boš mirneje spal če vzameš dražjo, ker so izkušnje uporabnikov takšne.
Za vsega 600€ hoče komplicirati, ki jih boš z kilometrino poplačal, ter z nadaljno uporabo vozila tudi privarčeval pri vsakodnevni vožnji.



Se pravi moj dosledni odgovor bi bil. Ne iti v Prins, ne iti v cenejšo plinsko napravo. Izberi tisto, za katero se je izkazalo da je kvalitetna za tvoj tip vozila in motorja. Uporabnikom ne povzroča preglavic, ne povzroča okvare na ventilih zaradi slabega mazanja in letanja od serviserja do serviserja, pri problemih te ne pošiljajo levo in desno. Vgrajevalec pa pozna tako motor kot znamko in slovi kot kvaliteten monter.

Če pogledamo nasplošno, sami materiali plinski naprav sami po sebi od ponudnikov niso tako slabi. Slabi so monterji, njihova podjetja, slab odnos do strank, nereševanje oz. zavračnje popravila oz. reševanje okvar, mešanje delov iz vseh vetrov, nezadostno znanje monterjev, nepoznavanje določenih tipov motorja.
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm Če sep 12, 2013 5:46 pm

Vikking hvala za tvoje mnenje in odgovor.
Se popolnoma strinjam z vsem kar si napisal, sem pa izračunal da pri mojih 15.000km ki jih delam letno se mi Prins napeljava povrne šele nekje po dobrih 3 letih.
(računal sem še servise in ValveCare sistem, višjo porabo, ter 1 tank bencina na prevoženih 15.000km za startanje avtomobila).
Sicer imam namen imeti avto 10 let, tako da se mi sigurno splača iti potem v ta sistem, če kolikor vsi svetujejo želim imeti dober in kvaliteten sistem brez napak.

Mi je pa zanimivo, ker poznam dva ki imata Opel (Astra 2011, ki ima že preko 80.000km na plin, ter Corso 2013 ki ima že 12.000km na plin), oba imata sistem Emmegas ki podmazuje z bencinom in do sedaj nobenih težav. Celoten strošek vgradnje pa je slabih 1200€, kar je glede na Prins več kot 800€ ceneje.
Servisi so na 20.000km 35€, če vzameva potem na 30.000km je strošek dobrih 50€, je še zmeraj ceneje kot Prins.
Je pa res, da večina pravi da ta sistem ni v redu, da bodo težave itd, skratka ne vem. Kot kaže igra tudi veliko vlogo koliko sreče imaš s sistemom na avtomobilu, lahko vgradiš poceni sistem pa ne boš imel nobenih problemov, lahko pa so problemi že od začetka.

Skratka kot sem že napisal, Prins je drag, naj bi bila pa garancija za 100% delovanje, vsi ostali pa odvisno od sreče in (kasneje) živcev pri uveljavljanju napak :-)
 
Uporabniški avatar
xyz6
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če apr 12, 2012 6:55 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xyz6 Če sep 12, 2013 5:46 pm

Vikking je napisal/-a:Sploh če bi si lastil Opla ali japonca


Uf...pa še dost drugih - Ford sploh.....
Avensis Wagon T22 LPG Prins VSi1
Accord CU1 LPG Prins VSi2
Accord CL7 LPG Prins VSi2
E60 525iA LPG Prins VSi2
 
Uporabniški avatar
xyz6
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če apr 12, 2012 6:55 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xyz6 Če sep 12, 2013 5:53 pm

bernikm je napisal/-a:Mi je pa zanimivo, ker poznam dva ki imata Opel (Astra 2011, ki ima že preko 80.000km na plin, ter Corso 2013 ki ima že 12.000km na plin), oba imata sistem Emmegas ki podmazuje z bencinom in do sedaj nobenih težav.


Verjamem, ampak dej ti men povej kje ima to smisel, ha?? Imaš plin, da se voziš ceneje a še vedno zraven plina porabljaš bencin ??????????


bernikm je napisal/-a:Se popolnoma strinjam z vsem kar si napisal, sem pa izračunal da pri mojih 15.000km ki jih delam letno se mi Prins napeljava povrne šele nekje po dobrih 3 letih. (računal sem še servise in ValveCare sistem, višjo porabo, ter 1 tank bencina na prevoženih 15.000km za startanje avtomobila).
Sicer imam namen imeti avto 10 let, tako da se mi sigurno splača iti potem v ta sistem, če kolikor vsi svetujejo želim imeti dober in kvaliteten sistem brez napak.


In za 10 letno uporabo avtomobila ti zdej premišljuješ da si čist OUT? :ue
Avensis Wagon T22 LPG Prins VSi1
Accord CU1 LPG Prins VSi2
Accord CL7 LPG Prins VSi2
E60 525iA LPG Prins VSi2
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm Če sep 12, 2013 6:09 pm

Verjamem, ampak dej ti men povej kje ima to smisel, ha?? Imaš plin, da se voziš ceneje a še vedno zraven plina porabljaš bencin ??????????


Emmegas sistem naj bi porabil nekje 0.3l bencina na 100km za 'mazanje ventilov'.
Se pravi pri 15.000km je strošek bencina za 'mazanje' cca 70€ bencina. V kolikor uporabljaš ValveCare pa je strošek cca 50€ na 15.000km + 0€ bencina.

Samo kolikor razumem se avto v vsakem primeru štarta na bencin, ko se mašina segreje na cca 40 stopinj pa preklopi na plin.
Se pravi poleti hitreje, pozimi kasneje, v vsakem primeru pa rabiš bencin.
Kolikor litrov je to na 15.000km ne vem, verjetno 1 tank - morda kdo ve ?
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Vikking Če sep 12, 2013 7:15 pm

bernikm je napisal/-a:

Emmegas sistem naj bi porabil nekje 0.3l bencina na 100km za 'mazanje ventilov'.
Se pravi pri 15.000km je strošek bencina za 'mazanje' cca 70€ bencina. V kolikor uporabljaš ValveCare pa je strošek cca 50€ na 15.000km + 0€ bencina.

Samo kolikor razumem se avto v vsakem primeru štarta na bencin, ko se mašina segreje na cca 40 stopinj pa preklopi na plin.
Se pravi poleti hitreje, pozimi kasneje, v vsakem primeru pa rabiš bencin.
Kolikor litrov je to na 15.000km ne vem, verjetno 1 tank - morda kdo ve ?


Mislim da je ta izračun zelo zelo daleč od realnega. Že z sistemom ki deluje samo na plin, bencin pa potrebuješ le za ogretje motorja, se prav lepo porablja. Lahko računaš 1l goriva na 100-200km. Najprej moraš vedeti, da mrzel motor porabi več bencina kot ogret, poleg tega pozabljaš na zimo, kjer se vožnja neogretega motorja podaljša skoraj za 3km, preden preklopi na plin. Potem je spet tukaj število vžigov neogretega motorja (posledično kratkih relacij z daljšimi postanki).

Tole je vprašanje za nekoga ki ima takšen sistem in da realne številke iz svoje vožnje z tem sistemom.

Čez debel palec bi ocenil, da boš porabil 3 tanke goriva za 15.000km z tvojim sistemom. Ampak nimam izkušenj. Mogoče je kakšen uporabnik tukaj ki ima ta sistem, da poda kakšen zanimiv podatek.
 
sennheiser
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: To jan 13, 2009 9:12 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a sennheiser Če sep 12, 2013 7:20 pm

Mam predelavo na fordu Prins. Pa ni težav drugih bilo zaenkrat kot to, da ga prezgodaj preklopi na plin in pač zato crkne. Nobenega cukanja, nobenih posebnih znakov za kakršnekoli težave.

Glede porabe bencina je pa tako no... odvisno kako mrzlo je. Ampak računaj da v 15 000km je nekje 100l bencina, vsaj pri meni je nekje tukaj cifra.
 
Frips
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Sr mar 17, 2010 2:30 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Frips Pe sep 13, 2013 7:17 am

bernikm je napisal/-a:Verjamem, ampak dej ti men povej kje ima to smisel, ha?? Imaš plin, da se voziš ceneje a še vedno zraven plina porabljaš bencin ??????????


Emmegas sistem naj bi porabil nekje 0.3l bencina na 100km za 'mazanje ventilov'.


Najbi... koliko je pa v resnici?

bernikm je napisal/-a:V kolikor uporabljaš ValveCare pa je strošek cca 50€ na 15.000km + 0€ bencina.


35€

Poleti mi preklopi po cca 500m, pozimi (-10 in manj) po cca 1000m (neogreta mašina). Lahko pa tudi prej, če prej 5 min čistim stekla :)
 
Uporabniški avatar
xyz6
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če apr 12, 2012 6:55 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xyz6 Pe sep 13, 2013 10:47 am

bernikm je napisal/-a:Emmegas sistem naj bi porabil nekje 0.3l bencina na 100km za 'mazanje ventilov'.


Ne bom preveč pametoval, ker ne vem, ampak si pa upam že kr zdej stavit da :ne
Avensis Wagon T22 LPG Prins VSi1
Accord CU1 LPG Prins VSi2
Accord CL7 LPG Prins VSi2
E60 525iA LPG Prins VSi2
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Pe sep 13, 2013 11:55 am

če se pogleda : bencinska poraba 7,5l/100km ... 0,3l je torej samo 4% če plinska naprava dodaja bencin za mazanje ventilov...

torej dobiš tudi samo 4% aditivov za ventile , ki so v bencinu... in to na oplu ..ja seveda ..... 3,0l že mogoče ...
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
xyz6
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če apr 12, 2012 6:55 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xyz6 Pe sep 13, 2013 12:57 pm

plinaš je napisal/-a:3,0l že mogoče ...


Sem hotu točno to napisat (no sem že), pa sem raje nekajkrat "modro pritisnil bckspc" =P
Avensis Wagon T22 LPG Prins VSi1
Accord CU1 LPG Prins VSi2
Accord CL7 LPG Prins VSi2
E60 525iA LPG Prins VSi2
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm So sep 14, 2013 10:29 am

OK, potem sem prišel do zaključka da se mi vgradnja plina dejansko ne izplača.
Če delam povprečno 15.000km na leto in vzamem PRINS, potem se mi (ob upoštevanju investicije, servisov, ValveCare, bencina za zagon mrzlega motorja) investicija povrne šele v 5 letih, s tem da prevzamem riziko v kolikor bo karkoli narobe z mašino, na katero imam 7 let garancije.
V kolikor grem v cenejšo varianto (npr Emmegas) pa se mi investicija povrne v 26 mesecih, s tem da nihče ne ve ali bo mašina zdržala ali bodo težave z ventili itd.

Skratka, investicija v Prins je predraga, pri ostalih (cenejših) je pa riziko prevelik. Saj lahko da bo delalo vse lepo (glede na to da kolegu na Astri dela Emmegas sistem bp že 70.000km)...
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy So sep 14, 2013 11:11 am

bernikm je napisal/-a:OK, potem sem prišel do zaključka da se mi vgradnja plina dejansko ne izplača.
Če delam povprečno 15.000km na leto in vzamem PRINS, potem se mi (ob upoštevanju investicije, servisov, ValveCare, bencina za zagon mrzlega motorja) investicija povrne šele v 5 letih, s tem da prevzamem riziko v kolikor bo karkoli narobe z mašino, na katero imam 7 let garancije.
V kolikor grem v cenejšo varianto (npr Emmegas) pa se mi investicija povrne v 26 mesecih, s tem da nihče ne ve ali bo mašina zdržala ali bodo težave z ventili itd.

Skratka, investicija v Prins je predraga, pri ostalih (cenejših) je pa riziko prevelik. Saj lahko da bo delalo vse lepo (glede na to da kolegu na Astri dela Emmegas sistem bp že 70.000km)...


Ampak ure matematike si pa mal prešprical a?
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Vikking So sep 14, 2013 12:59 pm

bernikm je napisal/-a:OK, potem sem prišel do zaključka da se mi vgradnja plina dejansko ne izplača.
Če delam povprečno 15.000km na leto in vzamem PRINS, potem se mi (ob upoštevanju investicije, servisov, ValveCare, bencina za zagon mrzlega motorja) investicija povrne šele v 5 letih, s tem da prevzamem riziko v kolikor bo karkoli narobe z mašino, na katero imam 7 let garancije.
V kolikor grem v cenejšo varianto (npr Emmegas) pa se mi investicija povrne v 26 mesecih, s tem da nihče ne ve ali bo mašina zdržala ali bodo težave z ventili itd.

Skratka, investicija v Prins je predraga, pri ostalih (cenejših) je pa riziko prevelik. Saj lahko da bo delalo vse lepo (glede na to da kolegu na Astri dela Emmegas sistem bp že 70.000km)...


Meni tudi ne štima ta tvoja matematika. Pa upoštevam tvoje izračune iz prejšnih postov.
Ker če na leto prišparaš 600€ (pri prevoženih 15.000km) , potem bo trajalo samo 1 leto dlje, da izplačaš Prins. Oziroma pridobiš pri Prinsu dodatni mesec, zaradi dodatnih 20€/leto.

Odloči se po svoji vesti in svojih finačnih zmožnosti. Vendar se ne moreš potem izgovarjat, da te nekateri z izkušnjami niso opozorili, da so lahko z tvojim motorjem težave (poškodovani ventili in sedeži).

Mislim da si dobil kar nekaj dodatnih informacij, kar je prav. Pretehtaj vse prednosti in slabosti, odločitev je tako ali tako tvoja.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš So sep 14, 2013 8:54 pm

nekaj ne razumem..če se 100% naloženega kapitala / investicije povrne v treh letih ..pa ajde rečmo štirih ... PA KJE JE ŠE KDO VIDEL 25 % LeTNI DONOS OD GLAVNICE???? sorry za kričanje....ampak vem za firmo , ki prodaja dobre slušne aparate ...
in vsa izguba , ki je res realna je ta , da izgubiš pri vsakem tankanju 47 sekund časa več kot da bi tankal bencin...
a da pa na avtu v dveh letih po pretečeni garanciji izgubiš 5000€ na vrednosti vozila ti gre pa amortizacija v stroške al kaj?
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mtl Ne sep 15, 2013 9:07 am

Saj vsi vemo, da tukaj ne gre zgolj za investicijo. Vsak se mora sam odločit, definitvno je vožnja na plin manj udobna kot recimo na dizel ali bencin, saj zahteva še nekaj dodatnih ''opravil''. Če je to nekomu sprejemljivo se mora pa vsak sam odločit. Sploh pri Ecotec motorjih...
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
Polo10
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Če feb 03, 2005 6:01 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Polo10 Ne sep 15, 2013 9:10 am

Sem ze enkrat prej spraseval, ampak ni bilo odgovora. Zanima me financiranje, ki ga ponujajo vgrajevalci. A ima samo G-1 Diners in pa brezobrestne kredite? Ker kakor gledam ostale (recimo IQ sistemi in Prins) pri hitrem kreditu ornk preplacas zadevo.
 
Uporabniški avatar
xyz6
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če apr 12, 2012 6:55 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xyz6 Ne sep 15, 2013 2:00 pm

mtl je napisal/-a:definitvno je vožnja na plin manj udobna kot recimo na dizel ali bencin, saj zahteva še nekaj dodatnih ''opravil''.


Aja???????? :ue O ja, sam res, nastavek za tankat, mislim.......... :pray: :jao:
Zadnjič spremenil xyz6, dne Ne sep 15, 2013 2:13 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Avensis Wagon T22 LPG Prins VSi1
Accord CU1 LPG Prins VSi2
Accord CL7 LPG Prins VSi2
E60 525iA LPG Prins VSi2
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ghandaed Ne sep 15, 2013 2:06 pm

mtl je napisal/-a:Saj vsi vemo, da tukaj ne gre zgolj za investicijo. Vsak se mora sam odločit, definitvno je vožnja na plin manj udobna kot recimo na dizel ali bencin, saj zahteva še nekaj dodatnih ''opravil''. Če je to nekomu sprejemljivo se mora pa vsak sam odločit. Sploh pri Ecotec motorjih...



Sam res, od silnega neudobja moram po 100k km prevoženih na plin vsak teden h kiropraktiku. Mislim kakšne eni pokate :roll:

Eno in edino dodatno opravilo je, da moraš na pumpi zelen gumb tiščat. To je to.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov