Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Po sep 23, 2013 8:24 am

bernikm je napisal/-a:Hvala za mnenja.
Se pravi bi bil Sigas dobra izbira oziroma druga opcija napram Prinsu, ki je za moje pojme predrag (ja vem da je top in oh in sploh, samo dejansko je razlika v ceni Sigas-Prins 700€, s tem da so servisi pri Prinsu več kot še 1x dražji).

Za ostale kot so Plineks, G-1 itd pa sem prebral preveč slabega, tako da iščem neko alternativo.


Tudi sam sem prišel do podobnega zaključka.

Razlika v ceni je skoraj dvakratna, posledično se podvoji obdobje, ko se naprava amortizira. Recimo, da se "cenejša varianta" povprečno amortizira v 3 letih, dražja pa npr. v 6 letih. Tu vsaj zame ni računice, saj menjujem vozila na 5 - 7 let - pri "dražji napravi" sem na ničli -/+ nekaj €. Mogoče je računica pri nakupu novega vozila, ki ga voziš 7+ let, pa še to mora biti vozilo višjega razreda pri katerem ti ni škoda dodatnega tisočaka.

Bodimo pa pošteni, če delaš velikoooooo kilometrov je prihranek pri vsaki plinski napravi ne glede na ceno.

Moja računica je nekako takšna:
Octavia je imela ob nakupu dobrih 50k km + vgradnja plinskega sistema (skupaj strošek slabih 7000 €). Cenovna razlika v porabi v primerjavi z bencinom je med 3 in 4 € na 100 km. Avto bom prodajal, ko bo imel cca 250k km, torej nameravam prevoziti cca. 200k km. Če vzamem povprečni prihranek 3,5 € na 100 km napram bencina, je pri prevoženih 200k km prihranek 7000 €. Avto bom še vedno prodal za kakšnega jurčka, torej v vsem obdobju, na avtu ne bom izgubil tako rekoč nič. :lol:
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm Po sep 23, 2013 5:50 pm

Živjo,

Evo dobil sem spodnjo ponudbo za predelavo iz podjetja SIGAS. Cena je 1.290€ (za gotovino in s popustom) za moj Aveo 1.4 EcoTec.
Glede na Prins je to 700€ ceneje, prav tako so cenejši servisi.
Kolikor berem vaša mnenja, mislim da nimate nekih hudih kritih glede podjetja, edino kar me moti je 'samo' 2 letna garancija, čeprav mi je rekel da oni vgrajujejo Poljski sistem, katerega proizvajalec daje 2 leti garancije in da sami ne morejo dati več. Pravi pa da ob normalnem letnem servisiranju sistem zdrži brez problema 8 in več let.

Priporočil mi je za vgradnjo njihovo PE pri g. Primož Jazbarju - kolikor berem naj bi bil mojster ki vem kaj dela, se pravi da lahko pričakujem kvalitetno montažo in storitev kot je treba.
Kaj menite se splača iti v investicijo pri njih (Plineks in G-1 sem odpisal zaradi slabih kritik, Prins mi je predrag, potem ostanejo še 'lokalni' mojstri ki pa zopet vprašanje kako in kaj).
Vsakršnega komentarja in pripomb bom zelo vesel !

Tole je specifikacija, če koga zanima

V ceni je vključeno popolnoma vse:

- ves material,
- sistem AGC Sigas »IN«,
- torodialni rezervoar
- multiventil
- sistem za hlajenje in mazanje ventilov JLM (mehanski, vgradnja elektronskega je 200 evrov dražja)
- delo
- DDV
- homologacija

Garancija je 2 leti, servisni intervali so na 20.000 km, zajemajo menjavo filtrov in pregled nastavitev vozila, stanejo pa 30 evrov
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Po sep 23, 2013 8:23 pm

Vgradi si elektronsko mazanje. Ampak dvomim, da je računica za 1500 evrov kaj dosti drugačna kot za 2000. Če se ti ne splača za 2, se niti za 1,5.
Koliko denarja zatankaš na mesec? Če ne vsaj 150 evrov, se ti najbrž ne splača nič komplicirat. Še pri 150 lahko prišparaš največ 50 evrov, 600 na leto, minus servis in porabljen bencin, in si na 400 evrov. Če da pa recimo 200, boš za plin porabil 120, prišparaš 960 na leto, stroški servisa in bencina so skoraj enaki kot v prvem primeru, in prišparaš recimo 700-750 na leto, tu pa ni več toliko pomembno koliko stane plinski sistem. Plin ima čudno računico...če porabiš malo več, prišparaš ogromno več. So pač veliki fiksni stroški. Vgradnja in minimalno 2 mrzla štarta na dan ko porabiš par dcl bencina, kilometri, ki jih potem narediš so pa res poceni.
Zadnjič spremenil cc09, dne Po sep 23, 2013 8:27 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
NeoTO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe mar 19, 2010 12:01 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a NeoTO Po sep 23, 2013 8:27 pm

Evo, danes mi je 'pubec iz Ljubljane' (tako se je izrazil tip iz mariborskega plinskega centra) pripeljal komplet za popravilo injektorjev Emmegas.

Najprej je šel cel injection rail na prafaktorje, nato sva s kolegom vse lepo očistila ter nazaj sestavila z novimi komponentami. Na eni izmed pripetih slik se vidijo stari bati ventilov (na levi) ter novi (na desni) - pač nadgradnja Emmegas-ovega injection raila, ker je bil moj že precej star... Na koncu sva še lepo z digitalnim šublerjem nastavila hod vseh ventilov na 0.5 mm (po proizvajalčevih navodilih) ter sestavila.
Zalaufam avto, pustim da se malo ogreje, nato preklopim na plin - nič 'prehodnega pojava', samo lepo enakomerno predenje :) V glavnem, servis popolnoma uspel. Stari bati so polni nekega črnega mastnega prahu in se precej zatikajo v ohišju, tako da ni čudno, da sem imel probleme prej.
Kaj je pa najbolje pri vsemu? Ni mi bilo treba hodit v Mislinjo do Plineksa in jim dobesedno težit, da zrihtajo tale sistem. Po tem, ko sem na nekih starih serverjih našel njihov SW za nastavljat sistem DFI, jim tudi ni treba :)
Priponke
20130923_180420.jpg
Stari in novi bati injektorjev
20130923_173955.jpg
Najprej vse v prafaktorje
 
NeoTO
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: Pe mar 19, 2010 12:01 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a NeoTO To sep 24, 2013 5:31 am

Še slika starih batov. Čeprav je plin 'čist' in dvakrat filtriran, fini delci nečesa še vedno najdejo pot do bata, kjer se nalagajo in naredijo 'štalo'.
Priponke
20130924_061519.jpg
'Zasajeni' stari bat
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy To sep 24, 2013 5:47 am

bernikm je napisal/-a:Živjo,

Evo dobil sem spodnjo ponudbo za predelavo iz podjetja SIGAS. Cena je 1.290€ (za gotovino in s popustom) za moj Aveo 1.4 EcoTec.
Glede na Prins je to 700€ ceneje, prav tako so cenejši servisi.
Kolikor berem vaša mnenja, mislim da nimate nekih hudih kritih glede podjetja, edino kar me moti je 'samo' 2 letna garancija, čeprav mi je rekel da oni vgrajujejo Poljski sistem, katerega proizvajalec daje 2 leti garancije in da sami ne morejo dati več. Pravi pa da ob normalnem letnem servisiranju sistem zdrži brez problema 8 in več let.

Priporočil mi je za vgradnjo njihovo PE pri g. Primož Jazbarju - kolikor berem naj bi bil mojster ki vem kaj dela, se pravi da lahko pričakujem kvalitetno montažo in storitev kot je treba.
Kaj menite se splača iti v investicijo pri njih (Plineks in G-1 sem odpisal zaradi slabih kritik, Prins mi je predrag, potem ostanejo še 'lokalni' mojstri ki pa zopet vprašanje kako in kaj).
Vsakršnega komentarja in pripomb bom zelo vesel !

Tole je specifikacija, če koga zanima

V ceni je vključeno popolnoma vse:

- ves material,
- sistem AGC Sigas »IN«,
- torodialni rezervoar
- multiventil
- sistem za hlajenje in mazanje ventilov JLM (mehanski, vgradnja elektronskega je 200 evrov dražja)
- delo
- DDV
- homologacija

Garancija je 2 leti, servisni intervali so na 20.000 km, zajemajo menjavo filtrov in pregled nastavitev vozila, stanejo pa 30 evrov


Spet tvoja matematika... :ue

V takšni sestavi kot si jo napisal zgoraj (mehansko mazanje) je Prins 300€ dražji...če se ti pa za to razliko v ceni ne splača vzeti kvalitete :?: :!:
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
brs
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: To maj 24, 2011 9:05 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a brs To sep 24, 2013 7:31 am

Jaz pa ne razumem tega, zakaj nekateri mislite da je Prins kvalitetnejši sistem od ostalih sistemov, recimo od tega, ki ga ponuja SIGAS.
Mislim da sem že dva krat vprašal ali pozna kdo kakršno koli raziskavo, ki je primerjala kvaliteto med temi sistemi!
Kolikor jaz vem je ni, če pa jo kdo ima, bi ga res prosil, da nam jo posreduje in napiše kje je bila objavljena.
Kolikor jaz vem, so razlike predvsem med monterji, med napravami pa bistveno manj.

Razumem to, da ste nekateri zadovoljni s PRINS sistemom, tako kot smo ostali z drugimi sistemi, a to da vam vaš sistem dela brez težav še ne pomeni, da so vsi drugi sistemi slabši.
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm To sep 24, 2013 7:58 am

ČE vzamem el. mazanje je cena 1490€, pri Prinsu pa 2000 €, se pravi je razlika 500€.
S tem da so servisi na letni ravni tudi 100% dražji kot pri SiGasu, kar v 10 letih nanese kar nekaj denarja.

Me pa zanima zakaj naj bi bilo el. mazanje boljše od mehanskega? Na Sigasu mi je Primož rekel da je on bolj pristaš meganskega, ker da se stvari nastavi tako kot je treba in da potem ni problemov.
Po mojem mnenju je kot si napisal vse odvisno od monterja. Če se spozna na svoj posel in ve kaj dela, lahko tudi navaden sistem dela vrhunsko, ali se morda motim ?
Kolikor sem uspel razbrati, pa naj bi bil tale Primož Jazbar kar mojster ki ve kaj dela ?
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 To sep 24, 2013 8:20 am

Če se boš odločil zanj, ker je boljši, se daj, ne glej pa na teh 500 evrov preveč, ker ne spremenijo kaj dosti računice. Vseeno je to "samo" 25%. Je pa tudi res, da cel prins sistem ne stane 500 evrov, kaj šele, da bi bil vreden te razlike. Vreden tega postane šele če v resnici bolje dela.
 
veqlargh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: To mar 05, 2013 7:41 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a veqlargh To sep 24, 2013 8:25 am

Pa saj to sem tumbal nekaj strani nazaj, na koncu pa raje odnehal. Zamere so čez vgrajevalce, ne čez sisteme. Se pa potem sisteme poenači z vgrajevalci in je kar je. cc09 je lepo povedal kako postopi.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy To sep 24, 2013 8:36 am

bernikm je napisal/-a:ČE vzamem el. mazanje je cena 1490€, pri Prinsu pa 2000 €, se pravi je razlika 500€.
S tem da so servisi na letni ravni tudi 100% dražji kot pri SiGasu, kar v 10 letih nanese kar nekaj denarja.

Me pa zanima zakaj naj bi bilo el. mazanje boljše od mehanskega? Na Sigasu mi je Primož rekel da je on bolj pristaš meganskega, ker da se stvari nastavi tako kot je treba in da potem ni problemov.
Po mojem mnenju je kot si napisal vse odvisno od monterja. Če se spozna na svoj posel in ve kaj dela, lahko tudi navaden sistem dela vrhunsko, ali se morda motim ?
Kolikor sem uspel razbrati, pa naj bi bil tale Primož Jazbar kar mojster ki ve kaj dela ?


Pa bom še 101. napisal: mehansko mazanje deluje na podlagi podtlaka, ki ga je v sesalnem kolektorju največ v prostem teku in najmanj pri polnem gasu. Se pravi mehansko mazanje je dobro v prostem teku in slabo pri višjih obratih. Če g. Jazbar trdi da je to v redu, brez zamere, potem nima pojma! Elektronsko mazanje je vezano na vbrizg goriva in moč motorja(vsaj pri večini) in zaradi tega doziranje povečuje z obremenitvijo motorja. Poleg tega elektronsko mazanje deluje samo na plinu, medtem ko mehansko dozira vedno, tudi ko vozimo na bencin. Elektronski sistemi, ko zmanjka tekočine izklopijo plin, mehanski ne in se lahko fino vozimo brez mazanja. Elektronsko mazanje dovaja tekočino ločeno vsakemu cilindru posebej enako dozo, mehanski dovaja v eno točko, za sesalno loputo, in kam gre tekočina (v kateri cilinder koliko) ne ve nihče. Nastavljenje mehanskega mazanja je pa itak poglavje zase. Že več uporabnikov je napisalo, da je treba to pogosto kontrolirati ker se ''razštela''... Imel sem mehansko mazanje in vem kolikokrat sem ga moral nastavljati.
Ali še vedno trdimo da je mehansko mazanje boljše?

P.S. pri Prinsu servis ni vezan na leto ampak samo na prevožene kilometre, kar pomeni da je interval najmanj 50% daljši. Se pravi če delaš 10.000km/leto imaš pri Sigasu v treh letih 3 servise, ker ima servis na kilometre ali eno leto, pri Prinsu pa enega. Pa smo cenovno že zelo blizu. Po treh letih pa si tam že eno leto brez garancije, medtem ko jo imaš pri Prinsu še dve leti.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy To sep 24, 2013 8:38 am

cc09 je napisal/-a:Če se boš odločil zanj, ker je boljši, se daj, ne glej pa na teh 500 evrov preveč, ker ne spremenijo kaj dosti računice. Vseeno je to "samo" 25%. Je pa tudi res, da cel prins sistem ne stane 500 evrov, kaj šele, da bi bil vreden te razlike. Vreden tega postane šele če v resnici bolje dela.


Imaš prav...cel Prins sistem brez zadnjega dela stane VEČ kot 500€...
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm To sep 24, 2013 8:48 am

Točno tako.
Se pravi je potem za zaupati temu Sigas (naj bi bil Poljski sistem) ali iti v toliko višjo investicijo pri Prinsu? Avto tudi ni nek top, gre za Chervolet Aveo 1.4 100KM (EcoTec mašina), novembra bo star 1 leto, ga pa mislim imeti še 9 let. Po vseh računicah se mi bo sistem od Sigasa (strošek investicije + Valvecare + bencin za mrzli zagon + mazanje) povrnil v 28 mesecih), če grem pa v Prins pa je kalkulacija mnogo višja.
Pa še vedno ne vem kaj je prednost el. mazanja napram mehanskemu - oziroma če je to vredno dodatnih 200€, ker če bi bilo to toliko bolje bi mi verjetno že na Sigasu hoteli to prodati zraven, samo je izrecno rekel da on nebi to dajal, da raje nastavijo tako kot je treba in da ve da ne bo težav - se mi zdi da je mojster vedel kaj govori :-)
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm To sep 24, 2013 8:51 am

iziboy: Hvala za obrazložitev. Po tem takem je dobro da dam el. mazanje - ok potem sem res tu pri razliki 500€ Sigas-Prins, kar je zopet za premislit ...
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy To sep 24, 2013 9:01 am

brs je napisal/-a:Jaz pa ne razumem tega, zakaj nekateri mislite da je Prins kvalitetnejši sistem od ostalih sistemov, recimo od tega, ki ga ponuja SIGAS.
Mislim da sem že dva krat vprašal ali pozna kdo kakršno koli raziskavo, ki je primerjala kvaliteto med temi sistemi!
Kolikor jaz vem je ni, če pa jo kdo ima, bi ga res prosil, da nam jo posreduje in napiše kje je bila objavljena.
Kolikor jaz vem, so razlike predvsem med monterji, med napravami pa bistveno manj.

Razumem to, da ste nekateri zadovoljni s PRINS sistemom, tako kot smo ostali z drugimi sistemi, a to da vam vaš sistem dela brez težav še ne pomeni, da so vsi drugi sistemi slabši.

No tukaj imaš lepo napisano kaj in kako z različnimi sistemi in njihovimi komponentami. Napisal je renomiran vgrajevalec iz Anglije:

http://www.crdperformance.com/?s=lpg+systems+comparison
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš To sep 24, 2013 9:12 am

bernikm je napisal/-a:ČE vzamem el. mazanje je cena 1490€, pri Prinsu pa 2000 €, se pravi je razlika 500€.
S tem da so servisi na letni ravni tudi 100% dražji kot pri SiGasu, kar v 10 letih nanese kar nekaj denarja.

Me pa zanima zakaj naj bi bilo el. mazanje boljše od mehanskega? Na Sigasu mi je Primož rekel da je on bolj pristaš meganskega, ker da se stvari nastavi tako kot je treba in da potem ni problemov.
Po mojem mnenju je kot si napisal vse odvisno od monterja. Če se spozna na svoj posel in ve kaj dela, lahko tudi navaden sistem dela vrhunsko, ali se morda motim ?
Kolikor sem uspel razbrati, pa naj bi bil tale Primož Jazbar kar mojster ki ve kaj dela ?


si si naredil svoj izračin? si...
veš katero mazanje je najboljše za tvoj avto ? baje veš.. ( ja itak mehansko za ecotec...še dobr da ti ne dajo kapalke za olje v roke ob prevzemu )

zdaj sploh ne vem več v čem je problem...mogoče dlaka v jajcu? daj zmontirat že enkrat - kamorkoli in naredi 100,000km pa ponovno naredi poračun stroškov s servisi , realno porabo bencina ob plinu ter plinsko porabo , tekočina za mazanje ventilov , aja pa na 120,000km boš šel 6x na servis ( pri prinsu je to samo 4x ----prištej gorivo , ure - za 2x ) ...

če boš imel kaj težav - pa ti jih sploh ne privoščim - bodi tako pošten in vkalkuliraj stroške , ki jih boš imel z uveljavljanjem garancije , potjo , časom in gorivom...pa popravila in razne zamenjave ali obnove injektorjev do 200,000km ne pozabit vštet...

p.s.: preberi si , kaj piše v garancijski knjižici kaj vse ne spada pod garancijsko popravilo ali zamenjavo....pa tega ne okol govort da sem ti jaz prišepnil...

pa veliko užitka v klubu plinašev ti želim! :tomidelej:
plin je cnej k bencin
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš To sep 24, 2013 9:29 am

iziboy je napisal/-a:
brs je napisal/-a:Jaz pa ne razumem tega, zakaj nekateri mislite da je Prins kvalitetnejši sistem od ostalih sistemov, recimo od tega, ki ga ponuja SIGAS.
Mislim da sem že dva krat vprašal ali pozna kdo kakršno koli raziskavo, ki je primerjala kvaliteto med temi sistemi!
Kolikor jaz vem je ni, če pa jo kdo ima, bi ga res prosil, da nam jo posreduje in napiše kje je bila objavljena.
Kolikor jaz vem, so razlike predvsem med monterji, med napravami pa bistveno manj.

Razumem to, da ste nekateri zadovoljni s PRINS sistemom, tako kot smo ostali z drugimi sistemi, a to da vam vaš sistem dela brez težav še ne pomeni, da so vsi drugi sistemi slabši.

No tukaj imaš lepo napisano kaj in kako z različnimi sistemi in njihovimi komponentami. Napisal je renomiran vgrajevalec iz Anglije:

http://www.crdperformance.com/?s=lpg+systems+comparison

ta mi je ena boljših : " To correctly install an LPG system takes a competent UKLPG qualified Fitter between 2 and 4 days, depending on the engine cylinder configuration and tank type used."

pri nas jih pa pošljejo na kufe pa hamburger in ko je nazaj je smontirano ... kaj a kar škatlo noter stresejo ?
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac To sep 24, 2013 9:39 am

bernikm je napisal/-a:Točno tako.
Se pravi je potem za zaupati temu Sigas (naj bi bil Poljski sistem) ali iti v toliko višjo investicijo pri Prinsu? Avto tudi ni nek top, gre za Chervolet Aveo 1.4 100KM (EcoTec mašina), novembra bo star 1 leto, ga pa mislim imeti še 9 let. Po vseh računicah se mi bo sistem od Sigasa (strošek investicije + Valvecare + bencin za mrzli zagon + mazanje) povrnil v 28 mesecih), če grem pa v Prins pa je kalkulacija mnogo višja.
Pa še vedno ne vem kaj je prednost el. mazanja napram mehanskemu - oziroma če je to vredno dodatnih 200€, ker če bi bilo to toliko bolje bi mi verjetno že na Sigasu hoteli to prodati zraven, samo je izrecno rekel da on nebi to dajal, da raje nastavijo tako kot je treba in da ve da ne bo težav - se mi zdi da je mojster vedel kaj govori :-)



Zadeva postaja "zanimiva" saj v vsakem drugem postu sprašuješ, kaj bi oziroma, kaj ne bi. Koliko kilometrov delaš letno, da vidim, kako je kaj z investicijo glede na moje izkušnje.

Tukaj nas je precej zadovoljnih uporabnikov različnih sistemov in hkrati tudi precej takih, ki jim zadeva ne deluje ravno bleščeče, kolega je vgradil v Srbiji zadevo za 500 € pa deluje že cca 200 k km enakovredno drugemu, ki ima vgrajeno najdražjo Prins zadevo. Tudi glede mazanja, žal ne poznam dosti ljudi (mislim da 3), ki bi imeli elektronsko mazanje. tudi sami imamo v 2 vozilih JLM in zadeva špila.
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac To sep 24, 2013 10:04 am



"Poland has several LPG manufacturing companies who export their products globally; the main three being Stag, KME and LPG Tech, all of whose kits we have used and with excellent long term results."

"The injectors are without doubt the most crucial component in any LPG system and apart from Keihin in Japan (Prins), the Korean made Hanna and Polish Barracuda injectors, that we often fit, are probably the best available."

Zanimivo nič slabega tudi o poljskih sistemih in Hanna injektorjih. :shock:
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy To sep 24, 2013 10:17 am

japanac je napisal/-a:


"Poland has several LPG manufacturing companies who export their products globally; the main three being Stag, KME and LPG Tech, all of whose kits we have used and with excellent long term results."

"The injectors are without doubt the most crucial component in any LPG system and apart from Keihin in Japan (Prins), the Korean made Hanna and Polish Barracuda injectors, that we often fit, are probably the best available."

Zanimivo nič slabega tudi o poljskih sistemih in Hanna injektorjih. :shock:

Ja samo a si prebral da so Keihinove injektorje izvzeli iz konkurence? To ti pove dovolj o kvaliteti japončkov...nimajo vzdrževanja, menjavanja ''batkov'' itd... Tukaj so razlike med napravami.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 34 gostov