bernikm je napisal/-a:Hvala za mnenja.
Se pravi bi bil Sigas dobra izbira oziroma druga opcija napram Prinsu, ki je za moje pojme predrag (ja vem da je top in oh in sploh, samo dejansko je razlika v ceni Sigas-Prins 700€, s tem da so servisi pri Prinsu več kot še 1x dražji).
Za ostale kot so Plineks, G-1 itd pa sem prebral preveč slabega, tako da iščem neko alternativo.
Tudi sam sem prišel do podobnega zaključka.
Razlika v ceni je skoraj dvakratna, posledično se podvoji obdobje, ko se naprava amortizira. Recimo, da se "cenejša varianta" povprečno amortizira v 3 letih, dražja pa npr. v 6 letih. Tu vsaj zame ni računice, saj menjujem vozila na 5 - 7 let - pri "dražji napravi" sem na ničli -/+ nekaj €. Mogoče je računica pri nakupu novega vozila, ki ga voziš 7+ let, pa še to mora biti vozilo višjega razreda pri katerem ti ni škoda dodatnega tisočaka.
Bodimo pa pošteni, če delaš velikoooooo kilometrov je prihranek pri vsaki plinski napravi ne glede na ceno.
Moja računica je nekako takšna:
Octavia je imela ob nakupu dobrih 50k km + vgradnja plinskega sistema (skupaj strošek slabih 7000 €). Cenovna razlika v porabi v primerjavi z bencinom je med 3 in 4 € na 100 km. Avto bom prodajal, ko bo imel cca 250k km, torej nameravam prevoziti cca. 200k km. Če vzamem povprečni prihranek 3,5 € na 100 km napram bencina, je pri prevoženih 200k km prihranek 7000 €. Avto bom še vedno prodal za kakšnega jurčka, torej v vsem obdobju, na avtu ne bom izgubil tako rekoč nič.
