Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
J.McLane
Moderator foruma
 
Prispevkov: 1295
Pridružen: Ne feb 19, 2006 5:01 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a J.McLane Po sep 30, 2013 10:38 am

Ne, hibrid + plin ;)
Prius (prodan): Slika
Prius (2018):Slika
Hilux (prodan): Slika
Subaru XV Bi-Fuel: Slika
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po sep 30, 2013 10:49 am

bernikm je napisal/-a:
brs je napisal/-a:Meni je avto prej porabil 10 litrov benicina sedaj porabi 12 litrov plina plus še 0,5 litra bencina na 100 kilometrov.
Če je nekdo prej porabil 7 litrov bencina, je realno računati da mu bo kasneje porabil 8,4 litre plina plus še bencin za zagone.



OK, potem pri tej tvoji kalkulaciji iz 7 na 8.5 + bencin za hladni zagon govoriva o skupno 30% višji porabi ?
Na koncu bomo ob upoštevanju vsega skupaj prišli do zaključka da je dizel še najcenejši :-)


minus razlika v nabavni ceni bencinarja proti dizlu
minus nižji vzdrževalni stroški bencinarja
minus manjše onesnaževanje okolja na plinu
minus cca30/35% manjša obraba notranjih mehanskih delov bencinarja če voziš na plin
manjša obremenitev okolja s hrupom ( predvsem pozimi pri hladnem zagonu zjutraj )

meni nekaj ni jasno ... ko se goriva podražajo za 1,2 centa so vrste na črpalkah ... folk natanka 50 l goriva ter ima nižji račun 0,60€ kot če bi tankal naslednji dan...

pa tolk imam jaz pri enem litru plina prihranka - no malo več....
baleno bi pri enaki moji vožnji kot na plin porabil cca 8,5l bencina poleti in 9l pozimi...
glede na to , da naredim poleti 2500km in pozimi 7500km sledi :
25x8,5 = 213 l
75 x 9 = 675 l
---------------------
skupaj 888l bencina po 1,51€ = 1340€

stroški na plin :
bencin tankam čez jesen/zimo/pomlad 3x 20€ , poleti pa 1x 20€ - skupaj 80€... ajde za vas 100€
plina pokurim ( povprečna čez celo leto 10l/100km ) 1000l x 0,729€ = 729€ + bencin 100€ = 830€
1340 - 830 = 520€ prihranka na 10,000km
520€ x 4 leta = 2080€
minus valve care 0,5l/15000km x2,6 = 40x2,5 = 100€
minus servis na 30,000km ajde 100€ da ne bo poceni izpadlo...
torej čistega prihranka 1880€ ...

in ? za avto sem dal 600€ ... en senzor za temp.vode sem zamenjal 30€ ...pa tri žarnice ... pa enkrat svečke 12€...pa za zimske gume na feltnah sem dal 50€ ...nobene menjave olja , filtrov in ostalih nepotrebnih ja*c .. pa ko mu dolijem rabljeno olje ki gre ven iz avta ali motorja je srečen kot radio da se zavrti do 6800+ obratov ..

zdaj pa eno vprašanje za vas ki nimate plina :

koliko ste pa vi zgubili na vrednosti svojega avta v 4 letih ?
koliko ste zmetali za bencin ali nafto ter servise ?
koliko dražja vas pride registracija in cestnina ?
pa še kaj bi se našlo....

f*k na cesti pa ena sama gužva k se vsi bojijo mal gasa dat pa preden pride do 65 na uro ma že v peti ...
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mtl Po sep 30, 2013 10:59 am

Sicer fajn, da si pošteno napisal (kar je redko, ker jih precej dela tako kot ti, govorijo pa, kako vrhunsko vzdržujejo avtomobil), ampak to kar si ti napisal ni ravno vzdrževanje avtomobila. To, da si dal 50 EUR za zimske gume s platišči (predvidevam že 6+ let stare in izrabljene) pa tudi vse pove... Sam sem take kupil za Raceland (in samo za Raceland, ker za na cesto definitivno niso bile več). Kakorkoli vsakemu svoje. :-P

Ni pa ravno za primerjat tvojih stroškov "vzdrževanja" s stroški nekega dizlaša, ki ga človek servisira na pooblaščencu. Sicer pa, po mojih izkušnjah so stroški vzdrževanja dizel/bencinar+plin konec leta enaki. Pišem za brez izrednih stroškov, kjer dizlaš lahko občutno skoči v ospredje, če gre slučajno kakšna turbina, injektor, itd... Vendar roko na srce, novejši turbo bencinarji z direktnim vbrizgom niso nič kaj boljši glede tega.
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm Po sep 30, 2013 11:28 am

Priam je napisal/-a:Če se kdo ravno odloča za vgradnjo LPG sistema, vam priporočam ogled izredne ponudbe s strani SIGAS-a, ki pripada našim članom (članstvo ni pogojeno z lastništvom naše najljubše znamke);

http://www.mazdaklub.si/2013/08/najugod ... zda-kluba/



Sem kontaktiral SiGas pa dobil spodnji odgovor, tako da velja samo za tiste ki so pri njih ŽE predelali eno vozilo

''Ponudba, objavljena na strani Mazda kluba velja za stranke, ki so pri nas že predelali enega ali več avtomobilov in velja za omejeno število sistemov''
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Po sep 30, 2013 11:30 am

Ja za hladni zagon sem upošteval 0.5l bencina na 100km, se pravi 75l na 15.000km.

To je težko rečt, lahko si zadel, lahko pa zgrešil. Bolj pametno je računat z recimo 2 dcl na vsak mrzel štart. Recimo če se voziš v službo tam in nazaj, pa morda še enkrat nekam, ampak ni več tako zelo mrzel start, je to recimo pol litra na dan. In to je kar velik strošek. Če bi recimo prevozil 25,000 letno, bi bil ta strošek za bencin popolnoma enak, se bi pa veliko manj poznal v računici. 400 evrov prihranka za 15 kkm letno je po moje nekje realno, kaj več težko.
Ampak spet je težko rečt ali je to res 2 dcl, ali je morda 1,5 in se spet spremeni računica. Ampak pod 1,5 pa mislim da ni realno, v povprečju čez celo leto. Če ti recimo mrzel kuri 12 litrov, pa verjetno še več, in narediš 1 km na bencin, je to 1,2 dcl. Ampak pozimi boš naredil več kot en km, poleti pa ne dost manj.
Zadnjič spremenil cc09, dne Po sep 30, 2013 11:35 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po sep 30, 2013 11:33 am

mtl je napisal/-a:Sicer fajn, da si pošteno napisal (kar je redko, ker jih precej dela tako kot ti, govorijo pa, kako vrhunsko vzdržujejo avtomobil), ampak to kar si ti napisal ni ravno vzdrževanje avtomobila. To, da si dal 50 EUR za zimske gume s platišči (predvidevam že 6+ let stare in izrabljene) pa tudi vse pove... Sam sem take kupil za Raceland (in samo za Raceland, ker za na cesto definitivno niso bile več). Kakorkoli vsakemu svoje. :-P

Ni pa ravno za primerjat tvojih stroškov "vzdrževanja" s stroški nekega dizlaša, ki ga človek servisira na pooblaščencu. Sicer pa, po mojih izkušnjah so stroški vzdrževanja dizel/bencinar+plin konec leta enaki. Pišem za brez izrednih stroškov, kjer dizlaš lahko občutno skoči v ospredje, če gre slučajno kakšna turbina, injektor, itd... Vendar roko na srce, novejši turbo bencinarji z direktnim vbrizgom niso nič kaj boljši glede tega.


gume so bile lani februarja na feltnah od novembra do konec januarja s prevoženimi 1900km ... in novembra bom prednji dve zamenjal ... ne vem kaj bi bilo tu spornega...sem pač ugodno našel ...
no upam da ni kaznivo poceni kupit pa hitro izrabit...

saj načeloma človek ne rabi turbine...vtec mi je tudi všeč ..
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Po sep 30, 2013 11:36 am

bernikm je napisal/-a:
brs je napisal/-a:Meni je avto prej porabil 10 litrov benicina sedaj porabi 12 litrov plina plus še 0,5 litra bencina na 100 kilometrov.
Če je nekdo prej porabil 7 litrov bencina, je realno računati da mu bo kasneje porabil 8,4 litre plina plus še bencin za zagone.



OK, potem pri tej tvoji kalkulaciji iz 7 na 8.5 + bencin za hladni zagon govoriva o skupno 30% višji porabi ?
Na koncu bomo ob upoštevanju vsega skupaj prišli do zaključka da je dizel še najcenejši :-)


Nehajte že nabijat s temi % in in koliko % višja poraba plina, edino kar šteje je "prihranek v €".

Vse ostalo je brez temelja, dobro če želimo biti natančni lahko prištejemo, kot večina označi "bencin za zagon" ali pa se vprašamo:
- vozimo dolge relacije, nekaj 100 km in več, brez ustavljanja
- skačemo po mestu, na kratkih relacijah
- zimski, poletni čas in temperature
- stojimo na mestu in čakamo, da bo avto preklopil na plin, saj bomo potem več prihranili, če vozimo na plin :D

:ue

Tudi glede upoštevanja servisov Vas ne razumem, dobro ko so le ti pogoj za priznanje garancije - OK, kasneje pa "teraj Miško", ko oziroma, če pa začne kaj zaftrkavat pa že zamenjaš tisti filter. Večino mojstrov sem slišal povedati, da pusti zadevo na miru dokler dela.
:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po sep 30, 2013 11:39 am

bernikm je napisal/-a:
Priam je napisal/-a:Če se kdo ravno odloča za vgradnjo LPG sistema, vam priporočam ogled izredne ponudbe s strani SIGAS-a, ki pripada našim članom (članstvo ni pogojeno z lastništvom naše najljubše znamke);

http://www.mazdaklub.si/2013/08/najugod ... zda-kluba/



Sem kontaktiral SiGas pa dobil spodnji odgovor, tako da velja samo za tiste ki so pri njih ŽE predelali eno vozilo

''Ponudba, objavljena na strani Mazda kluba velja za stranke, ki so pri nas že predelali enega ali več avtomobilov in velja za omejeno število sistemov''


torej nisi v igri nažalost..

velja za omejeno število sistemov ..kolk a 3 komade al 4 ?
plin je cnej k bencin
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po sep 30, 2013 11:51 am

cc09 je napisal/-a:
Ja za hladni zagon sem upošteval 0.5l bencina na 100km, se pravi 75l na 15.000km.

To je težko rečt, lahko si zadel, lahko pa zgrešil. Bolj pametno je računat z recimo 2 dcl na vsak mrzel štart. Recimo če se voziš v službo tam in nazaj, pa morda še enkrat nekam, ampak ni več tako zelo mrzel start, je to recimo pol litra na dan. In to je kar velik strošek. Če bi recimo prevozil 25,000 letno, bi bil ta strošek za bencin popolnoma enak, se bi pa veliko manj poznal v računici. 400 evrov prihranka za 15 kkm letno je po moje nekje realno, kaj več težko.
Ampak spet je težko rečt ali je to res 2 dcl, ali je morda 1,5 in se spet spremeni računica. Ampak pod 1,5 pa mislim da ni realno, v povprečju čez celo leto. Če ti recimo mrzel kuri 12 litrov, pa verjetno še več, in narediš 1 km na bencin, je to 1,2 dcl. Ampak pozimi boš naredil več kot en km, poleti pa ne dost manj.


evo za tanove bom napisal ponovno :

citroen xsara picasso 1.6 16v 108 konjev - povprečna poraba bencina poleg plina od julija 2008 - prevoženih na plin 62.000km o.7l bencina /100 km ...
na delovnik 2x hladen vžig torej 9x hladen vžig na 100 km med tednom...raje kak več , če se motor ohladi do večera ... torej če povzamemo neko realno povprečje nam sledi 1dcl na hladen vžig - seveda pri tem avtu...

je pa lahko razlika zaradi same mehanske konfiguracije montiranega plinskega sistema ogromna - treba je vedeti , da sistem preklopi šele , ko je temperatura na izparilcu dosežena za preklop - ne v motorju ...
zdaj pa - moj baleno ima nekih 35cm cevi .... nek V8 z nabito mašino ima pa lahko 1.2 metra dolge cevi za vodo ker se ne da vparjalnika zmontirati bližje priklopom tople vode ... različni motorji se različno hitro ogrevajo ...
moj recimo spada v bolj hitre...ko pa imaš dolge cevi ter počasno se segrevajoč motor velike kubature potem pa pride do zelooo velikih razlik pri količini bencina porabljenega za hladni zagon pred preklopom na plin...
plin je cnej k bencin
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Po sep 30, 2013 12:07 pm

Ja če ti porabi samo 1dcl je to kar dobro. Po mojih izračunih moj okoli 1,5. Malo mi je težko izračunat, ker se vsake tolko časa zgodi, da ostanem kje brez plina in potem so vmes kilometri na čisti bencin...
Ga pa imam pozimi v garaži. Če slučajno kdaj nimam, se kar konkretno podaljša pot. 1 km gor al dol se ne sliši veliko, ampak to je takoj 1 dcl. No, ena 1,4 mašinca se pa sigurno še hitreje ogreje. Aja, moj je 1,8.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po sep 30, 2013 12:26 pm

cc09 je napisal/-a:Ja če ti porabi samo 1dcl je to kar dobro. Po mojih izračunih moj okoli 1,5. Malo mi je težko izračunat, ker se vsake tolko časa zgodi, da ostanem kje brez plina in potem so vmes kilometri na čisti bencin...
Ga pa imam pozimi v garaži. Če slučajno kdaj nimam, se kar konkretno podaljša pot. 1 km gor al dol se ne sliši veliko, ampak to je takoj 1 dcl. No, ena 1,4 mašinca se pa sigurno še hitreje ogreje. Aja, moj je 1,8.


xsara in baleno sta zunaj 24/7/365... ob prestopnem letu pa 24/7/366 ... :lol:
garaža je polna motorjev ....
plin je cnej k bencin
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Po sep 30, 2013 12:42 pm

Jih pozimi laufaš na mestu en čas ko pucaš? Ja potem se lahko tudi z enim dcl segrejeta. Ne more te pa pozimi pri minus 10 1 dcl bencina pripeljat 1 km pa še segret pol mašine in antifriz.
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mtl Po sep 30, 2013 12:49 pm

cc09 je napisal/-a:Jih pozimi laufaš na mestu en čas ko pucaš? Ja potem se lahko tudi z enim dcl segrejeta. Ne more te pa pozimi pri minus 10 1 dcl bencina pripeljat 1 km pa še segret pol mašine in antifriz.

Moje izkušnje: pozimi pri -10 rabi cca. 3-4 km, da preklopi. Povprečna poraba po računalniku za ta čas (pa laže morda kakšen deci) se mi zdi (že pozabil, bom preveril spet točno pozimi), da je 11 litrov. Torej pozimi gre v najslabšem primeru skoraj pol litra bencina ob zagonu. Avto stoji zunaj, na mestu ne laufa nič. To je zjutraj po stanju cca. 15 ur. Vsak naslednji preklop, če je zgolj recimo 2 uri stal, je potem seveda hitrejši.

Za primerjavo: poleti pri 35-ih stopinjah je preklopil po 100 metrih (še s parkirišča nisem zapeljal), pri nekje 20-ih stopinjah potrebuje med 500 in 1000m.

Tako da, če ima avtomobil potovalni računalnik je zelo enostavno izračunat okvirno porabo bencina pri zagonu. Lahko pa seveda počakaš tudi 20.000 km in potem točno izračunaš.
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Po sep 30, 2013 12:57 pm

mtl je napisal/-a:
cc09 je napisal/-a:Jih pozimi laufaš na mestu en čas ko pucaš? Ja potem se lahko tudi z enim dcl segrejeta. Ne more te pa pozimi pri minus 10 1 dcl bencina pripeljat 1 km pa še segret pol mašine in antifriz.

Moje izkušnje: pozimi pri -10 rabi cca. 3-4 km, da preklopi. Povprečna poraba po računalniku za ta čas (pa laže morda kakšen deci) se mi zdi (že pozabil, bom preveril spet točno pozimi), da je 11 litrov. Torej pozimi gre v najslabšem primeru skoraj pol litra bencina ob zagonu. Avto stoji zunaj, na mestu ne laufa nič. To je zjutraj po stanju cca. 15 ur. Vsak naslednji preklop, če je zgolj recimo 2 uri stal, je potem seveda hitrejši.

Za primerjavo: poleti pri 35-ih stopinjah je preklopil po 100 metrih (še s parkirišča nisem zapeljal), pri nekje 20-ih stopinjah potrebuje med 500 in 1000m.

Tako da, če ima avtomobil potovalni računalnik je zelo enostavno izračunat okvirno porabo bencina pri zagonu. Lahko pa seveda počakaš tudi 20.000 km in potem točno izračunaš.

Ja nekaj takega je tudi pri meni. Morda ne ravno 3 km, odvisno tudi kak teren imaš prve 3 km, in morda ne ravno po 100 metrih, ampak je pa tu nekje. Če ga bi pozimi na mestu segreval, ti bi sicer porabil manj bencina, bi pa toliko več plina. Težko da bi bil kaj dost na profitu.
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Po sep 30, 2013 7:02 pm

plinaš je napisal/-a:
bernikm je napisal/-a:
Priam je napisal/-a:Če se kdo ravno odloča za vgradnjo LPG sistema, vam priporočam ogled izredne ponudbe s strani SIGAS-a, ki pripada našim članom (članstvo ni pogojeno z lastništvom naše najljubše znamke);

http://www.mazdaklub.si/2013/08/najugod ... zda-kluba/



Sem kontaktiral SiGas pa dobil spodnji odgovor, tako da velja samo za tiste ki so pri njih ŽE predelali eno vozilo

''Ponudba, objavljena na strani Mazda kluba velja za stranke, ki so pri nas že predelali enega ali več avtomobilov in velja za omejeno število sistemov''


torej nisi v igri nažalost..

velja za omejeno število sistemov ..kolk a 3 komade al 4 ?


"plinaš" z vsem dolžnim spoštovanjem, spet "nabijaš neumnosti" oz. si nevoščljiv, drugače si ne znam razlagati tvojega negativizma do vsega na čemer ni nalepke VSI Prins. :/:o:/

"bernikm" seveda si v IGRI, če se odločiš za posebno ponudbo pri SIGASU, za VSE kateri se bodo odločili v tem času (do 20. oktobra) in bodo imeli priporočilo katere od starih strank, to ne pomeni 3 ali 4 komade ampak lahko tudi 30 novih predelanih vozil.

Če se boš odločil za vgradnjo in ne boš uspel preko Mazda kluba dobiti priporočila, se mi javi, in ti sam dam priporočilo, glede na to, da smo letos pri Primožu predelali 5 vozil, tudi moje priporočilo nekaj šteje.

:hi
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
Uporabniški avatar
xyz6
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če apr 12, 2012 6:55 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xyz6 To okt 01, 2013 4:57 am

plinaš je napisal/-a:a vam ni noben povedal da mora bit razlika med bencinsko porabo ter plinsko porabo 15% al ste preslišal ??? :lol:


U pi**a....a veš da res ne!!! :bonk Po moje so mi nekaj sfukal, ni druge :mrgreen:
Avensis Wagon T22 LPG Prins VSi1
Accord CU1 LPG Prins VSi2
Accord CL7 LPG Prins VSi2
E60 525iA LPG Prins VSi2
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš To okt 01, 2013 6:18 am

japanac je napisal/-a:
"plinaš" z vsem dolžnim spoštovanjem, spet "nabijaš neumnosti" oz. si nevoščljiv, drugače si ne znam razlagati tvojega negativizma do vsega na čemer ni nalepke VSI Prins. :/:o:/

"bernikm" seveda si v IGRI, če se odločiš za posebno ponudbo pri SIGASU, za VSE kateri se bodo odločili v tem času (do 20. oktobra) in bodo imeli priporočilo katere od starih strank, to ne pomeni 3 ali 4 komade ampak lahko tudi 30 novih predelanih vozil.

Če se boš odločil za vgradnjo in ne boš uspel preko Mazda kluba dobiti priporočila, se mi javi, in ti sam dam priporočilo, glede na to, da smo letos pri Primožu predelali 5 vozil, tudi moje priporočilo nekaj šteje.

:hi

kaj pa zdaj mešaš nevošljivost in prins-a ?? ne tako delat ker negiraš samega sebe v istem stavku.. pomoje ti nam , ki imamo prinsa pa nam res dobro dela nekaj zameriš ( ti bom prišepnil eno malenkost : za delovanje avta na plin mora biti avto brezhiben na bencinu - a se strinjava buba?)...

če nisi sam zasledil - gre se zato , da mi potem ni treba prenašat javkanja pa saj sem ti rekel fraz pisarit...

nevoščliv ? e to pa ni res ...prav privoščim mu da zmontira za 1050€ ...kar je res nekje realna cena za tako napravo ...itak bo dal še mazanje pa bo na 1250€ ...bolje kot 1450 vsekakor...

je pa ta tema vsekakor v redu , ker zadnje čase nisem zasledil raznih astronomskih - pretiranih cen za eksotične avte pri vgrajevalcih kar se je nekajkrat par let nazaj zgodilo pri mekaterih "težkih" avtih ...

mene kot uporabnika pa še zmeraj daje nekaj ...kako to , da v sloveniji čeprav so vsi skregani med sabo - pa so drugod tudi da si ne bo kdo napačno predstavljal - vseeno ne obstaja nek ceh vgrajevalcev plina?
verjetno zato , ker bi se potem postavila neka pravila katera bi bila povezana s predpisi o vgradnji ...ajaj ja ...

kdaj pa se bodo vgrajevalci malce pomerili med sabo pri vgradnji naprav v dva enaka avta ? nekaj je bilo govora o tem - en vsakdanji ter en top performance avto naj bi bil - par let nazaj - pa baje niso bili prav veseli nad predlogom... le zakaj ... na to mi mogoče lahko celo ti odgovoriš...
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac To okt 01, 2013 8:09 am

plinaš je napisal/-a:kaj pa zdaj mešaš nevošljivost in prins-a ?? ne tako delat ker negiraš samega sebe v istem stavku.. pomoje ti nam , ki imamo prinsa pa nam res dobro dela nekaj zameriš ( ti bom prišepnil eno malenkost : za delovanje avta na plin mora biti avto brezhiben na bencinu - a se strinjava buba?)...


Kot je v tvoji navadi spet "nabijaš", tukaj je nekaj tvojih cvetk . . .

- ne bom več pisal o moji "kolobociji" z daleč najdražjim sistemom, ker sem se tako obljubil vgrajevalcu, čeprav me vlačiš za jezik in si me tudi takrat neargumentirano (pravilno delovanje sem dokazal z meritvami), kot "hišni odvetnik" vgrajevalca obsodil, češ kakšen avto sem dal predelat na plin in v kakšnem stanju je bil ko sem ga prodal. Z razliko od tebe, ki pod servisiranje avta razumeš, citiram tvoj post "nobene menjave olja , filtrov in ostalih nepotrebnih ja*c .. pa ko mu dolijem rabljeno olje ki gre ven iz avta", obstajamo vozniki, ki za avto dosledno skrbimo, pa ne mislim, da mora biti zato servisiran na pooblaščenem servisu. Ti ga očitno samo popravljaš ko kaj crkne, tudi to je ena od možnosti, sicer pa ne razumem naslednjega (nobene menjave olja, kasneje pa mu doliješ rabljeno olje, ki gre ven iz avta). Tudi sami verjetno ne bi rabili menjavati olja odkar vozimo na plin tako pogosto, saj je ob menjavi svetlo, seveda pa je tu tudi viskoznost.

- "in kolikor sem izračunal , tebi avto pije 4.7l lpg /100km....za izračun sem vzel povprečje butana in petrola...če pa tankaš samo na petrolu pa imaš porabo 4.47 plina... tako porabo doseže samo prius na plin..." - svojo navedbo sem s točnim izračunom podkrepil - še vedno ti pa ostane piši-briši tabla in lahko greva od postavke do postavke, da ti bo mogoče jasno.

- itd.


plinaš je napisal/-a:če nisi sam zasledil - gre se zato , da mi potem ni treba prenašat javkanja pa saj sem ti rekel fraz pisarit...


Zanimivo, mislil sem, da je forum za izmenjavo mnenj in izkušenj, nihče te ne sili da odgovarjaš na poste. Sam stojim za vsem, kar sem napisal, saj so zadeve preverljive. Sicer pa kje si bil, ko sem imel kolobocijo sam in zakaj takrat nisi ponudil rešitve za nastalo situacijo. Nekoga, ki si vzame čas in zadeve stestira kot je treba, pod vsemi mogočimi pogoji si lahko vgrajevalci samo želijo, saj so povratne informacijo največ vredne.

Sicer pa ali si pomislil, da obstajajo tudi taki uporabniki, ki niso zadovoljni z "najdražjim sistemom" in so si zato poiskali enakovredne druge sisteme. Tudi, če cenejši sistemi (500 - 1000 €) ne bi delovali v 0, in bi jih bilo potrebno nastavljati (kar za sisteme, ki jih sami vozimo ne velja) je tu še vedno razlika v ceni, ki je "gromozanska".

plinaš je napisal/-a:nevoščliv ? e to pa ni res ...prav privoščim mu da zmontira za 1050€ ...kar je res nekje realna cena za tako napravo ...itak bo dal še mazanje pa bo na 1250€ ...bolje kot 1450 vsekakor...


Spet "nakladaš", ali si sploh prebral posebno ponudbo: "v primeru da avto potrebuje sistem za mazanje ventilov, vam ga vgradimo brezplačno", torej 1050 € je končna cena. Glede na to, da te sistemi delujejo kot je potrebno, kje je po tvojem realna cena za "najdražji sistem" ?

plinaš je napisal/-a:kdaj pa se bodo vgrajevalci malce pomerili med sabo pri vgradnji naprav v dva enaka avta ? nekaj je bilo govora o tem - en vsakdanji ter en top performance avto naj bi bil - par let nazaj - pa baje niso bili prav veseli nad predlogom... le zakaj ... na to mi mogoče lahko celo ti odgovoriš...


Sam dam svojega škodilaka kot testno vozilo, kadarkoli na preiskus in kaj bomo ugotovili, da en ali drugi sistem v Octaviji porabi maksimalno 1 litra plina več ali manj na 100 km (v kar osebno dvomim), glede na to, da moja zadeva pri 1000 obratih v peti prestavi v hrib niti ne pomisli, da bi cuknila, drugih razlik ne pričakujem. Zaključek razlike je cca 0,8 € na 100 km (0,008 € na 1 km). Torej pri razliki v ceni (500 € - 1000 €), vzamimo sredno vrednost 750 € je potrebno prevoziti 93750 km za to razliko v ceni vgradnje sistema.

Se pa popolnoma strinjam, če vozilo ne deluje brezhibno na bencinu se to še toliko bolj pozna na plinu. Tudi če pri vožnji na bencin ne opazimo nič posebnega, obstaja možnost, da na plinu cuka oziroma ima težave.

Pa lep sončen (končno) pozdrav iz Maribora :vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mtl To okt 01, 2013 10:09 am

japanac je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a: "[b]v primeru da avto potrebuje sistem za mazanje ventilov, vam ga vgradimo brezplačno"[/b], torej 1050 € je končna cena. Glede na to, da te sistemi delujejo kot je potrebno, kje je po tvojem realna cena za "najdražji sistem" ?


Zgolj komentar na tole. Zgoraj smo ugotovili, da nekateri vgrajevalci (med njimi tudi Sigas) prepustijo uporabniku, da se odloči za sistem mazanja. V primeru, da bi šlo za strokovnjake vredne zaupanja bi to torej držalo (da zaupaš vgrajevalcu, da bo vgradil optimalno zadevo za tvoj avto), očitno pa to v Bananistanu žal ne drži :roll: .
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac To okt 01, 2013 11:13 am

mtl je napisal/-a:
japanac je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a: "[b]v primeru da avto potrebuje sistem za mazanje ventilov, vam ga vgradimo brezplačno"[/b], torej 1050 € je končna cena. Glede na to, da te sistemi delujejo kot je potrebno, kje je po tvojem realna cena za "najdražji sistem" ?


Zgolj komentar na tole. Zgoraj smo ugotovili, da nekateri vgrajevalci (med njimi tudi Sigas) prepustijo uporabniku, da se odloči za sistem mazanja. V primeru, da bi šlo za strokovnjake vredne zaupanja bi to torej držalo (da zaupaš vgrajevalcu, da bo vgradil optimalno zadevo za tvoj avto), očitno pa to v Bananistanu žal ne drži :roll: .


Mislim, da si narobe razlagaš, vsaj glede na moje izkušnje, pa brez zamere. Se pa strinjam, da se stranka lahko odloči med mehanskih ali pa elektronskim sistemom za mazanje ventilov.

Sam razumem zadevo v smislu, ker ne vemo katero vozilo nam boste pripeljali predelat na plin in s kakšnim motorjem, Vam bomo ko prejmemo to informacijo povedali ali vaše vozilo potrebuje sistem za mazanje ventilov in v kolikor ga potrebuje Vam ga bomo tudi brezplačno vgradili.

Sami smo letos vgradili plinske sisteme v pet vozil pri Sigasu oz. g. Jazbarju, pri enem vozilu je bil potreben sistem za mazanje, še pri enem pa ga je monter priporočal, čeprav ni bil nujno potreben. Upoštevali smo nasvet monterja in tako imamo v dveh vozilih vgrajen sistem za mazanje ventilov v treh pa ne.

Sicer pa, če "hipotetično" kihnejo ventili na 100k km prevoženih s plinom in se je investicija v tem času povrnila x 3, mi verjetno ne bo težko dati cca 500 € za nove ventile, ki so namenjeni za vožnjo na plin.

Vsaj sam tako razmišljam.

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov