
bernikm je napisal/-a:brs je napisal/-a:Meni je avto prej porabil 10 litrov benicina sedaj porabi 12 litrov plina plus še 0,5 litra bencina na 100 kilometrov.
Če je nekdo prej porabil 7 litrov bencina, je realno računati da mu bo kasneje porabil 8,4 litre plina plus še bencin za zagone.
OK, potem pri tej tvoji kalkulaciji iz 7 na 8.5 + bencin za hladni zagon govoriva o skupno 30% višji porabi ?
Na koncu bomo ob upoštevanju vsega skupaj prišli do zaključka da je dizel še najcenejši
Priam je napisal/-a:Če se kdo ravno odloča za vgradnjo LPG sistema, vam priporočam ogled izredne ponudbe s strani SIGAS-a, ki pripada našim članom (članstvo ni pogojeno z lastništvom naše najljubše znamke);
http://www.mazdaklub.si/2013/08/najugod ... zda-kluba/
Ja za hladni zagon sem upošteval 0.5l bencina na 100km, se pravi 75l na 15.000km.
mtl je napisal/-a:Sicer fajn, da si pošteno napisal (kar je redko, ker jih precej dela tako kot ti, govorijo pa, kako vrhunsko vzdržujejo avtomobil), ampak to kar si ti napisal ni ravno vzdrževanje avtomobila. To, da si dal 50 EUR za zimske gume s platišči (predvidevam že 6+ let stare in izrabljene) pa tudi vse pove... Sam sem take kupil za Raceland (in samo za Raceland, ker za na cesto definitivno niso bile več). Kakorkoli vsakemu svoje.![]()
Ni pa ravno za primerjat tvojih stroškov "vzdrževanja" s stroški nekega dizlaša, ki ga človek servisira na pooblaščencu. Sicer pa, po mojih izkušnjah so stroški vzdrževanja dizel/bencinar+plin konec leta enaki. Pišem za brez izrednih stroškov, kjer dizlaš lahko občutno skoči v ospredje, če gre slučajno kakšna turbina, injektor, itd... Vendar roko na srce, novejši turbo bencinarji z direktnim vbrizgom niso nič kaj boljši glede tega.
bernikm je napisal/-a:brs je napisal/-a:Meni je avto prej porabil 10 litrov benicina sedaj porabi 12 litrov plina plus še 0,5 litra bencina na 100 kilometrov.
Če je nekdo prej porabil 7 litrov bencina, je realno računati da mu bo kasneje porabil 8,4 litre plina plus še bencin za zagone.
OK, potem pri tej tvoji kalkulaciji iz 7 na 8.5 + bencin za hladni zagon govoriva o skupno 30% višji porabi ?
Na koncu bomo ob upoštevanju vsega skupaj prišli do zaključka da je dizel še najcenejši
bernikm je napisal/-a:Priam je napisal/-a:Če se kdo ravno odloča za vgradnjo LPG sistema, vam priporočam ogled izredne ponudbe s strani SIGAS-a, ki pripada našim članom (članstvo ni pogojeno z lastništvom naše najljubše znamke);
http://www.mazdaklub.si/2013/08/najugod ... zda-kluba/
Sem kontaktiral SiGas pa dobil spodnji odgovor, tako da velja samo za tiste ki so pri njih ŽE predelali eno vozilo
''Ponudba, objavljena na strani Mazda kluba velja za stranke, ki so pri nas že predelali enega ali več avtomobilov in velja za omejeno število sistemov''
cc09 je napisal/-a:Ja za hladni zagon sem upošteval 0.5l bencina na 100km, se pravi 75l na 15.000km.
To je težko rečt, lahko si zadel, lahko pa zgrešil. Bolj pametno je računat z recimo 2 dcl na vsak mrzel štart. Recimo če se voziš v službo tam in nazaj, pa morda še enkrat nekam, ampak ni več tako zelo mrzel start, je to recimo pol litra na dan. In to je kar velik strošek. Če bi recimo prevozil 25,000 letno, bi bil ta strošek za bencin popolnoma enak, se bi pa veliko manj poznal v računici. 400 evrov prihranka za 15 kkm letno je po moje nekje realno, kaj več težko.
Ampak spet je težko rečt ali je to res 2 dcl, ali je morda 1,5 in se spet spremeni računica. Ampak pod 1,5 pa mislim da ni realno, v povprečju čez celo leto. Če ti recimo mrzel kuri 12 litrov, pa verjetno še več, in narediš 1 km na bencin, je to 1,2 dcl. Ampak pozimi boš naredil več kot en km, poleti pa ne dost manj.
cc09 je napisal/-a:Ja če ti porabi samo 1dcl je to kar dobro. Po mojih izračunih moj okoli 1,5. Malo mi je težko izračunat, ker se vsake tolko časa zgodi, da ostanem kje brez plina in potem so vmes kilometri na čisti bencin...
Ga pa imam pozimi v garaži. Če slučajno kdaj nimam, se kar konkretno podaljša pot. 1 km gor al dol se ne sliši veliko, ampak to je takoj 1 dcl. No, ena 1,4 mašinca se pa sigurno še hitreje ogreje. Aja, moj je 1,8.
cc09 je napisal/-a:Jih pozimi laufaš na mestu en čas ko pucaš? Ja potem se lahko tudi z enim dcl segrejeta. Ne more te pa pozimi pri minus 10 1 dcl bencina pripeljat 1 km pa še segret pol mašine in antifriz.
mtl je napisal/-a:cc09 je napisal/-a:Jih pozimi laufaš na mestu en čas ko pucaš? Ja potem se lahko tudi z enim dcl segrejeta. Ne more te pa pozimi pri minus 10 1 dcl bencina pripeljat 1 km pa še segret pol mašine in antifriz.
Moje izkušnje: pozimi pri -10 rabi cca. 3-4 km, da preklopi. Povprečna poraba po računalniku za ta čas (pa laže morda kakšen deci) se mi zdi (že pozabil, bom preveril spet točno pozimi), da je 11 litrov. Torej pozimi gre v najslabšem primeru skoraj pol litra bencina ob zagonu. Avto stoji zunaj, na mestu ne laufa nič. To je zjutraj po stanju cca. 15 ur. Vsak naslednji preklop, če je zgolj recimo 2 uri stal, je potem seveda hitrejši.
Za primerjavo: poleti pri 35-ih stopinjah je preklopil po 100 metrih (še s parkirišča nisem zapeljal), pri nekje 20-ih stopinjah potrebuje med 500 in 1000m.
Tako da, če ima avtomobil potovalni računalnik je zelo enostavno izračunat okvirno porabo bencina pri zagonu. Lahko pa seveda počakaš tudi 20.000 km in potem točno izračunaš.
plinaš je napisal/-a:bernikm je napisal/-a:Priam je napisal/-a:Če se kdo ravno odloča za vgradnjo LPG sistema, vam priporočam ogled izredne ponudbe s strani SIGAS-a, ki pripada našim članom (članstvo ni pogojeno z lastništvom naše najljubše znamke);
http://www.mazdaklub.si/2013/08/najugod ... zda-kluba/
Sem kontaktiral SiGas pa dobil spodnji odgovor, tako da velja samo za tiste ki so pri njih ŽE predelali eno vozilo
''Ponudba, objavljena na strani Mazda kluba velja za stranke, ki so pri nas že predelali enega ali več avtomobilov in velja za omejeno število sistemov''
torej nisi v igri nažalost..
velja za omejeno število sistemov ..kolk a 3 komade al 4 ?
plinaš je napisal/-a:a vam ni noben povedal da mora bit razlika med bencinsko porabo ter plinsko porabo 15% al ste preslišal ???
japanac je napisal/-a:
"plinaš" z vsem dolžnim spoštovanjem, spet "nabijaš neumnosti" oz. si nevoščljiv, drugače si ne znam razlagati tvojega negativizma do vsega na čemer ni nalepke VSI Prins.![]()
"bernikm" seveda si v IGRI, če se odločiš za posebno ponudbo pri SIGASU, za VSE kateri se bodo odločili v tem času (do 20. oktobra) in bodo imeli priporočilo katere od starih strank, to ne pomeni 3 ali 4 komade ampak lahko tudi 30 novih predelanih vozil.
Če se boš odločil za vgradnjo in ne boš uspel preko Mazda kluba dobiti priporočila, se mi javi, in ti sam dam priporočilo, glede na to, da smo letos pri Primožu predelali 5 vozil, tudi moje priporočilo nekaj šteje.
plinaš je napisal/-a:kaj pa zdaj mešaš nevošljivost in prins-a ?? ne tako delat ker negiraš samega sebe v istem stavku.. pomoje ti nam , ki imamo prinsa pa nam res dobro dela nekaj zameriš ( ti bom prišepnil eno malenkost : za delovanje avta na plin mora biti avto brezhiben na bencinu - a se strinjava buba?)...
plinaš je napisal/-a:če nisi sam zasledil - gre se zato , da mi potem ni treba prenašat javkanja pa saj sem ti rekel fraz pisarit...
plinaš je napisal/-a:nevoščliv ? e to pa ni res ...prav privoščim mu da zmontira za 1050€ ...kar je res nekje realna cena za tako napravo ...itak bo dal še mazanje pa bo na 1250€ ...bolje kot 1450 vsekakor...
plinaš je napisal/-a:kdaj pa se bodo vgrajevalci malce pomerili med sabo pri vgradnji naprav v dva enaka avta ? nekaj je bilo govora o tem - en vsakdanji ter en top performance avto naj bi bil - par let nazaj - pa baje niso bili prav veseli nad predlogom... le zakaj ... na to mi mogoče lahko celo ti odgovoriš...
japanac je napisal/-a:plinaš je napisal/-a: "[b]v primeru da avto potrebuje sistem za mazanje ventilov, vam ga vgradimo brezplačno"[/b], torej 1050 € je končna cena. Glede na to, da te sistemi delujejo kot je potrebno, kje je po tvojem realna cena za "najdražji sistem" ?
mtl je napisal/-a:japanac je napisal/-a:plinaš je napisal/-a: "[b]v primeru da avto potrebuje sistem za mazanje ventilov, vam ga vgradimo brezplačno"[/b], torej 1050 € je končna cena. Glede na to, da te sistemi delujejo kot je potrebno, kje je po tvojem realna cena za "najdražji sistem" ?
Zgolj komentar na tole. Zgoraj smo ugotovili, da nekateri vgrajevalci (med njimi tudi Sigas) prepustijo uporabniku, da se odloči za sistem mazanja. V primeru, da bi šlo za strokovnjake vredne zaupanja bi to torej držalo (da zaupaš vgrajevalcu, da bo vgradil optimalno zadevo za tvoj avto), očitno pa to v Bananistanu žal ne drži.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov