Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Frips
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Sr mar 17, 2010 2:30 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Frips Pe okt 18, 2013 7:14 am

bernikm je napisal/-a:
Frips je napisal/-a:Na potovalnem računalniku ne boš videl povprečne porabe plina.


Ko sem prevzel avto predelan na plin sem resetiral rač za povprečno porabo. Po vožnji na avtocesti Krško-LJ je bila povprečna poraba 9.8l pri 140km/h..


Zanimivo...lahko sem pa jaz kdaj kaj narobe razumel:) Meni ne kaže...
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm Pe okt 18, 2013 7:21 am

mtl je napisal/-a:Morda zgolj še nasvet: brez veze tankat bencin do konca. Jaz sem z njim stalno na rezervni lučki :lol: , saj sicer brez veze voziš 50kg s seboj in ti samo viša porabo.


Ja sej to bom samo na začetku prve štiri tanke plina dofilal še bencin, bolj zaradi firbca da vidim koliko gre še bencina zraven da naredim kalkulacijo.
Kasneje pa ne več :-)
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Pe okt 18, 2013 7:51 am

Računalnik ti mora kazat približno toliko kot prej. Če ne, pomeni, da mešanca ni prava in jo računalnik stalno popravlja. Za 10% gor ali dol je težko rečt, če je razlika več, pa že opaziš, in potem nekaj ni v redu. Ni pa treba paničarit pri prvem tanku, naj se stvari vlaufajo. Če bo po par 1000 km še zmeraj prevelika razlika, poraba plina pa prenizka (to je hujše kot če je prevelika), potem pa kar začni paničarit.
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm Pe okt 18, 2013 2:53 pm

Zaenkrat kaže računalnik povprečno porabo 7.8l (avtocesta Škofljica-LJ-Škofljica, in vmes mestna vožnja po Ljubljani).
Če bo tako naprej bom zelo zadovoljen :-)
 
Polo10
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Če feb 03, 2005 6:01 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Polo10 So okt 19, 2013 6:59 am

Sicer nisem nikjer našel, kako potovalni računalnik računa porabo, ampak sklepam, da glede na položaj lopute plina, obratov, hitrosti... Ker je moč motorja pri vožnji na LPG malo manjša, je avtomatsko treba "bolj pritiskati na plin" in verjetno je že iz tega malo razlike. Meni je recimo pri vožnji na bencin kazalo 0,1dcl / 100 km premalo, sedaj pri vožnji na LPG pa 0,5dcl / 100 km premalo. Sam sem si izračunal, da porabim sedaj liter več plina kot prej bencina. Je pa res, da je tole za zadnjih 1500 km, kolikor vozim na LPG. Dnevno povprečno porabo na isti relaciji sicer lahko po BC spravim na približno enako kot sem imel prej na bencin, ampak moram voziti počasneje in bolj paziti.
Če je kaj hudo narobe pri mešanici, bi morala to pokazati diagnostika (upam, da je tako :-) ) - za VAG sem po tujih forumih bral, da izpiše kodo napake. Sicer pa pri meni nisem našel v VCDS našel nobenega parametra, ki bi kazal na to, ali je mešanica bogata, revna ali v redu. Berem lahko le lambda/O2 - a se da iz tega karkoli sklepati? Baje da se bi dalo to najbolje videti iz temperature izgorevane mešanice, ampak večina avtov takšnih senzorjev nima.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš So okt 19, 2013 10:01 am

Frips je napisal/-a:
mtl je napisal/-a:Morda zgolj še nasvet: brez veze tankat bencin do konca. Jaz sem z njim stalno na rezervni lučki :lol: , saj sicer brez veze voziš 50kg s seboj in ti samo viša porabo.


Kaj pa bencinska pumpa v tanku, če si zmeraj na minimum? A se ona ne hladi z gorivom v tanku (potopljena)?


eh le kaj bo..plin bo kriv če bo pumpa crknila ..sploh na fordu s-max je plin kriv tudi če ga ni 40km okol .. :evil:

cc09 je napisal/-a:Računalnik ti mora kazat približno toliko kot prej. Če ne, pomeni, da mešanca ni prava in jo računalnik stalno popravlja. Za 10% gor ali dol je težko rečt, če je razlika več, pa že opaziš, in potem nekaj ni v redu. Ni pa treba paničarit pri prvem tanku, naj se stvari vlaufajo. Če bo po par 1000 km še zmeraj prevelika razlika, poraba plina pa prenizka (to je hujše kot če je prevelika), potem pa kar začni paničarit.


na xsari nisem resetiral računalnika že cca.35000km... ko je bila na bencin je bila povprečna med 8.2 in 8.5 litri...zdaj na plinu kaže za 35000km 9.1...
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mtl Ne okt 20, 2013 10:33 am

cc09 je napisal/-a:Računalnik ti mora kazat približno toliko kot prej.

Meni kaže od 15-20% več, kolikor je tudi poraba višja pri plinu.
Frips je napisal/-a:
mtl je napisal/-a:Morda zgolj še nasvet: brez veze tankat bencin do konca. Jaz sem z njim stalno na rezervni lučki :lol: , saj sicer brez veze voziš 50kg s seboj in ti samo viša porabo.


Kaj pa bencinska pumpa v tanku, če si zmeraj na minimum? A se ona ne hladi z gorivom v tanku (potopljena)?

V življenju sem pri vseh avtih do sedaj (bencin, dizel) tankal običajno vedno čisto na koncu in pri nobenem mi ni crknila pumpa zaradi tega. Poleg tega, če imaš v rezervoarju 5 litrov bencina pumpa za bencin ne dela na suho. Sem pa slišal od kolega, ko mu je riknila bencin pumpa na Escortu, da so mu na servisu rekli, da je crknila, ker je kao enkrat vozil nekaj časa na rezervi :lol: :lol: :lol: .
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Ne okt 20, 2013 9:12 pm

Sicer nisem nikjer našel, kako potovalni računalnik računa porabo, ampak sklepam, da glede na položaj lopute plina, obratov, hitrosti...

Računalnik ve koliko časa so bili bencinski injektorji odprti, pritisk na njih je pa konstanten, tako da je tist čas vse kar potrebuje, da izračuna porabo. Če pri vožnji na plin kaže višjo porabo, pomeni, da je mešanca revna in bencinski računalnik ta čas podaljšuje, da popravi mešanco. Ali obratno, če kaže manj.

mtl, potem ti računalnik dejansko kaže koliko porabiš plina? Zanimivo. Bi treba malo premislit kaj to v resnici pomeni.
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mtl Po okt 21, 2013 5:34 am

cc09 je napisal/-a:mtl, potem ti računalnik dejansko kaže koliko porabiš plina? Zanimivo. Bi treba malo premislit kaj to v resnici pomeni.

Ne vem kaj on misli, da kaže :lol: , ampak ja, potovalni računalnik mi normalno kaže vse parametre (trenutna, povprečna poraba) ne glede na to ali vozim na plin ali bencin. Se pa lepo vidi na trenutni porabi, če preklopom na plin, da gre le ta za 15-20% gor v trenutku preklopa. Isto tudi obratno.

Se tudi ne bi strinjal s tabo, da je mešanica presiromašna in mi zato kaže večjo porabo. Namreč nobene napake ni zapisane za presiromašno mešanico (in pri VAG vozilih se le ta zapiše 100%, tudi če se lučka ne prižge), hkrati pa je poraba dejansko višja za nekje 15-20%. Oz. da povem drugače: verjetno bi se ventili že vdali, če bi bila presiromašna, vsaj glede na kilometrino.
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Po okt 21, 2013 7:22 am

Ni stalno presiromašna, če jo uspe popravit. Vseeno pa ni to dobro, da jo stalno bogati, ker sigurno nek čas vmes je siromašna, vprašanje tudi kaj se dogaja ko jo mora še dodatno obogatit, pri določenih obratih, obremenitvi. VAG mašina vseeno lahko dolgo zdrži, toliko narobe ni, da bi ti zato kaj dosti prej crknilo. Še zmeraj bo zdržala več kot super nastavljen opel :)
Plin bi moral bit nastavljen, da ti bi računalnik kazal enako porabo kot na bencin. Zarad tega ti verjetno ne bi nič več plina porabil, vsaj ne toliko da bi sploh opazil.
Če že imaš tisto napravico za brat napake, malo poglej še kaj ti kaže LTFT.
 
Polo10
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 54
Pridružen: Če feb 03, 2005 6:01 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Polo10 Po okt 21, 2013 8:28 am

V VCDS naj bi "long-term fuel trim" prikazoval blok 032 (engine -> measuring block). Bom jaz danes ali jutri to pogledal.
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mtl Po okt 21, 2013 12:23 pm

cc09 je napisal/-a:Ni stalno presiromašna, če jo uspe popravit. Vseeno pa ni to dobro, da jo stalno bogati, ker sigurno nek čas vmes je siromašna, vprašanje tudi kaj se dogaja ko jo mora še dodatno obogatit, pri določenih obratih, obremenitvi. VAG mašina vseeno lahko dolgo zdrži, toliko narobe ni, da bi ti zato kaj dosti prej crknilo. Še zmeraj bo zdržala več kot super nastavljen opel :)
Plin bi moral bit nastavljen, da ti bi računalnik kazal enako porabo kot na bencin. Zarad tega ti verjetno ne bi nič več plina porabil, vsaj ne toliko da bi sploh opazil.
Če že imaš tisto napravico za brat napake, malo poglej še kaj ti kaže LTFT.

Jah, ne vem no, ampak po moje je logično, da imaš porabo plina višjo kot bencina, ker je manj kaloričen.
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mtl Po okt 21, 2013 1:00 pm

Polo10 je napisal/-a:V VCDS naj bi "long-term fuel trim" prikazoval blok 032 (engine -> measuring block). Bom jaz danes ali jutri to pogledal.

Jap, je 32 skupina. Evo, tukaj je lepo razloženo vse skupaj: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Fuel_Trim_Info
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po okt 21, 2013 3:10 pm

cc09 je napisal/-a:
Sicer nisem nikjer našel, kako potovalni računalnik računa porabo, ampak sklepam, da glede na položaj lopute plina, obratov, hitrosti...

Računalnik ve koliko časa so bili bencinski injektorji odprti, pritisk na njih je pa konstanten, tako da je tist čas vse kar potrebuje, da izračuna porabo. Če pri vožnji na plin kaže višjo porabo, pomeni, da je mešanca revna in bencinski računalnik ta čas podaljšuje, da popravi mešanco. Ali obratno, če kaže manj.

mtl, potem ti računalnik dejansko kaže koliko porabiš plina? Zanimivo. Bi treba malo premislit kaj to v resnici pomeni.


če je plin nastavljen kot je treba bencinski računalnik nima pojma kaj se v resnici dogaja ... in v resnici ne more vedeti koliko časa so bili bencinski injektorji odprti ker so zaprti avto pa kar dela - torej bi moralo po tvoje vse skupaj ugasnit...

če na plinu kaže višjo porabo dobi verjetno podatek , da so bili injektorji odprti dalj časa .. ker pa mu podatki na lambda sondi štimajo - torej dobi motor pravilno mešanico - pač samo pokaže koliko goriva pokuri avto..

lambda sonda pa glede na razmere minimalno popravlja tudi na bencinu..in potem isto tudi na plinu... seveda je predpogoj , da je plin nastavljen kot je treba ( btw sem na lastne oči videl lamdo na 0,00% med konstantno vožnjo na plin )
plin je cnej k bencin
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Po okt 21, 2013 3:28 pm

Računalnik (bencinski oz. od motorja) seveda ve koliko časa so injektorji odprti, saj jih on odpira, kdo pa drug? Pri plinu je isto, samo da plinski sistem prepreči, da bi se bencinski injektorji v resnici odpirali. Signal pa jim računalnik še zmeraj pošilja, in če je plin prav nastavljen, je ta čisto enako dolg pri vožnji na plin in na bencin. Računalnik ne dobi podatka, da so bili injektorji dlje časa odprti, ampak jih je sam odprl za dlje časa, ker mu je lamda sonda sporočila, da mešanca ni dobra. No, "odprl" pomeni seveda samo signal, na plinu se seveda v resnici ne odpirajo, računalnik samo misli da se.
Lambda sonda dela popravke, ampak ne ona direktno vpliva na injektorje, ampak preko računalnika, bencinskega, ta pa potem še na plinskega.
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Nejko Po okt 21, 2013 4:49 pm

Pri meni nima veze plinsa poraba in poraba po BC..oziroma je nekako 1,5-2 litra višja kot po BC-ju. Pa tudi "zmankovanju" na indikatorju količine goriva v bencincem tanku mi deluje malo zmedeno... Sploh ob daljši vožnji avtomobilu nekako ni jasno, zakaj količina goriva ne pada in jo potem nekako vseeno zmanjšuje...pa zopet vrača - ob teh trenutkih sem vedno vesel...
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po okt 21, 2013 5:10 pm

cc09 je napisal/-a:Računalnik (bencinski oz. od motorja) seveda ve koliko časa so injektorji odprti, saj jih on odpira, kdo pa drug? Pri plinu je isto, samo da plinski sistem prepreči, da bi se bencinski injektorji v resnici odpirali. Signal pa jim računalnik še zmeraj pošilja, in če je plin prav nastavljen, je ta čisto enako dolg pri vožnji na plin in na bencin. Računalnik ne dobi podatka, da so bili injektorji dlje časa odprti, ampak jih je sam odprl za dlje časa, ker mu je lamda sonda sporočila, da mešanca ni dobra. No, "odprl" pomeni seveda samo signal, na plinu se seveda v resnici ne odpirajo, računalnik samo misli da se.
Lambda sonda dela popravke, ampak ne ona direktno vpliva na injektorje, ampak preko računalnika, bencinskega, ta pa potem še na plinskega.


a si ti kdaj videl injektorske čase obenem ? oboje ? plinske in bencinske naenkrat?

no če bi jih bi ti bilo jasno o čem pišem..tako pa prosim da ne zavajaš ostalih forumašev z nekimi nepravilnimi mešanicami , ki jih korigira lambda sonda kao....

bencinski računalnik daje isti odpiralni čas neglede na to na kaj se voziš...samo časi na plinu so daljši za približno toliko , kot je plin manj kaloričen ... tko zdej pa nehaj stresat buče lepo prosim ...
plin je cnej k bencin
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Po okt 21, 2013 8:57 pm

Dej se nauči brat, potem pa piši, ok? To kar jaz pišem na tej strani sploh nima nobene veze s plinom, ampak sem napisal kako meri porabo potovalni računalnik. Ti si začel vpletat tam plin, kjer ga jaz sploh nisem omenjal.
In nisem napisal, da so odpiralni časi za plinske in bencinske injektorji enaki, ampak da je signal za bencinske injektorje enako dolg, če se voziš na plin ali na bencin, če je plin prav nastavljen. To sem napisal že takoj, to si napisal tudi ti, in če bi znal brat, bi to tudi prebral. Če pa potovalni računalnik pri vožnji na plinu kaže višjo porabo, pomeni, da je računalnik čase podaljšuje in nekaj najbrž ni prav. To v bistvu sploh nima nobene veze s plinom, isto se bi dogajalo, če bi naenkrat natočil nek zanič bencin ali kaj podobnega.

Lamda sonda je pa tam itak za okras, ne? Nima veze z ničemer, samo tolk da je ena stvar več za pokvarit, ne?

bencinski računalnik daje isti odpiralni čas neglede na to na kaj se voziš...samo časi na plinu so daljši za približno toliko , kot je plin manj kaloričen ... tko zdej pa nehaj stresat buče lepo prosim ..

Pri nekomu očitno ne, če mu kaže za 20% višjo porabo na plinu kot če se vozi na bencin. Kako dolgi so odpiralni časi na plinu je čisto nepomembno, jasno je samo da ne morejo bit krajši kot na bencinu, ker plinski računalnik ne vidi v prihodnost. No, teoretično bi bilo tudi to možno, samo smisla ne bi imelo.

če je plin nastavljen kot je treba bencinski računalnik nima pojma kaj se v resnici dogaja ... in v resnici ne more vedeti koliko časa so bili bencinski injektorji odprti ker so zaprti avto pa kar dela - torej bi moralo po tvoje vse skupaj ugasnit...

Če je plin nastavljen kot je treba, bencinski računalnik ve glih toliko kaj se dogaja kot pri vožnji na bencin. Kar se njega tiče se bencinski injektorji normalno odpirajo.

če na plinu kaže višjo porabo dobi verjetno podatek , da so bili injektorji odprti dalj časa .. ker pa mu podatki na lambda sondi štimajo - torej dobi motor pravilno mešanico - pač samo pokaže koliko goriva pokuri avto..

Od kod bi dobil podatek, da so injektorji dlje časa odprti? Ravno obratno je. Ker podatki z lamde ne štimajo, bencinski računalnik podaljšuje signal bencinskim injektorjem, da podatki z lamde spet štimajo (če ga plinski upošteva), ker je pa sam podaljšal čas odpiranje, sklepa da se je pokurilo več bencina, in zato kaže višjo porabo.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po okt 21, 2013 11:43 pm

cc09 je napisal/-a:Dej se nauči brat, potem pa piši, ok? To kar jaz pišem na tej strani sploh nima nobene veze s plinom, ampak sem napisal kako meri porabo potovalni računalnik. Ti si začel vpletat tam plin, kjer ga jaz sploh nisem omenjal.
In nisem napisal, da so odpiralni časi za plinske in bencinske injektorji enaki, ampak da je signal za bencinske injektorje enako dolg, če se voziš na plin ali na bencin, če je plin prav nastavljen. To sem napisal že takoj, to si napisal tudi ti, in če bi znal brat, bi to tudi prebral. Če pa potovalni računalnik pri vožnji na plinu kaže višjo porabo, pomeni, da je računalnik čase podaljšuje in nekaj najbrž ni prav. To v bistvu sploh nima nobene veze s plinom, isto se bi dogajalo, če bi naenkrat natočil nek zanič bencin ali kaj podobnega.

Lamda sonda je pa tam itak za okras, ne? Nima veze z ničemer, samo tolk da je ena stvar več za pokvarit, ne?

bencinski računalnik daje isti odpiralni čas neglede na to na kaj se voziš...samo časi na plinu so daljši za približno toliko , kot je plin manj kaloričen ... tko zdej pa nehaj stresat buče lepo prosim ..

Pri nekomu očitno ne, če mu kaže za 20% višjo porabo na plinu kot če se vozi na bencin. Kako dolgi so odpiralni časi na plinu je čisto nepomembno, jasno je samo da ne morejo bit krajši kot na bencinu, ker plinski računalnik ne vidi v prihodnost. No, teoretično bi bilo tudi to možno, samo smisla ne bi imelo.

če je plin nastavljen kot je treba bencinski računalnik nima pojma kaj se v resnici dogaja ... in v resnici ne more vedeti koliko časa so bili bencinski injektorji odprti ker so zaprti avto pa kar dela - torej bi moralo po tvoje vse skupaj ugasnit...

Če je plin nastavljen kot je treba, bencinski računalnik ve glih toliko kaj se dogaja kot pri vožnji na bencin. Kar se njega tiče se bencinski injektorji normalno odpirajo.

če na plinu kaže višjo porabo dobi verjetno podatek , da so bili injektorji odprti dalj časa .. ker pa mu podatki na lambda sondi štimajo - torej dobi motor pravilno mešanico - pač samo pokaže koliko goriva pokuri avto..

Od kod bi dobil podatek, da so injektorji dlje časa odprti? Ravno obratno je. Ker podatki z lamde ne štimajo, bencinski računalnik podaljšuje signal bencinskim injektorjem, da podatki z lamde spet štimajo (če ga plinski upošteva), ker je pa sam podaljšal čas odpiranje, sklepa da se je pokurilo več bencina, in zato kaže višjo porabo.


se ti oproščam ..po nesreči sem zgrešil temo...

kar se tiče povprečne porabe in njenega zvišanja na prikazovalniku ko avto vozi na plin ----- boš rekel , da imam 60.000km avto napačno nastavljen za 15% ??? misliš ali konkretno trdiš da je tako?

btw..dolžina odpiralnih časov plinskih injektorjev zna biti pogojena tudi s kakšnim drugim parametrom ... in časi plinskih injektorjev se lahko teoretično skrajšajo na minimum ---in ja prav lahko in tudi v praksi je izvedljivo to , da so časi plinskih injektorjev krajši kot bencnskih - to tvoje o prihodnosti je buča ( nekaj takega so poskušali trditi plineksovci pa jim ni uspelo)...

lej..če je avto na plinu nastavljen "v nulo" nima lambda nič več dela in korekcij kot na bencinu - se strinjaš?
torej mi prosim razloži , kako v tej situaciji potovalni računalnik kaže večje povprečje porabe goriva kot na bencinu ?
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mtl To okt 22, 2013 6:09 am

No, včeraj sem preveril LTFT, tako pri vožnji na plin kot bencin je le ta IDENTIČEN in to do decimalke. Porabe pa nisem preverjal, ker ni bilo okoliščin, ampak predvidevam, da mi kaže še vedno večjo na plinu :D .
Še več pametovanj na Mtl blog.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov