cc09 je napisal/-a:GregLPG je napisal/-a:Motor večino časa deluje v open loop, kar pomeni da tako lambda sonda kot katalizator opravljata v celoti svojo funkcijo. V tem primeru so izkoristki najboljši in emisije najmanjše.
Kadar pa pritisneš na plin oziroma bencin do konca gre avto v open loop. To pomeni, da lambda takrat ne dela in avto vbrizgava maksimalno nastavljeno količino bencina. Ta v tem primeru sploh morda ne zgori ves. Kar pomeni da ima pri nekaterih celo bolj hladilno funkcijo kot kaj drugega.
Problem pri plinu, pa nastane vedno pri delovanju na open loop, če avto ni dobro nastavljen oziroma sistem, ki je vgrajen ni dovolj zmogljiv. V tem primeru gre avto v »lean«, oziroma slabo mešanico torej, s tem pa se temperatura dvigne bistveno nad tisto pri zgorevanju bencina. Nekaterim se vam zato prižiga "check engine" lučka.
Beri, da boš kaj vedel.
Lamda sonda sicer seveda stalno dela, samo bencinski računalnik je ne upošteva več.
Kako lahko kaže več? Sej sem napisal. Ker v normalnem času ni spravil dosti plina v motor, je lamda sonda sporočila bencinskemu računalniku, da je mešanica preslaba, ta je podaljšal čas odpiranja (bencinskih) injektorjev, kar je prebral tudi plinski računalnik in povečal še čas na plinskih injektorjih, v tem podaljšanem času je pa očitno spravil zadosti plina v motor. Verjetno obstaja še kakšna druga razlaga.
Glede na to kako ti ogrevaš avto pozimi, se o
tvojem potovalnem računalniku itak brez veze pogovarjat. Čudno da sploh kaj kaže.In seveda so plinski časi lahko krajši. Lahko so tudi čisto fiksni, 2 ms pa konec, ne glede na to kaj pravi en ali drug računalnik. Ampak zakaj bi to delal?
Jaz sem razložil zakaj ti tako kaže,
če plin ni čisto prav nastavljen, če praviš da je prav nastavljen,
prosim, da TI razložiš zakaj ti računalnik tako kaže. Meni se ne sanja. Edino če zate prav nastavljen plin pomeni nekaj drugega kot zame. Pravilno nastavljen plin ne vpliva na delovanje bencinskega računalnika. Njegovi izhodni signali morajo bit pri vožnji na plin in na bencin popolnoma enaki.
Pri tebi očitno niso - ali pa razloži kako to da so, pa ti vseeno kaže drugačno porabo.Kasneje bom prilepil še kak link na to temo. Da ne bo kdo mislil, da sem si jaz to izmislil.
eh brez veze ... tolk se ven mečeš na koncu koncev pa ne veš odgovora na moje vprašanje ..
in sedaj ti mene sprašuješ zakaj ko si se zaplezal...
kdo od naju pa ne zna brati bodo pa sedaj lahko drugi presodili...ali naj jaz popravljam "gregLPG" ali ga boš ti - glede delovanja v open loop? vsaj preberi predno linkaš ali navajaš druge - ali pa popravi kar so oni narobe napisali...
in verjemi - plin je nastavljen v nulo... naprava je sposobna ob menjavi injektorjev za večje pokrivati hummerja s preko 400 konji - z enim in istim izparilcem ...
check engine ne sveti nikoli razen ob kontaktu pred zagonom motorja... in ne mešaj injektorskih časov z izhodnimi signali ...
če si pozabil prebrati govorim o xsari picasso , ki
ima potovalni računalnik..ne o balenotu 1996 letnik - ki jih nima nič!!!!!!!!zero , nada , niente ...in potemtakem tudi nič ne kaže..ne mešaj dveh različnih avtov prosim...
kae se ogrevanja tiče ni normalno pri balenotu...xsaro vozi žena ....vžge in odpelje ...
in če misliš da si s tem , ko si se naučil copy/paste pojedel vse znanje okoli plina v avtih na tem svetu - no pa naj bo...
in ja ..še zmeraj nudim vožnjo z balenotom ...staro kripo s skoraj 200.000km od tega 40.000 km na plinu ...ki ni obremenjen samo takrat , ko se vozim z motorjem .. prav tako tudi tebi - sicer ne zastonj a za eno kavo pa verjetno še imaš

ps. imam odgovor na vsa tvoja vprašanja :
misterija prins - think green , drive green - live green ...
