Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 To okt 22, 2013 6:31 am

lej..če je avto na plinu nastavljen "v nulo" nima lambda nič več dela in korekcij kot na bencinu - se strinjaš?
torej mi prosim razloži , kako v tej situaciji potovalni računalnik kaže večje povprečje porabe goriva kot na bencinu ?

Ja enako ja, ampak lamda ima v vsakem primeru stalno delo, ker stalno skače gor in dol, bencinski računalnik pa stalno popravlja čase. Če ti pri vožnji na plin bistveno drugače popravlja čase, potem ni 100% prav nastavljen. Koliko je to "bistveno" je pa težko rečt. Nekateri hočejo to spravit pod 5%, nekateri so srečni če je pod 10, koliko je kritično pa spet nihče ne ve. Itak problem nastane šele ko se lamda sonda ne upošteva več, računalnik pa ima podatke od takrat ko se je upoštevala, ti podatki so pa bolj slabi za naprej, če so bili popravki veliki.
Če ti kaže porabo 20% višjo, in toliko približno tudi več porabi plina, najbrž pomeni, da v tistem nepodaljšanem času plinski sistem ne našprica dovolj plina. Ker teh 20% več bi moral brez problema, in to bi bila (oz. je) čisto normalna poraba plina glede na bencin.

Ja, čas na plinskem injektorju je lahko krajši, teoretično, ampak če tak sistem sploh obstaja, mora imet še malo več podatkov kot samo čas bencinskega, v bistvu bi moral delat vse kar dela tudi bencinski računalnik. Ne vem če si bi ravno želel tak sistem v avtu, morda če bi bil narejen prav posebej za mojo mašino, in če to ne bi bila neka slovenska inovacija. Niti najbrž ne bi bilo posebne koristi od tega pri normalnih avtih.

mtl, in koliko je znašal LTFT? Od-do?
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš To okt 22, 2013 4:09 pm

cc09 je napisal/-a:
lej..če je avto na plinu nastavljen "v nulo" nima lambda nič več dela in korekcij kot na bencinu - se strinjaš?
torej mi prosim razloži , kako v tej situaciji potovalni računalnik kaže večje povprečje porabe goriva kot na bencinu ?

Ja enako ja, ampak lamda ima v vsakem primeru stalno delo, ker stalno skače gor in dol, bencinski računalnik pa stalno popravlja čase. Če ti pri vožnji na plin bistveno drugače popravlja čase, potem ni 100% prav nastavljen. Koliko je to "bistveno" je pa težko rečt. Nekateri hočejo to spravit pod 5%, nekateri so srečni če je pod 10, koliko je kritično pa spet nihče ne ve. Itak problem nastane šele ko se lamda sonda ne upošteva več, računalnik pa ima podatke od takrat ko se je upoštevala, ti podatki so pa bolj slabi za naprej, če so bili popravki veliki.
Če ti kaže porabo 20% višjo, in toliko približno tudi več porabi plina, najbrž pomeni, da v tistem nepodaljšanem času plinski sistem ne našprica dovolj plina. Ker teh 20% več bi moral brez problema, in to bi bila (oz. je) čisto normalna poraba plina glede na bencin.

Ja, čas na plinskem injektorju je lahko krajši, teoretično, ampak če tak sistem sploh obstaja, mora imet še malo več podatkov kot samo čas bencinskega, v bistvu bi moral delat vse kar dela tudi bencinski računalnik. Ne vem če si bi ravno želel tak sistem v avtu, morda če bi bil narejen prav posebej za mojo mašino, in če to ne bi bila neka slovenska inovacija. Niti najbrž ne bi bilo posebne koristi od tega pri normalnih avtih.

mtl, in koliko je znašal LTFT? Od-do?


kako pa lahko narediš , da se lmbda sonda "ne upošteva" ? odklopit je ne smeš ... v bencinskem računalniku je ne moreš negirati..torej ?

še zmeraj me zanima kako lahko - ne "če je " ampak je plin nastavljen v nulo - potovalni računalnik kaže povprečno porabo za zadnjih 35000km na plinu večjo za skoraj enak odstotek kot je dejanska procentualna višja poraba na plinu glede prej na bencinu...

a kako so časi plinskih injektorjev lahko krajši kot bencinskih ? kamot...sam ne bom povedal ker ni ravno legalno pa bi potem hoteli vsi to imet ... ni pa zdravo za agregat zato je bil to samo kratkotrajen poizkus na balenotu ..
plin je cnej k bencin
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: open loop - closed loop

Napisal/-a cc09 To okt 22, 2013 5:22 pm

GregLPG je napisal/-a:Motor večino časa deluje v open loop, kar pomeni da tako lambda sonda kot katalizator opravljata v celoti svojo funkcijo. V tem primeru so izkoristki najboljši in emisije najmanjše.
Kadar pa pritisneš na plin oziroma bencin do konca gre avto v open loop. To pomeni, da lambda takrat ne dela in avto vbrizgava maksimalno nastavljeno količino bencina. Ta v tem primeru sploh morda ne zgori ves. Kar pomeni da ima pri nekaterih celo bolj hladilno funkcijo kot kaj drugega.
Problem pri plinu, pa nastane vedno pri delovanju na open loop, če avto ni dobro nastavljen oziroma sistem, ki je vgrajen ni dovolj zmogljiv. V tem primeru gre avto v »lean«, oziroma slabo mešanico torej, s tem pa se temperatura dvigne bistveno nad tisto pri zgorevanju bencina. Nekaterim se vam zato prižiga "check engine" lučka.

Beri, da boš kaj vedel.
Lamda sonda sicer seveda stalno dela, samo bencinski računalnik je ne upošteva več.

Kako lahko kaže več? Sej sem napisal. Ker v normalnem času ni spravil dosti plina v motor, je lamda sonda sporočila bencinskemu računalniku, da je mešanica preslaba, ta je podaljšal čas odpiranja (bencinskih) injektorjev, kar je prebral tudi plinski računalnik in povečal še čas na plinskih injektorjih, v tem podaljšanem času je pa očitno spravil zadosti plina v motor. Verjetno obstaja še kakšna druga razlaga. Glede na to kako ti ogrevaš avto pozimi, se o tvojem potovalnem računalniku itak brez veze pogovarjat. Čudno da sploh kaj kaže.

In seveda so plinski časi lahko krajši. Lahko so tudi čisto fiksni, 2 ms pa konec, ne glede na to kaj pravi en ali drug računalnik. Ampak zakaj bi to delal?

Jaz sem razložil zakaj ti tako kaže, če plin ni čisto prav nastavljen, če praviš da je prav nastavljen, prosim, da TI razložiš zakaj ti računalnik tako kaže. Meni se ne sanja. Edino če zate prav nastavljen plin pomeni nekaj drugega kot zame. Pravilno nastavljen plin ne vpliva na delovanje bencinskega računalnika. Njegovi izhodni signali morajo bit pri vožnji na plin in na bencin popolnoma enaki. Pri tebi očitno niso - ali pa razloži kako to da so, pa ti vseeno kaže drugačno porabo.
Kasneje bom prilepil še kak link na to temo. Da ne bo kdo mislil, da sem si jaz to izmislil.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: open loop - closed loop

Napisal/-a plinaš To okt 22, 2013 8:02 pm

cc09 je napisal/-a:
GregLPG je napisal/-a:Motor večino časa deluje v open loop, kar pomeni da tako lambda sonda kot katalizator opravljata v celoti svojo funkcijo. V tem primeru so izkoristki najboljši in emisije najmanjše.
Kadar pa pritisneš na plin oziroma bencin do konca gre avto v open loop. To pomeni, da lambda takrat ne dela in avto vbrizgava maksimalno nastavljeno količino bencina. Ta v tem primeru sploh morda ne zgori ves. Kar pomeni da ima pri nekaterih celo bolj hladilno funkcijo kot kaj drugega.
Problem pri plinu, pa nastane vedno pri delovanju na open loop, če avto ni dobro nastavljen oziroma sistem, ki je vgrajen ni dovolj zmogljiv. V tem primeru gre avto v »lean«, oziroma slabo mešanico torej, s tem pa se temperatura dvigne bistveno nad tisto pri zgorevanju bencina. Nekaterim se vam zato prižiga "check engine" lučka.

Beri, da boš kaj vedel.
Lamda sonda sicer seveda stalno dela, samo bencinski računalnik je ne upošteva več.

Kako lahko kaže več? Sej sem napisal. Ker v normalnem času ni spravil dosti plina v motor, je lamda sonda sporočila bencinskemu računalniku, da je mešanica preslaba, ta je podaljšal čas odpiranja (bencinskih) injektorjev, kar je prebral tudi plinski računalnik in povečal še čas na plinskih injektorjih, v tem podaljšanem času je pa očitno spravil zadosti plina v motor. Verjetno obstaja še kakšna druga razlaga. Glede na to kako ti ogrevaš avto pozimi, se o tvojem potovalnem računalniku itak brez veze pogovarjat. Čudno da sploh kaj kaže.

In seveda so plinski časi lahko krajši. Lahko so tudi čisto fiksni, 2 ms pa konec, ne glede na to kaj pravi en ali drug računalnik. Ampak zakaj bi to delal?

Jaz sem razložil zakaj ti tako kaže, če plin ni čisto prav nastavljen, če praviš da je prav nastavljen, prosim, da TI razložiš zakaj ti računalnik tako kaže. Meni se ne sanja. Edino če zate prav nastavljen plin pomeni nekaj drugega kot zame. Pravilno nastavljen plin ne vpliva na delovanje bencinskega računalnika. Njegovi izhodni signali morajo bit pri vožnji na plin in na bencin popolnoma enaki. Pri tebi očitno niso - ali pa razloži kako to da so, pa ti vseeno kaže drugačno porabo.
Kasneje bom prilepil še kak link na to temo. Da ne bo kdo mislil, da sem si jaz to izmislil.


eh brez veze ... tolk se ven mečeš na koncu koncev pa ne veš odgovora na moje vprašanje ..
in sedaj ti mene sprašuješ zakaj ko si se zaplezal...
kdo od naju pa ne zna brati bodo pa sedaj lahko drugi presodili...ali naj jaz popravljam "gregLPG" ali ga boš ti - glede delovanja v open loop? vsaj preberi predno linkaš ali navajaš druge - ali pa popravi kar so oni narobe napisali...
in verjemi - plin je nastavljen v nulo... naprava je sposobna ob menjavi injektorjev za večje pokrivati hummerja s preko 400 konji - z enim in istim izparilcem ...
check engine ne sveti nikoli razen ob kontaktu pred zagonom motorja... in ne mešaj injektorskih časov z izhodnimi signali ...

če si pozabil prebrati govorim o xsari picasso , ki ima potovalni računalnik..ne o balenotu 1996 letnik - ki jih nima nič!!!!!!!!zero , nada , niente ...in potemtakem tudi nič ne kaže..ne mešaj dveh različnih avtov prosim...

kae se ogrevanja tiče ni normalno pri balenotu...xsaro vozi žena ....vžge in odpelje ...

in če misliš da si s tem , ko si se naučil copy/paste pojedel vse znanje okoli plina v avtih na tem svetu - no pa naj bo...

in ja ..še zmeraj nudim vožnjo z balenotom ...staro kripo s skoraj 200.000km od tega 40.000 km na plinu ...ki ni obremenjen samo takrat , ko se vozim z motorjem .. prav tako tudi tebi - sicer ne zastonj a za eno kavo pa verjetno še imaš =P

ps. imam odgovor na vsa tvoja vprašanja : misterija prins - think green , drive green - live green ... :D
plin je cnej k bencin
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 To okt 22, 2013 8:51 pm

Sej ti bi kaj odpisal, pa nimam pojma kaj si napisal, tako da nimam niti kaj dodat.
Tam se je pač zatipkal, kasneje tudi popravil, če se ne motim. Še zmeraj trikrat bolj razumljivo od tvojega bluzenja brez ene konkretne stvari.
Napisal sem dvakrat, pa bom še tretjič: računalnik ti kaže preveč, pa ne bi smel. En možen razlog je, da ti plinski sistem ne dostavi dovolj plina pravočasno. Če ti praviš, da to ni res, potem ti ponudi drugo razlago. Sigurno obstaja še kakšna, ampak ti nisi napisal še čisto nobene.
Tu je še link na največjega strokovnjaka za diagnostiko plinskih sistemov na Hrvaškem, kaj on pravi o potovalnem računalniku: https://sites.google.com/site/tidala10/ ... -kompjuter
Seveda pa ti veš bolje od njega.

in ne mešaj injektorskih časov z izhodnimi signali ...

Ne, to pa res ni za mešat...kar se bencinskega računalnika tiče, je to eno in isto. Tudi če plin dela pravilno, se bencinski računalnik obnaša popolnoma enako na bencin in na plin. Časi plinskih injektorjev so pa nekaj drugega, ampak za to debato čisto nepomembni, ker bencinski računalnik ne more vedet koliko časa so plinski odprti, hudiča, niti za bencinske ne more vedet - kar se njega tiče, so odprti toliko časa koliko jim je on ukazal, da naj bodo odprti. Če se je vmes vmešal plinski sistem sploh ni pomembno - če je plin pravilno nastavljen.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Sr okt 23, 2013 7:31 am

cc09 je napisal/-a:Sej ti bi kaj odpisal, pa nimam pojma kaj si napisal, tako da nimam niti kaj dodat.
Tam se je pač zatipkal, kasneje tudi popravil, če se ne motim. Še zmeraj trikrat bolj razumljivo od tvojega bluzenja brez ene konkretne stvari.
Napisal sem dvakrat, pa bom še tretjič: računalnik ti kaže preveč, pa ne bi smel. En možen razlog je, da ti plinski sistem ne dostavi dovolj plina pravočasno. Če ti praviš, da to ni res, potem ti ponudi drugo razlago. Sigurno obstaja še kakšna, ampak ti nisi napisal še čisto nobene.
Tu je še link na največjega strokovnjaka za diagnostiko plinskih sistemov na Hrvaškem, kaj on pravi o potovalnem računalniku: https://sites.google.com/site/tidala10/ ... -kompjuter
Seveda pa ti veš bolje od njega.

in ne mešaj injektorskih časov z izhodnimi signali ...

Ne, to pa res ni za mešat...kar se bencinskega računalnika tiče, je to eno in isto. Tudi če plin dela pravilno, se bencinski računalnik obnaša popolnoma enako na bencin in na plin. Časi plinskih injektorjev so pa nekaj drugega, ampak za to debato čisto nepomembni, ker bencinski računalnik ne more vedet koliko časa so plinski odprti, hudiča, niti za bencinske ne more vedet - kar se njega tiče, so odprti toliko časa koliko jim je on ukazal, da naj bodo odprti. Če se je vmes vmešal plinski sistem sploh ni pomembno - če je plin pravilno nastavljen.


sem šel pogledat pri katerem postu si - l.2010 ..beri naprej ...

torej po tvoje imam za cca.15% prenizek vbrizg plina ... če je to res jim bom na prins-u :g: .....
pa če je tako kot praviš mi ne kaže računalnik preveč - kaže točno .. le da je bencinski računalnik popravil bencinske čase ...

kar se bord kompa tiče : "Kod rada na plinu bord kompjuter nezna da motor radi na plinu i normalno očitava vremena ubrizgavanja kako kada radi na benzinu, pa tako izračunava potrošnju.
O kompliciranosti i zahtjevnosti ovog kompjutera možda najbolje govori podatak da servisni manual za citroenov BSI ima 240 stranica."
z gospodom diagnostikom se strinjam...
tukaj se pojavlja eno ključno vprašanje - katere čase dobi bencinski računalnik kot povratno informacijo??? glede na to izjavo " i normalno očitava vremena ubrizgavanja " ...
kot vemo gre signal iz bencinskega računalnika na bencinske injektorje pa potem čež plinsko elektroniko na plinske injektorje - le ti so odprti dalj časa kot bencinski !!! - cca 15% .. je tako?
in kateri čas odprtosti injektorja dobi bencinski računalnik kot povratno informacijo? tisto , ki jo je poslal na bencinski injektor ali dejanski čas odprtosti plinskega injektorja ? če se seveda strinjamo z gospodom diagnostikom da bencinski računalnik normalno "odčitava čase vbrizga" ?

no pa govorim o citroen xsari picasso - 240 strani samo o bord compu... :lol:
plin je cnej k bencin
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Sr okt 23, 2013 8:27 am

Nobene povratne informacije ni. Potovalni računalnik bere iz bencinskega za koliko časa je odprl injektorje, morda še kakšno drugo informacijo, kako točno gre to je najbrž različno od avta do avta, ampak bencinski injektorji so čisto pasivni in čisto nobene informacije ne pošiljajo nazaj. To piše tudi on. Board kompjuter odčitava iz ECU, ne iz injektorjev. Beri natančno, ne na pol.
Ali se mašina sploh vrti in kakšno je izgorevanje mora bencinski računalnik sklepat iz drugih senzorjev, ti mu pa morajo sporočat enake vrednosti pri vožnji na plin in na bencin.

Zakaj pa bi injektor sporočal kaj nazaj. Ko je signal aktiven, je injektor odprt, ko ni, pa ni. Konec. Ne more se potem injektor spet še enkrat sam odločat koliko časa bo v resnici odprt. Če se voziš na bencin seveda. Bencinski računalnik pa o plinu ne ve ničesar, niti ne sme vedet. Razen če je avto že v tovarni predelan. Da je plinski sistem prestregel signal in po svoje odprl plinske injektorje je za ECU čisto nevidno. Če je vse prav. Ti bom zvečer prilepil slikico točno kateri signali grejo po kateri žici v bencinski injektor, ti mi boš pa povedal po kateri žici injektor karkoli signalizira nazaj.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a esem Sr okt 23, 2013 11:48 am

Naj plinaš pogleda, koliko mu kaže pri vožnji na bencin in koliko pri v. na plin. Morda mu komp kaže enako in je tu problem (pri nenatančnem kompu)
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Sr okt 23, 2013 4:21 pm

cc09 je napisal/-a:Nobene povratne informacije ni. Potovalni računalnik bere iz bencinskega za koliko časa je odprl injektorje, morda še kakšno drugo informacijo, kako točno gre to je najbrž različno od avta do avta, ampak bencinski injektorji so čisto pasivni in čisto nobene informacije ne pošiljajo nazaj. To piše tudi on. Board kompjuter odčitava iz ECU, ne iz injektorjev. Beri natančno, ne na pol.
Ali se mašina sploh vrti in kakšno je izgorevanje mora bencinski računalnik sklepat iz drugih senzorjev, ti mu pa morajo sporočat enake vrednosti pri vožnji na plin in na bencin.

Zakaj pa bi injektor sporočal kaj nazaj. Ko je signal aktiven, je injektor odprt, ko ni, pa ni. Konec. Ne more se potem injektor spet še enkrat sam odločat koliko časa bo v resnici odprt. Če se voziš na bencin seveda. Bencinski računalnik pa o plinu ne ve ničesar, niti ne sme vedet. Razen če je avto že v tovarni predelan. Da je plinski sistem prestregel signal in po svoje odprl plinske injektorje je za ECU čisto nevidno. Če je vse prav. Ti bom zvečer prilepil slikico točno kateri signali grejo po kateri žici v bencinski injektor, ti mi boš pa povedal po kateri žici injektor karkoli signalizira nazaj.


ok bom počakal...

esem je napisal/-a:Naj plinaš pogleda, koliko mu kaže pri vožnji na bencin in koliko pri v. na plin. Morda mu komp kaže enako in je tu problem (pri nenatančnem kompu)

mu dam raje prav kot pa da bi naredil 100km na bencin ...za 5€ razlike grem jaz na malco ... :D
plin je cnej k bencin
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Sr okt 23, 2013 7:21 pm

Sej ne morem verjet, da je to sploh potrebno, res žalostno.
Tu vidiš konektor za injektor: http://www.ebay.com/itm/Fuel-Injector-C ... e8&vxp=mtr
Kot vidiš ima samo dva jezička not. Na enemu je stalno napetost, na drugem je pulz, ki ga spusti ECU, piše tu: http://www.picoauto.com/tutorials/fuel-injection.html
pa še marsikje, in itak je jasno, da po dveh žicah ne more it kaj dosti več kot napajanje in en signal. Nekateri imajo vmes še driver, da ne gre čez ECU tako velik tok kot ga rabi injektor, ampak to ni pomembno, tisto je samo eno stikalo.
Če imaš voljo pa lahko tu iščeš, če gre v ECU nazaj kak signal iz injektorjev: http://evoecu.logic.net/mirror/2g/ecupinout.html
Ali pa tu
http://www.taurusclub.com/forum/attachm ... ector2.jpg
http://www.taurusclub.com/forum/attachm ... ector1.jpg

Pa srečno.

In ne rabiš 100 km vozit na bencin. Dovolj je če najdeš ravno cesto in voziš konstantno, z istim gasom. Poraba ne sme skakat gor in dol če preklapljaš med bencinom in plinom.
 
Uporabniški avatar
Godward
Uporabnik
 
Prispevkov: 1379
Pridružen: So maj 05, 2007 11:16 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Godward Sr okt 23, 2013 8:11 pm

Je imel kdo podobno izkušnjo.... ? Škoda Fabia letnik 2011 1.2 (60KM - 3 cilindri) predelana na plin pri G-1. Po prevoženih 200 km se je prižgala lučka za pline. Od takrat avto tam ene 5-6 krat na "popravilu", nastavili so vbrizg, zamenjali injektore, priklapljali na računalnik, vendar vedno ista zgodba.
Renault 5 Campus 1.1/1.4 1992 - prodano
Renault Laguna 1.8 16V 2000 Fairway - prodano
Volvo S80 D5 2003 - prodano
Volvo S60 D5 2010 Summum avt.
Slika
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Nejko Sr okt 23, 2013 8:18 pm

Godward je napisal/-a:Je imel kdo podobno izkušnjo.... ? Škoda Fabia letnik 2011 1.2 (60KM - 3 cilindri) predelana na plin pri G-1. Po prevoženih 200 km se je prižgala lučka za pline. Od takrat avto tam ene 5-6 krat na "popravilu", nastavili so vbrizg, zamenjali injektore, priklapljali na računalnik, vendar vedno ista zgodba.


Lepo, da si prekinil prezplodno "prepucavanje"....

Pelji jim avto tja in jim ga pusti tam. Zahtevaj rent a car in naj zadevo uredijo...mislim, da bodo kar hitro... Ne nasedaj lepim besedam, kaj vse so naredili in bodi oster!
 
Uporabniški avatar
Godward
Uporabnik
 
Prispevkov: 1379
Pridružen: So maj 05, 2007 11:16 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Godward Sr okt 23, 2013 8:29 pm

avto sem že pustil tam enkrat 3 dni, dobil rent a car, vendar niso nič zrihtali.....
Renault 5 Campus 1.1/1.4 1992 - prodano
Renault Laguna 1.8 16V 2000 Fairway - prodano
Volvo S80 D5 2003 - prodano
Volvo S60 D5 2010 Summum avt.
Slika
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Sr okt 23, 2013 10:01 pm

cc09 je napisal/-a:Sej ne morem verjet, da je to sploh potrebno, res žalostno.
Tu vidiš konektor za injektor: http://www.ebay.com/itm/Fuel-Injector-C ... e8&vxp=mtr
Kot vidiš ima samo dva jezička not. Na enemu je stalno napetost, na drugem je pulz, ki ga spusti ECU, piše tu: http://www.picoauto.com/tutorials/fuel-injection.html
pa še marsikje, in itak je jasno, da po dveh žicah ne more it kaj dosti več kot napajanje in en signal. Nekateri imajo vmes še driver, da ne gre čez ECU tako velik tok kot ga rabi injektor, ampak to ni pomembno, tisto je samo eno stikalo.
Če imaš voljo pa lahko tu iščeš, če gre v ECU nazaj kak signal iz injektorjev: http://evoecu.logic.net/mirror/2g/ecupinout.html
Ali pa tu
http://www.taurusclub.com/forum/attachm ... ector2.jpg
http://www.taurusclub.com/forum/attachm ... ector1.jpg

Pa srečno.

In ne rabiš 100 km vozit na bencin. Dovolj je če najdeš ravno cesto in voziš konstantno, z istim gasom. Poraba ne sme skakat gor in dol če preklapljaš med bencinom in plinom.


ej sam res ..iz tega copy/paste pa lahko vsak laik na forumu razbere kje kako od kod in kam gredo signali ... super so tile linki...
bom zgleda res moral malce na servis pa da pogledajo ... sem spregledal..hvala!

Godward je napisal/-a:Je imel kdo podobno izkušnjo.... ? Škoda Fabia letnik 2011 1.2 (60KM - 3 cilindri) predelana na plin pri G-1. Po prevoženih 200 km se je prižgala lučka za pline. Od takrat avto tam ene 5-6 krat na "popravilu", nastavili so vbrizg, zamenjali injektore, priklapljali na računalnik, vendar vedno ista zgodba.


samo to mi je pa res čudno..glede na to , da trdijo da se naprava sama nastavi glede na bencin ... pa da so v firmi sami plinarji z dolgoletnim stažem ...
cc09 bi rekel , da je premalo zmogljiva za 20 konjičev po cilindru ( ali je mogoče 60 kw ? ) .. kar je navsezadnje tudi opcija ...

ok pustimo tistega patentiranega ki izumlja ekstremno nevarne naprave za dodatno mazanje ventilov - http://youtu.be/En2412qCLFQ

komentar : AMGlpg Pred 1 tednom
To je bilo označeno kot vsiljena vsebina
Do you connect the bottle on the gas pressure from the injector rail to the map sensor ??
This is not allowed and very dangerous.
Odgovori ·

1975xtc
1975xtc Pred 1 tednom
Indeed, it is not according to LPG regulations to install a valve saver system this way. Gas pressure is also on the bottle with valve saver liquid which creates a very hazardous situation! Such a system ought to be forbidden to be sold!
Odgovori · v odgovor na AMGlpg (Pokaži komentar)

to lahko samo en samomorilec iz zasede patentira...
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
rutenka
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: Če okt 19, 2006 2:54 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a rutenka Če okt 24, 2013 9:07 am

Nejko je napisal/-a:Pri meni nima veze plinsa poraba in poraba po BC..oziroma je nekako 1,5-2 litra višja kot po BC-ju. Pa tudi "zmankovanju" na indikatorju količine goriva v bencincem tanku mi deluje malo zmedeno... Sploh ob daljši vožnji avtomobilu nekako ni jasno, zakaj količina goriva ne pada in jo potem nekako vseeno zmanjšuje...pa zopet vrača - ob teh trenutkih sem vedno vesel...



Tudi pri meni je poraba cca 2l višja kot po BC. Tako da je če plinašu enaka naprava na drugem avtu kaže točno porabo, je verjetno nekaj razlik tudi od avta do avta.
lakom lačen hoče papico
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a pinny Če okt 24, 2013 11:57 am

Js se pa zdj vozim na benz, da bom vidu razliko med dejansko porabo plin - benz :mrgreen:.
Drugače mi pa BC kaže razliko med dejansko porabo plina in po BC včasih na 0,1 točno včasih pa za 1 liter razlike.
 
veqlargh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: To mar 05, 2013 7:41 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a veqlargh Pe okt 25, 2013 9:23 am

Glede BC in porab... se pravi, če meni ob vožnji na plin kaže porabo 6.6-6.8, dejanska računana poraba plina je ~8€, potem lahko sklepam kaj?
- da je mešanica plina prebogata?
- da mi BC kaže porabo, kot bi jo imel na bencin?

:D
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm Pe okt 25, 2013 10:12 am

Evo včeraj sem tankal 25.11l za 328 km. Se pravi je izračun porabe plina 7.655l/100km.
Potovalni računalnik pa mi kaže med 7.6 in 7.7. Kot kaže je to realen podatek in sem zelo zadovoljen. Prej mi je na bencin žrl 6.9l, računal sem da bo na plin cca 8l, tako da sem res zadovoljen. Povečanje porabe plina glede na bencin je 11% (mašina 1.4 100KM).

Edino kar me je zmotilo, ko sem tankal plin in držal gumb je prišel do cca 24l in vrgel ven, nato sem ponovno pritisnil gumb in je teklo po 0.01l, tako da sem natankal še za dober liter plina, pa bi še šlo notri, vendar zelooooo počasi. A je to OK, oz kako je s tem ?
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Pe okt 25, 2013 11:15 am

Glede BC in porab... se pravi, če meni ob vožnji na plin kaže porabo 6.6-6.8, dejanska računana poraba plina je ~8€, potem lahko sklepam kaj?

Nič kaj dost. Pomembno je kaj ti kaže računalnik če se voziš na plin in na bencin, kazat mora približno enako. Koliko ti v resnici porabi plina nima kaj dosti veze s tem kaj ti kaže računalnik.
Če je to slučajno enako, je to res samo slučajno. Recimo ko se voziš z mrzlim motorjem, je poraba (bencina) velika, ko se ogreje, je pa poraba nižja, in takrat se voziš na plin. Računalnik kaže povprečje vsega tega, na črpalki pa lahko izračunaš samo tisti del, ki si ga v resnici odvozil na plin.

Če kaže računalnik približno porabo plina, bi jaz rekel, da se tak avto veliko vozi s hladnim motorjem, oz. na kratke relacije. Če se bi več vozil z ogretim, bi poraba na računalniku padla, poraba plina pa narasla, in nastala bi razlika.
 
veqlargh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: To mar 05, 2013 7:41 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a veqlargh Pe okt 25, 2013 11:36 am

Tx, cc09.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov