
Cash je napisal/-a:Hočeš reči, da v mojem primeru, ko imam xenon vezan brez releja, bi bolje svetilo, ča bi dodal rele (sem ga dobil poleg) al kako to misliš
ghostrider je napisal/-a:[Največ pove zadnji odstavek in moj podpis.
Aja, če pa je stvar brez preklopnega releja, pomeni, da je vezana na stikalo od luči, kar pa v primerjavi z uporabo releja ni nič kaj kvaliteti podobno. Stvar bi lahko razložil na laboratorijskem primeru iz faksa, vendar zna na tem forumu postati stvar dokaj kompleksna in se na ta nivo ne mislim spuščati.
Lp
Sh3bO je napisal/-a:Polooo je napisal/-a:A lahko en paste-a ta zakon, kjer je to opredeljen??
Iskati se mi ne da, drugače je pa to evropska direktiva ECE 45 in ECE 48.
dCi je napisal/-a:Mene pa zanima, če je že kdo vgrajeval xenon kit v novega megana (letnik 2004). Ali so kakšne težave s priklopom in pritrditvijo balasta, glede na to da je dostop do žarnic skozi odprtino v koloteku in na skozi pokrov motorja... hvala
shelton je napisal/-a:Tudi, če boš uporabil rele, ti le-ta ne bo ničesar rešil, saj se visokofrekvenčne motnje širijo tudi po skupni masi, torej tudi preko akumulatorja.
LP
ghostrider je napisal/-a:shelton je napisal/-a:Tudi, če boš uporabil rele, ti le-ta ne bo ničesar rešil, saj se visokofrekvenčne motnje širijo tudi po skupni masi, torej tudi preko akumulatorja.
LP
Zaradi takih in temu podobnih izjav nisem hotel posebej pisat zakaj je dobro imet rele. Zaradi inštalacije ga je pametno imet za ksenonke, kakor tudi za veliko drugih naprav v avtomobilu, ki jih vgrajujejo v tovarni že ob izdelavi. Zaupam profesorjevim izjavam in na tem področju ne mislim odkrit tople vode, zato sem ga vgradil tudi sam , čeprav to baje po vaših izjavah ni potrebno. Argumentiral bi tudi tole: Skupna masa je pripeta tudi na vse druge porabnike, ki prav tako ustvarjajo motnje (razni motorčki), ki spreminjajo, vplivajo na napetost, kakor balast. Ravno tako pa se tudi ti prožijo z releji. Pomoje, da v fabrki že vedo zakaj in je na tem forumu bedno sploh še kaj razglablat v tej smeri. Okoli audija pa lahko rečem samo to, da bo treba poklicat Mulderja iz x fajlov. Bo on zrihtal.
Cash, kot sem že povedal je rele zraven samo za varovanje inštalacije in sigurnejšega delovanja balasta, saj je sigurno bolje, da je balast priklopljen direkt na akomulator, kot preko raznih stikal, sponk, varoval, žic... Če pa te zanima zakaj:predstavljaj si za tem dvopičjem še en odstavek, katerega se mi ne ljubi pisat zato, da bo v kasnejših postih opljuvan.
007mike je napisal/-a:Saj sem prebral celo debato, mi je vzelo skoraj dve uri![]()
![]()
Videl sem poste za KAIXEN, noben pa ni omenil BOSCH-a.
Po forumu brska: Google [Bot] in 10 gostov