Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Sr jan 24, 2007 8:31 am

Hočeš reči, da v mojem primeru, ko imam xenon vezan brez releja, bi bolje svetilo, ča bi dodal rele (sem ga dobil poleg) al kako to misliš :roll:
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider Sr jan 24, 2007 10:19 am

Cash je napisal/-a:Hočeš reči, da v mojem primeru, ko imam xenon vezan brez releja, bi bolje svetilo, ča bi dodal rele (sem ga dobil poleg) al kako to misliš :roll:


Sveti isto, fora je samo v inštalaciji (stikala, kontakti na varovalkah, elektro omarica, sploh računalnik(prej navedeni problemi, ki jih niso mogli rešit v audi A3 )), na katero lahko vplivajo določeni prehodni pojavi, saj je balast neke vrste visokonapetostni generator in nazaj v inštalacijo pošilja določene motnje, kar ni dobro za stikala, kontakte, računalnik...(četudi je kit Kaixenove kvalitetne izdelave)Če pa imaš stvar napajano iz akumulatorja in ti kabel od luči pošilja samo signal za vklop napajanja, pa gredo vse motnje preko akomulatorja, ki pa te višjeharmonske komponente brez problemov izniči. Naprej ne bi rad več pisal, saj se lahko potem najde kopica pametnjakovičev, ki začnejo nabijat o milion drugih stvareh, kot je to tukaj v navadi.
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Sr jan 24, 2007 10:33 am

Hvala lepa, si bom kr še rele zmontiru vmes.
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Sr jan 24, 2007 12:06 pm

Ravno sem hotel napisati, da bi vezava napajanja vžigalnikov xenon luči preko relejev direktno iz akumulatorja morala rešiti tudi težave pri novejših avtomobilih. Sicer mora pa hiter pogled z osciloskopom pri vklopu xenona veliko povedati.
Slika
 
Uporabniški avatar
shelton
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: To nov 16, 2004 1:53 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a shelton Sr jan 24, 2007 3:55 pm

ghostrider je napisal/-a:[Največ pove zadnji odstavek in moj podpis. :roll:
Aja, če pa je stvar brez preklopnega releja, pomeni, da je vezana na stikalo od luči, kar pa v primerjavi z uporabo releja ni nič kaj kvaliteti podobno. Stvar bi lahko razložil na laboratorijskem primeru iz faksa, vendar zna na tem forumu postati stvar dokaj kompleksna in se na ta nivo ne mislim spuščati.

Lp


Tudi, če boš uporabil rele, ti le-ta ne bo ničesar rešil, saj se visokofrekvenčne motnje širijo tudi po skupni masi, torej tudi preko akumulatorja. Torej ti uporaba releja v tem primeru ne nardi nobene razlike. Rešitev je ustrezen folijski ali keramični kondenzator na dovodu ali pa galvanska ločitev napajanja xenon kita od napajalnega dela (v tem primeru akumulatorja). Če ima kit oziroma balast oznako E13, potem je moral prestati določen EMC test (kar vključuje visokofrekvenčne motnje). Tle potem nastanejo razlike med kiti.

Originalna napeljava za luči v avtomobilu je drugače tako ali tako vezana preko releja, tako bi bil dodaten rele z dodatno napeljavo smiseln le pri močeh, ki so višje od 55W, visokofrekvenčnih motenj pa rele ne preprečuje.

LP
 
Uporabniški avatar
ga-ma
Novinec
 
Prispevkov: 448
Pridružen: Sr jul 28, 2004 9:48 am

Napisal/-a ga-ma Sr jan 24, 2007 5:47 pm

na audijih so bili montirani tudi releji, pa je bila vseeno panika. tko da ma shelton prav.
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Sr jan 24, 2007 9:52 pm

Dejte mi povedat, zakaj točno se daje rele vmes, kateri pride poleg :roll:
Mogoče zaradi nihanj v napetost, kar bi za posledico ugasnilo žarnico in rele to prepreči, ker sta žarnici vezani direkt na baterijo al je kšna druga finta?
Zadnjič spremenil Cash, dne Sr jan 24, 2007 11:22 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Master7
Novinec
 
Prispevkov: 257
Pridružen: To jun 08, 2004 11:30 am
Kraj: Okolica Ljubljane

Napisal/-a Master7 Sr jan 24, 2007 11:15 pm

Sh3bO je napisal/-a:
Polooo je napisal/-a:A lahko en paste-a ta zakon, kjer je to opredeljen??

Iskati se mi ne da, drugače je pa to evropska direktiva ECE 45 in ECE 48.


Izvoli pa najdi, vsi nabijate v prazno, da bi pa kdo kaj konkretnega nalimal pa nič. V spodnjih linkih imaš čisto vse kar je EU sprejal o žaromaeti s tehnologijo elktričnega praznjenja. Prav nikjer ni izrecno napisano, da potrebuješ pranje žarometov ter avtomatsko uravnavanje snopa. Vsaj jaz nisem našel. :lol:

http://eur-lex.europa.eu/smartapi/cgi/sga_doc?smartapi!celexplus!prod!DocNumber&type_doc=Directive&an_doc=1999&nu_doc=17&lg=sl

http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/site/en/oj/2001/l_170/l_17020010625en01090158.pdf

Mogoče pa celo kaj najdeš pa sem jaz spregledal! :P
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo Če jan 25, 2007 12:54 am

dCi je napisal/-a:Mene pa zanima, če je že kdo vgrajeval xenon kit v novega megana (letnik 2004). Ali so kakšne težave s priklopom in pritrditvijo balasta, glede na to da je dostop do žarnic skozi odprtino v koloteku in na skozi pokrov motorja... hvala


Da se. Jst mam. Ampak moras dol dobit odbijas in zaromete potem pa ni panike. drugace pozabi. Vseskup je 20minut dela na megiju.
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
 
Uporabniški avatar
ghostrider
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po jan 23, 2006 10:37 am
Kraj: kva te boli ku...

Napisal/-a ghostrider Če jan 25, 2007 1:01 am

shelton je napisal/-a:Tudi, če boš uporabil rele, ti le-ta ne bo ničesar rešil, saj se visokofrekvenčne motnje širijo tudi po skupni masi, torej tudi preko akumulatorja.
LP


Zaradi takih in temu podobnih izjav nisem hotel posebej pisat zakaj je dobro imet rele. Zaradi inštalacije ga je pametno imet za ksenonke, kakor tudi za veliko drugih naprav v avtomobilu, ki jih vgrajujejo v tovarni že ob izdelavi. Zaupam profesorjevim izjavam in na tem področju ne mislim odkrit tople vode, zato sem ga vgradil tudi sam , čeprav to baje po vaših izjavah ni potrebno. Argumentiral bi tudi tole: Skupna masa je pripeta tudi na vse druge porabnike, ki prav tako ustvarjajo motnje (razni motorčki), ki spreminjajo, vplivajo na napetost, kakor balast. Ravno tako pa se tudi ti prožijo z releji. Pomoje, da v fabrki že vedo zakaj in je na tem forumu bedno sploh še kaj razglablat v tej smeri. Okoli audija pa lahko rečem samo to, da bo treba poklicat Mulderja iz x fajlov. Bo on zrihtal.
Cash, kot sem že povedal je rele zraven samo za varovanje inštalacije in sigurnejšega delovanja balasta, saj je sigurno bolje, da je balast priklopljen direkt na akomulator, kot preko raznih stikal, sponk, varoval, žic... Če pa te zanima zakaj:predstavljaj si za tem dvopičjem še en odstavek, katerega se mi ne ljubi pisat zato, da bo v kasnejših postih opljuvan.
Svaki čedo svoga konja hvali!
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo Če jan 25, 2007 1:05 am

Resitev problemov ki se pojavljajo na dolocenih avtih (prej omenjeni A3 in passat) je v Xetronic Digital Xenon Kitu. Njegova posebnost je da ima popolnoma elektronski vzig in delovanje balasta. zadeva je ze dokaj stara ampak je dost draga. taki balasti so narejeni glih zaradi problemov pri elektroniki na dolocenih avtih.
En izmed problemov je tudi pri racunalnikih ki belezijo pokvarjeno/e zarnico, to pa delajo tako da merijo tok. Ker je tukaj poraba 35W namesto 55W je tudi toka manj in zato jih bega.


@ghostrider: mislim da sm tukaj dovolj napisal, da se vidi da res nekaj vem o HID. Ti pa si me krivo razumu; napisal sem da se je kaixen pokazal boljsi od drugih kitov, tam kjer ostali dobro ne sedejo oz. svetijo povsod.
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo Če jan 25, 2007 1:12 am

Sej so zarometi itak zvezani prek releja ze tovarnisko. zakaj bi potem dodajal se en rele. Potem mas Akumulator - stikalo - rele - rele -zaromet.

Rele pride v postev tam kjer ga ni (mogoce kaki starejsi avti).
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
 
Uporabniški avatar
shelton
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: To nov 16, 2004 1:53 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a shelton Če jan 25, 2007 1:17 pm

ghostrider je napisal/-a:
shelton je napisal/-a:Tudi, če boš uporabil rele, ti le-ta ne bo ničesar rešil, saj se visokofrekvenčne motnje širijo tudi po skupni masi, torej tudi preko akumulatorja.
LP


Zaradi takih in temu podobnih izjav nisem hotel posebej pisat zakaj je dobro imet rele. Zaradi inštalacije ga je pametno imet za ksenonke, kakor tudi za veliko drugih naprav v avtomobilu, ki jih vgrajujejo v tovarni že ob izdelavi. Zaupam profesorjevim izjavam in na tem področju ne mislim odkrit tople vode, zato sem ga vgradil tudi sam , čeprav to baje po vaših izjavah ni potrebno. Argumentiral bi tudi tole: Skupna masa je pripeta tudi na vse druge porabnike, ki prav tako ustvarjajo motnje (razni motorčki), ki spreminjajo, vplivajo na napetost, kakor balast. Ravno tako pa se tudi ti prožijo z releji. Pomoje, da v fabrki že vedo zakaj in je na tem forumu bedno sploh še kaj razglablat v tej smeri. Okoli audija pa lahko rečem samo to, da bo treba poklicat Mulderja iz x fajlov. Bo on zrihtal.
Cash, kot sem že povedal je rele zraven samo za varovanje inštalacije in sigurnejšega delovanja balasta, saj je sigurno bolje, da je balast priklopljen direkt na akomulator, kot preko raznih stikal, sponk, varoval, žic... Če pa te zanima zakaj:predstavljaj si za tem dvopičjem še en odstavek, katerega se mi ne ljubi pisat zato, da bo v kasnejših postih opljuvan.


Brez zamere, pa kaj si ti hodu na faks/šolo oziroma mimo tega? :roll: Če si le malo štromarja, bi lahko vedel, da rele ni nič drugega kot stikalo.

Verjamem, da ti je profesor pravilno razložil, sprašujem pa se, če si sploh razumel njegov odgovor. Še enkrat - visokofrekvenčne motnje ti lahko odpravi le filter in pod nobenim pogojem navadni rele! Večina novejših avtomobilov ima neke vrste filter že predvgrajen, tako da se povratni vplivi teh motenj čim bolj zmanjšajo.

V avtu so tako ali tako vsi večji porabniki priključeni preko relejev. Zakaj? Zato, da ti ne preklapljaš 10 oziroma 15A toka direktno s stikalom na armaturni plošči (kjer imaš na voljo nekaj mA), temveč to stikalo služi le kot krmilni vhod releja. Torej, če je rele že vgrajen, nima nobenega smisla delat še ene napeljave z novim relejem.

Nova napeljava z relejem je smiselna le pri avtomobilih z slabšo oziroma dotrajano inštalacijo, oziroma pri tistih, ki imajo kakšne omejitve napajanja ipd.

Verjemi, vse moje informacije so preverjene, tako da ne nabijam tja v en dan ;)

Za vse, ki bi radi vedeli, kako deluje rele - delovanje releja.
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo Če jan 25, 2007 2:29 pm

Shelton PODPISEM!!!
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
 
Uporabniški avatar
007mike
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Če jan 25, 2007 7:36 pm

Napisal/-a 007mike Če jan 25, 2007 7:40 pm

Kaj pravite na te tri kit-e, za kirga bi se odločili in zakaj? :?: :?:

http://www.bolha.com/oglas1942462

http://www.bolha.com/oglas2123344

http://www.bolha.com/oglas2129871

lp mike
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8420
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron Če jan 25, 2007 7:48 pm

non-stop tumbamo ze o KAIXEN-u kaksni so + poglej si mal poste nazaj
pa dobrodosel na forumu
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
007mike
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Če jan 25, 2007 7:36 pm

Napisal/-a 007mike Če jan 25, 2007 7:58 pm

Saj sem prebral celo debato, mi je vzelo skoraj dve uri :lol: :lol:
Videl sem poste za KAIXEN, noben pa ni omenil BOSCH-a.
 
Uporabniški avatar
DonFilipo
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Pe okt 22, 2004 5:20 pm
Kraj: 18S; 172W - najdi na karti

Napisal/-a DonFilipo Če jan 25, 2007 8:06 pm

007mike je napisal/-a:Saj sem prebral celo debato, mi je vzelo skoraj dve uri :lol: :lol:
Videl sem poste za KAIXEN, noben pa ni omenil BOSCH-a.


Sigurno je bilo napisano ker sm jst napisal. Pa še enkrat Bosch NE DELA kitov!!! Niti Phillips, ne Hella, ne Valeo. Oni delajo izkljucno OEM. To so no-name izdelki na katere se lima nalepka. Pozabi!
--= Hasta La Vista Don =---

Impreza STi 330 SE
440i
R1200 RT
 
Uporabniški avatar
shelton
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: To nov 16, 2004 1:53 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a shelton Če jan 25, 2007 8:11 pm

Kitajci delajo kite z lažnimi oznakami, npr. Bosch. Na škatli piše celo BOSCH SUPER - tko ko na Boschevih svečkah :lol:

Drgač pa tko kot je reku Don.
 
Uporabniški avatar
007mike
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 3
Pridružen: Če jan 25, 2007 7:36 pm

Napisal/-a 007mike Če jan 25, 2007 8:21 pm

Hvala za tako hitre odgovore. Sem se odločil za KAIXEN ;)

Ko zmontiram, pa poročam kako sem zadovoljen, mogoče pripopam še kakšno slikco :D
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 10 gostov