Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš So nov 16, 2013 2:53 pm

Avtocona je napisal/-a:
Pozdravljen,
Drugače je pa pri diesel vozilih tako, da jih je načeloma možno predelati ampak ti sistemi omogočajo samo, da zraven nafte doda določen odstotek avtoplina. Se pravi vozilo še vedno kot primarno gorivo uporablja diesel avtoplin pa dodaja zraven. Tako da v tem primeru je prihranek praktično ničen.

lp


pri dizel vozilih ali dizel avtomobilih - mislim na ničen prihranek ? pri avtih se računica ne izide ..

pri kamionih pa se .... če je poraba 30l dizla in povprečno nadomeščaš 20% nafte s plinom je to 6 x 0.55€ = 3,30€ na 100km prihranka ... glede na to da špedicija vozi povprečno nekje nad 100.000km letno je to od novega kamiona 5 letni prihranek 16.500€ ..res zanemarljivo in ekonomsko neupravičena investicija..
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
Zmaj78
Novinec
 
Prispevkov: 478
Pridružen: To avg 23, 2005 2:51 pm
Kraj: Mazda Mx-6 2.5i 24v LPG

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Zmaj78 So nov 16, 2013 3:04 pm

Zanimivo bi bilo še izvedeti kolikšen bi bil strošek vgradnje LPG sistema v tovorno vozilo, ker je verjetno strošek nekajkrat večji od tistega za osebna vozila. :)
 
gasolinedream
Uporabnik
 
Prispevkov: 1039
Pridružen: Po nov 29, 2010 10:07 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a gasolinedream So nov 16, 2013 4:33 pm

16,5k€ se ne sliši malo. Treba pa je računat da si tovorno vozilo ne sme privoščit trzanja in tresenja ki se pojavlja kot pogosto v tej temi. Pri taki teži je to lahko precej nevarno. Drugo, par dni čakanja v 5 letih (recimo 1x letno in vgradnja), lahko podjetje stane krepko več kot 16,5k€.

Tretje dejstvo pa je to, da ni prostora za plinsko napravo, če pa se najde pa se niti ne more primerjat z nekaj 100 literskimi tanki za dizelsko gorivo. Niti nima tovornjak dostopa do vseh LPG črpalk (niso ravno spotoma).
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš So nov 16, 2013 5:36 pm

gasolinedream je napisal/-a:16,5k€ se ne sliši malo. Treba pa je računat da si tovorno vozilo ne sme privoščit trzanja in tresenja ki se pojavlja kot pogosto v tej temi. Pri taki teži je to lahko precej nevarno. Drugo, par dni čakanja v 5 letih (recimo 1x letno in vgradnja), lahko podjetje stane krepko več kot 16,5k€.

Tretje dejstvo pa je to, da ni prostora za plinsko napravo, če pa se najde pa se niti ne more primerjat z nekaj 100 literskimi tanki za dizelsko gorivo. Niti nima tovornjak dostopa do vseh LPG črpalk (niso ravno spotoma).


in koliko dizlov/ tovornjakov s trzanjem in tresenjem je že bilo omenjenih v tej temi ????

servis za plinsko napravo delajo isti mehaniki ki delajo tudi reden servis na motorju le s to razliko , da so za opravljanje plinskega servisa usposobljeni s strani vgrajevalca ...

nekaj teorije si pa lahko prebereš tule : http://www.prinsautogas.com/en/products ... ystem.html

to s črpalkami ti dam prav ... a glede na to , da se dodaja v povprečju cca.20% plina to znese 6-7 l na 100km... torej plinski tanki , ki držijo 200l plina zadoščajo za približno 3000km radiusa - na tako razdaljo se ob sedanji tehnologiji da prav lepo tankati ali pa samo dotankati plin ...

pa še link do brošure http://www.prinsautogas.com/view_attach ... nglish.pdf

in kar je najbolj zanimivo - kriza in okoljevarstvo je pri nas še na zelo nizkem nivoju - navajajo pa se točno isti argumenti kot si jih navedel ti...
v kar nekaj evropskih državah bi se ob tvojih besedah marsikateri prevoznik valjal po tleh od smeha ...
plin je cnej k bencin
 
gasolinedream
Uporabnik
 
Prispevkov: 1039
Pridružen: Po nov 29, 2010 10:07 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a gasolinedream So nov 16, 2013 6:21 pm

Omenjenih je bilo kar nekaj problemov z plinskimi napravami. Jaz si recimo ne bi želel imeti teh problemov, sploh pa ne z tujim vozilom (vrednim še pa še denarja), nekje v tujini, kjer pride še do jezikovnih preprek. V primeru da bi plinska naprava nagajala (oz. bila narobe nastavljena), se tukaj ne govori o 50-100km vožnji do prvega znanega mehanika.

Servis za plinsko napravo z istim mehanikom/servisem? Večina "resnih/večjih" transport podjetij ima svoje serviserje, ki tega niso vešči. Izobraževanje je spet problem, kot vemo, gre za tehnični poklic kjer ni dovolj iti na 2 predavanja ali pobrskati preko interneta.

Tudi trg je zahteven, minute lahko stanejo še pa še denarja in nekaj večjih zamud lahko vodi do menjave transportnega podjetja za drugega.


v kar nekaj evropskih državah bi se ob tvojih besedah marsikateri prevoznik valjal po tleh od smeha ...

In kaj potem? V marsikateri evropski državi pa bi se nasmenil ob tem kar si napisal ti. Dejstvo je da ne jaz ne ti nimava neke realne podlage da bi to lahko komentirala, samo nisem pa mogel bit tiho ob taki črnobeli propagandi (reklamna brošura? seveda da bodo notri napisane samo pozitivne stvari) kot jo zganjaš ti. Saj zdaj mi je malo žal da sem začel, in se bom odstranil iz debate.

lp, M.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš So nov 16, 2013 8:10 pm

gasolinedream je napisal/-a:Omenjenih je bilo kar nekaj problemov z plinskimi napravami. Jaz si recimo ne bi želel imeti teh problemov, sploh pa ne z tujim vozilom (vrednim še pa še denarja), nekje v tujini, kjer pride še do jezikovnih preprek. V primeru da bi plinska naprava nagajala (oz. bila narobe nastavljena), se tukaj ne govori o 50-100km vožnji do prvega znanega mehanika.

Servis za plinsko napravo z istim mehanikom/servisem? Večina "resnih/večjih" transport podjetij ima svoje serviserje, ki tega niso vešči. Izobraževanje je spet problem, kot vemo, gre za tehnični poklic kjer ni dovolj iti na 2 predavanja ali pobrskati preko interneta.

Tudi trg je zahteven, minute lahko stanejo še pa še denarja in nekaj večjih zamud lahko vodi do menjave transportnega podjetja za drugega.


v kar nekaj evropskih državah bi se ob tvojih besedah marsikateri prevoznik valjal po tleh od smeha ...

In kaj potem? V marsikateri evropski državi pa bi se nasmenil ob tem kar si napisal ti. Dejstvo je da ne jaz ne ti nimava neke realne podlage da bi to lahko komentirala, samo nisem pa mogel bit tiho ob taki črnobeli propagandi (reklamna brošura? seveda da bodo notri napisane samo pozitivne stvari) kot jo zganjaš ti. Saj zdaj mi je malo žal da sem začel, in se bom odstranil iz debate.

lp, M.

čisto na kratko bom povzel...

tukaj še niti enkrat niso bili omenjeni problemi s plinskimi napravami na dizlih..

kar se tiče evrope obstajajo mreže pooblaščenih serviserjev .. med njimi je pogovorni jezik angleščina kar dejansko ne predstavlja jezikovnih preprek ... servisna mreža je lahko preko interneta povezana online ter se tako poskrbi za odpravljanje napak na daljavo ... po klicu iz slovenije lahko gre v nemčiji najbližji pooblaščen serviser "na dom" in obratno ..mah brez veze razlagat - tako kot pri 24 urni asistenci proizvajalcev avtomobilov je ...
pa še to - pooblaščen serviser proizvajalca vozila lahko locira s testerjem napako in tudi lahko določi ali je napaka na strani vozila ali pa na strani plinske naprave -- če je tehnično dovolj izučen seveda in po domače "obvlada" -recimo da CAN BUS ni javni prevoz za pločevinke pa to...

v primeru nepravilnega delovanja plinske naprave in potrebe po mehanskem odpravljanju napake se lahko preklopi na prvotno gorivo - ne morš verjet ampak s pritiskom na gumb.. in potrebna je kakšna minuta , da se z vmesnikom fizično prekine stik med plinsko napravo ter tokokrogom vozila...

resna - večja prevozniška podjetja imajo zaposlene svoje mehanike ..mehaniki so tehnično podkovani in mehanik je tehnični poklic ! če rabi mehanik , ki je izučen za popolno servisiranje , vzdrževanje ter popravilo tovornjaka več kot en dan šolanja za izučitev kako opraviti redni servis na plinski napravi -- no če rabi več je najbolje , da gre prodajat žemlje ali pa bižuterijo ...

dejstvo je , da ti ne moreš trditi zame , da nimam realne podlage za komentiranje ..pa vseeno če je to res ali pa ni ...to lahko ti trdiš samo zase...

ok ..črnobela reklama ...pač v dveh avtih vozim plin - v enem dobrih pet let in v drugem dobre štiri leta .. brez problemov .. je pač prins in s tem sem zadovoljen kot so tudi nekateri ostali z drugimi napravami ... linkanje je pa zato ker pač vsak po svoje ve kaj kje piše ... in ja imaš prav - načeloma je vsako linkanje neka vrsta reklame - samo o tem bi se dalo pa razpredati v nedogled ...

zakaj pa ti ne prilimaš kakšnega linka od proizvajalca tvoje plinske naprave v avtu ? aja nimaš je ... no tukaj pa tudi meni zmanjka .. pa srečne bencinske kilometre ti želim ...
plin je cnej k bencin
 
Jerry007
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Če sep 30, 2010 11:59 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Jerry007 Ne nov 17, 2013 10:47 am

mtl je napisal/-a:A ti potem prehitro preklopi na plin in uparevanje ne deluje pravilno zaradi prenizke temperature?

Verjetno. Se bo potrebno dogovoriti o obisku monterja ter če se da kaj nastavit.
 
Uporabniški avatar
Zmaj78
Novinec
 
Prispevkov: 478
Pridružen: To avg 23, 2005 2:51 pm
Kraj: Mazda Mx-6 2.5i 24v LPG

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Zmaj78 Ne nov 17, 2013 11:17 am

Jerry, v tem primeru, bolj ko bo mraz v naslednjih dneh, več boš imel težav. Kaj pa če poskusiš ročno preklopit na LPG nekaj km-jev kasneje, a v tem primeru bo v redu? Se pravi se od zagona motorja stalno voziš na benz, pa potem preklopiš nekaj kasneje kot bi ti sicer LPG sistem sam od sebe dal na plin. Me zanima, če v tem primeru ne boš imel težav? Zanimivo bi bilo še vedeti na koliko stopinj imaš nastavljen preklop na LPG. ;)
 
Jerry007
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Če sep 30, 2010 11:59 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Jerry007 Po nov 18, 2013 5:48 am

Hvala zmaj za nasvet, sicer to praktiiciram cca 2 tedna, in je bolje. Sevede pa to ni rešitev. Si bom mal spravil skup vprasanja pa da grem do monterja.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po nov 18, 2013 7:17 am

Jerry007 je napisal/-a:
veqlargh je napisal/-a:Jerry007: hladen na bencin, takoj po vžigu al hladen tudi na plin? Jaz sem mel tako težavo nekaj časa nazaj, ko sem prižgal so obrati hudičevo nihali, pa avto ene pol minute niti z mesta nisem uspel prestavit, če sem ga pa pustil kakšno minuto v prostem teku je pa potem delal BP. Na uradnem servisu so vpili, seveda, da je plin nekaj zjebal. No, izkazalo se je, da je zajebaval samo star senzor za nadzor dotoka hladnega zraka al kaj jaz vem kako se je klical hudič. Mi je lokalc zamenjal, avto spet kot nov.

Nevem, prvih 5 min vožnje, da se ogreje motor na delovno temperaturu. Saj imam še en problem, v prostem teku mi javlja eno napako računalnik, ampak samo kadar imam preklopljeno na plin.


pri postavljanju raznih vprašanj v zvezi z nezadostnim delovanjem avta na plin sta pomembni dve stvari:

1.podateki o avtu ¸+ kilometri , zadnja menjava vžigalnih svečk in zadnji redni servis
2.skupni kilometri prevoženi na plin , zadnji plinski servis ..obenem je dobro pomisliti , če se je tankalo na kakšni izredni pumpi..

5 minut ti pri sedanjih temperaturah ne sme ogrevati sistema!
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
Avtocona
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Po nov 11, 2013 1:10 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Avtocona Po nov 18, 2013 8:21 am

plinaš je napisal/-a:
gasolinedream je napisal/-a:Omenjenih je bilo kar nekaj problemov z plinskimi napravami. Jaz si recimo ne bi želel imeti teh problemov, sploh pa ne z tujim vozilom (vrednim še pa še denarja), nekje v tujini, kjer pride še do jezikovnih preprek. V primeru da bi plinska naprava nagajala (oz. bila narobe nastavljena), se tukaj ne govori o 50-100km vožnji do prvega znanega mehanika.

Servis za plinsko napravo z istim mehanikom/servisem? Večina "resnih/večjih" transport podjetij ima svoje serviserje, ki tega niso vešči. Izobraževanje je spet problem, kot vemo, gre za tehnični poklic kjer ni dovolj iti na 2 predavanja ali pobrskati preko interneta.

Tudi trg je zahteven, minute lahko stanejo še pa še denarja in nekaj večjih zamud lahko vodi do menjave transportnega podjetja za drugega.


v kar nekaj evropskih državah bi se ob tvojih besedah marsikateri prevoznik valjal po tleh od smeha ...

In kaj potem? V marsikateri evropski državi pa bi se nasmenil ob tem kar si napisal ti. Dejstvo je da ne jaz ne ti nimava neke realne podlage da bi to lahko komentirala, samo nisem pa mogel bit tiho ob taki črnobeli propagandi (reklamna brošura? seveda da bodo notri napisane samo pozitivne stvari) kot jo zganjaš ti. Saj zdaj mi je malo žal da sem začel, in se bom odstranil iz debate.

lp, M.

čisto na kratko bom povzel...

tukaj še niti enkrat niso bili omenjeni problemi s plinskimi napravami na dizlih..

kar se tiče evrope obstajajo mreže pooblaščenih serviserjev .. med njimi je pogovorni jezik angleščina kar dejansko ne predstavlja jezikovnih preprek ... servisna mreža je lahko preko interneta povezana online ter se tako poskrbi za odpravljanje napak na daljavo ... po klicu iz slovenije lahko gre v nemčiji najbližji pooblaščen serviser "na dom" in obratno ..mah brez veze razlagat - tako kot pri 24 urni asistenci proizvajalcev avtomobilov je ...
pa še to - pooblaščen serviser proizvajalca vozila lahko locira s testerjem napako in tudi lahko določi ali je napaka na strani vozila ali pa na strani plinske naprave -- če je tehnično dovolj izučen seveda in po domače "obvlada" -recimo da CAN BUS ni javni prevoz za pločevinke pa to...

v primeru nepravilnega delovanja plinske naprave in potrebe po mehanskem odpravljanju napake se lahko preklopi na prvotno gorivo - ne morš verjet ampak s pritiskom na gumb.. in potrebna je kakšna minuta , da se z vmesnikom fizično prekine stik med plinsko napravo ter tokokrogom vozila...

resna - večja prevozniška podjetja imajo zaposlene svoje mehanike ..mehaniki so tehnično podkovani in mehanik je tehnični poklic ! če rabi mehanik , ki je izučen za popolno servisiranje , vzdrževanje ter popravilo tovornjaka več kot en dan šolanja za izučitev kako opraviti redni servis na plinski napravi -- no če rabi več je najbolje , da gre prodajat žemlje ali pa bižuterijo ...

dejstvo je , da ti ne moreš trditi zame , da nimam realne podlage za komentiranje ..pa vseeno če je to res ali pa ni ...to lahko ti trdiš samo zase...

ok ..črnobela reklama ...pač v dveh avtih vozim plin - v enem dobrih pet let in v drugem dobre štiri leta .. brez problemov .. je pač prins in s tem sem zadovoljen kot so tudi nekateri ostali z drugimi napravami ... linkanje je pa zato ker pač vsak po svoje ve kaj kje piše ... in ja imaš prav - načeloma je vsako linkanje neka vrsta reklame - samo o tem bi se dalo pa razpredati v nedogled ...

zakaj pa ti ne prilimaš kakšnega linka od proizvajalca tvoje plinske naprave v avtu ? aja nimaš je ... no tukaj pa tudi meni zmanjka .. pa srečne bencinske kilometre ti želim ...


Pozdravljen,

Da ne bo pomote, sam se strinjam da je predelava tovornjakov na avtoplin bistveno bolj smiselna kot osebna vozila. Ko sem omenil da je smiselnost vgradnje avtoplina v diesel vozila vprašljiva sem mislil na osebna vozila. Pri tovornjakih je zadeva drugačna glede na to da se dela bistveno več kilometrov. Tudi razvoj avtoplinskih sistemov gre naprej, zato je to zagotovo trenutno najboljša rešitev znižanja stroškov pri tovornjakih.

LP
 
Uporabniški avatar
Avtocona
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Po nov 11, 2013 1:10 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Avtocona Po nov 18, 2013 8:30 am

Jerry007 je napisal/-a:Hvala zmaj za nasvet, sicer to praktiiciram cca 2 tedna, in je bolje. Sevede pa to ni rešitev. Si bom mal spravil skup vprasanja pa da grem do monterja.


Pozdravljen,

Prvo je res pomembno, koliko km imaš narejeno na avtoplin od zadnjega avtoplinskega servisa, in pa koliko so stare svečke? To je prva zadeva ki jo preveri.

LP
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po nov 18, 2013 4:14 pm

Avtocona je napisal/-a: Pozdravljen,

Da ne bo pomote, sam se strinjam da je predelava tovornjakov na avtoplin bistveno bolj smiselna kot osebna vozila. Ko sem omenil da je smiselnost vgradnje avtoplina v diesel vozila vprašljiva sem mislil na osebna vozila. Pri tovornjakih je zadeva drugačna glede na to da se dela bistveno več kilometrov. Tudi razvoj avtoplinskih sistemov gre naprej, zato je to zagotovo trenutno najboljša rešitev znižanja stroškov pri tovornjakih.

LP


in procentualno ogromno znižanje emisij izpušnih plinov ...
plin ima pri izgorevanju veliko nižje vrednosti škodljivih izpustov ...če nadomestimo povprečno 20% nafte s plinom je to dejansko že 10%-no zmanjšanje emisij !!!! in pri izgorevanju kombinacije nafta - plin pride do še dodatnega zmanjšanja emisij škodljivih plinov ter saj ....

pri bencinu in plinu je zaradi povečane porabe plina glede na porabo plina nekih 35% manjši izpust škodljivih plinov...

če bi država malce razmišljala v tej smeri bi bilo nam in našim zanamcem lažje dihati...
plin je cnej k bencin
 
Jerry007
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Če sep 30, 2010 11:59 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Jerry007 Po nov 18, 2013 6:19 pm

plinaš je napisal/-a:
pri postavljanju raznih vprašanj v zvezi z nezadostnim delovanjem avta na plin sta pomembni dve stvari:

1.podateki o avtu ¸+ kilometri , zadnja menjava vžigalnih svečk in zadnji redni servis
2.skupni kilometri prevoženi na plin , zadnji plinski servis ..obenem je dobro pomisliti , če se je tankalo na kakšni izredni pumpi..

5 minut ti pri sedanjih temperaturah ne sme ogrevati sistema!

Avto sem kupil rabljen in je že bil predelan na plin. Zato nimam čisto 100% podatkov.
Megane 1.4 TCe, 61000km, če se ne motim okol 35000-40.000km vgrajen plin.
Glede svečk dvoimim da so bile menjane, redni servis 3500km nazaj(olje, filter oj in zr )
Plinski servis-menjan zgolj filter. Menjana 1 šoba za plin ker je javljajo napako v izgorevanju. Sem pa v dvomih oz skrbeh ker nimam mazalnega sistema ter kako se obnesejo na dolgi rok 1.4TCe motorji ker se ne prodajajo več in so zelo redki da bi prišel do kakih info.
Tankam na Lopati, u CE nasproti Merkurja ali v Velenju, včasih tudi na Lukovici.
Je sicer znano za te 1.4 TCe motorje da že sami po seb lahko neogreti cukajo, ampak to sem vzel že v štartu v zakup ko sem kupval avto, saj 1.2 TCe mi ni dišal zarad zmoglivosti.
Je pa tudi moj bil na tuningu iz 130km na 157km.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po nov 18, 2013 7:36 pm

Jerry007 je napisal/-a:
Avto sem kupil rabljen in je že bil predelan na plin. Zato nimam čisto 100% podatkov.
Megane 1.4 TCe, 61000km, če se ne motim okol 35000-40.000km vgrajen plin.
Glede svečk dvoimim da so bile menjane, redni servis 3500km nazaj(olje, filter oj in zr )
Plinski servis-menjan zgolj filter. Menjana 1 šoba za plin ker je javljajo napako v izgorevanju. Sem pa v dvomih oz skrbeh ker nimam mazalnega sistema ter kako se obnesejo na dolgi rok 1.4TCe motorji ker se ne prodajajo več in so zelo redki da bi prišel do kakih info.
Tankam na Lopati, u CE nasproti Merkurja ali v Velenju, včasih tudi na Lukovici.
Je sicer znano za te 1.4 TCe motorje da že sami po seb lahko neogreti cukajo, ampak to sem vzel že v štartu v zakup ko sem kupval avto, saj 1.2 TCe mi ni dišal zarad zmoglivosti.
Je pa tudi moj bil na tuningu iz 130km na 157km.

a to si ga čipiral pred plinskim servisom ali potem?
če ti segret normalno dela potem verjetno še ni panike okoli ventilov..
če so prve svečke jih kar preventivno zamenjaj ker so se na plinu verjetno že skurile...če je prevelik razmak med elektrodama trpi vžigalna tuljava - torej brezvezen strošek ... si mogoče opazil da se ti je poraba povečala ( ne mislim 2-3 dcl na sto km ampak več kot pol litra) ?
plin je cnej k bencin
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Nejko Po nov 18, 2013 7:42 pm

Jerry007 je napisal/-a:Ima kdo podobne izkušnje da hladn motor cuka?


Sorry...malo pozno sem to opazil. Ja tudi jaz imam to težavo (pa sem se navadil), oziroma je malo boplje, ali pa drugače vozim.... Grand Scenic 1,4TCe. Glede na to, da imam večino mestne vožnje pomaga, da ga od časa do časa malo poženem v obrate... Drugače mi ne javlja nobenih napak in ko se segreje dela ko šus na LPG ali Benz.
 
Jerry007
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Če sep 30, 2010 11:59 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Jerry007 Po nov 18, 2013 7:43 pm

Čipan je bil že prej, zaradi dvoma v XY tunerja, sem se odločil da grem k CSSu in naredim merritev na valjih + pregled mape če je čipano kot mora bit.
Pri kolko prevoženih je bil čipan pa nevem. Bom pa v kratkem šel na servis.
Ne zanima me za naprej kako je glede ventilov in stroški okoli tega. Sicer sem že ogromno o tem prebral po forumu.
Aja ko sem omenil teh "5 min", to je mišljen da se vsaj malo ogreje, da se prva črtica od normalnih 3 pojavi.
Glede porabe pa nemorem..., ker jo vsak tank resetiram, in jo mam od 9l pa tudi če sm priden do 12.4. :mrgreen: Sicer običajno je okol 9.5

Nejko tudi moj ko je ogret nima težav, edin če je dlje časa v prostem teku začne napako javljat. Bo šel v kratkem avto na servis, me sicer ne skrbi, ker na bencin se to ne dogaja in sumim na napako v plinskem sistemu.
 
Uporabniški avatar
Zmaj78
Novinec
 
Prispevkov: 478
Pridružen: To avg 23, 2005 2:51 pm
Kraj: Mazda Mx-6 2.5i 24v LPG

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Zmaj78 Po nov 18, 2013 7:55 pm

Jerry, priporočam ti, da vgradiš še sistem za "šparanje ventilov" oz. dodatno mazanje, ker škodovalo to ni še nobenemu avtu. No eni pravijo, da če je nastavljeno na preveč kapljic, je lahko to škodljivo za katalizator. :?
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm Po nov 18, 2013 8:44 pm

bernikm je napisal/-a:
Zmaj78 je napisal/-a:Se mi zdi, da je za uradne servise to, da imamo vgrajen LPG sistem, kar precej prikladen izgovor in je praktično kriv za karkoli na avtu da ne štima. :roll:



Jaz imam v ponedeljek prvi uradni servis za moj Chevrolet Aveo, me prav zanima kaj bodo pametovali ko bodo videli plin :-)
Kolikor gledam na prvem servisu menjajo samo olje, filtre in tekočine, tako da ne kaže nič vprašljivega.
Bolj me zanima za kasneje, ko bo potrebno menjati svečke kaj mi bodo hoteli prodati


Danes prevzel avto 1. redni servis na uradnem servisu, niso nič komplicirali glede plina, menjali olje, oljni in zračni filter.
Važen da so pokasirali svojih 140€ :-)
Sem zopet meril porabo in tokrat ugotovil da računalnik laže, kazal je povprečje 7.5, dejanska poraba plina je bil 8l. Zanimivo, ker prejšne 3 tankanje se je lepo ujemalo (7.6 - 7.7l). Dejansko mi je poraba narasla za cca 0.4l glede na prejšne 3 tankanje.
A je možno da z nižjimi temperaturami zunaj poveča poraba ? Pumpa kjer tankam je zmeraj ista.
 
Uporabniški avatar
Avtocona
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Po nov 11, 2013 1:10 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Avtocona To nov 19, 2013 6:54 am

bernikm je napisal/-a:
bernikm je napisal/-a:
Zmaj78 je napisal/-a:Se mi zdi, da je za uradne servise to, da imamo vgrajen LPG sistem, kar precej prikladen izgovor in je praktično kriv za karkoli na avtu da ne štima. :roll:



Jaz imam v ponedeljek prvi uradni servis za moj Chevrolet Aveo, me prav zanima kaj bodo pametovali ko bodo videli plin :-)
Kolikor gledam na prvem servisu menjajo samo olje, filtre in tekočine, tako da ne kaže nič vprašljivega.
Bolj me zanima za kasneje, ko bo potrebno menjati svečke kaj mi bodo hoteli prodati


Danes prevzel avto 1. redni servis na uradnem servisu, niso nič komplicirali glede plina, menjali olje, oljni in zračni filter.
Važen da so pokasirali svojih 140€ :-)
Sem zopet meril porabo in tokrat ugotovil da računalnik laže, kazal je povprečje 7.5, dejanska poraba plina je bil 8l. Zanimivo, ker prejšne 3 tankanje se je lepo ujemalo (7.6 - 7.7l). Dejansko mi je poraba narasla za cca 0.4l glede na prejšne 3 tankanje.
A je možno da z nižjimi temperaturami zunaj poveča poraba ? Pumpa kjer tankam je zmeraj ista.


Pozdravljen,

Da boš točno vedel kakšno je odstopanje porabe klede na kazanje računalnika je potrebno po sami predelavi na avtoplin pokuriti nekaj rezervoarjev plina. Najbolje je da se ga natoči čisto polno in tudi čisto do konca izprazne. Tako se hitro ugotovi, koliko se natanka in kolikšna je poraba avtoplina. Sama poraba avtoplina pa lahko varira glede na mešanico avtoplina. Vemo da gre za mešanico propan-butan. Propan ima manjšo kalorično vrednost kot butan ampak se pa hitreje uparja. Iz tega razloga v zimskem obdobju ponavadi v avtoplinu več propana kot butana. Drugi vzrok je pa št. km od zadnjega avtoplinskega servisa. Potem so pa tukaj še drugi uplivi za katere vemo da vplivajo na samo porabo goriva.

lp
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 25 gostov