Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Napisal/-a odprti clio Po dec 21, 2009 8:30 pm

Določenim pešcem se vidi, da se izjemno redko (če sploh) usedejo za volan. Spet drugi ekstremi so vozniki, ki očitno izjemno redko prečkajo cestišče; nemalokrat se mi je že pripetil, da sem ustavil pred prehodom za pešce, ker je na desni strani čakal pešec. V tem trenutku pa vozilo, ki je za menoj potrobi oz. vozilo, ki se približuje blenda in me zaradi neučakanosti začne prehitevati, ter skoraj podre pešca. Osebno otrpnem za volanom; nekajkrat sva stala vzporedno z neumnim voznikom, nekajkrat pa je pešca le za las zgrešil. Res je, da ko se ustavim, pešec ne skoči na cesto, traja kako sekundo (očitno niso več vajeni spuščanja, četudi jim to nakažem s svetlobnim signalom). Včasih ne vem, kaj je bolje - egoistično se peljati mimo al ustaviti po predpisih...
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Po dec 21, 2009 9:27 pm

šele zdej videl
gustelj je napisal/-a:Se sploh ne motiš. Če natančno premisliš 3. odstavek, potem pri maksimalni dovoljeni hitrosti, pa katerakoli že je, vedno velja normalna varnostna razdalja 2-eh sekund.

To seveda pomeni, da se Drocky-ju in ostalim zaritnežem ne umaknem več pod nobenim pogojem, saj če se vozijo recimo samo 70m za mano, mi že ne omogočajo več, " da se lahko voznik, ki prehiteva, varno vrne na izhodiščni prometni pas."

j*** ga, zakon je zakon.

Ti bu**** nepismeni prvo razčisti kdo ti je povedal to kolikšna je varnostna razdalja! Pa da boš mene videl vozit z manj kot enosekundno razdaljo(dokler ti nisem jaz povedal je ta bla za tebe še normalna). Pa nehi se kručit, ker ko boš ti spuščal pred sebe ljudi s stranskih cest, deval smerokaze, spuščal pešce prek prehoda in še kaj kar je splošni bonton, na slovenskih cestah pa izjema, boš vozi tak kot jaz.
In še enrkat ti povem. Si isti egist ko tisti, ki se ti vozijo 2 metra za ritjo. Polek tega čedaljebolj dvomim, da maš tolk augenmasa, za ocenjevanje razdalje, da lahko daješ izjave kot jih.

Polek tega: kje piše da je merilec hitrosti v tvojem vozilu točen do kilometra natančno?



Glede romunov v kombijih s prikolicami: V zgodnjih jutranjih urah ga najbolj množično pičijo proti domu in takrat so oktavije na AC in joh kontrolirajo.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To dec 22, 2009 8:18 am

Drocky je napisal/-a:Glede romunov v kombijih s prikolicami: V zgodnjih jutranjih urah ga najbolj množično pičijo proti domu in takrat so oktavije na AC in joh kontrolirajo.
Torej iz IT v Romunijo? Kaj pa delajo tako množično v IT?
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1613
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan To dec 22, 2009 8:34 am

Energetik81 je napisal/-a:
Drocky je napisal/-a:Glede romunov v kombijih s prikolicami: V zgodnjih jutranjih urah ga najbolj množično pičijo proti domu in takrat so oktavije na AC in joh kontrolirajo.
Torej iz IT v Romunijo? Kaj pa delajo tako množično v IT?


Ogromen delež Romunov živi v Italiji (če me spomin ne vara, mislim da okrog 1 mio). Samo v okolici Rima naj bi jih bilo polovica le teh. Po padcu Ceauscescovega režima l 1990 se je začel množičen ekzil na zahod, še bolj očiten pa z vstopom Romunije v EU (2007). Sicer ne gre posploševati zadev, vendar so imeli Italijani pred letom dni ogromno problemov ravno v predmestnih rimskih "favelah" (poznan primer posilstva in umora). Po hitri akciji so porušili večino barakarskih naselij ter jih pregnali (upravičeno ali neupravičeno) - kasneje se jih je veliko naselilo v Španijo.
Ogromno se jih preživlja s preprodajo robe (delež le te pa je tudi ukraden), kar se kaže v transportih po naših cestah (tudi avstrijske niso imune). Opaženi so prvenstveno z romunskimi registracijami, ogromno z italijanskimi, v zadnjem času španskimi ter seveda tudi madžarskimi, kjer živi kljub ne najboljšimi sosedskimi odnosi (produkt Trianonske pogodbe po 1. sv. vojni), ogromen delež Romunov.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To dec 22, 2009 9:13 am

Zanimiva razlaga. Očitno jim "pašejo" države z romanskimi jeziki..
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1613
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan To dec 22, 2009 9:37 am

Pojav "romunizacije" Italije se je pričel koncem 90-ih let, ko postane Italija priljubljena destinacija najprej sezonskim delavcem, iščoč boljše delovne pogoje.

Italija je bila znotraj EU z najbolj ohlapno zakonodajo pri sprejemanju tuje delovne sile (kar priznavajo, da se jim že maščuje - tudi prišleki iz S. Afrike), Romunom z nizko stopnjo izobrazbe pa prijazna tudi zaradi manjše jezikovne bariere. Danes so v italiji močni v gradbeniškem sektorju, posebej močne pa so postale sorodstvene vezi - prednost hitre asimilacije novih in novih prišlekov. Zaradi ohlapnosti zakonodaje je prihajalo in še prihaja vzporedno tudi do negativnih posledic, kriminalnega priokusa.
 
Chris27
Novinec
 
Prispevkov: 133
Pridružen: Pe feb 22, 2008 7:24 pm

Napisal/-a Chris27 To dec 22, 2009 10:15 am

CHAN je napisal/-a:
Energetik81 je napisal/-a:
Drocky je napisal/-a:Glede romunov v kombijih s prikolicami: V zgodnjih jutranjih urah ga najbolj množično pičijo proti domu in takrat so oktavije na AC in joh kontrolirajo.
Torej iz IT v Romunijo? Kaj pa delajo tako množično v IT?


Ogromen delež Romunov živi v Italiji (če me spomin ne vara, mislim da okrog 1 mio). Samo v okolici Rima naj bi jih bilo polovica le teh. Po padcu Ceauscescovega režima l 1990 se je začel množičen ekzil na zahod, še bolj očiten pa z vstopom Romunije v EU (2007). Sicer ne gre posploševati zadev, vendar so imeli Italijani pred letom dni ogromno problemov ravno v predmestnih rimskih "favelah" (poznan primer posilstva in umora). Po hitri akciji so porušili večino barakarskih naselij ter jih pregnali (upravičeno ali neupravičeno) - kasneje se jih je veliko naselilo v Španijo.
Ogromno se jih preživlja s preprodajo robe (delež le te pa je tudi ukraden), kar se kaže v transportih po naših cestah (tudi avstrijske niso imune). Opaženi so prvenstveno z romunskimi registracijami, ogromno z italijanskimi, v zadnjem času španskimi ter seveda tudi madžarskimi, kjer živi kljub ne najboljšimi sosedskimi odnosi (produkt Trianonske pogodbe po 1. sv. vojni), ogromen delež Romunov.


Madžarskimi pač ne - takrat gre za njihove original cigane, za situacijo po Trianonu pa velja obratno - veliko več hunov je ostalo na romunski strani meje ...
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1613
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan To dec 22, 2009 10:48 am

Res je. Po trianoski konferenci je Madžarska izgubila ogromen kos ozemlja ter v korist Romunije cca 1,5 mio prebivalcev (Transilvanija) - medsosedski odnosi pa so se tedaj drastično poslabšali.
 
AndrejD
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 770
Pridružen: Po jun 14, 2004 10:48 am

Napisal/-a AndrejD To dec 22, 2009 2:21 pm

obcasnigledalec je napisal/-a:
AndrejD je napisal/-a:
obcasnigledalec je napisal/-a:
AndrejD je napisal/-a:
obcasnigledalec je napisal/-a:
dask je napisal/-a:Nikjer eksplicitno ne piše, da ne smeš vozit manj kot 60 km/h.


Piše piše.



no pa daj link do tega zakona kjer to piše.


Imenuje se 30. člen ZVCP, odstavek 4. Ni eksplicitna prepoved, ampak se ne smeš voziti manj kot 65 km/h brez upravičnega razloga z vsemi 4imi žmigavci. Uporaba teh je pa tudi predpisana...


30. člen

(1) Voznik sme voziti s takšno hitrostjo, da vozilo ves čas obvladuje in da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo glede na okoliščine lahko pričakuje.

(2) Hitrost in način vožnje mora prilagoditi svojim sposobnostim, lastnostim in stanju ceste ter preglednosti na njej, gostoti in drugim značilnostim prometa, vremenskim razmeram ter značilnostim vozila in tovora v njem ali na njem.

(3) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.

(4) Kadar je hitrost vozila iz prejšnjega odstavka za več kot polovico nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, mora voznik takega vozila vklopiti varnostne utripalke, razen če uporablja rumeno utripajočo luč v skladu s 128. členom tega zakona. Ko se za njim nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.

(5) Z globo 460 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s prvim ali drugim odstavkom tega člena. Vozniku motornega vozila se izreče tudi 6 kazenskih točk.

(6) Z globo 120 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s tretjim ali četrtim odstavkom tega člena.

(7) Z globo 50 eurov se kaznuje za prekršek voznik, ki ne potrebuje vozniškega dovoljenja, ki ravna v nasprotju s prvim ali drugim odstavkom tega člena.


Svetujem obisk okulista.


Dej si še enkrat preberi 4. odstavek. In zakaj se uporablja vse štiri smernike.
Če se milsiš pa cijazit po avtocesti z 65km/h greš pa lahko tudi mirne volje po regionalnih cestah, kjer boš oviral veliko manj ljudi.



Kdo je sploh rekel da se vozim po AC z 65km/h ???

Ti pa še enih par je trdilo da je v zakonu napisana minimalna hitrost po AC. Jaz pa sem te prijel za besedo in hočem da mi poveš kje točno to piše.

Zdaj pa se že nehaj izmotavati ven in spreminjati teme ter povej kje to piše .
Slika
 
gustelj
Novinec
 
Prispevkov: 154
Pridružen: So jul 09, 2005 9:03 am

Napisal/-a gustelj To dec 22, 2009 6:29 pm

Drocky je napisal/-a:šele zdej videl
gustelj je napisal/-a:Se sploh ne motiš. Če natančno premisliš 3. odstavek, potem pri maksimalni dovoljeni hitrosti, pa katerakoli že je, vedno velja normalna varnostna razdalja 2-eh sekund.

To seveda pomeni, da se Drocky-ju in ostalim zaritnežem ne umaknem več pod nobenim pogojem, saj če se vozijo recimo samo 70m za mano, mi že ne omogočajo več, " da se lahko voznik, ki prehiteva, varno vrne na izhodiščni prometni pas."

j*** ga, zakon je zakon.

Ti bu**** nepismeni prvo razčisti kdo ti je povedal to kolikšna je varnostna razdalja! Pa da boš mene videl vozit z manj kot enosekundno razdaljo(dokler ti nisem jaz povedal je ta bla za tebe še normalna). Pa nehi se kručit, ker ko boš ti spuščal pred sebe ljudi s stranskih cest, deval smerokaze, spuščal pešce prek prehoda in še kaj kar je splošni bonton, na slovenskih cestah pa izjema, boš vozi tak kot jaz.
In še enrkat ti povem. Si isti egist ko tisti, ki se ti vozijo 2 metra za ritjo. Polek tega čedaljebolj dvomim, da maš tolk augenmasa, za ocenjevanje razdalje, da lahko daješ izjave kot jih.

Polek tega: kje piše da je merilec hitrosti v tvojem vozilu točen do kilometra natančno?


Ko si ti še lulal v peskovniku, sem se jaz v lastni režiji že prevažal s 4-kolesnikom po YU cestah, Drecky. In da bi mi ti "povedal" o varnostni razdalji je pa malce smešna trditev, če že ne tragikomična. Si že kdaj slišal za minimalno varnostno razdaljo? Po mojem si jo prvič uzrl v mojem prispevku. Se je pa ta definicija stalno spreminja v ZVCP in pri prejšnjem je bila nekoliko drugačna, kot v sedanjem.

Praviš, da si strpen voznik. Močno dvomim iz tona tvojega živčnega in pritlehnega prispevka.

Kar se pa tiče augenmasa, sem pa strokovnjak na tem področju. Zelo dobro znam oceniti razdaljo. Ker nisi bil nikoli v vojski, geometrija v šoli pa ni bila tvoja močna stran, povprašaj kakšnega pametnejšega od sebe o teoriji podobnih trikotnikov. Po kakšnih 30-ih urah inteznivnega tečaja jo boš mogoče celo doumel.

Pa strpen zaritniški in hitrostno-prekrškarski pozdrav
 
Uporabniški avatar
sebaveh
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2334
Pridružen: Po mar 28, 2005 8:50 am
Kraj: Slov. Bistrica

Napisal/-a sebaveh To dec 22, 2009 6:56 pm

Me prav zanima, če se še pri ostali, ne-cestni zakonodaji tako lepo držiš vseh zakonov in pravil. :?: Ker to tvoje striktno zagovarjanje in držanja zakonov kakor pijanec plota in to po piki kakor so zapisani; mi že malo meji na obsedenost in zafustriranost svoje vrste. Me prav zanima kakšen človek si drugače po karakterju in tvoji medsosedski in medčloveški odnosi, na primer.
Za konec pa še napiši kakšen avto voziš in registersko, da se ti izognemo na veliko...
EDD: Now what?
EDDY: I'm thinking, I'm thinking...
ED: Can I think?
EDD/EDDY: NO!
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 To dec 22, 2009 9:00 pm

gustelj je napisal/-a:Ko si ti še lulal v peskovniku, sem se jaz v lastni režiji že prevažal s 4-kolesnikom po YU cestah, Drecky.

Kar se pa tiče augenmasa, sem pa strokovnjak na tem področju. Zelo dobro znam oceniti razdaljo. Ker nisi bil nikoli v vojski, geometrija v šoli pa ni bila tvoja močna

jaz tudi......(šleperji, avtobusi, reševalna vozila.....)

jaz tudi... in kaj sedaj :?: :?: :?:

Imam zelooooooo velik ego, AMPAK tudi če je s fičkotom za mano mu osvobodim levi pas...........vedno in vsakemu

Gustelj: tebe nekaj mori, tak mam občutek....nekaj nekje nimaš pošlihtano, mogoče se motim, ampak le v takih temah se oglašaš, že to mi je čudno.....ne deluješ mi kot neka umirjena oseba, bolj psihopatske narave....nekakšen zdrkanec, ali nekaj takega, ne vem kako bi se izrazil.........če se motim, se ti opravičujem, ampak v temu virtualnemu svetu mi tako deluješ......bi te pa rad spoznal, da si ustvarim mnenje, kdo in kakšna oseba je v resnici ta, ki se ne umika hitreje vozečim ....mogoče te že sindrom "špegla" daje...
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1528
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Napisal/-a a_sist To dec 22, 2009 9:03 pm

sašo5 je napisal/-a:
gustelj je napisal/-a:Ko si ti še lulal v peskovniku, sem se jaz v lastni režiji že prevažal s 4-kolesnikom po YU cestah, Drecky.

Kar se pa tiče augenmasa, sem pa strokovnjak na tem področju. Zelo dobro znam oceniti razdaljo. Ker nisi bil nikoli v vojski, geometrija v šoli pa ni bila tvoja močna

jaz tudi......(šleperji, avtobusi, reševalna vozila.....)

jaz tudi... in kaj sedaj :?: :?: :?:
]mam zelooooooo velik ego, AMPAK tudi če je s fičkotom za mano mu osvobodim levi pas...........vedno in vsakemu

Gustelj: tebe nekaj mori, tak mam občutek....nekaj nekje nimaš pošlihtano, mogoče se motim, ampak le v takih temah se oglašaš, že to mi je čudno.....ne deluješ mi kot neka umirjena oseba, bolj psihopatske narave....nekakšen zdrkanec, ali nekaj takega, ne vem kako bi se izrazil.........če se motim, se ti opravičujem, ampak v temu virtualnemu svetu mi tako deluješ......bi te pa rad spoznal, da si ustvarim mnenje, kdo in kakšna oseba je v resnici ta, ki se ne umika hitreje vozečim ....mogoče te že sindrom "špegla" daje...


sašo, odkar si uni karton fasu, se večkrat s tabo strinjam :D Tole si u nulo zadel.
No escape from the mass mind rape...
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky To dec 22, 2009 11:20 pm

Bom sam še to napisal. Nekdo mi soli pamet, obenem zagovarja striktno upoštevanje ZVCP(pa čeprav ga krši) in govori kolk ma izkušenj že na YU cestah, obenem pa se zgovarja, da se zakonodaja spreminja. S takimi ljudmi debata pač ni mogoča okoli česarkoli.

glede augenmasa pa sem dobil željeni odgovor. Na cesti določat varnostno razdaljo s teorijo podobnih trikotnikov je največja bedarija. Sej bi povedal tisti tapravi način, ampak bo spet prišlo ven, da to pa ni res, ker nisem hodil v vojsko in vozil po YU cestah. :lol:

Glede moje nestrpnosti pa samo to: foter je bil šofer in js sem bil vedno kadar sem lahko na sovoznikovem sedežu. Mogoče mi zato ni jasno mariskaj pri nas, ker sem gledal večinoma nemške in angleške voznike že od malega.


Gustelj, prelep pozdrav.


PS: nisem spregledal kako si spremenil moj nick, ampak ti oprostim....
LP Rok
 
Uporabniški avatar
Misak
Uporabnik
 
Prispevkov: 809
Pridružen: To mar 09, 2004 9:13 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Misak Sr dec 23, 2009 2:44 am

off: Gustelj, tole ti pišem v res umirjenem tonu, sem zelo nekonfliktna oseba in se večino potencialnih problemov lotim s trezno glavo ter se konfliktom vedno izogibam zato tudi pri tebi ne bom delal izjeme

Način tvojega izražanja je zelo konflikten - s stilom, ki ga izžarevaš, sprožaš v ljudeh obrambne reakcije in čeprav se (verjel ali ne) v marsikateri točki tvojega pisanja celo strinjam s tabo, pa nikakor ne morem podpirati tvojega načina komunikacije s svetom. Ne vem iz kje ti ideja, da vse kar ti nekdo napiše je direkten napad nate in seveda kriči po potrebi, da se braniš in repenčiš po nepotrebnem vendar pa se pogosto motiš.
Poglej: ljudje ti hočejo na lep način razložiti kje se motiš in če bi pogledal samo malenkost dlje od konice nosu bi dojel napako, jo priznal oziroma na človeku prijazen način zanaliziral kje misliš, da se ljudje motijo in skupaj bi prišli na neko rešitev. Lep primer je v najini debati par strani nazaj, kjer sem ti na res lep, malo humorističen način opisal zakaj ljudje po črki zakona lahko vozijo mimo kolone tudi po desni, a si me z žaljivkami, lastnimi interpretaciji mojega nicka in postavljanja v podrejen položaj pripravil do sarkastičnega odgovora, ki ti seveda ne more biti všeč, nobenemu ni.
Uporabljaš iste metode kot prej tudi do Drocky-ja in še koga.Vendar pa ti v osnovah komunikacije manjka dejstvo - če želiš z nekom ustvariti konstruktivno debato, ne se "kurčit", ker v ljudeh sprožaš obrambni mehanizem, ki pa se odraža v tem, da človek enostavno naredi blokado do tvojega mnenja in ga v štartu zavrača čeprav imaš res prav in bi morda lahko nekomu spremenil miselnost in s tem boljše obnašanje na cesti, kar je poanta te teme. A je pristop do debate napačen in posledično pridemo do tega, da je v tem trenutku 5 ljudi jeznih na tebe ter si resen kandidat za nov karton, kar pa mislim da ti ni v interesu.

Verjemi, v trenutku, ko tole pišem, ti želim res najboljše, ker si želim narediti premik v glavah ljudi, ampak če hočeš spreminjati nacijo, moreš začeti pri posameznikih - misliš, da so ljudje poznali demokracijo, dokler ni nekdo dal ideje, jo predal sosedu/prijatelju/zaupniku ta drugemo naprej, počasi je ratala skupina, nato množica in na koncu država, če ne verjameš se spomni Yugoslavije leta 1950, nato 1970 nato v letih po Titovi smrti in na Slovenijo sedaj. Vse pa se je začelo, ko so v Jugoslovanskem parlamentu (kako nezaslišano) prvič spregovorilo v našem jeziku.

Prosim, vzami to kot dobronamerno kritiko, ne napad nate ali na tvojo osebnost in poskušajmo rešit tole tvojo interpretacijo prehitevanja, varnostne razdalje in še česa kot razumni ljudje, kot Homo Sapiensi in ne Homo Croatiensi, v redu ;)
/off

Sedaj pa še glede same teme: Gusteljnu moram dati prav: če ti človek vozi nevarno blizu tvojega odbijača in ti besno namiguje, da bi želel mimo tebe, to težko storiš če se moraš vključiti na vozni pas z bistveno manjšo hitrostjo, saj težko hitrost zmanjšaš na prehitevalnem pasu z debilom za ritjo, na voznem pa bi moral že kar resno zavirati. Vendar pa roko na srce: zakon v isti sapi zapoveduje tudi odmik na vozni pas kjer je to (varno, razmere, bla bla bla) možno in v teoriji do zgoraj omenjene situacije ne more priti, če se po prehitevalnem manevru vrneš na vozni pas, saj se odmakneš že prej, pa tudi če te prehiti samo en avto.
Zato se strogo po črki zakona vozilo, ki je na prehitevalnem pasu, nujno vrača na vozni pas, tudi če se giblje s hitrostjo na meji dovoljene ali celo večje. In čeprav predvidevaš (načeloma zaupanja v preambuli zakona, ki si jo omenil), da vsi vozijo po omejitvah, ti zakon kljub temu nalaga vrnitev na vozni pas, čeprav naj te po črki zakona ne bi nihče prehitel. Vendar pa so tu še vozila s prednostjo (rešilci, policaji, ...), ki pa se lahko vozijo hitreje in če so vsi na voznem pasu, lahko vozniki teh vozil vozijo hitreje, saj je pas prazen. In to je zgolj ena od interpretacij zakona.

Zdaj pa preden odpišeš 2x vdihni, premelji kaj sem ti napisal, upoštevaj zgornji nasvet,ter nato odgovori. In verjemi, vsi se bodo lepše obnašali tako do tebe kot do ostalih udeleženih v debati ;). Pa strpno do ostalih, ok?

Tvoj prijatelj, Miško ;)
Da bi zmanjšali število prometnih nesreč na naših cestah,
bi morali moškim prepovedati točiti alkohol.
In ženskam bencin!
 
cordo
Novinec
 
Prispevkov: 342
Pridružen: Po okt 25, 2004 1:08 pm

Napisal/-a cordo Sr dec 23, 2009 8:29 am

@Mišak: Pravilen način komunikacije je osnova za reševanje problema. :tomidelej:
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Sr dec 23, 2009 8:30 am

Sej Gustelj ima načeloma v vsem prav, razen v namernem zadrževanju tistih za ritjo. Namerno zadrževanje smatram pod tako situacijo, da se ne umakneš s prehitevalnega, čeprav je na voznem pasu 200 in več metrska luknja.
Če moraš pri umiku na vozni pas močno zavirati in si narediti neustrezno varnostno razdaljo pred in za sabo, da se uštuliš med tovornjake, to ni več namerno zadrževanje, ampak imaš vso pravico (legalno in moralno) zaključiti prehitevanje, pa magar s 110km/h.
To je to.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Napisal/-a BBoss Sr dec 23, 2009 3:05 pm

Sej fora je v tem, da večina folka sploh nima občutka in kampirajo na prihetevalnem pasu tudi takrat, ko je vozni prazen ali pa je dovolj prostora, da bi se umaknili in spustili hitrejšega naprej.

Marsikdo se ne zaveda, da 130km/h po števcu je realnih nekje med 120-125 (odvisno od tipa avtomobila) se pravi da se vozijo pod omejitvijo, če smo čisto pošteni in s tem kršijo zakon, če ne spuščajo naprej.

Ampak problem niso tisti, ki peljejo 130km/h ampak tisti, ki so malce hitrejši od vozila, ki ga prehitevajo in zato taka prehiteanja trajajo v nedogled in parajo živce vsem ostalim za njimi. Zanimivo je, da nekateri to isto prakso počnejo tudi na navadnih cestah in potem se čudimo zakaj tokrat pride do škarjic in celo karambolov.


Za konec pa samo to: Naša naloga je da se sami držimo omejitev in pravil ter, da jih izvajamo tako kot veleva zakon. Vse kar naredimo nad tem je le bonus. Bistvo pa je, da nas ne sme brigati kako vozijo drugi še manj pa jih poskušati spametovati četudi kršijo zakon. To ni naša naloga to je naloga policije.

Naša naloga pa je, da še sami ne izvajamo situacij, ki bi nastalo stanje poslabšalo in razni Gustlji ter podobni bi se morali oreng zamisliti sami nad sabo dokler je še čas. Aroganca na cesti je različnih oblik in slej kot prej se za vsakega najde palica v obliki nesreče ali pa kaj podobnega zatorej mislim, d aje skrajni čas, da najprej vsak pomete pred svojim pragom. Potem tudi pred tujim ne bo treba, a ne?
 
Uporabniški avatar
obcasnigledalec
Novinec
 
Prispevkov: 388
Pridružen: Sr nov 26, 2008 12:53 pm

Napisal/-a obcasnigledalec Če dec 24, 2009 12:12 pm

AndrejD je napisal/-a:Kdo je sploh rekel da se vozim po AC z 65km/h ???

Ti pa še enih par je trdilo da je v zakonu napisana minimalna hitrost po AC. Jaz pa sem te prijel za besedo in hočem da mi poveš kje točno to piše.

Zdaj pa se že nehaj izmotavati ven in spreminjati teme ter povej kje to piše .


No pa si me dobil. Sem še parkrat prebral in res ne piše izrecna prepoved vožnje pod xyz hitrostjo. Se opravičujem! Sem ta člen zakona zmeraj drugače razumel. No, zdaj vem za naprej.
Zdaj že objavlam občasno
 
uros11
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1623
Pridružen: Če nov 08, 2007 9:52 am

Napisal/-a uros11 Če dec 24, 2009 12:52 pm

Bi bilo treba doreči, od katere do katere hitrosti je kampiranje? Kdaj kamper ovira tistega zadaj in kdaj ga ovira namerno? Sicer ideje so že o 200 m. Še podlaga v zakonu, ki jo je tudi eden navedel, vendar ni rešitve okoli tega, ali je umik obvezen ali je to samo priporočilo, da se umakneš tudi tistemu, ki je mimogrede storil 2 prekrška in sicer prehitra vožnja in nato vožnja v riti. Ali morda o obstaja tudi dolžnosti, da tistemu zadaj preprečiš, da krši zakone, torej da sekundo ali dve vozi celo v okviru omejitev? Verjetno je bolj sprejemljivo, da nekaj preprečiš, kot da nekaj dopustiš.

Še glede reakcij na gustlja - nekdo pravi, da gustelj sproža obrambne mehanizme, vendar po moje, ni druge šanse, saj se res vsi branijo.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 10 gostov