Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Pe dec 20, 2013 1:06 pm

Še nekaj a lahko tako delovanje k pride do prerevne/prebogate mešance kej negativno vpliva na motor torej da ga kvari? Motor nima dodatnega mazanja ventilov.
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Pe dec 20, 2013 1:09 pm

Seveda. V takem stanju ga ne vozi.
 
Uporabniški avatar
Avtocona
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Po nov 11, 2013 1:10 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Avtocona Pe dec 20, 2013 3:05 pm

evilfury je napisal/-a:Še nekaj a lahko tako delovanje k pride do prerevne/prebogate mešance kej negativno vpliva na motor torej da ga kvari? Motor nima dodatnega mazanja ventilov.


Živ,

Seveda da vpliva na motor. Predvsem revna mešanica škoduje. Ravno zaradi teh zadev prihaja pri avtoplinu do težav z ventili oziroma sedišči ventilov.

LP
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Pe dec 20, 2013 3:38 pm

Fajn potem mi bodo pa še nov motor plačal, haha.
 
Uporabniški avatar
xyz6
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če apr 12, 2012 6:55 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xyz6 So dec 21, 2013 7:08 pm

evilfury je napisal/-a:Fajn potem mi bodo pa še nov motor plačal, haha.


:cry ja itak...!
Avensis Wagon T22 LPG Prins VSi1
Accord CU1 LPG Prins VSi2
Accord CL7 LPG Prins VSi2
E60 525iA LPG Prins VSi2
 
murkoslavko
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Po maj 13, 2013 9:09 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a murkoslavko So dec 21, 2013 8:36 pm

A mi lahko poveste kako je z menjavanjem olja pri plinu?
A ste kaj ste zmanjšali intervale menjavanja olja, ali spremenili olje?

Moj megan ima tovarniško 30000 in elf 5w40.
Do sedaj sem dajal not elf 10w40 in interval 20000,
mi je svetoval mehanik.
Do zdaj je tudi vse špilalo.

Kak je pri plinu, a je bolje spet dajat not sintetiko in kak interval?
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a RedBull™ Ne dec 22, 2013 11:49 am

Mene pa zanima slednje zgolj informativno. Mercedes Ml W163 bencinar predelan na plin. Avto na bencin deloval pravilno, prav tako na plin ampak zgolj pri normalni vožnji, brez sunkovitega ter dolgega pospeševanja. Uglavnem, ko si pa prišel na odprto cesto oz. avtocesto, ga do konca pohodil je pa temperatura motorja v trenutku abnormalno narasla na 110 + stopinj in avto je kuhnil.

Kje naj bi se skrival problem... mogoče v injektorjih ali kje drugje?
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Ne dec 22, 2013 11:53 am

murkoslavko je napisal/-a:A mi lahko poveste kako je z menjavanjem olja pri plinu?
A ste kaj ste zmanjšali intervale menjavanja olja, ali spremenili olje?

Moj megan ima tovarniško 30000 in elf 5w40.
Do sedaj sem dajal not elf 10w40 in interval 20000,
mi je svetoval mehanik.
Do zdaj je tudi vse špilalo.

Kak je pri plinu, a je bolje spet dajat not sintetiko in kak interval?


a res ? če bi bili tvoji izjavi datumsko zamenjani bi to še nekako šlo skozi ..... ne nas zaje****t ... :lol:

murkoslavko je napisal/-a:Kak je kaj glede porabe olja.
Se mi je povečala, kar 3x.
Iz 5dl na 15000 na 1.5l na 15000.

Renault megane ii 1.6 mencin.

Nažalost sem menjal olje, prej vedno elf, zdaj sem pa dal not maraton. Lahko da je to?


če misliš avto imeti več ko dve leti ne eksperimentiraj z olji in intervali .. renojem paše elf in tako naj tudi ostane !

plinaši ponavadi ne dajemo avta na plin da bi se samo ceneje vozili , ampak tudi zato , ker se motorni deli - točno tam kjer so v stiku z oljem - zaradi veliko manjše količine saj pri izgorevanju ter posledično čistejšega olja veliko manj obrabljajo - približno 30 do 35% manjša obraba in to je bilo dokazano s testi že zdavnaj torej ni potrebno odkrivati tople vode ..
to da moj baleno ni videl menjave olja in filtra 40.000km ter mu zaradi puščanja dolivam od 15000km naprej rabljeno olje ali iz plinskih avtov po 10000km ali iz motorja po 10000km (res je castrol racing =P ) ne jemlji kot nekaj samoumevnega kar bi se dalo narediti tudi na renojevem motorju =P ..
ja , bi se dalo podaljšati interval menjave olja na ta račun a nam je bolj pomembno , da z rednimi intervali dejansko podaljšamo življensko dobo motorja ..

v primeru pa da ti prihajajo ventili in sedeži ventilov v stik z oljem - torej je dodatna poraba olja ker ti teče med steblom ventila in teflonom v izgorevalni prostor kje zelo neugodno vpliva na svečke - pa zamenjaj teflone ...
in ko boš imel sneto glavo reskiraj še tistih 800€ ter ji daj zamenjati ventile in sedeže ter tako dobiš plinsko glavo , ki ne potrebuje dodatnega mazanja ..

in teh 800€ potem prihraniš na tekočini za mazanje ventilov v naslednjih par 100 tkm ...
plin je cnej k bencin
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Ne dec 22, 2013 1:22 pm

RedBull™ je napisal/-a:Mene pa zanima slednje zgolj informativno. Mercedes Ml W163 bencinar predelan na plin. Avto na bencin deloval pravilno, prav tako na plin ampak zgolj pri normalni vožnji, brez sunkovitega ter dolgega pospeševanja. Uglavnem, ko si pa prišel na odprto cesto oz. avtocesto, ga do konca pohodil je pa temperatura motorja v trenutku abnormalno narasla na 110 + stopinj in avto je kuhnil.

Kje naj bi se skrival problem... mogoče v injektorjih ali kje drugje?


letnik? motor 230 , 320 , 430 ... ??
prevoženih? zadnji bencinski servis , zadnji plinski servis , revizija uparjalnika itd..???
so pri kontaktu zasvetile vse lučke , ki morajo?
je bilo dovolj hladilne tekočine ?

ali je bil pokrovček na ekspanzijski posodi oz.ventil , ki je v njem brezhiben ??? (btw - napaka je lahko zelo pogosta pri starejših avtih vseh znamk) ...malce absurdno in ponavadi se ugotovi na koncu ko zmanjka ostalih idej - če se seveda kdo tega spomni ..

mogoče se je poklopilo več dejavnikov : zabasani filtri za plin + zapacan ali ne dovolj zmogljiv uparjalnik , izrabljeni plinski ventili , nepravilno priklopljena voda za uparjalnik ( pri določenih modelih motorja ) , prerevna mešanica na plinu , delno okvarjen termostat ki je zaštrajkal samo pri povišanih temperaturah na plinu ali zaradi prerevne mešanice ali pa mogoče celo monterjeva napaka pri priklopu električnih vodnikov plinske naprave na nepravilen vodnik avtomobilske el.napeljave (če ima motor mogoče termostat narejen kot lelektromehansko loputo ki jo odpira signal iz senzorja za temperaturo ???....

no mogoče je bilo pa samo tesnilo glave ....
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a RedBull™ Ne dec 22, 2013 2:31 pm

Avto ni moj, s to napako glede plina se nisem ukvarjal, ker to ni moje delo in nenazadnje v v plinske sisteme ne spoznam... me pa zanima zakaj do tega pač pride.

motor je bil šestak, 320, letnik praktično ni pomemben, ker so imeli vsi enake motorje, pač nekje do letnika 2007, glede kilometrov... hmm nekje okrog 200k , glede rednega servisa ni skrbi, ker je bil servisiran ter brezhiben.

Napaka zagotovo ni bila na vodni črpalki, termostatu, v pomankanju hladilne, visco sklopki, expanzijskem pokrovčku ali prebitem tesnilu glave, sem pa prepričan, da je bila sama napaka izključno na plinskem sistemu... kaj in zakaj gre po gobe pri plinskem sistemu, da pride do tega, ne vem, me pa zanima.

Kot si rekel. očitno je bila sama naprava slabo sevisirana, ali pa izredna napaka na katerem elementu, mogoče tudi izrabljenost. Ni pa prijetno, ko sistem normalno deluje in se ti naenkrat do dogodi.
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Ne dec 22, 2013 2:57 pm

RedBull™ je napisal/-a:Avto ni moj, s to napako glede plina se nisem ukvarjal, ker to ni moje delo in nenazadnje v v plinske sisteme ne spoznam... me pa zanima zakaj do tega pač pride.

motor je bil šestak, 320, letnik praktično ni pomemben, ker so imeli vsi enake motorje, pač nekje do letnika 2007, glede kilometrov... hmm nekje okrog 200k , glede rednega servisa ni skrbi, ker je bil servisiran ter brezhiben.

Napaka zagotovo ni bila na vodni črpalki, termostatu, v pomankanju hladilne, visco sklopki, expanzijskem pokrovčku ali prebitem tesnilu glave, sem pa prepričan, da je bila sama napaka izključno na plinskem sistemu... kaj in zakaj gre po gobe pri plinskem sistemu, da pride do tega, ne vem, me pa zanima.

Kot si rekel. očitno je bila sama naprava slabo sevisirana, ali pa izredna napaka na katerem elementu, mogoče tudi izrabljenost. Ni pa prijetno, ko sistem normalno deluje in se ti naenkrat do dogodi.



Zanimivo, sami smo imeli ML-a 230, prevoženih 230k na plin oz. čez 300k skupaj, v tem času vzdrževanja plinske naprave praktično ni bilo (2x menjan filter pri plinu in 1x težava s plinskim računalnikom), drugih težav ni bilo, sistem Tartarini.
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
Uporabniški avatar
Avtocona
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Po nov 11, 2013 1:10 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Avtocona Ne dec 22, 2013 3:11 pm

RedBull™ je napisal/-a:Avto ni moj, s to napako glede plina se nisem ukvarjal, ker to ni moje delo in nenazadnje v v plinske sisteme ne spoznam... me pa zanima zakaj do tega pač pride.

motor je bil šestak, 320, letnik praktično ni pomemben, ker so imeli vsi enake motorje, pač nekje do letnika 2007, glede kilometrov... hmm nekje okrog 200k , glede rednega servisa ni skrbi, ker je bil servisiran ter brezhiben.

Napaka zagotovo ni bila na vodni črpalki, termostatu, v pomankanju hladilne, visco sklopki, expanzijskem pokrovčku ali prebitem tesnilu glave, sem pa prepričan, da je bila sama napaka izključno na plinskem sistemu... kaj in zakaj gre po gobe pri plinskem sistemu, da pride do tega, ne vem, me pa zanima.

Kot si rekel. očitno je bila sama naprava slabo sevisirana, ali pa izredna napaka na katerem elementu, mogoče tudi izrabljenost. Ni pa prijetno, ko sistem normalno deluje in se ti naenkrat do dogodi.


Pozdravljen,

Pa ste probali avto vozit samo na bencin? Zanima me namreč, če se takrat napaka ni pojavila? V kolikor sumite da je težava v avtoplinu je najbolje preklopiti na bencin in se lahko delomo diagnostificira ali je res težava v avtoplinu. V kolikor bi bila npr. voda na uparjalnik vezana narobe, potem bi morala biti ta težava od kar je v vozilo bil montiran avtoplin. No kakor koli, prvo preveri kako vozilo deluje če se voziš samo na bencin.

LP
 
Uporabniški avatar
RedBull™
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4315
Pridružen: So maj 08, 2004 8:47 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a RedBull™ Ne dec 22, 2013 3:20 pm

Avto na bencin je deloval povsem brezhibno, tudi vožnja v sam klanec, temperatura ni presegla več kot 102 stopinje (gledano s testerjem)
Ko grobar s ceste me bo pobral,vedite da redbull smrti se ni bal.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Ne dec 22, 2013 4:30 pm

RedBull™ je napisal/-a:Avto ni moj, s to napako glede plina se nisem ukvarjal, ker to ni moje delo in nenazadnje v v plinske sisteme ne spoznam... me pa zanima zakaj do tega pač pride.

motor je bil šestak, 320, letnik praktično ni pomemben, ker so imeli vsi enake motorje, pač nekje do letnika 2007, glede kilometrov... hmm nekje okrog 200k , glede rednega servisa ni skrbi, ker je bil servisiran ter brezhiben.

Napaka zagotovo ni bila na vodni črpalki, termostatu, v pomankanju hladilne, visco sklopki, expanzijskem pokrovčku ali prebitem tesnilu glave, sem pa prepričan, da je bila sama napaka izključno na plinskem sistemu... kaj in zakaj gre po gobe pri plinskem sistemu, da pride do tega, ne vem, me pa zanima.

Kot si rekel. očitno je bila sama naprava slabo sevisirana, ali pa izredna napaka na katerem elementu, mogoče tudi izrabljenost. Ni pa prijetno, ko sistem normalno deluje in se ti naenkrat do dogodi.


iste motorje ... o pa res .. resda je mercedes med proizvajalci , ki najmanj spreminjajo tehnično konstrukcijo motorja in kar je najbolj pomembno vsega kar je zmontirano na motor in omogoča njegovo delovanje ...
a ste poizhusili to stestirati enkrat pri vklopljeni klimi in enkrat pri izključeni ??? just hint .. :?:

drugače je pa tako : če se res ne najde napake ne na plinu in je avto "kao" na bencinu 100% ... odklopiš vodo z uparjalnika ter vzameš varovalke od plinskega sistema ven da je čisto ločen od avtomobilske elektrike ter samo še polotaš bencinske injektorje v originalno bencinsko stanje ... in če potem dela BP hebeš monterju vse po spisku ..

pri delovanju na plin temperatura hladilne tekočine kvečjemu pade ... ker verjetno nisi zobozdravnik ti je verjetno jasno , da plinski uparjalnik odvzema toploto hladilni tekočini , če uparjuje plin iz -40stC tekočega stanja v plinasto stanje... torej je napaka kvečjemu v hudičevo prerevni mešanici ( btw podkovani avtomobilski diagnostiki lahko vidijo spremembo časov vbrizgavanja tudi na avtomobilskem testerju) kar pa bi se moralo pokazati na lambda sondi - njeni vrednosti v času pospeševanja ...
če je avto na bencinski strani res 100% BP potem je lahko kvečjemu bučka plinskega monterja ...

če pa so se te težave pokazale naknadno po daljšem času od vgradnje plina pa je možno da je : uparjalnik /membrana načeta in potreben revizije ..

japanac je napisal/-a:
Zanimivo, sami smo imeli ML-a 230, prevoženih 230k na plin oz. čez 300k skupaj, v tem času vzdrževanja plinske naprave praktično ni bilo (2x menjan filter pri plinu in 1x težava s plinskim računalnikom), drugih težav ni bilo, sistem Tartarini.


redno servisirana plinska naprava ... še v garanciji ...plinski filter menjan na vsakih 100.000km ... :lol:
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Ne dec 22, 2013 6:03 pm

japanac je napisal/-a:
Zanimivo, sami smo imeli ML-a 230, prevoženih 230k na plin oz. čez 300k skupaj, v tem času vzdrževanja plinske naprave praktično ni bilo (2x menjan filter pri plinu in 1x težava s plinskim računalnikom), drugih težav ni bilo, sistem Tartarini.


plinas je napisal/-a:redno servisirana plinska naprava ... še v garanciji ...plinski filter menjan na vsakih 100.000km ... :lol:


Če se ne motim so monterji govorili "pusti na miru in vozi, dokler deluje brezhibno" :vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Ne dec 22, 2013 7:31 pm

RedBull™ je napisal/-a:Mene pa zanima slednje zgolj informativno. Mercedes Ml W163 bencinar predelan na plin. Avto na bencin deloval pravilno, prav tako na plin ampak zgolj pri normalni vožnji, brez sunkovitega ter dolgega pospeševanja. Uglavnem, ko si pa prišel na odprto cesto oz. avtocesto, ga do konca pohodil je pa temperatura motorja v trenutku abnormalno narasla na 110 + stopinj in avto je kuhnil.

Kje naj bi se skrival problem... mogoče v injektorjih ali kje drugje?

Za tole je samo ena razlaga:

Na uparjalniku je počila membrana.

Tista, ki deli plinski in vodni del.

Ko avto ''pritisneš'' do konca ali za dalj časa, je pritisk plina večji kot pritisk vodnega sistema in v sistem dobiš plin. Ker s tem ustvari zračni žep, ni več pravilnega kroženja vode in avto se pregreva.

P.S.

A Plinaš...tega pa nisi vedel a :lol:
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Ne dec 22, 2013 8:32 pm

japanac je napisal/-a:
Če se ne motim so monterji govorili "pusti na miru in vozi, dokler deluje brezhibno" :vrum


če se ne motiš ti potem se moti tvoj monter .. =P

iziboy je napisal/-a:Za tole je samo ena razlaga:

Na uparjalniku je počila membrana.

Tista, ki deli plinski in vodni del.

Ko avto ''pritisneš'' do konca ali za dalj časa, je pritisk plina večji kot pritisk vodnega sistema in v sistem dobiš plin. Ker s tem ustvari zračni žep, ni več pravilnega kroženja vode in avto se pregreva.

P.S.

A Plinaš...tega pa nisi vedel a :lol:


plinaš je napisal/-a: če je avto na bencinski strani res 100% BP potem je lahko kvečjemu bučka plinskega monterja ...

če pa so se te težave pokazale naknadno po daljšem času od vgradnje plina pa je možno da je : uparjalnik /membrana načeta in potreben revizije ..
:lol:


iziboy : čas za očala mogoče ? :lol:
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Ne dec 22, 2013 8:41 pm

plinaš je napisal/-a:
japanac je napisal/-a:
Če se ne motim so monterji govorili "pusti na miru in vozi, dokler deluje brezhibno" :vrum


če se ne motiš ti potem se moti tvoj monter .. =P



Seveda, zato ker monter ni želel "zaslužit" na servisu, in ker smo se brez pomanjkljivosti vozili brez cca. 10 menjav filtra in testiranja brezhibnosti plinske naprave se oba motiva. :ue
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Ne dec 22, 2013 9:11 pm

japanac je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:
japanac je napisal/-a:
Če se ne motim so monterji govorili "pusti na miru in vozi, dokler deluje brezhibno" :vrum


če se ne motiš ti potem se moti tvoj monter .. =P



Seveda, zato ker monter ni želel "zaslužit" na servisu, in ker smo se brez pomanjkljivosti vozili brez cca. 10 menjav filtra in testiranja brezhibnosti plinske naprave se oba motiva. :ue


na tvojo žalost te moram razpčarati...

če se ugotovi , da je prišlo do nesreče zaradi nepravilnega ali nerednega vzdrževanja potem nosi stroške lastnik vozila ..

in ostalo odgovornost tudi ...
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
Avtocona
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Po nov 11, 2013 1:10 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Avtocona Po dec 23, 2013 7:04 am

RedBull™ je napisal/-a:Avto na bencin je deloval povsem brezhibno, tudi vožnja v sam klanec, temperatura ni presegla več kot 102 stopinje (gledano s testerjem)


Pozdravljen,

Mi lahko poveš kateri uparjalnik imaš zmontiran? Vidim da je govora o tem, da naj bi počila membrana in posledično se mešata voda in avtoplin. V večini primerov so uparjalniki narejeni tako, da sta voda in avtoplin med seboj ločena z aluminijasto steno debeline cca 1cm. Membrana je nameščena samo na delu kjer se nahaja avtoplin. V tem primeru bi težko rekel da bi lahko prišlo do mešanja avtoplin in voda. Iz tega razloga me zanima kateri uparjalnik je montiram da ti lahko dejansko povem ali je možno to mešanje.

lp
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 18 gostov