evilfury je napisal/-a:Še nekaj a lahko tako delovanje k pride do prerevne/prebogate mešance kej negativno vpliva na motor torej da ga kvari? Motor nima dodatnega mazanja ventilov.
evilfury je napisal/-a:Fajn potem mi bodo pa še nov motor plačal, haha.
murkoslavko je napisal/-a:A mi lahko poveste kako je z menjavanjem olja pri plinu?
A ste kaj ste zmanjšali intervale menjavanja olja, ali spremenili olje?
Moj megan ima tovarniško 30000 in elf 5w40.
Do sedaj sem dajal not elf 10w40 in interval 20000,
mi je svetoval mehanik.
Do zdaj je tudi vse špilalo.
Kak je pri plinu, a je bolje spet dajat not sintetiko in kak interval?
murkoslavko je napisal/-a:Kak je kaj glede porabe olja.
Se mi je povečala, kar 3x.
Iz 5dl na 15000 na 1.5l na 15000.
Renault megane ii 1.6 mencin.
Nažalost sem menjal olje, prej vedno elf, zdaj sem pa dal not maraton. Lahko da je to?
RedBull™ je napisal/-a:Mene pa zanima slednje zgolj informativno. Mercedes Ml W163 bencinar predelan na plin. Avto na bencin deloval pravilno, prav tako na plin ampak zgolj pri normalni vožnji, brez sunkovitega ter dolgega pospeševanja. Uglavnem, ko si pa prišel na odprto cesto oz. avtocesto, ga do konca pohodil je pa temperatura motorja v trenutku abnormalno narasla na 110 + stopinj in avto je kuhnil.
Kje naj bi se skrival problem... mogoče v injektorjih ali kje drugje?
RedBull™ je napisal/-a:Avto ni moj, s to napako glede plina se nisem ukvarjal, ker to ni moje delo in nenazadnje v v plinske sisteme ne spoznam... me pa zanima zakaj do tega pač pride.
motor je bil šestak, 320, letnik praktično ni pomemben, ker so imeli vsi enake motorje, pač nekje do letnika 2007, glede kilometrov... hmm nekje okrog 200k , glede rednega servisa ni skrbi, ker je bil servisiran ter brezhiben.
Napaka zagotovo ni bila na vodni črpalki, termostatu, v pomankanju hladilne, visco sklopki, expanzijskem pokrovčku ali prebitem tesnilu glave, sem pa prepričan, da je bila sama napaka izključno na plinskem sistemu... kaj in zakaj gre po gobe pri plinskem sistemu, da pride do tega, ne vem, me pa zanima.
Kot si rekel. očitno je bila sama naprava slabo sevisirana, ali pa izredna napaka na katerem elementu, mogoče tudi izrabljenost. Ni pa prijetno, ko sistem normalno deluje in se ti naenkrat do dogodi.
RedBull™ je napisal/-a:Avto ni moj, s to napako glede plina se nisem ukvarjal, ker to ni moje delo in nenazadnje v v plinske sisteme ne spoznam... me pa zanima zakaj do tega pač pride.
motor je bil šestak, 320, letnik praktično ni pomemben, ker so imeli vsi enake motorje, pač nekje do letnika 2007, glede kilometrov... hmm nekje okrog 200k , glede rednega servisa ni skrbi, ker je bil servisiran ter brezhiben.
Napaka zagotovo ni bila na vodni črpalki, termostatu, v pomankanju hladilne, visco sklopki, expanzijskem pokrovčku ali prebitem tesnilu glave, sem pa prepričan, da je bila sama napaka izključno na plinskem sistemu... kaj in zakaj gre po gobe pri plinskem sistemu, da pride do tega, ne vem, me pa zanima.
Kot si rekel. očitno je bila sama naprava slabo sevisirana, ali pa izredna napaka na katerem elementu, mogoče tudi izrabljenost. Ni pa prijetno, ko sistem normalno deluje in se ti naenkrat do dogodi.
RedBull™ je napisal/-a:Avto ni moj, s to napako glede plina se nisem ukvarjal, ker to ni moje delo in nenazadnje v v plinske sisteme ne spoznam... me pa zanima zakaj do tega pač pride.
motor je bil šestak, 320, letnik praktično ni pomemben, ker so imeli vsi enake motorje, pač nekje do letnika 2007, glede kilometrov... hmm nekje okrog 200k , glede rednega servisa ni skrbi, ker je bil servisiran ter brezhiben.
Napaka zagotovo ni bila na vodni črpalki, termostatu, v pomankanju hladilne, visco sklopki, expanzijskem pokrovčku ali prebitem tesnilu glave, sem pa prepričan, da je bila sama napaka izključno na plinskem sistemu... kaj in zakaj gre po gobe pri plinskem sistemu, da pride do tega, ne vem, me pa zanima.
Kot si rekel. očitno je bila sama naprava slabo sevisirana, ali pa izredna napaka na katerem elementu, mogoče tudi izrabljenost. Ni pa prijetno, ko sistem normalno deluje in se ti naenkrat do dogodi.
japanac je napisal/-a:
Zanimivo, sami smo imeli ML-a 230, prevoženih 230k na plin oz. čez 300k skupaj, v tem času vzdrževanja plinske naprave praktično ni bilo (2x menjan filter pri plinu in 1x težava s plinskim računalnikom), drugih težav ni bilo, sistem Tartarini.
japanac je napisal/-a:
Zanimivo, sami smo imeli ML-a 230, prevoženih 230k na plin oz. čez 300k skupaj, v tem času vzdrževanja plinske naprave praktično ni bilo (2x menjan filter pri plinu in 1x težava s plinskim računalnikom), drugih težav ni bilo, sistem Tartarini.
plinas je napisal/-a:redno servisirana plinska naprava ... še v garanciji ...plinski filter menjan na vsakih 100.000km ...
RedBull™ je napisal/-a:Mene pa zanima slednje zgolj informativno. Mercedes Ml W163 bencinar predelan na plin. Avto na bencin deloval pravilno, prav tako na plin ampak zgolj pri normalni vožnji, brez sunkovitega ter dolgega pospeševanja. Uglavnem, ko si pa prišel na odprto cesto oz. avtocesto, ga do konca pohodil je pa temperatura motorja v trenutku abnormalno narasla na 110 + stopinj in avto je kuhnil.
Kje naj bi se skrival problem... mogoče v injektorjih ali kje drugje?
japanac je napisal/-a:
Če se ne motim so monterji govorili "pusti na miru in vozi, dokler deluje brezhibno"
iziboy je napisal/-a:Za tole je samo ena razlaga:
Na uparjalniku je počila membrana.
Tista, ki deli plinski in vodni del.
Ko avto ''pritisneš'' do konca ali za dalj časa, je pritisk plina večji kot pritisk vodnega sistema in v sistem dobiš plin. Ker s tem ustvari zračni žep, ni več pravilnega kroženja vode in avto se pregreva.
P.S.
A Plinaš...tega pa nisi vedel a
plinaš je napisal/-a: če je avto na bencinski strani res 100% BP potem je lahko kvečjemu bučka plinskega monterja ...
če pa so se te težave pokazale naknadno po daljšem času od vgradnje plina pa je možno da je : uparjalnik /membrana načeta in potreben revizije ..
plinaš je napisal/-a:japanac je napisal/-a:
Če se ne motim so monterji govorili "pusti na miru in vozi, dokler deluje brezhibno"
če se ne motiš ti potem se moti tvoj monter ..![]()
japanac je napisal/-a:plinaš je napisal/-a:japanac je napisal/-a:
Če se ne motim so monterji govorili "pusti na miru in vozi, dokler deluje brezhibno"
če se ne motiš ti potem se moti tvoj monter ..![]()
Seveda, zato ker monter ni želel "zaslužit" na servisu, in ker smo se brez pomanjkljivosti vozili brez cca. 10 menjav filtra in testiranja brezhibnosti plinske naprave se oba motiva.
RedBull™ je napisal/-a:Avto na bencin je deloval povsem brezhibno, tudi vožnja v sam klanec, temperatura ni presegla več kot 102 stopinje (gledano s testerjem)
Po forumu brska: Google [Bot] in 18 gostov