Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Po dec 23, 2013 7:23 am

plinaš je napisal/-a:
japanac je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:
japanac je napisal/-a:
Če se ne motim so monterji govorili "pusti na miru in vozi, dokler deluje brezhibno" :vrum


če se ne motiš ti potem se moti tvoj monter .. =P



Seveda, zato ker monter ni želel "zaslužit" na servisu, in ker smo se brez pomanjkljivosti vozili brez cca. 10 menjav filtra in testiranja brezhibnosti plinske naprave se oba motiva. :ue


na tvojo žalost te moram razpčarati...

če se ugotovi , da je prišlo do nesreče zaradi nepravilnega ali nerednega vzdrževanja potem nosi stroške lastnik vozila ..

in ostalo odgovornost tudi ...


Ne vidim, da je govora o "kakšnikoli nesreči", šlo je za vprašanje in odgovor o izkušnji z vozilom ML.

Sicer pa, kakšno nesrečo imaš v mislih me res zanima ?
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po dec 23, 2013 9:49 pm

Avtocona je napisal/-a:
RedBull™ je napisal/-a:Avto na bencin je deloval povsem brezhibno, tudi vožnja v sam klanec, temperatura ni presegla več kot 102 stopinje (gledano s testerjem)


Pozdravljen,

Mi lahko poveš kateri uparjalnik imaš zmontiran? Vidim da je govora o tem, da naj bi počila membrana in posledično se mešata voda in avtoplin. V večini primerov so uparjalniki narejeni tako, da sta voda in avtoplin med seboj ločena z aluminijasto steno debeline cca 1cm. Membrana je nameščena samo na delu kjer se nahaja avtoplin. V tem primeru bi težko rekel da bi lahko prišlo do mešanja avtoplin in voda. Iz tega razloga me zanima kateri uparjalnik je montiram da ti lahko dejansko povem ali je možno to mešanje.

lp

no sedaj si priznal kako "frišen" monter si ...do pred nekaj leti so bili uparjalniki dvomembranski .. in če tega ne veš sledi to , da so tisti pri katerih si opravil šolanje slabo opravili svoje delo .. nisi usposobljen za revizijo dvomembranskega uparjalnika ? nimaš rezervnih delov na zalogi ? ccc ...
iz tega sledi , da ti povem , da je dejansko možno mešanje plina in hladilne tekočine v hladilnem sistemu motorja ...in možen je tudi izzriv hladilne tekočine s strani plina , kar onemogoči kroženje hladilne tekočine ...torej avto dejansko lahko zakuha zaradi okvare na uparjalniku ..
ti jaz povem kateri uparjalnik je zmontiran ...najboljši , najdražji , najbolj vzdržljiv in najbolj zmogljiv ... firma ni važna.. =P

eh in taki potem tukaj vabijo lastnike na servise ...eh ja...

eno stvar ti pa priznam...imaš uieber dobre veze in poznanstva na tem forumu če te toliko časa trpijo s takimi bučami in oglaševanjem , direktnim napeljevanjem potencialnih strank v svojo firmo in direktnim linkom na tvojo internetno stran v tvojem podpisu ..

japanac je napisal/-a:Ne vidim, da je govora o "kakšnikoli nesreči", šlo je za vprašanje in odgovor o izkušnji z vozilom ML.
Sicer pa, kakšno nesrečo imaš v mislih me res zanima ?


preberi si splošne predpise o plinskih napravah , vzrževanju , etc...

včasih je bil - no verjetno tega res ne moreš vedeti ker je bilo v davnih časih bivše juge - na vsako leto obvezen pregled plinotesnosti plinske naprave pri pooblaščenem pregledniku - v ljubljani je bil to butan plin oz.plinarna ljubljana ali kakorkoli že je bil takratni naziv podjetja ... brez tega potrdila nisi uspešno opravil tehničnega pregleda in nisi mogel registrirati avta ...

le ta pregled se sedaj opravlja po novih predpisih ob rednem servisu plinske naprave pri pooblaščenem monterju ali serviserju plinskih naprav ..veljajo enaka pravila kot pri vozilu do starosti 4 let ko ti ni treba opravljati tehničnega pregleda a kot lastnik avta odgovarjaš za njegovo brezhibnost ...

ker je propan butan težji od zraka je vsak izpust plina nedopusten .. če pa do tega pride v nezračeni / neventilirani podzemni garaži in zaradi kateregakoli vzroka pride do požara ali eksplozije ter ti dokažejo , da je na tvojem avtu puščal plin , ti pa nimaš dokazov s servisa o predpisanem rednem vzdrževanju - no potem nosiš vse stroške , ki so povezani z nesrečnim dogodkom kot lastnik vozila osebno sam ... do kakšnih zneskov škod , intervencije in sanacije objekta ti pa to naložijo si pa verjetno tudi ti ne moreš predstavljati niti v najhujših morah ...pa še 3 generacije za tabo ne ...
pa ta materialna škoda ne pomeni dejansko nič v primerjavi , če je ob tem nekdo poškodovan ali mrtev ...

nekaj let nazaj je v lažji prometni nesreči v domžalah zgorela v avtu cela družina...avto starejšega letnika z napravo na vplinjač brez varnostnih ventilov , ki bi ob nesreči zaprli pretok plina iz tanka ..

sem sedaj bolj razumljivo napisal kaj sem mislil z odgovornostjo v vezi izpravnosti plinske naprave v primeru nesreče ?
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Po dec 23, 2013 10:38 pm

Ali ti je kaj znano spodnje besedilo ?

plinaš je napisal/-a:in ? za avto sem dal 600€ ... en senzor za temp.vode sem zamenjal 30€ ...pa tri žarnice ... pa enkrat svečke 12€...pa za zimske gume na feltnah sem dal 50€ ...nobene menjave olja , filtrov in ostalih nepotrebnih ja*c .. pa ko mu dolijem rabljeno olje ki gre ven iz avta ali motorja je srečen kot radio da se zavrti do 6800+ obratov ..


in ravno ti se najdeš, da mi boš "nakladal" o vzdrževanju vozila.


plinaš je napisal/-a:
japanac je napisal/-a:Ne vidim, da je govora o "kakšnikoli nesreči", šlo je za vprašanje in odgovor o izkušnji z vozilom ML.
Sicer pa, kakšno nesrečo imaš v mislih me res zanima ?


preberi si splošne predpise o plinskih napravah , vzrževanju , etc...

včasih je bil - no verjetno tega res ne moreš vedeti ker je bilo v davnih časih bivše juge - na vsako leto obvezen pregled plinotesnosti plinske naprave pri pooblaščenem pregledniku - v ljubljani je bil to butan plin oz.plinarna ljubljana ali kakorkoli že je bil takratni naziv podjetja ... brez tega potrdila nisi uspešno opravil tehničnega pregleda in nisi mogel registrirati avta ...

le ta pregled se sedaj opravlja po novih predpisih ob rednem servisu plinske naprave pri pooblaščenem monterju ali serviserju plinskih naprav ..veljajo enaka pravila kot pri vozilu do starosti 4 let ko ti ni treba opravljati tehničnega pregleda a kot lastnik avta odgovarjaš za njegovo brezhibnost ...

ker je propan butan težji od zraka je vsak izpust plina nedopusten .. če pa do tega pride v nezračeni / neventilirani podzemni garaži in zaradi kateregakoli vzroka pride do požara ali eksplozije ter ti dokažejo , da je na tvojem avtu puščal plin , ti pa nimaš dokazov s servisa o predpisanem rednem vzdrževanju - no potem nosiš vse stroške , ki so povezani z nesrečnim dogodkom kot lastnik vozila osebno sam ... do kakšnih zneskov škod , intervencije in sanacije objekta ti pa to naložijo si pa verjetno tudi ti ne moreš predstavljati niti v najhujših morah ...pa še 3 generacije za tabo ne ...
pa ta materialna škoda ne pomeni dejansko nič v primerjavi , če je ob tem nekdo poškodovan ali mrtev ...

nekaj let nazaj je v lažji prometni nesreči v domžalah zgorela v avtu cela družina...avto starejšega letnika z napravo na vplinjač brez varnostnih ventilov , ki bi ob nesreči zaprli pretok plina iz tanka ..

sem sedaj bolj razumljivo napisal kaj sem mislil z odgovornostjo v vezi izpravnosti plinske naprave v primeru nesreče ?


Pa če kljub temu napišem nekaj svojih mnenj na tvoje trditve:

- prve štiri odstavke je govora o malomarnosti oz. posledično naklepu, ki pa ga je v naši "pravni" državi skoraj nemogoče dokazati

- govoriš tudi o podzemnih garažah, ki imajo ali pa tudi ne označeno prepoved parkiranja vozil z možnostjo izpusta plina, o tem sem že pisal in na kratko gre za "nonsens" v predpisih o gradnji takšnih objektov saj bi moralo prezračevanje omogočiti, da se zadeva po domače "prelufta", kar pa v 90% objektov pri nas ni mogoče, saj so vgrajeni prešvoh beri ceneni sistemi za prezračevanje

- tukaj je še nekaj zanimivo govorimo o utekočinjenem naftnem plinu, poudarek na "utekočinjen", torej izpust iz rezervoarja je v tekoči fazi in ne mi trdit nasprotno, ker sem na lastne oči videl kako zadeva izgleda (pozimi nastane lužica)

- govoriš o nesreči sistem brez varnostnih ventilov . . . kaj misliš, da smo imeli v ML zmontiran sistem od Tartarinija in v prtljažniku jeklenko kot na viličarjih ?

- seveda so se v stari jugi vozili mali čudeži po cestah, vendar takšne zadeve nebi smele več skozi tehnični pregled

- prav tako lahko strašimo morebitne bodoče voznike predelanih vozil, kako bodo sami krivi, če bo kaj narobe s plinom, kar ne "pije vode", vsekakor pa je takšna razprava neproduktivna

Še enkrat bom poudaril, da moj namen ni bil poveličevati NEservisiranje plinskega sistema ampak sem zgolj navedel izkušnjo da se je prevozilo od skupaj čez 300 k km, cca 230k km brez servisnih posegov razen, ko je avto cukal 2x smo zamenjali filter in ko je imel težave s preklaplanjem na plin - računalnik, glede na to, da je bilo napisano da je ML pri 200k km skihal, kar se mi zdi malo žalostno.

Sicer pa obljubim, da se bom pogosteje vključeval v razprave, seveda kolikor mi bo moje znanje to omogočalo.

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš To dec 24, 2013 1:42 am

japanac je napisal/-a:Ali ti je kaj znano spodnje besedilo ?

plinaš je napisal/-a:in ? za avto sem dal 600€ ... en senzor za temp.vode sem zamenjal 30€ ...pa tri žarnice ... pa enkrat svečke 12€...pa za zimske gume na feltnah sem dal 50€ ...nobene menjave olja , filtrov in ostalih nepotrebnih ja*c .. pa ko mu dolijem rabljeno olje ki gre ven iz avta ali motorja je srečen kot radio da se zavrti do 6800+ obratov ..


in ravno ti se najdeš, da mi boš "nakladal" o vzdrževanju vozila.


plinaš je napisal/-a:
u šit... a če človek zamenja senzor in žarnice je kaj narobe s tem? in če kupi za 50€ gume - nove z 2000 prevoženimi kilometri - potem je s tem nekaj hudo narobe ? dokler avto nima zračnosti v volanskem mehanizmu , končnikih , rokah , vpetjih stabilizatorjev in dugod kjer je ne sme biti , ima zavore , ki primejo enakomerno pravilno , vse luči delajo kot je treba ...avto sem kupil pred 40000km in je imel : nove diske s plošcicami , nove zavorne obloge zadaj , zamenjane volanske končnike in obnovljene roke ter nova kolesna ležaja spredaj ...
no nekaj sem res zatajil - lani sem mu zamenjal brisalce ...plinski servis opravljen po navodilih proizvajalca na 30.000km ter preverjena plinotesnost na vseh plinskih sklopih / spojih na vozilu ..

in kaj konkretno te moti glede vzdrževanja avtomobila kar se tiče varnosti ?

japanac je napisal/-a:Ne vidim, da je govora o "kakšnikoli nesreči", šlo je za vprašanje in odgovor o izkušnji z vozilom ML.
Sicer pa, kakšno nesrečo imaš v mislih me res zanima ?


Pa če kljub temu napišem nekaj svojih mnenj na tvoje trditve:

- prve štiri odstavke je govora o malomarnosti oz. posledično naklepu, ki pa ga je v naši "pravni" državi skoraj nemogoče dokazati

- govoriš tudi o podzemnih garažah, ki imajo ali pa tudi ne označeno prepoved parkiranja vozil z možnostjo izpusta plina, o tem sem že pisal in na kratko gre za "nonsens" v predpisih o gradnji takšnih objektov saj bi moralo prezračevanje omogočiti, da se zadeva po domače "prelufta", kar pa v 90% objektov pri nas ni mogoče, saj so vgrajeni prešvoh beri ceneni sistemi za prezračevanje

- tukaj je še nekaj zanimivo govorimo o utekočinjenem naftnem plinu, poudarek na "utekočinjen", torej izpust iz rezervoarja je v tekoči fazi in ne mi trdit nasprotno, ker sem na lastne oči videl kako zadeva izgleda (pozimi nastane lužica)

- govoriš o nesreči sistem brez varnostnih ventilov . . . kaj misliš, da smo imeli v ML zmontiran sistem od Tartarinija in v prtljažniku jeklenko kot na viličarjih ?

- seveda so se v stari jugi vozili mali čudeži po cestah, vendar takšne zadeve nebi smele več skozi tehnični pregled

- prav tako lahko strašimo morebitne bodoče voznike predelanih vozil, kako bodo sami krivi, če bo kaj narobe s plinom, kar ne "pije vode", vsekakor pa je takšna razprava neproduktivna

Še enkrat bom poudaril, da moj namen ni bil poveličevati NEservisiranje plinskega sistema ampak sem zgolj navedel izkušnjo da se je prevozilo od skupaj čez 300 k km, cca 230k km brez servisnih posegov razen, ko je avto cukal 2x smo zamenjali filter in ko je imel težave s preklaplanjem na plin - računalnik, glede na to, da je bilo napisano da je ML pri 200k km skihal, kar se mi zdi malo žalostno.

Sicer pa obljubim, da se bom pogosteje vključeval v razprave, seveda kolikor mi bo moje znanje to omogočalo.

:vrum


za prve štiri odstavke boš moral ti dokazovati svoje : forenzikom ter požarnim inšpektorjem - preiskovalcem ... če te bodo povprašali po zdravju seveda ... no po zdravju te lahko povpraša tudi zavarovalnica.. zdravju avtomobila seveda ..

pri napravah , narejenih , homologiranih in zmontiranih po evropsko veljavnih standardih R67 , R110 ter R115 te prepovedi ne veljajo niti v neventiliranih garažah ...

seveda ti standardi zahtevajo tudi redne servisne preglede pri katerih - vsakem opravljenem po navodilih in zahtevah proizvajalca, ki ima intervale zapisane v svojih homologacijskih listinah za pridobitev certifikata za napravo po omenjenih standardih - se obvezno opravi tudi plinotesnost .. ti standardi na osnovi testiranj za pridobitev certifikata o ustreznosti veljavnih standardov 67 , 110 in 115 tudi predvidevajo zamenjavo določenih delov ter sklopov plinske napeljave in naprave po določenem roku ..

ne nasprotjem , da plin iz tanka izhaja v tekočem stanju ... a lahko povprašaš gasilca ali požarnega inšpektorja kaj se zgodi s tekočim plinom , ko ni več pod pritiskom ... meni itak ne bi verjel da se uplini pri regularnem atmosferskem tlaku...

ne govorim o nesreči z napravo brez varnostnih ventilov...govorim o odgovornosti če imaš zmontirano nehomologirano napravo ali pa napravo na kateri se ne opravlja obvezni ter predpisanih servisov ter pregledov plinotesnosti s strani certificirane osebe..

take zadeve - ali kot jih imenujejo venturi sistem - v povezavi z varnostnimi ventili , ki prekinejo iztok plina iz rezervoarja ter uparjalnika se še danes lahko vgradi ter homologira , če je naprava izdelana ter montirana po zahtevanih standardih .. res pa je , da zaradi same konstrukcije te naprave - ko avto ugasneš sicer prekine iztok plina iz uparjalnika a preostali plin , ki je za ventilom v uparjalniku ter v cevi in prirobnici na vplinjaču najde pot ven skozi cev zračnega filtra - taki avti ne smejo parkirati v podzemnih garažah ...

res je in prav je , da bodoči plinaši poznajo prednosti in obenem svojo odgovornost , če se ne bodo držali veljavnih zakonov , predpisov in zahtev proizvajalca plinske naprave ...

pravilno je , da se vsaka vgrajena naprava homologira .. povedati je treba , da se lahko zavarovalnica obesi v odškodninskem zahtevku na vsako nehomologirano stvar na avtu - vseeno ali je to pomembno ali nepomembno za določen primer...

v tujini veliko lizing hiš dovoljuje vgradnjo plinske naprave v avto a pod pogojem , da je to naprava / proizvajalec po njihovi volji ter da so opravljeni redni servisi ter pregledi plinotesnosti po navodilih za vzdrževanje s strani proizvajalca plinske naprave..

glede na prevoženih 200tkm na plinu ni skihal avto temveč izparilec ali kot mu pravimo uparjalnk .. pravzaprav njegova membrana ... in najverjetneje ravno zaradi neupoštevanja servisnih intervalov .. to pove vse...

in vse razprave so neproduktivne ... seveda dokler ne pride do nekega dogovora , konsenza ali ugotovitve dejanskega stanja ... potem se temu ne reče več razprava temveč rezultat ...
plin je cnej k bencin
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy To dec 24, 2013 7:05 am

Eden najbolj neproduktivnih dvogovorov zadnjih časov tu na forumu :ue
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
Avtocona
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 80
Pridružen: Po nov 11, 2013 1:10 pm
Kraj: Dol pri Ljubljani

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Avtocona To dec 24, 2013 7:10 am

plinaš je napisal/-a:
Avtocona je napisal/-a:
RedBull™ je napisal/-a:Avto na bencin je deloval povsem brezhibno, tudi vožnja v sam klanec, temperatura ni presegla več kot 102 stopinje (gledano s testerjem)


Pozdravljen,

Mi lahko poveš kateri uparjalnik imaš zmontiran? Vidim da je govora o tem, da naj bi počila membrana in posledično se mešata voda in avtoplin. V večini primerov so uparjalniki narejeni tako, da sta voda in avtoplin med seboj ločena z aluminijasto steno debeline cca 1cm. Membrana je nameščena samo na delu kjer se nahaja avtoplin. V tem primeru bi težko rekel da bi lahko prišlo do mešanja avtoplin in voda. Iz tega razloga me zanima kateri uparjalnik je montiram da ti lahko dejansko povem ali je možno to mešanje.

lp

no sedaj si priznal kako "frišen" monter si ...do pred nekaj leti so bili uparjalniki dvomembranski .. in če tega ne veš sledi to , da so tisti pri katerih si opravil šolanje slabo opravili svoje delo .. nisi usposobljen za revizijo dvomembranskega uparjalnika ? nimaš rezervnih delov na zalogi ? ccc ...
iz tega sledi , da ti povem , da je dejansko možno mešanje plina in hladilne tekočine v hladilnem sistemu motorja ...in možen je tudi izzriv hladilne tekočine s strani plina , kar onemogoči kroženje hladilne tekočine ...torej avto dejansko lahko zakuha zaradi okvare na uparjalniku ..
ti jaz povem kateri uparjalnik je zmontiran ...najboljši , najdražji , najbolj vzdržljiv in najbolj zmogljiv ... firma ni važna.. =P

eh in taki potem tukaj vabijo lastnike na servise ...eh ja...

eno stvar ti pa priznam...imaš uieber dobre veze in poznanstva na tem forumu če te toliko časa trpijo s takimi bučami in oglaševanjem , direktnim napeljevanjem potencialnih strank v svojo firmo in direktnim linkom na tvojo internetno stran v tvojem podpisu ..

japanac je napisal/-a:Ne vidim, da je govora o "kakšnikoli nesreči", šlo je za vprašanje in odgovor o izkušnji z vozilom ML.
Sicer pa, kakšno nesrečo imaš v mislih me res zanima ?


preberi si splošne predpise o plinskih napravah , vzrževanju , etc...

včasih je bil - no verjetno tega res ne moreš vedeti ker je bilo v davnih časih bivše juge - na vsako leto obvezen pregled plinotesnosti plinske naprave pri pooblaščenem pregledniku - v ljubljani je bil to butan plin oz.plinarna ljubljana ali kakorkoli že je bil takratni naziv podjetja ... brez tega potrdila nisi uspešno opravil tehničnega pregleda in nisi mogel registrirati avta ...

le ta pregled se sedaj opravlja po novih predpisih ob rednem servisu plinske naprave pri pooblaščenem monterju ali serviserju plinskih naprav ..veljajo enaka pravila kot pri vozilu do starosti 4 let ko ti ni treba opravljati tehničnega pregleda a kot lastnik avta odgovarjaš za njegovo brezhibnost ...

ker je propan butan težji od zraka je vsak izpust plina nedopusten .. če pa do tega pride v nezračeni / neventilirani podzemni garaži in zaradi kateregakoli vzroka pride do požara ali eksplozije ter ti dokažejo , da je na tvojem avtu puščal plin , ti pa nimaš dokazov s servisa o predpisanem rednem vzdrževanju - no potem nosiš vse stroške , ki so povezani z nesrečnim dogodkom kot lastnik vozila osebno sam ... do kakšnih zneskov škod , intervencije in sanacije objekta ti pa to naložijo si pa verjetno tudi ti ne moreš predstavljati niti v najhujših morah ...pa še 3 generacije za tabo ne ...
pa ta materialna škoda ne pomeni dejansko nič v primerjavi , če je ob tem nekdo poškodovan ali mrtev ...

nekaj let nazaj je v lažji prometni nesreči v domžalah zgorela v avtu cela družina...avto starejšega letnika z napravo na vplinjač brez varnostnih ventilov , ki bi ob nesreči zaprli pretok plina iz tanka ..

sem sedaj bolj razumljivo napisal kaj sem mislil z odgovornostjo v vezi izpravnosti plinske naprave v primeru nesreče ?


Živ,

Prosim te kot prvo bi te spomnil, da sem te povabil da se oglasiš pri meni, da si ogladaš nekaj stvari, pa si stisnil rep med noge. Kot drugo me zanima za koga pa ti delaš da si čisto pri vsem vsevešč???
Kot tretje se pa nisem popolnoma nič zmotil. Napisal sem namreč da me zanima kateri avtoplinski uparjalnik ima vgrajen, da je v večini primerov tako, da je voda in avtoplin na uparjalniku ločena z aluminijasto steno. Ne trdim da je to povsod, zato sprašujem kaj ima vgrajeno, da mu lahko svetujem. Očitno nisi sploh prebral posta ampak samo skritiziral nekaj v tri dni.
Pa še ena stvar me zelo zanima, s čim se dejansko ti ukvarjaš?

Pa lepe praznike tudi tebi

LP
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac To dec 24, 2013 9:14 am

plinaš je napisal/-a:
za prve štiri odstavke boš moral ti dokazovati svoje : forenzikom ter požarnim inšpektorjem - preiskovalcem ... če te bodo povprašali po zdravju seveda ... no po zdravju te lahko povpraša tudi zavarovalnica.. zdravju avtomobila seveda ..

pri napravah , narejenih , homologiranih in zmontiranih po evropsko veljavnih standardih R67 , R110 ter R115 te prepovedi ne veljajo niti v neventiliranih garažah ...

seveda ti standardi zahtevajo tudi redne servisne preglede pri katerih - vsakem opravljenem po navodilih in zahtevah proizvajalca, ki ima intervale zapisane v svojih homologacijskih listinah za pridobitev certifikata za napravo po omenjenih standardih - se obvezno opravi tudi plinotesnost .. ti standardi na osnovi testiranj za pridobitev certifikata o ustreznosti veljavnih standardov 67 , 110 in 115 tudi predvidevajo zamenjavo določenih delov ter sklopov plinske napeljave in naprave po določenem roku ..

ne nasprotjem , da plin iz tanka izhaja v tekočem stanju ... a lahko povprašaš gasilca ali požarnega inšpektorja kaj se zgodi s tekočim plinom , ko ni več pod pritiskom ... meni itak ne bi verjel da se uplini pri regularnem atmosferskem tlaku...

ne govorim o nesreči z napravo brez varnostnih ventilov...govorim o odgovornosti če imaš zmontirano nehomologirano napravo ali pa napravo na kateri se ne opravlja obvezni ter predpisanih servisov ter pregledov plinotesnosti s strani certificirane osebe..

take zadeve - ali kot jih imenujejo venturi sistem - v povezavi z varnostnimi ventili , ki prekinejo iztok plina iz rezervoarja ter uparjalnika se še danes lahko vgradi ter homologira , če je naprava izdelana ter montirana po zahtevanih standardih .. res pa je , da zaradi same konstrukcije te naprave - ko avto ugasneš sicer prekine iztok plina iz uparjalnika a preostali plin , ki je za ventilom v uparjalniku ter v cevi in prirobnici na vplinjaču najde pot ven skozi cev zračnega filtra - taki avti ne smejo parkirati v podzemnih garažah ...

res je in prav je , da bodoči plinaši poznajo prednosti in obenem svojo odgovornost , če se ne bodo držali veljavnih zakonov , predpisov in zahtev proizvajalca plinske naprave ...

pravilno je , da se vsaka vgrajena naprava homologira .. povedati je treba , da se lahko zavarovalnica obesi v odškodninskem zahtevku na vsako nehomologirano stvar na avtu - vseeno ali je to pomembno ali nepomembno za določen primer...

v tujini veliko lizing hiš dovoljuje vgradnjo plinske naprave v avto a pod pogojem , da je to naprava / proizvajalec po njihovi volji ter da so opravljeni redni servisi ter pregledi plinotesnosti po navodilih za vzdrževanje s strani proizvajalca plinske naprave..

glede na prevoženih 200tkm na plinu ni skihal avto temveč izparilec ali kot mu pravimo uparjalnk .. pravzaprav njegova membrana ... in najverjetneje ravno zaradi neupoštevanja servisnih intervalov .. to pove vse...

in vse razprave so neproduktivne ... seveda dokler ne pride do nekega dogovora , konsenza ali ugotovitve dejanskega stanja ... potem se temu ne reče več razprava temveč rezultat ...


Tudi sam se še zadnjič oglašam in popolnoma se strinjam da gre za neproduktiven dvogovor, kar sem omenil že v prejšnjem odgovoru.

Kljub temu pa grem za spremembo od spodaj navzgor:

- nikjer nisem zasledil, da je imelo prevoženih 200k km na plin ampak da je prevoženih nekje 200k km, koliko od tega na plin - ta podatek ni bil podan

- glede leasing hiš se strinjam, je pa nekaj kar je napisano - papir vse prenese, drugo pa je realnost. Tudi glede servisiranja vozil, ki nimajo vgrajenega plinskega sistema so lepo navedeni pogoji, kako bi se naj vozilo servisiralo in kaj se dogaja v najboljšem primeru se opravi 1 servis na pooblaščenem servisu, naslednja dva privat in se korigirajo kilometri, potem dobiš vozilo z 100k km in potrjeno servisno knjižico, realno pa ima avto 300k km.

- glede homologacije se strinjam, je pa smešno, da me na tehničnem ni nihče vprašal po homologaciji, sam sem pa tudi pozabil omeniti, da bi mi jo vpisali v prometno dovoljenje. Vsaj nekaj pa so začeli naši tržni inšpektorji preverjati, to so izjave o skladnosti s katerimi proizvajalec oz. zastopnik prodajalec pri nas prevzameta odgovornost glede tehničnih zahtev izdelka.

- glede odgovornosti, če se ne bodo držali zakonov, predpisov in zahtev proizvajalca plinske naprave mislim da mešaš jabolka in hruške, nekaj je zakonodaja, ki predpisuje kako mora biti nekaj narejeno v skladu s čim, tukaj se pokrije zadeva z omenjeno izjavo o skladnosti, potem so tukaj predpisi, kako mora biti montirano in nato zahteve proizvajalca plinskega sistema pod katerimi pogoji jamči, da bo zadeva prezhibno delovala npr 1, 2, 5 ali 7 let ter kako dolgo bodo po ter roku še vedno na razpolago nadomestni deli.

Če bi bilo vse skupaj tako "rigolozno", kaj bi bilo potem pri vozilih, ki nimajo vgrajenega plinskega sistema in ne servisirajo na pooblaščenih servisih, torej ne zamenjujejo vitalnih delov po npr. 120k, 150k ali 180k prevoženih kilometrih.

- poznam venturi sistem smo ga imeli od proizvajalca lovato v enem od prvih vozil, bolj sem meril na "nonsens" pri naših podzemnih garažah, drugače se načeloma strinjam s tabo do omembe besede odgovornost.

- glede požarne varnosti, preskočiva, saj je moje področje in sem tedensko v kontaktu s požarnimi inšpektorji

- prav tako glede forenzikov, preiskovalcev . . . mogoče malo preveč gledanja CSI in podobnih TV serij. To je nekako postala fama kot npr zapori, po TV gledaš serije kako pod tušem zaporniki ne morejo pobrati mila, pri nas pa je vse skupaj kot "šola v naravi ali pa taborniki", polodprti in odprti oddelki pa so zato, da si "delikventi" malo oddahnejo od bližnjih.

Vse skupaj je OK, dokler se kaj ne zgodi. Potem pa se začne in se poskuša obsojati na razno razne načine. Najbolj žalostno pa je to, da se naši tožilci niti ne informirajo dovolj o zadevah v katerih obtožujejo. Potem so tukaj sodni izvedenci, ki ponavadi podajo nasprotujoče si mnenje - to je mogoče samo v Sloveniji in na koncu sodniki, ki razsodijo, samo oni vedo na podlagi česa in jim zadeva na "višji inštanci" pade x krat, sami pa so zato nagrajeni in čez nekaj časa napredujejo, ker so že tako dolgo sodniki - only in Slovenia.

Sicer pa tudi za samo vožnjo avtomobila obstajajo pravila, kaj bi moral storiti preden se odpelješ in sicer odkljukati kompletno check listo, da vse na vozilu deluje brezhibno in se šele nato odpeljati ter potem ko do česa pride s tem listom mahati okoli. In kdo to naredi, bodimo pošteni nihče od nas.

Toliko od mene in res ne morem verjeti, kaj je nastalo iz omembe, da smo se vozili 230k km na plin brez težav kljub za nekatere nerednemu vzdrževanju - šlo je za hvalo motorja kot neproblematičnega in plinskega sistema tartarini.

Lepe božične praznike vsem uporabnikom foruma.

:hi
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš To dec 24, 2013 11:26 am

japanac je napisal/-a:Tudi sam se še zadnjič oglašam in popolnoma se strinjam da gre za neproduktiven dvogovor, kar sem omenil že v prejšnjem odgovoru.

Kljub temu pa grem za spremembo od spodaj navzgor:

- nikjer nisem zasledil, da je imelo prevoženih 200k km na plin ampak da je prevoženih nekje 200k km, koliko od tega na plin - ta podatek ni bil podan

v najboljšem primeru se opravi 1 servis na pooblaščenem servisu, naslednja dva privat in se korigirajo kilometri, potem dobiš vozilo z 100k km in potrjeno servisno knjižico, realno pa ima avto 300k km.

- glede homologacije se strinjam, je pa smešno, da me na tehničnem ni nihče vprašal po homologaciji, sam sem pa tudi pozabil omeniti, da bi mi jo vpisali v prometno dovoljenje.

- glede odgovornosti, če se ne bodo držali zakonov, predpisov in zahtev proizvajalca plinske naprave mislim da mešaš jabolka in hruške, nekaj je zakonodaja, ki predpisuje kako mora biti nekaj narejeno v skladu s čim, tukaj se pokrije zadeva z omenjeno izjavo o skladnosti, potem so tukaj predpisi, kako mora biti montirano in nato zahteve proizvajalca plinskega sistema pod katerimi pogoji jamči, da bo zadeva prezhibno delovala npr 1, 2, 5 ali 7 let ter kako dolgo bodo po ter roku še vedno na razpolago nadomestni deli.

Če bi bilo vse skupaj tako "rigolozno", kaj bi bilo potem pri vozilih, ki nimajo vgrajenega plinskega sistema in ne servisirajo na pooblaščenih servisih, torej ne zamenjujejo vitalnih delov po npr. 120k, 150k ali 180k prevoženih kilometrih.


- poznam venturi sistem smo ga imeli od proizvajalca lovato v enem od prvih vozil, bolj sem meril na "nonsens" pri naših podzemnih garažah, drugače se načeloma strinjam s tabo do omembe besede odgovornost.

- glede požarne varnosti, preskočiva, saj je moje področje in sem tedensko v kontaktu s požarnimi inšpektorji

- prav tako glede forenzikov, preiskovalcev . . . mogoče malo preveč gledanja CSI in podobnih TV serij. To je nekako postala fama kot npr zapori, po TV gledaš serije kako pod tušem zaporniki ne morejo pobrati mila, pri nas pa je vse skupaj kot "šola v naravi ali pa taborniki", polodprti in odprti oddelki pa so zato, da si "delikventi" malo oddahnejo od bližnjih.

Vse skupaj je OK, dokler se kaj ne zgodi. Potem pa se začne in se poskuša obsojati na razno razne načine. Najbolj žalostno pa je to, da se naši tožilci niti ne informirajo dovolj o zadevah v katerih obtožujejo. Potem so tukaj sodni izvedenci, ki ponavadi podajo nasprotujoče si mnenje - to je mogoče samo v Sloveniji in na koncu sodniki, ki razsodijo, samo oni vedo na podlagi česa in jim zadeva na "višji inštanci" pade x krat, sami pa so zato nagrajeni in čez nekaj časa napredujejo, ker so že tako dolgo sodniki - only in Slovenia.

Sicer pa tudi za samo vožnjo avtomobila obstajajo pravila, kaj bi moral storiti preden se odpelješ in sicer odkljukati kompletno check listo, da vse na vozilu deluje brezhibno in se šele nato odpeljati ter potem ko do česa pride s tem listom mahati okoli. In kdo to naredi, bodimo pošteni nihče od nas.

Toliko od mene in res ne morem verjeti, kaj je nastalo iz omembe, da smo se vozili 230k km na plin brez težav kljub za nekatere nerednemu vzdrževanju - šlo je za hvalo motorja kot neproblematičnega in plinskega sistema tartarini.

Lepe božične praznike vsem uporabnikom foruma.

:hi

malce neskladja si navedel ... no to ni moj zadnji odgovor ... na te fore ne nasedam ... =P

neglede na vse je že dolgo časa znano , da ima vsaka slaba stvar ( tudi tako pregovarjanje kot je sedaj med nami ) tudi svojo dobro stran ... res je , da se je to že nekajkrat zgodilo a se je slejkotprej pokazala luč na koncu predora...kar pa ni tako slabo kot zgleda na prvi pogled ...

res je , da ni bilo nikjer napisano koliko je imel dotični ML prevoženih na plin ... a kot rečeno je bil avto pri delovanju na bencin brezhiben torej mora obstajati druga razlaga - uparjalnik s poškodovano membrano ..

po domače povedano goljufija ... kaznjiva ..

ne rabiš..na tehničnih pregledih mu to vse takoj izpiše v sistemu ko vtipka podatke o vozilu ... tudi vse kar je homologirano mu pokaže .. ja tehnologija gre s časom naprej...

res je ..a se počasi spreminja v smeri bolj dorečenih predpisov ... počasi a se ..

ok preskočiva...vidim , da ti teorija ne dela težav ..

:lol: full ma veze z avtoplinom ... :lol: sploh tista z milom je svetovna veza s plinom ... :lol:

vidim da se odpravljaš v politiko .. z namenom spremeniti stvar na bolje..nas pa boš pustil same tukaj .. vseeno - dobiš moj glas..

kot si napisal naj bi bilo...realno nas večina tega ne dela točno tako pred vsako vožnjo ... a kar si napisal glede izpravnosti vozila te lahko po tem za prvim vogalom - recimo zaradi nedelujoče zasenčene luči ponoči - povpraša policist .. le ta ima vso zakonsko možnost , da te za tvojo malomarnost kaznuje ... check lista in njeno izpolnjevanje - četudi ne pismeno - naj bi se odkljukala ..

za tehnične pomankljivosti , ki jih sam uporabnik vozila ne more opaziti ali občutiti med vožnjo pa bi moral biti odgovoren serviser ( ja itak oz. zelo redko kolikor so redki top odvetniki lastnikov vozil ko do česa pride ) .. na to bo pač treba še kar nekaj časa počakati ...
isto bi moralo veljati za plinske naprave - odgovornost za napake na plinotesnosti bi moral nositi serviser , odgovornost kar se tiče nerednega vzdrževanja pa lastnik vozila ... čisto enostavno in logično pravilno ... realno stanje je seveda svetlobna leta daleč od tega ...

Avtocona je napisal/-a:Živ,

Prosim te kot prvo bi te spomnil, da sem te povabil da se oglasiš pri meni, da si ogladaš nekaj stvari, pa si stisnil rep med noge. Kot drugo me zanima za koga pa ti delaš da si čisto pri vsem vsevešč???
Kot tretje se pa nisem popolnoma nič zmotil. Napisal sem namreč da me zanima kateri avtoplinski uparjalnik ima vgrajen, da je v večini primerov tako, da je voda in avtoplin na uparjalniku ločena z aluminijasto steno. Ne trdim da je to povsod, zato sprašujem kaj ima vgrajeno, da mu lahko svetujem. Očitno nisi sploh prebral posta ampak samo skritiziral nekaj v tri dni.
Pa še ena stvar me zelo zanima, s čim se dejansko ti ukvarjaš?

Pa lepe praznike tudi tebi

LP


prvo bi ti povedal , da če bi se odzval ogledu ter vohljanju po tvoji delavnici verjetno ne bi videl nič pretresljivega .. ja mogoče kakšno svetovno inovacijo v svetu plinskih naprav v stilu g1 mogoče .. a sem se temu pripravljen odpovedati na račun tajnosti podatkov...in če bi se oglasil pri vsakem frišnem monterju , ki hodi po kostanj v žerjavico za svojega dobavitelja ter se malo zapnem z njim tukaj na forumu - bi lahko odprl dodatno popoldansko dejavnost ..

a pri kom delam? ja glej takole - taužnt mojster sem .. po domače povedano - ne bom ti povedal ..
vseeno hvala za kompliment o vseveščnosti - je sedlo kot maslo med popečen kruhek in tatarca moji skromni laičosti ter moji vsesplošni nevednosti..

kar se tiče uparjalnika pa tako : pri nas se vozi še kar veliko vozil z dvomembranskim uparjalnikom ..no ja res da s takim ki zdržijo kar nekaj revizij na 120.000km pa še zmeraj delujejo brezhibno .. če imajo vaše naprave uparjalnik kot potrošni material potem čisto verjamem , da ste že vse starejše dvomembranske zamenjali z enomembranskimi in se z vzdrževanjem starejših sploh ne ukvarjate ..
ne govorim o tebi temveč splošno o proizvajalcih plinskih naprav in kvaliteti materialov - da ne bo spet hude krvi ...

kar pa se kritiziranja tiče : dokler me bo kaj motilo bom pač kritiziral ter opozarjal na buče , ki jih pišete ..

s tem ne trdim , da imam vedno vse prav a motiti se je človeško pravijo .. pravila foruma so znana in napisana .. če nekdo v žaru debate spregleda smeškota na koncu objave ali sprejme sarkazem kot žaljenje sem se vedno pripravljen iskreno opravičiti..tudi tebi ..

mi je pa kot laičnemu uporabniku foruma in fizični osebi , ki ima pač predelana dva avtomobila na plin dovoljeno se motiti - vsekakor bolj kot pa kateremukoli certificiranemu vgrajevalcu plinskih naprav ..
na napačnega si se osredotočil - to je bil tudi moj namen , da se pokaže iz kakšnega testa si in koliko obvladaš stvar glede na to , da si prijavljen kot vgrajevalec ter trenutno edini v tej temi , ki stvar obvlada "v nulo" ...
če si premalo podkovan ali premalo izšolan s strani tvojega dobavitelja pa to ni moj problem .. kvečjemu bolj tvoj ker te objave berejo poleg nas 17-ih tudi drugi ... in moje mnenje je , da niso tako zabiti , da ne bi znali iz tvojih - vaših odgovorov na moje kritiziranje - tja v tri dni - izluščiti bistva ter si ustvariti svoje kolikor toliko pravilno mnenje ..

glede branja postov pa takole - bi rekel , da nisem edini , ki pri prebiranju objav in odgovarjanju na poste kdaj zgreši kaj ali kaj spregleda ... le v vednost da nismo popolni ...

in ja še ena stvar , ki ti bo še dolgo časa glodala po tvojih mislih ... s čim se jaz ukvarjam nima niti najmanjše veze s temo avtoplin .. sem zaposlen..delam ..je treba tudi preživet saj veš hudi časi pa to ... se močno pozna tudi tukaj zadnji dve leti , ko uletavajo raznorazni monterji in njihove "zadovoljne stranke" , ki bi si bili pripravljeni za dva gratis redna servisa plinske naprave spiliti kvadratno luknjo v meniskus ...
aja ..če mi ne verjameš na besedo vprašaj tistega , ki ti dovoljuje tvoje delovanje na forumu v obstoječi obliki ... če je dovolj visoko na lestvici , da bi ta podatek seveda vedel ... ker če ni si si pa nekaj zakuhal kar boš tudi pojedel ..


lepe in vesele praznike želim vsem uporabnikom foruma ter moderatorjem in administratorjem !!! :hi :pivo
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac To dec 24, 2013 12:50 pm

plinaš je napisal/-a: isto bi moralo veljati za plinske naprave - odgovornost za napake na plinotesnosti bi moral nositi serviser , odgovornost kar se tiče nerednega vzdrževanja pa lastnik vozila ... čisto enostavno in logično pravilno ... realno stanje je seveda svetlobna leta daleč od tega ...


Tu se popolnoma strinjam, zadel si "žebljico na glavico".

Realno stanje je pa v 90% takšno, da uporabnik vozila vsakih cca 20k km pripelje na redni servis, kjer odšteje od 20 € navzgor, serviser mu zamenja filter v najboljšem primeru oba in to je to. Seveda lahko pride v tem servisnem intervalu do puščanja plina, kar pa ne sme biti posledica montaže oziroma delovanja plinske naprave ampak kakšnega drugega "zunanjega" vpliva, dobro napake v materialu so tudi mogoče.

Serviser lahko tudi za nazaj izpolni "check listo", da je preveril tesnost in kdo mu bo v naši ljubi deželi karkoli dokazal - nihče - on je vendar strokovnjak in zavezan k najvišjim normam.

Glede policistov, pa naj kar delajo 100% podpiram kaznovanje, saj zato jih imamo. Daleč smoi še mi od neke urejene družbe . . . žal. :ne
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
Jerry007
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Če sep 30, 2010 11:59 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Jerry007 To dec 24, 2013 3:30 pm

Sem malo bral po netu glede prerevne/bogate mešanice... Kako lahko pa sploh nekdo ve, kakšno mora biti pravo razmerje?
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Sr dec 25, 2013 7:58 am

Jerry007 je napisal/-a:Sem malo bral po netu glede prerevne/bogate mešanice... Kako lahko pa sploh nekdo ve, kakšno mora biti pravo razmerje?

Pri dobrih proizvajalcih plinskih naprav, je to del onovnega šolanja za vgradnjo plina.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
Zmaj78
Novinec
 
Prispevkov: 478
Pridružen: To avg 23, 2005 2:51 pm
Kraj: Mazda Mx-6 2.5i 24v LPG

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Zmaj78 Sr dec 25, 2013 11:03 am

@Plinar, lahko da sem te narobe razumel, ali pa tudi sam spadam med "zadovoljne stranke" po tvoji klasifikaciji? Sicer se ne sekiram kaj dosti, ker če sem z nečim zadovoljen, bom to pohvalil, v nasprotnem primeru skritiziral, itd. Vsak ima pravico do svojega mnenja in ne vidim možnosti, da bi mi to ti ali kdorkoli drug tule preprečil. ;)
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Sr dec 25, 2013 5:10 pm

Zmaj78 je napisal/-a:@Plinar, lahko da sem te narobe razumel, ali pa tudi sam spadam med "zadovoljne stranke" po tvoji klasifikaciji? Sicer se ne sekiram kaj dosti, ker če sem z nečim zadovoljen, bom to pohvalil, v nasprotnem primeru skritiziral, itd. Vsak ima pravico do svojega mnenja in ne vidim možnosti, da bi mi to ti ali kdorkoli drug tule preprečil. ;)


ali¸sem mogoče omenil tebe osebno ? sem napisal po nick name-ih? nisem ... kam ti sebe uvrščaš je tvoja stvar in ne moja ..
je pa možno , da sem z mojim pisanjem komu stopil na rep pa je zacvilil .. in prav je tako... oziroma je to moje skromno mnenje .. =P

res je - vsak ima pravico do svojega mnenja dokler to dopušča tudi drugim ... in ker so si mnenja včasih nasprotujoča pač potem vsak navaja svoje argumente - ni pa nujno da ima kdorkoli , ki sodeluje v tem križanju argumentov sploh kaj prav ...

si kupil A-com? kajti to je edina možnost da je tvoja trditev 100%-na ...

kolikor vem , smo na tem privatnem forumu vsi samo registrirani gosti ...in kot takim nam ima lastnik foruma neodtujljivo pravico odvzeti vso možnost sodelovanja - kadarkoli in brez pojasnila če se mu tako zahoče .. preberi si pravila foruma s katerimi si se strinjal ob registraciji ...
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
Zmaj78
Novinec
 
Prispevkov: 478
Pridružen: To avg 23, 2005 2:51 pm
Kraj: Mazda Mx-6 2.5i 24v LPG

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Zmaj78 Sr dec 25, 2013 7:20 pm

Mene osebno nis-i(te) v nobenem primeru mogel omenit, ker se osebno ne poznava (ali pa vsaj jaz tebe oz. vas ne). :lol:

Sicer pa se ne mislim brez potrebe spuščati v neke brezplodne diskusije, moram te (vas) celo pohvalit za sodelovanje v tej temi in nekatere konstruktivne nasvete LPG voznikom. ;)

V zadnjem času sem testiral Petrol LPG in mašina dejansko lepše laufa kakor na gorivo točeno na Very. Enkrat bo treba testirati še LPG z MOL-a, me prav zanima kakšna bo vožnja z njim. :-P
 
Vikking
Uporabnik
 
Prispevkov: 826
Pridružen: Sr apr 20, 2005 7:06 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Vikking Po dec 30, 2013 6:43 pm

plinaš je napisal/-a:javljaj napredek da vidimo kako ti gre ...
pa če bo kaj od tega narobe kar se bomo mi laiki tu spomnili te bo stalo - ma ne tebe unga mehankarja - par laških ..

srečno


Da nadaljujem svojo zgodbo, ki je dobila epilog.

Klical Plinex, povedali so, da če je v okvari plinska napeljava ali plinski računalnik. Potem bo plinski sistem povzročal težave tudi pri vožnji na bencin. Ker niso imeli časa priti z plinskim testerjem, so mi ponudili še boljšo rešitev (rešitev ki lahko pomaga tudi drugim, vsaj opcija ostaja). Obstaja konektor, kjer ni potrebe po rezanju prav nobenih kablov, saj pride konektor vmes na drugi konektor.

Dobi se konektor ki ima odrezane kable ter nato zvezane skupaj. Vstavi se med povezavo ki se odklopi (mislim da med benc. injektorji in plinskim računalnikom, ne me držat za besedo). Ta konektor popolnoma prekine delovanje plinske naprave. Plinska naprava pa na ta način nima nobenega vpliva več, na delovanje motorja računalnika oz. motorjem vozila pri delovanju na bencin.
Se zahvaljujem Plinexu za hitro rešitev (konektor so mi poslali zastonj, naslednji dan, zato imajo od mene +1). Moja napaka je ta, da nisem poklical že sam veliko prej, ter zvedel da obstoja konektor, ne pa da čakam dobro dušo s testerjem, pa bi se prišlo napaki hitro do dna.

No v glavnem, mehanik je uporabil konektor/s tem popolnoma odklopil plinsko napravo, ter vozilo je delovalo na bencin brez težav. Pregledal je celotno plinsko napeljavo in odkril, da je zriban/prekinjen kabel plinske napeljave, ki gre skozi požarno steno.
Torej en predrgnjen usran kabel, je povzročal celo sranje. Tako pač je :) "mea culpa"

Tokrat se je Plinex res izkazal, hvala Primož.

Torej ne rabite rezat kablov, da prekinete plinsko napeljavo, dobi se konektor.
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm Po dec 30, 2013 7:16 pm

Ste opazili da se je tudi na Verovškovi podražil plin, iz 0.729 na 0.759.
Pe še cca 3 tedne nazaj ko sem prvič tankal pri njih (ko je podražil Petrol) mi je zagotavljal da pri njih ne bo nekih hudih podražitev, kvečjemu kak cent... noja toliko o tem ...
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš To dec 31, 2013 2:04 pm

plinaš je napisal/-a:
in če bi znal delato z OBDII bi točno videl in lahko pomeril zaradi katere napake vozilo ugašuje ...

obstaja tudi opcija poklicat avtoelektričarja , ki kable najprej označi in jih poreže ter zlota ali pa začasno poveže v originalen bencinski tokokrog ...potem pa mehanik lahko nadaljuje z delom ...



Vikking je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:javljaj napredek da vidimo kako ti gre ...
pa če bo kaj od tega narobe kar se bomo mi laiki tu spomnili te bo stalo - ma ne tebe unga mehankarja - par laških ..

srečno


Da nadaljujem svojo zgodbo, ki je dobila epilog.

Klical Plinex, povedali so, da če je v okvari plinska napeljava ali plinski računalnik. Potem bo plinski sistem povzročal težave tudi pri vožnji na bencin. Ker niso imeli časa priti z plinskim testerjem, so mi ponudili še boljšo rešitev (rešitev ki lahko pomaga tudi drugim, vsaj opcija ostaja). Obstaja konektor, kjer ni potrebe po rezanju prav nobenih kablov, saj pride konektor vmes na drugi konektor.

Dobi se konektor ki ima odrezane kable ter nato zvezane skupaj. Vstavi se med povezavo ki se odklopi (mislim da med benc. injektorji in plinskim računalnikom, ne me držat za besedo). Ta konektor popolnoma prekine delovanje plinske naprave. Plinska naprava pa na ta način nima nobenega vpliva več, na delovanje motorja računalnika oz. motorjem vozila pri delovanju na bencin.
Se zahvaljujem Plinexu za hitro rešitev (konektor so mi poslali zastonj, naslednji dan, zato imajo od mene +1). Moja napaka je ta, da nisem poklical že sam veliko prej, ter zvedel da obstoja konektor, ne pa da čakam dobro dušo s testerjem, pa bi se prišlo napaki hitro do dna.

No v glavnem, mehanik je uporabil konektor/s tem popolnoma odklopil plinsko napravo, ter vozilo je delovalo na bencin brez težav. Pregledal je celotno plinsko napeljavo in odkril, da je zriban/prekinjen kabel plinske napeljave, ki gre skozi požarno steno.
Torej en predrgnjen usran kabel, je povzročal celo sranje. Tako pač je :) "mea culpa"

Tokrat se je Plinex res izkazal, hvala Primož.

Torej ne rabite rezat kablov, da prekinete plinsko napeljavo, dobi se konektor.


jaz imam ta "brik konektor" ... s tem odklopiš modul in povežeš električno napeljavo v bencinsko stanje .... nažalost mi ni kapnilo da bi rekel da obstaja ... enostavno ker sem pozabil nanj - je nekje v avtu - ker ga v 6-ih letih nikoli nisem rabil..

bi pa mehaniku ali OBDII ali pa avtomobilski tester moral pokazati napako ( bi moral znati pogledati ) na električnem tokokrogu ...

lepo da si zrihtal in veselo vožnjo še naprej!!
plin je cnej k bencin
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy To dec 31, 2013 6:15 pm

Prins je napisal/-a:

Glede na napisano bi na vašem mestu najprej preveril plinski računalnik in/ali injektorski modul.
Nekateri sistemi ju imajo ločeno, drugi pa skupaj kot eno enoto.
Kot ste opisali, da vam je najprej delal težave na bencinu kot bi ne delovali vsi cilindri, na plinu pa je delovalo brezhibno.
Plinska naprava ima "prevezavo" injektorskega signala preko lastnega računalnika.
Če ne morete dobiti računalnika in/ali modula da preverite in zamenjate in s tem potrdite ali ovržete to teorijo je edini način, da vrnete ("prelotate" ali "prebrikate")) nazaj direktno bencinske injektorje.
S tem izklopite možnost vpliva okvare na modulu ali računalniku.
V primeru, da avto tudi po tem ne bo deloval, najverjetneje ni težava v plinskem sistemu.
Prepričan sem, da če boste obvestili Plineks o vašem problemu, vam bodo z veseljem pomagali.
Najverjetneje imajo celo koga od svojih serviserjev tudi kje v Celju ali okolici.
Upam, da boste težavo kmalu odpravili.


@ Vikking

No vidiš da si uštimal, oz še boš...ti je pa Prins že davno povedal kje je najverjetneje težava in tudi kako se je lotiti...
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
Zmaj78
Novinec
 
Prispevkov: 478
Pridružen: To avg 23, 2005 2:51 pm
Kraj: Mazda Mx-6 2.5i 24v LPG

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Zmaj78 To dec 31, 2013 6:28 pm

Bernik, sem opazil včeraj, ko sem šel tankat. No še vedno so cca. 7 centov cenejši pri litru od Petrola. Kar se pa predvidevanj podražitev tiče, pa mislim da ravno ne sprašujejo prodajalca (točilca) plina, ali naj podražijo ali ne. ;)

Fajn praznujte, s plinom ali brez! 8)
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm Sr jan 01, 2014 6:47 am

Se strinjam. Kot kaže se plin podraži na zimo, me prav zanima če bo na pomlad/poletje cena padla :-)
Pa srečno 2014 vsem !
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 17 gostov