Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Jerry007
Novinec
 
Prispevkov: 306
Pridružen: Če sep 30, 2010 11:59 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Jerry007 Če feb 06, 2014 6:24 pm

evilfury je napisal/-a:Točno tako. Človek rata sit, ker se more peljat 150km v eno smer, da potem avto spet zajebava.

Sej do lučke sploh ne bi smel pridet, če bi bil sistem pravilno nastavlen. Rekel sem jim pustim vam avto tukaj 2 dni pa zrihtejte pa so spet neki hiteli in nč ne dela, kakor bi moglo.

Prov zagravžov se mi je plin, žal...

Meni je težko pa mam sam 5km stran od šihta, pa nimam volje :cry:
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Če feb 06, 2014 7:22 pm

zzitop je napisal/-a:@xyz6, tudi jaz slišim, da pri določenih vozilih na LPG čisto navadne svečke zdržijo ohoho kilometrov, medtem ko so pri drugih iste svečke že pri 10.000 km "ošvohnjene". Zmanjšanje razmaka za 0.2mm lahko garantiram, da naredi razliko v prostem teku, sicer verjetno ne. Da pa je zmanjšan razmak bolj prizanesljiv do tuljav, pa 100 % drži.

Nižja toplotna vrednost pa ima prednost samo v večji vzdržljivosti iste svečke zaradi zmanjšane temperature.


ne vem no..ponavadi ( pri mopedu - zračno hlajenem , pri motorčku 400ccm - zračno hlajenem , pri motorju 865ccm - zračno/oljno hlajenem ) je za višje temperature zgorevanja višja toplotna vrednost svečk...

pri balenotu imam NGK svečke navadne - prve zamenjal po 21000km , druge pri 19000km - preventivno zaradi vžigalne tuljave...

na xsari so original svečke zdržale nekje do 45000km , zamenjane z ngk + lpg iridium pri 47000km - ker se mi ne da menjat na vsakem servisu - naj bi zdržale od 60.000km pa na več...

pri porabi ni skoraj nobene razlike - vsaj opazne ne ... pri delovanju motorja na xsari - po menjavi ima 21000km in dela normalno ...

baleno pa itak dela kakor dela .... =P mali garač ...

Jerry007 je napisal/-a:
xyz6 je napisal/-a:Ja res svašta, ampak to definitvno ni OK, pelji avto, da pogledajo kaj ne štima! ;)

Pa če greš stokrat na servis pa same bučke mlatjo pa u temo brcajo... Tist filng k veš da boš mogu it u kratkem na servis pa že veš da spet nebo efekta :evil:

To je en velik fejl s to prebogato / prerevno mešanco. Če avto na plin naredi 20.000-30.000 km brez težav, mi noben nebo reku da je kr naenkrat kriva mešanca. Res se ti odpipa :/:o:/ :/:o:/ :/:o:/
Jerry007 je napisal/-a:


evilfury je napisal/-a:Točno tako. Človek rata sit, ker se more peljat 150km v eno smer, da potem avto spet zajebava.

Sej do lučke sploh ne bi smel pridet, če bi bil sistem pravilno nastavlen. Rekel sem jim pustim vam avto tukaj 2 dni pa zrihtejte pa so spet neki hiteli in nč ne dela, kakor bi moglo.

Prov zagravžov se mi je plin, žal...


Meni je težko pa mam sam 5km stran od šihta, pa nimam volje :cry:


ni res ...zagravžal se ti je vgrajevalec in naprava .... privoščim ti pa vseeno ne teh težav tako kot ne nikomur drugemu ...

kot so ti poleg mene tudi drugi svetovali .. pelji avto na servi in opravita s serviserjem testno vožnjo s priklopljenim računalnikom ! in po opravljeni posodobitvi še enkrat!!!!!!!! če ne bo bolje ali pa če jim ne uspe tega urediti kot je treba pa naj ti odmontirajo napravo ven in vrnejo denar !!! ne pusti se odgnati in nategniti!!

veliko jih je , ki pred montažo obljubljajo nemogoče stvari ( poraba samo +3/5% , nekateri celo trdijo da se zviša moč motorja na indirektnem vbrizgu :lol: ) , ko pa pride do težav in problemov z nezadovoljivim delovanjem plinske naprave so pa polni izgovorov... :ppppp
plin je cnej k bencin
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Če feb 06, 2014 7:27 pm

dareduc je napisal/-a:Zanima me,če je kdo poskusil tankat zjutraj do 8h-in popoldan po 14h pri mojem avtu je velika razlika.


to zgleda da maš ti en zelo psihičen avto ... ;) če ni celo malce romantika ... =P
plin je cnej k bencin
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Če feb 06, 2014 7:39 pm

plinaš je napisal/-a:ne vem no..ponavadi ( pri mopedu - zračno hlajenem , pri motorčku 400ccm - zračno hlajenem , pri motorju 865ccm - zračno/oljno hlajenem ) je za višje temperature zgorevanja višja toplotna vrednost svečk...


Kaj potem pomeni to?
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mtl Če feb 06, 2014 10:52 pm

xyz6 je napisal/-a:Veš kaj je meni nekoč nekdo rekel (pa ti povem da ne govori nekaj u 3PM brezveze)!??
Citiram: "Veš kakšna je razlika med navadno in LPG svečko? :roll: ......DAVEK NA BUDALE!"
Ti pa sam pri sebi razsodi a je v tem kaj resnice al ne... =P

Moj primer: BRISK LPG svečke 16 EUR za 4 kose, Champion svečke (ustrezne originalu) 20 EUR za 4 kose, originali 30 EUR za 4 kose. Davka na budale ni. :D
Sem pa original menjal na 30.000 km in tele BRISK bom isto (če ne bo prej potrebno). Čeprav bi po servisni morale zdržati 60.000 km. Pa so po 30.000 km imele dovolj dela za sabo.
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Če feb 06, 2014 11:21 pm

zzitop je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:ne vem no..ponavadi ( pri mopedu - zračno hlajenem , pri motorčku 400ccm - zračno hlajenem , pri motorju 865ccm - zračno/oljno hlajenem ) je za višje temperature zgorevanja višja toplotna vrednost svečk...


Kaj potem pomeni to?


"colder plug " jaz razumem kot svečko z višjo toplotno vrednostjo - ker je "hladnejša" prenese višje temperature....nikakor pa ne more svečka vplivat na znižanje temperature zgorevanja - ta ostaja ista ...lahko pa pripomore k lepšemu vžiganji brez "missfire" ali po slovensko zgrešenih vžigov kar se dogaja pri pregretih svečkah ..
no to je seveda moje laično mnenje... mogoče ima beru kontra oznake / oštevilčenje (1-najhladnejša , 14 najtoplejša svečka - torej 14 za zelo nizke temperature zraka in t zgorevanja)..pa je zato tako spisano kot je..
plin je cnej k bencin
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Pe feb 07, 2014 9:04 am

Razlog za 1. točko je, ker plin gori z cca 200 stopinj višjo temperaturo. Z nižjo toplotno vrednostjo svečke se zniža temperatura v cilindru?


A ni to mit?

Katerim se nastavi razmak med elektrodama za 0.2mm manjši kot je tovarniško predpisan razmak.


Kako pa to vpliva na vožnjo na bencin? Da s tem ne narediš več škode kot koristi...
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Pe feb 07, 2014 9:47 am

Podobno kot @mtl-ju se tudi meni zdi srebrna svečka Brisk Silver dobra izbira, ker je prirejena za LPG, cena pa 4 EUR/kos. In uradno priporočen interval je 30.000 km. Prednost vidim v srebru kot najboljšem toplotnem prevodniku. S tem se lahko hitreje odvaja toplota z elektrode.

Ali zmanjšanje razmaka za 0.1 do 0.2 mm slabše vpliva delovanju na bencin, ne bi vedel, a tega nisem opazil.

Če gremo na NGK svečke, višja številka pomeni nižjo toplotno vrednost. Primer: BKR5EZ ---> za plinu damo BKR6EZ (in zmanjšamo razmak elektrod za 0.1 do 0.2mm). Isto je pri svečkah EYQUEM, ki so se vsaj pri meni izkazale kot dobre svečke in so zelo ugodne. Na Herkulesu stanejo dobra 2 EUR/kos. Primer: RFN 52 LZ ---> na plinu damo RFN 58 LZ (in zmanjšamo razmak elektrod). Enako je pri Iskri.

Medtem ko je pri Beru (druga cifra pomeni toplotno vrednost, prva pomeni navoj 14 = M14), Brisk, Champion, Bosch ravno obratno. Nižja cifra pomeni nižjo toplotno vrednost. Primer: Bosch FR8DC ---> za plin damo FR7DC

Še nekaj "čtiva":
http://spark-plugs.co.uk/index.php/cont ... ntents.FAQ
http://www.jktowers.fsnet.co.uk/motorho ... kplugs.htm
http://www.bosch.com.au/car_parts/en/do ... ochure.pdf

Žal ne najdem NGK brošure, kjer piše enako. Anpak nisem še odnehal. :D Skratka "one heat range colder" (pri NGK je to višja cifra) in zmanjšanje razmaka za 0.1 do 0.2mm
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Pe feb 07, 2014 9:57 am

Ampak baje da je razmak pomemben. Kar tako od oka ga manjšat ne vem če je pametno, tudi če na plin potem res lepše dela, ampak kako bi, če dela tudi z navadnimi svečkami normalno, pa tudi ko so plin vgradili, je bil razmak takšen kot je bil.
Koliko časa se pa voziš tako? 100-150,000km?
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Pe feb 07, 2014 11:23 am

Razmak seveda je pomemben. Verjetno se v primeru zmanjšanja razmaka pač delno poslabša delovanje na bencin (upam da zanemarljivo) s tem da se bistveno izboljša delovanje na plin? Pač če imaš vozilo na plin, je prioriteta delovanje na tak način, saj se večino časa vozi na plin. Če s tem še zmanjšaš tveganje za tuljave, mislim da je računica.

Tako sem vozil kakih 1000 km samo zaradi firbca. Ker sicer imam Brisk svečke katere. Pač naletel sem na to temo na tujih forumih, ostale so mi stare svečke, katere sem menjal, ampak niso bile dotrajane. Dal not, probal, nato zmanjšal razmak in spet probal. Toplotna vrednost pa ni bila zmanjšana, pač pa je ostala enaka. Tukaj nimam izbire, razen nakup drugih svečk.
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Pe feb 07, 2014 11:40 am

Kaj nisi ti napisal, da si bil že ohohokrat nazaj pri G1 pri ne velikih kilometrih na plinu? Ali sem pa kaj zamešal, oprosti, če sem. Jaz bi najprej v vsakem primeru zrihtal plin, da dela stoprocentno, brez cukanja itd, potem se šel pa naprej take dodatne optimizacije s svečkami in podobnim. Če pokvarjen plin popravljaš s svečkami, pa potem še s tem in onim, namesto da bi zrihtal sam plin, imaš nazadnje totalno razjebano mašino, ki ne dela niti na plin niti na bencin. Jaz imam recimo zdaj na plinu s čisto navadnimi svečkami 25,000km, pa ne opazim, da bi blo karkoli narobe.
Po vrsti je treba it.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Pe feb 07, 2014 1:37 pm

Mene si res malce zamešal, jaz nikoli nisem bil na G1. V avtomobilu, kupljenem v Italiji je sistem Landi. :D Ampak vozilo ni zahtevno (Fiat Punto).
 
bomber111
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Če nov 17, 2011 12:27 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bomber111 Pe feb 07, 2014 2:37 pm

cc09 verjetno si mislil "evilfurya"
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Pe feb 07, 2014 4:50 pm

plinaš je napisal/-a:
zzitop je napisal/-a:Imel pa bi vprašanje za poznavalce. Na koliko časa (km ali let) se običajno obnavlja uparjalnik (membrane, tesnila)? Iskrena hvala za mnenje.


pri prins-u je revizija uparjalnika na 120,000km ... obvezna zaradi garancije če je naprava mlajša od 5 let... in priporočljiva zaradi tesnenja plina in delovanja uparjalnika ..

pri dvomembranskih uparjalnikih pa je sploh priporočljivo to narediti ker če gre membrana na vodni strani plin med delovanjem izriva vodo , ko pa ugasneš motor pa gre lahko voda na plinsko stran - ne eno ne drugo ni zaželjeno seveda zaradi škode , ki lahko posledično privede do okvare tudi na motorju - voda pač še za v čevelj ni dobra..

interval revizije je določen s strani proizvajalca plinske naprave .. pooblaščen monter/serviser , ki ne naredi potrebne - z intervalom določene - revizije uparjalnika ob določenem intervalu naredi pa redni servis čeprav je naprava v garancji bi moral zgubiti vsa pooblastila s strani proizvajalca naprave , naprava pa garancijo ..

razni nasveti o tem , da se dela revizija uparjalnika ko poči membrana so skrajno zavajujoči , škodljivi in nevarni za uporabnika ..


Torej, različna so mnenja glede obnove uparjalnikov. To bo očitno potrebno narediti preventivno. Ker sem včasih ziheraš, bi rad vedel, kakšni so simptomi okvarjene membrane uparjalnika. Zmanjkuje vode, cukanje...? Rad bi bil prepričan, da je za sedaj še vse OK in se lahko vozi..

LP
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Pe feb 07, 2014 10:54 pm

zzitop je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:
zzitop je napisal/-a:Imel pa bi vprašanje za poznavalce. Na koliko časa (km ali let) se običajno obnavlja uparjalnik (membrane, tesnila)? Iskrena hvala za mnenje.


pri prins-u je revizija uparjalnika na 120,000km ... obvezna zaradi garancije če je naprava mlajša od 5 let... in priporočljiva zaradi tesnenja plina in delovanja uparjalnika ..

pri dvomembranskih uparjalnikih pa je sploh priporočljivo to narediti ker če gre membrana na vodni strani plin med delovanjem izriva vodo , ko pa ugasneš motor pa gre lahko voda na plinsko stran - ne eno ne drugo ni zaželjeno seveda zaradi škode , ki lahko posledično privede do okvare tudi na motorju - voda pač še za v čevelj ni dobra..

interval revizije je določen s strani proizvajalca plinske naprave .. pooblaščen monter/serviser , ki ne naredi potrebne - z intervalom določene - revizije uparjalnika ob določenem intervalu naredi pa redni servis čeprav je naprava v garancji bi moral zgubiti vsa pooblastila s strani proizvajalca naprave , naprava pa garancijo ..

razni nasveti o tem , da se dela revizija uparjalnika ko poči membrana so skrajno zavajujoči , škodljivi in nevarni za uporabnika ..


Torej, različna so mnenja glede obnove uparjalnikov. To bo očitno potrebno narediti preventivno. Ker sem včasih ziheraš, bi rad vedel, kakšni so simptomi okvarjene membrane uparjalnika. Zmanjkuje vode, cukanje...? Rad bi bil prepričan, da je za sedaj še vse OK in se lahko vozi..

LP


interval revizije je točno določen s strani proizvajalca plinske naprave ..

razni nasveti o tem , da se dela revizija uparjalnika ko poči membrana so skrajno zavajujoči , škodljivi in nevarni za uporabnika ..ter napravo / injektorje ..

boljše ? glej neke obvodne variante enostavno ni če je naprava v garanciji...
plin je cnej k bencin
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Pe feb 07, 2014 10:58 pm

A kaj ko nisem jaz dal vgraditi te naprave, pač pa prejšnji lastnik iz Italije. Niti ne vem, koliko km ima za samo vgradnja. Razumem da se to pač preventivno naredi, če se ne pozna zgodovine, niti navodil, na koliko časa naj bi se to delalo. Ampak v Sloveniji nisem našel korenjaka, ki bi bil sposoben to narediti. Ker pač nimajo tega tipa vgradenj in s tem tudi nimajo rez. delov (beri membran). Da najdem korenjaka, bo potrebno nekaj časa, kot tudi za dostavo kompleta za obnovitev uparjalnika.

Zato ponovno osnovno vprašanje. Kako naj vem, če so membrane ta trenutek še dobre?
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Pe feb 07, 2014 11:00 pm

Sicer pa bi bil zelo vesel, če se da kako preveriti ali če ima kdo podatek, na koliko km ali koliko let se to dela pri uparjalniku LANDI LSE 98.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš So feb 08, 2014 10:30 am

zzitop je napisal/-a:Sicer pa bi bil zelo vesel, če se da kako preveriti ali če ima kdo podatek, na koliko km ali koliko let se to dela pri uparjalniku LANDI LSE 98.


en vpis v gugla in 2 klika ... http://www.landi.it/layout.jsp?idz=1008 ... ovenia&t=R

ostalo boš pa našel verjetno kje tukaj http://ebookily.net/pdf/landi-renzo-omegas

zzitop je napisal/-a:A kaj ko nisem jaz dal vgraditi te naprave, pač pa prejšnji lastnik iz Italije. Niti ne vem, koliko km ima za samo vgradnja. Razumem da se to pač preventivno naredi, če se ne pozna zgodovine, niti navodil, na koliko časa naj bi se to delalo. Ampak v Sloveniji nisem našel korenjaka, ki bi bil sposoben to narediti. Ker pač nimajo tega tipa vgradenj in s tem tudi nimajo rez. delov (beri membran). Da najdem korenjaka, bo potrebno nekaj časa, kot tudi za dostavo kompleta za obnovitev uparjalnika.

Zato ponovno osnovno vprašanje. Kako naj vem, če so membrane ta trenutek še dobre?


zgleda da obstaja korenjak... roba se naroči in v teh časih je ponavadi dostava max 1 teden ... kot generalni za slovenijo bi ti moral to dobaviti in narediti revizijo uparjalnika .. sama revizija verjetno traja med 1 in 2 uri- ko je uparjalnik na mizi ...demontaža in montaža na avtu pa je odvisna kako dostopen je uparjalnik za šraufanje... ko je zmontiran nazaj je seveda potrebna kontrola vodotesnosti in plinotesnosti priključkov...
plin je cnej k bencin
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop So feb 08, 2014 10:44 am

Z njimi sem že bil v kontaktu. In to kar z odgovorno osebo. Zmotilo jih je, da ta sistem NI Landi Renzo, pač pa Landi (menda je razlika).
Ta sistem pa pri njih ni možno servisirati(ali pa nimajo interesa). Tako ali tako pravijo, da so usposobljeni samo za sekvenčne sisteme. Moj je pač starejši tip, kontroliran preko lambde.
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mtl So feb 08, 2014 10:50 am

Kje takoj čez mejo v ITA ni nobenega serviserja?
Še več pametovanj na Mtl blog.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 17 gostov