Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
žuža
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 66
Pridružen: Če apr 05, 2012 12:32 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a žuža Če mar 13, 2014 12:06 pm

žuža je napisal/-a:
Avtocona je napisal/-a:Živ,

Najverjetneje ne napaka pri senzorju temperature na uparjalniku. Vozilo preklopi na avtoplin, ko je uparjalnik dovolj segret da lahko uparja plin. V kolikor senzor ne deluje normalno, da kaže več kot je dejansko stanje potem lahko takoj preklopi na plin tudi, če uparjalnik še ni segret oziroma obratno da ne preklopi na plin v kolikor je uparjalnik dovolj segret v primeru da kaže nižjo temperaturo kot je dejanska.


Zna bit. Hvala za odgovor.
Zadnje kar se dogaja je to, da četudi vklopi na plin (bodisi "ročno" pr vroči mašini, al pa če kdaj samodejno sam naredi) mi kaj hitro preklopi nazaj na bencin.
No, bom pri serviserju preveril in upam, da tudi čimprej uredil.

lp,
žuža


No, dejansko je bil senzor hin ;) Kr neki po svoje kazal ... ornk minus kot da sm nekje v sibiriji :)

Odpeljal k Trilarju, hitro in super zrihtano skupaj z menjavo filtrov (redn servis). :vrum top ekipa :bow

lp,
žuža
Vozim na plin ter za okolje in denarnico skrbim.
 
Uporabniški avatar
xyz6
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če apr 12, 2012 6:55 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xyz6 Če mar 13, 2014 12:15 pm

murkoslavko je napisal/-a:Nissanovi motorji na bencin so glede plina prava j***a. Tako kot Opel, Honda, Ford in Mazda.

Kak si pa kaj vozil, si bil veliko preko 4000 obratov, ker to bi naj bilo smrt za vsak motor na plin?


Ja seveda....

Ni vse tako "po domače" kot je (očitno) tebi nek super strokovno usposobljen "majster" povedal :roll:

Pri Nissan-ih je problem poraba olja kot ti je obrazložil @Plinaš (Murano, 350Z...) že v osnovi, in plin nima tukaj zraven popolnoma nobene veze. Če je mešanica "dovolj bogata" in mazanje "ustrezno" je to TO. Pa Nissan gor al pa dol. Zelo podobna zadeva (seveda je govora o porabi olja) je pri recimo določenih Subaru-jih... Tukaj je pač tako, ko zasveti kontrolna lučka za nivo olja je že daleč prepozno in seveda kriv je pa plin, ne?

Kar se pa Honde tiče, ti pa povem, da si totalno mim usekal, če so izpolnjeni pogoji (piše malce višje) je dovoljeno VSE! Pri mojih že 15k km na plinu in veliko "srečnih dogodivščin" (v rdečem polju-oh ja veliko jih je) bi morali ventili že poletet, da o @Plinašu sploh nebi izgubljal besed!

P.S.: Ja pri G1 in Plinexu so pa MAJSTRI ja in to VELIKI!
Avensis Wagon T22 LPG Prins VSi1
Accord CU1 LPG Prins VSi2
Accord CL7 LPG Prins VSi2
E60 525iA LPG Prins VSi2
 
Uporabniški avatar
xyz6
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če apr 12, 2012 6:55 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xyz6 Če mar 13, 2014 12:24 pm

plinaš je napisal/-a:seveda pod pogojem , da je mešanica pravilno nastavljena in ni prerevna (od tukaj lučka check engine ) - raje malce bolj bogata kak procent...


Se ti je zmešal??? Pol jim pa obljubljenih "ja veste poraba je le max 10% večja" ne gre skozi...
Seveda je bolje da vse skupaj "zaropota" - očitno! Aja sej res, Nissan, Honde in ostala JAP sodrga pač ni za plin pa še vso olje ta vrag požre :cry
Ne plina not devat!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bo za nas več..... =I
Avensis Wagon T22 LPG Prins VSi1
Accord CU1 LPG Prins VSi2
Accord CL7 LPG Prins VSi2
E60 525iA LPG Prins VSi2
 
BaduBadu
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Po sep 16, 2013 8:35 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a BaduBadu Če mar 13, 2014 2:22 pm

Men kuri 15-20 posto več, ne vem točno, ker zmer bl od oka merim, Tolko so tudi rekli, da bo. Še v garancijski knjižici je zapisano. Olja za mazanje pa požre švoh 1L na 10.000, mal moram spremljat, saj je mehansko in kaplja glede na to, kako je zunaj mraz. Mi gre sicer uizi na živce, sam če pogledam na 1.000 km, kako kaplja, pa tui ni cel hudič. Pa seveda upam, da ne bo šlo k vragu vse skupaj po 50.000. Če ne pa klinac, amortizirano je že, avto pa tudi ni lih ne vem kolk več vreden in tud če vse skupaj zarinem proč in se poslovim od plina. Probal sem. Ampak zaenkrat špila tako kot mora in bi tud pri novem avtu vzel plinskega. Bencinski motorji so mi ipak boljši kot pa dizelske prdulje.
 
kseb
Novinec
 
Prispevkov: 404
Pridružen: Sr sep 11, 2013 2:24 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a kseb Če mar 13, 2014 4:04 pm

Tudi mene moti poraba. Onih 5-15% večjo porabo plina glede na bencin pa bi rad videl.

Realnost je taka:
na bencinu je bila poraba 7 litrov, sedaj pa je okoli 9 litrov plina. Bom videl, kaj bo z dodatnimi nastavitvami.
Če dodaš še bencin in servise plina, pa olje za mazanje, pa večjo možnost, da se kaj pokvari, potem je vprašanje koliko km je potrebno prevoziti, da se predelava sploh splača.
Si pa vse stroške beležim v excel tabeli.
Aja, avto je Megane.

Pa še to. Predtem sem imel plin na drugem avtu, vgrajen je bil drug sistem, poraba je bila proti 9 litrov plina, vendar je pa tisti porabil 8 l benza. Razmerje benz/plin je bilo boljše.

Pa lp
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Če mar 13, 2014 4:49 pm

xyz6 je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:seveda pod pogojem , da je mešanica pravilno nastavljena in ni prerevna (od tukaj lučka check engine ) - raje malce bolj bogata kak procent...


Se ti je zmešal??? Pol jim pa obljubljenih "ja veste poraba je le max 10% večja" ne gre skozi...
Seveda je bolje da vse skupaj "zaropota" - očitno! Aja sej res, Nissan, Honde in ostala JAP sodrga pač ni za plin pa še vso olje ta vrag požre :cry
Ne plina not devat!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bo za nas več..... =I


max 5% obljubljano ponekod tako da ne pretiravaj .... =P

pozabil si napisati , da japonci nimajo nobenega navora... :lol:
plin je cnej k bencin
 
hitrijoža
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Sr mar 12, 2014 6:03 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a hitrijoža Če mar 13, 2014 6:27 pm

Nissan Qashqai: Glede garancije ni hotel nihče nič slišati - preverjali so samo, če flash lube pravilno dozira olje, kar je bilo v redu in so si lepo umili roke. V tožbo pa ne mislim riniti, ker so stvari preveč nedorečene. Še kar se tiče porabe motornega olja: bila je popolnoma minimalna, dokler se ni nenadoma povečala na količino, ki mi je dala misliti.
 
Uporabniški avatar
xyz6
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če apr 12, 2012 6:55 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xyz6 Če mar 13, 2014 6:41 pm

kseb je napisal/-a:Onih 5-15% večjo porabo plina glede na bencin pa bi rad videl.


Pridi pogledat... 8)
Avensis Wagon T22 LPG Prins VSi1
Accord CU1 LPG Prins VSi2
Accord CL7 LPG Prins VSi2
E60 525iA LPG Prins VSi2
 
Uporabniški avatar
xyz6
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če apr 12, 2012 6:55 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xyz6 Če mar 13, 2014 6:50 pm

hitrijoža je napisal/-a:Nissan Qashqai: Glede garancije ni hotel nihče nič slišati - preverjali so samo, če flash lube pravilno dozira olje, kar je bilo v redu in so si lepo umili roke. V tožbo pa ne mislim riniti, ker so stvari preveč nedorečene. Še kar se tiče porabe motornega olja: bila je popolnoma minimalna, dokler se ni nenadoma povečala na količino, ki mi je dala misliti.


Vedno kadar preberem kaj takšnega sem kar slabe volje... Res mi je žal zate in za takšno negativno izkušnjo, fu*ck it!
Pa še takole iskreno (pa ne bit jezn, res te ne zaj***): pa kaj u p**ko ma*** ti je bilo treba to noter tiščat??? Resno?!!?? Še eden ki je nasedel............... :evil:
Avensis Wagon T22 LPG Prins VSi1
Accord CU1 LPG Prins VSi2
Accord CL7 LPG Prins VSi2
E60 525iA LPG Prins VSi2
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Če mar 13, 2014 8:11 pm

xyz6 je napisal/-a: Pri mojih že 15k km na plinu in veliko "srečnih dogodivščin" (v rdečem polju-oh ja veliko jih je) bi morali ventili že poletet, da o @Plinašu sploh nebi izgubljal besed!

P.S.: Ja pri G1 in Plinexu so pa MAJSTRI ja in to VELIKI!


ma o katerih ventilih ti govoriš? moj baleno je 2 takten ... =P
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
xyz6
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če apr 12, 2012 6:55 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xyz6 Če mar 13, 2014 9:20 pm

:har :har :rofl :rofl :cry
Avensis Wagon T22 LPG Prins VSi1
Accord CU1 LPG Prins VSi2
Accord CL7 LPG Prins VSi2
E60 525iA LPG Prins VSi2
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mtl Pe mar 14, 2014 6:40 am

hitrijoža je napisal/-a:Nissan Qashqai: Glede garancije ni hotel nihče nič slišati - preverjali so samo, če flash lube pravilno dozira olje, kar je bilo v redu in so si lepo umili roke. V tožbo pa ne mislim riniti, ker so stvari preveč nedorečene. Še kar se tiče porabe motornega olja: bila je popolnoma minimalna, dokler se ni nenadoma povečala na količino, ki mi je dala misliti.

Škoda. Nič, upam da bo to komu pomagalo pri odločitvi za dobrega predelovalca na plin, če nič drugega. Kapo dol, da si javil svojo slabo izkušnjo, običajno namreč ljudje nočejo priznati, da so jih nategnili.


kseb je napisal/-a:Tudi mene moti poraba. Onih 5-15% večjo porabo plina glede na bencin pa bi rad videl.

Realnost je taka:
na bencinu je bila poraba 7 litrov, sedaj pa je okoli 9 litrov plina. Bom videl, kaj bo z dodatnimi nastavitvami.
Če dodaš še bencin in servise plina, pa olje za mazanje, pa večjo možnost, da se kaj pokvari, potem je vprašanje koliko km je potrebno prevoziti, da se predelava sploh splača.
Si pa vse stroške beležim v excel tabeli.
Aja, avto je Megane.

Pa še to. Predtem sem imel plin na drugem avtu, vgrajen je bil drug sistem, poraba je bila proti 9 litrov plina, vendar je pa tisti porabil 8 l benza. Razmerje benz/plin je bilo boljše.

Pa lp

Jah, slaba izkušnja, ki si jo preveril na sebi. Ko se preračunava ali se splača predelava na plin, je potrebno vzeti pri vseh parametrih najmanj 10% rezerve (poraba plina, stroški servisiranja, cena plina, itd.). Še bolje pa 15-20%. In če pride še takrat kalkulacija jasna, potem se gre v predelavo na plin. Če vzameš podatke predelovalcev (sploh tistih, ki trdijo, da je poraba večja za 1-2% :lol: :lol: ) in ti to komaj pokaže, da se ti splača v 5-ih letih, potem je to velika napaka.

Pa še komentar na tiste, ki komentirate vzdržljivost in kvaliteto, a imate prevoženih 20.000 km (nekateri celo že 30.000 km :lol: ) na plin. Ko bo avto na 100.000 km in več se oglašajte s kvaliteto, prej pa komentirajte zgolj delovanje. Zakaj? Recimo zaradi Nissana Quaskai zgoraj.
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
BaduBadu
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Po sep 16, 2013 8:35 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a BaduBadu Pe mar 14, 2014 9:07 am

Zdi se, kakor da se tisti, ki pa imajo 30.000 narejenih, niti ne smejo pogovarjat. Pač poveš, kaj je na stvari oz kako kaj tebi zadeve laufajo (a ni to point tega foruma?). Rezultat te debate je, da vsak k tukaj malo prebere, vidi da te tisti, k ti obljubljajo 5 % višjo porabo, nategujejo. In to ti bo lahko povedal tisti z 20.000 al pa 150.000 prevoženimi.
Skrbi me pa itak, saj sem tudi napisal, kaj bo čez 40 al pa 50 k km. Po vseh štorijah, k jih človek prebere.
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mtl Pe mar 14, 2014 9:16 am

BaduBadu je napisal/-a:Zdi se, kakor da se tisti, ki pa imajo 30.000 narejenih, niti ne smejo pogovarjat. Pač poveš, kaj je na stvari oz kako kaj tebi zadeve laufajo (a ni to point tega foruma?). Rezultat te debate je, da vsak k tukaj malo prebere, vidi da te tisti, k ti obljubljajo 5 % višjo porabo, nategujejo. In to ti bo lahko povedal tisti z 20.000 al pa 150.000 prevoženimi.
Skrbi me pa itak, saj sem tudi napisal, kaj bo čez 40 al pa 50 k km. Po vseh štorijah, k jih človek prebere.

Seveda povejte, kako se obnaša, ali deluje, itd. To sem napisal tudi zgoraj. Problem je, da je nekaj takih, ki glasno razlagajo o zanesljivosti (po prevoženih 15.000 km). In potem se na podlagi teh izjav nekdo, ki ne pozna plina, odloči za predelavo pri nekem predelovalcu, čez par 10.000 km pa motor ribne. Forumi so namenjeni temu, vendar se je potrebno zavedati, da se žal marsikdo odloča zgolj na podlagi forumov. Osebno ne bi rad imel na vesti nekoga, ki se je na podlagi moje izjave recimo odločil za plin, potem se pa izkaže, da je zadeva problematična.
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Pe mar 14, 2014 9:25 am

mtl je napisal/-a:
hitrijoža je napisal/-a:Nissan Qashqai: Glede garancije ni hotel nihče nič slišati - preverjali so samo, če flash lube pravilno dozira olje, kar je bilo v redu in so si lepo umili roke. V tožbo pa ne mislim riniti, ker so stvari preveč nedorečene. Še kar se tiče porabe motornega olja: bila je popolnoma minimalna, dokler se ni nenadoma povečala na količino, ki mi je dala misliti.

Škoda. Nič, upam da bo to komu pomagalo pri odločitvi za dobrega predelovalca na plin, če nič drugega. Kapo dol, da si javil svojo slabo izkušnjo, običajno namreč ljudje nočejo priznati, da so jih nategnili.

Jah, slaba izkušnja, ki si jo preveril na sebi. Ko se preračunava ali se splača predelava na plin, je potrebno vzeti pri vseh parametrih najmanj 10% rezerve (poraba plina, stroški servisiranja, cena plina, itd.). Še bolje pa 15-20%. In če pride še takrat kalkulacija jasna, potem se gre v predelavo na plin. Če vzameš podatke predelovalcev (sploh tistih, ki trdijo, da je poraba večja za 1-2% :lol: :lol: ) in ti to komaj pokaže, da se ti splača v 5-ih letih, potem je to velika napaka.

Pa še komentar na tiste, ki komentirate vzdržljivost in kvaliteto, a imate prevoženih 20.000 km (nekateri celo že 30.000 km :lol: ) na plin. Ko bo avto na 100.000 km in več se oglašajte s kvaliteto, prej pa komentirajte zgolj delovanje. Zakaj? Recimo zaradi Nissana Quaskai zgoraj.


xsara ima čez 60,000km na plin s flash lube -om ... avto in naprava delata BP ! avto 2008 , naprava 2008 ...

baleno jih ima skupaj198,000km .. dobrih 40,000km na plin z valve care-om .. ampak teh 40 tkm so taki , da verjetno nihče tukaj ne vozi avta tako na polno in to vseskozi ...

avto 1996 , naprava 2009 ..

ker se vozim v službo cca 7km se pač avto po 250m že zavrti v blokado ...

brez menjave olja ali oljnega filtra ... do 15,000km na plin dolivano različno olje ( od 0-30w za avtomobile do 15-50w za motorje pač kar je ostalo v flaški ali kantici - proizvajalci od castrola , valvolina , stahlgruberja do motula in bardahla...)
zadnjih 25,000km je dolivano staro olje , ki gre pri 10,000km ven iz plinskega avta ali iz motorja ...
zadnjih 20,000km je avto brez zračnega filtra.... poleti in pozimi ...
zadnjih 1000km je brez 2-ge prestave - torej se vozi prva do blokade ( no tega je itak navajen vseskozi ) in potem v tretjo ...

in pišem v sedanjiku ker vse kar se plina tiče dela !!!
povprečna poraba plina na balenotu 10l/100km ..
poraba bencina poleg plina upoštevajoč cca 10 hladnih vžigov na 100km od srede oktobra do danes nekih približnih 45-55€ ...
tankam , vozim , tiščim , ne vzdržujem in se ne sekiram glede onesnaževanja okolja..

tudi jaz sem na začetku računal - predvsem zaradi nekaterih tukaj - na tri decimalke ...
no danes me pa prav bk ... ker dela in je poceni ...

pa da ne bo pomote - nikomur tukaj ali tistim , ki ne sodelujejo v debati nikakor ne privoščim nobenih težav ...

a od danes naprej se ne čuditi , če bom napisal " a sem ti rekel / govoril / napisal" - pač nisem kriv , če si ob nakupu plinske naprave nekateri raje spilijo kvadratno luknjo v koleno za razliko 300-500€ v nabavni ceni , potem pa kupujejo nove ventile ali celo nove motorje za par tisoč €....

nisem bogat , da bi poceni kupoval....

pa srečno in poceni vožnjo na plin želim vsem !!!!
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
xyz6
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če apr 12, 2012 6:55 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xyz6 Pe mar 14, 2014 9:43 am

plinaš je napisal/-a:xsara ima čez 60,000km na plin s flash lube -om ... avto in naprava delata BP ! avto 2008 , naprava 2008 ...

baleno jih ima skupaj198,000km .. dobrih 40,000km na plin z valve care-om .. ampak teh 40 tkm so taki , da verjetno nihče tukaj ne vozi avta tako na polno in to vseskozi ...

avto 1996 , naprava 2009 ..

ker se vozim v službo cca 7km se pač avto po 250m že zavrti v blokado ...

brez menjave olja ali oljnega filtra ... do 15,000km na plin dolivano različno olje ( od 0-30w za avtomobile do 15-50w za motorje pač kar je ostalo v flaški ali kantici - proizvajalci od castrola , valvolina , stahlgruberja do motula in bardahla...)
zadnjih 25,000km je dolivano staro olje , ki gre pri 10,000km ven iz plinskega avta ali iz motorja ...
zadnjih 20,000km je avto brez zračnega filtra.... poleti in pozimi ...
zadnjih 1000km je brez 2-ge prestave - torej se vozi prva do blokade ( no tega je itak navajen vseskozi ) in potem v tretjo ...

in pišem v sedanjiku ker vse kar se plina tiče dela !!!


a od danes naprej se ne čuditi , če bom napisal " a sem ti rekel / govoril / napisal" - pač nisem kriv , če si ob nakupu plinske naprave nekateri raje spilijo kvadratno luknjo v koleno za razliko 300-500€ v nabavni ceni , potem pa kupujejo nove ventile ali celo nove motorje za par tisoč €....



V bistvu sem hotel povzeti tole nekako ja...

No, ker vidim da nekatere "žuli" mojih (samo) dobrih 15k km na plinu... Plin je šel v avto pri 285k km. Pred tednom dni je bil v. servis. Pri nastavljanju ventilov ni bilo nič drugače kot ponavadi. Naj tukaj povem, da ko sem dal plin v avto je moj mehanik skor 2m v zrak skakal, zakaj ne rabim govorit. Sedaj pri malce bolj podrobnem pregledu, pa nekako ni mogel dojeti v smislu "ne me j**at, tole pares "maže"", ker ve da imam avto za vozit in če je potrebno je skozi v "rdečem" (povdarek če je potrebno in tega je kar nekaj). Si upam trdit, da glede na moj stil vožnje in da je še vedno vse TOP, bo tudi naslednjihh 100+k km!! Kar je napisal @Plinaš malce višje je samo malenkost... Ko sem se odločal za predelavo sem govoril z ljudmi, ki imajo prevoženih kilomoetrov na plinu (s Prins-om seveda) toliko, da veliko od vas niti štet ne znate tako daleč......aja sej res, in no sami takšni, ki si lastijo Opel, Ford, Nissan, Honda, Toyota, Mazda..... Še vedno imajo PRVE injektorje in slednji še vedno delujejo kot prvi dan, zanimivo, a? (ja ja brez skrbi, tudi vse ta avte, kilometre in vso dokumentacijo o relanosti sem siogledal) In po vsem tem, pa če ima človek recimo 0,1% blesave kurje pameti NAJ GREM K G1, PLINEX................??????????
In zakaj bi jaz (samo jaz) na tem sistemu imel kakršnekoli probleme :ue
Zadnjič spremenil xyz6, dne Pe mar 14, 2014 9:50 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Avensis Wagon T22 LPG Prins VSi1
Accord CU1 LPG Prins VSi2
Accord CL7 LPG Prins VSi2
E60 525iA LPG Prins VSi2
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mtl Pe mar 14, 2014 9:49 am

plinaš je napisal/-a:pač nisem kriv , če si ob nakupu plinske naprave nekateri raje spilijo kvadratno luknjo v koleno za razliko 300-500€ v nabavni ceni

To je dejansko običajno najpogostejša napaka, poleg nepreverbe marketinških obljub prodajnikov nekaterih ponudnikov LPG sistemov.

PS: Ne privoščim nobenemu avtomobilu tebe za lastnika. :evil:
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mtl Pe mar 14, 2014 9:53 am

xyz6 je napisal/-a:No, ker vidim da nekatere "žuli" mojih (samo) dobrih 15k km na plinu... Plin je šel v avto pri 285k km. Pred tednom dni je bil v. servis. Pri nastavljanju ventilov ni bilo nič drugače kot ponavadi. Naj tukaj povem, da ko sem dal plin v avto je moj mehanik skor 2m v zrak skakal, zakaj ne rabim govorit. Sedaj pri malce bolj podrobnem pregledu, pa nekako ni mogel dojeti v smislu "ne me j**at, tole pares "maže"", ker ve da imam avto za vozit in če je potrebno je skozi v "rdečem" (povdarek če je potrebno in tega je kar nekaj). Si upam trdit, da glede na moj stil vožnje in da je še vedno vse TOP, bo tudi naslednjihh 100+k km!! Kar je napisal @Plinaš malce višje je samo malenkost... Ko sem se odločal za predelavo sem govoril z ljudmi, ki imajo prevoženih kilomoetrov na plinu (s Prins-om seveda) toliko, da veliko od vas niti štet ne znate tako daleč......aja sej res, in no sami takšni, ki si lastijo Opel, Ford, Nissan, Honda, Toyota, Mazda..... Še vedno imajo PRVE injektorje in slednji še vedno delujejo kot prvi dan, zanimivo, a? In po vsem tem, pa če ima človek recimo 0,1% blesave kurje pameti NAJ GREM K G1, PLINEX................??????????

Vse lepo in prav, ampak eno vprašanje. Si recimo meril kompresijo pred menjavo in sedaj? Ali je mehanik ocenil stanje motorja ''na pogled''? Ker po 15 jurjih je brez zamere smešno govorit o kakršnikoli zanesljivosti. Moje osebno mnenje. Pa tudi, če imaš super duper ne vem kak najdražji Prinsov sistem. Recimo, da ti majster ob montaži zaj... s prerevno mešanico in bo motor odletel. Tako da, na tvojem mestu bi se še malo zadržal o zanesljivosti. Ker ni toliko pomemben LPG sistem, kot majster, ki ti to vgrajuje.
In še enkrat: na podlagi tvojih ''izkušenj'' se lahko nek zelenec odloči za predelavo, pa recimo, da mu rikne motor. Mu boš povrnil stroške ali boš enostavno ''poniknil''?
Aja, zgornjemu Qaskaiju je tudi vse delalo super 40.000 km. Khm, kaj pa sedaj?
Pa brez zamere.
Zadnjič spremenil mtl, dne Pe mar 14, 2014 10:26 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
veqlargh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: To mar 05, 2013 7:41 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a veqlargh Pe mar 14, 2014 10:26 am

Ta forum itak ni za non-Prins uporabnike LPG-ja. Če samo omeniš nekaj non-Prins je takoj:
Slika

Pač, pomemben je mojster, kot se tle ponavljamo kot papige. Tud non-Prins sistemi majo mazanje s svojo pumpo in vsak sposoben monter ti pove, če tvoj tip avta to rabi. Lahko daš tud Prinsa brez mazanja ali z mehanskim mazanjem na občutljiv motor pa ti ga skuri. Uuuuu, plačal sem 500€več za sistem z mehanskim mazanjem pa mi je isto skurlo motor. Ampak, saj je Prins!?. Samo na "pravega" monterja naletiš pa je (je pa res, da Prins pri nas montira en ali dva? Sposobna, tu ni kaj za rečt, tud korektna ob komunikaciji).

Ko sem jaz iskal sisteme je bil prins brez mazanja okoli 1.8k€, Zavoli pa 1.3k€. Go figure. Prins el. mazanje je bilo cca. 300€, za Zavoli el. mazanje (S PUMPO, da ne bo kdo spet sikal kako električen flashlube itak nič ne nardi) pa cca. 250€. Je mehansko čez glavo za moj avto, po pogovoru z lastnikom avta z enakim motorjem kot moj in 100k+ km na LPG-ju (dobil kontakt pri vgrajevalcu, ki sem ga izbral). Pa nisem vzel. Zavrtal kvadratno lukno v koleno, v letu pa pol naredil na LPG slabih 60k KM, največ imam AC fure (cca 80km na dan), nobenih omembe vrednih težav, furam po omejitvi oz. čez, ko prehitevam. Kaj pa zdaj? Verjetno nabijam.

Dajte se kot odrasli pogovarjat, ne pa takoj v Prins vs non-Prins jebarijo preusmet debate. Groza no.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Pe mar 14, 2014 10:38 am

BaduBadu je napisal/-a:Zdi se, kakor da se tisti, ki pa imajo 30.000 narejenih, niti ne smejo pogovarjat. Pač poveš, kaj je na stvari oz kako kaj tebi zadeve laufajo (a ni to point tega foruma?). Rezultat te debate je, da vsak k tukaj malo prebere, vidi da te tisti, k ti obljubljajo 5 % višjo porabo, nategujejo. In to ti bo lahko povedal tisti z 20.000 al pa 150.000 prevoženimi.
Skrbi me pa itak, saj sem tudi napisal, kaj bo čez 40 al pa 50 k km. Po vseh štorijah, k jih človek prebere.


Poraba plina je na račun nižje kalorične vrednosti višja vsaj za 21 %. Realno od 20 do 30% (ali celo 35%). Nekaterim izračun pokaže manj, ampak tisto so pri izračunu šteli tudi kilometre na bencin, zaradi česar je kalkulacija seveda napačna.

@Plinaš, ne vem, ali se ti zezaš, ampak v motorju rabljeno olje in brez zračnega filtra...
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov