Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm Sr avg 27, 2014 2:37 pm

Meni moj Aveo 1.4 100KM žre slabih 7l bencina (če vozim samo na bencin) in po računalniku 8.4l plina.
Ko sem šel tankat plin, sem za prevoženih 400km tankal 32 litrov, kar pomeni 8l plina + verjetno nekaj bencina zraven, da pride računalnik na tistih 8.4l
Meni je monter rekel, da dokler bo poraba plina 8-8.5l/100 km je vse ok.
Imam pa sistem za mazanje ventilov (mehanski) JLM, mislim da gre nekje 4dc (mogoče malo manj) na 4000km, kar naj bi tudi bilo ok.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Sr avg 27, 2014 2:48 pm

bernikm je napisal/-a:žre slabih 7l bencina (če vozim samo na bencin) in po računalniku 8.4l plina.


Za slabih 7l vzemimo 6,9 l. Izračun: 8,4/6,9=1,254. Torej 25,4% več, Kar je čisto v redu.
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1231
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Sr avg 27, 2014 3:24 pm

bernikm je napisal/-a:Meni moj Aveo 1.4 100KM žre slabih 7l bencina (če vozim samo na bencin) in po računalniku 8.4l plina.

Da pri delovanju na plin kaže višjo porabo, je po moje narobe in kaže na slabo nastavitev plinskega sistema...

Ker ima LPG manjšo energijsko gostoto kot bencin (26 MJ/liter proti 36 MJ/liter) in tudi drugačno stehiometrično razmerje (15.7:1 proti 14.7:1), je treba za enak učinek vbrizgati nekaj večjo količino LPG-ja kot bencina. Za to naj bi poskrbel računalnik plinskega sistema, tako da serijski računalnik ne bi smel videti razlike...

Očitno pa pri tebi plinski računalnik ni ustrezno nastavljen, zato mora serijski računalnik na podlagi meritev z O2 senzorjem (=Lambda) ustrezno korigirati čas (in s tem količino) vbrizga, zaradi česar prikaže večjo porabo.

dokler so vrednosti te korekcije znotraj definiranih okvirjev, ne bo nič narobe - če pa jih kdaj preseže, pa se lahko prižge kakšna 'check-engine' lučka in računalnik lahko preklopi v 'varni' način.
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Sr avg 27, 2014 4:14 pm

zzitop je napisal/-a:Sem dobil še idejo za cenovno primerjavo @japanac-evega primera:
Če gledamo trenutne cene Petrol goriv, je strošek za 100 km:

Vožnja na bencin: 7,85 l/100 km * 1,443 EUR/l = 11,33 EUR/100 km
Vožnja na LPG: (0,6 l/100 km * 1,443 EUR/l) + (9,2 l/100 km * 0,76900 EUR/l) = 7,94 EUR/100 km


Na 100 km privarčuješ 3,39 EUR. Da gremo v zanimivejše področje, na 10.000 km privarčuješ 339 EUR. V procentih pa 30 %. Koliko od tega prihranka daš za servise in koliko za eventuelno dražje svečke ali eventuelno mazanje ventilov, veš pa najbolje sam.

Izračun za povrnitev je nekoliko kompleksnejši, saj bi moral računati razliko pri vsakem polnjenju rezervoarjev.

Dajmo narediti še izračun za celotno vožnjo na plin, na relaciji, kar je stroškovno idealno in čemur se da kvečjemu približati, doseči pač ne:
Vožnja na bencin: 7,85 l/100 km * 1,443 EUR/l = 11,33 EUR/100 km
Vožnja izključno na LPG: 7,85 l/100 km * 1,22 * 0,769 EUR/l = 7,36 EUR/100 km

Privarčeval bi 3,96 EUR/100km ali 35 %. :D

EDIT: Če si dovolim brcniti v pogosto "jabolko spora", prihranek je verjetno zelo podoben kot bi bil pri dizlu. Nov diesel s primerljivim motorjem je ponavadi kakih 3000 EUR dražji. Ima boljši navor, a se bencinar prej ogreje. Pri dizlu so večji letni ne-gorivni stroški, kar bi zagovorniki poskušali spodbijati. Veliko lažje je dobiti ohranjen rabljen bencinar. Pri dieselu ne potrebuješ dodatnega rezervoarja, torej ne odžira prtljažnika. Je težji od bencinarja, a se tudi z LPG poveča teža predvsem zaradi LPG rezevoarja, ki je težak kot krava. Pri LPG je potrebno pogostejše tankanje, saj se s tankom nafte naredi več km kot s tankom LPG. Za dizlom smrdi ko kuga, za LPG pač ne. LPG je do okolja prijaznejši. Pri dizlu je tveganje za odpoved turbine (drag strošek). Pri LPG pač tveganje odpovedi ventilov in manjši strošek. Če bi bili vgrajevalci kvalitetni, se o tem ne bi govorilo.
Verjetno je še kaka prednost/slabost enega ali drugega.
Sam bi definitivno izbral bencinarja + LPG, saj mi je vožnja lepša, če moram nekaj večkrat menjati, mi to ni bistvena težava, pogostejše polnjenje tudi ne. Iz stališča delovanja mi je tudi zanimivejši bencinski motor, tako da je izbira jasna :vrum ;) :lol:


Glede na to, da si se tako lepo potrudil, naj še sam dodam svoj "pečat" na verodostojnost podatkov, ki si jih dobil.

To sem spesnil 1. maja letos:

japanac je napisal/-a:Torej po slabih 14 mesecih (13 mesecev in 17 dni) od vgradnje plinskega sistema AGC sem pokril investicijo.

- moja poraba na bencin pred predelavo je bila 7,8 l/100 km (res je, da sem zvozil le dva tanka bencina)

(ob današnjih cenah je to 7,8 l x 1,477 € = 11,52 €)

Povprečna poraba bencina za vozila s tem motorjem:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2

- moja poraba na plin je v zgoraj omenjenem obdobju točno 9,11 l plina na 100 prevoženih km

(ob današnjih cenah je to 9,11 l x 0,769 € = 7,01 €)

Povprečna poraba plina za vozila s tem motorjem:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersich ... owerunit=2

- moja poraba bencina preden preklopi na plin je v omenjenem obdobju točno 0,60 l/100 km

( ob današnjih cenah je to 0,60 l x 1,477 € = 0,89 €)


Povezava do porabe mojega škodilaka:
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/560172.html


Izračun razlike stroška med vožnjo na bencin in vožnjo na plin - na prevoženih 100 km:

Strošek bencina 11,52 € - (strošek plina 7,01 € + strošek bencina preden preklopi na plin 0,89 €)

11,52 € - 7,90 € = 3,62 €

Prihranek na en kilometer, če delim s 100, pa pomeni prihranek 0,0362 €.

V 1000 € (začetne investicije – vgradnje plinskega sistema) gre 0,0362 € točno 27624 krat:

1000 : 0,0362 = 27624,31

Prevozil sem 28.725 km (prvih cca. 40 € je že prihranka).

Če preračunam vse skupaj v porabo bencina/dizla pa vzemimo srednjo vrednost:

Strošek na 100 prevoženih kilometrov (plin + bencin) 7,90 €.

Vmesna vrednost bencin/dizel je 1,42 €

7,90 € : 1,42 € = 5,56 l

Poraba v zgoraj omenjenem obdobju je enakovredna približno 5,56 l goriva (bencina/dizla).

S tem ostajam, kot sem sam želel pod 6 litri porabe na 100 km in približno enakem strošku, ki sem ga imel s precej manjšo po prostornosti Seat Cordobo 1.4 TDI.

Gre pa nekje v 70% za mestno vožnjo.

Nekaj opažanj pri porabi (76-krat sem točil plin):

- 6,6 litra plina pri ekstra varčni vožnji po regionalni cesti (npr. Maribor – Ljutomer)
- 8,8 – 9,8 litra plina med vožnjo po mestu
- 7,9 – 8,6 litra plina ob lepi vožnji po avtocesti med 120 in 140 km/h
- 9,8 – 11,0 litra plina pri tiščanju po avtocesti 150+ km/h , z dodatkom večkratne ponavljajoče vožnje v hrib ob avtomatski klimi

Porabe seveda malo nihajo glede na letni čas.

V tem času sem enkrat menjal plinski filter (popravek zamenjal ga je Primož, ko se je oglasil v Mariboru), drugih posebnosti (dodatnih nastavitev, stroškov, težav, okvar) ni bilo, kar mi je kar malo žal, saj se rad družim z »mojstri« tipa Primož, ki vedo kaj delajo in od katerih vedno izveš kaj novega, seveda če te to področje zanima.


Ali bi se danes odločal kako drugače?

Ker je pri meni vsaka stvar malo večja stvar »projekt« ni bilo nič drugače tudi pri nakupu vozila:
- ožanje kroga »kandidatov« na 4 oz. 5 tipov vozil,
- prebiranje tujih in naših forumov na temo predelave na plin,
- zbiranje podatkov od lastnikov na črpalkah, ki so točili LPG (žal si vsaj polovica ne zna izračunati porabe in kar nekaj v tri … sami sebi verjamejo, da je poraba preračunano 3 litre bencina )
- analiza kateri motorji so neproblematični za predelavo in ne potrebujejo dodatnega mazanja,
- iskanje podatkov kateri plinski sistemi so OK in kateri imajo težave,
- analiza referenc mojstrov za montažo in
- primerjava cen tujina ter pri nas.

Ja, danes bi verjetno iskal vozilo z večjo močjo motorja, v tistem času ko sem kupoval škodo ni bilo nobene ustrezne z 1.8 T motorjem in malo prevoženimi kilometri, prav tako se ni prodajalo nič pametnega že predelanega.

S svojo, ki sem jo kupil od prvega lastnika, in je imela takrat prevoženih dobrih 57k km, potrjeno knjižico, opravljen velik servis zaradi »starosti«, sem imel skoraj neverjetno srečo (oglas je bil dan na avtonet v petek po 18. uri, ko prodajalec ni imel več odprto, celo noč je snežilo, ob 5. uri sem začel odmetavati 30 cm snega, da sem se lahko ob 7. uri odpeljal v Celje, kjer sem čakal dobro uro, da so odkidali sneg in se prebili do vozila). Stanje vozila sem »kompenziral« z manj kilowati.

Naslednji izbor bo skoraj zagotovo VW motor 1.8 TSI s 118 kW ter ustreznim plinskim sistemom, pa naj bo to v passatu , octaviji ali superbu, seveda v karavan izvedbi.

Tako, sedaj pa grem poiskat primerno mesto za skrit »prašička« kamor bom spravljal prihranke od goriva, ki bo drugače vedno prazen, za kar bo preverjeno poskrbela moja "boljša" polovica, :EE in seveda vozimo dalje. :vrum


Malenkostna razlika je nastala zaradi različne vrednosti pri porabi bencina sam sem upošteval prva dva prevožena tanka, napram potovalnemu računalniku, ter od pomladi dalje opažam nekaj višjo porabo plina (razlog so verjetno zimske gume, ki sem se jih odločil "zvoziti" čez poletje zaradi starosti in tudi svečke gredo proti koncu in jih bom zamenjal na bližnjem rednem servisnem posegu. Pa tudi cena LPG-ja je pri Eco plinu kjer od odprtja tankam 0,709 €.

Drugače pa dodatnih stroškov nimam, saj VW motorji ne potrebujejo mazanja, prav tako bom sedaj prvič dal noter Briskove svečke cca. 15 €, kar tudi ni veliko dražje od navadnih. Kot sem zgoraj napisal mi je enkrat zamenjal filter mojster Primož, pred kratkim pa sem ga preventivno drugič zamenjal sam.

V "prašičku" se je po pokritju investicije nabralo 9 x 35 € prihranka, ni veliko, pa tudi ravno malo ne . . .

Torej teramo dalje. :vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Sr avg 27, 2014 11:52 pm

Ne vem kako, a sem spregledal tvoj prispevek, zato je vse moje računanje brezpredmetno. Sam sem se stvari lotil inženirsko - matematično, ti pa si vse zelo natančno opisal in navedel tudi v praksi.

Kar me veseli, da smo teoretično in praktično videli, da se pričakuje nad 22 % večjo porabo, trenuten prihranek po trenutnih Petrol cenah pa je cca 30 %, če najdete ugodnejšo LPG pumpo, pa seveda še nekaj več.

Morda omembe vredno predvsem za tiste, kateri ste blizu Hrvaške in lahko tam tankate. Trenutna cena je 0,64€/l, kar je reci piši, 13 centov ceneje od Petrola. To pa je razlika 6,5€ za 50 l. :shock:

LP
 
Uporabniški avatar
Zmaj78
Novinec
 
Prispevkov: 478
Pridružen: To avg 23, 2005 2:51 pm
Kraj: Mazda Mx-6 2.5i 24v LPG

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Zmaj78 Če avg 28, 2014 9:55 am

Naj se zadeve ne razume kot neko pretirano reklamiranje, pač pa le priporočilo dobrega in poštenega mojstra, če se kdo v kratkem odpravlja na vgradnjo LPG-ja in še tuhta kje bi to opravil. :D

Skratka, nimam več Mazde, pač pa Korejca Coupe-jca in v njem ponovno LPG gorivo, ki mi ga je mojster DENIS (ki tudi dela pri Sigas-u), vgradil ob najbolj nemogočem času in tako rekoč "preko noči", pri tem ga moram izjemno pohvalit za odzivnost in tudi dobro voljo. Prav nobena stvar mu ni odveč, hitro pristopi k zadevi, PRIPOROČAM na celi črti tega mojstra. ;)

Kasneje se je pokazalo, da so potrebne še nekatere nastavitve (Denis je to montiral do poznih ur), sem se oglasil pa do Aljaža (Avtocona) iz Dola pri Ljubljani. Aljaž je pa tako ali tako super možakar, zelo dostopen in me nikoli ne zavrne ali odlaša z zadevo do onemoglosti. Skratka tale SIGAS, je res 1A, pa tudi glede reklamacij, kako se znajo hitro "obrnit", pri njih namreč ni izmotavanja in izmikanja ter nekih bedastih izgovorov. Pokličeš, poveš kaj ni okej, se dogovorite za najkrajši možen termin, brez tvojih dodatnih poti in letanj naokrog, skratka TO JE TO! 8)

Če kdo želi kontakt od kakšnega teh mojstrov, mu ga lahko pošljem na zasebno sporočilo, pa se pozanimajte kako in kaj ter dobite ponudbo. :lol:
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Če avg 28, 2014 10:23 am

Danes sem spet po dolgem času probal na plin, ampak je no go. Motor mi je začel trokirat ko da bi po 3h cilindrih laufov pa tud preklopt ni hotu na bencin. Tko sm mogu z vsem štirim v klancu ustavt pa še enkrat zalaufat. Mislm...
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Če avg 28, 2014 10:27 am

evilfury je napisal/-a:Danes sem spet po dolgem času probal na plin, ampak je no go. Motor mi je začel trokirat ko da bi po 3h cilindrih laufov pa tud preklopt ni hotu na bencin. Tko sm mogu z vsem štirim v klancu ustavt pa še enkrat zalaufat. Mislm...


Ne vem, če sem spregledal, ampak ali se nisi dogovoril za demontažo ?
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
evilfury
Uporabnik
 
Prispevkov: 870
Pridružen: Pe jul 10, 2009 9:04 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a evilfury Če avg 28, 2014 12:29 pm

8 septembra mam demontažo.
 
Uporabniški avatar
Zmaj78
Novinec
 
Prispevkov: 478
Pridružen: To avg 23, 2005 2:51 pm
Kraj: Mazda Mx-6 2.5i 24v LPG

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Zmaj78 Če avg 28, 2014 9:24 pm

Ti tudi vrnejo denar nazaj ali kakšen je dogovor (se opravičujem, če sem kaj spregledal in si že pisal o tem). oops
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Če avg 28, 2014 9:28 pm

Ce lahko kar jaz odgovorim, saj je ze napisal. Dobil bo delno povrnitev zneska. Kaj vec bo pa sam povedal, ce sem kaj izpustil. :D
 
Uporabniški avatar
mtl
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 595
Pridružen: Sr jul 14, 2010 8:56 am
Kraj: Vetrovno mesto

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a mtl Če avg 28, 2014 11:15 pm

zzitop je napisal/-a:Najprej hvala za lepe, jasne slike. :bow Rad pa bi jih komentiral. Če pogledaš keramiko okrog centralne elektrode, je skoraj popolnoma bela. To pa kaže na previsoko temperaturo za te svečke. Potencialna vzroka:
- prerevna mešanica
- običajno zgorevanje na višji temperaturi zaradi LPG

Rešitev seveda meritev lambde pri delovanju na LPG in delovnih obratih, da se izloči možnost prerevne mešanice (za tvoje dotično vozilo mislim da majhna verjetnost, in lahko preveriš tudi s testerjem, če pogledaš vse napake za nazaj).
Bolj verjetna rešitev je menjava svečk z eno stopnjo hladnejšimi. Dokaz je @evilfury, kateri je imel prerevno mešanico, a so svečke bile za moj okus prave barve:
viewtopic.php?f=2&t=43038&start=5460#p1643682

Moje Brisk, sicer v neresnem avtu, a sem sedaj izbral hladnejše:
viewtopic.php?f=2&t=43038&start=5480#p1644290

Tudi sicer, če si v dilemi na podlagi starih, se izbere hladnejše. ;)

Prerevna mešanica ni, stalno preverjam in nobenih napak ni zapisanih. Bom pa morda res probal naslednjič z eno stopnjo hladnejšimi.
Še več pametovanj na Mtl blog.
 
Uporabniški avatar
Zmaj78
Novinec
 
Prispevkov: 478
Pridružen: To avg 23, 2005 2:51 pm
Kraj: Mazda Mx-6 2.5i 24v LPG

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Zmaj78 Pe avg 29, 2014 9:07 am

Hvala ZZitop. :D
 
notic
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 17
Pridružen: Po dec 02, 2013 8:23 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a notic Po sep 01, 2014 9:54 am

pinny je napisal/-a:Točn to, petrolov lpg najslabši plin do zdej ever!!!!
V soboto po dolgem času tankal lpg, ker se pač posledično zarad motorja manj vozim :mrgreen:, skratka tankam na MB24 v Slovenski Bistrci, ga pičim proti MB in naprej za Ptuj po AC. No od odcepa za Ptuj ga po dolgem času mal prevetrim na 190km/h, avto gre brez problema, brez cukanja ali prižiganja check engine lučke, medtem ko se na petrolovem sranju te zadeve pojavljajo že pri 130-140km/h. Sploh pa to zanimiv, da je lpg na MB24 za 4 cente cenejši, pa toliko boljši ;).


Tudi se strinjam z zgoraj omenjeno tezo oz. sem opazil, da je zadnjih nekaj mesecov petrolov plin postal opazno (kilometrina) slabši. Z MB24 pa lahko potrdim, da ima plin od plinarne Maribor.
 
Uporabniški avatar
Petrol
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Po okt 24, 2011 2:38 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Petrol Sr sep 03, 2014 8:59 am

notic je napisal/-a:
pinny je napisal/-a:Točn to, petrolov lpg najslabši plin do zdej ever!!!!
V soboto po dolgem času tankal lpg, ker se pač posledično zarad motorja manj vozim :mrgreen:, skratka tankam na MB24 v Slovenski Bistrci, ga pičim proti MB in naprej za Ptuj po AC. No od odcepa za Ptuj ga po dolgem času mal prevetrim na 190km/h, avto gre brez problema, brez cukanja ali prižiganja check engine lučke, medtem ko se na petrolovem sranju te zadeve pojavljajo že pri 130-140km/h. Sploh pa to zanimiv, da je lpg na MB24 za 4 cente cenejši, pa toliko boljši ;).


Tudi se strinjam z zgoraj omenjeno tezo oz. sem opazil, da je zadnjih nekaj mesecov petrolov plin postal opazno (kilometrina) slabši. Z MB24 pa lahko potrdim, da ima plin od plinarne Maribor.


Spoštovani,

kakovost avtoplina na Petrolovih bencinskih servisih je ustrezna ves čas. Zagotavljamo jo z rednim kontroliranjem na različnih kontrolnih točkah. Če opazite odstopanja od kakovosti Petrolovega avtoplina, vas prosimo, da nam to sporočite preko sistema Povej Petrolu (http://www.petrol.si/povej). Napišite kdaj in kje ste polnili vaše vozilo, da lahko primer natančno preučimo in po potrebi urigiramo.

S spoštovanjem,
Borut Sočič
Petrol d.d., Ljubljana
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Sr sep 03, 2014 9:13 am

Ma ja. Kot sem jaz napisal, da ste trgovce prevec zdresirali v smeri vsiljevanja cokoladic, bombonckov, imate kartico, morda bi pa tale nozek, saj se prilega vasi majcki... In dobil genericen odgovor, katerega posiljate vsem strankam in ste ga napisali tudi na alter forumu.
Tako bo tudi za plin tistemu, kateri bo omenil, prispel genericno spesnjen odgovor, efekt pa bo nicen.
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Sr sep 03, 2014 9:41 am

Petrol je napisal/-a:
notic je napisal/-a:
pinny je napisal/-a:Točn to, petrolov lpg najslabši plin do zdej ever!!!!
V soboto po dolgem času tankal lpg, ker se pač posledično zarad motorja manj vozim :mrgreen:, skratka tankam na MB24 v Slovenski Bistrci, ga pičim proti MB in naprej za Ptuj po AC. No od odcepa za Ptuj ga po dolgem času mal prevetrim na 190km/h, avto gre brez problema, brez cukanja ali prižiganja check engine lučke, medtem ko se na petrolovem sranju te zadeve pojavljajo že pri 130-140km/h. Sploh pa to zanimiv, da je lpg na MB24 za 4 cente cenejši, pa toliko boljši ;).


Tudi se strinjam z zgoraj omenjeno tezo oz. sem opazil, da je zadnjih nekaj mesecov petrolov plin postal opazno (kilometrina) slabši. Z MB24 pa lahko potrdim, da ima plin od plinarne Maribor.


Spoštovani,

kakovost avtoplina na Petrolovih bencinskih servisih je ustrezna ves čas. Zagotavljamo jo z rednim kontroliranjem na različnih kontrolnih točkah. Če opazite odstopanja od kakovosti Petrolovega avtoplina, vas prosimo, da nam to sporočite preko sistema Povej Petrolu (http://www.petrol.si/povej). Napišite kdaj in kje ste polnili vaše vozilo, da lahko primer natančno preučimo in po potrebi urigiramo.

S spoštovanjem,
Borut Sočič
Petrol d.d., Ljubljana


g. Sočič

kakovost avtoplina na Petrolovih bencinskih servisih je ustrezna ves čas.

Definirajte mi prosim besedo ustrezna. Verjetno je mišljeno v mejah normativa, ki je lahko . . .

Pri nafti me ne morete "hranit". :ne

Žena zadnji dve leti tanka večinoma v Avstriji (pa še to ob nedeljah, ko so extra popusti) in naredi približno 70 - 100 km več na tank, kot če tanka pri nas na Petrolu. S polnim tankom prevozi med 1150 in 1250 km (brez rezerve).

Je že tako, da je pri nas, ustezno vse kar je še v mejah, seveda tik pod dopustno mejo. :con

Tudi sam sem pri sebi opazil večjo porabo, vendar sem jo v enem od prejšnjih postov pripisal svečkam in zimskim gumam, očitno sem se motil.

Sicer pa je razlika pri polnem tanku 50 litrov plina:
- med Petrolom in Eco plinom točno 3 € ter
- med Petrolom in MB24 točno 2 €,


kar je če malo pokalkuliram na letni ravni pri moji kilometrini okoli 100 € dodatno v "prašičku". =I

Pa teramo dalje.

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a pinny Sr sep 03, 2014 9:57 am

Petrol ....... vam čisto verjamem, da kvaliteta lpg- ja in ostalih vaših goriv ustreza normativom, ampak definitivno pa je, saj v mojem primeru, pa verjetn še kakšnemu, da če tankam na vaših pumpah so problemi, kot če kje drugje tankam ko problemov ni, vsaj v primeru MB24 in verovškove v lj, pa je to v neodvisnosti med vašimi pumpami, je novejša ali starejša k je isti drek :)
 
ah82
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 36
Pridružen: Če feb 24, 2011 6:35 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a ah82 Sr sep 03, 2014 1:15 pm

pinny je napisal/-a:Petrol ....... vam čisto verjamem, da kvaliteta lpg- ja in ostalih vaših goriv ustreza normativom, ampak definitivno pa je, saj v mojem primeru, pa verjetn še kakšnemu, da če tankam na vaših pumpah so problemi, kot če kje drugje tankam ko problemov ni, vsaj v primeru MB24 in verovškove v lj, pa je to v neodvisnosti med vašimi pumpami, je novejša ali starejša k je isti drek :)


Jaz pa nisem opazil neke dramatične razlike. Sem pa že zasledil, da je odvisno od ponudnika kakšno mešanico naredi in, da se dela tudi kompromis med tem koliko je plin "škodljiv" motorju in koliko kilometrov narediš. V tej luči je pač kratkoročno res boljš naredit več kilometrov, vendar dolgoročno to pomeni večje stroške. Je pa tudi pri vseh teh zadevah vprašanje objektivnega merjenja, saj je tebi isto če voziš 105 ali pa 110, in ali od 100 na 120 pospešiš v enem kilometru, ali pa v dveh...se pa to na porabi pozna. Skratka težko govorit o teh zadevah brez objektivnih testov.
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a pinny Če sep 04, 2014 9:57 pm

Js sm napisu zgolj moja opažanja, kakšna so pri kom drugem, me niti ne zanima. Sem pa pri vseh delal isti test z istim načinom vožnje, po večini na istih relacijah, in z istimi pospeševanji, ne pri enem na 402m, pri drugem pa na 2km :). Pa tudi ni nujno, da bosta dva avta z isto napravo delovala popolnoma isto .... dejavnikov vplivanja je lahko še in še. Glede na to da se vozim na plin že 110kkm, pol zase že dobr vem kako in kaj :).
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 5 gostov