Mate je napisal/-a:Ce das utez v pralni stroj naredis enako(ker se premakne ob eno steno bobna), kot ce das utez na sprednji desni blatnik od avtomobila - v obeh primerih nekaj zelo neugodnega. Ce pa das utez na sredino bobna (jo pac nekako fiksiras) pa je enako, kot ce se avtu poveca masa.
Bel-Tirid je napisal/-a:jah pišuka sej vem da je z sportnim lazjim avtom iti lazje v ovinek. Samo vi primerjate avto z 3t in F1 z 600kg. To ve vsak tretošolec kateri je boljsi.
o druzinskih serijskih avtih pa tega nemorte rečt(brez tuninga in stylinga)
andrej777 je napisal/-a:Za primerjavo se da čist lepo vzet BMW-je. Vsi tanovi majo 50:50 razporeditev teže in nekje optimalno širino gume glede na težo in vse.
In ugotovite da tut če ma petica isto razmerje moč/teža in pdobne pospeške in vse da se na dirkališču obnese slabše kot trojka. Samo v ovinek gresta vseno oba isto. Samo ko se začnemo pogovarjat o več zaporednih ovinkih je pa lažji hitrejši. Težji avto ma večjo ustrajnost in težje spremeni smer. in od tukaj slabši časi na progi. ta efekt je dobro poznan voznikom cestnih motorjev ko recimo v S oviku prenašaš težišče iz ene strani na drugo. Lažji motr hitreje spremeni smer.
V en sam ovinek greta pa oba isto ker se masa v tem primeru res pokrajša. Čist na zečetku zavijanja se čuti pri težjem avto da je malo manj agilen in ne gre tako z veseljem v začetek ovinka, samo ko pa enkrat volan držiš v mirnem položaju in samo še teščiš v ovinek masa nima pomena.
andrej777 je napisal/-a:Za primerjavo se da čist lepo vzet BMW-je. Vsi tanovi majo 50:50 razporeditev teže in nekje optimalno širino gume glede na težo in vse.
In ugotovite da tut če ma petica isto razmerje moč/teža in pdobne pospeške in vse da se na dirkališču obnese slabše kot trojka. Samo v ovinek gresta vseno oba isto. Samo ko se začnemo pogovarjat o več zaporednih ovinkih je pa lažji hitrejši. Težji avto ma večjo ustrajnost in težje spremeni smer.in od tukaj slabši časi na progi. ta efekt je dobro poznan voznikom cestnih motorjev ko recimo v S oviku prenašaš težišče iz ene strani na drugo. Lažji motr hitreje spremeni smer.
V en sam ovinek greta pa oba isto ker se masa v tem primeru res pokrajša. Čist na zečetku zavijanja se čuti pri težjem avto da je malo manj agilen in ne gre tako z veseljem v začetek ovinka, samo ko pa enkrat volan držiš v mirnem položaju in samo še teščiš v ovinek masa nima pomena.
Gricko je napisal/-a:andrej777 je napisal/-a:Za primerjavo se da čist lepo vzet BMW-je. Vsi tanovi majo 50:50 razporeditev teže in nekje optimalno širino gume glede na težo in vse.
In ugotovite da tut če ma petica isto razmerje moč/teža in pdobne pospeške in vse da se na dirkališču obnese slabše kot trojka. Samo v ovinek gresta vseno oba isto. Samo ko se začnemo pogovarjat o več zaporednih ovinkih je pa lažji hitrejši. Težji avto ma večjo ustrajnost in težje spremeni smer.in od tukaj slabši časi na progi. ta efekt je dobro poznan voznikom cestnih motorjev ko recimo v S oviku prenašaš težišče iz ene strani na drugo. Lažji motr hitreje spremeni smer.
V en sam ovinek greta pa oba isto ker se masa v tem primeru res pokrajša. Čist na zečetku zavijanja se čuti pri težjem avto da je malo manj agilen in ne gre tako z veseljem v začetek ovinka, samo ko pa enkrat volan držiš v mirnem položaju in samo še teščiš v ovinek masa nima pomena.
ni res!!
Težji gre lepše, ker bolj stabilno leži na cesti in neravnine manj motijo-manj poskakuje!
glede več zaporednih maš pa prov!
PureTNT je napisal/-a:Ni res. Tu je vse odvisno od nastavitev vzmetenja. Pomembna je sicer nevzmetena teža, a lažji avtomobili načeloma nimajo večje nevzmetene teže...
Gricko je napisal/-a:PureTNT je napisal/-a:Ni res. Tu je vse odvisno od nastavitev vzmetenja. Pomembna je sicer nevzmetena teža, a lažji avtomobili načeloma nimajo večje nevzmetene teže...
mah je sej to smo že predebatirali!!
Nevzmetena teža ful kvari lego!!!In nastavitev podvozja tudi!!!in še marsi kej!!
prej je andrej 777 napisal da gre lažji motor lažje oz hitreje v več zaporednih ovinkov kot težji!Kar je res!!
pol pa je napisal da v dolg ovink gresta pa enako!
To pa ni čist tko v praksi!!
Gre težji motor veliko lepše v ovinek (en dolg ovinek!!velka hitrost)kot lažji, saj ga manj motijo neravnine, veter......vglavnem lepše se pelje, medtem ko lažji motor začne poskakovati, tresti....neprijeten občutek!!
in mislim da je tudi pri avtih tako!!!
enkrat je bil test porš VS merca (neka huda, sem pozabu kera, je bla pa limozina!!!)
Kratki ovinki, šikane, je porš pustu merco daleč zadaj!!
dolgi ovinki in ravnice, pa je porš vstal zadaj!!Sicer ne veliko, je pa!!!
razlika v teži pa je bla tudi opazna!!
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov