Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
bomber111
Novinec
 
Prispevkov: 160
Pridružen: Če nov 17, 2011 12:27 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bomber111 Po dec 22, 2014 11:44 am

Ne vem zakaj se toliko šimfa ta plineks v Mislinji. Sam z njimi nimam slabih izkušenj. Mi je kar že malo smešno koliko je graj čez njih. Mogoče upravičeno, mogoče tudi krivično. Res pa je da so me negativno presenetili z ceno servis,a ki je mislim da bila 59 eur po zadnji podražitvi, glede na to, da je nabavna cena materiala cca 10 evrov. (oba filtra)
 
kaka13
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Po dec 15, 2014 1:25 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a kaka13 Po dec 22, 2014 12:31 pm

Tudi jaz bi rekel glede plineksa iz Mislinje..Ko sem prišel k njim za nasvet za dodatno mazanje so me enostavno ignorirali , verjetno zato ker naprava ni bila montirana pri njih , saj sem avto kupil v Mariboru , kjer je lastnik napravo dal vdelat pri EMMEGASU..karkoli sem jih vprašal ni bilo konkretnega odgovora. Po mnogih za njih vsiljenih vprašanji sem končno dobil odgovor ,ki pa je bil neprijazen in posmehljiv da je logično , in da motor mora imeti dodatno mazanje, pa da je verjetno že prepozno, da so ventili že poškodovani.. zato sem se odločil , da se mazanje montira..
Ker mi je plineks najbližji , sem jih vprašal za servis po 20000 km in koliko stane .. odgovor je bil 96€ za menjavo obeh filtrov , cena pri drugih pa je okrog 45€ ali pa še manj, kar se mi je zdelo zelo veliko ..vprašal sem zakaj toliko pa mi je odgovoril , da nimajo popusta pri nabavi filtrov , ker v mojem avtu je plinska naprava EMER , za njih (šit cenena naprava)..Zato razmišljam, da bom avto servisiral kar pri EMMEGASU ,ker se plineksu zgleda ne gre za zaslužek namesto da bi stranke pridobili jih odganjajo :|
 
rs5
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če jul 19, 2012 8:01 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a rs5 Po dec 22, 2014 1:24 pm

Pa saj EMER so ravno oni vgrajevali,kao višji rang kvalitete :lol: ja so tudi mene nasrali s tem Emer-jem in njihovim mazanjem ventilov. Čim dlje od Plineksa!jaz sem prepozno odkril tale forum :(
 
Uporabniški avatar
Tilen18
Novinec
 
Prispevkov: 394
Pridružen: Po nov 08, 2004 2:09 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Tilen18 Po dec 22, 2014 1:32 pm

cena teh filtrov je pa par eurov na ebay :)
 
hribovc06
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Po maj 05, 2014 8:36 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a hribovc06 Po dec 22, 2014 4:43 pm

Pred časom sem se malo zanimal glede vgradnje plinskega sistema, sedaj pa sem zadevo tudi vgradil na C maxa, 1.6 ecoboost. Je že iz garancije, vendar imam željo z njim v 10 letih prevoziti še 300.000 km, zato je vgradnja upravičena.

Odločil sem se za sistem z vbrizgom tekoče faze, ki je sicer dražji na začetku, vendar izračun ekonomike pokaže, da se povrne prej kot edini še možni konkurent z vbrizgom plinaste faze in s porabo bencina za hlajenje inektorjev. Pri odločitvi je ta sistem prevladal tudi zato, ker so posegi v motor minimalni (res si ne želim poškodbe motorja) in ker so mi sistem priporočali celo konkurenti iz branže. moj pogoj za vgradnjo je bil tudi, da nimam nikakšrnih težav med obratovanjem, kot jih nekateri opisujete po forumu, saj nimam živcev in časa za to. Ker sem o sistemu vbrizga tekoče faze na internetu in forumih našel zelo malo podatkov, sem se odločil, da bom malo komentiral zadevo in upam, da bo komu to pomagalo pri odločitvi.

Sistem deluje izključno na plin, tudi pri zagonu, tako da je bencin samo še za rezervo. V primeru da zmanjka plina se izvede avtomatski preklop na bencin.

Dobava materiala je sicer trajala zelo dolgo, vendar sem prevzel ravno še en dan pred 2000 km dolgo potjo po tujini. Sedaj sem nazaj in je bilo vse super. Porabe še ne morem resno primerjati, ker je bil avto polno obložen, s strešnim kovčkom, smučkami,.., vendar nikoli ni pil več kot 11 plina, običajno bolj proti 10 litrom. Porabo na bencin sem imel prej na AC malo čez 8 pri vožnji brez kovčka, tako da pod 9 litrov nikakor nebi mogla bit. Porabo bom sedaj meril in bom kasneje kaj napisal o njej.

Ker je imel avto v originalu malo rezervno gumo sem v kompletu dobil tudi nov poden prtljažnika in s tem zgubil 3-4 cm po višini, kar pa se ni izkazalo za problematično. Vgrajevalec se je tudi zelo potrudil in mi namestil polnilni nastavek k bencinskemu in ne na blatnik, kot je bilo dogovorjeno na začetku (problematična je šibka Fordova plastika okoli bencinskega polnilnega mesta).

Do sedaj me je zmotilo le to, da potovalni računalnik ne kaže realne porabe. Rečeno je bilo, da bo prikazoval porabo plina, vendar je ne in od realne porabe odstopa. Zadeva ni kritična, vendar sem upal, da mi ne bo treba na peš preračunavati porabe. :D

Morda še nekaj podatkov o polnjenju v tujini. Polnil sem v Italiji in Franciji. V Italiji je bila cena na AC podobna ali malo višja kot pri nas ( v SLO 0,699, v Italiji max 0,735, izven AC pa 0,685). Težava s polnjenjem v Italiji je v tem, da ti mora obvezno polniti eden od osebja, zato moraš najprej najti odprto črpalko in tudi imeti mora dovolj osebja, da ti napolnijo. Zato sem se bolj držal AC, kjer ni težav, izven AC pa imajo deljen delovni čas, ob sobotah pa delajo samo dopoldan.

V Franciji je plin dražji, v predmestju Grenobla sem tankal za 0,795, drugje je plin tudi po 0,83. Tankaš lahko sam.

Za iskanje črpalk uporabljam stran http://www.mylpg.eu , kjer sem našel lokacije postaj, žal pa je le malo osveženih podatkov o delovnem času in cenah avtoplina. Zoprno je tudi, da sem si moral pred odhodom pretvoriti koordinate, da so bile primerne za vpis v mojo navigacijsko napravo, s katero sem nato brez težav našel vse polnilnice.
 
murkoslavko
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Po maj 13, 2013 9:09 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a murkoslavko Po dec 22, 2014 9:49 pm

kater sistem imaš, Prins Direct LiquiMax-2.0?
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po dec 22, 2014 10:29 pm

murkoslavko je napisal/-a:kater sistem imaš, Prins Direct LiquiMax-2.0?

će je montiral v sloveniji je to edina opcija saj za BRC ni ne zastopnika/uvoznika ne monterja..
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac To dec 23, 2014 7:43 am

Ali ne bo nobenega božičnega darila za vozila na plin . . . ?

Gledam pocenitve na Petrolu, verjetno bo pocenitev avtoplina prišla z zamikom ali pa sploh ne :)
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
hribovc06
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Po maj 05, 2014 8:36 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a hribovc06 To dec 23, 2014 8:33 am

murkoslavko je napisal/-a:kater sistem imaš, Prins Direct LiquiMax-2.0?


Da, trenutno je to edina možna opcija, saj kolikor sem jaz poizvedoval.
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac To dec 23, 2014 9:57 am

hribovc06 je napisal/-a:
murkoslavko je napisal/-a:kater sistem imaš, Prins Direct LiquiMax-2.0?


Da, trenutno je to edina možna opcija, saj kolikor sem jaz poizvedoval.


Če ni skrivnost koliko približno te je prišla predelava ?

Lp
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
hribovc06
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 18
Pridružen: Po maj 05, 2014 8:36 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a hribovc06 To dec 23, 2014 10:42 am

Če ni skrivnost koliko približno te je prišla predelava ?

Lp


Za ponudbo predlagam, da kontaktirate vgrajevalca, več pa na ZS. Je pa sistem dražji od preostalih do sedaj uveljavljenih, vendar ima nekaj prednosti, ki pokrijejo vložek na novejših avtomobilih, na katerih imaš namen narediti veliko km.

Po mojem izračunu, kjer sem upošteval že vse redne in en večji servis v življenjski dobi, se investicija pokrije po 70.000 km. Glede na to da ga bom vozil 300.000 km je to čisto super, ni pa tako hitro povrnjeno kot pri enostavnejših motorjih.

No pa še nekaj: katera investicija se pa pokrije v dobrih 2 letih kot se mi bo ta?
 
murkoslavko
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Po maj 13, 2013 9:09 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a murkoslavko To dec 23, 2014 11:18 am

Cena je okrog 2700EUR.
 
brs
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: To maj 24, 2011 9:05 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a brs To dec 23, 2014 5:39 pm

Tu je še primerjava med Prinsom in BRC: http://www.autogasfahrer.ch/?p=5793
Oba sistema naj bi se odlično iskazala.

Tudi pri teh sistemih naj bi bilo potrebno imeti Valve care (Prins) ali pa Flash lube oziroma kaj primerljivega (BRC).
Cena Prinsovega sistema je v Nemčiji 3000 Evrov, BRC je malo cenejši.
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Sr dec 24, 2014 5:35 pm

Slika


VESELE IN MIRNE PRAZNIKE VSEM SKUPAJ ter v prihajajočem letu čim manj težav z vašimi oz. našimi predelavami.


Japanac
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Sr dec 24, 2014 7:24 pm

brs je napisal/-a:Tu je še primerjava med Prinsom in BRC: http://www.autogasfahrer.ch/?p=5793
Oba sistema naj bi se odlično iskazala.

Tudi pri teh sistemih naj bi bilo potrebno imeti Valve care (Prins) ali pa Flash lube oziroma kaj primerljivega (BRC).
Cena Prinsovega sistema je v Nemčiji 3000 Evrov, BRC je malo cenejši.


sej se hecaš ane...

dodatno vprašanje bralca je :

" Eine Reaktion zu “Vergleichsfahrt mit Gasanlagen für Direkteinspritzer: Prins versus BRC”
waldow schrieb am 27. Januar 2014 um 10:28 Uhr:
Hallo,
es steht hier nichts über Valve Care etc. Sind diese Additive hier nicht mehr erorderlich? "

nikjer v prispevku ne piše da ima ali rabi motor z direktnim vbrizgom bencina če je predelan na plin mazanje !!! nikjer !!!

in povrhu vsega mu ni nihče odgovoril na neumestno vprašanje.... se ve zakaj ..

zato ker : tudi pri delovanju na bencin motor z direktnim vbrizgom bencina ne dobiva aditivov na ventile in sedeže ventilov!!!

in kje v sloveniji imaš še kakšnega ponudnika za direktni vbrizg tekoče faze plina skozi bencinske injektorje razen PRINS-a ??
plin je cnej k bencin
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1231
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Če dec 25, 2014 7:40 am

plinaš je napisal/-a: " Eine Reaktion zu “Vergleichsfahrt mit Gasanlagen für Direkteinspritzer: Prins versus BRC”
waldow schrieb am 27. Januar 2014 um 10:28 Uhr:
Hallo,
es steht hier nichts über Valve Care etc. Sind diese Additive hier nicht mehr erorderlich? "

nikjer v prispevku ne piše da ima ali rabi motor z direktnim vbrizgom bencina če je predelan na plin mazanje !!! nikjer !!!

in povrhu vsega mu ni nihče odgovoril na neumestno vprašanje.... se ve zakaj ..

zato ker : tudi pri delovanju na bencin motor z direktnim vbrizgom bencina ne dobiva aditivov na ventile in sedeže ventilov!!!

in kje v sloveniji imaš še kakšnega ponudnika za direktni vbrizg tekoče faze plina skozi bencinske injektorje razen PRINS-a ??

Ali motor potrebuje Valve Care ali kaj podobnega, ni odvisno od tipa vbrizga, ampak od materialov, uporabljenih za ventile in njihova ležišča.

V bencinu itak ni nekih 'aditivov za ventile'.

Problem z ventili nastane zato, ker plin (LPG, najbrž tudi CNG) gori zelo čisto, torej proizvede zelo malo saj. Pri uporabi bencina se te saje odložijo tudi na ventile in njihova ležišča in s tem 'izolirajo' eno kovino od druge in tako preprečujejo (pretirano) obrabo kovine.

Ker pri plinu saj (skoraj) ni, so ventili čisti in pride do direktnega kontakta dveh kovin, zaradi česar se le-ti počasi obrabljata, če materiali niso ustrezni oz. ustrezno poboljšani. Zato so si izmislili razne dodatke, katerih osnovno vloga je, da proizvedejo nekaj saj, ki se nato odložijo na ventile in ležišča.

http://www.corrosionpedia.com/definition/50/adhesive-wear
http://en.wikipedia.org/wiki/Fretting_wear
http://www.go-lpg.co.uk/VSR.html
 
brs
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: To maj 24, 2011 9:05 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a brs Če dec 25, 2014 8:45 am

Plinaš nič se ne hecam.
V stavku, ki je označen z rumeno barvo to jasno in nedvomno piše!
Seveda pa bo bodočnost pokazala kaj je prav in kaj ne.

V Sloveniji lahko vgradiš PRINS, BRC pa v Italiji ali na Hrvaškem.
Za nene, ki sem z Obale, so bližje vgrajevalci v tujini.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Če dec 25, 2014 12:49 pm

danci1973 je napisal/-a:Ali motor potrebuje Valve Care ali kaj podobnega, ni odvisno od tipa vbrizga, ampak od materialov, uporabljenih za ventile in njihova ležišča.

V bencinu itak ni nekih 'aditivov za ventile'.

Problem z ventili nastane zato, ker plin (LPG, najbrž tudi CNG) gori zelo čisto, torej proizvede zelo malo saj. Pri uporabi bencina se te saje odložijo tudi na ventile in njihova ležišča in s tem 'izolirajo' eno kovino od druge in tako preprečujejo (pretirano) obrabo kovine.

Ker pri plinu saj (skoraj) ni, so ventili čisti in pride do direktnega kontakta dveh kovin, zaradi česar se le-ti počasi obrabljata, če materiali niso ustrezni oz. ustrezno poboljšani. Zato so si izmislili razne dodatke, katerih osnovno vloga je, da proizvedejo nekaj saj, ki se nato odložijo na ventile in ležišča.

http://www.corrosionpedia.com/definition/50/adhesive-wear
http://en.wikipedia.org/wiki/Fretting_wear
http://www.go-lpg.co.uk/VSR.html


ok ..

zakaj potemtakem stolče na plinu najprej sesalne ventile ? glede na to da so ob izgorevanju in izplakovanju zaprti in saje nimajo dostopa do stične površine med sesalnim ventilom in njegovim ležiščem???

http://en.wikipedia.org/wiki/Fretting_wear
tukaj ni povezave z ventili..ležaji pa na plinu ne crkujejo - kvečjemu se jim življenska doba podaljša , ker je olje zaradi minimalne količine saj ob zgorevanju plina čistejše..

http://www.go-lpg.co.uk/VSR.html[/quote]
pogovarjamo se o motorjih z direktnim vbrizgom goriva v izgorevalni prostor ... pri teh preko sesalnih ventilov prihaja samo zrak!! torej če so na bencinu brez vsega ostalega/ aditivov so lahko tudi na plinu...

za saje na sesalnih ventilih smo pa že ugotovili da načeloma nimajo dostopa kajne...

še nekaj o aditivih v bencinu - le ti opravljajo glavno nalogo zviševanja oktanskega števila , drugi dodatki pa so predvsem detergenti za čiščenje delov ki so v stiku z izgorevanjem goriv torej to pomeni , da odstranjujejo saje in ostale primesi ...ups le zakaj...

brs je napisal/-a:Plinaš nič se ne hecam.
V stavku, ki je označen z rumeno barvo to jasno in nedvomno piše!
Seveda pa bo bodočnost pokazala kaj je prav in kaj ne.

V Sloveniji lahko vgradiš PRINS, BRC pa v Italiji ali na Hrvaškem.
Za nene, ki sem z Obale, so bližje vgrajevalci v tujini.


Nach den neusten Informationen sollte auf Additiven auch bei solchen Autogasanlagen für Direkteinspritzer nicht verzichtet werden zur Sicherheit wegen der Ventile.

jasno in nedvoumno piše samo to , da po zadnjih gotilniških informacijah izza šanka nihče ne ve kako se bodo obnesli ventili pri napravah z direktnim vbrizgom goriva ...

mogoče bi kaj več povedala kakšna firma ki ima take službene avte predelane na plin z DLM napravo in so prevozili že več kot 150000km na tak način brez poškodb na ventilih .... se vozijo že več kot 3 leta in delajo določeni tudi prek 60000km letno..

od kje mi info? iz prve roke pogovor z voznikom na plinski pumpi...

ampak dejanska informacija/rezultat s terena itak tukaj ne zanima nikogar ...

veliko bolj vam je všeč nabijanje o sajah in podobne nebuloze .. navsezadnje kakor vam paše ...
plin je cnej k bencin
 
brs
Novinec
 
Prispevkov: 116
Pridružen: To maj 24, 2011 9:05 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a brs Pe dec 26, 2014 8:29 am

Pozdravljen plinaš!

Najprej si napisal da nikjer v prispevku ne piše da takšen motor mazanje potrebuje, ko sem ti jasno napisal v katerem stavku to jasno in nedvomuno piše (in tri klicaje si dal zraven!!!), pa so to zate gostilniške debate.
Ti vsekakor imaš pravico do svojega mnenja in če meniš, da za te sisteme to ni potrebno, je prav da to napišeš in tudi obrazložiš zakaj tako misliš.

Ni pa prav da pišeš, da v prispeku nekaj ne piše, če to v prispevku jasno piše.

Moj namen je bil samo da opozorim ostale, da je bil narejen test dveh enakih avtomobilov z dvema različnema sistemoma in da so rezultati obeh sistemov enaki.
Saj sam veš, da so nekateri v tem forumu pred časom trdili, da je PRINS boljši od drugih sistemov (recimo BRC), kar seveda ne drži.

Ker je ta nov sistem drag, bo verjetno vgrajevan v dražje in novejše avtomobila tam je pa tudi škoda lahko velika. Zato se mi je zdelo tudi prav, da posebej opozorim,da je sistem mazanja ventilov tudi tukaj svetovan (kar v prispevku tudi jasno piše).
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1231
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Pe dec 26, 2014 9:54 am

plinaš je napisal/-a:zakaj potemtakem stolče na plinu najprej sesalne ventile ? glede na to da so ob izgorevanju in izplakovanju zaprti in saje nimajo dostopa do stične površine med sesalnim ventilom in njegovim ležiščem???

Odpiralni čas sesalnih in izpušnih ventilov se prekrivajo in v tem času imajo saje najbrž dostop tudi do sesalnega ventila in njegovega ležišča.

http://en.wikipedia.org/wiki/Fretting_wear
tukaj ni povezave z ventili..ležaji pa na plinu ne crkujejo - kvečjemu se jim življenska doba podaljša , ker je olje zaradi minimalne količine saj ob zgorevanju plina čistejše..

Seveda je povezava z ventili - saj če so napisali, da se to tipično dogaja pri ležajih, še ne pomeni, da se ne dogaja drugje.

Poleg tega je še en kup drugih mehanizmov obrabe, do katerih prihaja pri ventilih ('adhesive wear', 'abrasive wear').

http://link.springer.com/article/10.1361%2F105994998770348043

http://www.go-lpg.co.uk/VSR.html
pogovarjamo se o motorjih z direktnim vbrizgom goriva v izgorevalni prostor ... pri teh preko sesalnih ventilov prihaja samo zrak!! torej če so na bencinu brez vsega ostalega/ aditivov so lahko tudi na plinu...

za saje na sesalnih ventilih smo pa že ugotovili da načeloma nimajo dostopa kajne...

Nismo...

Je pa povsem možno, da imajo DI motorji (že iz drugih razlogov) uporabljene boljše materiale in so zato primerni tudi za LPG.

še nekaj o aditivih v bencinu - le ti opravljajo glavno nalogo zviševanja oktanskega števila , drugi dodatki pa so predvsem detergenti za čiščenje delov ki so v stiku z izgorevanjem goriv torej to pomeni , da odstranjujejo saje in ostale primesi ...ups le zakaj...

Da teh ni preveč, seveda. Ampak prav do kovine čist pa še noben motor, ki sem ga razstavil, ni bil. ;)

Se pa strinjamo, da v bencinu ni nekih 'maziv za ventile', ali se med detergenti skriva tudi kaj takšnega? :-P

mogoče bi kaj več povedala kakšna firma ki ima take službene avte predelane na plin z DLM napravo in so prevozili že več kot 150000km na tak način brez poškodb na ventilih .... se vozijo že več kot 3 leta in delajo določeni tudi prek 60000km letno..

Kolikor DI motorjev in različnih modelov DI motorjev pa imajo predelanih na plin?

Ker tako posploševat na podlagi izkušenj 1 firme, ki najbrž nimajo preveč različnih motorjev, je malo naivno.

od kje mi info? iz prve roke pogovor z voznikom na plinski pumpi...

ampak dejanska informacija/rezultat s terena itak tukaj ne zanima nikogar ...

Voznik na plinski pumpi pa je res precej bolj verodostojen vir informacij kot tematske spletne strani o LPG-ju. :roll:


Čisto mimogrede - moje ne-DI vozilo vozi na plin že dobrih 210000km brez nekih dodatkov za (u)mazanje ventilov... Je torej moje vozilo dokaz, da so ti dodatki absolutno nepotrebni? Najbrž ne...
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov