murkoslavko je napisal/-a:kater sistem imaš, Prins Direct LiquiMax-2.0?
murkoslavko je napisal/-a:kater sistem imaš, Prins Direct LiquiMax-2.0?
hribovc06 je napisal/-a:murkoslavko je napisal/-a:kater sistem imaš, Prins Direct LiquiMax-2.0?
Da, trenutno je to edina možna opcija, saj kolikor sem jaz poizvedoval.
Če ni skrivnost koliko približno te je prišla predelava ?
Lp
brs je napisal/-a:Tu je še primerjava med Prinsom in BRC: http://www.autogasfahrer.ch/?p=5793
Oba sistema naj bi se odlično iskazala.
Tudi pri teh sistemih naj bi bilo potrebno imeti Valve care (Prins) ali pa Flash lube oziroma kaj primerljivega (BRC).
Cena Prinsovega sistema je v Nemčiji 3000 Evrov, BRC je malo cenejši.
plinaš je napisal/-a: " Eine Reaktion zu “Vergleichsfahrt mit Gasanlagen für Direkteinspritzer: Prins versus BRC”
waldow schrieb am 27. Januar 2014 um 10:28 Uhr:
Hallo,
es steht hier nichts über Valve Care etc. Sind diese Additive hier nicht mehr erorderlich? "
nikjer v prispevku ne piše da ima ali rabi motor z direktnim vbrizgom bencina če je predelan na plin mazanje !!! nikjer !!!
in povrhu vsega mu ni nihče odgovoril na neumestno vprašanje.... se ve zakaj ..
zato ker : tudi pri delovanju na bencin motor z direktnim vbrizgom bencina ne dobiva aditivov na ventile in sedeže ventilov!!!
in kje v sloveniji imaš še kakšnega ponudnika za direktni vbrizg tekoče faze plina skozi bencinske injektorje razen PRINS-a ??
danci1973 je napisal/-a:Ali motor potrebuje Valve Care ali kaj podobnega, ni odvisno od tipa vbrizga, ampak od materialov, uporabljenih za ventile in njihova ležišča.
V bencinu itak ni nekih 'aditivov za ventile'.
Problem z ventili nastane zato, ker plin (LPG, najbrž tudi CNG) gori zelo čisto, torej proizvede zelo malo saj. Pri uporabi bencina se te saje odložijo tudi na ventile in njihova ležišča in s tem 'izolirajo' eno kovino od druge in tako preprečujejo (pretirano) obrabo kovine.
Ker pri plinu saj (skoraj) ni, so ventili čisti in pride do direktnega kontakta dveh kovin, zaradi česar se le-ti počasi obrabljata, če materiali niso ustrezni oz. ustrezno poboljšani. Zato so si izmislili razne dodatke, katerih osnovno vloga je, da proizvedejo nekaj saj, ki se nato odložijo na ventile in ležišča.
http://www.corrosionpedia.com/definition/50/adhesive-wear
http://en.wikipedia.org/wiki/Fretting_wear
http://www.go-lpg.co.uk/VSR.html
brs je napisal/-a:Plinaš nič se ne hecam.
V stavku, ki je označen z rumeno barvo to jasno in nedvomno piše!
Seveda pa bo bodočnost pokazala kaj je prav in kaj ne.
V Sloveniji lahko vgradiš PRINS, BRC pa v Italiji ali na Hrvaškem.
Za nene, ki sem z Obale, so bližje vgrajevalci v tujini.
plinaš je napisal/-a:zakaj potemtakem stolče na plinu najprej sesalne ventile ? glede na to da so ob izgorevanju in izplakovanju zaprti in saje nimajo dostopa do stične površine med sesalnim ventilom in njegovim ležiščem???
http://en.wikipedia.org/wiki/Fretting_wear
tukaj ni povezave z ventili..ležaji pa na plinu ne crkujejo - kvečjemu se jim življenska doba podaljša , ker je olje zaradi minimalne količine saj ob zgorevanju plina čistejše..
http://www.go-lpg.co.uk/VSR.html
pogovarjamo se o motorjih z direktnim vbrizgom goriva v izgorevalni prostor ... pri teh preko sesalnih ventilov prihaja samo zrak!! torej če so na bencinu brez vsega ostalega/ aditivov so lahko tudi na plinu...
za saje na sesalnih ventilih smo pa že ugotovili da načeloma nimajo dostopa kajne...
še nekaj o aditivih v bencinu - le ti opravljajo glavno nalogo zviševanja oktanskega števila , drugi dodatki pa so predvsem detergenti za čiščenje delov ki so v stiku z izgorevanjem goriv torej to pomeni , da odstranjujejo saje in ostale primesi ...ups le zakaj...
mogoče bi kaj več povedala kakšna firma ki ima take službene avte predelane na plin z DLM napravo in so prevozili že več kot 150000km na tak način brez poškodb na ventilih .... se vozijo že več kot 3 leta in delajo določeni tudi prek 60000km letno..
od kje mi info? iz prve roke pogovor z voznikom na plinski pumpi...
ampak dejanska informacija/rezultat s terena itak tukaj ne zanima nikogar ...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov