Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1237
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Po feb 16, 2015 9:58 pm

murkoslavko je napisal/-a:Idi k enemu mehaniku da izmeri kompresijo na cilindrih. Precej verjetno so ventili.
Če se ne motim imajo duratec motorji hidroskopske ventile, torej se nastavljajo sami.

https://www.youtube.com/watch?v=X_tbksFYhl4

Hidravlične? :?:
 
janc2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Po feb 16, 2015 8:15 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a janc2 Po feb 16, 2015 10:07 pm

murkoslavko je napisal/-a:Idi k enemu mehaniku da izmeri kompresijo na cilindrih. Precej verjetno so ventili.
Če se ne motim imajo duratec motorji hidroskopske ventile, torej se nastavljajo sami.

https://www.youtube.com/watch?v=X_tbksFYhl4


Ja, to nameravam narediti...
 
murkoslavko
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Po maj 13, 2013 9:09 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a murkoslavko To feb 17, 2015 9:42 am

danci1973 je napisal/-a:
murkoslavko je napisal/-a:Idi k enemu mehaniku da izmeri kompresijo na cilindrih. Precej verjetno so ventili.
Če se ne motim imajo duratec motorji hidroskopske ventile, torej se nastavljajo sami.

https://www.youtube.com/watch?v=X_tbksFYhl4

Hidravlične? :?:


jap. sorry
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy To feb 17, 2015 10:24 am

janc2 je napisal/-a:Hmmm... ko sem malo pogledal zasnovo motorja Ford Duratec-He, mi nekako ni jasno kako naj bi se ventili nastavljali...
https://www.youtube.com/watch?v=IMhqTR6-Ku8

Odročniki se menjajo
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
5cenic
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Sr feb 11, 2015 1:23 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a 5cenic To feb 17, 2015 12:56 pm

Malo bolj za ferbec uprašam če bi mi priporočali vgradnjo plinske naprave. Sem že resno razmišljal o tem pri prejšnem avtu, vendar sem z časom postal bolj in bolj skeptičen. Sedaj imam nov (rabljen) avto z 94k km.

Torej avto je Renault Scenic 1.6 16v (letnik 2010)
Na leto naredim približno 12-16k kilometrov
Vozim se nekje 50% mesto, 50% obvoznica in relacije - poraba 7.8-8.4 L/100km

Zakaj bi dal predelat na plin?
Jah preprosto zato kot vsi. Ker je plin ceneje.

Zakaj sem skeptičen?
Zato ker recimo avto ima porabo 8 L/100KM. Na leto naredim max 16 000 km. Če upoštevamo ceno bencina 1.3 eura/L je to 1664 eurov na leto.
Avto mi bo z plinsko napravo porabil nekje 9 L/100KM plina + približno 1 L/100KM bencina. Z upoštevanjem cene bencina 1.3 eura/L in cene plina 0.65 evra/L to za 16k prevoženih kilometrov znese skupaj 936 evrov za plin + 208 za bencin = 1144 evrov na leto za gorivo.

Poleg tega so potrebni še dodatni plinski servisi. Malo sem prebiral temo vendar nekako ne znam izluščiti podatka koliko so servisi vendar recmo 50 evrov na leto. To pomeni, da sem profitiral dobrih 500 evrov na leto pri gorivu.

Plinske naprave szanejo, kolikor sem se zanimal in kolikor sem prebral tukaj na forumu od 1500-2000 evrov. Torej bi se mi, v primeru, da vse deluje kot treba, investicija povrnila v roku 3-4 let.

No in tukaj pride to, če vse deluje kot treba. Samo v tej temi je že ogromno primerov, ko ni vse delovalo kot treba, še več pa je primerov tudi na drugih forumih. Tako, da se z malo komplikacij lahko posloviš od letnega prihranka.

Sem kaj računal narobe ali imam prave številke v glavi? Bi mi svetovali vgradnjo plinske naprave?
 
rs5
Novinec
 
Prispevkov: 396
Pridružen: Če jul 19, 2012 8:01 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a rs5 To feb 17, 2015 1:21 pm

Jaz zase vem, da za tako kilometrino ga nebi vgradil.s plinom bo poraba prej 10l kot 9l + bencin
 
5cenic
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Sr feb 11, 2015 1:23 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a 5cenic To feb 17, 2015 1:39 pm

No ja po 10 min premisleku sem tudi jaz čisto brez dvomov, da se ne splača. Kupil sem atmosferca zato, da je zanesljiva mašina in nebi se mi glih splačalo nato dajati plinsko napravo, ki rada nagaja. Če razmislim, da bom avto imel 5-6 prihranka praktično nebo, avto bo imel še malo manj moči potem ti pa še kaj na motorju gre pa plinska naprava nagaja pa se lahko samo z valarjem po glavi :lol:

Je pa glede na to, da dizel isti avto porabi približno 6 L/100KM nafte dizel cenejši glede na plin. Zgleda, da tale plin res ni taka super pravljica kot se hoče prikazati. Pa ne mi zamert samo osebno mnenje.

Plus tega tisto kar bi prišparal darujem državi v obliki trošarin, da se bo le ta z našimi vrlimi politiki lahko izkopala z krize :eyes

edit: če bi upošteval 10 L plina na 100 km potem je prihranek samo še 400 evrov na leto... no ne splača se
 
kseb
Novinec
 
Prispevkov: 405
Pridružen: Sr sep 11, 2013 2:24 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a kseb To feb 17, 2015 2:31 pm

hočevar91

Servis za plin se dela na 20 kkm. Lahko tudi drugače, odvisno od naprave. Servis stane 20-30 EUR, vsaj tisti prvi imajo take cene.
Pozabil si upoštevati še olje za mazanje (1 l je cca. 20 EUR), priporočajo pa tudi pogostejšo menjavo svečk ali pa vgradnjo namenskih svečk, ki so prilagojene vožnji na plin.
Srednje dobre plinske naprave se dobijo od cca. 1000 EUR dalje.
Če ti ustreza plinska naprava jo ne rabiš prodati z vozilom, ampak jo lahko prestaviš v drug avto (baje strošek ranga 200-400 EUR).
Sicer pa, kakor je komu všeč. Eni s(m)o za plin, eni pa ne. Vsak pa si mora naredit svojo kalkukacijo.
 
kemykos
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To jan 29, 2013 12:31 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a kemykos To feb 17, 2015 2:36 pm

hocevar91 je napisal/-a:No ja po 10 min premisleku sem tudi jaz čisto brez dvomov, da se ne splača. Kupil sem atmosferca zato, da je zanesljiva mašina in nebi se mi glih splačalo nato dajati plinsko napravo, ki rada nagaja. Če razmislim, da bom avto imel 5-6 prihranka praktično nebo, avto bo imel še malo manj moči potem ti pa še kaj na motorju gre pa plinska naprava nagaja pa se lahko samo z valarjem po glavi :lol:

Je pa glede na to, da dizel isti avto porabi približno 6 L/100KM nafte dizel cenejši glede na plin. Zgleda, da tale plin res ni taka super pravljica kot se hoče prikazati. Pa ne mi zamert samo osebno mnenje.

Plus tega tisto kar bi prišparal darujem državi v obliki trošarin, da se bo le ta z našimi vrlimi politiki lahko izkopala z krize :eyes

edit: če bi upošteval 10 L plina na 100 km potem je prihranek samo še 400 evrov na leto... no ne splača se



No tukaj so podatki o moji vgradnji:

Avto: Peugeot 207 1.4 16V letnik 2007.
Poraba goriva: 6,4L bencina oz 7,1L plina
Letno prevoženi kilometri: zaenkrat 13-15 tisoč.
Cena plinske naprave: 830€ z vsem materialom, dodatnim mazanjem, homologacijo itd..

Zaenkrat deluje super, prevoženih 600km. Zakaj sem dal vgraditi plin??
Še sam ne vem, zato ker sem imel 800€ in raje kot da bi jih zaj*** v pijačo, fešte ali pa kak računalnik sem se odločil za plin.
V koliko letih se mi bo naprava povrnila? Hmm, pri 15.000 km res 1.5-2 leti ampak, ker avta ne mislim še lep čas prodati, mislim, da se mi bo splačalo na dolgi rok.
Za plin sem se odločil tudi, ker ima avto 70.000 prevoženih in sem z njim do sedaj naredil 20kk brez bp.
Vse skupaj se sliši čudno ampak zaenkrat niti ne morem delati večje kilometraže, ker je moja vožnja samo (dom-študentski dom-punca).
Seveda bo prišel čas, ko se bo treba odpraviti v službo in do takrat upam, da bom stroške že zdavnaj pokril.

Mašina pri Senicu je super, avto tudi gre kot nor, če ga pritisneš, servisi so zanemraljivi če jih narediš sam.
Za probleme s plinskimi napravami so ponavadi krivi monterji. Izbrati pravega je loterija in o tem je že mnogo napisanega.
Odločit se mora vsak sam, seveda se pa ne splača, če avto menjaš vsake 2 leti in delaš malo kilometrov.
Servisi so pa odvisno od 20-50€. Vsemu skupaj je potrebno še dodati olje za mazanje ventilov, nekje 20€ na 10.000 km.

Kljub vsemu mislim, da bi država lahko LPG še pocenila, glede na izpuste diesel motorjev, ki smradijo ta naš svet.

Da pa ne omenjam rezervnih delov in servisov pri dizlih. Servisi so dražji, da o kakih turbinah in vztrajnikih sploh ne zgubljam besed. Pa še DPF se kaj hitro zapaca, če nisi avtocestni tip. :D
 
5cenic
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Sr feb 11, 2015 1:23 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a 5cenic To feb 17, 2015 2:49 pm

kseb je napisal/-a:hočevar91
Servis za plin se dela na 20 kkm. Lahko tudi drugače, odvisno od naprave. Servis stane 20-30 EUR, vsaj tisti prvi imajo take cene.
Pozabil si upoštevati še olje za mazanje (1 l je cca. 20 EUR), priporočajo pa tudi pogostejšo menjavo svečk ali pa vgradnjo namenskih svečk, ki so prilagojene vožnji na plin.

Torej je vzdrževanje verjetno še dražje kot moji predvidenih 50 evrov na leto. Če sešteješ vse skupaj seveda.
kseb je napisal/-a:Srednje dobre plinske naprave se dobijo od cca. 1000 EUR dalje.

Sem pred dvema metoma že kupoval Scenica in vnaprej se pozanimal za cene naprav. Takrat se za nakup nisem odločil vendar v odgovorih od prinsa, plineksa in G1 sem dobil odgovor od 1500-2000 evrov. No nobena ni bla pod 1500. Pa po hitrem preletu te teme sem tudi hitro ugotovil, da je pri vgradnji plinske naprave vredno upoštevati nasvet malo dnarja malo muzike. Torej se kakšnih naprav skupaj z montažo za 1000 evrov ni pametno posluževati verjetno?
kseb je napisal/-a:Če ti ustreza plinska naprava jo ne rabiš prodati z vozilom, ampak jo lahko prestaviš v drug avto (baje strošek ranga 200-400 EUR).

Prodati z vozilom je tako, kot če bi dal na avto 20 col nova platišča z gumami nato pa avto prodajal. Zaradi plinske naprave za avto nedobiš kaj veliko več kot brez plinske naprave, v nekaterih primerih celo manj. Premontaža? Na to se premalo spoznam in verjamem, da bi še koga več o tem zanimalo. Recimo ali paše ista naprava z istimi sistemi v vsak avto ali ne itd?
kseb je napisal/-a:Sicer pa, kakor je komu všeč. Eni s(m)o za plin, eni pa ne. Vsak pa si mora naredit svojo kalkukacijo.

Tukaj pa se strinjam s tabo. Jaz sem pred dvemi leti ko sem delal tudi po 30-40k km na leto resno razmišljal. Zdaj z novim avtom je spet prišla ta misel v glavo ob tem ko sem naletel na to temo in sem sproti ko sem pisal post vrgel številke skupaj in videl da se mi ne splača. Tistim, ki pa imajo raje bencinarje in se veliko vozijo, pa se verjetno splača.

Še ena zadeva, ki sem jo pri stroški naprave pozabil upoštevati. Načelo izbiranja investicij kjer moreš odšteti prihodek, ki bi ga dobil z drugo investicijo. Naprimer, če dam 1500 evrov na banko in vežem za 3-4 leta namesto v plinsko napravo, se pogodim za 3% obresti mi to prinese 45 evrov na leto. Ni veliko vendar smo že blizu na le 250 evrov prihranka na leto....
Zadnjič spremenil 5cenic, dne To feb 17, 2015 3:38 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
5cenic
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Sr feb 11, 2015 1:23 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a 5cenic To feb 17, 2015 2:52 pm

@kemykos: kje pa si dal vgraditi plinsko napravo če ni skrivnost?

edit: videl na PM. Se bom pozanimal malo. Hvala za link.

edit2: no torej vprašanje za izkušene. Kaj pravite na tega mojstra: http://avtoplin.infomedia.si/
 
kemykos
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To jan 29, 2013 12:31 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a kemykos To feb 17, 2015 3:08 pm

hocevar91 je napisal/-a:@kemykos: kje pa si dal vgraditi plinsko napravo če ni skrivnost?

edit: videl na PM. Se bom pozanimal malo. Hvala za link.

edit2: no torej vprašanje za izkušene. Kaj pravite na tega mojstra: http://avtoplin.infomedia.si/



To sem že sam spraševal in dobil odgovor od parih predelovalcev, ki so me hoteli spraviti k njim. Žalostno, da nekateri iščejo stranke po forumu xD Pozanimaj se pri njemu, če ne pa počakaj da naredim rewiew s slikami. Lahko pa ti jih tudi pošljem na mail če želiš. Vse ostalo sem ti napisal v PM.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop To feb 17, 2015 4:44 pm

@hocevar91, pri naših cenah in pri tipičnem povečanju porabe LPG je prihranek cca 30%. Svečke so lahko običajne (vendar za eno stopnjo hladnejše in zmanjšan razmak za 0.1 do 0.2mm), ali pa prilagojene na LPG. Priporočeno jih je menjati cca 25% prej kot v primeru benza. Po ceni običajnih svečk dobiš na Avtoconi LPG svečke Brisk silver. Moje mnenje, da je to najboljša izbira.
Glede cene servisa so ti povedali, v praksi zamenjajo filtre.
Drugih stroškov niti ni, razen če tvoje vozilo zahteva mazanje ventilov. Če da ali ne, lahko vidiš tukaj:
http://www.borel.fr/faisabilites/vehicu ... es-gpl.php
Strošek tekočine za mazanje so ti že navedli.

Najugodnejša je predelava v Srbiji. Cena pri Dori je kakih 500€, in to je res mojster. Nazaj dobiš srbski davek, plačaš slovenskega in carino.

Če bi rad najkvalitetnejšo napravo po najugodnejši ceni, potem je v Sloveniji ali bližnji okolici daleč najboljša izbira BRC naprava pri servis boyski blizu opatije za slabih 1200€:
http://www.boyski.hr/faq.html

Če se želiš omejiti samo na Slovenijo, se najprej izogibaj Plineksa in G1 kot hudič križa. Prins je dober, a enostavno nesmiseln, saj je precenjen in predrag.
Suma sumarum se najbolje izkaže mojster Primož Jazbar z Jesenic na Dolenjskem, kateri dela v sklopu Sigas-a. Človek je entuziast, in na tem forumu boš našel izkušnje, iz katerih se vidi, da se mojster srčno zavzame za reševanje problema.
Ne vem natančno cene, vendar je bistveno cenejša od Prinsa in zagotovo tudi od G1.

EDIT: Moje mnenje je, da se LPG splača vgraditi veliko prej, kot nekateri računajo.

LP
 
janc2
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 5
Pridružen: Po feb 16, 2015 8:15 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a janc2 To feb 17, 2015 5:58 pm

evo, pravkar sem pomeril kompresijo-mrzel motor
1. cilinder- 12 barov
2.cilinder- 13 barov
3. cilinder- 13 barov
4.cilinder- 13.5 barov

kompresija -topel motor
1.cilinder- 12.5 barov
2.cilinder- 12.5
3.cilinder- 13
4.cilinder-12.5

mislim, da so ventili ok.
OBD2 mi izpiše napako na O2 senzorju

O2 senzor (bank1 O2 sensor1) mi javlja vrednosti(dopustne vrednosti) min 0.5V, max.0.0V, trenutna vrednost 0.88V(piše, da ni OK)
Še vedno mislim, da mi zaradi pokvarjenega O2 senzorja dela napačno zmes, in zato se motor tudi tako obnaša najbrž...poraba bencina 10.5 lit, plina 11.5 litra.
Kako lahko ugotovim, če je katalizator v redu?
lp
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy To feb 17, 2015 8:21 pm

janc2 je napisal/-a:evo, pravkar sem pomeril kompresijo-mrzel motor
1. cilinder- 12 barov
2.cilinder- 13 barov
3. cilinder- 13 barov
4.cilinder- 13.5 barov

kompresija -topel motor
1.cilinder- 12.5 barov
2.cilinder- 12.5
3.cilinder- 13
4.cilinder-12.5

mislim, da so ventili ok.
OBD2 mi izpiše napako na O2 senzorju

O2 senzor (bank1 O2 sensor1) mi javlja vrednosti(dopustne vrednosti) min 0.5V, max.0.0V, trenutna vrednost 0.88V(piše, da ni OK)
Še vedno mislim, da mi zaradi pokvarjenega O2 senzorja dela napačno zmes, in zato se motor tudi tako obnaša najbrž...poraba bencina 10.5 lit, plina 11.5 litra.
Kako lahko ugotovim, če je katalizator v redu?
lp

Kompresija je ok
Lambda sonda bi morala delati od 0 do 1V...se pravi tvoji se mal meša
Delovanje katalizatorja ti izmerijo v vsaki malo bolje opremljeni delavnici, tako, da ti naredijo test izpušnih plinov. Ampak smiselno bi bilo to narediti po menjavi sonde.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac To feb 17, 2015 9:15 pm

hocevar91 je napisal/-a:Malo bolj za ferbec uprašam če bi mi priporočali vgradnjo plinske naprave. Sem že resno razmišljal o tem pri prejšnem avtu, vendar sem z časom postal bolj in bolj skeptičen. Sedaj imam nov (rabljen) avto z 94k km. Sem kaj računal narobe ali imam prave številke v glavi? Bi mi svetovali vgradnjo plinske naprave?


In sedaj se začne "cincanje" bi, nebi, ki bo trajalo kakšno leto v katerem bi pokril polovico investicije.

Če lahko pripomnim, bi bilo bolj primerno, če bi se vprašanja glasila:

Ali ima kdo predelano vozilo Renault Scenic 1.6 16 V 110 konjev, letnik 2010 ?
Kje je predelal vozilo, kako je zadovoljen s predelavo, kakšno je imel poraba bencina in kakšna je poraba plina ?
Ali bi se ponovno odločil za predelavo ?

Vsekakor pa lahko odgovorim na tvoje zadnje vprašanje in sicer, če boš imel vozilo vsaj 50k km, verjetno nimaš kaj razmišljat, če ga boš pa prodajal po 30 k km, pa se bo investicija komaj pokrila.

hocevar91 je napisal/-a:No ja po 10 min premisleku sem tudi jaz čisto brez dvomov, da se ne splača. Kupil sem atmosferca zato, da je zanesljiva mašina in nebi se mi glih splačalo nato dajati plinsko napravo, ki rada nagaja. Če razmislim, da bom avto imel 5-6 prihranka praktično nebo, avto bo imel še malo manj moči potem ti pa še kaj na motorju gre pa plinska naprava nagaja pa se lahko samo z valarjem po glavi :lol:

Je pa glede na to, da dizel isti avto porabi približno 6 L/100KM nafte dizel cenejši glede na plin. Zgleda, da tale plin res ni taka super pravljica kot se hoče prikazati. Pa ne mi zamert samo osebno mnenje.

Plus tega tisto kar bi prišparal darujem državi v obliki trošarin, da se bo le ta z našimi vrlimi politiki lahko izkopala z krize :eyes

edit: če bi upošteval 10 L plina na 100 km potem je prihranek samo še 400 evrov na leto... no ne splača se


Če si se že odločil po 10 minutah, ne vem zakaj sprašuješ, nihče nikogar v nič ne sili, v končni fazi je od tebe odvisno koliko € boš porabil za "jeklenega konjička, njegovo vzdrževanje in gorivo".

O pravljici bi lahko govorili če bi bila cena plina npr. kot na Hrvaškem. Večina aktivnih uporabnikov lahko potrdi, da se večina težav, ki so napisane na tem forumu reši tudi z izmenjavo izkušenj, če že monterji niso bili z dovolj izkušnjami.

Glede darovanja kar, izvoli, od mene ne dobijo nič kar ni nujno potrebno, ženinega CDI-ja tankamo čez mejo, plin pa kjer je ceneje. :ne

Glede porabe si, oziroma bi bil če bi kupil dizlaša, ali pa predelal na plin, nekje v mojem rangu - vozim namreč Škodo Octavio 1,6 102 konja. Poraba bencina pred predelavo 8 litrov, sedaj 9,2 l plina + 0,6 l bencina na 100 km (večinoma mestna vožnja):

http://www.spritmonitor.de/en/detail/560172.html

Še malo in bo naprava upihnila drugo svečko in števec 50k km prevoženih na plin (brez aditiva). Pri današnjih cenah je to 6,77 €/100 km proti 8 litrom bencina je to 3,69 € prihranka na 100 km, torej na 10k km 369 €, torej na tvojih 15-16k km letno ko odšteješ servis ostane dobrih 500 € in naprava je pokrita v dveh letih. :con

Omenjal si tudi dizla, priznam prejšnji avto je bil čipan dizlaš, super brez pripomb, tudi brez večjih vlaganj, ker sem ga kupil iz prve roke z 50 k km in prodal pri 190k km. Ko sam kupoval Octavio bi dobil za cca 2k € več dizla z 250 k km, vendar sem se raje odločil za bencinca iz prve roke s 55 k km in predelavo ter že v štartu prihranil 1k €. Posledično nimam težav z dizami, pumpo, turbom, vžigalnimi svečkami, itd. V teh dveh letih sem zamenjal edino iberlauf cev iz motorja (strošek 30 €) + redni servisi seveda. Glede na zgornji izračun bo težko vzdržalo, da bi se z nafto vozil ceneje. Seveda pa velikodušno priznam, da občasno rad poteram ženinega CDI-ja, saj je občutek ob takem navoru edinstven. :DDD

zzitop je napisal/-a:Suma sumarum se najbolje izkaže mojster Primož Jazbar z Jesenic na Dolenjskem, kateri dela v sklopu Sigas-a. Človek je entuziast, in na tem forumu boš našel izkušnje, iz katerih se vidi, da se mojster srčno zavzame za reševanje problema.


Takoj podpišem, kapo dol pred Primožem, :bow

vseh šest pri njemu predelanih vozil (od tega si jih še vedno lastimo v družini 5) deluje kot prvi dan brezhibno, tudi obe vozili, ki nista bili predelani pri njemu, ampak je velikodušno odpravljal napake "šalabajzerjev" še zmeraj delujeta BP.

Sicer pa je naprava lahko za 300 € in če bo mojster pravi bo zadeva delovala super.

In kaj bi danes naredil drugače . . . kupil bi močnejšega bencinca ter ga zapeljal na Jesenice na Dolenjskem na predelavo (102 km iz Maribora za katere presneto dobro vem, zakaj jih naredim), saj verjetno za dizlaša z malo km, poreklom ter po mojem okusu ne bi imel dovolj "cekinov".

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš To feb 17, 2015 9:23 pm

kemykos je napisal/-a:Hja saj sem tudi sam razmišljal podobno ampak, mi je dejansko požrlo pol tanka bencina v 520 km. Nekaj je 100% narobe, ker mi praktično žre okoli 7l plina na 100km, poleg tega pa še bencina za polovico običajne porabe bencina.

Tako kot ste napisali sem tankal poln rezervoar bencina, torej 50l pred predelavo. Nekaj plina je monter nalil (10€), potem pa sem enkrat tankal plin za 10€ drugič pa za 30€. sedaj je plina nekje 60% rezervoarja, bencina pa kot sem omenil polovico po števcu.
Nekak ne verjamem, da se števec nebi resetiral v 520ih km oziroma 20 krat ko sem prižgal avto.... V vsakem primeru moram probat nalit bencin do vrha pa bom zagotovo vedel. :cry:


samo dvakrat v svojem plinskem lajfu sem dotankal cca 10l plina..vse ostalo tankam polno..


japanac:
Sem našel, je bilo pred leti že govora o tem in je mislim da "plinaš" obrazložil, da pri nekaterih vozilih nivo pada neglede na to, da se voziš na plin.

xsara kaže tudi trenutno porabo na plinu - seveda nekaj višjo kot na bencinu ..imam modul ki resetira signal plovca na vsake nekaj vžigov..če pa je recimo bencina 20% pa se peljemo 180km po ac v enem kosu začne seveda piskat za rezervo...ko se ustavimo se spet postavi bencinski števec v dejansko stanje...kako je brez modula pa ne vem..

hocevar91 je napisal/-a:No ja po 10 min premisleku sem tudi jaz čisto brez dvomov, da se ne splača. Kupil sem atmosferca zato, da je zanesljiva mašina in nebi se mi glih splačalo nato dajati plinsko napravo, ki rada nagaja. Če razmislim, da bom avto imel 5-6 prihranka praktično nebo, avto bo imel še malo manj moči potem ti pa še kaj na motorju gre pa plinska naprava nagaja pa se lahko samo z valarjem po glavi :lol:

Je pa glede na to, da dizel isti avto porabi približno 6 L/100KM nafte dizel cenejši glede na plin. Zgleda, da tale plin res ni taka super pravljica kot se hoče prikazati. Pa ne mi zamert samo osebno mnenje.

Plus tega tisto kar bi prišparal darujem državi v obliki trošarin, da se bo le ta z našimi vrlimi politiki lahko izkopala z krize :eyes

edit: če bi upošteval 10 L plina na 100 km potem je prihranek samo še 400 evrov na leto... no ne splača se


me pa prav zanima zakaj se nisi potemtakem odločil za dizla ..
plin je cnej k bencin
 
5cenic
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Sr feb 11, 2015 1:23 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a 5cenic To feb 17, 2015 9:27 pm

No vsekakor ste me pahnili nazaj v cincanje. Drugega trenutno nemorem saj sem denar, ki sem ga lahko porabil tudi porabil za avto, ostale finance so pa zvezane do poletja.

Bom pa imel vsaj kaj za premišljevat do takrat. Mogoče približne cene tega mojstra, ki ga omenjate.

plinaš: 15k na leto, večinoma kratke mestne vožnje in razni dpf filtri.
 
5cenic
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Sr feb 11, 2015 1:23 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a 5cenic To feb 17, 2015 10:15 pm

plinaš je napisal/-a:f*k na cesti pa ena sama gužva k se vsi bojijo mal gasa dat pa preden pride do 65 na uro ma že v peti ...

Malo berem za nazaj pa sem to najdu. Popravek pri 65 km/h počas šaltam že u šesto :lol:
 
5cenic
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Sr feb 11, 2015 1:23 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a 5cenic To feb 17, 2015 10:32 pm

zzitop je napisal/-a:Drugih stroškov niti ni, razen če tvoje vozilo zahteva mazanje ventilov. Če da ali ne, lahko vidiš tukaj:
http://www.borel.fr/faisabilites/vehicu ... es-gpl.php

Kako tukaj vidiš ali rabim sistem za mazanje ventilov. Imam avto Renault Scenic 1.6 16v 110 km letnik 2010.

Nekaj sem v zadnjem stolpcu opazil da nekaterim piše nekaj v zvezi z mazanjem pri mojem pa nič Torej to pomeni, da tega ne potrebujem?
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov