hocevar91 je napisal/-a:Malo bolj za ferbec uprašam če bi mi priporočali vgradnjo plinske naprave. Sem že resno razmišljal o tem pri prejšnem avtu, vendar sem z časom postal bolj in bolj skeptičen. Sedaj imam nov (rabljen) avto z 94k km. Sem kaj računal narobe ali imam prave številke v glavi? Bi mi svetovali vgradnjo plinske naprave?
In sedaj se začne "cincanje" bi, nebi, ki bo trajalo kakšno leto v katerem bi pokril polovico investicije.
Če lahko pripomnim, bi bilo bolj primerno, če bi se vprašanja glasila:
Ali ima kdo predelano vozilo Renault Scenic 1.6 16 V 110 konjev, letnik 2010 ?
Kje je predelal vozilo, kako je zadovoljen s predelavo, kakšno je imel poraba bencina in kakšna je poraba plina ?
Ali bi se ponovno odločil za predelavo ?
Vsekakor pa lahko odgovorim na tvoje zadnje vprašanje in sicer, če boš imel vozilo vsaj 50k km, verjetno nimaš kaj razmišljat, če ga boš pa prodajal po 30 k km, pa se bo investicija komaj pokrila.
hocevar91 je napisal/-a:No ja po 10 min premisleku sem tudi jaz čisto brez dvomov, da se ne splača. Kupil sem atmosferca zato, da je zanesljiva mašina in nebi se mi glih splačalo nato dajati plinsko napravo, ki rada nagaja. Če razmislim, da bom avto imel 5-6 prihranka praktično nebo, avto bo imel še malo manj moči potem ti pa še kaj na motorju gre pa plinska naprava nagaja pa se lahko samo z valarjem po glavi

Je pa glede na to, da dizel isti avto porabi približno 6 L/100KM nafte dizel cenejši glede na plin. Zgleda, da tale plin res ni taka super pravljica kot se hoče prikazati. Pa ne mi zamert samo osebno mnenje.
Plus tega tisto kar bi prišparal darujem državi v obliki trošarin, da se bo le ta z našimi vrlimi politiki lahko izkopala z krize

edit: če bi upošteval 10 L plina na 100 km potem je prihranek samo še 400 evrov na leto... no ne splača se
Če si se že odločil po 10 minutah, ne vem zakaj sprašuješ, nihče nikogar v nič ne sili, v končni fazi je od tebe odvisno koliko € boš porabil za "jeklenega konjička, njegovo vzdrževanje in gorivo".
O pravljici bi lahko govorili če bi bila cena plina npr. kot na Hrvaškem. Večina aktivnih uporabnikov lahko potrdi, da se večina težav, ki so napisane na tem forumu reši tudi z izmenjavo izkušenj, če že monterji niso bili z dovolj izkušnjami.
Glede darovanja kar, izvoli, od mene ne dobijo nič kar ni nujno potrebno, ženinega CDI-ja tankamo čez mejo, plin pa kjer je ceneje.
Glede porabe si, oziroma bi bil če bi kupil dizlaša, ali pa predelal na plin, nekje v mojem rangu - vozim namreč Škodo Octavio 1,6 102 konja. Poraba bencina pred predelavo 8 litrov, sedaj 9,2 l plina + 0,6 l bencina na 100 km (večinoma mestna vožnja):
http://www.spritmonitor.de/en/detail/560172.htmlŠe malo in bo naprava upihnila drugo svečko in števec 50k km prevoženih na plin (brez aditiva). Pri današnjih cenah je to 6,77 €/100 km proti 8 litrom bencina je to 3,69 € prihranka na 100 km, torej na 10k km 369 €, torej na tvojih 15-16k km letno ko odšteješ servis ostane dobrih 500 € in naprava je pokrita v dveh letih.
Omenjal si tudi dizla, priznam prejšnji avto je bil čipan dizlaš, super brez pripomb, tudi brez večjih vlaganj, ker sem ga kupil iz prve roke z 50 k km in prodal pri 190k km. Ko sam kupoval Octavio bi dobil za cca 2k € več dizla z 250 k km, vendar sem se raje odločil za bencinca iz prve roke s 55 k km in predelavo ter že v štartu prihranil 1k €. Posledično nimam težav z dizami, pumpo, turbom, vžigalnimi svečkami, itd. V teh dveh letih sem zamenjal edino iberlauf cev iz motorja (strošek 30 €) + redni servisi seveda. Glede na zgornji izračun bo težko vzdržalo, da bi se z nafto vozil ceneje. Seveda pa velikodušno priznam, da občasno rad poteram ženinega CDI-ja, saj je občutek ob takem navoru edinstven.
zzitop je napisal/-a:Suma sumarum se najbolje izkaže mojster Primož Jazbar z Jesenic na Dolenjskem, kateri dela v sklopu Sigas-a. Človek je entuziast, in na tem forumu boš našel izkušnje, iz katerih se vidi, da se mojster srčno zavzame za reševanje problema.
Takoj podpišem, kapo dol pred Primožem,
vseh šest pri njemu predelanih vozil (od tega si jih še vedno lastimo v družini 5) deluje kot prvi dan brezhibno, tudi obe vozili, ki nista bili predelani pri njemu, ampak je velikodušno odpravljal napake "šalabajzerjev" še zmeraj delujeta BP.
Sicer pa je naprava lahko za 300 € in če bo mojster pravi bo zadeva delovala super.
In kaj bi danes naredil drugače . . . kupil bi
močnejšega bencinca ter ga zapeljal na Jesenice na Dolenjskem na predelavo
(102 km iz Maribora za katere presneto dobro vem, zakaj jih naredim), saj verjetno za dizlaša z malo km, poreklom ter po mojem okusu ne bi imel dovolj "cekinov".
