Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Ne feb 22, 2015 1:17 am

plinaš je napisal/-a:
kemykos je napisal/-a:Tocno tako kot si napisal, predelava je bila izvedena na Plinehkszu, je pa bila zadeva predvajana na POPak tv danes pri porocilih. ;-) kaj so pa delali kriminalpolizei tam?? :-P


plinaš je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:tile ventili niso več tolk aktualni od te novice naprej.... pa ne rečt da vam nisem govoril !!!!

http://4d.rtvslo.si/#arhiv/prispevki-in ... /174272618

:lol: :lol: :EE :pop:


sem pozabil napisat da ima plineks akcijo ....


k****ni podkupljeni ... banda skorumpirana ..pa kaj mislijo da je vse skupaj hec???


:?: :?: :?: zanimivo koliko nič komentarjev na tole ... ne takrat ko se je zgodilo ne sedaj ...

zanimivo da so dali predelati pred enim letom - le par mesecev pred hišno preiskavo ...
a vi veste , da priprave na tako akcijo trajajo pa več mesecev pa tudi do 1,5 leta????
in da so dali predelati službeno provido v preiskovano firmo ??? zrelo za preiskavo o korupciji - razen v primeru , če je bilo to del reiskave..
plin je cnej k bencin
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1231
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Ne feb 22, 2015 1:55 am

plinaš je napisal/-a:ena opcija je , da ni senzor pritiska ampak imaš tak pritisk...

To najbrž ni, ker sem senzor odklopil z rail-a in je še kar naprej kazal 2,3 bara. :)

Če pa sem senzor odklopil s konektorja, pa je diagnostika pokazala '0'.

druga je ta , da se je zataknil pri 2,3bara ...
v obeh primerih ti plin dela normalno kot prej če se ne motim - ali ti javlja napako ?
če dela normalno se ne sekiraj in se vozi ..

Ne more delat normalno, ker je podatek o pritisku plina pomemben za izračun časa vbrizga - če ECU (LPG) dobi podatek, da je pritisk plina v rail-u 2,3 bara, v resnici pa ima 1,2 bara, bo čas odpiranja injektorjev precej prekratek.

Ko se je težava pojavila, sem opazil, da je OEM ECU ful povečal fuel trim-e (STFT in LTFT - tudi do 50%)- torej je zaznal prerevno mešanico. Ob priklopu na BRC diagnostiko sem opazil previsok pritisk (moral bi ga regulirat nekje na 1200mbar, je pa bil ~2300), ampak vrtenje vijaka za nastavitev pritiska ni imelo nobenega efekta - zato sem menil, da je morda težava v uparjalniku, da ne dela regulacija pritiska, zato sem ga obnovil (nova membrana, tesnila, ...).

Stara membrana je sicer že bila malo čudna, ampak nisem opazil ničesar, kar bi bilo očitno narobe in bi vplivalo na regulacijo pritiska...

In ko sem zadevo sestavil in ponovno priklopil, je stvar ostala popolnoma enaka - torej je lahko samo še senzor (no, ali pa BRC ECU, ampak o tem bom razmišljal, če menjava senzorja ne bo pomagala).

Žal za senzor nimam nekih uporabnih podatkov ('datasheet'), tako da ne vem, kako ga preizkusiti.

D.
 
Klančar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 1
Pridružen: Ne feb 22, 2015 11:29 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Klančar Ne feb 22, 2015 11:55 am

Pozdravljeni!

Že v naprej se opravičujem ker vskakujem v pogovor in bom mogoče s svojim vprašanjem komu skočil v nos,saj vem da je bilo tovrstnih vprašanj že veliko. Tema je res obširna (pohvalno) in mi je iskanje podobnih mnenj,kot jih iščem sam kot iskanje igle v senu.

No,da postanem bolj konkreten:

Smo prvi lastniki vozila VW Golf IV letnik 2000 z (na žalost) bencinskim motorjem 1.4 16V (75km). Avto ima trenutno 178k km. Avto je bil celo življansko dobo negovan (pri hiši je avtoličarstvo),zato je še vedno v odličličnem stanju.

Hiba avtomobila je definitivno motor,ki je močno podhranjen (porodne težave (zmrzovanje kondenza - ribanje) teh motorjev smo rešili na samem začetku),tako da s tega stališča je motor OK. Bolj žalostna je poraba,saj se le ta če želiš od avtomobila dobit neke komaj zadovoljive efekte giblje v povprečju nekje 8,5 litra,kar je za to kar dejansko da od sebe veliko.

Ker je splet okoliščin privedel do tega,da bo vozilo z letošnjim letom začelo delati 25k+ km/letno se je začelo porajati vprašanje o predelavi na plin.

Tu pa rabim vaše mnenje:

- Smiselnost zadeve (glede na motor)?
- Kako je pri sodobnih LPG sistemih s samo izgubo moči (sorazmerno pomemben podatek,glede na to,da že sedaj od avta ni prav veliko življenja)?
- Dolgoročni vpliv na sam motor?
- Iskušnje s ponudniki pridelave?

Pri sami ceni predelave smo mnenja,da definitivno raje 100€ več in zadevo ki bo špilala tako kot mora,kakor pa šparati v osnovi in biti potem nezadovoljen.

Še en podatek: Avto bo pri hiši "do odpada" :)

Torej,vaše mnenje???

Gre pa za tole "gajbico":
Slika

Hvala in LP. Klančar
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a čare Ne feb 22, 2015 12:46 pm

Malo pozno ste se spomnili ampak če ga mislite vozit do nezavesti in delat te kilometre ne vidim ovire,če vam seveda lenobnost motorja ne predstavlja ovire.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Ne feb 22, 2015 5:23 pm

VKlančar, nekaj odgovorov boš našel v tem prispevku:
viewtopic.php?f=2&t=43038&start=6160#p1675589

Jaz bi izbral BRC pri Boyskemu. To je Kvalitetnejši sistem po ceni navadnega v Sloveniji. ;)

Smiselnost:
DA! Privarčeval boš 1/3 stroška za gorivo. Če misliš, da boš opravil toliko km, da se ti povrne, investicija zakaj ne?
Glede na motor pa upam, da ti odgovori kdo drug.

Dolgoročni vpliv mislim vseeno, da je možen samo na ventile, ampak če so pravilno nastavljeni in v primeru potrebe po mazanju to tudi obstaja, se ni za bati. Če ne potrebuješ najvišjih vrtljajev.

Nekaj izgube moči je, a to je v praksi tako majhen procent, da se ne opazi.

Konkretno primerjavo lahko vidiš pri Dacia modelih z istim motorjem in različnima energentoma. Mislim da je 61 vs. 59 KW.
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Ne feb 22, 2015 6:38 pm

Klančar je napisal/-a:Pozdravljeni!
Smo prvi lastniki vozila VW Golf IV letnik 2000 z (na žalost) bencinskim motorjem 1.4 16V (75km). Avto ima trenutno 178k km. Avto je bil celo življansko dobo negovan (pri hiši je avtoličarstvo),zato je še vedno v odličličnem stanju.

Hiba avtomobila je definitivno motor,ki je močno podhranjen (porodne težave (zmrzovanje kondenza - ribanje) teh motorjev smo rešili na samem začetku),tako da s tega stališča je motor OK. Bolj žalostna je poraba,saj se le ta če želiš od avtomobila dobit neke komaj zadovoljive efekte giblje v povprečju nekje 8,5 litra,kar je za to kar dejansko da od sebe veliko.


Ne vem, na kaj ste čakali toliko časa. Kolikor vem, takšni VW motorji ne potrebujejo mazanja.

Poraba na bencin:
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

Poraba na plin:
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2

Glede na to, da imaš višjo povprečno porabo od zgoraj navedenih lahko prišteješ cca 1 liter pri porabi LPG-ja.

Drugače pa imam v oktaviji predelan 1.6 motor iz VW-ja (predelal Primož Jazbar, Jesenice na Dolenjskem), prevoženih cca 50k km in nobenih težav.

http://www.spritmonitor.de/en/detail/560172.html

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Ne feb 22, 2015 7:51 pm

danci1973 je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:ena opcija je , da ni senzor pritiska ampak imaš tak pritisk...

To najbrž ni, ker sem senzor odklopil z rail-a in je še kar naprej kazal 2,3 bara. :)

Če pa sem senzor odklopil s konektorja, pa je diagnostika pokazala '0'.

druga je ta , da se je zataknil pri 2,3bara ...
v obeh primerih ti plin dela normalno kot prej če se ne motim - ali ti javlja napako ?
če dela normalno se ne sekiraj in se vozi ..

Ne more delat normalno, ker je podatek o pritisku plina pomemben za izračun časa vbrizga - če ECU (LPG) dobi podatek, da je pritisk plina v rail-u 2,3 bara, v resnici pa ima 1,2 bara, bo čas odpiranja injektorjev precej prekratek.

Ko se je težava pojavila, sem opazil, da je OEM ECU ful povečal fuel trim-e (STFT in LTFT - tudi do 50%)- torej je zaznal prerevno mešanico. Ob priklopu na BRC diagnostiko sem opazil previsok pritisk (moral bi ga regulirat nekje na 1200mbar, je pa bil ~2300), ampak vrtenje vijaka za nastavitev pritiska ni imelo nobenega efekta - zato sem menil, da je morda težava v uparjalniku, da ne dela regulacija pritiska, zato sem ga obnovil (nova membrana, tesnila, ...).

Stara membrana je sicer že bila malo čudna, ampak nisem opazil ničesar, kar bi bilo očitno narobe in bi vplivalo na regulacijo pritiska...

In ko sem zadevo sestavil in ponovno priklopil, je stvar ostala popolnoma enaka - torej je lahko samo še senzor (no, ali pa BRC ECU, ampak o tem bom razmišljal, če menjava senzorja ne bo pomagala).

Žal za senzor nimam nekih uporabnih podatkov ('datasheet'), tako da ne vem, kako ga preizkusiti.

D.

jeba če ti senzor pritiska vpliva na čase vbrizhavanja ..
tega na prinsu ni ker je senzor tlaka za prenizek ali previsok tlak ni pa - vsaj kolikor mi je znano - povezan s časi vbrizgavanja plina - le te pobira računalnik iz bencinskih injektorjev ..
a maš ti na plinu še dodaten map seztor na osnovi katerega potem računalnih prilagaja vbrizg? jaz ga nimam..

na senzorju je številka in po njej na netu najdeš ekvivalenten nadomestni del - v veliki večini primerov..
jaz ga najdem takole recimo - http://www.dn-bg.com/en/car-parts/produ ... s_id=34435
po številki 0 281 002 845 - ta je napisana na senzorju.. pokličeš v trgovino z abtodeli - recimo gmt poveš številko in voila za 42e je tvoj ..
plin je cnej k bencin
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1231
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Ne feb 22, 2015 9:31 pm

plinaš je napisal/-a:jeba če ti senzor pritiska vpliva na čase vbrizhavanja ..
tega na prinsu ni ker je senzor tlaka za prenizek ali previsok tlak ni pa - vsaj kolikor mi je znano - povezan s časi vbrizgavanja plina - le te pobira računalnik iz bencinskih injektorjev ..
a maš ti na plinu še dodaten map seztor na osnovi katerega potem računalnih prilagaja vbrizg? jaz ga nimam..

Po moje bi težko delal brez podatka o trenutnem pritisku plina - razen, če ima res 'u nulo' porihtano regulacijo pritiska.. To se najbrž strinjava, da če je pritisk plina 2 bara, bo v 10 msec šlo skozi injektor več plina, kot če je pritisk 1 bar?


na senzorju je številka in po njej na netu najdeš ekvivalenten nadomestni del - v veliki večini primerov..

jaz ga najdem takole recimo - http://www.dn-bg.com/en/car-parts/produ ... s_id=34435
po številki 0 281 002 845 - ta je napisana na senzorju.. pokličeš v trgovino z abtodeli - recimo gmt poveš številko in voila za 42e je tvoj ..

Saj številko sem napisal, ampak zgleda, da ima BRC čisto svoje senzorje in ni nekih ekvivalentnih nadomestkov... Zato pa sem vprašal tukaj, če ima kdo slučajno prav takšnega viška, da ne čakam še en teden na eBay dostavo.

Od zunaj je takšen:
Slika

Notri pa je to:
Slika

Sheme seveda nimam, sem pa jo poskusil 'strace'-at iz vezja - a ko pa sem ga priklopil na +5V in poskušal zmerit izhod, se je iz nečesa malo pokadilo... :) Očitno sem slabo 'strace'-al. :twisted:
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Ne feb 22, 2015 10:59 pm

danci1973 je napisal/-a:Po moje bi težko delal brez podatka o trenutnem pritisku plina - razen, če ima res 'u nulo' porihtano regulacijo pritiska.. To se najbrž strinjava, da če je pritisk plina 2 bara, bo v 10 msec šlo skozi injektor več plina, kot če je pritisk 1 bar?

Saj številko sem napisal, ampak zgleda, da ima BRC čisto svoje senzorje in ni nekih ekvivalentnih nadomestkov... Zato pa sem vprašal tukaj, če ima kdo slučajno prav takšnega viška, da ne čakam še en teden na eBay dostavo.

Od zunaj je takšen:
Slika


Sheme seveda nimam, sem pa jo poskusil 'strace'-at iz vezja - a ko pa sem ga priklopil na +5V in poskušal zmerit izhod, se je iz nečesa malo pokadilo... :) Očitno sem slabo 'strace'-al. :twisted:


prins ne dela prek MAP senzorja ! tega imajo edino turbo kiti zaradi variabilnega pritiska uparjalnika..

jaz imam nastavljen pritisk 2.25bara in zaniha za 0,1 bara nabzdol , če se injektorski časi povečajo iz nekih 6 na 14 ms.. če so časi konstantni 14ms se pritisk takoj postavi nazaj na 2,25bara ... nihanje pritiska pa je manj kot 5%..

senzor pritiska je pritrjen na filtru plinaste faze - skrbi le za izklop plinske naprave pri povišanem tlaku - v primeru če bi prišlo takoj po hladnem preklopu do max pospeševanja in takoj nato zaprtje injektorjev ko stopiš z gasa , membrana pa bi se recimo zatajnila in bi nabilo v izparilec tekoč plin , ki bi se uparil a ne bi imel kam iti in bi se pritisk povečal prek 4 bare - takrat bi vrglo ven..

druga stvar za katero skrbi senzor je prenizek tlak za uparjalnikom . preklopi avtomatsko na bencin - v primeru ko zmanjka plina( ko pade pritisk pod 1,6 bar) ali pa če bi počila cev plinaste faze med uparjalnikom in injektorji ..

prins dozira plin samo na podatkih injektorslih časov na bencinskih injektorjih ...

pe še razlika o tem kar si napisal ; "To se najbrž strinjava, da če je pritisk plina 2 bara, bo v 10 msec šlo skozi injektor več plina, kot če je pritisk 1 bar?"

pri vaših napravh je to res , ker nimate injektorjev ampak elektromagnetne ventile s fiksnim presekom luknje skozi katero gre plin ..

pri keihinu je pa to drugače - pa je to tako težko dopovedati...
keihin ima konusno iglo in ležišče igle ... če odpreš iglo recimo za 0,5mm po višini imaš presek prostora med iglo in ležiščem 4mm2 - pri času odprtosti 6ms imaš pretok na 2 bar recimo eno enoto...

če imaš pa pritisk samo en bar in čas odprtosti injektorja isti 6ms - no potem se pa igla odpre v višino toliko več , da doseže dvojni presek prostora med iglo in ležiščem .. še slika konusov - od leve proti desni 9C , B , 10C;

https://patentimages.storage.googleapis ... 9304-2.png
plin je cnej k bencin
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Po feb 23, 2015 6:39 am

Plinaš....
Ne veš, zato ne uči krive vere. Senzor pritiska je seveda povezan s časi vbrizgavanja. Tudi pri Prinsu.
Prins dozira plin na podlagi: injektorskih časov, pritiska plina po uparjalniku, obratov motorja in velikosti injektorjev.
No, zdej pa veš =P
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po feb 23, 2015 1:48 pm

iziboy je napisal/-a:Plinaš....
Ne veš, zato ne uči krive vere. Senzor pritiska je seveda povezan s časi vbrizgavanja. Tudi pri Prinsu.
Prins dozira plin na podlagi: injektorskih časov, pritiska plina po uparjalniku, obratov motorja in velikosti injektorjev.
No, zdej pa veš =P

ok - pritisk plina je minimalna spremenljivka .. bo že držalo..

obrati motorja ? zakaj že ? kakšen vpliv imajo na injektorske čase , ki so na - dejansko na bencinskih injektorjih ? le te pa ureja bencinski računalnik v povezavi z lambda sondo in tipali kot so tipalo odprtosti zračne lopute ter MAP tipalo - vse na bencinski strani .?

obrati motorja služijo kot varovalo pri vklopu plinske naprave v povezavi z ignition plus - če ni signala obratov plinska naprava ne bo preklopila .

ni mi pa jasno kako vplivajo sami obrati motorja direktno na čase plinskih injektorjev ? daj razloži..

velikost plinskih injektorjev je konstantna - to je pomembno pri prvi nastavitvi plinske naprave oziroma je pomembna pravilna izbira plinskih injektorjev - med samo vožnjo na plin pa ostale podatke dobi iz bencinskega računalnika in jih samo priredi glede na nastavitve , ki pa so fiksno nastavljene..

prosim če nekaj negiraš drugič tudi napiši zakaj je tako kot je ...
lahko pa še prilepiš kakšen graf kako vpliva spremeba pritiska vplinjenega plina na same čase vbrizgavanja plinskih injektorjev.. :D
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
xyz6
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če apr 12, 2012 6:55 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xyz6 Po feb 23, 2015 3:20 pm

plinaš je napisal/-a:
iziboy je napisal/-a:Plinaš....
Ne veš, zato ne uči krive vere. Senzor pritiska je seveda povezan s časi vbrizgavanja. Tudi pri Prinsu.
Prins dozira plin na podlagi: injektorskih časov, pritiska plina po uparjalniku, obratov motorja in velikosti injektorjev.
No, zdej pa veš =P

ok - pritisk plina je minimalna spremenljivka .. bo že držalo..

obrati motorja ? zakaj že ? kakšen vpliv imajo na injektorske čase , ki so na - dejansko na bencinskih injektorjih ? le te pa ureja bencinski računalnik v povezavi z lambda sondo in tipali kot so tipalo odprtosti zračne lopute ter MAP tipalo - vse na bencinski strani .?

obrati motorja služijo kot varovalo pri vklopu plinske naprave v povezavi z ignition plus - če ni signala obratov plinska naprava ne bo preklopila .

ni mi pa jasno kako vplivajo sami obrati motorja direktno na čase plinskih injektorjev ? daj razloži..

velikost plinskih injektorjev je konstantna - to je pomembno pri prvi nastavitvi plinske naprave oziroma je pomembna pravilna izbira plinskih injektorjev - med samo vožnjo na plin pa ostale podatke dobi iz bencinskega računalnika in jih samo priredi glede na nastavitve , ki pa so fiksno nastavljene..

prosim če nekaj negiraš drugič tudi napiši zakaj je tako kot je ...
lahko pa še prilepiš kakšen graf kako vpliva spremeba pritiska vplinjenega plina na same čase vbrizgavanja plinskih injektorjev.. :D



Let's party begin!
=I :pop:
Avensis Wagon T22 LPG Prins VSi1
Accord CU1 LPG Prins VSi2
Accord CL7 LPG Prins VSi2
E60 525iA LPG Prins VSi2
 
Nejko
Novinec
 
Prispevkov: 409
Pridružen: So nov 30, 2002 12:30 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Nejko Po feb 23, 2015 6:57 pm

xyz6 je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:
iziboy je napisal/-a:Plinaš....
Ne veš, zato ne uči krive vere. Senzor pritiska je seveda povezan s časi vbrizgavanja. Tudi pri Prinsu.
Prins dozira plin na podlagi: injektorskih časov, pritiska plina po uparjalniku, obratov motorja in velikosti injektorjev.
No, zdej pa veš =P

ok - pritisk plina je minimalna spremenljivka .. bo že držalo..

obrati motorja ? zakaj že ? kakšen vpliv imajo na injektorske čase , ki so na - dejansko na bencinskih injektorjih ? le te pa ureja bencinski računalnik v povezavi z lambda sondo in tipali kot so tipalo odprtosti zračne lopute ter MAP tipalo - vse na bencinski strani .?

obrati motorja služijo kot varovalo pri vklopu plinske naprave v povezavi z ignition plus - če ni signala obratov plinska naprava ne bo preklopila .

ni mi pa jasno kako vplivajo sami obrati motorja direktno na čase plinskih injektorjev ? daj razloži..

velikost plinskih injektorjev je konstantna - to je pomembno pri prvi nastavitvi plinske naprave oziroma je pomembna pravilna izbira plinskih injektorjev - med samo vožnjo na plin pa ostale podatke dobi iz bencinskega računalnika in jih samo priredi glede na nastavitve , ki pa so fiksno nastavljene..

prosim če nekaj negiraš drugič tudi napiši zakaj je tako kot je ...
lahko pa še prilepiš kakšen graf kako vpliva spremeba pritiska vplinjenega plina na same čase vbrizgavanja plinskih injektorjev.. :D



Let's party begin!
=I :pop:


Again...
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po feb 23, 2015 7:08 pm

Nejko je napisal/-a:
xyz6 je napisal/-a:
Let's party begin!
=I :pop:


Again...


zase se brigejta če se ne upata fajtat =P
plin je cnej k bencin
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Po feb 23, 2015 7:25 pm

plinaš je napisal/-a:
iziboy je napisal/-a:Plinaš....
Ne veš, zato ne uči krive vere. Senzor pritiska je seveda povezan s časi vbrizgavanja. Tudi pri Prinsu.
Prins dozira plin na podlagi: injektorskih časov, pritiska plina po uparjalniku, obratov motorja in velikosti injektorjev.
No, zdej pa veš =P

ok - pritisk plina je minimalna spremenljivka .. bo že držalo..

obrati motorja ? zakaj že ? kakšen vpliv imajo na injektorske čase , ki so na - dejansko na bencinskih injektorjih ? le te pa ureja bencinski računalnik v povezavi z lambda sondo in tipali kot so tipalo odprtosti zračne lopute ter MAP tipalo - vse na bencinski strani .?

obrati motorja služijo kot varovalo pri vklopu plinske naprave v povezavi z ignition plus - če ni signala obratov plinska naprava ne bo preklopila .

ni mi pa jasno kako vplivajo sami obrati motorja direktno na čase plinskih injektorjev ? daj razloži..

velikost plinskih injektorjev je konstantna - to je pomembno pri prvi nastavitvi plinske naprave oziroma je pomembna pravilna izbira plinskih injektorjev - med samo vožnjo na plin pa ostale podatke dobi iz bencinskega računalnika in jih samo priredi glede na nastavitve , ki pa so fiksno nastavljene..

prosim če nekaj negiraš drugič tudi napiši zakaj je tako kot je ...
lahko pa še prilepiš kakšen graf kako vpliva spremeba pritiska vplinjenega plina na same čase vbrizgavanja plinskih injektorjev.. :D

Še vedno ne veš...ker nisi dobro prebral moje trditve =P =P =P
Jaz pa vem...pa se mi ne da pisat :twisted: :twisted: :twisted:
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Po feb 23, 2015 7:29 pm

@ xyz6

a s ti plaču vstpnice za ''party'' :twisted:
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
xyz6
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če apr 12, 2012 6:55 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xyz6 To feb 24, 2015 10:31 am

"Sredstva" nakazana...! :mrgreen:
Avensis Wagon T22 LPG Prins VSi1
Accord CU1 LPG Prins VSi2
Accord CL7 LPG Prins VSi2
E60 525iA LPG Prins VSi2
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy To feb 24, 2015 8:10 pm

xyz6 je napisal/-a:"Sredstva" nakazana...! :mrgreen:

Kam s ti to nakazu, ne vem, pr men je stanje na bančnem računu še vedno enako kot temperatura na Kredarici...globok minus... :twisted:
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
xyz6
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če apr 12, 2012 6:55 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xyz6 Sr feb 25, 2015 11:20 am

:[]
Avensis Wagon T22 LPG Prins VSi1
Accord CU1 LPG Prins VSi2
Accord CL7 LPG Prins VSi2
E60 525iA LPG Prins VSi2
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Sr feb 25, 2015 3:54 pm

plinaš je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:
kemykos je napisal/-a:Tocno tako kot si napisal, predelava je bila izvedena na Plinehkszu, je pa bila zadeva predvajana na POPak tv danes pri porocilih. ;-) kaj so pa delali kriminalpolizei tam?? :-P


plinaš je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:tile ventili niso več tolk aktualni od te novice naprej.... pa ne rečt da vam nisem govoril !!!!

http://4d.rtvslo.si/#arhiv/prispevki-in ... /174272618

:lol: :lol: :EE :pop:


sem pozabil napisat da ima plineks akcijo ....


k****ni podkupljeni ... banda skorumpirana ..pa kaj mislijo da je vse skupaj hec???


:?: :?: :?: zanimivo koliko nič komentarjev na tole ... ne takrat ko se je zgodilo ne sedaj ...

zanimivo da so dali predelati pred enim letom - le par mesecev pred hišno preiskavo ...
a vi veste , da priprave na tako akcijo trajajo pa več mesecev pa tudi do 1,5 leta????
in da so dali predelati službeno provido v preiskovano firmo ??? zrelo za preiskavo o korupciji - razen v primeru , če je bilo to del reiskave..

xyz6 je napisal/-a::[]


sm ni nč pršlo..zgleda da si dal iban od banke mislinja ..potratnež..
plin je cnej k bencin
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov