veqlargh je napisal/-a:Če bi senzorji srali bi srali tudi na bencinu.
veqlargh je napisal/-a:Samo, kot se bere na bencin deluje povsem OK, torej je nekaj direktno povezano s samim LPG sistemom.
murkoslavko je napisal/-a:sennheiser je napisal/-a:Avto je Ford Mondeo, sistem je pa VSI2 od Prinsa.
V zadnjih 500 km so bile menjane svečke, preverjene vžigalne tuljave (zamenjane z novimi za test) in je seveda težava ostala ista. Pomoje bo prišlo spet do chemical polution. Pri porabi mi nič ne skače, je kar konstantna in OK.
Kar se pa tiče do blokade da malo prepuca... že večkrat v zadnjem času poterano ampak brez razlike.
Možno da je kaj z senzorjem zraka(tudi flashlube ga še bolj zamasti), če pa maš EcoBost motor pa so lahko še umazani vstopni ventili.
sennheiser je napisal/-a:Ali se še komu zadnje čase pojavljajo težave z našim plinom? To predvsem se pri meni kaže pri nenormalno grobem preklopu iz bencina - dobesedno vzame vso moč, trese cuka. Ob predelavi, prvih 20k km teh težav ni bilo, potem so se zaradi "chemical polution" menjali injektori. Po menjavi je bilo zopet vse OK. Po 10k km opravljenih km pa te težave. Sprva sem dal čistiti injektorje, ampak se je težava spet po dobrih 4k km ponovila v istem obsegu.
Sistem je prins vsi2. Ko je mašina res segreta, deluje vse OK. Ampak da preklopi to pomeni ob trenutnih temperaturah cca 15-20°C preklop po 5km ali raje še kak km več.
sennheiser je napisal/-a:Težava pri meni je ne glede na to ali je petrol, OMW ali butanplin. 3 zaporedne tanke po čiščenju injektorjev na butanplinu (cca 1500km) odvzem vse moči, težki preklopi cukanje itd. Tankanje 4x zapored na petrolu, popolnoma enaka situacija. OMW pa nimam možnosti trenutno tankat.
xyz6 je napisal/-a:sennheiser je napisal/-a:Ampak da preklopi to pomeni ob trenutnih temperaturah cca 15-20°C preklop po 5km ali raje še kak km več.
![]()
Za takole pozen preklop pa ne more bit plin ("kvaliteta" slednjega) kriv...
Kje pa so ti montirali napravo in v kateri avto?
sennheiser je napisal/-a:Avto je Ford Mondeo, sistem je pa VSI2 od Prinsa.
V zadnjih 500 km so bile menjane svečke, preverjene vžigalne tuljave (zamenjane z novimi za test) in je seveda težava ostala ista. Pomoje bo prišlo spet do chemical polution. Pri porabi mi nič ne skače, je kar konstantna in OK.
Kar se pa tiče do blokade da malo prepuca... že večkrat v zadnjem času poterano ampak brez razlike.
plinaš je napisal/-a:murkoslavko je napisal/-a:sennheiser je napisal/-a:Avto je Ford Mondeo, sistem je pa VSI2 od Prinsa.
V zadnjih 500 km so bile menjane svečke, preverjene vžigalne tuljave (zamenjane z novimi za test) in je seveda težava ostala ista. Pomoje bo prišlo spet do chemical polution. Pri porabi mi nič ne skače, je kar konstantna in OK.
Kar se pa tiče do blokade da malo prepuca... že večkrat v zadnjem času poterano ampak brez razlike.
Možno da je kaj z senzorjem zraka(tudi flashlube ga še bolj zamasti), če pa maš EcoBost motor pa so lahko še umazani vstopni ventili.
prins vsi2 se ne montira s flash lube - ne sploh ..in sploh neeeee na forda !!!
torej je kot normalno zmontiran valve care ... pri temu pa gre tekočina iz pumpe po cevki na razdelilec - verjetno na 4 cil - in potem 4 x posamična cevkaza vsak cilinder posebej do "Y" kosa ki pa je zmontiran na gumi cev med injektorjem in sesalnim kolektorje - torej res ne vem kako bi lahko tekočina prišla do lopute ?????
ecoboost motorji se pa predelujejo s prins DLM - direct liqui max sistemom vbrizga tekočega plina skozi avtomobilske bencinske injektorje .. brez dodatnega mazanja..
tako da tukaj ne vem kako so lahko vstopni / sesalni ventili umazani od zraka ???
sennheiser je napisal/-a:Težava pri meni je ne glede na to ali je petrol, OMW ali butanplin. 3 zaporedne tanke po čiščenju injektorjev na butanplinu (cca 1500km) odvzem vse moči, težki preklopi cukanje itd. Tankanje 4x zapored na petrolu, popolnoma enaka situacija. OMW pa nimam možnosti trenutno tankat.
japanac je napisal/-a:skoraj ne verjamem, da bi se lahko vsakič po čiščenju in zvoženih nekaj rezervoarjih težava ponovila, brez točno določenega vzroka.
Pa tudi takšne smole ne moreš imeti, da vsakič "nabašeš" svinjarijo v plinu, razen če vedno tankaš takoj zatem, ko so polnili rezervoarje.
skoraj ne morem verjeti, da gre le za umazan plin, saj bi drugače tudi ostali imeli težave vsakih nekaj zvoženih rezervoarjev.
bernikm je napisal/-a:[quote="glede občutljivosti vožnje na plin se popolnoma strinjam, sploh opli in vžigalne tuljave, v povezavi z lučko za motor "so pravi mali čudež"
Japanac kaj točno pa si mislil s tem zgoraj ? Je to sploh možno popraviti ? Jaz imam Opel mašino 1.4 100KM pa se mi konstantno prižiga 'check engine' lučka.
Sicer vse deluje brez težav, samo ko se lučka prižge, avto za sekundo ali dve cukne oz imaš občutek da zgubi gas, potem je pa zopet vse OK. Se mi pa to dogaja tudi večkrat na dan.
Primož mi je že pred časom to urejal pa žal ni našem rešitve, oz je naložil nek novejši SW kjer je pa potem lučka ves čas gorela. Potem mi je Aljaž to zopet urejal pa je kak dan bilo OK, potem se je pa lučka zopet začela prižigati. Sem se nekako že navadil da zasveti, samo včasih je malo moteče ker imaš občutek kot da ti je nekdo gas odvzel ko se lučka prižge za tisto sekundo. Bolj me zanima če je to lahko kaj problematično za sam motor ali avto ?
Imam tudi JLM sistem za mazanje (mehanski), prevoženih na LPG pa imam trenutno slabih 30.000km.
Bom ob priliki zopet moral malo na servis peljati, čeprav dvomim da bodo kaj novega pogruntali.
Mimogrede, sem vozil zadnjič samo na bencin in ni bilo nobene 'check engine' lučke.
veqlargh je napisal/-a:xyz6: ne po mojih izkušnjah. ko sta meni srala lambda in MAF senzor sem zadeve vedno občutil tudi na bencinu. Na plinu mogoče v bolj izraziti obliki, ampak tudi na bencinu je sralo.
Je plinaš zadel s tem zadnjim komentarjem, najbol čudno je to, da po menjavi injektorjev dela OK, dokler se ne navozi neka razdalja, potem pa zopet težave. In zato sem v prvem postu napisal, da bi mogoče lahko bil slab plin. Ampak jaz sem to občutil samo ob hladnih jutranjih preklopih, dokler nisem spucal sistema.
bernikm je napisal/-a:Japanac kaj točno pa si mislil s tem zgoraj ? Je to sploh možno popraviti ? Jaz imam Opel mašino 1.4 100KM pa se mi konstantno prižiga 'check engine' lučka.
Sicer vse deluje brez težav, samo ko se lučka prižge, avto za sekundo ali dve cukne oz imaš občutek da zgubi gas, potem je pa zopet vse OK. Se mi pa to dogaja tudi večkrat na dan.
Primož mi je že pred časom to urejal pa žal ni našem rešitve, oz je naložil nek novejši SW kjer je pa potem lučka ves čas gorela. Potem mi je Aljaž to zopet urejal pa je kak dan bilo OK, potem se je pa lučka zopet začela prižigati. Sem se nekako že navadil da zasveti, samo včasih je malo moteče ker imaš občutek kot da ti je nekdo gas odvzel ko se lučka prižge za tisto sekundo. Bolj me zanima če je to lahko kaj problematično za sam motor ali avto ?
Imam tudi JLM sistem za mazanje (mehanski), prevoženih na LPG pa imam trenutno slabih 30.000km.
Bom ob priliki zopet moral malo na servis peljati, čeprav dvomim da bodo kaj novega pogruntali.
Mimogrede, sem vozil zadnjič samo na bencin in ni bilo nobene 'check engine' lučke.
plinaš je napisal/-a:kar se pa tiče pritožbe monterjev na petrol zaradi umazanega plina pa tako : a kdo sploh pomisli da petrolovi pogodbeni monterji montirajo lovato? pomoje imajo sami s sabo največ težav le lepo se želijo skriti za ostale monterje , katerim je promet upadel zaradi svinjskega plina ...
japanac je napisal/-a:bernikm je napisal/-a:[quote="glede občutljivosti vožnje na plin se popolnoma strinjam, sploh opli in vžigalne tuljave, v povezavi z lučko za motor "so pravi mali čudež"
Japanac kaj točno pa si mislil s tem zgoraj ? Je to sploh možno popraviti ? Jaz imam Opel mašino 1.4 100KM pa se mi konstantno prižiga 'check engine' lučka.
Sicer vse deluje brez težav, samo ko se lučka prižge, avto za sekundo ali dve cukne oz imaš občutek da zgubi gas, potem je pa zopet vse OK. Se mi pa to dogaja tudi večkrat na dan.
Primož mi je že pred časom to urejal pa žal ni našem rešitve, oz je naložil nek novejši SW kjer je pa potem lučka ves čas gorela. Potem mi je Aljaž to zopet urejal pa je kak dan bilo OK, potem se je pa lučka zopet začela prižigati. Sem se nekako že navadil da zasveti, samo včasih je malo moteče ker imaš občutek kot da ti je nekdo gas odvzel ko se lučka prižge za tisto sekundo. Bolj me zanima če je to lahko kaj problematično za sam motor ali avto ?
Imam tudi JLM sistem za mazanje (mehanski), prevoženih na LPG pa imam trenutno slabih 30.000km.
Bom ob priliki zopet moral malo na servis peljati, čeprav dvomim da bodo kaj novega pogruntali.
Mimogrede, sem vozil zadnjič samo na bencin in ni bilo nobene 'check engine' lučke.
Pri zafiri 1.8 140 KM z vgrajenim G1 sistemom smo imeli konstantno prižiganje lučke vseh 90 k km, kljub temu, da smo zamenjali vžigalno tuljavo, kasneje je novi lastnik ponovno zamenjal "cinšpulo" ter odpeljal nastavljat k xy osebi, ki je baje za nekaj časa odpravila prižiganje, potem pa spet . . .
Tudi insignija z enakim motorjem je imela non - stop prižiganje lučke, končno jo je uspel Primož spraviti tako daleč, da se je lučka prižgala tudi na bencin, zamenjal vžigalno tuljavo in zadeva je od takrat naprej ok.
Kolega je pri svoji vectri iz armaturke vzel dotično žarnico in tako prevozil več kot 200k km brez težav.
Pri VAG in MB motorjih teh težav nimamo.
Je pa komitragično, da ni, vsaj sam ga ne poznam, naprimer avtoelektričarja, ki bi premeril elektronske dele (vžigalno tuljavo, lambda sondo, kable, itd) in v kolikor bi opazil odstopanje bi lažje iskali napako, sedaj pa vsak vrže na računalnik, po možnosti univerzalen, ki ne pokaže praktično nič, kasneje je tudi na pooblaščenem servisu kao vse ok, potem pa se zafrkavaš in menjuješ vse po vrsti, dokler ne prideš do ponavadi "banalne" rešitve. Žal.![]()
cc09 je napisal/-a:bernikm je napisal/-a:Japanac kaj točno pa si mislil s tem zgoraj ? Je to sploh možno popraviti ? Jaz imam Opel mašino 1.4 100KM pa se mi konstantno prižiga 'check engine' lučka.
Sicer vse deluje brez težav, samo ko se lučka prižge, avto za sekundo ali dve cukne oz imaš občutek da zgubi gas, potem je pa zopet vse OK. Se mi pa to dogaja tudi večkrat na dan.
Primož mi je že pred časom to urejal pa žal ni našem rešitve, oz je naložil nek novejši SW kjer je pa potem lučka ves čas gorela. Potem mi je Aljaž to zopet urejal pa je kak dan bilo OK, potem se je pa lučka zopet začela prižigati. Sem se nekako že navadil da zasveti, samo včasih je malo moteče ker imaš občutek kot da ti je nekdo gas odvzel ko se lučka prižge za tisto sekundo. Bolj me zanima če je to lahko kaj problematično za sam motor ali avto ?
Imam tudi JLM sistem za mazanje (mehanski), prevoženih na LPG pa imam trenutno slabih 30.000km.
Bom ob priliki zopet moral malo na servis peljati, čeprav dvomim da bodo kaj novega pogruntali.
Mimogrede, sem vozil zadnjič samo na bencin in ni bilo nobene 'check engine' lučke.
Vseeno najprej svečke zamenjaj, če nisi zadnje čase. Najcenejše in morda bo dovolj.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 21 gostov