Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
sennheiser
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: To jan 13, 2009 9:12 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a sennheiser To apr 21, 2015 10:39 am

Vgradnja je bila v Dob pri Domžalah - avtonaplin.
 
Uporabniški avatar
xyz6
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če apr 12, 2012 6:55 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xyz6 To apr 21, 2015 11:37 am

OK... Problem bi (po moje) lahko nastal pri sami napravi (glede na tvoje simptome) edino zaradi napačno vgrajenih (obrnjenih/postavljenih) injektorjev, ampak...............če so ti montirali na Dob-u pol je naprava "spravljena skupaj" kot mora bit (to si upam 300% trdit), če kdo ve kaj dela so to oni (seveda ob dejstvu da vozimo 4 avte predalane pri njih - eden tudi z VSI2, pa vse BP). Pa si dal "prečikirat" kak senzor? Lambda, MAF, MAP...? Ker bolj kot berem tvoje "simptome" (ob dejstvu da so vgrajevali na Dob-u) bolj je nekako očitno, da je težava drugje in se to ne dogaja zaradi plinske (no se, ampak ne zaradi napačne vgradnje ali napake pri slednji iz njihove strani) ;)
Avensis Wagon T22 LPG Prins VSi1
Accord CU1 LPG Prins VSi2
Accord CL7 LPG Prins VSi2
E60 525iA LPG Prins VSi2
 
veqlargh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: To mar 05, 2013 7:41 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a veqlargh To apr 21, 2015 12:52 pm

Samo, kot se bere na bencin deluje povsem OK, torej je nekaj direktno povezano s samim LPG sistemom. Če bi senzorji srali bi srali tudi na bencinu. Torej, sennheiser, na bencin vse OK? Če prav zastopim tvoje pisanje je.
 
Uporabniški avatar
xyz6
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če apr 12, 2012 6:55 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xyz6 To apr 21, 2015 1:03 pm

veqlargh je napisal/-a:Če bi senzorji srali bi srali tudi na bencinu.

To pa ne bo držalo... :ne Lahko bi, ni pa nujno. Na plinu se pokažejo vse "slabosti" neplinskih komponent katere "sodelujejo" s plinsko napravo ;)

veqlargh je napisal/-a:Samo, kot se bere na bencin deluje povsem OK, torej je nekaj direktno povezano s samim LPG sistemom.

Seveda, ampak ne zaradi plinske kot same... "Šibki člen" ni v plinski, ampak v eni od komponent avtomobila: Lambda, MAF, MAP, alikajtijazvemkje :bere
Avensis Wagon T22 LPG Prins VSi1
Accord CU1 LPG Prins VSi2
Accord CL7 LPG Prins VSi2
E60 525iA LPG Prins VSi2
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš To apr 21, 2015 10:35 pm

murkoslavko je napisal/-a:
sennheiser je napisal/-a:Avto je Ford Mondeo, sistem je pa VSI2 od Prinsa.

V zadnjih 500 km so bile menjane svečke, preverjene vžigalne tuljave (zamenjane z novimi za test) in je seveda težava ostala ista. Pomoje bo prišlo spet do chemical polution. Pri porabi mi nič ne skače, je kar konstantna in OK.

Kar se pa tiče do blokade da malo prepuca... že večkrat v zadnjem času poterano ampak brez razlike.


Možno da je kaj z senzorjem zraka(tudi flashlube ga še bolj zamasti), če pa maš EcoBost motor pa so lahko še umazani vstopni ventili.

prins vsi2 se ne montira s flash lube - ne sploh ..in sploh neeeee na forda !!!
torej je kot normalno zmontiran valve care ... pri temu pa gre tekočina iz pumpe po cevki na razdelilec - verjetno na 4 cil - in potem 4 x posamična cevkaza vsak cilinder posebej do "Y" kosa ki pa je zmontiran na gumi cev med injektorjem in sesalnim kolektorje - torej res ne vem kako bi lahko tekočina prišla do lopute ?????

ecoboost motorji se pa predelujejo s prins DLM - direct liqui max sistemom vbrizga tekočega plina skozi avtomobilske bencinske injektorje .. brez dodatnega mazanja..
tako da tukaj ne vem kako so lahko vstopni / sesalni ventili umazani od zraka ???
plin je cnej k bencin
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš To apr 21, 2015 11:13 pm

sennheiser je napisal/-a:Ali se še komu zadnje čase pojavljajo težave z našim plinom? To predvsem se pri meni kaže pri nenormalno grobem preklopu iz bencina - dobesedno vzame vso moč, trese cuka. Ob predelavi, prvih 20k km teh težav ni bilo, potem so se zaradi "chemical polution" menjali injektori. Po menjavi je bilo zopet vse OK. Po 10k km opravljenih km pa te težave. Sprva sem dal čistiti injektorje, ampak se je težava spet po dobrih 4k km ponovila v istem obsegu.

Sistem je prins vsi2. Ko je mašina res segreta, deluje vse OK. Ampak da preklopi to pomeni ob trenutnih temperaturah cca 15-20°C preklop po 5km ali raje še kak km več.


sennheiser je napisal/-a:Težava pri meni je ne glede na to ali je petrol, OMW ali butanplin. 3 zaporedne tanke po čiščenju injektorjev na butanplinu (cca 1500km) odvzem vse moči, težki preklopi cukanje itd. Tankanje 4x zapored na petrolu, popolnoma enaka situacija. OMW pa nimam možnosti trenutno tankat.
xyz6 je napisal/-a:
sennheiser je napisal/-a:Ampak da preklopi to pomeni ob trenutnih temperaturah cca 15-20°C preklop po 5km ali raje še kak km več.


:ue
Za takole pozen preklop pa ne more bit plin ("kvaliteta" slednjega) kriv...
Kje pa so ti montirali napravo in v kateri avto?
sennheiser je napisal/-a:Avto je Ford Mondeo, sistem je pa VSI2 od Prinsa.

V zadnjih 500 km so bile menjane svečke, preverjene vžigalne tuljave (zamenjane z novimi za test) in je seveda težava ostala ista. Pomoje bo prišlo spet do chemical polution. Pri porabi mi nič ne skače, je kar konstantna in OK.

Kar se pa tiče do blokade da malo prepuca... že večkrat v zadnjem času poterano ampak brez razlike.


OMV itak nima svojega plina tako da ni to nobena alternativa ...

ima ta model kakšne znane težave s termostatom ali kakšnim ventilom na hladilni tekočini ???
ali pa mogoče kakšen samo njemu sprojektiran ventil na tokokrogu hladilne tekočine specifičen samo za to določeno kodo motorja ?
ali koda motorja odgovarja srednjeevropskemu tržišču - da ni slučajno zašel agregat za afriški trg v evropsko karoserijo (pa se ne hecam - golfi imajo za srbijo čisto svojo kodo motorja )..
sam softwear se po različnih kodah motorja razlikuje zaradi različne kvalitete bencina kot se po različnih podnebnih območjih
razlikuje servisni interval ..
kajti taki časi in kilometrina do prvega priklopa so lahko znak nepravilnega ogrevanja - vsaj po mojem laičnem razmišljanju ..
in problem nastane med vožnjo ,, kako pa je , če ga pustiš segreti do preklopa na mestu ?


najbolj čudno je , da po menjavi ali po čiščenju injektorjev dela BP - kar pri kakršnikoli napaki v montaži - 99l9% - tudi pod razno ne bi delovalo v redu ...
torej dejansko vsi simptomi nakazujejo na slab plin kar je že dalj časa znano za slovenijo pa tudi za manjše lpg črpalke v tujini ..
v tem primeru ti pa ne mi in ne monter in ne proizvajalec nažalost ne moremo pomagati.. :(

kar se tiče "prepucano do blokade " pa enkrat pelji xyz6-ja pa ti bo povedal če tvoje pojmovanje tega ustreza mojim standardom
;) :mrgreen:
plin je cnej k bencin
 
sennheiser
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: To jan 13, 2009 9:12 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a sennheiser Sr apr 22, 2015 6:38 am

Tako kot je plinaš napisal, sistem uporablja valve care. Za ostale morebitne drugačne kode motorja, ventile itd. pa žal ne vem, ker toliko zadeve ne poznam.

Na bencinu nimam nikoli nobene težave. Lambda je v preteklosti že pokazala prerevno mešanico goriva med delovanjem na plin, ampak nazadnje ko je avto bil na testerju drugih težav ni pokazalo.
 
veqlargh
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 56
Pridružen: To mar 05, 2013 7:41 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a veqlargh Sr apr 22, 2015 7:04 am

xyz6: ne po mojih izkušnjah. ko sta meni srala lambda in MAF senzor sem zadeve vedno občutil tudi na bencinu. Na plinu mogoče v bolj izraziti obliki, ampak tudi na bencinu je sralo.

Je plinaš zadel s tem zadnjim komentarjem, najbol čudno je to, da po menjavi injektorjev dela OK, dokler se ne navozi neka razdalja, potem pa zopet težave. In zato sem v prvem postu napisal, da bi mogoče lahko bil slab plin. Ampak jaz sem to občutil samo ob hladnih jutranjih preklopih, dokler nisem spucal sistema.
 
murkoslavko
Novinec
 
Prispevkov: 176
Pridružen: Po maj 13, 2013 9:09 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a murkoslavko Sr apr 22, 2015 7:44 am

plinaš je napisal/-a:
murkoslavko je napisal/-a:
sennheiser je napisal/-a:Avto je Ford Mondeo, sistem je pa VSI2 od Prinsa.

V zadnjih 500 km so bile menjane svečke, preverjene vžigalne tuljave (zamenjane z novimi za test) in je seveda težava ostala ista. Pomoje bo prišlo spet do chemical polution. Pri porabi mi nič ne skače, je kar konstantna in OK.

Kar se pa tiče do blokade da malo prepuca... že večkrat v zadnjem času poterano ampak brez razlike.


Možno da je kaj z senzorjem zraka(tudi flashlube ga še bolj zamasti), če pa maš EcoBost motor pa so lahko še umazani vstopni ventili.

prins vsi2 se ne montira s flash lube - ne sploh ..in sploh neeeee na forda !!!
torej je kot normalno zmontiran valve care ... pri temu pa gre tekočina iz pumpe po cevki na razdelilec - verjetno na 4 cil - in potem 4 x posamična cevkaza vsak cilinder posebej do "Y" kosa ki pa je zmontiran na gumi cev med injektorjem in sesalnim kolektorje - torej res ne vem kako bi lahko tekočina prišla do lopute ?????

ecoboost motorji se pa predelujejo s prins DLM - direct liqui max sistemom vbrizga tekočega plina skozi avtomobilske bencinske injektorje .. brez dodatnega mazanja..
tako da tukaj ne vem kako so lahko vstopni / sesalni ventili umazani od zraka ???


Pri direkt injection motorjih bencin ne čisti vstopnih ventilov in se gor nabira svinjarija iz povratka. Sicer pa si preberi, se boš še kaj naučil, čeprav misliš da že vse veš :)

http://www.f150ecoboost.net/forum/13-f1 ... e-fix.html
https://www.youtube.com/watch?v=PS8riAae_bM
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Sr apr 22, 2015 8:10 am

sennheiser je napisal/-a:Težava pri meni je ne glede na to ali je petrol, OMW ali butanplin. 3 zaporedne tanke po čiščenju injektorjev na butanplinu (cca 1500km) odvzem vse moči, težki preklopi cukanje itd. Tankanje 4x zapored na petrolu, popolnoma enaka situacija. OMW pa nimam možnosti trenutno tankat.



Zanimiva "situacija", skoraj ne verjamem, da bi se lahko vsakič po čiščenju in zvoženih nekaj rezervoarjih težava ponovila, brez točno določenega vzroka.

Pa tudi takšne smole ne moreš imeti, da vsakič "nabašeš" svinjarijo v plinu, razen če vedno tankaš takoj zatem, ko so polnili rezervoarje.

Naše izkušnje:

- glede občutljivosti vožnje na plin se popolnoma strinjam, sploh opli in vžigalne tuljave, v povezavi z lučko za motor "so pravi mali čudež"
- pri fotru so se zapacali injektorji po prvih cca 25k km, skupaj s serviserjem smo se odločili, da raje kot da se ukvarjamo s čiščenjem Hana injektorjev, zmontiramo poceni injektorje, mislim da so Valtek s predpostavko, da jih bo potrebno po določenem času menjati. Sedaj je od menjave prevoženih cca. 80k km in vse deluje brezhibno, je pa res da filtre plinske faze menjujemo na 10k km.
- tudi sam sem prevozil dobrih 50k km in nimam nobenih težav, polovico tankam na Petrolu, polovico na MB24 sedaj Agip, plin imajo od plinarne.
- včasih smo pri Magic-u rail odpirali in ga čistili z WD-jem in podobnimi spreji vsakih nekaj tisoč km, samo to je bilo pred 10 leti.

Pred kratkim, ko smo dali predelati naše zadnje vozilo pri Primožu je le ta omenil, da naj bi se vgrajevalci dogovorjali glede pošiljanja "dopisa" prodajalcem LPG-ja prav zaradi nečistoče le tega. Sicer dvomim, da bo kaj zaleglo. Drugače pa mi je poznano več primerov, ko so ljudje tankali v Avstriji in jim je tudi konkretno zapacalo injektorje.

Upam, da boš uspešno rešil oziroma ti bodo rešili zadevo, saj skoraj ne morem verjeti, da gre le za umazan plin, saj bi drugače tudi ostali imeli težave vsakih nekaj zvoženih rezervoarjev. :ue

V vsakem primeru poročaj in deli izkušnje z nami.

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
Uporabniški avatar
xyz6
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če apr 12, 2012 6:55 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xyz6 Sr apr 22, 2015 9:08 am

japanac je napisal/-a:skoraj ne verjamem, da bi se lahko vsakič po čiščenju in zvoženih nekaj rezervoarjih težava ponovila, brez točno določenega vzroka.

Pa tudi takšne smole ne moreš imeti, da vsakič "nabašeš" svinjarijo v plinu, razen če vedno tankaš takoj zatem, ko so polnili rezervoarje.

skoraj ne morem verjeti, da gre le za umazan plin, saj bi drugače tudi ostali imeli težave vsakih nekaj zvoženih rezervoarjev. :ue

:clapclap
Točno to sm js hotu dopovedat!
Avensis Wagon T22 LPG Prins VSi1
Accord CU1 LPG Prins VSi2
Accord CL7 LPG Prins VSi2
E60 525iA LPG Prins VSi2
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm Sr apr 22, 2015 12:51 pm

[quote="glede občutljivosti vožnje na plin se popolnoma strinjam, sploh opli in vžigalne tuljave, v povezavi z lučko za motor "so pravi mali čudež" :vrum[/quote]

Japanac kaj točno pa si mislil s tem zgoraj ? Je to sploh možno popraviti ? Jaz imam Opel mašino 1.4 100KM pa se mi konstantno prižiga 'check engine' lučka.
Sicer vse deluje brez težav, samo ko se lučka prižge, avto za sekundo ali dve cukne oz imaš občutek da zgubi gas, potem je pa zopet vse OK. Se mi pa to dogaja tudi večkrat na dan.
Primož mi je že pred časom to urejal pa žal ni našem rešitve, oz je naložil nek novejši SW kjer je pa potem lučka ves čas gorela. Potem mi je Aljaž to zopet urejal pa je kak dan bilo OK, potem se je pa lučka zopet začela prižigati. Sem se nekako že navadil da zasveti, samo včasih je malo moteče ker imaš občutek kot da ti je nekdo gas odvzel ko se lučka prižge za tisto sekundo. Bolj me zanima če je to lahko kaj problematično za sam motor ali avto ?
Imam tudi JLM sistem za mazanje (mehanski), prevoženih na LPG pa imam trenutno slabih 30.000km.
Bom ob priliki zopet moral malo na servis peljati, čeprav dvomim da bodo kaj novega pogruntali.
Mimogrede, sem vozil zadnjič samo na bencin in ni bilo nobene 'check engine' lučke.
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Sr apr 22, 2015 3:29 pm

bernikm je napisal/-a:[quote="glede občutljivosti vožnje na plin se popolnoma strinjam, sploh opli in vžigalne tuljave, v povezavi z lučko za motor "so pravi mali čudež" :vrum

Japanac kaj točno pa si mislil s tem zgoraj ? Je to sploh možno popraviti ? Jaz imam Opel mašino 1.4 100KM pa se mi konstantno prižiga 'check engine' lučka.
Sicer vse deluje brez težav, samo ko se lučka prižge, avto za sekundo ali dve cukne oz imaš občutek da zgubi gas, potem je pa zopet vse OK. Se mi pa to dogaja tudi večkrat na dan.
Primož mi je že pred časom to urejal pa žal ni našem rešitve, oz je naložil nek novejši SW kjer je pa potem lučka ves čas gorela. Potem mi je Aljaž to zopet urejal pa je kak dan bilo OK, potem se je pa lučka zopet začela prižigati. Sem se nekako že navadil da zasveti, samo včasih je malo moteče ker imaš občutek kot da ti je nekdo gas odvzel ko se lučka prižge za tisto sekundo. Bolj me zanima če je to lahko kaj problematično za sam motor ali avto ?
Imam tudi JLM sistem za mazanje (mehanski), prevoženih na LPG pa imam trenutno slabih 30.000km.
Bom ob priliki zopet moral malo na servis peljati, čeprav dvomim da bodo kaj novega pogruntali.
Mimogrede, sem vozil zadnjič samo na bencin in ni bilo nobene 'check engine' lučke.


Pri zafiri 1.8 140 KM z vgrajenim G1 sistemom smo imeli konstantno prižiganje lučke vseh 90 k km, kljub temu, da smo zamenjali vžigalno tuljavo, kasneje je novi lastnik ponovno zamenjal "cinšpulo" ter odpeljal nastavljat k xy osebi, ki je baje za nekaj časa odpravila prižiganje, potem pa spet . . .

Tudi insignija z enakim motorjem je imela non - stop prižiganje lučke, končno jo je uspel Primož spraviti tako daleč, da se je lučka prižgala tudi na bencin, zamenjal vžigalno tuljavo in zadeva je od takrat naprej ok.

Kolega je pri svoji vectri iz armaturke vzel dotično žarnico in tako prevozil več kot 200k km brez težav.

Pri VAG in MB motorjih teh težav nimamo.

Je pa komitragično, da ni, vsaj sam ga ne poznam, naprimer avtoelektričarja, ki bi premeril elektronske dele (vžigalno tuljavo, lambda sondo, kable, itd) in v kolikor bi opazil odstopanje bi lažje iskali napako, sedaj pa vsak vrže na računalnik, po možnosti univerzalen, ki ne pokaže praktično nič, kasneje je tudi na pooblaščenem servisu kao vse ok, potem pa se zafrkavaš in menjuješ vse po vrsti, dokler ne prideš do ponavadi "banalne" rešitve. Žal. :/:o:/

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Če apr 23, 2015 6:15 am

veqlargh je napisal/-a:xyz6: ne po mojih izkušnjah. ko sta meni srala lambda in MAF senzor sem zadeve vedno občutil tudi na bencinu. Na plinu mogoče v bolj izraziti obliki, ampak tudi na bencinu je sralo.

Je plinaš zadel s tem zadnjim komentarjem, najbol čudno je to, da po menjavi injektorjev dela OK, dokler se ne navozi neka razdalja, potem pa zopet težave. In zato sem v prvem postu napisal, da bi mogoče lahko bil slab plin. Ampak jaz sem to občutil samo ob hladnih jutranjih preklopih, dokler nisem spucal sistema.


če ga palčka lambda je logično da je napaka občutna na obeh gorivih..ko pa je vžigalna tuljava , svečke ali kabli - za svečke aki drugi - pa težav kot na plinu na bencinu ni občutiti ..
slabo lambdo tester pokaže direktno...
oslabljeno vžigalno tuljavo ali kable pa pokaže kot skrito anomalijo največkrat pod kak misfire ali drugo kodo napake - no in tukaj se potem zalne šarjenje po motornem prostoru ...

okoli plina bom pa tako napisal -- zdaj tankam oba avta na petrolu ..na xsari občutno nižja poraba kot na butanu - kar sem lani napisal ko sem tankal petrol plin da je bila nenormalno velika in je tudi bila ...
baleno mi je včeraj hladen ob 18,30 preklopil ko sem prišel do glavne ceste - 200m .. ker se moram ustaviti zarado slabe preglednosti sem pogledal in sem bil že na plinu ...

če govorimo o plinu sta dve postavki - ena je sama kalorična kvaliteta plina okoli katere trenutno nimam pripomb..
- druga pa je čistost plina ki pa je porazna - videno na lastne oči na lastnih avtih ...prav bljak kako zabaše filter plinaste faze..

kar se pa tiče pritožbe monterjev na petrol zaradi umazanega plina pa tako : a kdo sploh pomisli da petrolovi pogodbeni monterji montirajo lovato? pomoje imajo sami s sabo največ težav le lepo se želijo skriti za ostale monterje , katerim je promet upadel zaradi svinjskega plina ...
plin je cnej k bencin
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Če apr 23, 2015 6:56 am

bernikm je napisal/-a:Japanac kaj točno pa si mislil s tem zgoraj ? Je to sploh možno popraviti ? Jaz imam Opel mašino 1.4 100KM pa se mi konstantno prižiga 'check engine' lučka.
Sicer vse deluje brez težav, samo ko se lučka prižge, avto za sekundo ali dve cukne oz imaš občutek da zgubi gas, potem je pa zopet vse OK. Se mi pa to dogaja tudi večkrat na dan.
Primož mi je že pred časom to urejal pa žal ni našem rešitve, oz je naložil nek novejši SW kjer je pa potem lučka ves čas gorela. Potem mi je Aljaž to zopet urejal pa je kak dan bilo OK, potem se je pa lučka zopet začela prižigati. Sem se nekako že navadil da zasveti, samo včasih je malo moteče ker imaš občutek kot da ti je nekdo gas odvzel ko se lučka prižge za tisto sekundo. Bolj me zanima če je to lahko kaj problematično za sam motor ali avto ?
Imam tudi JLM sistem za mazanje (mehanski), prevoženih na LPG pa imam trenutno slabih 30.000km.
Bom ob priliki zopet moral malo na servis peljati, čeprav dvomim da bodo kaj novega pogruntali.
Mimogrede, sem vozil zadnjič samo na bencin in ni bilo nobene 'check engine' lučke.


Vseeno najprej svečke zamenjaj, če nisi zadnje čase. Najcenejše in morda bo dovolj.
 
Uporabniški avatar
Petrol
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 24
Pridružen: Po okt 24, 2011 2:38 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Petrol Če apr 23, 2015 8:08 am

plinaš je napisal/-a:kar se pa tiče pritožbe monterjev na petrol zaradi umazanega plina pa tako : a kdo sploh pomisli da petrolovi pogodbeni monterji montirajo lovato? pomoje imajo sami s sabo največ težav le lepo se želijo skriti za ostale monterje , katerim je promet upadel zaradi svinjskega plina ...


Spoštovani,

zapisano je popolna neresnica, saj so vsi naši monterji opravili potrebne Lovatove tečaje in so popolnoma usposobljeni za montažo njihovega sistema. Glede kakovosti avtoplina, pa smo že večkrat poudarili, da avtoplin, ki ga prodajamo na Petrolovih bencinskih servisih, odgovarja predpisanim evropskim in slovenskim standardom, kakovost pa tudi redno preverjamo. V primeru, da avtoplin ne bi bil ustrezne kakovosti, bi težave zaznali tudi pri drugih vozilih, vendar tega ni bilo. Če kljub temu v prihodnje naletite na težave z našim avtoplinom, nam to prosim sporočite, kar preko sistema Povej Petrolu (http://www.petrol.si/povej).

S spoštovanjem,

Borut Sočič
Petrol d.d., Ljubljana
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm Če apr 23, 2015 9:23 am

japanac je napisal/-a:
bernikm je napisal/-a:[quote="glede občutljivosti vožnje na plin se popolnoma strinjam, sploh opli in vžigalne tuljave, v povezavi z lučko za motor "so pravi mali čudež" :vrum

Japanac kaj točno pa si mislil s tem zgoraj ? Je to sploh možno popraviti ? Jaz imam Opel mašino 1.4 100KM pa se mi konstantno prižiga 'check engine' lučka.
Sicer vse deluje brez težav, samo ko se lučka prižge, avto za sekundo ali dve cukne oz imaš občutek da zgubi gas, potem je pa zopet vse OK. Se mi pa to dogaja tudi večkrat na dan.
Primož mi je že pred časom to urejal pa žal ni našem rešitve, oz je naložil nek novejši SW kjer je pa potem lučka ves čas gorela. Potem mi je Aljaž to zopet urejal pa je kak dan bilo OK, potem se je pa lučka zopet začela prižigati. Sem se nekako že navadil da zasveti, samo včasih je malo moteče ker imaš občutek kot da ti je nekdo gas odvzel ko se lučka prižge za tisto sekundo. Bolj me zanima če je to lahko kaj problematično za sam motor ali avto ?
Imam tudi JLM sistem za mazanje (mehanski), prevoženih na LPG pa imam trenutno slabih 30.000km.
Bom ob priliki zopet moral malo na servis peljati, čeprav dvomim da bodo kaj novega pogruntali.
Mimogrede, sem vozil zadnjič samo na bencin in ni bilo nobene 'check engine' lučke.


Pri zafiri 1.8 140 KM z vgrajenim G1 sistemom smo imeli konstantno prižiganje lučke vseh 90 k km, kljub temu, da smo zamenjali vžigalno tuljavo, kasneje je novi lastnik ponovno zamenjal "cinšpulo" ter odpeljal nastavljat k xy osebi, ki je baje za nekaj časa odpravila prižiganje, potem pa spet . . .

Tudi insignija z enakim motorjem je imela non - stop prižiganje lučke, končno jo je uspel Primož spraviti tako daleč, da se je lučka prižgala tudi na bencin, zamenjal vžigalno tuljavo in zadeva je od takrat naprej ok.

Kolega je pri svoji vectri iz armaturke vzel dotično žarnico in tako prevozil več kot 200k km brez težav.

Pri VAG in MB motorjih teh težav nimamo.

Je pa komitragično, da ni, vsaj sam ga ne poznam, naprimer avtoelektričarja, ki bi premeril elektronske dele (vžigalno tuljavo, lambda sondo, kable, itd) in v kolikor bi opazil odstopanje bi lažje iskali napako, sedaj pa vsak vrže na računalnik, po možnosti univerzalen, ki ne pokaže praktično nič, kasneje je tudi na pooblaščenem servisu kao vse ok, potem pa se zafrkavaš in menjuješ vse po vrsti, dokler ne prideš do ponavadi "banalne" rešitve. Žal. :/:o:/

:vrum



Japana hvala. Pa je bilo pri prižagnju lučke opaziti tudi da mašina za sekundo zgubi moč, oziroma zgleda nekako tako kot da bi za sekundo vzel gas avtu ?
Po pravici povedano me lučka ne moti če zasveti, malo bolj moteče je to drugo, da zgleda kot da bi spustil gas za sekundo.
Zadnjič spremenil bernikm, dne Če apr 23, 2015 9:25 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm Če apr 23, 2015 9:24 am

cc09 je napisal/-a:
bernikm je napisal/-a:Japanac kaj točno pa si mislil s tem zgoraj ? Je to sploh možno popraviti ? Jaz imam Opel mašino 1.4 100KM pa se mi konstantno prižiga 'check engine' lučka.
Sicer vse deluje brez težav, samo ko se lučka prižge, avto za sekundo ali dve cukne oz imaš občutek da zgubi gas, potem je pa zopet vse OK. Se mi pa to dogaja tudi večkrat na dan.
Primož mi je že pred časom to urejal pa žal ni našem rešitve, oz je naložil nek novejši SW kjer je pa potem lučka ves čas gorela. Potem mi je Aljaž to zopet urejal pa je kak dan bilo OK, potem se je pa lučka zopet začela prižigati. Sem se nekako že navadil da zasveti, samo včasih je malo moteče ker imaš občutek kot da ti je nekdo gas odvzel ko se lučka prižge za tisto sekundo. Bolj me zanima če je to lahko kaj problematično za sam motor ali avto ?
Imam tudi JLM sistem za mazanje (mehanski), prevoženih na LPG pa imam trenutno slabih 30.000km.
Bom ob priliki zopet moral malo na servis peljati, čeprav dvomim da bodo kaj novega pogruntali.
Mimogrede, sem vozil zadnjič samo na bencin in ni bilo nobene 'check engine' lučke.


Vseeno najprej svečke zamenjaj, če nisi zadnje čase. Najcenejše in morda bo dovolj.


Sem že spraševal glede svečk pa so rekli (na uradnem servisu in na plinskem servisu) da ni potrebe, da jih naj menjam pri cca 60.000km.
Treunto imam slabih 43.000km, od tega cca 30.000 na plin.
 
cc09
Uporabnik
 
Prispevkov: 1126
Pridružen: So jun 22, 2013 11:03 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a cc09 Če apr 23, 2015 10:29 am

Pol jih kar zamenjaj. So fuč, ali pa zelo blizu tega. Meni niso nobene zdržale 30,000 km na plin. Poznam pa nekoga s podobno oplovo mašino, ki mu je pri teh km zaradi svečk začel cukat, pa sploh nima plina. Predpisano je pa na 60,000 ja. Pretirano.
Itak jih boš moral kmalu in brez veze da si cele praznike doma zaradi teh 30 evrov, če ti naenkrat pošteno scuka in se ne boš upal več nikamor.
 
sennheiser
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 52
Pridružen: To jan 13, 2009 9:12 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a sennheiser Če apr 23, 2015 7:01 pm

Danes bil na servidu pri Prinsu. Menjava injektorjev + reprogramacija. Težko rečti ali je razlika ali ne, ker ni bila mašina mrzla. Več informacij bo jutri. Edina razlika, katera je bila očitna je ta, da avto pri cca 5500 rpm ne cukne, ampak čisto vleče od začetka do blokade.

Sem se pa danes na servisu pogovarjal z nekom, ki je zaposlen v podjetju kjer imajo 30 vozil predelanih na plin - Škoda z 1.2 mašino. Pri vseh zezajo injektorji. Iz tega lahko samo sklepam, da 1. je res neka težava v samem plinu in 2. injektorji enostavno niso primerni za "bivšo jugo". Več bomo videli jutri.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 21 gostov