ShowDown je napisal/-a:Predvsem so zanimive nizke kazni za alkohol, in visoke kazni za prehitro vožnjo.

Zakaj je tako si lahko prebereš v tej temi
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=60052
Drugače pa lahko varnost policija izboljša samo tako, da se preneha kaznovati iz finančnega vidika ampak strogo iz varnostnega. Zakaj govorim policija, a nismo vsi odgovorni za varnost?
Seveda smo, samo policija je edina, ki sme in ji sploh poklicana, da v praksi vsiljuje izvajanje in spoštovanje zakonov.
Žal pa se tukaj vse neha - policijski šefi in tisti nad njimi so šli tako daleč, da so nekoč spoštovane policaje spravili na ravan navadnih inkasantov saj je važno le koliko kazni potalajo in ali so izpolnili normo. Policijske postaje pa nato med sabo tekmujejo, kdo je več "zaslužil" namesto da bi tekmovale katere PP ima najboljše varnostne rezultate in najmanj nesreč.
In kako bi stvar morala potekati - nadzor prometa še zdaleč ne pomeni, da se postaviš z laserskim merilnikom in nato eno urco "streljaš" prehitre voznike, najraje tam, kjer je najmanj nevarno in najbolj pregledno saj je tam najbolj verjetno, da bo precej prehitrih.
Če bi res hoteli zmanjšati število mrtvih, bi se policaji po mraku vozili naokrog in kaznovali recimo tudi pešca, ki na neosvetljenem delu ceste brez pločnika ne nosi svetlečih oblačil ali kresničke in hodi po napačni strani ceste. Večkrat bi se morali postaviti na raznorazne prehode za pešce in strogo kaznovati vsakega, ki gre čez rdečo luč. To je smrtno nevaren prekršek.
Ravno tako to velja tudi za kolesarje, ki se tudi ponoči vse preradi vozijo brez luči in nekateri celo brez odsevnih teles. Alkohol na kolesu je ravno tako nevaren kot za volanom - edina "sreča", da predvsem in samo za alkoholiziranca samega.
Motoristi se večinoma izmuznejo vsakemu nadzoru na cesti zato bi bilo zanimivo opremiti nekaj "civilnih" motorjev s provido in posneti kakšno takšno divjanje ter naknadno ukrepati proti kršitelju.
Pri ostalih šoferjih vseh vrst vozil pa je teba prestaviti nadzor na najbolj kritična mesta in se ne osredotočati samo na hitrost, kot edini nevarni prekršek, ki ga lahko kdo zagreši. Če slučajno policaji ne vedo kateri so vse to prekrški naj si odprejo ZVCP in si ga dobro preberejo. Provido naj uporabijo še za kaj drugega kot samo za kontrolo hitrosti saj bi z doslednim spoštovanjem vseh pravil na AC mnogo več pripomogli k varnosti, kot samo z nadzorom hitrosti.
Ker pa se največ govora vrti prav o hitrosti bi bilo nujno kategorizirati težo prekrška tudi na vrsto vozila. Trenutno je namreč enaka kazen, če recimo v naselju prekoračiš hitrost z avtom, avtobusom ali pa 40 tonskim šleperjem.
Če bi upoštevali še faktor nevarnosti glede na vrsto ceste in bi recimo pregledne široke ceste brez možnosti nepredvidene nevarnosti, tretirali drugače kot ozke ceste mimo šol, vrtcev.
Za primerjavo vzemimo Tržaško cesto v Ljubljani od Grude do podvoza pod AC pri dolgem mostu in recimo katerokoli drugo ozko cesto v LJ, ki je po možnosti še zaparkirane iz obeh strani. Zakaj ju primerjam - zato, ker je na obeh omejitev 50km/h ampak glede nevarnosti in možnosti nesreče sta pa to popolnoma neprimerljivi cesti in pri prekoračitvi za recimo 20km/h je možnost za nastanek nesreče na Tržaški praktično zanemarljivo majhna v nasprotju s katerokoli drugio nepregledno ozko cesto v strnjenem naselju. Ampak kje se bodo postavili policaji - hja saj vsi vemo a če bi na znesek kazni vplival tudi faktor nevarnosti bi tudi to prisililo policaje, da se prestavijo na resnično nevarne ceste in bi s kasiranjem začeli tudi skrbeti za varnost.
