Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
kemykos
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To jan 29, 2013 12:31 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a kemykos Po sep 14, 2015 11:07 pm

plinaš je napisal/-a:
kemykos je napisal/-a:Pozdravljeni!

Danes sem na poti iz morja za foro dotočil 100 oktanski bencin do vrha rezervoarja, ker se mi je pred kakšnimi 3 tedni prižgala check engine lučka. Računalnik je javljal napako: Depollution system failty. Sam sem sumil lambda sondo ampak, kot rečeno je 100 oktanski bencin zadevo uredil in je lučka ugasnila. Tako, da če še komu javlja kakšne napake glede motorja oziroma nepravilnega delovanja naj najprej zamenja svečke in natoči najboljši bencin. Meni je ta kombinacija pomagala odpraviti napako.

Lp

tega ne štekam sorry ..kako lahko 100 oktanc pomaga pri prižiganju lambde na plinu?
za svečke ne rečem - samo doživel pa še nisem , da bi zaradi svečk javljalo napako na sistemu izpušnih plinov..



Zdravo :)

Ni šlo za napako lamda sonde, kot sem sprva predvideval ampak ima očitno Peugeot tudi senzor za kvaliteto bencina in je očitno zato javljal napako Depollution sistem faulty.....Sam sem sklepal, da je kriva lamda sonda, ker sem tako razbral iz tujih forumov. Torej v mojem primeru je lučko ugasnilo 10L svežega 100-oktanskega bencina. Se opravičujem, ker sem malo čudno napisal. Je tudi mene presenetilo, da je kaj takega sploh možno :)

Lp
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy To sep 15, 2015 5:29 am

Senzor za kvaliteto bencina??? :rofl :rofl :rofl
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac To sep 15, 2015 7:35 am

Ker imam ravno nekaj časa . . . še nekaj mojih razmišljanj o . . . Check Engine lučki. . .

Plin drugače izgoreva kot bencin, vozilo je v osnovi predvideno za bencin in njegovo izgorevanje, zato ni čudno, da se kdaj pa kdaj, kateri "motorni sklop" ne strinja z vrednostmi, ki nastanejo v motorju ob vožnji na plin.

V večini primerov se zadeva odpravi z zamenjavo raznih komponent npr. svečke, vžigalna tuljava, lambda sonda itd., obstajajo pa tudi primeri, vsaj mi smo že naleteli na takšne, ko je bilo zamenjano praktično vse, pa je "dotična" lučka še kar svetila. :ue

Kot je bilo že večkrat napisano se pri vožnji na plin prej pokaže kakršnokoli odstopanje od normale, medtem ko se bo na bencin zadeva pojavila šele čez 10k ali pa 20k km.

Popolnoma se strinjam, da ni dobro, če je nastavljena prebogata oz. prerevna zmes, še posebaj druga zaradi temperatur v motorju.

Prav zato je moje mnenje, da je potrebno v kolikor se odločiš, da boš vozil predelano vozilo najprej poiskati ustrezen avtomobil z neproblematičnim motorjem in nato predelati, s tem je možnost za brezhibno delovanje precej večja, kot pa če se nekega dne odločiš, da bi pa tudi ti malo vozil na plin, saj je ceneje. :ne

Ali ima kdo kakšno informacijo glede serijsko predelanih vozil, tukaj ne mislim npr. Dacia, ki se ji naknadno vgradi Landi Renzo, ampak zadeve, ki jih spravijo skupaj v tovarni, kako je s temi Check Engine lučkami, sam sem izključno pridobil informacije, da je v nekaterih primerih poraba, kar nekaj višja, kot pa če bi šlo za naknadno vgradnjo srednje kakovostnega sistema. :huh:

Glede omenjene predelave Peugeota pa, če se prižge lučka nazaj k monterju naj porihta, saj je zadeva če pravilno sledim še v garanciji.

Lepo prosim, pa ne več o senzorjih za kvaliteto bencina . . . najprej sem pomislil na spodnjo reklamo . . .

https://www.youtube.com/watch?v=qHhekOIhx6s

Pa še nekaj o tem sem tudi že pisal, v Sloveniji pogrešam nekoga, ki bi posamezne komponente (predvsem kar se elektrike v avtu tiče) premeril in povedal ali je v dopustnih mejah oz. je potrebna zamenjava. Npr. zgodilo se je že, da smo kupili in namestili novo vžigalno tuljavo, ki je delovala slabše kot kasneje, rabljena, ki smo jo dobili na avtoodpadu. Po tujih forumih je precej napisanega na to temo. Verjamem, da nekje obstaja tudi kakšen "stručko" za to področje. Trenutno pa greš na servis, kjer ti (če ne paziš) zamenjajo lepo vse po vrsti in na koncu ni nobenega izboljšanja oz. če izboljšanje je niti sami ne vejo kateri sklop je povzročal težave. :/:o:/

Ker , če gledamo te napake, ki se izpišejo ob tem ko se pojavi lučka, lahko pozabimo na zdravo pamet (na Toyoti npr Check Engine + 4WD + VSC - napaka slabo zaprt pokrovček za gorivo . Halloooooooo :DDD

Nič, teramo dalje . . . dobrih 62k km na plin brez težav . . . powered by . . . Jazbar . . . Primož Jazbar. :bow

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
kemykos
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To jan 29, 2013 12:31 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a kemykos To sep 15, 2015 9:11 am

iziboy je napisal/-a:Senzor za kvaliteto bencina??? :rofl :rofl :rofl



Hahaha hihihi hohoho.

Napaka (Depollution system faulty) na Peugeotih in Citroenih se v večini primerih pojavi zaradi zmanjšanega oktanskega števila oziroma zamešenega filtra za gorivo. Če ti bencin stoji v tanku skoraj eno leto in vsak čas doliješ 5 litrov, mislim, da oktansko število kaj hitro pade, sploh zato, ker imam avto vedno zunaj, na soncu, dežu vlagi itd. in vse to pripomore k hitrejšemu propadanju bencina. Na forumih sem zasledil tudi, da se izpis napake pojavi tudi pri uporabi bio-goriv oziroma bencina, tako, da konec koncev imam prav.

Osebno mi je vseeno, če je nekomu to smešno ampak, če bo morda imel kdo podoben problem, ga lahko reši z omenjeno metodo. Meni se res ne da za vsako pizdarijo vozit na servis in plačevat njihove stroritve. Tester imam doma, prav tako ogromno orodja in zakaj ne bi sam popravil kaj, če lahko in se s tem vedno kaj novega naučim.

Dejansko sem najprej želel odstraniti Lambda sondo in jo ščistiti. Ker ni šla nikakor ven, sem izpušni kolektor že mislil zagreti z acetilenom ampak sem k sreči šel na dopust in tako praktično privarčeval, ker bi v nasprotnem primeru sondo 100% uničil.

Lp

8)
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac To sep 15, 2015 11:41 am

Za intermeco . . .

pri bratu je na Peugeotu 807 ob nakupu pred predelavo gorela Check Engine lučka in glej ga zlomka napaka Depollution system faulty.

Na amaterskih testerjih je kazalo napako na četrtem cilindru, posledično se je zamenjal bencinski injektor, vendar je napako še vedno javljalo.

Na bosch servisu so na "profi" testerju ugotovili napako na tretjem cilindru in zamenjali še tretji bencinski injektor.

S tem je bila zadeva urejena. Je pa bilo na servisu govora, da napaka Depollution system faulty lahko pomeni marsikaj . . . in se zato tudi sami lovijo in iščejo možne vzroke z menjavami posameznih komponent.

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
kemykos
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To jan 29, 2013 12:31 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a kemykos To sep 15, 2015 1:04 pm

japanac je napisal/-a:Za intermeco . . .

pri bratu je na Peugeotu 807 ob nakupu pred predelavo gorela Check Engine lučka in glej ga zlomka napaka Depollution system faulty.

Na amaterskih testerjih je kazalo napako na četrtem cilindru, posledično se je zamenjal bencinski injektor, vendar je napako še vedno javljalo.

Na bosch servisu so na "profi" testerju ugotovili napako na tretjem cilindru in zamenjali še tretji bencinski injektor.

S tem je bila zadeva urejena. Je pa bilo na servisu govora, da napaka Depollution system faulty lahko pomeni marsikaj . . . in se zato tudi sami lovijo in iščejo možne vzroke z menjavami posameznih komponent.

:vrum


Točno tako, na uradnem EU forumu za Peugeot je nekdo iz UK opisoval kaj vse so mu menjali na koncu pa je bil kriv senzor za gred, z avtom praktično ni bilo narobe nič. Menjali so mu računalnik, lambdo, nastavili ventile, svečke itd, na koncu pa po zapravljenem zajetnem kupčku denarja ugotovili, da je kriv senzor za 9$ na ebayu... Lahko se ti na koncu samo obrne in greš v kakšno ustanovo :D

Haha :D
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm Sr sep 16, 2015 7:12 am

Da še jaz povem mojo zgodbo s check-engine lučko, ki se mi pojavlja že od same vgradnje plina.
Na začetku je bilo tako da se je prižgala in gorela skoz, potem so mi na plinskem servisu spreminjali razne nastavitve in nastavili da lučka ni več gorela, vendar se prižiga občasno med vožnjo. Takrat ko se prižge avto za cca 1sek malo cukne/izgubi gas, potem ugasne in je vse OK.
Sem bil že na vseh možnih servisih (uradnem za Chervrolet kjer se zgovarjajo da je to stvar plinske instalacije - kar je dejansko res, saj če vozim samo na bencin se lučka ne prižge, potem pri Primožu ki mi je sistem vgradil ter pri Aljažu (vsi Sigas) pa je povsod ista zgodba. Nekaj nastavljajo, potem je par KM ok, potem se pa zopet začne prižigati lučka. Sem menjal tudi orig svečke za nove Brisk LPG, samo ni nič bolje. Prevoženih 51000km, od tega 37.000 na plin. Saj načeloma me ne moti če se prižiga, edino kar je moteče je to sekundno cukanje ko lučka zasveti.
Imam občutek da je to kar velik problem in se ga vsi monterji izogibajo z različnimi izgovori ...Saj na splošno sem zadovoljen s plinskim sistemom, do sedaj ni bilo nobenih težav, razen ta nesrečna lučka :-)
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Sr sep 16, 2015 11:21 am

japanac je napisal/-a:Pa še nekaj o tem sem tudi že pisal, v Sloveniji pogrešam nekoga, ki bi posamezne komponente (predvsem kar se elektrike v avtu tiče) premeril in povedal ali je v dopustnih mejah oz. je potrebna zamenjava. Npr. zgodilo se je že, da smo kupili in namestili novo vžigalno tuljavo, ki je delovala slabše kot kasneje, rabljena, ki smo jo dobili na avtoodpadu. Po tujih forumih je precej napisanega na to temo. Verjamem, da nekje obstaja tudi kakšen "stručko" za to področje. Trenutno pa greš na servis, kjer ti (če ne paziš) zamenjajo lepo vse po vrsti in na koncu ni nobenega izboljšanja oz. če izboljšanje je niti sami ne vejo kateri sklop je povzročal težave. :/:o:/

Ker , če gledamo te napake, ki se izpišejo ob tem ko se pojavi lučka, lahko pozabimo na zdravo pamet (na Toyoti npr Check Engine + 4WD + VSC - napaka slabo zaprt pokrovček za gorivo . Halloooooooo :DDD


Kot sem že sam zgoraj napisal . . .ali pozna kdo koga, ki je stručko in bi zadeve premeril ter povedal, kjer so napačne vrednosti, saj smo sedaj v primeru težav, prepuščeni bolj kot ne, sami sebi, ker na bencinu se napaka še ne pojavlja in se bo mogoče čez 10k, 20k ali pa 30k km . . . pa še potem je odpravljanje bolj prepuščeno izkušnjam, kot je že bilo napisano ali svečke, mogoče kabli, pa lambda sonda, ne pozabimo vžigalne tuljave, pa tudi kakšen senzor bi lahko povzročal nevšečnosti.

bernikm je napisal/-a:Da še jaz povem mojo zgodbo s check-engine lučko, ki se mi pojavlja že od same vgradnje plina.
Na začetku je bilo tako da se je prižgala in gorela skoz, potem so mi na plinskem servisu spreminjali razne nastavitve in nastavili da lučka ni več gorela, vendar se prižiga občasno med vožnjo. Takrat ko se prižge avto za cca 1sek malo cukne/izgubi gas, potem ugasne in je vse OK.
Sem bil že na vseh možnih servisih (uradnem za Chervrolet kjer se zgovarjajo da je to stvar plinske instalacije - kar je dejansko res, saj če vozim samo na bencin se lučka ne prižge, potem pri Primožu ki mi je sistem vgradil ter pri Aljažu (vsi Sigas) pa je povsod ista zgodba. Nekaj nastavljajo, potem je par KM ok, potem se pa zopet začne prižigati lučka. Sem menjal tudi orig svečke za nove Brisk LPG, samo ni nič bolje. Prevoženih 51000km, od tega 37.000 na plin. Saj načeloma me ne moti če se prižiga, edino kar je moteče je to sekundno cukanje ko lučka zasveti.
Imam občutek da je to kar velik problem in se ga vsi monterji izogibajo z različnimi izgovori ...Saj na splošno sem zadovoljen s plinskim sistemom, do sedaj ni bilo nobenih težav, razen ta nesrečna lučka :-)


Prav o tvoji težavi (se čutim odgovornega, saj sem ti predlagal omenjen sistem) sem se pogovarjal z marsikom in prebrskal še in še tujih forumov, pa brez pametnega zaključka.

Edini zaključek je, da nikoli več (po kolobociji z Omego, Zafiro in tvojimi težavami) ne bom dal predelati nič kar ima malo veze z Oplom.

Pa da ne bo napačne razlage, glede starejših vozil te znamke smo bili pravi navdušenci Kadeti, Rekordi, Ascone - kapa dol. Te novejše zadeve pa me ne prepričajo.

Edino kar upam je, da po prevoženih 37k km na plin, bi se tudi na bencin lahko počasi začela prižigati lučka, če je vzrok v kakšni komponenti motorja in ne v plinskem sistemu.

Nisem še zasledil oziroma sem spregledal katero napako ti javi računalnik, ko se prižge lučka ?

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
BaduBadu
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Po sep 16, 2013 8:35 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a BaduBadu Sr sep 16, 2015 2:06 pm

Zdi se kot da je velik od sreče odvisno, ne vem, nisem strokovnjak. Jaz že ves čas preplašen, kaj bo z mojo opel astro h, zaenkrat brez posebnosti 60 jurjev km, enkrat so pucal, k se je zasvinjalo zarad zanč plina v SLO, me je stalo 10 EUR. Vmes enkrat nastavljeni ventili (kot predvideva servisna knjiga), vse bp.
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm Če sep 17, 2015 2:26 pm

@japanac ne rabiš še čutiti odgovornega, zakaj. Za predelavo sem se odločil sam (hvala tebi za besedo pri dodatnem popustu) , je pa res da na podlagi mnenj na forumu kjer
gredo predvsem hvale na račun Sigas (Primož Jazbar), ki mi je tudi zadevo vgradil in deluje odlično, razen te nesrečne lučke.
Kot opažam je to problem, ki ga kot kaže plinski mojstri ne znajo rešiti. Bom preveril, mislim da je Aljaž v servisno knjižico napisal kodo napake in jo sporočil, če bo kdo imel kakšno idejo.
Je pa res, da sem vozil nekaj 100 km samo na bencin in se v tem času lučka ni nikoli prižgala, tako da sem siguren da gre za problem samo pri vožnji na plin.
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1231
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Pe sep 18, 2015 9:33 pm

japanac je napisal/-a:Na amaterskih testerjih je kazalo napako na četrtem cilindru, posledično se je zamenjal bencinski injektor, vendar je napako še vedno javljalo.

Na bosch servisu so na "profi" testerju ugotovili napako na tretjem cilindru in zamenjali še tretji bencinski injektor.

Tole je rahlo za lase privlečeno - OBD2 vmesniki ničesar ne testirajo in si ne zmišljujejo sami napak, ampak samo prikažejo to, kar jim sporoči ECU.

bernikm je napisal/-a:Kot opažam je to problem, ki ga kot kaže plinski mojstri ne znajo rešiti. Bom preveril, mislim da je Aljaž v servisno knjižico napisal kodo napake in jo sporočil, če bo kdo imel kakšno idejo.
Je pa res, da sem vozil nekaj 100 km samo na bencin in se v tem času lučka ni nikoli prižgala, tako da sem siguren da gre za problem samo pri vožnji na plin.

Plinski sistem lahko naredi prebogato ali prerevno mešanico, kaj dosti drugega pa ne. Je pa čudno, da tega plinski mojstri ne bi znali rešiti...

Možno je sicer, da stvar sploh nima veze z nastavitvami, ampak je bolj 'naključne narave', recimo kak slab rele, ali slab kontakt na konektorju in se zadeva dogaja tako redko, da tega na servisu niti ne opazijo...
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm So sep 19, 2015 8:41 am

Kolikor se spomnim mi je Aljaž vsakič resetiral te napake, pa so se potem po cca 5-10 prevoženih km zopet začele pojavljati (check engine).
Sem pa pogledal kaj mi je napisal v servisno knjižico glede napake je P069E če komu to kaj pove ?
Vem da mi je Aljaž rekel da je to povezano z neko pumpo za gorivo, da pri plinu nekako nekaj drugače deluje kot pri bencinu. Samo v kolikor vozim samo na bencin se lučka nikoli ne prižge. Čeprav mi ni jasno, zakaj potem ko se lučka prižge (pri vožnji na LPG) avto cukne oz zgubi gas za cca 1 sek. Ker če bi se prižgala samo lučka tega tudi nebi opazil.
Nekaj sem bral da naj bi zato napako zamenjal fuel pump relay ???
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac So sep 19, 2015 2:48 pm

danci1973 je napisal/-a:
japanac je napisal/-a:Na amaterskih testerjih je kazalo napako na četrtem cilindru, posledično se je zamenjal bencinski injektor, vendar je napako še vedno javljalo.

Na bosch servisu so na "profi" testerju ugotovili napako na tretjem cilindru in zamenjali še tretji bencinski injektor.

Tole je rahlo za lase privlečeno - OBD2 vmesniki ničesar ne testirajo in si ne zmišljujejo sami napak, ampak samo prikažejo to, kar jim sporoči ECU.


Bom drugače zapisal Bluetooth brezžični vmesnik + Torque Pro na pametnem telefonu je pokazal napako na četrtem cilindru, enako napako je pokazal univerzalni tester na servisu. Na Bosch servisu so po zamenjavi injektorja na četrtem cilindru uporabili tester, ki naj bi se uporabljal pri Peugeotih in je javil napako na tretjem cilindru. Videno na lastne oči, zakaj tako, ne vem.


bernikm je napisal/-a:Kolikor se spomnim mi je Aljaž vsakič resetiral te napake, pa so se potem po cca 5-10 prevoženih km zopet začele pojavljati (check engine).
Sem pa pogledal kaj mi je napisal v servisno knjižico glede napake je P069E če komu to kaj pove ?
Vem da mi je Aljaž rekel da je to povezano z neko pumpo za gorivo, da pri plinu nekako nekaj drugače deluje kot pri bencinu. Samo v kolikor vozim samo na bencin se lučka nikoli ne prižge. Čeprav mi ni jasno, zakaj potem ko se lučka prižge (pri vožnji na LPG) avto cukne oz zgubi gas za cca 1 sek. Ker če bi se prižgala samo lučka tega tudi nebi opazil.
Nekaj sem bral da naj bi zato napako zamenjal fuel pump relay ???


Sem se malo poglobil v zadevo in tukaj so moji izsledki, ne bom trdil, da so 100% pravilni, vendar gredo po mojem v pravilno smer.

Torej P069E je napaka povezana z nadzorom tlaka goriva. Pri vožnji na bencin je tlak v predpisanih merah torej Check Engine lučka ne zasveti. Ko pa se voziš na plin je očitno tlak drugačen in rezultat je znan - Check engine.

O tem je precej napisano na različnih forumih tudi v povezavi z Aveom 1.4 LPG (Google prevajalnik - češko, turško, rusko, slovaško, itd.).

v kolikor sem si pravilno razlagal sta rešitvi dve:

- modul - emulator
- povratni vod nazaj v rezervoar

katera rešitev je prava za tvoj tip vozila - nisem najbolj poklican da bi o tem sodil, je pa na forumih pisalo, da pod polno obremenitvijo modul - emulator ne zadostuje in se še vedno pojavi napaka.

Nekaj linkov:

http://www.ac.com.pl/en/produkt/295/fpe

http://www.agsiedlik.pl/product,1030,fp ... re-ac.html

http://www.agsiedlik.pl/emulators,1466, ... etrol.html

Zdaj bi pa prosil, tiste, ki imate več izkušenj s podobno zadevo, da se vključite v debato in napišete ali bi lahko bila to težava oziroma je ta smer napačna pri poskusu reševanja težave, ki jo ima naš kolega.

:bere
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1231
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 So sep 19, 2015 4:22 pm

japanac je napisal/-a:Sem se malo poglobil v zadevo in tukaj so moji izsledki, ne bom trdil, da so 100% pravilni, vendar gredo po mojem v pravilno smer.

Torej P069E je napaka povezana z nadzorom tlaka goriva. Pri vožnji na bencin je tlak v predpisanih merah torej Check Engine lučka ne zasveti. Ko pa se voziš na plin je očitno tlak drugačen in rezultat je znan - Check engine.

O tem je precej napisano na različnih forumih tudi v povezavi z Aveom 1.4 LPG (Google prevajalnik - češko, turško, rusko, slovaško, itd.).

v kolikor sem si pravilno razlagal sta rešitvi dve:

- modul - emulator
- povratni vod nazaj v rezervoar

katera rešitev je prava za tvoj tip vozila - nisem najbolj poklican da bi o tem sodil, je pa na forumih pisalo, da pod polno obremenitvijo modul - emulator ne zadostuje in se še vedno pojavi napaka.

Nekaj linkov:

http://www.ac.com.pl/en/produkt/295/fpe

http://www.agsiedlik.pl/product,1030,fp ... re-ac.html

http://www.agsiedlik.pl/emulators,1466, ... etrol.html

Zdaj bi pa prosil, tiste, ki imate več izkušenj s podobno zadevo, da se vključite v debato in napišete ali bi lahko bila to težava oziroma je ta smer napačna pri poskusu reševanja težave, ki jo ima naš kolega.

:bere

Meni se zdi to zelo možno in tudi simptom - cukanje oz. izguba moči je s tem pojasnjen, saj ECU, ko ugotovi, da je pritisk goriva (pre)visok, skrajša čas vbrizga, da bi količina goriva ostala primerna. Ker pa motor dejansko dela na plin, ki ima 'normalen' pritisk, ti krajši časi seveda pomenijo prerevno mešanico in posledično izgubo moči...

Katera rešitev je najboljša (enostavna IN zanesljiva) ne vem - 'emulator', ki samo manipulira signal senzorja za pritisk goriva, lahko privede do druge napake (ECU je črpalko že skoraj ugasnil, a pritisk goriva je še vedno 'normalen').

Jaz osebno bi zadevo najbrž reševal z mehanskim regulatorjem pritiska, ki bi ob uporabi LPG višek goriva vračal v rezervoar (torej povratni vod), ob uporabi bencina pa bi bil onemogočen. Ni pa to ravno najenostavnejša rešitev...


D.
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm So sep 19, 2015 8:11 pm

@japanac hvala za pomoč.
Točno to sta mi rekla tudi oba monterja (Primož in Aljaž). Primož je že ob montaži takrat poizkusil to rešiti z emulatorjem, ki pa za moj model avtomobila ne obstaja, zato je dal nekega od Opla, ki naj bi deloval, vendar ni.
Potem razumem, da bi bila edina opcija povratni vod nazaj v rezervoar - kar se sliši komplicirano (vsaj zame?)
Pa ta napaka vpliva tudi kaj na delovanje avta, mislim bolj v tej smeri da ne bo posledično zaradi tega prišlo do okvare motorja ali kakšnega drugega dela avta ? Ker na uradnem servisu mi tako ne bodo priznali napake, ker gre za plin...
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš So sep 19, 2015 8:24 pm

če ti je vseeno za benz pumpo se kar vozi ...
aja ..verovškova 0.539e ...
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac So sep 19, 2015 10:08 pm

bernikm je napisal/-a:@japanac hvala za pomoč.
Točno to sta mi rekla tudi oba monterja (Primož in Aljaž). Primož je že ob montaži takrat poizkusil to rešiti z emulatorjem, ki pa za moj model avtomobila ne obstaja, zato je dal nekega od Opla, ki naj bi deloval, vendar ni.
Potem razumem, da bi bila edina opcija povratni vod nazaj v rezervoar - kar se sliši komplicirano (vsaj zame?)
Pa ta napaka vpliva tudi kaj na delovanje avta, mislim bolj v tej smeri da ne bo posledično zaradi tega prišlo do okvare motorja ali kakšnega drugega dela avta ? Ker na uradnem servisu mi tako ne bodo priznali napake, ker gre za plin...


Škoda, da nisi že prej navedel, kaj sta ti povedala monterja. Mogoče bi sedaj že imeli rešitev . . . ali pa tudi ne.

Kolikor poznam Primoža (v preteklih letih nam je predelal sedem vozil + še nekaterim našim kolegom, pred tem nam je odpravljal težave, ki jih "šalabajzerji" , ki so montirali naše sisteme niso znali rešiti in za njega dam roko v ogenj, da se je potrudil in poskusil narediti vse za odpravo težave). :bow

Ko sem brskal po forumih so bile omenjene te težave tudi pri nekaterih ameriških vozilih. Motor pri Aveo-tu je sicer v osnovi Opel pa vendar z nekaterimi spremembami. Bom naslednji teden poslal vprašanje trem monterjem v tujino, ki so me že nekajkrat v preteklosti "razsvetlili". Če izvem kaj zanimivega bom seveda delil na forumu.

Dobro sedaj iščemo nekoga, ki ima ob vožnji na plin, speljan povratni vod nazaj v rezervoar (sam žal ne poznam nikogar, saj nam vsem bencin pumpa "laufa v eno" brez povratka). Pri vseh dosedanjih vozilih smo le pri Mercedesu ML 230 zamenjali bencin pumpo, medtem ko smo na plin naredili cca 230k km na 70k km podlage na bencinu. Glede na prevožene kilometre te menjave nisem pripisoval vožnji na plin - torej moja napaka. :/:o:/

Vem, da se je tudi na forumu že pisalo o tem povratnem vodu in stalnem delovanju pumpe, ne spomnim se pa, da bi kdo napisal, da ima tako narejeno. Še dobro, da nas večina v računalnikih od motorja nima nastavljene te "zanke" glede tlaka goriva oz. žal, ker bi potem verjetno bila rešitev splošno znana.

Očetov Hyundai Santa Fe 2.4 si je v zadnjih dobrih dveh letih nabral kar nekaj čez 100k km na plin, na še enkrat toliko podlage in do sedaj ni bilo nobenih težav z bencin pumpo, smo pa zamenjali vžigalni tuljavi.

Moderatorjem v premislek predlagam, da se odpre podforum, kjer bi uporabniki predstavili npr. svoja predelana vozila, prevožene plinske kilometre, porabo, morebitne težave in rešitve v kolikor je do njih prišlo ter svoje opazke -/+. Glede na to, da vedno naletimo na kaj novega, sploh pri novejših vozilih, bi bilo to verjetno v pomoč vsem, ki se odločajo za predelavo.

Moram pa priznati, da me je malo strah, kako se bom odločal čez nekje 5 let ko bom zamenjal škodilaka, glede na vso elektroniko in komplicirane motorje.

Eko plin (ob Tržaški stari Koloniale za ograjo) . . . . 0,53 € /l avtoplina - tankal v četrtek.
(p.s. Opazil sem 2 dl večjo porabo, kot ponavadi - vzrok presedlal sem iz 15" na 17" platišča)

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1231
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 So sep 19, 2015 10:45 pm

japanac je napisal/-a:Dobro sedaj iščemo nekoga, ki ima ob vožnji na plin, speljan povratni vod nazaj v rezervoar (sam žal ne poznam nikogar, saj nam vsem bencin pumpa "laufa v eno" brez povratka). Pri vseh dosedanjih vozilih smo le pri Mercedesu ML 230 zamenjali bencin pumpo, medtem ko smo na plin naredili cca 230k km na 70k km podlage na bencinu. Glede na prevožene kilometre te menjave nisem pripisoval vožnji na plin - torej moja napaka. :/:o:/

Moj Subaru je zgleda dovolj star, da ima to še serijsko... ;) Ima pa 230k km (po števcu) na plin in kolikor vem, je še prva črpalka (vsaj kakšnega računa za menjavo črpalke med papirji, ki sem jih dobil zraven, ni bilo).

Naknadna dogradnja najbrž res ni trivialna, ampak če znajo napeljat cebi za plin, pa bi menda lahko znali tudi za povratni vod bencina...
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm Ne sep 20, 2015 5:53 pm

Pa saj nekako sem se kar navadil na to, oziroma sprijaznil da ni rešitve.Edino kar me zanima je, ali ob takem stanju vožnje to kaj vpliva na delovanje motorja oz katerih drugih delov, da se ne bo čez čas pokazala kakšna hujša napaka drugje, ki bo posledica le-te ?
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Po sep 21, 2015 7:44 am

Trenutno edina uporabna informacija . . .

Volvo, mislim da motor 2.4, celo vozilo zanemarljive vrednosti ima narejen bypas s krmiljenjem, ki se aktivira ob preklopu na plin, tako da bencin kroži nazaj v rezervoar. Ko preklopi nazaj na bencin se zapre . . . itd.

Če sem pravilno razumel je bila zadeva dograjena po okvari bencinske črpalke (preventivno) in ne kot rešitev napake zaradi pritiska goriva. Logika se mi zdi podobna, je pa vprašanje kdo se bo igral z dokaj novim vozilom. Informacije kdo je delal predelavo pa žal nimam.

Sam imam (to predlagam tudi tebi) OBD II vmesnik cca. 20 € + Torque aplikacija (brezplačna) na pametnem telefonu ter občasno preveriš, da se ti ob tem ko ti sveti Check Engine ne pojavi še kakšna druga napaka ob P069E.

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov