Ker imam ravno nekaj časa . . . še nekaj mojih razmišljanj o . . . Check Engine lučki. . .
Plin drugače izgoreva kot bencin, vozilo je v osnovi predvideno za bencin in njegovo izgorevanje, zato ni čudno, da se kdaj pa kdaj, kateri "motorni sklop" ne strinja z vrednostmi, ki nastanejo v motorju ob vožnji na plin.
V večini primerov se zadeva odpravi z zamenjavo raznih komponent npr. svečke, vžigalna tuljava, lambda sonda itd., obstajajo pa tudi primeri, vsaj mi smo že naleteli na takšne, ko je bilo zamenjano praktično vse, pa je "dotična" lučka še kar svetila.
Kot je bilo že večkrat napisano se pri vožnji na plin prej pokaže kakršnokoli odstopanje od normale, medtem ko se bo na bencin zadeva pojavila šele čez 10k ali pa 20k km.
Popolnoma se strinjam, da ni dobro, če je nastavljena prebogata oz. prerevna zmes, še posebaj druga zaradi temperatur v motorju.
Prav zato je moje mnenje, da je potrebno v kolikor se odločiš, da boš vozil predelano vozilo najprej poiskati ustrezen avtomobil z neproblematičnim motorjem in nato predelati, s tem je možnost za brezhibno delovanje precej večja, kot pa če se nekega dne odločiš, da bi pa tudi ti malo vozil na plin, saj je ceneje.
Ali ima kdo kakšno informacijo glede serijsko predelanih vozil, tukaj ne mislim npr. Dacia, ki se ji naknadno vgradi Landi Renzo, ampak zadeve, ki jih spravijo skupaj v tovarni, kako je s temi Check Engine lučkami, sam sem izključno pridobil informacije, da je v nekaterih primerih poraba, kar nekaj višja, kot pa če bi šlo za naknadno vgradnjo srednje kakovostnega sistema.
Glede omenjene predelave Peugeota pa, če se prižge lučka nazaj k monterju naj porihta, saj je zadeva če pravilno sledim še v garanciji.
Lepo prosim, pa ne več o senzorjih za kvaliteto bencina . . . najprej sem pomislil na spodnjo reklamo . . .
https://www.youtube.com/watch?v=qHhekOIhx6sPa še nekaj o tem sem tudi že pisal, v Sloveniji pogrešam nekoga, ki bi posamezne komponente (predvsem kar se elektrike v avtu tiče) premeril in povedal ali je v dopustnih mejah oz. je potrebna zamenjava. Npr. zgodilo se je že, da smo kupili in namestili novo vžigalno tuljavo, ki je delovala slabše kot kasneje, rabljena, ki smo jo dobili na avtoodpadu. Po tujih forumih je precej napisanega na to temo. Verjamem, da nekje obstaja tudi kakšen "stručko" za to področje. Trenutno pa greš na servis, kjer ti (če ne paziš) zamenjajo lepo vse po vrsti in na koncu ni nobenega izboljšanja oz. če izboljšanje je niti sami ne vejo kateri sklop je povzročal težave.
Ker , če gledamo te napake, ki se izpišejo ob tem ko se pojavi lučka, lahko pozabimo na zdravo pamet (na Toyoti npr Check Engine + 4WD + VSC - napaka
slabo zaprt pokrovček za gorivo . Halloooooooo
Nič, teramo dalje . . . dobrih 62k km na plin brez težav . . . powered by . . . Jazbar . . . Primož Jazbar.
