Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a pinny To okt 20, 2015 9:52 pm

Ce ima kdo kakšne informacije oz. bolje rečeno izkušnje, Ford c-max 1,6 100km, letnik 2008, 230.000km, bi se dal predelati na plin, torej kakšen sistem, mazanje da ali ne oz. kakšno, ter kaj in za koliko eur in kje vgraditi. Naj vas ne skrbijo kilometri, avto je skozi pri eni hiši in ima namen ostati še nekaj časa.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Sr okt 21, 2015 5:32 am

glavo dol , predelat na plinsko zice in ventile (ja obvezno morajo prit plinski ventili ker originalno so bljak za na plin ) , zamenjaš svečke za plinske potem pa veselo naprej - to lahko združiš z velikm servisom če so slučajno kilometri kje v bližini ..
torej imaš na mašini dejansko narejeno minimini generalkico (vodna pumpa , jermen če je na jermen drugače pa se baje pri teh kilometrih splača tud ketno zamenjat , tesnilo glave , tesnilo pokrov ventilov,novi ventili,sedeži ventilov in tefloni svečke , olje , hladična tekočina ). res je znesek stroška visok ker je nkraten v enem kosu - a je približno enak izgubi vrednosti enakega novega avta v prvem letu ..
plinska se ti bo pa itak sama izplačala v dobrem letu - tud če vzameš potrošniški kredit na šalterju...

če pa pogledaš iz tega da je tako zrihtan avto potem dober ob minimalnih vložkih vzdrževanja (predvidebam da je mehansko top vzdrževan do sedaj) še ta nekih 200tkm ti bo pa plinska še trenutno vrednost avta poplačala.. :D
če pa kaj ni v redu in se to opazi ko snameš glavo in pogledaš v cilindre pa še zmeraj lahko nazaj zapreš in prodaš ..
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
pinny
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2595
Pridružen: Sr feb 11, 2004 2:40 pm
Kraj: Šoštanj

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a pinny Sr okt 21, 2015 6:46 am

Kolk prbližno pa potem pride taka predelava ventilov in tega kar bi blo potrebno ped vgradnjo plina storit? ca. 500 ali še več? Plinska vgradnja pa še okoli 1.500?
 
jurcek85
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 47
Pridružen: To mar 23, 2010 10:14 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a jurcek85 Če okt 22, 2015 6:09 pm

evo jaz sem pregledal kakšno napako mi javi, ko se mi prižge check engine lučka je P0171. Če se jo izklopi, se potem čez kakšen dan 2 ponovno prižge.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Če okt 22, 2015 10:49 pm

pinny je napisal/-a:Kolk prbližno pa potem pride taka predelava ventilov in tega kar bi blo potrebno ped vgradnjo plina storit? ca. 500 ali še več? Plinska vgradnja pa še okoli 1.500?

baje 700 - 800e .. vendar od tega zneska v štartu odšteješ strošek naprave za dodatno mazanje in približen strošek tekočine ki bi jo porabil v xxx kilometrih .
plin je cnej k bencin
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Če okt 22, 2015 11:15 pm

jurcek85 je napisal/-a:evo jaz sem pregledal kakšno napako mi javi, ko se mi prižge check engine lučka je P0171. Če se jo izklopi, se potem čez kakšen dan 2 ponovno prižge.

http://www.engine-codes.com/p0171.html
http://www.obd-codes.com/p0171

Pe avg 28, 2015 9:31 am
Da še jaz opišem svojo zadevo. Po prevoženih cca 2700km na plin se mi je začela prižigati engine lučka. Zadnjič mi je po enem dnevu sama ugasnila in se mi čez 3 dni spet prižgala. Pred tem Sem leto in pol vozil na bencin in nobene težave. Kaj bi lahko to bilo, oz. kaj mi je storiti v tem primeru? Imam pa Kio Ceed 1.4 2009 letnik.
Prebral sem, da nekateri pišete, da se takrat ko se ta lučka vklopi opazi sprememba pri obratih, jaz te spremembe nimam.

Pe avg 28, 2015 12:32 pm
Poraba je v mejah pričakovane. Nisem opazil večjega odstopanja napram bencinu. Je pa res, da sedaj ko bila ta vročina klima na polno delala.
Bolj me skrbi, da ni kaj s plinskim sistemom sedaj narobe.
Se mi pa zdi, da ko zaženem motor, da mi po bencinu prismrdi v kabino.

Ne avg 30, 2015 8:05 am
Imam od avto-plin primatea. Sedaj bom probao en tank samo bencina da vidim kksen bo odziv. Drugace pa pol res nazaj k monterju, ker drugega ni kot plinski sistem. Delam pa dnevno najmanj 60km na plin.

Ne avg 30, 2015 4:41 pm
http://www.avto-plin.eu/Predelava/Injektorji
http://www.avto-plin.eu/Portals/AvtoPli ... 02-1_0.jpg
tole je glih tolk injektor kakor je pumpa za štirno vodna elektrarna ...a un dulček pri strani je priklop za elektronsko mazanje ki itak crkne?
Večina vozil je predelanih na plin že v nekaj urah oziroma v enem dnevu!

Ne sep 06, 2015 3:56 pm
Zvozil sem skoraj cel tank na bencin pa se ni prizgala lucka po 3 dneh na plin pa se mii ponovno prizge check engine. Tako da res sumim na tezavo na plinu.

Sr sep 23, 2015 9:32 pm
na plinski napravi pa bi si zvrtal okroglo luknjo v koleno in jo spilil na kvadrat za 200 do 300 e razlike do res dobre naprave in dobrega monterja ..
potem pa povrh vsega zmečeš še nekaj evrov za te obd vmesnike s katerimi se samo obremenjuješ ko ti zasveti check engine lučka - ki itak nebi smela zasvetit sam pustmo malenkosti - in je itk vsem jasno da je nekaj narobe ...
pol ti pa monter ne ve povedati zakaj ti sveti lučka - oz kar je še slabše ne zna nastaviti pravilnega doziranja plina ... povrh vsega to reče par monterjev , ki naj bi bili usposobljeni / izšolani /certificirani za ISTO napravo ... boloks , nonsens - ali šalabajzerstvo po balkansko "lako ćemo" ?
kolikor se je pisalo v prejšnjih postih : "mora delat - nazaj mu pelji - če ne dela tako kot treba denar nazaj !" je sedaj navadno prelaganje problemov z napravami in monterji na povratni vod bencina ...

pol pa slep svizec fali luknjo in je v rit..



ane . ko se berejo posti takole v zaporedju postane vse malo bolj svetlo...
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Pe okt 23, 2015 1:09 pm

Tudi sam se tukaj delno strinjam s plinašem - izjemoma :rofl

Še vedno pa je tudi tukaj, kot vedno ALi - ALI . . .

Na primer, mi smo pri vseh naših vozilih naredili domačo nalogo:
- ker smo vedeli, da bomo vozilo predelali, smo pred nakupom poiskali neproblematične motorje
- razen Škode Octavije, ki me je brez predelave stala cca 6k €, nabavna vrednost nobenega vozila ni presegla 2,5k €
- monter plinskega sistema je bil izbran vnaprej, ker nam je v preteklosti tudi tam, kjer drugi niso znali ali želeli poiskal rešitev
- odločili smo se za napravo po kriteriju cena/kvaliteta (v zadnjih sedmih vozilih AGC - poljski sistem, trenutno so nam ostala še štiri vozila)
- za noben sistem nismo odšteli več kot 1k € (s popustom na količino), kar se mi zdi racionalna odločitev, saj ne mislim plačati predelave toliko kot sem dal za nakup vozila
- nimamo nobenih težav, lučke Check engine se nam ne prižigajo, itd . . . kar je verjetno posledica prve zgornje alineje (odebeljene)

Me pa kar zmrazi, ko prebiram tuje forume, kaj vse se dogaja lastnikom predelanih vozil, brez izjeme od najcenejših do najdražjih plinskih sistemov, težave so, kdo trdi drugače - laže. Je pa res, da se večina težav da odpraviti, vse je odvisno od tega kako se monter loti zadeve.

Sem pa zadnjič ko se tankal poslušal, ko je na drugi strani nekdo razlagal, da se je na prejšnjem "konjičku" vozil z lučko "Check engine" cca 400k km in tudi sedaj dve leti odkar ni več lastnik, motor v predelanem vozilu deluje BP. Tako da . . . je težko biti pameten, saj na zadevo vpliva preveč parametrov, kar je tudi zapisano na tujih forumih, ko so zamenjali praktično pol mašine, brez uspeha, potem pa banalna napaka, ki je bila odkrita po čistem naklučju. Vrednost popravila nekaj € in lučka ugasne.

Sicer se sam nagibam k temu, da bo moj naslednji avto spet dizlaš, seveda čipan, s tem odpadejo razni TSI motorji in iskanje ustrezne predelave. Mogoče bodo po tej aferi, cene VAG vozil malo padle. =I

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1231
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Pe okt 23, 2015 2:03 pm

Meni se je pred kakim tednom, dvema tudi prižgala CE lučka in napaka je bila 'System lean'. LTFT (Long Term Fuel Trim) je bil na plinu v območju 25-30%. Ker sem od prejšnje menjave plinskih filtrov prevozil ene 15k km, sem najprej posumil, da sta morda filtra zabasana.

Ker nisem imel takoj časa, sem se še dva dni vozil tako, ampak sem preko OBD ves čas spremljal Lambdo, ki je ves čas bila povsem normalna, tako da je motor bil povsem varen.

Po menjavi obeh filtrov je LTFT v normalnih mejah (do 10%, tako kot pri delovanju na bencin), CE lučka pa je lepo tiho.
 
Uporabniški avatar
Sonderklasse
Novinec
 
Prispevkov: 241
Pridružen: Pe okt 23, 2015 10:50 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Sonderklasse Pe okt 23, 2015 3:20 pm

LPG je lahko dobra zadeva, dokler dela.
Na žalost še vedno ne obstaja sistema, ki bi delal enako življensko dobo, kot tovarniški motor.
Sam sem imel LPG v avtu, delal je super - dokler sem ga imel, a imel sem ga le slabo leto.
V AutoBildu so že kakšno leto nazaj kupili rabljenega Golfa z 80.000 km, ga predelali na LPG in se z njim vozili.
Avto jim je crknil. Komplet motor so razgradili in še sedaj iščejo razlog, občasno še sedaj v reviji objavijo, če so odkrili kaj novega, a zaenkrat še niso prišli do razloga. Zatorej: LPG ja, če ga imate za kratek čas, karkoli več je že rizično, lahko vam bo delal, lahko pa bo crknil in ne ta riziko ni tako majhen, kot pri tovarniškem motorju.
____________________________________________
CL 600 (C215)
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS aut.
ex S 500 CGI 4matic Lang (W221 mopf)
ex S 600 (W220) /////AMG Paket
ex S 500 (W220)
ex BRABUS R 320 CDI
ex S 420 (W140)
ex E 280 (W124 mopf2)
 
Andraz3d
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Če sep 06, 2007 8:40 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Andraz3d Pe okt 23, 2015 3:53 pm

Sonderklasse, mal nabijaš. Ob pravem mazanju in dejstvu, da plin "lahko" intenzivneje obrablja gumo oz. jo suši, kar pomeni samo pac simpl in poceni vzdrzevanje, ni nobenega tehničnega razloga, da bi zaradi LPG imel krajšo življenjsko dobo motorja in avtomobila kot takega. Dokazano je, da določeni deli motorja delajo celo bolje oz. lahko v prevodu: dlje.
 
Uporabniški avatar
Sonderklasse
Novinec
 
Prispevkov: 241
Pridružen: Pe okt 23, 2015 10:50 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Sonderklasse Pe okt 23, 2015 4:04 pm

Andraz3d je napisal/-a:Dokazano je, da določeni deli motorja delajo celo bolje oz. lahko v prevodu: dlje.


pusti zdej teze, k ti jih prodajajo inštalaterji LPG-ja
jaz ti povem na osnovi kar sem prebral o konkretnih primerih, ki imeli LPG pa jim je shodil - pa ga niso šli vgraditi v ČungaLunga firmo.
Tudi moj kolega v Volvotu -3 leta mu je perfektno delal, pol pa sranje - pa ga je redno servisiral,pa vse, ampak baje da imajo pri turbakih sploh še težave.
Ferlic (Ford dealer v Lescah) je imel enkrat tam in Mondea in S-Maxa, obema shodila mašina, ker bila LPG...tko da ne, za dolgi rok si ga nebi upal imeti.
Je pa to jasno stvar in odločitev posameznika - ko sem ga imel, so me vsi hecali, da je plin samo za v kuhinjo dober :)
____________________________________________
CL 600 (C215)
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS aut.
ex S 500 CGI 4matic Lang (W221 mopf)
ex S 600 (W220) /////AMG Paket
ex S 500 (W220)
ex BRABUS R 320 CDI
ex S 420 (W140)
ex E 280 (W124 mopf2)
 
Andraz3d
Novinec
 
Prispevkov: 280
Pridružen: Če sep 06, 2007 8:40 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Andraz3d Pe okt 23, 2015 4:13 pm

od kolega....

jaz in moj brat sva na LPG naredila ene 500.000 km. Problemov s sistemom ni bilo. Z motorji (vec njih, ja) pa tudi ne. Razen ce so sponarji na VAG crkovali zarad LPG :)
 
Uporabniški avatar
Sonderklasse
Novinec
 
Prispevkov: 241
Pridružen: Pe okt 23, 2015 10:50 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Sonderklasse Pe okt 23, 2015 4:18 pm

Andraz3d je napisal/-a:od kolega....

jaz in moj brat sva na LPG naredila ene 500.000 km. Problemov s sistemom ni bilo. Z motorji (vec njih, ja) pa tudi ne. Razen ce so sponarji na VAG crkovali zarad LPG :)


tjah kot rečeno, različne štorije tako pozitivne (tudi moja osebna), kot veliko negativnih (kolega,forumi,časopisi,servisi)
očitno ni enotne zgodbe, kot jo nikjer ni
vsekakor se voziš res poceni kar je super, moči se komaj kaj izgubi, zvok je isti, tako da kar se tega tiče: perfektno
ampak zase vem, da ne bom več luknjal motorja
____________________________________________
CL 600 (C215)
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS aut.
ex S 500 CGI 4matic Lang (W221 mopf)
ex S 600 (W220) /////AMG Paket
ex S 500 (W220)
ex BRABUS R 320 CDI
ex S 420 (W140)
ex E 280 (W124 mopf2)
 
Uporabniški avatar
bam88
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 511
Pridružen: To jan 09, 2007 10:20 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bam88 Pe okt 23, 2015 4:43 pm

Živijo

Imam par vprašanj glede plina/bencina.

Plin:
Na AC nad brzino 130kmh mi brez opozorila preklopi na bencin in to opazim sele ko mi cager bencina pada. Kaj bi to bilo?

Bencine:
Avto laufa po 5cilindrih takoj ko preklopi na plin začne gladko teči po 6 cilindrih. Praktično je avto nevozen na bencin. Injektorji? Vžig vrjetno ni glede na to da je lpg vezan na isti vžig??

Avto Renault Safrane 3.0 V6 bencinar plinska naprava Zavoli.

lp
Renault Clio 1.8 16V l. 1993
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Pe okt 23, 2015 5:08 pm

Sonderklasse je napisal/-a:tjah kot rečeno, različne štorije tako pozitivne (tudi moja osebna), kot veliko negativnih (kolega,forumi,časopisi,servisi)
očitno ni enotne zgodbe, kot jo nikjer ni


Nekaj dejstev . . . družinsko smo očitno malo "pripelani" (oldtimerji, mercedesi, predelave na plin), nismo pa slabi ljudje, kaj šele "napiz......". Za vsem kar napišem trdno stojim in je mogoče preverit.

Navaja se golf-a, ki naj bi "skihal" po 80k km, verjetno novejši, kakšna TSI mašina, ali pa serijska napake, če je še sedaj niso odkrili, drugače so VW mašine predvsem starejše "bulletproof" za plin, preverjeno.

Predelave za kratek čas, haloooo, plin se vgrajuje iz štirih meni znanih upravičenih razlogov in sicer:
- če delaš dosti kilometrov
- če se bojiš dizlov (turbo, pumpa, diza)
- če iščeš poceni vozilo z malo kilometri, lažje najdeš bencinca (še boljše že predelanega, če se dovolj spoznaš na plinske sisteme, saj nimajo nobene cene)
- voziš vozila, ki so požrešna, recimo 12+ litrov na 100km in tudi če nabaviš dizlaša bo v enakem vozilu komaj občasno pogledal po 10 l (zaradi teže, velikosti, aerodinamike, moči)

V družini vozimo predelana vozila na plin od leta 2004, torej dobrih 10 let, v tem času smo zamenjali mislim, da okoli 10 vozil, renutno si še vedno lastimo 4. Letno na plin skupaj prevozimo okoli 120 k km. Težav nimamo, olje je bolj svetlo ob menjavah, poskusili smo tudi specialne svečke za plin, vendar kakšne razlike ni za opazit.

Servisi, ja neznanje je jeb. , sploh na pooblaščencih, kjer ti še zrak, ki ga dihajo zaračunajo, ne glede kakšna je napaka je takoj kriv plin . . . ne vem kako se ljudje še niso navadili tega. :/:o:/ Žal . . . in potem jim dokažeš, da se na bencinu dogaja enako . . . in potem če že vztrajaš z veliko muko začnejo iskati napako . . . in ko zamenjajo vse možne dele, ki ti jih seveda poskusijo zaračunati . . . ugotovijo, da je zadeva čisto enostavna in da o njej čivkajo že "ptiči" in se na veliko piše po forumih. Deja vu . . . . preverjeno v realnem času.

Ker vidim, da si fan mercedesov, kot primer imeli smo ML230 predelanega pri 70k km, prodanega pri okoli 310k km, brez težav, mislim, da smo enkrat menjali filter, ker je začel cukati, ter menjali smo bencinsko pumpo v tem času in to je bilo to, nobenega vzdrževanja, vsaj kar se plina tiče.

Moram pa priznati, da sem se razvadil in bi na črpalki s težkim srcem odštel več kot dobrih 30€ za poln rezervoar goriva s katerim naredim okoli 550 km, večino po mestu. :bow

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
Uporabniški avatar
Sonderklasse
Novinec
 
Prispevkov: 241
Pridružen: Pe okt 23, 2015 10:50 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Sonderklasse Pe okt 23, 2015 5:16 pm

japanac, kot rečeno: ti si imel dobre izkušnje, moj kolega, novinarji revije, lastnika Fordov pri Ferlicu pa pač slabe
zato še vedno pravim, da zadeva nikoli ne bo tako izpopolnjena
zame je edini avto na plin original model Mercedesa NPG, kjer je tovarniško zadeva narejena, kot se zagre

karkoli ostalo je že neko domačenje...zvrtajo ti motor (že samo ti ogorki morajo nekam pasti ane? ;) ), da ne omenjam ljudi ki so mi potem na novo morali programirati avto in so prvič videli takrat S 500 motor (avto letnik 1999), potem mi je metalo ven kadar sem delal kickdowne, skratka ene 3 mesece sem se samo z njimi ukvarjal, dokler ni res vredu delalo. Ampak kakorkoli, imaš naluknjan avto (motor, zadaj za cev, v cockpitu za gumb) in nikoli ni več to to, jaz resnično nikoli več ne bom delal tega-škoda avta
____________________________________________
CL 600 (C215)
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS aut.
ex S 500 CGI 4matic Lang (W221 mopf)
ex S 600 (W220) /////AMG Paket
ex S 500 (W220)
ex BRABUS R 320 CDI
ex S 420 (W140)
ex E 280 (W124 mopf2)
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1231
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Pe okt 23, 2015 5:22 pm

Sonderklasse je napisal/-a:LPG je lahko dobra zadeva, dokler dela.
Na žalost še vedno ne obstaja sistema, ki bi delal enako življensko dobo, kot tovarniški motor.
Sam sem imel LPG v avtu, delal je super - dokler sem ga imel, a imel sem ga le slabo leto.
V AutoBildu so že kakšno leto nazaj kupili rabljenega Golfa z 80.000 km, ga predelali na LPG in se z njim vozili.
Avto jim je crknil. Komplet motor so razgradili in še sedaj iščejo razlog, občasno še sedaj v reviji objavijo, če so odkrili kaj novega, a zaenkrat še niso prišli do razloga. Zatorej: LPG ja, če ga imate za kratek čas, karkoli več je že rizično, lahko vam bo delal, lahko pa bo crknil in ne ta riziko ni tako majhen, kot pri tovarniškem motorju.

Moj gre na plin 9 let in 230000km - je to kratek čas? :lol:

LPG je za življensko dobo motorja boljše gorivo - je čistejše (manj saj in svinjarije v motorju), ima višje oktansko število (manj možnosti za klenkanje, ...).

Je pa res, da če so ventili in njihova sedišča narejeni s 'putra', to pač ne gre. Rešitev je pa nekaj objav nazaj omenil Plinaš.
 
Uporabniški avatar
Sonderklasse
Novinec
 
Prispevkov: 241
Pridružen: Pe okt 23, 2015 10:50 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Sonderklasse Pe okt 23, 2015 5:29 pm

[quote="danci1973"][quote="Sonderklasse"]LPG je lahko dobra zadeva, dokler dela.
Na žalost še vedno ne obstaja sistema, ki bi delal enako življensko dobo, kot tovarniški motor.
Sam sem imel LPG v avtu, delal je super - dokler sem ga imel, a imel sem ga le slabo leto.
V AutoBildu so že kakšno leto nazaj kupili rabljenega Golfa z 80.000 km, ga predelali na LPG in se z njim vozili.
Avto jim je crknil. Komplet motor so razgradili in še sedaj iščejo razlog, občasno še sedaj v reviji objavijo, če so odkrili kaj novega, a zaenkrat še niso prišli do razloga. Zatorej: LPG ja, če ga imate za kratek čas, karkoli več je že rizično, lahko vam bo delal, lahko pa bo crknil in ne ta riziko ni tako majhen, kot pri tovarniškem motorju.[/quote]
Moj gre na plin 9 let in 230000km - je to kratek čas? :lol:

LPG je za življensko dobo motorja boljše gorivo - je čistejše (manj saj in svinjarije v motorju), ima višje oktansko število (manj možnosti za klenkanje, ...).

Je pa res, da če so ventili in njihova sedišča narejeni s 'putra', to pač ne gre. Rešitev je pa nekaj objav nazaj omenil Plinaš.[/quote]

kot rečeno, tebi gre 230.000 km, redakciji na autobildu pa pri avtu z 80.000 km ni naredil niti 25.000 km :D
pa strankami na Fordu tudi ne več kot 50.000
pa tudi mojemu osebnemu prijatelju na Volvotu po 90.000 že začel nagajati
da ne omenjam vseh ostalih primerov iz raznih forumov, tožb, revij...

avto vrtat - neki najslabšega kar je lahko - nikoli več
____________________________________________
CL 600 (C215)
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS aut.
ex S 500 CGI 4matic Lang (W221 mopf)
ex S 600 (W220) /////AMG Paket
ex S 500 (W220)
ex BRABUS R 320 CDI
ex S 420 (W140)
ex E 280 (W124 mopf2)
 
JunFan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Pe okt 23, 2015 7:03 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a JunFan Pe okt 23, 2015 7:21 pm

Živjo.

Pred kratkim sem kupil Berlinga 1.6 16V s prevoženimi 75k km z namenom, da ga predelam na plin. Odločil sem se, da bom vgradil BRC-jev 24 seq sistem na servisu boyski na Hrvaškem.

Pred vgradnjo imam še eno dilemo. Na razpolago imam mehanski ali elektronski flashlube dozator, s tem da je za elektronskega potrebno doplačilo v višini cca 120 eur.

Zanima me, če se vam zdi vgradnja elektonskega sistema smiselna? Ali tak sistem bistveno vpliva na obrabo ventilov v primerjavi z navadnim? In kako je potem s porabo olja pri enem in drugem sistemu?
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Pe okt 23, 2015 9:58 pm

JunFan je napisal/-a:Živjo.

Pred kratkim sem kupil Berlinga 1.6 16V s prevoženimi 75k km z namenom, da ga predelam na plin. Odločil sem se, da bom vgradil BRC-jev 24 seq sistem na servisu boyski na Hrvaškem.

Pred vgradnjo imam še eno dilemo. Na razpolago imam mehanski ali elektronski flashlube dozator, s tem da je za elektronskega potrebno doplačilo v višini cca 120 eur.

Zanima me, če se vam zdi vgradnja elektonskega sistema smiselna? Ali tak sistem bistveno vpliva na obrabo ventilov v primerjavi z navadnim? In kako je potem s porabo olja pri enem in drugem sistemu?


108 konjev je zlata mašinca - ista kot v x-picaso ..navadmo mazanje - če je vbrizg pravilno nastavljen neproblematičen motor dodatno mazanje pa bolj preventiva za živce lastnika..

če pa je vbrizg plina presiromašen pa itak sledi po 25tkm popravilo glave / ventilov ... jap zanimivo ..

Sonderklasse je napisal/-a:
danci1973 je napisal/-a:
Sonderklasse je napisal/-a:LPG je lahko dobra zadeva, dokler dela.
Na žalost še vedno ne obstaja sistema, ki bi delal enako življensko dobo, kot tovarniški motor.
Sam sem imel LPG v avtu, delal je super - dokler sem ga imel, a imel sem ga le slabo leto.
V AutoBildu so že kakšno leto nazaj kupili rabljenega Golfa z 80.000 km, ga predelali na LPG in se z njim vozili.
Avto jim je crknil. Komplet motor so razgradili in še sedaj iščejo razlog, občasno še sedaj v reviji objavijo, če so odkrili kaj novega, a zaenkrat še niso prišli do razloga. Zatorej: LPG ja, če ga imate za kratek čas, karkoli več je že rizično, lahko vam bo delal, lahko pa bo crknil in ne ta riziko ni tako majhen, kot pri tovarniškem motorju.

Moj gre na plin 9 let in 230000km - je to kratek čas? :lol:

LPG je za življensko dobo motorja boljše gorivo - je čistejše (manj saj in svinjarije v motorju), ima višje oktansko število (manj možnosti za klenkanje, ...).

Je pa res, da če so ventili in njihova sedišča narejeni s 'putra', to pač ne gre. Rešitev je pa nekaj objav nazaj omenil Plinaš.


kot rečeno, tebi gre 230.000 km, redakciji na autobildu pa pri avtu z 80.000 km ni naredil niti 25.000 km :D
pa strankami na Fordu tudi ne več kot 50.000
pa tudi mojemu osebnemu prijatelju na Volvotu po 90.000 že začel nagajati
da ne omenjam vseh ostalih primerov iz raznih forumov, tožb, revij...

avto vrtat - neki najslabšega kar je lahko - nikoli več


če je bil golf 20 115 konjev je itak porazna mašina tudi na bencinu z veliiikooo porabo olja brez doplačila...

vsi ostali tvoji komentarji pa so zelo blizu ali debat za šankom ali pa enostavno šalabajzersko nastavljenih in nestrokovno zmontiranih naprav .. je pa še ena možnost - kakca od motorja ..

bi mogoče omenil katere naprave in kateri monterji so bili v igri okoli težav ?? da vsaj približno vemo o čem se pogovarjamo in ne kar nekaj posplošeno ..
plin je cnej k bencin
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov