Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
JunFan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Pe okt 23, 2015 7:03 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a JunFan Pe okt 23, 2015 10:18 pm

plinaš je napisal/-a:
JunFan je napisal/-a:Živjo.

Pred kratkim sem kupil Berlinga 1.6 16V s prevoženimi 75k km z namenom, da ga predelam na plin. Odločil sem se, da bom vgradil BRC-jev 24 seq sistem na servisu boyski na Hrvaškem.

Pred vgradnjo imam še eno dilemo. Na razpolago imam mehanski ali elektronski flashlube dozator, s tem da je za elektronskega potrebno doplačilo v višini cca 120 eur.

Zanima me, če se vam zdi vgradnja elektonskega sistema smiselna? Ali tak sistem bistveno vpliva na obrabo ventilov v primerjavi z navadnim? In kako je potem s porabo olja pri enem in drugem sistemu?


108 konjev je zlata mašinca - ista kot v x-picaso ..navadmo mazanje - če je vbrizg pravilno nastavljen neproblematičen motor dodatno mazanje pa bolj preventiva za živce lastnika..

če pa je vbrizg plina presiromašen pa itak sledi po 25tkm popravilo glave / ventilov ... jap zanimivo ..


Imam 98 KM... a to pomeni,da lahko nastopijo težave?
 
Uporabniški avatar
Sonderklasse
Novinec
 
Prispevkov: 241
Pridružen: Pe okt 23, 2015 10:50 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Sonderklasse So okt 24, 2015 12:06 am

plinaš je napisal/-a:
če je bil golf 20 115 konjev je itak porazna mašina tudi na bencinu z veliiikooo porabo olja brez doplačila...

vsi ostali tvoji komentarji pa so zelo blizu ali debat za šankom ali pa enostavno šalabajzersko nastavljenih in nestrokovno zmontiranih naprav .. je pa še ena možnost - kakca od motorja ..

bi mogoče omenil katere naprave in kateri monterji so bili v igri okoli težav ?? da vsaj približno vemo o čem se pogovarjamo in ne kar nekaj posplošeno ..


- ne se vaditi sedaj na motor od Goljufa, dejstvo je da ga je plinska naprava uničila in verjemi, da en AutoBild ni dal eno čungalungo firmo in ni dal vgraditi k enemu šalabajzerju
- vsi moji komentarji niso blizu debat za šankom, pač pa so to bile moje lastne izkušnje
- monter G1, avto Mercedes S 500 (V8 306 PS, eden izmed najbolj bulettproof Daimlerjevih motorjev) ...pri kolegu monter G1, avto Volvo S60 2.0T, pri Fordu ne poznam monterja (mislim pa da plineks) avta Mondeo 2.5 V6 in S-Max 2.0

Še enkrat bom napisal, ob vgradnji LPG-ja :
- uničiš avto
- preluknjaš ga (najprej motor, v katerega padejo ogorki od vrtanja...potem šasijo kjer zaradi nobene zaščite kot je tovarniška začne okrog slej ko prej rjaveti...potem prtljažnik kamor napelješ napeljavo po podnu in isto slej ko prej začne rjaveti, če pa je monter ultrašalabajzer pa pride še voda slej ko prej notri...in nazadnje še cockpit kamor se ti vgradi gumb in štrom) - tako da JA, uničiš avto, nikoli ni več serijski, nikoli ni več tako kot mora biti, propade ti garancija in bistevno težje ga prodaš, kajti nobeden ne kupi rabljen avto z ŽE vgrajenim plinom, saj nima pojma kdo in kako mu ga je vgradil - zato gre le malo ljudi v ta riziko. Tako da pod črto se tudi tista nižja poraba (ki sploh ni nižja, ampak do 30 % višja, le plin je toliko cenejši) oz.recimo raje nižji stroški vprašanje če sploh splačajo za ves sranje, ki ga lahko imaš - če pa ga nimaš, pa imaš v vsakem primeru uničen,pohabljen,preluknjan avto.
Never ever again.
____________________________________________
CL 600 (C215)
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS aut.
ex S 500 CGI 4matic Lang (W221 mopf)
ex S 600 (W220) /////AMG Paket
ex S 500 (W220)
ex BRABUS R 320 CDI
ex S 420 (W140)
ex E 280 (W124 mopf2)
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1231
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 So okt 24, 2015 5:06 am

Sonderklasse je napisal/-a:- ne se vaditi sedaj na motor od Goljufa, dejstvo je da ga je plinska naprava uničila in verjemi, da en AutoBild ni dal eno čungalungo firmo in ni dal vgraditi k enemu šalabajzerju

A nisi napisal, da še zdaj ne vejo, kaj je bilo z motorjem?

To potem ni 'dejstvo'...

- vsi moji komentarji niso blizu debat za šankom, pač pa so to bile moje lastne izkušnje
- monter G1, avto Mercedes S 500 (V8 306 PS, eden izmed najbolj bulettproof Daimlerjevih motorjev) ...pri kolegu monter G1, avto Volvo S60 2.0T, pri Fordu ne poznam monterja (mislim pa da plineks) avta Mondeo 2.5 V6 in S-Max 2.0


Sonderklasse je napisal/-a:Sam sem imel LPG v avtu, delal je super - dokler sem ga imel, a imel sem ga le slabo leto.

A se ne moreš odločit, a je delal super ali ne? :lol:

Še enkrat bom napisal, ob vgradnji LPG-ja :
- uničiš avto
- preluknjaš ga
...bla-bla-bla... če pa ga nimaš, pa imaš v vsakem primeru ...

... izboljšan, nadgrajen avto? :DDD
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac So okt 24, 2015 8:48 am

Sonderklasse je napisal/-a:- monter G1, avto Mercedes S 500 (V8 306 PS, eden izmed najbolj bulettproof Daimlerjevih motorjev) ...pri kolegu monter G1, avto Volvo S60 2.0T, pri Fordu ne poznam monterja (mislim pa da plineks) avta Mondeo 2.5 V6 in S-Max 2.0

Si že sam navedel, zakaj zadeva ni delovala kot bi morala, zaradi monterjev v odebeljenem tisku, oba navedena monterja nista ravno priporočilo za brezhibno delovanje naprave, vsaj ne na tem forumu, pa tudi iz lastnih izkušenj G-ajnc - nikoli več. :ne

Sonderklasse je napisal/-a: Še enkrat bom napisal, ob vgradnji LPG-ja :
- uničiš avto
- preluknjaš ga (najprej motor, v katerega padejo ogorki od vrtanja...potem šasijo kjer zaradi nobene zaščite kot je tovarniška začne okrog slej ko prej rjaveti...potem prtljažnik kamor napelješ napeljavo po podnu in isto slej ko prej začne rjaveti, če pa je monter ultrašalabajzer pa pride še voda slej ko prej notri...in nazadnje še cockpit kamor se ti vgradi gumb in štrom) - tako da JA, uničiš avto, nikoli ni več serijski, nikoli ni več tako kot mora biti, propade ti garancija.

Ok, tukaj ne vem ali si se poročil z avtom ali kaj, mi ga imamo da nas pripelje od točke A do točke B, in ne da ga božamo vsakič, ko ga zapeljemo iz in nazaj v garažo. Ker službeno vsak pri nas prevozi vsaj 40k km letno je zadeva upravičena, saj se izplača prej kot v enem letu.


Sonderklasse je napisal/-a: in bistevno težje ga prodaš, kajti nobeden ne kupi rabljen avto z ŽE vgrajenim plinom, saj nima pojma kdo in kako mu ga je vgradil - zato gre le malo ljudi v ta riziko.

Sam sem vedno trdil, da če se na zadeve spoznaš je najboljši nakup že predelanega vozila, saj ga dobiš ceneje. Je pa res, da je potrebno zadevo stestirat in vedet, kaj gre lahko narobe.

Sonderklasse je napisal/-a: Tako da pod črto se tudi tista nižja poraba (ki sploh ni nižja, ampak do 30 % višja, le plin je toliko cenejši) oz.recimo raje nižji stroški vprašanje če sploh splačajo za ves sranje, ki ga lahko imaš - če pa ga nimaš, pa imaš v vsakem primeru uničen,pohabljen,preluknjan avto.

Naš primer: (namenoma Mercedes)
Mercedes Benz ML
model 230, 150 konjev
letnik 1999
sistem Tartarini

pri današnjih cenah
poraba bencina (povprečna) cca 12,5 litrov na 100 km (12,5 x1,224= 15,3 €)
poraba plina (povprečna) cca 15 litrov + 0,5 l bencina na 100 km (14x0,588+0,5x1,224=9,432 €)

razlika na 100 km je 5,868 €

z njim smo prevozili dobrih 230 k km po predelavi na plin torej je prihranek:

13496,4 € - 1000 € predelava

in kaj smo dobili, po tvojem mnenju pohabljen avto, ki smo ga res prodali pred 3 leti za 3k€, po našem mnenju pa prihranek cca 12 k €.

Realno sem vzel nekaj manjši prihranek, saj razmerje cene bencin/plin ni bilo vedno tako kot je danes.

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
Uporabniški avatar
Sonderklasse
Novinec
 
Prispevkov: 241
Pridružen: Pe okt 23, 2015 10:50 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Sonderklasse So okt 24, 2015 9:39 am

danci1973 je napisal/-a:
Sonderklasse je napisal/-a:- ne se vaditi sedaj na motor od Goljufa, dejstvo je da ga je plinska naprava uničila in verjemi, da en AutoBild ni dal eno čungalungo firmo in ni dal vgraditi k enemu šalabajzerju

A nisi napisal, da še zdaj ne vejo, kaj je bilo z motorjem?

To potem ni 'dejstvo'...

Sonderklasse je napisal/-a:Sam sem imel LPG v avtu, delal je super - dokler sem ga imel, a imel sem ga le slabo leto.

A se ne moreš odločit, a je delal super ali ne? :lol:

... izboljšan, nadgrajen avto? :DDD


Res je, ne vejo kaj je bilo z motorjem zaradi vgradnje plina

Nisi natančno prebral, meni je LPG res delal super, a šele po 3 mesecih problemov in rešitev le-teh problemov + imel sem ga le 1 leto.
____________________________________________
CL 600 (C215)
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS aut.
ex S 500 CGI 4matic Lang (W221 mopf)
ex S 600 (W220) /////AMG Paket
ex S 500 (W220)
ex BRABUS R 320 CDI
ex S 420 (W140)
ex E 280 (W124 mopf2)
 
Uporabniški avatar
Sonderklasse
Novinec
 
Prispevkov: 241
Pridružen: Pe okt 23, 2015 10:50 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Sonderklasse So okt 24, 2015 9:49 am

japanac je napisal/-a:oba navedena monterja nista ravno priporočilo za brezhibno delovanje naprave, vsaj ne na tem forumu, pa tudi iz lastnih izkušenj G-ajnc - nikoli več. :ne


Možno tudi, da sta bila monterja kriva, veliko breme sigurno nosita tudi onedva ja.

japanac je napisal/-a:Ok, tukaj ne vem ali si se poročil z avtom ali kaj, mi ga imamo da nas pripelje od točke A do točke B, in ne da ga božamo vsakič, ko ga zapeljemo iz in nazaj v garažo. Ker službeno vsak pri nas prevozi vsaj 40k km letno je zadeva upravičena, saj se izplača prej kot v enem letu.


Ne gre za poroko. Sem pač velik detajlist in velik ljubitelj avtomobilov. Avtomobili mi predstavljajo največji hobby, ''ljubezen'', strast - niso le kos pleha iz A na B, pa čeprav delam 70.000 / leto. Ko se vsedem mora biti, kot v prospektu in tako mora biti tudi zunaj okrog in pod avtom - kar ne v enem,ne v drugem,ne v tretjem primeru ob vgradnji LPG-ja ni več. Ni več tovarniški, ni več kot mora biti, neke vrste (če res pretiravam z emociji) mu uničiš dušo. Ampak pustimo le vizualo, napisal sem tudi fizične težave (ko preluknjaš motor morajo ogorki nekam pasti in jasno je kam padejo-tjah kar lepo v mašino samo, to sigurno ne more ostati brez mini posledic....napisal sem tudi da ko fantje delajo luknje v šasijo,pleh,poden nekateri sploh ne, drugi pa po domače zaščitijo tisti na novo zarezan rob, a pri vsakem avtu sem videl, ko smo enkrat vzeli stvari ven da je bil rjast na tistem predelu, ker jasno nobeden ki vgrajuje ne zna in ne more to narediti, kot to naredi tovarna.

japanac je napisal/-a:Sam sem vedno trdil, da če se na zadeve spoznaš je najboljši nakup že predelanega vozila, saj ga dobiš ceneje. Je pa res, da je potrebno zadevo stestirat in vedet, kaj gre lahko narobe.

To je res, dobiš ga ceneje, ampak si se vprašal zakaj je vsak avto (če primerjaš isti letnik,km,opremo,ohranjenost) predelan na plin cenejši, kot tisti, ki ni ? ;)


japanac je napisal/-a: 13496,4 € - 1000 € predelava

V računici sploh ni dvoma, zadeva je cenejša za voziti. Jaz le pravim če je 13 jurjev vredno da ti prevrtajo avto in po mojem (zgolj osebnem) mnenju je odgovor, da ne.

japanac je napisal/-a:in kaj smo dobili, po tvojem mnenju pohabljen avto, ki smo ga res prodali pred 3 leti za 3k€, po našem mnenju pa prihranek cca 12 k €.

res je, po mojem mnenju ste uničil avto na račun cenejše vožnje

Ampak poglejte mnenja so različna, eni zagovarjate, eni pač ne zagovarjamo.
Mislim, da pa lahko in zagovarjate in ne zagovarjamo samo tisti, ki smo LPG kdaj imeli .
____________________________________________
CL 600 (C215)
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS aut.
ex S 500 CGI 4matic Lang (W221 mopf)
ex S 600 (W220) /////AMG Paket
ex S 500 (W220)
ex BRABUS R 320 CDI
ex S 420 (W140)
ex E 280 (W124 mopf2)
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš So okt 24, 2015 10:15 am

Sonderklasse je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:
če je bil golf 20 115 konjev je itak porazna mašina tudi na bencinu z veliiikooo porabo olja brez doplačila...

vsi ostali tvoji komentarji pa so zelo blizu ali debat za šankom ali pa enostavno šalabajzersko nastavljenih in nestrokovno zmontiranih naprav .. je pa še ena možnost - kakca od motorja ..

bi mogoče omenil katere naprave in kateri monterji so bili v igri okoli težav ?? da vsaj približno vemo o čem se pogovarjamo in ne kar nekaj posplošeno ..


- ne se vaditi sedaj na motor od Goljufa, dejstvo je da ga je plinska naprava uničila in verjemi, da en AutoBild ni dal eno čungalungo firmo in ni dal vgraditi k enemu šalabajzerju
- vsi moji komentarji niso blizu debat za šankom, pač pa so to bile moje lastne izkušnje
- monter G1, avto Mercedes S 500 (V8 306 PS, eden izmed najbolj bulettproof Daimlerjevih motorjev) ...pri kolegu monter G1, avto Volvo S60 2.0T, pri Fordu ne poznam monterja (mislim pa da plineks) avta Mondeo 2.5 V6 in S-Max 2.0

Še enkrat bom napisal, ob vgradnji LPG-ja :
- uničiš avto
- preluknjaš ga (najprej motor, v katerega padejo ogorki od vrtanja...potem šasijo kjer zaradi nobene zaščite kot je tovarniška začne okrog slej ko prej rjaveti...potem prtljažnik kamor napelješ napeljavo po podnu in isto slej ko prej začne rjaveti, če pa je monter ultrašalabajzer pa pride še voda slej ko prej notri...in nazadnje še cockpit kamor se ti vgradi gumb in štrom) - tako da JA, uničiš avto, nikoli ni več serijski, nikoli ni več tako kot mora biti, propade ti garancija in bistevno težje ga prodaš, kajti nobeden ne kupi rabljen avto z ŽE vgrajenim plinom, saj nima pojma kdo in kako mu ga je vgradil - zato gre le malo ljudi v ta riziko. Tako da pod črto se tudi tista nižja poraba (ki sploh ni nižja, ampak do 30 % višja, le plin je toliko cenejši) oz.recimo raje nižji stroški vprašanje če sploh splačajo za ves sranje, ki ga lahko imaš - če pa ga nimaš, pa imaš v vsakem primeru uničen,pohabljen,preluknjan avto.
Never ever again.


kateri autobild ? nemški ? daj link prilimaj da vidimo kaj so dali noter prosim..

pri vw-jih se je že zdavnaj vedelo , da "mehiške" glave niso primerne za vgradnjo plina ..
in će gre nekdo montirat plin v tak avto gre namenoma z glavo skozi zid ...

no g1 in plineks sta v tej naši temi glavna in narelevantnejša akterja okoli strokovnih montaž in pravilnih nastavitev vbrizgavanja plina .. not ... :lol:

preluknjaš ga (najprej motor, v katerega padejo[b] ogorki od vrtanja..[/ - motorja se ne luknja ..vrta se samo v sesalni kolektor ki pa je v veliki večini plastičen in dejansko ta plastika pri vrtanju ne pada skoz luknjo če to narediš pravilno ..

če je sesalni kolektor alumunujast pa se ga sname z motorja in zvrta na delovni mizi ter potem očisti opere in spiha preden se ga zmontira nazaj ...

ej ..niso ogorki ampak opilki ... :mrgreen:

kjer zaradi nobene zaščite kot je tovarniška začne okrog slej ko prej rjaveti.. -
- rjavijo ali pa oksidirajo dejansko vsi tovarniški avti po določenem času tudi če so originalni ..eni prej eni kasneje ..
-tovarniška garancija je na prerjavenje- kar pomeni da oksid požre material in tam nastane luknja- in ne velja za rjavenje..

tudi še tako dober motor lahko monter uniči če nima pojma - sploh g1 imajo za take stvari neomejeno znanja ... slovenskega znanja in slovenskih komponent ja ..
fordovi motorji spadajo med slabše kar se tiče predelav na plin - enako kot se ljudje izogibajo oplov in renaultov - zaradi slabe kvalitete tovarniško vgrajenih sedežev ventilov in ventilov ...
pri renaultu je recimo svetla izjema 1.6 16v motor - k4m ali n - ki na plinu dela enkratno ...

daj ne nabijaj o serijskih stvareh no...še na uradnem od proizvajalca vozil šolanem in pooblaščenem servisu ti ne dajejo več potrošnega materiala , ki ima natisnjen originalni znak , ki potrjuje da je to originajni del . ko se pogovarjamo o velikoserijskih avtomobilih..

[b]in bistevno težje ga prodaš, kajti nobeden ne kupi rabljen avto z ŽE vgrajenim plinom, saj nima pojma kdo in kako mu ga je vgradil - zato gre le malo ljudi v ta riziko. [/b
]- to pa je načeloma povzetek vsega - šalabajzerstvo .. če ima avto vgrajeno in homologirano napravo s servisno knjižico se na plinskem servisu ve vse okoli plina .. in pred nakupom se lahko bodoći lasnik prepriča če je z avtom vse tako kot mora biti

-jeba nastane ko ima avto ob prodaji na števcu 168000 km , plinska naprava je bila vgrajena pa pri 172000km ..pred 4 leti .. :evil: :evil:

-če bi bilo to okoli prodaje res potem bi bilo na bolhi polno rabljenih plinskih naprav , pod rubriko gorivo plin+bencin pa trije avti..
p.s. - če boš zvedel za kakšno rabljeno prins napravo v avtu , ki se ne more prodati si jo pridem odmontirat da se bo avto lažje prodal pa še kak šestak laškega prinesem s sabo..
------------------------------------------------------------------------------------------------------ pa še za malo smeha je treba poskrbet v teh težkih časih :

je napisal: Še enkrat bom napisal, ob poroki :
- uničiš samsko bejbo
- preluknjaš jo ker je še nedolžna (najprej motor, v katerega padejo ogorki od vrtanja...potem šasijo kjer zaradi nobene zaščite kot je tovarniška začne okrog slej ko prej rjaveti...potem prtljažnik kamor napelješ napeljavo po podnu in isto slej ko prej začne rjaveti, če pa je monter ultrašalabajzer pa pride še voda slej ko prej notri...in nazadnje še cockpit kamor se ti vgradi gumb in štrom) - tako da JA, uničiš bejbo, nikoli ni več serijskai, nikoli ni več tako kot mora biti, propade ti garancija.
na koncu je pa še prodat ne moreš-
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ok, tukaj ne vem ali si se poročil z avtom ali kaj, mi ga imamo da nas pripelje od točke A do točke B, in ne da ga božamo vsakič, ko ga zapeljemo iz in nazaj v garažo. Ker službeno vsak pri nas prevozi vsaj 40k km letno je zadeva upravičena, saj se izplača prej kot v enem letu.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
=P =P =P =P =P =P pa brez zamere :D
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
Sonderklasse
Novinec
 
Prispevkov: 241
Pridružen: Pe okt 23, 2015 10:50 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Sonderklasse So okt 24, 2015 10:28 am

plinaš je napisal/-a:kateri autobild ? nemški ? daj link prilimaj da vidimo kaj so dali noter prosim..

AutoBild Deutschland ja.
Bom probal pobrskati.

plinaš je napisal/-a:pri vw-jih se je že zdavnaj vedelo , da "mehiške" glave niso primerne za vgradnjo plina ..

to ti pravim, torej plin uniči glavo

plinaš je napisal/-a:no g1 in plineks sta v tej naši temi glavna in narelevantnejša akterja okoli strokovnih montaž in pravilnih nastavitev vbrizgavanja plina .. not ... :lol:

kot rečeno, sigurno nosijo monterji glavni del bremena za probleme, a tudi sami sistemi,materiali ga lahko

plinaš je napisal/-a:preluknjaš ga (najprej motor, v katerega padejo[b] ogorki od vrtanja..[/ - motorja se ne luknja ..vrta se samo v sesalni kolektor ki pa je v veliki večini plastičen in dejansko ta plastika pri vrtanju ne pada skoz luknjo če to narediš pravilno ..
če je sesalni kolektor alumunujast pa se ga sname z motorja in zvrta na delovni mizi ter potem očisti opere in spiha preden se ga zmontira nazaj ...
ej ..niso ogorki ampak opilki ...

Nemogoče je da ne pade skozi luknjo-nemogoče.
In ja, prevrtaš jo, tudi če je plastika in pri meni ni bila plastika. Ja dajte še snamite ga pa mal na mizo neste...mislem jaooo pa nimam stoenke da jo boste razstavljal pa mal s kladvam potolkl pa bo :lol: ŠALABAJZERSTVO se temu strokovno reče. :lol:
Ne res...no freaking way, nikoli več
Pardon,jasno da opilki in ne ogorki (nevem kaj mi je bilo)

plinaš je napisal/-a:- rjavijo ali pa oksidirajo dejansko vsi tovarniški avti po določenem času tudi če so originalni ..eni prej eni kasneje ..

eem...moj pri 10ih letih ni bil nikjer, ko sem snel napravo, je bil tam kjer so luknjali ves rjav .- in ne to nima veze od monterja, ampak vezo da je sploh kdo šel tja vrtat

plinaš je napisal/-a:-tovarniška garancija je na prerjavenje- kar pomeni da oksid požre material in tam nastane luknja- in ne velja za rjavenje..

nisem govoril o garanciji na rjo, pač pa na motor - NOBEN dealer ti ne bo sprejel garancije, če imaš navrtan motor. Pika. In že tu se vsakršna debata o plinu konča. S tem pa ti seveda prenega tudi katerakoli druga garancija (na rabljen avto recimo ali pa na prerjavenje, ker si že posegel vanj in ni več serijski).

plinaš je napisal/-a:fordovi motorji spadajo med slabše kar se tiče predelav na plin - enako kot se ljudje izogibajo oplov in renaultov - zaradi slabe kvalitete tovarniško vgrajenih sedežev ventilov in ventilov ...
pri renaultu je recimo svetla izjema 1.6 16v motor - k4m ali n - ki na plinu dela enkratno ...

ehehehehe...spet so fordovi motorji krivi :) isto kot prej vw, in tudi renojovi si švoh in še in še :)
a res ne dojameš, da ni fora v motorjih? če lahko fordov nepredelan naredi 400.000, s plinom pa ne, to samo potrjuje mojo tezo ves čas, da plinske naprave še niso dovolj izpopolnjene, konc debate.

plinaš je napisal/-a:daj ne nabijaj o serijskih stvareh no...še na uradnem od proizvajalca vozil šolanem in pooblaščenem servisu ti ne dajejo več potrošnega materiala , ki ima natisnjen originalni znak , ki potrjuje da je to originajni del . ko se pogovarjamo o velikoserijskih avtomobilih..

nevem k katerim šalabajzerjem ti voziš, ampak jaz že ves čas dobim material z odtisnjenim logom,serijsko številko,žigom itd.

plinaš je napisal/-a: to pa je načeloma povzetek vsega - šalabajzerstvo .. če ima avto vgrajeno in homologirano napravo s servisno knjižico se na plinskem servisu ve vse okoli plina .. in pred nakupom se lahko bodoći lasnik prepriča če je z avtom vse tako kot mora biti

servisno se da kupiti za 20 eur, tako da si s tem nov kupec lahko le rit obriše

plinaš je napisal/-a:-če bi bilo to okoli prodaje res potem bi bilo na bolhi polno rabljenih plinskih naprav , pod rubriko gorivo plin+bencin pa trije avti..
p.s. - če boš zvedel za kakšno rabljeno prins napravo v avtu , ki se ne more prodati si jo pridem odmontirat da se bo avto lažje prodal pa še kak šestak laškega prinesem s sabo..

res je toliko, da če vpišeš na avto.net ali pa recimo raje mobile (kjer je tega več) enak avto,enak letnik,enaki km,enaka oprema, so ''čudežno'' avti z LPG-jem bistveno cenejši, kot tisti brez. Kako, če je pa tok fajn ? ;) :mrgreen:
____________________________________________
CL 600 (C215)
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS aut.
ex S 500 CGI 4matic Lang (W221 mopf)
ex S 600 (W220) /////AMG Paket
ex S 500 (W220)
ex BRABUS R 320 CDI
ex S 420 (W140)
ex E 280 (W124 mopf2)
 
joegsm2000
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če sep 18, 2014 8:45 am
Kraj: gr

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a joegsm2000 Ne okt 25, 2015 9:45 am

A obstaja kak seznam oziroma link, kjer so našteti manj ali bolj problematični motorji za predelavo na plin?
Nobody is perfect. HI, I am Nobody!
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1231
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Ne okt 25, 2015 9:51 am

Sonderklasse je napisal/-a:Res je, ne vejo kaj je bilo z motorjem zaradi vgradnje plina

Morda pač ni bilo zaradi vgradnje plina.
 
joegsm2000
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Če sep 18, 2014 8:45 am
Kraj: gr

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a joegsm2000 Ne okt 25, 2015 10:12 am

So pa na avto bildu spremljali vgradnjo v volvota... http://www.autobild.de/artikel/so-ruest ... 66655.html

In na koncu celo napisali.. Auch die Angst vor Motorschäden ist unbegründet. Viele europäischen Nachbarn fahren schon lange mit Autogas. Problemlos, preiswert. Also, was spricht dagegen? Umrüsten, sparen!

.. torej v prevodu... Strah pred nadgradnjo na plin je neutemeljen. Veliko evropskih sosedov že dolgo vozijo na avtoplin in to brez problema in cenovno ugodno. Torej, kaj govori proti vgradnji avtoplina? Predelajte in prišparajte..
Nobody is perfect. HI, I am Nobody!
 
Uporabniški avatar
Sonderklasse
Novinec
 
Prispevkov: 241
Pridružen: Pe okt 23, 2015 10:50 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Sonderklasse Ne okt 25, 2015 11:39 am

danci1973 je napisal/-a:
Sonderklasse je napisal/-a:Res je, ne vejo kaj je bilo z motorjem zaradi vgradnje plina

Morda pač ni bilo zaradi vgradnje plina.


morda morda, a dvomim, da bi čudežno ravno šele po predelavi crknil :)
počakajmo
____________________________________________
CL 600 (C215)
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS aut.
ex S 500 CGI 4matic Lang (W221 mopf)
ex S 600 (W220) /////AMG Paket
ex S 500 (W220)
ex BRABUS R 320 CDI
ex S 420 (W140)
ex E 280 (W124 mopf2)
 
Uporabniški avatar
Sonderklasse
Novinec
 
Prispevkov: 241
Pridružen: Pe okt 23, 2015 10:50 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Sonderklasse Ne okt 25, 2015 11:40 am

joegsm2000 je napisal/-a:So pa na avto bildu spremljali vgradnjo v volvota... http://www.autobild.de/artikel/so-ruest ... 66655.html

In na koncu celo napisali.. Auch die Angst vor Motorschäden ist unbegründet. Viele europäischen Nachbarn fahren schon lange mit Autogas. Problemlos, preiswert. Also, was spricht dagegen? Umrüsten, sparen!

.. torej v prevodu... Strah pred nadgradnjo na plin je neutemeljen. Veliko evropskih sosedov že dolgo vozijo na avtoplin in to brez problema in cenovno ugodno. Torej, kaj govori proti vgradnji avtoplina? Predelajte in prišparajte..



Res je, vendar je bilo to 2007 in pri Volvu iz kamene dobe, ki nima še nobene elektronike in je manj občutljiv.
Očitno pa ti sistemi puščajo sled na novejših motorjih, ker niso optimizirani za njih kar pa je logično.
Motorji v avtih imajo ponekod tudi 100 letno tradicijo razvoja, LPG naprave (da se res ornk prodajajo&vgrajujejo), pa morda 10 let :)
Da o budgetu za razvoj ene ali druge strani, raje ne izgubljam besed.
Now do the math :)
____________________________________________
CL 600 (C215)
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS aut.
ex S 500 CGI 4matic Lang (W221 mopf)
ex S 600 (W220) /////AMG Paket
ex S 500 (W220)
ex BRABUS R 320 CDI
ex S 420 (W140)
ex E 280 (W124 mopf2)
 
Dora
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Pe avg 12, 2005 10:46 am
Kraj: Novi Sad

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Dora Ne okt 25, 2015 4:48 pm

Dobar dan :)
Nisam pisao sto godina a vidim i dalje je "šta je starije, kokoška ili jaje" :)
Sonderklasse je napisal/-a:Res je, vendar je bilo to 2007 in pri Volvu iz kamene dobe, ki nima še nobene elektronike in je manj občutljiv.
Očitno pa ti sistemi puščajo sled na novejših motorjih, ker niso optimizirani za njih kar pa je logično.
Motorji v avtih imajo ponekod tudi 100 letno tradicijo razvoja, LPG naprave (da se res ornk prodajajo&vgrajujejo), pa morda 10 let :)
Da o budgetu za razvoj ene ali druge strani, raje ne izgubljam besed.
Now do the math :)


Nije tačno, oni (tih godina) proizvodi su se palili na kurblu (guranje) naspram današnjih. Danas stvarno ima velika paleta kvalitetnih proizvoda.
Sve što ste pisali unazad par strana sam pročitao. Svodi se na istu priču od kamenog doba da li plin valja ili uništava vozila.
Nije to svemirska tehnologija pa da nije narodu dostupno. Lako se proveri. U 99% slučajeva za problem su krivi majstori :)

Čim vidite da nemačka ili engleska uvode veće premije osiguranja za vozila koja su konvertovana na gas treba da se zabrinemo, to bi značilo da pravi štetu pa seosiguravajuće kompanije "brane" :)
Ovde svi pišu nešto pametno a ja nemam šta... :)
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Po okt 26, 2015 6:28 am

Zgolj v vednost, za vse tiste ki razmišljajo kako bi odgovorili uporabniku ''Dora'':

uporabnik ''dora'' je eden največjih in najbolj prizananih monterjev plina v Srbiji, ima ogromno izkušenj in znanja.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1231
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Po okt 26, 2015 9:50 am

Sonderklasse je napisal/-a:Res je, vendar je bilo to 2007 in pri Volvu iz kamene dobe, ki nima še nobene elektronike in je manj občutljiv.
Očitno pa ti sistemi puščajo sled na novejših motorjih, ker niso optimizirani za njih kar pa je logično.

Ni res in sploh ni logično. Če kaj, so moderni avti z več elektronike manj občutljivi, ker imajo veliko več nadzora in varnostnih sistemov...

Na avtu brez oz. z malo elektronike nisi vedel, da ima revno mešanico, dokler niso bati bili staljeni.

Pri novejših motorjih z lambdo pa računalnik itak popravi mešanico, da je OK - če pa je odstopanje preveliko (recimo 25-30%), pa se prikaže še CE lučka.

Motorji v avtih imajo ponekod tudi 100 letno tradicijo razvoja, LPG naprave (da se res ornk prodajajo&vgrajujejo), pa morda 10 let :)
Da o budgetu za razvoj ene ali druge strani, raje ne izgubljam besed.
Now do the math :)

LPG je v Evropi od sredine 1930-ih... V US pa je bil prvi LPG avto predstavljen že 1913. Toyota je v 70-ih izdelovala tri družine motorjev, ki so bili samo za LPG.

Check your facts.
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Po okt 26, 2015 9:51 pm

Sonderklasse je napisal/-a:
danci1973 je napisal/-a:
Sonderklasse je napisal/-a:Res je, ne vejo kaj je bilo z motorjem zaradi vgradnje plina

Morda pač ni bilo zaradi vgradnje plina.


morda morda, a dvomim, da bi čudežno ravno šele po predelavi crknil :)
počakajmo


zanimiva teza ..
le zakaj potem crkujejo tsi mašine ki niso predelane ? tdi mašine , ki niso predelane ?
no tdi-ju v leon-u je počila ogrevalna svečka- in to ne na plinu ... po nekih 40tkm... tsi 1.2 - ketna v motorju ... 1.8 tsi se je uscal injektor ... vsi avti pred firmo - ko niso na servisu seveda med garancijskim rokom ...
in vsi so crknili pred predelavo na plin ... čudežno ? ja mogoče so se usral pred plinom ja...
plin je cnej k bencin
 
JunFan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Pe okt 23, 2015 7:03 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a JunFan Po okt 26, 2015 10:57 pm

joegsm2000 je napisal/-a:A obstaja kak seznam oziroma link, kjer so našteti manj ali bolj problematični motorji za predelavo na plin?


http://www.borel.fr/faisabilites/vehicu ... es-gpl.php
 
kemykos
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To jan 29, 2013 12:31 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a kemykos To okt 27, 2015 9:41 am

JunFan je napisal/-a:
joegsm2000 je napisal/-a:A obstaja kak seznam oziroma link, kjer so našteti manj ali bolj problematični motorji za predelavo na plin?


http://www.borel.fr/faisabilites/vehicu ... es-gpl.php



Hohooo HVALA!!! :)

Na tej strani je navedeno tudi mazanje oziroma tam piše po francosko "Lubrifiant Moteur", če avto potrebuje dodatno mazanje. Se morda motim?

Torej vprašanje: Za moj mlinček ne piše, da potrebuje mazanje, pa ga vseeno imam, kaj sedaj narediti?

Potrgam šlauhce ven ?? :D




Pa še odgovor na natolcevanje uporabnika @Sonderklasse

Ne morem druga rečt kot BRAVO :D Moj znanec za vikend, postavi vse 3 avte pred hišo in jih cel dan rihta, pere, maže, briše, polira....itd itd...

Za mene imajo taki ljudje posebno mesto rezervirano v kaki ustanovi. Avto je stvar, pleh, zadeva....potrebno je redno servisiranje, tisto ostalo pa raje prakticirajte na puncah, ženah, v končni fazi se raje posvečajte otrokom kot pa avtom.

Največja poraznost pri vsem tem pa je, ko kupijo nekateri avto za 30.000 € potem se vanj niti ne smeš vsest, ker boš itak vse zamazal, zapacal oziroma poškodoval nato po 10 letih glancanja in ujčkanja dobijo 500€ več zanj kot tisti, ki so servis delali redno, ne pa tudi zabijali cajta v vsakotedensko mikroskopsko čiščenje in dišavljenje.....

Tako je moje mnenje, mogoče sam tega ne morem razumeti, ker sem iz take družine oz. je avto zadnja stvar za katero bi se kdo sekiral.

Pri vgradnji plina se "PREVRTA" samo sesalni kolektor, ki je pred tem odstranjen in je v večini primerov itak plastičen, ne vem o kakem vrtanju v mašino ti govoriš v svojih postih...


LP
Priponke
p207_kfu.JPG
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop To okt 27, 2015 9:57 am

iziboy je napisal/-a:Zgolj v vednost, za vse tiste ki razmišljajo kako bi odgovorili uporabniku ''Dora'':

uporabnik ''dora'' je eden največjih in najbolj prizananih monterjev plina v Srbiji, ima ogromno izkušenj in znanja.



Res je.
Gospoda Dora poznamo, tak sloves pa si je prislužil lahko samo z dobrim delom in resnostjo skozi vsa leta dejavnosti. Sem prebiral tudi srbske forume in velja za človeka, pri kateremu res drži tisto, kar se dogovoriš.

Kolikor sem sledil, vgrajuje sistem AC Stag. Torej enega od poljskih sistemov, kateri so trenutno najracionalnejša izbira. Vsaj za moje osebno mnenje tudi edina racionalna.

Hardware-sko so ti poljski sistemi na nivoju italijanskih. Računalniško-krmilno pa jih že lep čas precej prekašajo. Poljaki so se namreč LPG-ju zelo posvetili in ga pospešeno razvijajo, Italijani pa se držijo tistega AEB-ja, ki že ves čas tera isti način.

Cena pri Dori pa je ultra ugodna. Na srbskem forumu sem našel podatek za Punta 2002 s toroidnim rezervoarjem - 450€. ;)

EDIT: Je pa Dora pred leti vgrajeval Lovato.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov