Sonderklasse je napisal/-a:plinaš je napisal/-a:
če je bil golf 20 115 konjev je itak porazna mašina tudi na bencinu z veliiikooo porabo olja brez doplačila...
vsi ostali tvoji komentarji pa so zelo blizu ali debat za šankom ali pa enostavno šalabajzersko nastavljenih in nestrokovno zmontiranih naprav .. je pa še ena možnost - kakca od motorja ..
bi mogoče omenil katere naprave in kateri monterji so bili v igri okoli težav ?? da vsaj približno vemo o čem se pogovarjamo in ne kar nekaj posplošeno ..
- ne se vaditi sedaj na motor od Goljufa, dejstvo je da ga je plinska naprava uničila
in verjemi, da en AutoBild ni dal eno čungalungo firmo in ni dal vgraditi k enemu šalabajzerju- vsi moji komentarji niso blizu debat za šankom, pač pa so to bile moje lastne izkušnje
- monter G1, avto Mercedes S 500 (V8 306 PS, eden izmed najbolj bulettproof Daimlerjevih motorjev) ...pri kolegu monter G1, avto Volvo S60 2.0T, pri Fordu ne poznam monterja (mislim pa da plineks) avta Mondeo 2.5 V6 in S-Max 2.0
Še enkrat bom napisal, ob vgradnji LPG-ja :
- uničiš avto
- preluknjaš ga (najprej motor, v katerega padejo
ogorki od vrtanja...potem šasijo kjer zaradi nobene zaščite kot je tovarniška začne okrog slej ko prej rjaveti...potem prtljažnik kamor napelješ napeljavo po podnu in isto slej ko prej začne rjaveti, če pa je monter ultrašalabajzer pa pride še voda slej ko prej notri...in nazadnje še cockpit kamor se ti vgradi gumb in štrom) - tako da JA, uničiš avto, nikoli ni več serijski, nikoli ni več tako kot mora biti, propade ti garancija
in bistevno težje ga prodaš, kajti nobeden ne kupi rabljen avto z ŽE vgrajenim plinom, saj nima pojma kdo in kako mu ga je vgradil - zato gre le malo ljudi v ta riziko. Tako da pod črto se tudi tista nižja poraba (ki sploh ni nižja, ampak do 30 % višja, le plin je toliko cenejši) oz.recimo raje nižji stroški vprašanje če sploh splačajo za ves sranje, ki ga lahko imaš - če pa ga nimaš, pa imaš v vsakem primeru uničen,pohabljen,preluknjan avto.
Never ever again.
kateri autobild ? nemški ? daj link prilimaj da vidimo kaj so dali noter prosim..
pri vw-jih se je že zdavnaj vedelo , da "mehiške" glave niso primerne za vgradnjo plina ..
in će gre nekdo montirat plin v tak avto gre namenoma z glavo skozi zid ...
no g1 in plineks sta v tej naši temi glavna in narelevantnejša akterja okoli strokovnih montaž in pravilnih nastavitev vbrizgavanja plina .. not ...
preluknjaš ga (najprej motor, v katerega padejo[b] ogorki od vrtanja..[/ - motorja se ne luknja ..vrta se samo v sesalni kolektor ki pa je v veliki večini plastičen in dejansko ta plastika pri vrtanju ne pada skoz luknjo če to narediš pravilno ..
če je sesalni kolektor alumunujast pa se ga sname z motorja in zvrta na delovni mizi ter potem očisti opere in spiha preden se ga zmontira nazaj ...
ej ..niso ogorki ampak opilki ...
kjer zaradi nobene zaščite kot je tovarniška začne okrog slej ko prej rjaveti.. -
- rjavijo ali pa oksidirajo dejansko vsi tovarniški avti po določenem času tudi če so originalni ..eni prej eni kasneje ..
-tovarniška garancija je na prerjavenje- kar pomeni da oksid požre material in tam nastane luknja- in ne velja za rjavenje..
tudi še tako dober motor lahko monter uniči če nima pojma - sploh g1 imajo za take stvari neomejeno znanja ... slovenskega znanja in slovenskih komponent ja ..
fordovi motorji spadajo med slabše kar se tiče predelav na plin - enako kot se ljudje izogibajo oplov in renaultov - zaradi slabe kvalitete tovarniško vgrajenih sedežev ventilov in ventilov ...
pri renaultu je recimo svetla izjema 1.6 16v motor - k4m ali n - ki na plinu dela enkratno ...
daj ne nabijaj o serijskih stvareh no...še na uradnem od proizvajalca vozil šolanem in pooblaščenem servisu ti ne dajejo več potrošnega materiala , ki ima natisnjen originalni znak , ki potrjuje da je to originajni del . ko se pogovarjamo o velikoserijskih avtomobilih..
[b]in bistevno težje ga prodaš, kajti nobeden ne kupi rabljen avto z ŽE vgrajenim plinom, saj nima pojma kdo in kako mu ga je vgradil - zato gre le malo ljudi v ta riziko. [/b
]- to pa je načeloma povzetek vsega - šalabajzerstvo .. če ima avto vgrajeno in homologirano napravo s servisno knjižico se na plinskem servisu ve vse okoli plina .. in pred nakupom se lahko bodoći lasnik prepriča če je z avtom vse tako kot mora biti
-jeba nastane ko ima avto ob prodaji na števcu 168000 km , plinska naprava je bila vgrajena pa pri 172000km ..pred 4 leti ..
-če bi bilo to okoli prodaje res potem bi bilo na bolhi polno rabljenih plinskih naprav , pod rubriko gorivo plin+bencin pa trije avti..
p.s. - če boš zvedel za kakšno rabljeno prins napravo v avtu , ki se ne more prodati si jo pridem odmontirat da se bo avto lažje prodal pa še kak šestak laškega prinesem s sabo..
------------------------------------------------------------------------------------------------------ pa še za malo smeha je treba poskrbet v teh težkih časih :
je napisal: Še enkrat bom napisal, ob poroki :
- uničiš samsko bejbo
- preluknjaš jo ker je še nedolžna (najprej motor, v katerega padejo ogorki od vrtanja...potem šasijo kjer zaradi nobene zaščite kot je tovarniška začne okrog slej ko prej rjaveti...potem prtljažnik kamor napelješ napeljavo po podnu in isto slej ko prej začne rjaveti, če pa je monter ultrašalabajzer pa pride še voda slej ko prej notri...in nazadnje še cockpit kamor se ti vgradi gumb in štrom) - tako da JA, uničiš bejbo, nikoli ni več serijskai, nikoli ni več tako kot mora biti, propade ti garancija.
na koncu je pa še prodat ne moreš-
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ok, tukaj ne vem ali si se poročil z avtom ali kaj, mi ga imamo da nas pripelje od točke A do točke B, in ne da ga božamo vsakič, ko ga zapeljemo iz in nazaj v garažo. Ker službeno vsak pri nas prevozi vsaj 40k km letno je zadeva upravičena, saj se izplača prej kot v enem letu.
-------------------------------------------------------------------------------------------------

pa brez zamere
