Sonderklasse je napisal/-a:Opravičujem se, če sem nastopil preveč agresivno v tej temi.
Mislim, da imamo vsi pravico povedati:
- svoje mnenje
- ter svoje lastne izkušnje
z LPG-jem
a seveda tako, da se ne kregamo in žalimo.
Jaz sem mojo izkušnjo ter mnenje napisal in za tem stojim.
Pravtako na zadevo gledam objektivno iz praktičnega vidika – če vgradiš LPG:
- vozilo takoj izgubi garancijo na novo vozilo
- vozilo takoj izgubi garancijo na rabljeno vozilo
- ter vozilo takoj izgubi garancijo na prerjavenje
To je zame razlog dovolj, da grem daleč stran od LPG-ja, saj so mi garancije ter customer service mojega salona bolj pomembni.
Ni potrebe za nobenim opravičilo, gre le za kontradiktornost, napisal si namreč, da si bil s plinom zadovoljen, kasneje, da ne bi več nikoli vgradil plina in šele nato obelodanil, da so ti ne vem kolikokrat nastavljali, da je delovalo tako kot mora. In potem še, da je plin za kratek čas, kar je sploh skregano z logiko (vsaj uporabnikov tega foruma, ki smo vgradili plin zato, da se vozimo ceneje in prihranimo - torej več kilometrov naredimo, večji je naš prihranek). Forumi so zato, da izmenjujemo izkušnje in seveda je dobrodošlo, da vsak napiše svoje mnenje, prav tako je dobrodošlo, da se argumentira nasprotna mnenja.
Sonderklasse je napisal/-a:Ne podpiram tovrstnega naknadnega posega, ker še vedno bolj zaupam uradni tovarni (ki ima usposobljene ljudi, ki se za določen motor učijo leta in leta) kot nekomu, ki šrauba avte (in se čudežno spozna kar na vse motorje vseh znamk) le nekaj let v svoji delavnici ali firmi. Se strinjam, lahko morda komu delam krivico, ampak to je zgolj moje mnenje.
Glede na napisano predvidevam, da voziš nova, novejša vozila, pod garancijo, višjega cenovnega razreda.
Iz tvojega pogleda je potem argumentacija logična. Prav tako pa moraš razumeti večino nas ostalih (vsaj tako sem zasledil na tem forumu), ki kupijo rabljeno vozilo, brez garancije za nekaj tisoč €, ti seveda ne bodo vozili na pooblaščene servise, ki v veliki meri prodajajo "meglo" (z redkimi izjemami), prav tako se iste osebe odločijo za poseg v vozilo zato, da bodo imeli nekaj več v denarnici in si bodo na ta račun lahko privoščili kakšen dodaten dopust ali pa kaj drugega . . . Sami smo pač službeno dosti na terenu in se vozila za te namene menjujemo nekje na 3 leta, torej 120 - 150 k km prevoženih na plin, v tem času je prihranek zajeten. Pa tudi ne živimo od npr. državnega denarja, tako da imamo dve roki, dve nogi in dovolj razuma v glavi, da si zaslužimo za preživetje. Še pripomba glede servisov (recimo mercedes), v Mariboru so na pooblaščenem servisu ženinega w203 220 cdi, videli prvič, zadnjič in nikoli več. Za neodpravo napake so ji "odtujili"trikratni znesek, ki ga je kasneje plačala g. Šibal-u (Hotunje, Ponikva), ki je za razliko od pooblaščenega servisa napako odpravil, zamenjal še nekaj stvari, ki so bile potrebne menjave in od takrat naprej je to naš nepooblaščeni serviser za znamko MB, pa nam ni žal, če nima prodajnega salona in delavnice v keramiki, vsekakor pa pri njem na dvorišču ne stojijo brez razloga "mečke" višjega cenovnega razreda.
Sonderklasse je napisal/-a:Ja, ker sem ljubitelj vsega serijskega, tudi ne maram, da mi nekdo avto naluknja (tako pri motorju, kot po podnu podvozja, kot pleh pri cevi za gorivo, kot armaturko za vgradnjo gumba) – zadeva se s tem že na daleč vidi, da je bilo delano aftermarket in tovrsten izgled avta me, kot ljubitelja avtomobilizma, apriori odbije.
To je pač moje mnenje in nobeden mi ga ne bo spremenil.
Ker pa smo ljudje (hvalabogu) različni, imamo različne poglede, pa naj vsak dela kar in kakor se mu zaželi.
Se delno strinjam, tudi sami, ko nas zagrabi nostalgija s kakšnim oldtimerjem, želimo vse v originalnem stanju, vendar gre prej za izjemo, kot pa pravilo
Sonderklasse je napisal/-a:In s temi besedami se umikam iz te teme, ker (glede na 336 strani) slabo kaže, da se bo ta tema kdaj zaključila
Želim prijeten večer vsem in ne se kregati

Še dobro, da se tema ne zaključi, saj ni namenjeno temu, ampak izmenjavi informacij in v določeni meri pomoči pri reševanju težav. Škoda, da nisi napisal, kaj je bila težava pri tvojem mercedesu in kako so jo odpravili.
Toliko od mene, na tvojo temo.
