Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
JunFan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Pe okt 23, 2015 7:03 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a JunFan To okt 27, 2015 1:22 pm

kemykos je napisal/-a:
JunFan je napisal/-a:
joegsm2000 je napisal/-a:A obstaja kak seznam oziroma link, kjer so našteti manj ali bolj problematični motorji za predelavo na plin?


http://www.borel.fr/faisabilites/vehicu ... es-gpl.php



Hohooo HVALA!!! :)

Na tej strani je navedeno tudi mazanje oziroma tam piše po francosko "Lubrifiant Moteur", če avto potrebuje dodatno mazanje. Se morda motim?

Torej vprašanje: Za moj mlinček ne piše, da potrebuje mazanje, pa ga vseeno imam, kaj sedaj narediti?

Potrgam šlauhce ven ?? :D


Tako je lubrifiant, pomeni, da naj bi motor potreboval dodatno mazanje. Verjetno pa ne gre sveto verjeti podatkom na tej strani. Tudi za moj motor piše, da ne potrebuje dodatnega mazanja, pa sta mi vseeno dva različna izkušena monterja (boyski - BRC in Zdovc- PRINS) svetovala, da naj vgradim takšen sistem...
 
Dora
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Pe avg 12, 2005 10:46 am
Kraj: Novi Sad

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Dora To okt 27, 2015 4:56 pm

zzitop je napisal/-a:[
EDIT: Je pa Dora pred leti vgrajeval Lovato.


Istina, radili smo prvo Lovato, zatim Landi Renzo, zatim E-gas i na kraju od italijana Zavoli. Svaki po par godina a unazad 6-7 godina radimo isključivo AC.
Svi ostali prave jeftinije varijante na osnovu lošijih (jeftinijih) komponenti ili smanjuju broj delova. Govorim za istočna tržišta gde spada i Srbija. Na osnovu renomea žele uvaliti svašta. AC konstantno iz godine u godinu unapredjuje softver i hardver za istu ili nižu cenu.
Nije reklama za AC i ne želim da izazovem revolt ostalih servisera koji rade druge brendove ali to je moje mišljenje. Nove generacije Q-XXX su baš napredni uredjaji za savremene automobile. TO je razlog što sam ponovo tražio pass za forum, neko je napisao da su uredjaji na nivou paljenja na kurblu :)
Da bi potvrdili pravilo i AC je napravio low warijantu Go Fast koja ide možda na bicikle...
Ovde svi pišu nešto pametno a ja nemam šta... :)
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm Sr okt 28, 2015 3:45 pm

Da malo presekam vse skupaj, pred časom smo debatirali o check engine lučki na mojem Aveu, ki se mi prižiga že od same vgradnje plina in ko se prižge mašina zgubi moč za cca 1-2 sek. No sedaj se je to po nekem čudežu nehalo. Lučka se mi že 2 tanka (cca 800km) prevoženih ni prižgala več, tudi ni zaznati da bi kaj zacukal avto ali izgubil moč kot se je to dogajalo prej.
Sem nabavil tudi OBD vmesnik ki ne kaže nobenih napak. Kar je pa najbolj čudno je to, da je to kar na lepem nehalo, brez kakršnega koli posega. Imam pa sedaj prevoženih točno 40.000km v 2 letih od vgradnje LPGja. Mogoče je rabilo toliko časa da se je ulaufalo vse skupaj :-)

Ali pa je to posledica da je zunaj sedaj malo bolj mrzlo ? Ker se mi je pa začelo dogajati da ko je avto mrzu (zjutraj) se ob zagonu štarta, crkne in potem ob ponovnem zagonu normalno užge. Da bi imel to kaj plin zraven dvomim, ker tako štarta na bencin ???
Naslednji mesec tako peljem na redni servis, pa bomo videli kaj bodo rekli, če ne bodo zopet pametni da je plin kriv itd... Morda kakšne svečke ali kaj drugega ? Upam da ni kaj z ventili ?
 
Uporabniški avatar
Sonderklasse
Novinec
 
Prispevkov: 241
Pridružen: Pe okt 23, 2015 10:50 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Sonderklasse Sr okt 28, 2015 10:44 pm

Opravičujem se, če sem nastopil preveč agresivno v tej temi.
Mislim, da imamo vsi pravico povedati:
- svoje mnenje
- ter svoje lastne izkušnje
z LPG-jem
a seveda tako, da se ne kregamo in žalimo.

Jaz sem mojo izkušnjo ter mnenje napisal in za tem stojim.
Ne podpiram tovrstnega naknadnega posega, ker še vedno bolj zaupam uradni tovarni (ki ima usposobljene ljudi, ki se za določen motor učijo leta in leta) kot nekomu, ki šrauba avte (in se čudežno spozna kar na vse motorje vseh znamk) le nekaj let v svoji delavnici ali firmi. Se strinjam, lahko morda komu delam krivico, ampak to je zgolj moje mnenje.

Pravtako na zadevo gledam objektivno iz praktičnega vidika – če vgradiš LPG:
- vozilo takoj izgubi garancijo na novo vozilo
- vozilo takoj izgubi garancijo na rabljeno vozilo
- ter vozilo takoj izgubi garancijo na prerjavenje
To je zame razlog dovolj, da grem daleč stran od LPG-ja, saj so mi garancije ter customer service mojega salona bolj pomembni.

Ja, ker sem ljubitelj vsega serijskega, tudi ne maram, da mi nekdo avto naluknja (tako pri motorju, kot po podnu podvozja, kot pleh pri cevi za gorivo, kot armaturko za vgradnjo gumba) – zadeva se s tem že na daleč vidi, da je bilo delano aftermarket in tovrsten izgled avta me, kot ljubitelja avtomobilizma, apriori odbije.

To je pač moje mnenje in nobeden mi ga ne bo spremenil.

Ker pa smo ljudje (hvalabogu) različni, imamo različne poglede, pa naj vsak dela kar in kakor se mu zaželi.

In s temi besedami se umikam iz te teme, ker (glede na 336 strani) slabo kaže, da se bo ta tema kdaj zaključila :) :)

Želim prijeten večer vsem in ne se kregati ;)
____________________________________________
CL 600 (C215)
Mitsubishi Sigma 3.0 V6 24V 4WS aut.
ex S 500 CGI 4matic Lang (W221 mopf)
ex S 600 (W220) /////AMG Paket
ex S 500 (W220)
ex BRABUS R 320 CDI
ex S 420 (W140)
ex E 280 (W124 mopf2)
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Če okt 29, 2015 10:35 am

Sonderklasse je napisal/-a:Opravičujem se, če sem nastopil preveč agresivno v tej temi.
Mislim, da imamo vsi pravico povedati:
- svoje mnenje
- ter svoje lastne izkušnje
z LPG-jem
a seveda tako, da se ne kregamo in žalimo.

Jaz sem mojo izkušnjo ter mnenje napisal in za tem stojim.

Pravtako na zadevo gledam objektivno iz praktičnega vidika – če vgradiš LPG:
- vozilo takoj izgubi garancijo na novo vozilo
- vozilo takoj izgubi garancijo na rabljeno vozilo
- ter vozilo takoj izgubi garancijo na prerjavenje
To je zame razlog dovolj, da grem daleč stran od LPG-ja, saj so mi garancije ter customer service mojega salona bolj pomembni.

Ni potrebe za nobenim opravičilo, gre le za kontradiktornost, napisal si namreč, da si bil s plinom zadovoljen, kasneje, da ne bi več nikoli vgradil plina in šele nato obelodanil, da so ti ne vem kolikokrat nastavljali, da je delovalo tako kot mora. In potem še, da je plin za kratek čas, kar je sploh skregano z logiko (vsaj uporabnikov tega foruma, ki smo vgradili plin zato, da se vozimo ceneje in prihranimo - torej več kilometrov naredimo, večji je naš prihranek). Forumi so zato, da izmenjujemo izkušnje in seveda je dobrodošlo, da vsak napiše svoje mnenje, prav tako je dobrodošlo, da se argumentira nasprotna mnenja.

Sonderklasse je napisal/-a:Ne podpiram tovrstnega naknadnega posega, ker še vedno bolj zaupam uradni tovarni (ki ima usposobljene ljudi, ki se za določen motor učijo leta in leta) kot nekomu, ki šrauba avte (in se čudežno spozna kar na vse motorje vseh znamk) le nekaj let v svoji delavnici ali firmi. Se strinjam, lahko morda komu delam krivico, ampak to je zgolj moje mnenje.

Glede na napisano predvidevam, da voziš nova, novejša vozila, pod garancijo, višjega cenovnega razreda. Iz tvojega pogleda je potem argumentacija logična. Prav tako pa moraš razumeti večino nas ostalih (vsaj tako sem zasledil na tem forumu), ki kupijo rabljeno vozilo, brez garancije za nekaj tisoč €, ti seveda ne bodo vozili na pooblaščene servise, ki v veliki meri prodajajo "meglo" (z redkimi izjemami), prav tako se iste osebe odločijo za poseg v vozilo zato, da bodo imeli nekaj več v denarnici in si bodo na ta račun lahko privoščili kakšen dodaten dopust ali pa kaj drugega . . . Sami smo pač službeno dosti na terenu in se vozila za te namene menjujemo nekje na 3 leta, torej 120 - 150 k km prevoženih na plin, v tem času je prihranek zajeten. Pa tudi ne živimo od npr. državnega denarja, tako da imamo dve roki, dve nogi in dovolj razuma v glavi, da si zaslužimo za preživetje. Še pripomba glede servisov (recimo mercedes), v Mariboru so na pooblaščenem servisu ženinega w203 220 cdi, videli prvič, zadnjič in nikoli več. Za neodpravo napake so ji "odtujili"trikratni znesek, ki ga je kasneje plačala g. Šibal-u (Hotunje, Ponikva), ki je za razliko od pooblaščenega servisa napako odpravil, zamenjal še nekaj stvari, ki so bile potrebne menjave in od takrat naprej je to naš nepooblaščeni serviser za znamko MB, pa nam ni žal, če nima prodajnega salona in delavnice v keramiki, vsekakor pa pri njem na dvorišču ne stojijo brez razloga "mečke" višjega cenovnega razreda.

Sonderklasse je napisal/-a:Ja, ker sem ljubitelj vsega serijskega, tudi ne maram, da mi nekdo avto naluknja (tako pri motorju, kot po podnu podvozja, kot pleh pri cevi za gorivo, kot armaturko za vgradnjo gumba) – zadeva se s tem že na daleč vidi, da je bilo delano aftermarket in tovrsten izgled avta me, kot ljubitelja avtomobilizma, apriori odbije.

To je pač moje mnenje in nobeden mi ga ne bo spremenil.

Ker pa smo ljudje (hvalabogu) različni, imamo različne poglede, pa naj vsak dela kar in kakor se mu zaželi.

Se delno strinjam, tudi sami, ko nas zagrabi nostalgija s kakšnim oldtimerjem, želimo vse v originalnem stanju, vendar gre prej za izjemo, kot pa pravilo

Sonderklasse je napisal/-a:In s temi besedami se umikam iz te teme, ker (glede na 336 strani) slabo kaže, da se bo ta tema kdaj zaključila :) :)

Želim prijeten večer vsem in ne se kregati ;)


Še dobro, da se tema ne zaključi, saj ni namenjeno temu, ampak izmenjavi informacij in v določeni meri pomoči pri reševanju težav. Škoda, da nisi napisal, kaj je bila težava pri tvojem mercedesu in kako so jo odpravili.

Toliko od mene, na tvojo temo.

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Če okt 29, 2015 8:36 pm

Sonderklasse je napisal/-a:Opravičujem se, če sem nastopil preveč agresivno v tej temi.

Ja, ker sem ljubitelj vsega serijskega, tudi ne maram, da mi nekdo avto naluknja (, kot armaturko za vgradnjo gumba) – zadeva se s tem že na daleč vidi, da je bilo delano aftermarket in tovrsten izgled avta me, kot ljubitelja avtomobilizma, apriori odbije.

To je pač moje mnenje in nobeden mi ga ne bo spremenil.

Ker pa smo ljudje (hvalabogu) različni, imamo različne poglede, pa naj vsak dela kar in kakor se mu zaželi.

In s temi besedami se umikam iz te teme, ker (glede na 336 strani) slabo kaže, da se bo ta tema kdaj zaključila :) :)

Želim prijeten večer vsem in ne se kregati ;)


najprej - vse lepo in prav a se mi zdi zeloooo dvolično od človeka ki - "Ja, ker sem ljubitelj vsega serijskega, tudi ne maram, da mi nekdo avto naluknja " da to dopusti ko se odloči za vgradnjo plinske naprave ... ja dvolično zato ,ker ob montaži si imel drugačno mnenje kot sedaj tukaj - ker drugače nebi dal montirat - dejstvo

Slika

Slika

vidiš prvo sliko ?? stikalo za plin montirano na blank pokrovček ..

vidiš drugo sliko ?????????????????????? priklop za gps sledenje - za magnetni ključek ..
opomba - nad temi prostori je še ena vrsta praznih pokrovčkov ..


in direktor te firme , ki ima to ponudbo gps sledenja verjetno vozi serijskega dizla - nečipiranga ..

kdo je zdej šalabajzer a ???

ja saj bolš da se umakneš ..ker samo upam da nisi slučajno direktor te firme ki ima ponudbo tega gps sledenja ker če ga najdem se ne bo vozil z naluknjanim avtom ampak z luknjo ... pa še novo armaturo bo plačal .. :evil:
plin je cnej k bencin
 
kemykos
Novinec
 
Prispevkov: 163
Pridružen: To jan 29, 2013 12:31 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a kemykos Pe okt 30, 2015 1:19 pm

Hahaha :D Kaki komentarji :D

Kot sem napisal nekaterim je avto hobi, drugim prevozno sredstvo, za kar je tudi namenjen.

Razumem ljudi z 2.0, 3.0, 4.2 ++ bencinarji, ki lišpajo svoje avte za dušo in šraufajo vse živo gor in dol. Poleg tega vložijo veliko denarja, ki se pri prodaji nikoli ne dobi nazaj. To je podoben šport oziroma strast kot motorji.

Ne razumem pa ljudi, ki kupujejo nove avtomobile in jih potem pazijo, kot da so edino sveto božje razodejstvo, kar se jim je v življenju lahko sploh zgodilo.
Nato se derejo na svoje uboge otroke, ki morajo čevlje sezuvati in jih devat v vrečke, preden se vsedejo v klinčev avto in BOG ne DAJ, da bi slučajno kdo jedel oziroma pil v avtu, ker se to pač ne dela in je za avto škodljivo. Najhujše od vsega tega terorja, ki ga ponavadi izvajajo starši pa je, da na koncu tudi otrok postane isti fanatik in zanka je sklenjena :D (ta sestavek sem napisal za lastno dušo)

Poznam kolega, ki ni hotel peljat 2 žakla cemeta v 10 let starem avtu, ker se to pač v njegovem avtu ne bo delalo in sta s punco morala 30 km po njen avto 2011 letnik, da sta lahko peljala cement domov. Absurd!

Lp @Sonderklasse
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Sr nov 04, 2015 6:42 am

Lahko še kakšno rečemo o temperaturi uparjalnika za preklop iz bencina na LPG?

Torej, vemo da naj bi bila te temperatura od 30 do 40, nekateri navajajo celo od 20 do 40. Potem pa odvisno koliko nastavi vgrajevalec. Zaradi varnosti je priporočena zgornja meja, torej 40C. Do tukaj je jasno.

Kar mene zanima, je temperatura preklopa za "zimski" LPG. Ali bi bila temperatura preklopa ("zimski" LPG) lahko kaj nižja? Koliko?

Komentarji, da to ni praktično, ker bi moral dvakrat letno k serviserju, niso potrebni. Zanima me samo:
1.) dejstvo DA/NE
2.) koliko nižja temperatura
3.) in od kdaj do kdaj je na pumpah "zimski" LPG?

Seveda hvala za informacije in mnenja.
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Sr nov 04, 2015 7:29 am

zzitop je napisal/-a:Lahko še kakšno rečemo o temperaturi uparjalnika za preklop iz bencina na LPG?

Torej, vemo da naj bi bila te temperatura od 30 do 40, nekateri navajajo celo od 20 do 40. Potem pa odvisno koliko nastavi vgrajevalec. Zaradi varnosti je priporočena zgornja meja, torej 40C. Do tukaj je jasno.

Kar mene zanima, je temperatura preklopa za "zimski" LPG. Ali bi bila temperatura preklopa ("zimski" LPG) lahko kaj nižja? Koliko?

Komentarji, da to ni praktično, ker bi moral dvakrat letno k serviserju, niso potrebni. Zanima me samo:
1.) dejstvo DA/NE
2.) koliko nižja temperatura
3.) in od kdaj do kdaj je na pumpah "zimski" LPG?

Seveda hvala za informacije in mnenja.


Ker imam kabel in program za nastavljanje sem zadevo pred časom dodobra stestiral na mojem motorju 1.6 MPI in moram povedati, da mu ustreza 35 stopinj, ne glede na zunanje temperature, dosti pa je odvisno od samega sistema in senzorja temperature, od motorja do motorja.

Priznam zima in kratke razdalje, niso ravno . . . saj komaj preklopi in že parkiramo. :-?

Sem poskusil tudi s 30 stopinjami, vendar se mi je dogajalo, da sem se peljal npr. 80 km/h in se bližal križišču, posledično stisnil sklopko in mi je motor ugasnil. Tako da s predčasnim preklopom nisem naredil nič . . .

Sta pa imela oče in brat na Santa Fe-ju 2.4 nastavljeno na 30 stopinj in je delovalo b.p., je pa tudi res, da je omenjeni motor preklapljal nekje polovico razdalje prej kot moj.

Tako, da je verjetno potrebno skleniti nek kompromis, če pa se vozimo precej kratkih razdalj pa mogoče dodatno izolirati cevi, mislim, da je "plinaš" nekaj pisal o temu. Seveda bi bila verjetno edina prava rešitev webasto, ki pa tudi nekaj porabi . . . tako da, :sadd če gledamo skozi prihranek . . .

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Sr nov 04, 2015 7:50 am

Problem pri vozilu, za katerega sprašujem, pa je radiator - grelec kabine. Namreč cev je speljana na grelec in šele na to po celi dolžini motorja v uparjalnik. Vem, lahko se v začetku ne bi uporabilo gretja. A zaradi varnosti in razrositve (razledenitve) vetrobranskega stekla je to nujno.
Razmišljal sem, da bi cevi priklopil preko T-člena, torej, da se razdeli pretok, ena smer v grelec, druga v uparjalnik. Tako bi uparjalnik dobil ne-ohlajeno hladilno sredstvo. Vendar pa, kako naj vem, kakšen bo pretok skozenj, nisem siguren, da bi bil pečica:uparjalnik = 50:50.

Bolje bi verjetno bilo peljati cev direktno na uparjalnik in šele iz uparjalnika nazaj na pečico. V tem primeru imam, zaradi specifike vozila, nekaj dvoma glede uspešnega odzračenja sistema.

Se morda ve, kakšna je minimalna temperatura na uparjalniku (za letni in za zimski LPG), da še ni nevarna za membrane?

Hvala
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Sr nov 04, 2015 5:44 pm

Povezave med ''letnim'' in ''zimskim'' plinom glede temperature preklopa ni. Zimski plin naj bi imel pač večjo vsebnost propana, saj je propan manj občutljiv na uparjevanje pri nižjih temperaturah. Atmosferski motorji se načeloma nastavljajo 30+ stopinj, turbinarji pa je fino če so nastavljeni 40 ali celo kaj več...moja izkušnja.
Ti pa priporočam priklop uparjalnika vzporedno z vodnim tokokrogom, se pravi na ''T'' člene, saj tako če imaš težave s pretokom vode na uparjalniku, to ne vpliva na ogrevanje kabine, pretoka pa je dovolj, brez skrbi. Bodi samo pozoren katera cev za vodo je dovodna, se pravi katera se po zagonu motorja prej ogreje, tista naj bo vstopna na uparjalnik. Izstopna na uparjalniku je ponavadi tista ki je bližje senzorju temperature, tistemu, ki da komando kdaj naj naprava preklopi na plin.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
Dora
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Pe avg 12, 2005 10:46 am
Kraj: Novi Sad

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Dora Sr nov 04, 2015 8:17 pm

zzitop je napisal/-a:
Bolje bi verjetno bilo peljati cev direktno na uparjalnik in šele iz uparjalnika nazaj na pečico. V tem primeru imam, zaradi specifike vozila, nekaj dvoma glede uspešnega odzračenja sistema.

Se morda ve, kakšna je minimalna temperatura na uparjalniku (za letni in za zimski LPG), da še ni nevarna za membrane?

Hvala


Pogrešno, Isparivač je "usko" grlo, ako je povezan redno na grejač u kabini, može praviti problem pa čak dovesti do problema sa hladjenjem motora.

Preko T račvi (paralelno) je pravilno. Ako je moguće, uvek se montira ispod najviše tačke hladnjaka, tada nema problema sa odzračivanjem sistema.
Ovde svi pišu nešto pametno a ja nemam šta... :)
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Sr nov 04, 2015 10:08 pm

Fanta, hvala vama za te informacije. Sem vse razumel.


Edino, kar pa ni navedeno, kje se da kupiti T-člene in kje dobiti univerzalne cevi za hladilno tekočino? Po možnosti LJ. Cev bi morala biti premera (notranjega) 16mm.
 
iziboy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 736
Pridružen: Po apr 21, 2008 6:56 pm
Kraj: močvirje

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a iziboy Če nov 05, 2015 6:46 am

zzitop je napisal/-a:Fanta, hvala vama za te informacije. Sem vse razumel.


Edino, kar pa ni navedeno, kje se da kupiti T-člene in kje dobiti univerzalne cevi za hladilno tekočino? Po možnosti LJ. Cev bi morala biti premera (notranjega) 16mm.
Cevi za vodo boš dobil v Kamniku, trgovina Gumiz. Pri njih vprašaj tudi za ''T'' kose, če ne pa v trgovinah z avtodeli.
VSE KAR SE DA RAZDRET, SE DA TUD NAZAJ SESTAVIT!
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Če nov 05, 2015 6:55 am

Hvala! Gremo v nabavo in realizacijo. :D
 
Dora
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Pe avg 12, 2005 10:46 am
Kraj: Novi Sad

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Dora Če nov 05, 2015 11:14 am

Ovakve metalne ili strugar napravi od mesinga... 19/19/16 ili 16/16/16 ... Ima to svaki gas majstor.
Slika
Ovde svi pišu nešto pametno a ja nemam šta... :)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a lisko Po nov 09, 2015 4:58 pm

T člene imam tudi sam. Sicer so premeri kr malo več kot 16mmm a vseeno. Pri minus 4 mi je preklopil na plin po slabih dveh kilometrih....gledano s testerjem....ko se motor ogreje na 40 stopinj.
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
klekej
Novinec
 
Prispevkov: 489
Pridružen: So avg 01, 2009 3:40 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a klekej Po nov 09, 2015 5:01 pm

V čem je ponavadi problem, če avto pri "kickdownu" preklopi na bencin? Dogaja se pa samo, ko zvrtim drugi, v treji ne. G1, dobrih 70k km.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Po nov 09, 2015 5:51 pm

 
Dora
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Pe avg 12, 2005 10:46 am
Kraj: Novi Sad

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Dora Po nov 09, 2015 6:02 pm

klekej je napisal/-a:V čem je ponavadi problem, če avto pri "kickdownu" preklopi na bencin? Dogaja se pa samo, ko zvrtim drugi, v treji ne. G1, dobrih 70k km.


Slab pritisak isparivača. Nema kapacitet.
Ovde svi pišu nešto pametno a ja nemam šta... :)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 11 gostov