klekej je napisal/-a:V čem je ponavadi problem, če avto pri "kickdownu" preklopi na bencin? Dogaja se pa samo, ko zvrtim drugi, v treji ne. G1, dobrih 70k km.
zzitop je napisal/-a:Danes sem se pozanimal glede homologacije za inštalacijo LPG izven EU. Namreč sosedu sem predstavil LPG kot tak in situacijo na trgu. Seveda se je odločil za Srbijo (skoraj gotovo Dora).
Glede homologacije je stvar preprosta. Potrebne je imeti vse papirje in potrdila, kot je opisano tukaj:
http://www.avp-rs.si/wp-content/uploads ... G_R1-2.pdf
K temu je potrebno dodati samo še carinsko listino. Najbolje prijaviti takoj pri prihodu na meji. Z drugimi besedami, vse isto kot bi vgradil pri nas + carinska listina. Cena homologacije: 45€
Najbrž via Srbija že kar naslednji petek. Poizkusil si bom vzeti čas in poročati, kako je šlo, če se je kaj zataknilo. In seveda natančna ocena vseh stroškov. Cestnina čez Hrvaško je nekaj manj kot 17€ v eno smer. Do Novega Sada skozi Srbijo še kaka 2€ ena smer.
Od LJ je to 520 km, tako da za gorivo ne bo težav preveriti. Nazaj se bo seveda že vozilo na LPG.Tu so torej še dajatve za DDV + carino + pleskavice.
![]()
Cena same vgradnje kot take pa cca 450€. Možno je seveda dobiti nazaj srbski DDV, a s tem se najbrž ne bomo ubadali.
nižjimi nabavnimi cenami materiala / kita plinske naprave istega proizvajalca ter nižjimi stroški dela nelojalno skačejo v zelje slovenskim monterjem .
Dora je napisal/-a:Za Prins baš nisam stručnjak a ni zagrejan pa nisam skroz u toku ali znam da je ovlaščeni servis ili šta god u Nišu a ne u Veterniku (mesto pored NS-a) gde je pomenuti radić o kome je moje mišljenje poznatoUglavnom ako ima tog Prinsa za 740 evra naruči i meni jedno 3 komada
Pošto si pitao da ti odgovorim.
Ugradjujem Stag već nekoliko godina a od skoro i pomalo prodajem. Naravno uvoz je legalan sa sve dažbinama.
Za cenu koju si spomenuo se ugradjuje Stag 4 plus, sa Tomasetto isparivačem (Alaska) i Valtek dizne 3 ili 1 om u zavisnosti od modela auta. I naravno to je na popusti i za aute za koji je taj kit dovoljan. Umesto termoplastike ide bakar.
Stag 4 plus sad zamenjujemo sa Q-box plus koji je daleko napredniji od prethodne generacije sa OBD korekcijom i ISA 3 strategijom. Neverovatno, napravili ga i prodaju za 20 evra više od starog Stag 4 plus a koliko znam iz prakse, za par meseci će biti ista ili niža cena.
Ovo je moja prodavnica, asortiman je još mali, polako dodajem u katalog... Cena je mala jer nećeš verovati svega je 8 posto marža, sve je regularno i za sve možeš dobiti fiskalni račun. Samo da imaš orijentaciju.
Nekad davno dok sam radio Lovato pitao sam gospodina Palunka (zastupnik Lovato firme za Balkan i EX YU) šta je razlika u ceni u Hrvatskoj i Sloveniji da su toliko skuplji? Odgovor je bio da su nabavne cene veće samo za desetak procenata??
Ima na ovom i drugim slovenačkim forumima diskusije iz tog vremena gde su cene tada ugradnje Lovato sistema bile 1600 evra a kod nas je bilo 850-900. IMa primera gde je u Sloveniji ugradjen gas a mi smo popravljali "nepopravljivo".
Uglavnom kolega, ne treba da se ljutiš, ja bi bio veoma srećan da radim jedan auto 4 dana i da uzmem 400 pa nadalje evra za ruke ali to kod nas nije tako. Mi ne možemo ugraditi sav gas ovog sveta a ni vi to ne možete.
Borba kvalitetom je dobra i uvek bolji pobedi, zato se trudite da budete dobri.
Dora je napisal/-a:Ah da, zaboravih osnovnu stvar.. Bez da ulazim u diskusiju oko brenda, to sam odavno prevazišao kad sam konačno shvatio da sam ispao glup ali bolje ispasti glup nego iz voza..
Prins košta kao tri bubrega i par nogu... Šta ima u njemu da je toliko skup? Pravljen od titanijuma u svemirskim laboratorijama smeštenim negde iza Plutona na tamnoj strani..
Gas u autu nije svemirska tehnologija, glupi kontroler (nije čak ni ECU jer se oslanja na benzinski ECU) prave kinezi za dva kikirikija, neka ga zapadnjaci napave za par kila kikirikija to opet nije stotine evra.. Druga stvar je da ni zapadnjaci nisu glupavi pa otvaraju fabrike u Kini ali i dalje cede kamen...
Sve u svemu ne verujem da ijedan uredjaj može biti toliko bolji i superiorniji pa svakom pitanju da vredi najmanje tri puta više od drugih.
Znam da cene kod Vas i kod NAs nisu iste ali je tolika razlika
Ne želim da omalovažavam Prins ali bi želeo da mi neko argumentovano dokaže da grešim nabrajajući njegove kvalitete u odnosu na druge.
Dora je napisal/-a:Moram na prodavnici napraviti cene u evrima, nisi ti to dobro sabrao i oduzeoza 25 evra ne bih otvorio kapiju jer mi treba minimum 35 na dan da pokrijem troškove... Jesam blesav ali nisam toliko imućan da dotiram državu i mušterije
Sad vidim da nema linka prodavnice u poruci.. Verovatno je protiv pravila foruma i izvinjavam se, nije bila namera da se reklamiram jer svakako niko odavde neće kupovati tamo...
Ja nikad nisam pravio 25 auta mesečno, mislim da je u ona lepa vremena bilo do 12-13 komada ali smo imali veću cenu od ostalih. Sve ukupno oni su ipak znatno više zaradjivali.. Neki su radili i po 6 do 10 auta na dan. Mislim na prostije naravno, Jugo je izlazio za 45 minuta hahaha Tako je i izgledalo ali kome je bitno koliko košta nije se za početak bunio, posle jeste
Ta vremena su naravno odavno prošla ali sad se rade popravke, pripreme za reatest i ugradnja naravno ali opušteno
Moj pasulj je stariji, 74/75 Šentvid
japanac je napisal/-a:Dora je napisal/-a:Moram na prodavnici napraviti cene u evrima, nisi ti to dobro sabrao i oduzeoza 25 evra ne bih otvorio kapiju jer mi treba minimum 35 na dan da pokrijem troškove... Jesam blesav ali nisam toliko imućan da dotiram državu i mušterije
Sad vidim da nema linka prodavnice u poruci.. Verovatno je protiv pravila foruma i izvinjavam se, nije bila namera da se reklamiram jer svakako niko odavde neće kupovati tamo...
Ja nikad nisam pravio 25 auta mesečno, mislim da je u ona lepa vremena bilo do 12-13 komada ali smo imali veću cenu od ostalih. Sve ukupno oni su ipak znatno više zaradjivali.. Neki su radili i po 6 do 10 auta na dan. Mislim na prostije naravno, Jugo je izlazio za 45 minuta hahaha Tako je i izgledalo ali kome je bitno koliko košta nije se za početak bunio, posle jeste
Ta vremena su naravno odavno prošla ali sad se rade popravke, pripreme za reatest i ugradnja naravno ali opušteno
Moj pasulj je stariji, 74/75 Šentvid
Takoj podpišem.
Zelo dobro napisano, o tem trobim že kar nekaj časa, vendar, pa saj že vsi poznamo uporabnika "plinaša".![]()
Sam nisem nikoli trdil da je AGC, oh in ah in sploh vsemogočen, v naših vozilih pač deluje brez težav, ne bom se spuščal v to ali je za to zaslužna naprava ali monter, vendar kombinacija obeh deluje in sicer za pol cene Prinsa.
Za razliko od "plinaša" je uporabnik "Dora" pred nekaj posti lepo enostavno in razumljivo razložil rešitev težave.![]()
To je tisto kar se pričakuje od takšnih forumov, ne pa kdo ima daljšega . . .![]()
zzitop je napisal/-a:Tako je, @plinaš spet nekaj "sere". Že zdavnaj smo spoznali, da se ga ne da jemati resno.
Tudi sam sem se natančno pozanimal za homologacijo. Potrdilo o plinotesnosti vgrajevalca potrebujejo. Torej, v skladu z navodili proizvajalca mora navesti, na katerih mestih je meril plinotesnost in s katero napravo (tip, serijska,...)...
Cariniki seveda računajo davek in carino na srbsko osnovo za DDV. Jasno jim je, kakšne cene so dol, seveda so usposobljeni to tudi preveriti preko interneta. Ja, tudi carinik se lahko s tem pohvali, ne samo @plinaš (kot nam je včeraj želel dokazati).
Zamočil je še eno stvar, v EU se vstopi čez mejo Srbija - Hrvaška in verjetno se tam lahko tudi plača vse dajatve. Zakaj bi hrvaškega carinika sploh zanimalo, kakšna je cena vgradnje v SLO. Če bi že kaj korigiral, bi bilo glede na Hrvaške cene (ja, nižje kot pri nas), a tudi Hrvatje vedo za ceno vgradnje v SRB.
Prins je pa dobesedno davek na budale in pri tem vztrajam.
plinaš je napisal/-a:ni ravno trobljenje ..bolj trobezlanje ...
preveri si še enkrat cene pa malo kalkulator v roke pa boš prišel do tega kar jaz govorim da je nabavna cena - zdaj zakaj je tako visoka tudi meni ni povsem jasno - prinsa tudi več kot petkratnik nekaterih naprav - med njimi tudi tvoj agc ne stane nabavna cena kita več kot 200e !
kateri od monterjev torej pobaše več pokaže kalkulator - in procente in dejansko razliko v eurih...
isto je napisal dora - res se ne ve točno zakaj je prins tako dražji - a tudi on ve , da je nabavna cena prins kita več kot tistih 740e kot je na linku ...
in končno smo prišli do zaključka , da cenejši monterji bolj lupijo svoje stranke - lepše napisano zaslužijo več razlike v ceni kot pri prinsu ...
strinjam se s tem , da prins ne more pokazati svojih kvalitet v rangu ostalih naprav pri močeh do 150 konjev - predvsem zaradi cene.
ko pa pogledaš da lahko moj izparilec iz 86 konjskega balenota deluje s samo drugo nastavitvijo pritiska na hummer-ju H2 ki ima 6.2l V8 393 konjev- ne lahko ker sem enakega videl na lastne oči v hummer-ju - potem je razlika v performansah očitna kajne ..
plinaš je napisal/-a:
ja sam samo razdelio to što si ti napisao..
390 - pdv 20% i što ostane onih 8% marže to je zarada 25e ...
sad ako na autu više zaradiš to je niža nabavna uređaja.. to pokazuje - a stag nije najjeftiniji na tržištu - kolike su zarade slovenskih montera nekih tech ,emmer i ostalih ponekad čak i čika guglu nepoznatih gas uređaja od nabavne do pune cjene ..
baš bi volio videti facu tih vaših majstora kod kojih je jugo izašo za 45 minuta kad bi mu dovezao toyotu prius ili hondu civic s-type..ne 45 min nego 45 radnih sati ...njih trojica ..
zašto onda jedan košta 7000e a drugi 100000e ?
me pa prav zanima koliko prisotnih monterje bi imelo "j***a" za primerjavo zmontirat napravo v mojega balenota ..
seveda pod pogojem , da se izmeri zračnost ventilov pred in po 10000km z vsako napravo ...
merjenje na dinometru pri vgrajenem prinsu na plin in na bencin na začetku testa in na koncu testa ter isto na drugi napravi ..
lahko pa to naredimo samo na dinometru kar bi mi bilo ljubše zaradi ventilov..
pa da vidimo kdo je za resno jemanje stvari ...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov