Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Ne nov 15, 2015 5:42 pm

japanac je napisal/-a:
plinaš je napisal/-a:ni ravno trobljenje ..bolj trobezlanje ...
preveri si še enkrat cene pa malo kalkulator v roke pa boš prišel do tega kar jaz govorim da je nabavna cena - zdaj zakaj je tako visoka tudi meni ni povsem jasno - prinsa tudi več kot petkratnik nekaterih naprav - med njimi tudi tvoj agc ne stane nabavna cena kita več kot 200e !

kateri od monterjev torej pobaše več pokaže kalkulator - in procente in dejansko razliko v eurih...
isto je napisal dora - res se ne ve točno zakaj je prins tako dražji - a tudi on ve , da je nabavna cena prins kita več kot tistih 740e kot je na linku ...

in končno smo prišli do zaključka , da cenejši monterji bolj lupijo svoje stranke - lepše napisano zaslužijo več razlike v ceni kot pri prinsu ...


Sam ne govorim o nabavnih cenah kitov, ampak o storitvi kot taki, torej kit + montaža (seveda takšna kombinacija, ki deluje bp).

Moj AGC je lahko tudi samo okoli 100 € - pa kaj, verjetno ne morem prisiliti nekoga, da mi ga proda po nabavni ceni in mi nato zaračuna vgradnjo 150 - 200 €, čista tržna ekonomija, povpraševanje - ponudba.

Do tega teksta sem bil mnenja da favoriziraš prins naprave, sedaj pa vidim, da te moti, ker imajo ostali, ki montirajo druge sisteme večji zaslužek, pa saj nobeden ne sili prins monterjev, da montirajo to znamko, čisto enostavno bi lahko tudi kaj drugega, če je premali zaslužek v kar odkrito povedano dvomim.


Tvoje navajanje glede meritev zračnosti ventilov - do tega ne bo prišlo nikoli - zakaj, ker ni nikomur to zares v interesu. Recimo, da dobimo enak rezultat pri Prinsu in "čunga-lunga" napravi za par sto eurov. Bi to bilo v interesu Prinsa ? Verjetno ne . . . torej.

Za monterje (pa tudi za druge "trgovce") pa tako ali tako vemo, da vse obljubijo, dokler ne pobašejo denarja. Razlike se pojavijo šele, ko pride do težav in se pokaže kdo je sposoben rešiti zadevo in kdo ne.
:vrum


ne bom rekel da si najglasnejši - celo eden najbolj realnih si tukaj - a vseskozi vsi govorite kako je prins "predrag" , "davek na budale" in "neupravičeno lupljenje strank" ..

ko pa vam nekdo ponudi dejanske podatke pa obrnete ploščo kakor vam paše ... ja tud meni bi bilo težko priznati da nimam prav..in mi je že bilo težko ...

naprava v xsari je zmontirana 7.5 let - v tem času je bila na rednem servisu 2x in se ji bliža tretji čez 5tkm ko bo imela naprava 90 tkm .. to j to ..

naprava iz prejšnjega balenota je v sedanjem in čaka da se preseli čez kakšno leto v l.2002 po možnosti s čimmanj kilometri od prvega lastnika - če pa pride kakšen kratek 4x4 pa te opcije nisem izključil ..
naprava ima narejenih 74tkm - 13 pred mano . 43 pri meni v prvem in sedaj 9 tkm v sedanjem balenotu ..
torej je to njena tretja montaža ..
teh 52tkm ni bilo prizanašano ne napravi ne avtoma .. priznam to je moje osebno dolgoročno testiranje oz.maltretiranje materiala v vseh možnih pogojih pri nas od hladnega preklopa pri -15stC v drugi prestavi pri 5800-6000 obratih do nenehnega pospeševanja in prestavljanja tik pred blokado ...

verjetno tudi prinsov monter zasluži saj drugače nebi delal v minus 10 let samo to in samo eno napravo ...

torej ... kaj je v prinsovem interesu je njegova stvar ... čeprav je že 7 ali 8 let nazaj predlagal neodvisni test enakega avta z različnimi napravami a so se vsi ostali po domače "pokakal u gate" !
in imajo še dandanes rjave gate..

avto je moj , naprava je moja in jo lahko zamenjam s katerokoli kadarkoli in naredim z mojim avtom in drugo napravo če jo plačam karkoli tudi neodvisni test če se mi lula vzdigne - jasno ali še kak "torej" ???

kar se tiče ventilov pa ne bom izgubljal besed,,, valve care je zakon kar dokazujejo avti s prinsom in količino prevoženih km brez težav na ventilih - recimo xyz bi vam lahko kakšen podatek spet pomolil pod nos za prebuditev spomina ..

skratka da zaključim :
moja ponudba je še zmeraj veljavna !
dinometer na bencinu . dinometer na prinsu .. dinometer na katerikoli drugi napravi..
road test po gps-ju .. na prinsu in potem na drugi napravi ..
za neodvisnega kontrolorja pa poprosimo enega moderatorja tukaj , ki bo po koncu testiranja predložil retultate pod katerimi bomo podpisani vsi sodelujoči..

aja - pljucc na pussyje =P

Dora je napisal/-a:Nesporazum, ili je neko uklonio ili sam zaboravio da stavim link od prodavnice gde su cene delova(Shop) gde se vidi koliko to košta sa maržom od 8 posto. Kako sam već rekao jesmo blesavi ali nismo toliko da radimo za 25 evra po autu.
baš bi volio videti facu tih vaših majstora kod kojih je jugo izašo za 45 minuta kad bi mu dovezao toyotu prius ili hondu civic s-type..ne 45 min nego 45 radnih sati ...njih trojica ..

zašto onda jedan košta 7000e a drugi 100000e ?


Nisam rekao da su majstori nego da urade auto Yugo) za 45 minuta i to je bilo tako. Naravno da nemaju pojma ni koji je auto ali njih 4 dobije po 5 evra po autu i šrafe šta i kako im se kaže. TO su naučili i to teraju.. Punto bi bio uzbuna a ne nešto drugo...

Za cenu auta se isto pitam, 40+ godina radim oko auta i to mi nikad nije bilo jasno, popravljao sam sve, ima komplikovanih i skupljih sklopova ali da normalan auto košta 5 puta više ubedjen sam da nema opravdanje. Maserati, Lambordžini, Meklaren , Vejron i ta klasa naravno da mora biti skuplja ali jedan Mercedes normalne klase... ma da, kako da ne...


me pa prav zanima koliko prisotnih monterje bi imelo "j***a" za primerjavo zmontirat napravo v mojega balenota ..
seveda pod pogojem , da se izmeri zračnost ventilov pred in po 10000km z vsako napravo ...
merjenje na dinometru pri vgrajenem prinsu na plin in na bencin na začetku testa in na koncu testa ter isto na drugi napravi ..

lahko pa to naredimo samo na dinometru kar bi mi bilo ljubše zaradi ventilov..
pa da vidimo kdo je za resno jemanje stvari ...


Koja je cena ugradnje za taj auto ako nije tajna i protiv pravila foruma?
Kako se meri zazor na samoštelujućim ventilma? Dinamometar će pokazati ono što treba ako je uradjeno kako treba. Svaki imalo normalan uredjaj ima mogućnost kontrole smeše. Ako je smeša dobra nema problema, nema gubitka snage i slično.
Jedini izazov kod montaže plina na Audi biturbo, Porše, Mercedesi kompresori i slična boranija je mesto za montiranje delova. TO je uvek problem. i zahteva vreme.

Imate G1 jedinstveno savršenstvo bez mane, sve zna i sve radi prvi i jedini na svetu :)


imaš pravo oko dinometra ..zbog toga sam sada dodao i road test ...

nisam mehaničar pa neznam kako se to izmjeri .. a dali hidraulički samoštelujuči nemaju nikakav zazor? inače se može sve izmeriti - samo treba skinuti glavu motora i rastaviti pre testa i posle testa ... to mora znat izmerit svaki mehaničar..

boranije su i recimo lexsus 460 i prius ... u stvari su noviji auti sve zajebaniji za montažu - recimo novi bmv motori koji imaju izduvni kolektor gore gde svi ostali v motori usisnu granu ...
mercedes kompresor nije baš neki jaki izazov ... osim vremena da ...

g1 .. gejadan se to izgovara ... :lol:
plin je cnej k bencin
 
Dora
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 28
Pridružen: Pe avg 12, 2005 10:46 am
Kraj: Novi Sad

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a Dora Ne nov 15, 2015 7:21 pm

plinaš je napisal/-a:
nisam mehaničar pa neznam kako se to izmjeri .. a dali hidraulički samoštelujuči nemaju nikakav zazor? inače se može sve izmeriti - samo treba skinuti glavu motora i rastaviti pre testa i posle testa ... to mora znat izmerit svaki mehaničar..

boranije su i recimo lexsus 460 i prius ... u stvari su noviji auti sve zajebaniji za montažu - recimo novi bmv motori koji imaju izduvni kolektor gore gde svi ostali v motori usisnu granu ...
mercedes kompresor nije baš neki jaki izazov ... osim vremena da ...

g1 .. gejadan se to izgovara ... :lol:


Ja ću ovde prekinuti na ovu teme jer je dalje besmisleno da trošim vreme. Kad se pojave argumenti mžemo nastaviti.
Amateri koji netnaju kako radi motor ali su čitali puno oko toga nisu predvidjeni da ocenjuju kvalitet ili nekvalitet nekog uredjaja upravo iz razloga što ej primera radi jedno od merila merenje zazora ventila.

Naravno da se sve može istestirati i proveriti u radionicama ili laboratorijumima i to se radi, nijeto Prinsov monopol. Svi to rade. U jenom malom mestu u Poljskoj ima AC, EUropegas i još nekoliko firmi za proizvodnju uredjaja. Pošto me zanima konkretno samo AC, imaju sve za testiranje a u njihovom servisu imaju dva Dino za 4 točka tako da se sve ispituje. Kupi se kamion ili auto, natrpa se sve unutra pa se vozi normalno i na kraju se rastavi da se vidi šta je unutra.

Sve što pišete na ovom forumu i na mnogim drugim, sem mog jer tamo nema lupetanja majstora, je isto i svodi se na svadju moj uredjaj je bolji od tvog a nijedan nije pravio taj uredjaj ali ga brani kao rod rodjeni...
Umem da razlikujem mehaničke kvalitete komponenti kod pojedinih uredjaja i zato tvrdim da nema opravdanja platiti tri puta skuplje bilo koji uredjaj sem ako je tipa Porše Kajen biturbo ali i onda na žalost Prinsa, Necama i sl.. AC i slični imaju odgovor po daleko manjoj ceni...

Primer kod nas je izvršena teška prevara sa ugradnjom (fabričkom) za Punta u Zastavi koja je ljudima naplaćena 1100 evra dok je u svim servisima to radjeno za 650 recimo. Razlika je u tome da je fabrički uredjaj podešen u fabrici (landi Renzo) i zaključan šifrom. Izrada svega je dobra, svi nosači, zaštite i ostalo je an mestu, profesionalno... ALi naravno uvek iam ali koje devojci sreću kvari je sledeće.. Moron od inženjera je namestio MED dizne naopako, vise na glavi, a isparivač je predvideo 20 cm iznad najviše tačke rashladnog sistema.
To nebi uradili ni oni šusteri što šrafe Juga za 45 minuta.
Epilog toga je da su dizne crkle kao programirane za 36 do 41K kilometara, znači kao navijene. Nove dizne 350 evra a zamena kompletnog prednjeg dela (baš sve) 280 evra sa dve godine garancije. Sledeće dizne kad crknu na minumum 50K kilometara se menjaju za 80 evra sa sve ubacivanjem novog firmvera i podešavanjem svega ispočetka. Traju i preko 100K, ostalo je trivijalno...
Sad neka mi neko objasni zašto bih ja platio nešto 1100 evra kad to isto bolje radi i jeftinije je kasnije za održava za sad već ispod 500 evra...
Prins se i kod nas (čujem tako) ugradjuje za 1500+ evra a u Hrvatskoj je nešto skuplje. Pitao sam za neki auto i dobio odgovor da se softver aktivira preko neta i sl... TO je sistem tajnog društva i što se mene tiče neće ga majci videti dinar od mene...

Kao kod muzičke linije, nema firme koja pravi sve komponente idealno a onda namrtvo brani svoj proizvod i dokazuje kako drugi nisu ni do kolena... Poljaci su to konačno shvatili i napravili uredjaj koji je kompatibilan sa skoro svima, prima 25 vrsti dizna jednim klikom u softveru.. Neću dalje jer nema svrhe ali to je uz sasvim pristojnu cenu. Stvar koja će prevagnuti u budućnosti a ovi skupi mogu da se batrgaju dokle god ima ljudi koje mogu poplašiti kako je kinesko djubre...
Kina šalje brodove u svemir, imaju tehnologiju za sve ali naši uvoznici traže da se uveze druga klasa škarta pa onda ispadne klip odplastike što naravno ne valja...
Kina je naravno primer a meta je Poljska.. U srbiji je najgori uredjaj ikada bio Voltran koji sam ugradio dva koamda i oba izvadio, dokumentovao i poslao u Tursku. Čovek je sve rekao da sam u pravu da sam se zgranuo jer sam očekivao da me napadne kako nemam pojma. Za uredjaj sam se odlučio posle mnogo čitanja po netu i da je proglašen te prošle godine za uredjaj godine u Engleskoj.
Krajnji odgovor je bio da to kod nas nije taj uredjaj jer je uvoznik tražio tu drugu klasu škarta da bi ostvario veoma nisku cenu i dobro zaradio... Propalo tržište.. Inače firmu Voltran sa teško našao na internetu jer ne treba upit za LPG već aerospace, balistički projektili, vatdušno oružje (ali pravo za ubijanje a ne igračke) itd... LPG je mizeran otpadak tehnologije njihove firme..


Odjava :)
Ovde svi pišu nešto pametno a ja nemam šta... :)
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1231
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Ne nov 15, 2015 7:53 pm

plinaš je napisal/-a:naprava v xsari je zmontirana 7.5 let - v tem času je bila na rednem servisu 2x in se ji bliža tretji čez 5tkm ko bo imela naprava 90 tkm .. to j to ..

naprava iz prejšnjega balenota je v sedanjem in čaka da se preseli čez kakšno leto v l.2002 po možnosti s čimmanj kilometri od prvega lastnika - če pa pride kakšen kratek 4x4 pa te opcije nisem izključil ..
naprava ima narejenih 74tkm - 13 pred mano . 43 pri meni v prvem in sedaj 9 tkm v sedanjem balenotu ..
torej je to njena tretja montaža ..
teh 52tkm ni bilo prizanašano ne napravi ne avtoma .. priznam to je moje osebno dolgoročno testiranje oz.maltretiranje materiala v vseh možnih pogojih pri nas od hladnega preklopa pri -15stC v drugi prestavi pri 5800-6000 obratih do nenehnega pospeševanja in prestavljanja tik pred blokado ...

verjetno tudi prinsov monter zasluži saj drugače nebi delal v minus 10 let samo to in samo eno napravo ...

torej ... kaj je v prinsovem interesu je njegova stvar ... čeprav je že 7 ali 8 let nazaj predlagal neodvisni test enakega avta z različnimi napravami a so se vsi ostali po domače "pokakal u gate" !
in imajo še dandanes rjave gate..

avto je moj , naprava je moja in jo lahko zamenjam s katerokoli kadarkoli in naredim z mojim avtom in drugo napravo če jo plačam karkoli tudi neodvisni test če se mi lula vzdigne - jasno ali še kak "torej" ???

kar se tiče ventilov pa ne bom izgubljal besed,,, valve care je zakon kar dokazujejo avti s prinsom in količino prevoženih km brez težav na ventilih - recimo xyz bi vam lahko kakšen podatek spet pomolil pod nos za prebuditev spomina ..

9 let, 230000km brez 'valve care'-a.

Avto je v moji lasti od 158000km in v tem času sem 1x menjal injektorje, ker se se (na poti na Severni rt) zapacali z neko lepljivo zadevo in je bil nakup drugih ter menjava na parkirišču najhitrejša rešitev (stare injektorje sem potem doma očistil in še vedno delujejo), 1x sem menjal senzor pritiska plina in 1x sem obnovil uparjalnik (membrana, tesnila, ...).

Pred kakšnim mesecem sem delal 'velik servis' in sem ob tem preveril še ventile - bili so do 0.06mm izven toleranc (in dvomim, da so že kdaj bili pregledani in nastavljeni).

Naprava ni Prins.

skratka da zaključim :
moja ponudba je še zmeraj veljavna !
dinometer na bencinu . dinometer na prinsu .. dinometer na katerikoli drugi napravi..
road test po gps-ju .. na prinsu in potem na drugi napravi ..
za neodvisnega kontrolorja pa poprosimo enega moderatorja tukaj , ki bo po koncu testiranja predložil retultate pod katerimi bomo podpisani vsi sodelujoči..

Kaj konkretno 'ponujaš' In kaj bi sploh rad dokazoval?
Zadnjič spremenil danci1973, dne Ne nov 15, 2015 8:03 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
japanac
Novinec
 
Prispevkov: 309
Pridružen: Po jun 10, 2013 1:41 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a japanac Ne nov 15, 2015 7:56 pm

plinaš je napisal/-a:ne bom rekel da si najglasnejši - celo eden najbolj realnih si tukaj - a vseskozi vsi govorite kako je prins "predrag" , "davek na budale" in "neupravičeno lupljenje strank" ..

ko pa vam nekdo ponudi dejanske podatke pa obrnete ploščo kakor vam paše ... ja tud meni bi bilo težko priznati da nimam prav..in mi je že bilo težko ...

naprava v xsari je zmontirana 7.5 let - v tem času je bila na rednem servisu 2x in se ji bliža tretji čez 5tkm ko bo imela naprava 90 tkm .. to j to ..

naprava iz prejšnjega balenota je v sedanjem in čaka da se preseli čez kakšno leto v l.2002 po možnosti s čimmanj kilometri od prvega lastnika - če pa pride kakšen kratek 4x4 pa te opcije nisem izključil ..
naprava ima narejenih 74tkm - 13 pred mano . 43 pri meni v prvem in sedaj 9 tkm v sedanjem balenotu ..
torej je to njena tretja montaža ..
teh 52tkm ni bilo prizanašano ne napravi ne avtoma .. priznam to je moje osebno dolgoročno testiranje oz.maltretiranje materiala v vseh možnih pogojih pri nas od hladnega preklopa pri -15stC v drugi prestavi pri 5800-6000 obratih do nenehnega pospeševanja in prestavljanja tik pred blokado ...

verjetno tudi prinsov monter zasluži saj drugače nebi delal v minus 10 let samo to in samo eno napravo ...

torej ... kaj je v prinsovem interesu je njegova stvar ... čeprav je že 7 ali 8 let nazaj predlagal neodvisni test enakega avta z različnimi napravami a so se vsi ostali po domače "pokakal u gate" !
in imajo še dandanes rjave gate..

avto je moj , naprava je moja in jo lahko zamenjam s katerokoli kadarkoli in naredim z mojim avtom in drugo napravo če jo plačam karkoli tudi neodvisni test če se mi lula vzdigne - jasno ali še kak "torej" ???

kar se tiče ventilov pa ne bom izgubljal besed,,, valve care je zakon kar dokazujejo avti s prinsom in količino prevoženih km brez težav na ventilih - recimo xyz bi vam lahko kakšen podatek spet pomolil pod nos za prebuditev spomina ..

skratka da zaključim :
moja ponudba je še zmeraj veljavna !
dinometer na bencinu . dinometer na prinsu .. dinometer na katerikoli drugi napravi..
road test po gps-ju .. na prinsu in potem na drugi napravi ..
za neodvisnega kontrolorja pa poprosimo enega moderatorja tukaj , ki bo po koncu testiranja predložil retultate pod katerimi bomo podpisani vsi sodelujoči..

aja - pljucc na pussyje =P


Nikoli nisem zapisal, da je Prins "davek na budale" in "neupravičeno lupljenje strank", vedno gledam razmerje kvaliteta/cena, kjer je zadeva preverljiva in jasna, tu se verjetno strinjava, vsaj pri ceni.

Nikoli nisem trdil, da je moje mnenje eno in edino, ravno zato tukaj razpravljamo / izmenjujemo izkušnje.

Kot sem že omenil, sem tudi sam pred leti želel "najboljši" (tako se je govorilo) in tudi preverjeno "najdražji" sistem za svoj avto, pa se žal ni izšlo. Ta izkušnja me je za nekaj časa oddaljila od plina, čeprav sta oče in brat vztrajala brez težav z drugimi sistemi.

Pred 30 meseci sem vgradil plinski sistem in po 65k km prevoženih na plin, ne najdem NOBENEGA argumenta, da bi moral priznati, da sem se odločil narobe.

http://www.spritmonitor.de/en/detail/560172.html

Ker že omenjaš tvoje naprave, naj omenim še naš biser Tartarini v ML-u 230, predelano pri 70k km, vozilo prodano pri 308k km, v tem času enkrat samkrat menjan filter plinaste faze in to je bilo to . . . torej 238k km na plin brez težav in dodatnih stroškov.

Poznam nekaj ljudi, ki so prestavili napravo v drugo vozilo, moram pa priznati, da ne poznam nikogar, ki bi si napravo kupil "za vedno" kot si si jo očitno ti, pa brez zamere, ne mislim s tem nič slabega, celo moram priznati, da te po tej informaciji do neke mere razumem, zakaj si se odločil za Prins. Moraš pa tudi ti priznati, da je takih kot si ti zelo malo, nekateri sploh ne pokrijejo investicije v predelavo pa že menjajo vozilo (očitno jim je dovolj občutek ko na črpalkah za gorivo odštejejo občutno manj, kot bi za bencin), spet drugi pokrijejo investicijo in hop menjajmo in spet predelajmo (tudi teh ne razumem najbolj), zadnji v katere se štejemo npr. sami pa zvozimo 100k km+, da je prihranek vsaj oprejemljiv in se nato odločimo za menjavo in naslednjo predelavo.

V zadevo z ventili se ne bom spuščal, saj je vsem, ki vsaj malo sledijo moje poste znana moja filozofija - nakup vozila, katerega motor ne potrebuje mazanja in zato nisem dovolj "verodostojen" za razglabljanje o tej zadevi. Vseeno pa je moje mnenje, če bi že kupil predelano vozilo z mazanjem in bi mi zadevo "kihnila" bi pač pri popravilu investiral v material, ki je primeren za LGP in zvozil nekaj kilometrov več, da se zadeva pokrije - tako pač sam razmišljam.

Zato bi me veliko bolj kot zadeva z dinometri zanimala primerjava med posameznimi sistemi v npr.:
- porabi (plina in bencina)
- moči (na plin in bencin)
- končni hitrosti, pospeških
- stroških vzdrževanja (predvidenih)
- injektorjih (v določenih primerih jih je ceneje zamenjati kot pa servisirati)
- računalnikih (glede enostavnosti nastavitev)
- itd.

Pa naj bo dovolj za ta večer.

Teramo dalje . . .

:vrum
Golf Plus 2.0 TDI (chiptuning)
Slika

BMW 320d (chiptuning)
Slika
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1231
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Po nov 16, 2015 5:13 pm

Ima kdo kakšne izkušnje z OMVL napravami?
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop To nov 17, 2015 1:42 pm

Informacija s Petrola:

Spoštovani,

V obdobju 16.11. - 31.03. plin prilagojen zimskim razmeram.
 
bernikm
Novinec
 
Prispevkov: 198
Pridružen: Sr jun 06, 2012 4:44 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a bernikm To nov 17, 2015 7:57 pm

zzitop je napisal/-a:Informacija s Petrola:

Spoštovani,

V obdobju 16.11. - 31.03. plin prilagojen zimskim razmeram.



Kaj to pomeni ? Pri Petrolu višja cena za liter enakega plina samo da se mu reče 'zimski' :-)
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Sr nov 18, 2015 12:18 pm

A tak plin je dražji? :D
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1231
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Sr nov 18, 2015 12:48 pm

zzitop je napisal/-a:A tak plin je dražji? :D

Lahko bi bil, če je propan dražji od butana. V 'zimski' mešanici je namreč večji delež propana kot v 'poletni'.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Sr nov 18, 2015 12:50 pm

Mislim da sem nekje zasledil razmerje 35:65 in 40:60. Eno za zimski, drugo za letni. Govorim za Petrolov plin.
 
Uporabniški avatar
xyz6
Novinec
 
Prispevkov: 121
Pridružen: Če apr 12, 2012 6:55 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a xyz6 Sr nov 18, 2015 11:41 pm

plinaš je napisal/-a:kar se tiče ventilov pa ne bom izgubljal besed,,, valve care je zakon kar dokazujejo avti s prinsom in količino prevoženih km brez težav na ventilih - recimo xyz bi vam lahko kakšen podatek spet pomolil pod nos za prebuditev spomina ..


180k km na plinu (v območju "štantgas" do tja ko nekaj "trokira") z valve care na Japoncu (Toyota) kjer so sedeži ventilov, hja.... vemo da malce drugačni kot recimo na Bavarcu. Pred cca 10k km (veliki servis) pregled ventilov (prvič v zgodovini tega avtomobila!!)....no, nič nismo (po)nastavljali, ker ni bilo kaj. Da pa ni bilo delo povsem brez "dodane vrednosti" smo pa zamenjali tesnilo pokrova motorja :lol:
P.S.: Če bi bilo tako kot nekateri tu "pogrevajo" bi ventili že davnaj "odplavali" skozi "izpušni trakt" :mrgreen:
P.S2.: Na preostalih treh avtomobilih (Honda) so ventili že bili pregledani (preventiva pri cca 30k km na plinu) in je zgodba enaka in verjamem da bo pri enakih km na plinu kot pri Toyoti tako tudo ostalo! Naslednja kontrola (in morebitna nastavitev) ventilov na vseh treh takrat kot je predpisano v servisnem navodilu s strani proizvajalca avtomobila (pri vožnji na bencin) ;)
OVER&OUT
Avensis Wagon T22 LPG Prins VSi1
Accord CU1 LPG Prins VSi2
Accord CL7 LPG Prins VSi2
E60 525iA LPG Prins VSi2
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Če nov 19, 2015 11:11 am

danci1973 je napisal/-a:
veqlargh je napisal/-a:Mi lahko menkdo pove, kje bi dobil okoli 1m te 10mm LPG/CNG cevi?

Pa kaj je tist zlat člen med cevjo, ki gre od filtra do injektorjev? Bi ga lahko odstranil? Čemu to služi?

Slika

Si pogledal, če gredo iz tega kakšne žice? Meni se zdi precej podobno temu:

Slika


Mora biti takle senzor na dovodni ali odvodni cevi uparjalnika (vstop vanj ali izstop)?


Hvala
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1231
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Če nov 19, 2015 2:42 pm

zzitop je napisal/-a:Mora biti takle senzor na dovodni ali odvodni cevi uparjalnika (vstop vanj ali izstop)?

Ta senzor je za temperaturo plina in mora biti na odvodni cevi uparjalnika.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 927
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a zzitop Če nov 19, 2015 3:13 pm

OK, sem si narobe predstavljal. Hvala za pojasnilo.

Pa vseeno obstaja podobna stvar za vodo:

Slika

Predstavljam si, da meri direktno temperaturo vode namesto uparjalnika. Tako da vprašanje pravzaprav ostaja. Ali se s tem meri vhodno temperaturo vode v uparjalnik ali izhodno?

Hvala in LP
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1231
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Če nov 19, 2015 3:25 pm

To pa je odvisno od naprave - moja je priključena kar na originalno tipalo za temperaturo hladilne tekočine, ki je nekje na bloku.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a lisko Če nov 19, 2015 6:23 pm

Da vprašam še tu....
4 tisoč km na plinu brez mazanja ventilov....K4J motor ( renojev 1.4 16V )
Poraba bencina prej v povprečju vedno okol 7 litrov.....sedaj 8.5 litra plina.

Na bencinu prej se je pojavjlala napaka P0420: Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1) (Powertrain, Generic)
Sedaj na plinu pa se dodatno pojavi še napaka P0136: O2 Sensor Circuit (Bank 1 Sensor 2) (Powertrain, Generic).

Ne gori nobena lučka....avto gre normalno....Kompresija na vseh štirih cilindrih od generalke dalje 13 barov.

In pa izpis testerja :

Confirmed Trouble Codes
-P0136: O2 Sensor Circuit (Bank 1 Sensor 2) (Powertrain, Generic)
-P0420: Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1) (Powertrain, Generic)

Pending Trouble Codes
-none

Permanent Trouble Codes
-none

Freeze Frame
-P0420: Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1) (Powertrain, Generic)
-Fuel system status: Fuel system 1: Closed loop (1)
-Fuel system status: Fuel system 2: NA
-Calculated engine load: 47.1 %
-Engine Coolant Temperature: 83 °C
-Short Term Fuel Trim - Bank 1: 8.6 %
-Long Term Fuel Trim - Bank 1: 25.0 %
-Intake Manifold Absolute Pressure: 51.0 kPa
-Engine RPM: 3145 RPM
-Vehicle Speed Sensor: 100 km/h

Je možna kaka povezava ali je samo ta druga kisikova sonda vzela slovo ?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1231
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a danci1973 Če nov 19, 2015 6:42 pm

lisko je napisal/-a:Freeze Frame
-P0420: Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 1) (Powertrain, Generic)
-Fuel system status: Fuel system 1: Closed loop (1)
-Fuel system status: Fuel system 2: NA
-Calculated engine load: 47.1 %
-Engine Coolant Temperature: 83 °C
-Short Term Fuel Trim - Bank 1: 8.6 %
-Long Term Fuel Trim - Bank 1: 25.0 %

-Intake Manifold Absolute Pressure: 51.0 kPa
-Engine RPM: 3145 RPM
-Vehicle Speed Sensor: 100 km/h

Je možna kaka povezava ali je samo ta druga kisikova sonda vzela slovo ?

Fuel Trim je zelo visok, skupaj 33,6%. Čudno, da ti za to ne da napake.

Je pa možno, da je to in tudi P0420 / P0136 posledica kakšne luknje v izpuhu (pred senzorji), zaradi katere v izpuh pride kisik...

Za samo napake pa je lahko kriv še slab katalizator ali pa sam senzor.
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a lisko Če nov 19, 2015 7:03 pm

Napaka je bila mi logična lani ko je imel prebito gibljivo cev. Ampak le ta je sedaj nova in komplet izpuh tesni. Na sam katalizator ali pa drugo lambdo sumim tudi sam. Ampak na bencino recimo se druga lambda ne spreminja ( kaže 0.350V) medtem, ko na plinu obe skačeta v vrednostih od 0 do 0.7V.
Po logiki če obe kažeta dokaj podobno pomeni da je katalizator "prebil" ?
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a plinaš Če nov 19, 2015 8:43 pm

a ne pomenijo te vrednosti v plus da je preveč goriva?
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
=swen=
Uporabnik
 
Prispevkov: 810
Pridružen: To okt 14, 2008 3:04 pm
Kraj: gorenjska

Re: Avtoplin - stari znanec?

Napisal/-a =swen= Če nov 19, 2015 9:30 pm

Ker so vrednosti v plus pomeni, da je bilo pri izgorevanju premalo goriva in je računalnik korigiral delovanje s povečanjem vbrizga goriva.

Zanimajo me vaša mnenja glede sledečih podatkov, ki sem jih sam zabeležil pri vožnji na plin (Renault 1.6 K4M). Napako sem izbrisal in se je ponovno pojavila po kakih 2 mesecih nato sem jo spet izbrisal pa se je situacija ponovila. Trenutno avto napake ne javlja. Ponavadi mi javi le napako P0136.
Hvala za mnenja!

Sam razmišljam če je morda kriva kaka razpoka na izpuhu (po hitrem pregledu nisem ničesar odkril) ali da gre lambda sonda proti koncu... Ne vem kaj naj si mislim...

Slika
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 11 gostov