japanac je napisal/-a:plinaš je napisal/-a:ni ravno trobljenje ..bolj trobezlanje ...
preveri si še enkrat cene pa malo kalkulator v roke pa boš prišel do tega kar jaz govorim da je nabavna cena - zdaj zakaj je tako visoka tudi meni ni povsem jasno - prinsa tudi več kot petkratnik nekaterih naprav - med njimi tudi tvoj agc ne stane nabavna cena kita več kot 200e !
kateri od monterjev torej pobaše več pokaže kalkulator - in procente in dejansko razliko v eurih...
isto je napisal dora - res se ne ve točno zakaj je prins tako dražji - a tudi on ve , da je nabavna cena prins kita več kot tistih 740e kot je na linku ...
in končno smo prišli do zaključka , da cenejši monterji bolj lupijo svoje stranke - lepše napisano zaslužijo več razlike v ceni kot pri prinsu ...
Sam ne govorim o nabavnih cenah kitov, ampak o storitvi kot taki, torej kit + montaža (seveda takšna kombinacija, ki deluje bp).
Moj AGC je lahko tudi samo okoli 100 € - pa kaj, verjetno ne morem prisiliti nekoga, da mi ga proda po nabavni ceni in mi nato zaračuna vgradnjo 150 - 200 €, čista tržna ekonomija, povpraševanje - ponudba.
Do tega teksta sem bil mnenja da favoriziraš prins naprave, sedaj pa vidim, da te moti, ker imajo ostali, ki montirajo druge sisteme večji zaslužek, pa saj nobeden ne sili prins monterjev, da montirajo to znamko, čisto enostavno bi lahko tudi kaj drugega, če je premali zaslužek v kar odkrito povedano dvomim.
Tvoje navajanje glede meritev zračnosti ventilov - do tega ne bo prišlo nikoli - zakaj, ker ni nikomur to zares v interesu. Recimo, da dobimo enak rezultat pri Prinsu in "čunga-lunga" napravi za par sto eurov. Bi to bilo v interesu Prinsa ? Verjetno ne . . . torej.
Za monterje (pa tudi za druge "trgovce") pa tako ali tako vemo, da vse obljubijo, dokler ne pobašejo denarja. Razlike se pojavijo šele, ko pride do težav in se pokaže kdo je sposoben rešiti zadevo in kdo ne.
ne bom rekel da si najglasnejši - celo eden najbolj realnih si tukaj - a vseskozi vsi govorite kako je prins "predrag" , "davek na budale" in "neupravičeno lupljenje strank" ..
ko pa vam nekdo ponudi dejanske podatke pa obrnete ploščo kakor vam paše ... ja tud meni bi bilo težko priznati da nimam prav..in mi je že bilo težko ...
naprava v xsari je zmontirana 7.5 let - v tem času je bila na rednem servisu 2x in se ji bliža tretji čez 5tkm ko bo imela naprava 90 tkm .. to j to ..
naprava iz prejšnjega balenota je v sedanjem in čaka da se preseli čez kakšno leto v l.2002 po možnosti s čimmanj kilometri od prvega lastnika - če pa pride kakšen kratek 4x4 pa te opcije nisem izključil ..
naprava ima narejenih 74tkm - 13 pred mano . 43 pri meni v prvem in sedaj 9 tkm v sedanjem balenotu ..
torej je to njena tretja montaža ..
teh 52tkm ni bilo prizanašano ne napravi ne avtoma .. priznam to je moje osebno dolgoročno testiranje oz.maltretiranje materiala v vseh možnih pogojih pri nas od hladnega preklopa pri -15stC v drugi prestavi pri 5800-6000 obratih do nenehnega pospeševanja in prestavljanja tik pred blokado ...
verjetno tudi prinsov monter zasluži saj drugače nebi delal v minus 10 let samo to in samo eno napravo ...
torej ... kaj je v prinsovem interesu je njegova stvar ... čeprav je že 7 ali 8 let nazaj predlagal neodvisni test enakega avta z različnimi napravami a so se vsi ostali po domače "pokakal u gate" !
in imajo še dandanes rjave gate..
avto je moj , naprava je moja in jo lahko zamenjam s katerokoli kadarkoli in naredim z mojim avtom in drugo napravo če jo plačam karkoli tudi neodvisni test če se mi lula vzdigne - jasno ali še kak "torej" ???
kar se tiče ventilov pa ne bom izgubljal besed,,, valve care je zakon kar dokazujejo avti s prinsom in količino prevoženih km brez težav na ventilih - recimo xyz bi vam lahko kakšen podatek spet pomolil pod nos za prebuditev spomina ..
skratka da zaključim :
moja ponudba je še zmeraj veljavna !
dinometer na bencinu . dinometer na prinsu .. dinometer na katerikoli drugi napravi..
road test po gps-ju .. na prinsu in potem na drugi napravi ..
za neodvisnega kontrolorja pa poprosimo enega moderatorja tukaj , ki bo po koncu testiranja predložil retultate pod katerimi bomo podpisani vsi sodelujoči..
aja - pljucc na pussyje

Dora je napisal/-a:Nesporazum, ili je neko uklonio ili sam zaboravio da stavim link od prodavnice gde su cene delova(Shop) gde se vidi koliko to košta sa maržom od 8 posto. Kako sam već rekao jesmo blesavi ali nismo toliko da radimo za 25 evra po autu.baš bi volio videti facu tih vaših majstora kod kojih je jugo izašo za 45 minuta kad bi mu dovezao toyotu prius ili hondu civic s-type..ne 45 min nego 45 radnih sati ...njih trojica ..
zašto onda jedan košta 7000e a drugi 100000e ?
Nisam rekao da su majstori nego da urade auto Yugo) za 45 minuta i to je bilo tako. Naravno da nemaju pojma ni koji je auto ali njih 4 dobije po 5 evra po autu i šrafe šta i kako im se kaže. TO su naučili i to teraju.. Punto bi bio uzbuna a ne nešto drugo...
Za cenu auta se isto pitam, 40+ godina radim oko auta i to mi nikad nije bilo jasno, popravljao sam sve, ima komplikovanih i skupljih sklopova ali da normalan auto košta 5 puta više ubedjen sam da nema opravdanje. Maserati, Lambordžini, Meklaren , Vejron i ta klasa naravno da mora biti skuplja ali jedan Mercedes normalne klase... ma da, kako da ne...me pa prav zanima koliko prisotnih monterje bi imelo "j***a" za primerjavo zmontirat napravo v mojega balenota ..
seveda pod pogojem , da se izmeri zračnost ventilov pred in po 10000km z vsako napravo ...
merjenje na dinometru pri vgrajenem prinsu na plin in na bencin na začetku testa in na koncu testa ter isto na drugi napravi ..
lahko pa to naredimo samo na dinometru kar bi mi bilo ljubše zaradi ventilov..
pa da vidimo kdo je za resno jemanje stvari ...
Koja je cena ugradnje za taj auto ako nije tajna i protiv pravila foruma?
Kako se meri zazor na samoštelujućim ventilma? Dinamometar će pokazati ono što treba ako je uradjeno kako treba. Svaki imalo normalan uredjaj ima mogućnost kontrole smeše. Ako je smeša dobra nema problema, nema gubitka snage i slično.
Jedini izazov kod montaže plina na Audi biturbo, Porše, Mercedesi kompresori i slična boranija je mesto za montiranje delova. TO je uvek problem. i zahteva vreme.
Imate G1 jedinstveno savršenstvo bez mane, sve zna i sve radi prvi i jedini na svetu :)
imaš pravo oko dinometra ..zbog toga sam sada dodao i road test ...
nisam mehaničar pa neznam kako se to izmjeri .. a dali hidraulički samoštelujuči nemaju nikakav zazor? inače se može sve izmeriti - samo treba skinuti glavu motora i rastaviti pre testa i posle testa ... to mora znat izmerit svaki mehaničar..
boranije su i recimo lexsus 460 i prius ... u stvari su noviji auti sve zajebaniji za montažu - recimo novi bmv motori koji imaju izduvni kolektor gore gde svi ostali v motori usisnu granu ...
mercedes kompresor nije baš neki jaki izazov ... osim vremena da ...
g1 .. gejadan se to izgovara ...
