cc09 je napisal/-a:Ti dam namig, če ne razumeš. Dizle hočejo prepovedat v mestih. Ne v Sahari.
J1897 je napisal/-a:Uf, marsikaj bi se dalo narediti. Že na področju javnega prometa. Recimo, pred kratkim sem malo gledal železniške povezave po Italiji. Med velikimi mesti vozi tudi 72 vlakov na dan. Iz Firenc gre v Rim ena Freccia Rossa (hitri vlak) vsakih 15 minut. Glede na to, koliko denarja se je pri nas že zmetalo v železnice, bi lahko tudi pri nas naredili marsikaj na uporabnosti železnic. Ampak realnost je taka, da se zkolj o 30 kilometrih drugega tira dogovarja in krega več časa,kot so Rusi pred več kot 100 leti rabili, da so postavili transsibirsko železnico (če se ne motim, več kot 7000 km). Je*iga, banana republika je kompliment za našo državo. Upam si trditi, da bi z vzpostavitvijo uporabnega in učinkovitega javnega prometa število avtomobilov na cestah padlo, mentaliteta gor ali dol. Ne vem, kdo bi se želel z avtom gužvat v jutranji/popoldanski špici,če pa bi mel neko resno alternativo denimo na tirnicah.
Kar pa se ukrepov,ki si jih naštel tiče, vse lepo in prav. Ampak - premogovne elektrarne se v Evropi opušča, pri nas se je zgradil TEŠ6. CO2 se omejuje na vsakem koraku, istočasno pa se planet duši v plastiki. Govori se o neki trajnosti, istočasno pa je vsak izdelek, pa naj si bo elektronika, avtomobil... v dveh letih že zastarel in ga je "nujno"treba zamenjati. Stvari so namenoma izdelane tako, da crknejo takoj po preteku garancije.
Saj je prav, da se omejuje denimo CO2, ampak ti ukrepi so prevečozko usmerjeni. Po eni strani so vodilnih polna usta ekologije, po drugi strani pa bojo taisti ljudje uničili svet v imenu dobička
alexwell je napisal/-a:in kaj potem ko prepovejo dizle v mestih? kaj se bo zgodilo?
Firediver je napisal/-a:Pa a misliš, da je v nemški vojski sploh kaj tako zastarelih dizlov (pustimo gosenično tehniko)?
Tudi v Sloveniji so nekateri predpisi (na drugih področjih) strogi, ampak za vojsko je pa vse (v predpisu izrecno) dovoljeno...
Influenz je napisal/-a:Vedno je najlažje kazati s prstom na druge, ni tako?
Influenz je napisal/-a:J1897 je napisal/-a:Uf, marsikaj bi se dalo narediti. Že na področju javnega prometa. Recimo, pred kratkim sem malo gledal železniške povezave po Italiji. Med velikimi mesti vozi tudi 72 vlakov na dan. Iz Firenc gre v Rim ena Freccia Rossa (hitri vlak) vsakih 15 minut. Glede na to, koliko denarja se je pri nas že zmetalo v železnice, bi lahko tudi pri nas naredili marsikaj na uporabnosti železnic. Ampak realnost je taka, da se zkolj o 30 kilometrih drugega tira dogovarja in krega več časa,kot so Rusi pred več kot 100 leti rabili, da so postavili transsibirsko železnico (če se ne motim, več kot 7000 km). Je*iga, banana republika je kompliment za našo državo. Upam si trditi, da bi z vzpostavitvijo uporabnega in učinkovitega javnega prometa število avtomobilov na cestah padlo, mentaliteta gor ali dol. Ne vem, kdo bi se želel z avtom gužvat v jutranji/popoldanski špici,če pa bi mel neko resno alternativo denimo na tirnicah.
Kar pa se ukrepov,ki si jih naštel tiče, vse lepo in prav. Ampak - premogovne elektrarne se v Evropi opušča, pri nas se je zgradil TEŠ6. CO2 se omejuje na vsakem koraku, istočasno pa se planet duši v plastiki. Govori se o neki trajnosti, istočasno pa je vsak izdelek, pa naj si bo elektronika, avtomobil... v dveh letih že zastarel in ga je "nujno"treba zamenjati. Stvari so namenoma izdelane tako, da crknejo takoj po preteku garancije.
Saj je prav, da se omejuje denimo CO2, ampak ti ukrepi so prevečozko usmerjeni. Po eni strani so vodilnih polna usta ekologije, po drugi strani pa bojo taisti ljudje uničili svet v imenu dobička
Število ljudi v italijanskih mestih in v slovenskih mestih pač ni primerljivo. Že tako potniški promet na sž deluje z izgubo (nekaj bi se dalo zracionalizirati, ampak definitivno pa ne toliko da bi lahko kar v vsako vas dal vlake na eno uro..). Zaradi TEŠ 6 so ugasnili stare bloke (ki so bolj onesnaževali). TEŠ 6 je bil politična odločitev, pač nihče ni želel povedati 3000 rudarjem in zaposlenim v TEŠ da bodo čez 10 let brez služb. Se bo pa po drugi strani v LJ zgradila plinsko-parna turbina, ki bo proizvajala toploto za daljinsko ogrevanje in električno energijo (zdaj dela na premog).
Noben ni rekel da bodo diesel prepovedali iz danes na jutri. Začeti je potrebno postopoma in potem imaš v roku 10-20 let rezultate.
xxl je napisal/-a:In zdaj še tole na portalu, pa zdaj bodi pameten https://www.avtomobilizem.com/novice/re ... 7-03-2018/
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov