Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz Ne jun 20, 2004 9:32 pm

gerchy je napisal/-a:Mislim, da vsakdo ve, kaj sem mislil. Ce je BMW vreden polovico cene novega vozila, je alfa vredna tretjino. Evo. 8)


...no zdej so se umešali še bavarci...na čelu s PR-om munchenske tovarne gerchyem...sledi končna ugotovitev, da v bistvu tako 147 kot A3 suxata, saj bemflnovi trojki ne sežeta niti do gležnjev...nekdo pa bo medtem že odprl topic šajtrga vs. kosilnica in mamo že novo bojišče :lol: :lol: :lol: ...
 
Uporabniški avatar
gape
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 718
Pridružen: Po mar 01, 2004 12:16 pm
Kraj: BEVERLY HILLS (KROPA)

Napisal/-a gape Ne jun 20, 2004 9:34 pm

joj same BUČE!!!
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne jun 20, 2004 9:35 pm

itak je kosilnca zakon, k jo ni treba porivat, pa na gumah ne piše da niso za na highway :rofl
Sam ma pa šajtrga večji prtljažnik, pa bolj je udobna...ma boljšo zvočno izolacijo :EE :cry :EE
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
De_Tomaso
Uporabnik
 
Prispevkov: 963
Pridružen: Pe mar 12, 2004 1:02 am

Napisal/-a De_Tomaso Ne jun 20, 2004 9:40 pm

gape je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:
gerchy je napisal/-a:
De_Tomaso je napisal/-a:Po kakšni tehnologiji je narejen zadnji VAGov dizl? Lahko pa tudi ugibava kakšni bodo vsi VAGovi dizli čez 5 let. Glede piljenja tehnike ali izumljanja pa lahko uporabiva staro uganko. Kaj je bili prej jajce ali kura? Nemci ne bi imeli kaj pilit, če ne bi nekdo tega izumil. Glede motorjev in njihove zgodovine pa je stvar zelo enostavna, poglej cene alf in audijev ali bmwjev v letih od 1960-1980. Lahko pa tudi pogledaš vrednostne tabele oldtimerjev teh znamk pa bo slika še bolj jasna. Zlasti tista o slovesu.


Menjujes temo. Kaj bi primerjal cene odltimerjev. Kdo pa zivi za preteklost. Anyway.
Mislim, da imajo nemci kar veliko z nastankom in razvojem avtomobilske branze. Otto, Karel Benz, Mercedes, Wankel, Rudolf Diesel. To je samo zacetek. :D
Ce ne bi (nemska, po narodnosti menda svicarka) gospa Berta Benz davnega leta 1888 sedla na uradno prvi avtomobil tega sveta - ne bi nihce imel kaj pilit ... :twisted:


Oprosti mi, a sem ljubitelj oldijev zato menjujem temo na račun starodobnikov. Pa če smo odkriti je ravno tam alfa najmočnejša, po slovesu in zgodovini. Glede avtomobilske branže pa bi kakšen Lancia itak dal vse v koš (samonosna karoserija, kolesni ležaji, posamično vpetje koles, diskaste zavore, hidravljične zavore... do jutra če je treba) pa poglej kje je lancia danes.

Če pa pogledamo recimo zadnjo alfo - GT pa je takole, vsaj po mojem mnenju ima enega najboljših 2.0 l motorjev, dobro podvozje in ogromno opreme ter dokaj ugodno ceno. Na vrh vsega pa je še lep.

Primerjava iz naslova pa je bila itak narejena s strani nemških novinarjev. In ti so alfo 147 ocenili bolje kot audija A3.


to ni važn ter tuki primerjamo mi!!!
valda da bi italjani pa dali prednost alfi!!! :?


torej v tem primeru dajejo italijani in nemci prednost alfi. 8)
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Ne jun 20, 2004 10:54 pm

Loopz je napisal/-a:...no zdej so se umešali še bavarci...na čelu s PR-om munchenske tovarne gerchyem...sledi končna ugotovitev, da v bistvu tako 147 kot A3 suxata, saj bemflnovi trojki ne sežeta niti do gležnjev...nekdo pa bo medtem že odprl topic šajtrga vs. kosilnica in mamo že novo bojišče :lol: :lol: :lol: ...


Bavarce je vmesal nekdo drug, ne gerchy ... :oops:
A med topic sajtrga vs. kosilnica sodi primerjava ze kultnega clia? :cry:

Ceprav ... bavarc je pac bavarc, a ne?

Morda bos iz te debate se kaj koristnega odnesel, najbrz bavarci, audiji in alfe v vseh prestavah enakomerno vlecejo, pa seveda brez kakrsnih utripajocih luck ... :twisted:
Zadnjič spremenil gerchy, dne Ne jun 20, 2004 10:58 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne jun 20, 2004 10:55 pm

gerchy je napisal/-a:
Loopz je napisal/-a:...no zdej so se umešali še bavarci...na čelu s PR-om munchenske tovarne gerchyem...sledi končna ugotovitev, da v bistvu tako 147 kot A3 suxata, saj bemflnovi trojki ne sežeta niti do gležnjev...nekdo pa bo medtem že odprl topic šajtrga vs. kosilnica in mamo že novo bojišče :lol: :lol: :lol: ...


Bavarce je vmesal nekdo drug, ne gerchy ... :oops:
A med topic sajtrga vs. kosilnica sodi primerjava ze kultnega clia? :cry:


:mrgreen: :EE :cry :EE :mrgreen:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz Po jun 21, 2004 12:06 am

gerchy je napisal/-a:
Loopz je napisal/-a:...no zdej so se umešali še bavarci...na čelu s PR-om munchenske tovarne gerchyem...sledi končna ugotovitev, da v bistvu tako 147 kot A3 suxata, saj bemflnovi trojki ne sežeta niti do gležnjev...nekdo pa bo medtem že odprl topic šajtrga vs. kosilnica in mamo že novo bojišče :lol: :lol: :lol: ...


Bavarce je vmesal nekdo drug, ne gerchy ... :oops:
A med topic sajtrga vs. kosilnica sodi primerjava ze kultnega clia? :cry:

Ceprav ... bavarc je pac bavarc, a ne?

Morda bos iz te debate se kaj koristnega odnesel, najbrz bavarci, audiji in alfe v vseh prestavah enakomerno vlecejo, pa seveda brez kakrsnih utripajocih luck ... :twisted:


eh...prov mi je, kaj se pa oglašam :lol: :lol: :lol: ...

...je pa lepo, da spremljaš moje objave...počutim se kar malo počaščenega...tudi jaz sem zasledil nekaj tvojih...zato bom raje modro molčal :wink: ...
Zadnjič spremenil Loopz, dne Po jun 21, 2004 12:27 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
LaserJaMM
Novinec
 
Prispevkov: 253
Pridružen: Ne okt 05, 2003 12:56 am

Napisal/-a LaserJaMM Po jun 21, 2004 12:09 am

Hitlerjeva 3ka ni v istem razredu k A3 pa 147. 3ka ma par knofov več na armaturki, pa na ta pravi strani pogon. :)
Cuore Sportivo
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Po jun 21, 2004 7:15 am

Loopz je napisal/-a:...zato bom raje modro molčal :wink: ...


Kdor molci, desetim odgovori ... :o
 
Uporabniški avatar
pyngo
Novinec
 
Prispevkov: 111
Pridružen: Če nov 06, 2003 1:47 pm
Kraj: krajevni odred dolina

Napisal/-a pyngo Po jun 21, 2004 9:30 am

obadva bi mel, pa pika. konc debate
planet Melmak
 
Klausz
Novinec
 
Prispevkov: 129
Pridružen: Po dec 08, 2003 7:42 pm

Napisal/-a Klausz Po jun 21, 2004 9:43 am

Ne smemo pozabit na nekaj: Alfa ma zdej tud masino 1,9 multijet 150 KM.

:)
 
Uporabniški avatar
gape
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 718
Pridružen: Po mar 01, 2004 12:16 pm
Kraj: BEVERLY HILLS (KROPA)

Napisal/-a gape Po jun 21, 2004 9:45 am

ja zdej če ma pa mašina 10 al pa 15 konjov več pol pa kar navali!!!
kolk pa tud več pokur??? :?
 
Norden
Novinec
 
Prispevkov: 208
Pridružen: Ne dec 14, 2003 10:31 pm

Napisal/-a Norden Po jun 21, 2004 4:22 pm

gerchy je napisal/-a:Ceprav ... bavarc je pac bavarc, a ne?


Da, res so Hilterjeve sanke nekaj posebnega. Če nič drugega, se besedaa bavarija lepo rima s "havarija."
Predvsem pa nas BMW navdušuje tako, da dolgočano formulo 1 pogosto popestri s spektakularnimi eksplozijami motorjev (čeprav mu tu mercedes kar dobro konkurira) hkrati pa skrbi tudi za dobro kondicijo Montoye, saj ga sili k teku v bokse po rezervni avto, ko se njegov pokvari.

Kar pa se tiče audija A3 in alfe 147- raje vzamem slednjo. Ne mislim kupovati tevtonske grdobe za krepko čez 4 milijone (osnovni model), zapovrh pa arogantno pričakujejo, da naj bi doplačal nekaj sto tisoč še za klimo? Nein, danke.


P.S.: Se priporočam, da mi čez tri leta najdeš recimo alfo 156 2.0 jts zamanj kot milijon devetsto, revalvirano seveda. :) In nezaleteno in z normalnimi km-ji.
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz Po jun 21, 2004 4:39 pm

Norden je napisal/-a: Predvsem pa nas BMW navdušuje tako, da dolgočano formulo 1 pogosto popestri s spektakularnimi eksplozijami motorjev (čeprav mu tu mercedes kar dobro konkurira)


vse pri bmw je kvalitetno, tudi eksplozije :P ...
 
Uporabniški avatar
f4676
Novinec
 
Prispevkov: 181
Pridružen: Ne maj 30, 2004 10:39 am

Napisal/-a f4676 Po jun 21, 2004 7:23 pm

Tistim, ki tukaj nabijajo kako Alfe izgubljajo ceno samo to. Alfa Romeo 156 v prvih treh letih izgubi 42% prvotne cene kot tudi Audi a4. Bmw 3 pa 41%. To so ugotovili pri Autobildu. Tako, da lepo prosim ne pišite bedarij.
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy Po jun 21, 2004 10:02 pm

Pri autobildu so nekoc tudi zapisali cene nadomestnih delov. Bi si jih veljalo kdaj ogledati in primerjati. Zanimivo je bila med prvimi ravno alfa 156 in R Laguna. Pa med pokvarljivostjo tudi. :shock:

SIcer pa .. cene narekuje trg in tudi sistem ocenitve eurotaks je napravljen po enakem principu. In tri leta stara 166 je se vedno vredna tretjino nove. (vir: mobile, autoscout, avto.net ...)

Norden .. ob primerjavi, ki sva jo nekoc naredila si kar nekako osupnil. Upostevajoc seveda porabo, izgubo vrednosti (petica in 166) sva menda prisla do enake cenovne stevilke. Pa sva zanemarila servisne cene ter naprednejso tehnologijo in zmogljivosti v prid hitlerjevim sankam. Da bi kupil avto, ki porabi pol vec kot konkurenca, kjer so posamezni robovi ostri kot kuhinjski noz, kjer je ergonomija enaka tisti v kuhinji in ce bi se hotel udobno peljati (beri: avtomatika prestavljanja) bi bil primoran vzeti kaksno thalio z avtomatskim menjalnikom. Nein danke. :-P

Na papirju ni vse tako crno belo. Pa prosim, prisparaj zdaj zdaj ze tvoje legendarne izjave o ETCC. Se formula: ocitno so italijani bili primorani placati milijarde mark, da so po nekaj desetletjih "osvojili" naslov prvaka. Pa ceprav je to hitlerjev sorodnik. :roll: No ja, kuhat pa le znajo ... :wink:
Zadnjič spremenil gerchy, dne Po jun 21, 2004 10:07 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Po jun 21, 2004 10:06 pm

Ah je*eš nemce pa italjane...Japanese performance :EE :P
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Loopz
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 738
Pridružen: To feb 24, 2004 3:47 pm

Napisal/-a Loopz Po jun 21, 2004 10:06 pm

Slide je napisal/-a:Ah je*eš nemce pa italjane...Japanese performance :EE :P


word :!:
 
Uporabniški avatar
Josephe
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:25 pm
Kraj: LJ-črnuče

Napisal/-a Josephe To jun 22, 2004 1:02 am

gerchy je napisal/-a:Pri autobildu so nekoc tudi zapisali cene nadomestnih delov. Bi si jih veljalo kdaj ogledati in primerjati. Zanimivo je bila med prvimi ravno alfa 156 in R Laguna. Pa med pokvarljivostjo tudi. :shock:

SIcer pa .. cene narekuje trg in tudi sistem ocenitve eurotaks je napravljen po enakem principu. In tri leta stara 166 je se vedno vredna tretjino nove. (vir: mobile, autoscout, avto.net ...)


Spet čist tko, nov bmw je draži za ca.3 mio, po 4 letih, ( sm na avto netu gledu letnike 2000 ) pa je razlike le max 500k sit, tko da še malo kasneje pa bi bili ceni enaki, če bi šlo tko naprej. Si v 4 letih prišparal 2,5mio. Torej alfa izgublja manj na ceni. :lol: :lol:

glede teh porab pa ne bi, ker je 90% folka ne zna računat ali pa sami sebi lažejo, tovarniški podatki pa so tud bol tko"j*** veter".

LP Joseph
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Napisal/-a gerchy To jun 22, 2004 7:18 am

Naceloma sem ze obupal nad prepricevanjem, pa vendar: Razlika je seveda manjsa kot pri novi ceni, saj zato sem pa pripisal se ostale dejavnike. Tudi to ne drzi, da je z leti razlika v prid alfe. 10 let stara alfa je vredna se vedno pol manj kot 10 let star nemec. Ne vem, od kod ti 500k razlike, ampak model 166 letnik 2001 dobis od 2.8M do 3.5M, serija 5 letnik 2001 pa od 4 do 5,5M SIT.
Glede laganja porabe se strinjam (sem tudi napisal prej, da si se ljudje marsicesa ne priznajo - zamenja pol avta, potem pa se tolazi, ces, itak je to potrosni material)
Ampak tovarniski podatki so merodajni. Potem so tut podatki o moci, navoru, pospeskih netocni? (ce zanemarimo vrle uporabnike foruma, kjer skoraj vsakomur, ki ima nad 80 konjev avto leti 200km/h).
In ce tovarna napise, da alfa 2.5 porabi 17 (ali 19 litrov), verjamem, da je to res (kar bi znal potrditi prenekateri lastnik). Ker si takega avtomobila ne kupi nekdo, ki dela malo kilometrov, se to v treh letih pri 40.000 prevozenih kilometrih pozna za slab milijon razlike. Upostevajoc se slabse zmogljivosti, postane zadeva ze malce bolj jasna.
Kdo zdaj laze sam sebi? :P

P.S.: saj ne da bi hotel koga prepricati nasprotno, vendar ocitno nekateri kar slepo pisejo in kujejo doticno znamko v nebesa. V mislih imam predvsem "izum" dizel motorja, strasansko nizko izgubo vrednosti ter super moderno tehnologijo (tu sem bi moral priti smiley - POZOR IRONIJA :wink:)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov