Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a peroRS Če nov 17, 2011 2:17 pm

X-Hair je napisal/-a:Pa dio miooo, a bo res treba po ene Sava S3, da probam to fascinantnost našega proizvoda.


Še nikoli jih nisi probal? :shock: Ne veš kaj zamujaš :mrgreen:
p.s: čeprav ta teden, ko je zunaj okoli ničle in je cesta suha, se presenetljivo dobro vozijo po ovinkih :twisted: :vrum

p.s1: glede "našega" proizvoda:
Slika
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a Energetik81 Če nov 17, 2011 3:03 pm

X-Hair je napisal/-a: Eni pa vidijo sam tistih magičnih 7 stopinj. :cry
Meni teh 7°nič ne pomeni, vidim pa od novembra naprej veliko megle, ki rosi po tleh, ohlajenih pod 0°C, vidim nanose gnilega listja po asfaltu, za ovinkom odpadlo ivje z dreves. V LJ nam iz toplarniških dimnikov celo sneži ob inverziji - imaš na odseku par 100m pobeljeno, drugje samo mokre ceste. In v takih razmerah so zimske boljše. Nimamo vedno pred sabo sprane ceste z dobrim asfaltom, kjer bi letna zmagala ne glede na temperaturo, ampak vse kaj drugega.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a peroRS Če nov 17, 2011 7:25 pm

Energetik81 je napisal/-a:
X-Hair je napisal/-a: Eni pa vidijo sam tistih magičnih 7 stopinj. :cry
Meni teh 7°nič ne pomeni, vidim pa od novembra naprej veliko megle, ki rosi po tleh, ohlajenih pod 0°C, vidim nanose gnilega listja po asfaltu, za ovinkom odpadlo ivje z dreves. V LJ nam iz toplarniških dimnikov celo sneži ob inverziji - imaš na odseku par 100m pobeljeno, drugje samo mokre ceste. In v takih razmerah so zimske boljše. Nimamo vedno pred sabo sprane ceste z dobrim asfaltom, kjer bi letna zmagala ne glede na temperaturo, ampak vse kaj drugega.


Podpis :)
 
Uporabniški avatar
BBoss
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1933
Pridružen: Pe apr 29, 2005 12:51 pm

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a BBoss Če nov 17, 2011 7:44 pm

pikoli je napisal/-a:http://www.youtube.com/watch?v=Oi-o_njQW34&list=UUIMzhx509wEXMuGkTK-kD9Q&feature=plcp

Ugotovitve:
zavorna pot je krajša z letnimi gumami(50,8 letne, 57,9 zimske) na mokri, 10°C podlagi, a sama hitrost v ovinku je višja z zimskimi (33mph z letnimi, 36,8mph z zimskimi).

Se še komu to zdi nenavadno?


Niti ne... gre za popolnoma različno podlago. Tista gladka je za simuliranje spolzke ceste oziroma ledu - take podlage ne boš našel nikjer na normalnih cestah. Druga podlaga pri zaviranju pa je normalno hrapav asfalt in od tu taka razlika.

Zavedat se je treba, da tiste lamele z mnogo zarezicami se pri velikih obremenitvah na gumo (zaviranje) postavijo na rob, kjer se jim zmanjša naležna površina na asfalt in to pomeni slabšo zavorno in tudi slabši oprijem. Pri gladkih drsečih podlagah pa tega efekta ni saj so bočni pospeški manjši in obremenitev na gumo precej nižja tako, da se lamele ne "upognejo na rob" in je stična ploskev precej večja. Zaradi mehkejše zmesi in veliko več odprtega profila in po velikosti manjših kosov gume, ki se stikajo s podlago se le te bolj primejo kot pa letne gume, ki imajo večjo stično površino in zato na gladkih površinah težje izpodrinjeo vso vodo saj se vmes med gumo in podlago naredi rahel vodni film, ki povzroči tudi neke vrste aquaplaning.

Z drugimi besedami povedano, če bi testirali na normalnem asfaltu oba preizkusa letna zmaga, kot bi tudi zimska, če bi oba preizkusa naredili na gladki podlagi.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a ~toMmy~ Če nov 17, 2011 9:11 pm

BBoss je napisal/-a:
pikoli je napisal/-a:http://www.youtube.com/watch?v=Oi-o_njQW34&list=UUIMzhx509wEXMuGkTK-kD9Q&feature=plcp

Ugotovitve:
zavorna pot je krajša z letnimi gumami(50,8 letne, 57,9 zimske) na mokri, 10°C podlagi, a sama hitrost v ovinku je višja z zimskimi (33mph z letnimi, 36,8mph z zimskimi).

Se še komu to zdi nenavadno?


Niti ne... gre za popolnoma različno podlago. Tista gladka je za simuliranje spolzke ceste oziroma ledu - take podlage ne boš našel nikjer na normalnih cestah. Druga podlaga pri zaviranju pa je normalno hrapav asfalt in od tu taka razlika.


Zdaj pa res ne razumem a se nekateri res vozite samo po avtocesti al kaj. V Sloveniji imamo kar nekaj "nenormalnih" cest oz. odsekov, ki so v mokrem primerljivi s to testno progo. Enkrat ponoči, ko ni prometa, se po mokrem zapelješ v Ljubljani čez krožni tok recimo na Rudniku in malo "pretiravaš" z gasom, pa je razlika med oprijemom zimskih in letnih gum podobna kot na tem posnetku. Obstajajo tudi ceste z izredno gladkim asfaltom.

Ravno včeraj sem še kolega vprašal za mnenje s katerimi gumami ima več oprijema na res gladkem asfaltu in je povedal isto kot jaz. Zimske pozimi imajo praktično več oprijema kot letne poleti na tako obupnih podlagah, tudi v suhem. Vsak, ki bi se z njim zapeljal čez kakšnega praznega krožnega, ko spravi tisto kravo od avta (Vectra C karavan) postrani, bi opazil občutno razliko med oprijemom letnih in zimskih po suhem, še bolj pa po mokrem asfaltu. V njegovih koncih je ena cesta zelo "nenormalna" in je zanj utripanje ESP-ja (v mokrem) nekaj čisto vsakdanjega, tako da govori na podlagi vsakdanjih izkušenj. Poleg tega gre za zelo dobrega voznika, ki je med ostalim vajen tudi dobro "prevetrat" 1000 kubičnega cestaka.

Začel sem že dvomit v svoj občutek glede oprijema po vseh teh nasprotujočih mnenjih, pa zdaj opažam, da nekateri dejansko samo niste vajeni zelo slabih cest. S čim se pa simulira ledena površina? Gladek (zlizan) asfalt + voda + "maščoba" oz. smeti = ?
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a belkaena Če nov 17, 2011 9:28 pm

Tommy jaz se s tabo ne strinjam, spoštujem pa tvoje mnenje.

Lp.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a ~toMmy~ Če nov 17, 2011 9:36 pm

belkaena je napisal/-a:Tommy jaz se s tabo ne strinjam, spoštujem pa tvoje mnenje.

Lp.


Na podlagi česa se ne strinjaš? Izkušnje na izredno spolzkih površinah? Dodal bi še to, da gre pri meni za odlične letne in zimske gume na dveh različnih avtih in še nekaj kombijih (od pogosto voženih), s tem da so zimske colo manjše, pri kolegu pa za iste dimenzije, letne Dunlop, zimske Fulda.

No pa rad bi od koga utemeljitev, zakaj ni tak gladek asfalt v mokrem podoben ledu. Dejansko gre za asfalt, kjer ti že peš pri teku lahko spodrsne!
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
SuperVeloce
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Po mar 14, 2011 2:46 am

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a SuperVeloce Pe nov 18, 2011 7:51 am

Zimske pozimi imajo praktično več oprijema kot letne poleti na tako obupnih podlagah, tudi v suhem.

No ja, pridi se kdaj peljat na cesti Celje-Velenje->SlovenjGradec. Ne boš verjel, da je lahko tako pomembna regionalna cesta tako uničena...

Aja pa ne boš verjel, odlične letne mi primejo bolje (že dva tedna suho, sončno in mrzlo, jasne noči pod lediščem, pa še kakšen teden bi naj ostalo tako). Čez ovinke pri -5 od Vitanja proti Doliču bi marsikdo glavo stavil, da s temi letnimi (kaj šele zimskimi) ni mogoče niti približno tako peljati, kot se peljem jaz, ampak avto je vodljiv, da bi lahko lisici ob cesti nohte postrigu... Lahko se zlahka pelješ daleč čez mejo razumnega, kaj šele če se držiš omejitev... Res pa je, da se verjetno pozna predhodna vožnja po avtocesti... Kadar pridem v Maribor (po avtocesti je še 10km vožnje po obvoznici in centru), so gume še vedno na dotik rahlo tople...

Z rondoji pa sploh nimam problemov, niti po mokrem. Pravzaprav sem zadnič ravno testiral, ko se nek pacient na dovozu v rondo (pri Europarku) ni uspel ustaviti, čeprav je bilo jasno, da se peljem mimo njegovega priklučka... jaz sem se ustavil, pa čeprav sem peljal krivuljo v rondoju, on je pa obstal za pol dolžine avta v rondoju. Torej če meni nebi uspelo, bi sedaj tarnal o počeni sprednji osi in desnem platišču :D...
Lamele zimskih gum se zvijajo in zmanjšujejo stično površino, sploh ko je guma nova. To lahko izniči vso prednost, ki bi jo naj imela zimska guma na suhem zaradi drugačne zmesi. Kakšna je ta zimska guma (kvaliteta, koliko je bilo pri razvoju dano na vožnjo v snegu in ledu, ...) in kakšna je tista letna (5let stara EcoControl :lol: ), s katero se jo hiti primerjati, je pa druga zgodba...

Uglavnem... glavna vloga lamel je, da "posrkajo" tanek film vode, ki se formira med ledom in gumo. Sedaj se z istim razlogom "uvajajo" še zračni mehurčki v gumeni zmesi. Nekako tako, kot če primeš led z roko in spolzi, ali pa vzameš volneno rokavico, katera vpije vodo, na katero se bo led po možnosti še zalepil... Vsekakor pa to ne pomaga pri suhi cesti, ne glede na to kako zglajena je!

Eno je gladek asfalt, drugo je pa razrit kot njiva in valovit kot koža praprababice. Tam mehke lamele in manj ojačana bočnica zagotovo pokažejo kaj od sebe, prav tako imamo ponavadi letne gume nižjepresečne kot letne, avto zna lepo poskakovat čez luknje in nagrbančen asfalt na letnih...

Zimske gume pa bodo vsekakor dobile svojo priložnost, zaenkrat začuda na mojih relacijah nisem opazil kopičenja listja po cesti, blata ni, poledice pa tudi ne. Ob megli se pa samo norec pelje kakorkoli hitreje, kot bi pa potreboval za varno ustavitev glede na dano vidljivost. Če ne ta vikend, pa najverjetneje naslednji, gume zamenjam za 20min :)
when in doubt, flat out
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a joztom Pe nov 18, 2011 9:11 am

Vsak ima svoje izkušnje. Meni je šlo poleti čez Tomačevski rondo 115 in v ovinku iz Zaloga 175 in v izvozu Šmartno 140 (Kumho KH11). Pozimi se to ne da izvajat, ob zelo močnem navoru s šestakom nimaš pozimi kaj delat z letnimi gumami, večinoma seveda niso in ne morejo biti ogrete. Lahko je bluzit, če prigoniš iz MB s toplimi in mehkimi letnimi in zaviješ v Arji vasi proti Velenju, takrat bi verjetno bolje prijemalo. V normalnih pogojih je zimska guma s silico zakon. Jaz mislim da v tej temi kurite brezveznike, da bodo nasankali. Ne glede na vrsto gume, pa moraš pred ovinkom prevagati težo in ga speljati z rahlo vleko. Je pa že debata čudna, da bi dandadnes koga iz ovinka vleklo, drselo, metalo, kje za vraga si to upate.
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a belkaena Pe nov 18, 2011 9:19 am

~toMmy~ je napisal/-a:
belkaena je napisal/-a:Tommy jaz se s tabo ne strinjam, spoštujem pa tvoje mnenje.

Lp.


Na podlagi česa se ne strinjaš? Izkušnje na izredno spolzkih površinah? Dodal bi še to, da gre pri meni za odlične letne in zimske gume na dveh različnih avtih in še nekaj kombijih (od pogosto voženih), s tem da so zimske colo manjše, pri kolegu pa za iste dimenzije, letne Dunlop, zimske Fulda.

No pa rad bi od koga utemeljitev, zakaj ni tak gladek asfalt v mokrem podoben ledu. Dejansko gre za asfalt, kjer ti že peš pri teku lahko spodrsne!


Ne strinjam se s teorijo, da je letna guma boljša na grobem in srednje grobem asfaltu, na gladkem in zlizanem pa zimska guma dobi nadnaravne spospobnosti in postane boljša. Glede na to, da je profil zimske pnevmatike optimiran za sneg, profil letne pa za vse ostale pogoje, s tem da stremi k čim bolšjem stiku s cestiščem bi pričakoval boljše sposobnosti letne pnevmatike tudi na gladkem asfaltu oz. vseh pogojih, kadar ne govorimo o snegu (ledu) in umazanem cestišču (listje, blato,...). Sicer pa je v rondojih na Rudniku tudi poleti moker in zlizan asfalt pa se verjetno ne voziš z zimskimi.

Led pa lahko simulira samo led, če pa je govora o drseči podlagi pa jo lahko simulira marsikaj, tudi gladka mokra površina.
 
Uporabniški avatar
SuperVeloce
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Po mar 14, 2011 2:46 am

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a SuperVeloce Pe nov 18, 2011 9:37 am

joztom je napisal/-a:Vsak ima svoje izkušnje. Meni je šlo poleti čez Tomačevski rondo 115 in v ovinku iz Zaloga 175 in v izvozu Šmartno 140 (Kumho KH11). Pozimi se to ne da izvajat, ob zelo močnem navoru s šestakom nimaš pozimi kaj delat z letnimi gumami, večinoma seveda niso in ne morejo biti ogrete. Lahko je bluzit, če prigoniš iz MB s toplimi in mehkimi letnimi in zaviješ v Arji vasi proti Velenju, takrat bi verjetno bolje prijemalo. V normalnih pogojih je zimska guma s silico zakon. Jaz mislim da v tej temi kurite brezveznike, da bodo nasankali. Ne glede na vrsto gume, pa moraš pred ovinkom prevagati težo in ga speljati z rahlo vleko. Je pa že debata čudna, da bi dandadnes koga iz ovinka vleklo, drselo, metalo, kje za vraga si to upate.

Govora je bilo ravno o tem, da tudi po suhem "gre/ne gre" z letnimi, ko je temperatura nizka... Hja, z zimskimi pa lahko greš čez tomačevega toliko :D? Verjetno niti približno. Športne zimske gume pa za vse kar pridobijo na suhem in mokrem, izgubijo ob snegu in ledu. Težko bluziš, če se moraš enkrat s hladnimi gumami tudi v drugo smer odpeljati...
Ne glede na to, ali sem ravno iz avtoceste ali odpeljem od bajte, gume dovolj služijo namenu, da lahko varno dinamično vozim. Vsekakor več kot dovolj za vsakršno defenzivno vožnjo in zaviranje, na suhem ali mokrem. Še vseeno dovolj za močno prekoračitev hitrosti v ovinkih, zaviranja pri nekih še normalnih varnostnih (če že ne "by the books")...
Je pa dinamika vožnje čez ovinke jasna in lahko tvoji izjavi samo potrdim.

Če pa nekdo s starimi ali slabšimi letnimi tole bere, je pa njegov problem, če prepričan leti s ceste, saj je povdarjeno, da je pri letnih gumah marsikaj v igri. Od vseh gum ne moreš pričakovati enakih rezultatov, ne letnih ne zimskih.
Zadnjič spremenil SuperVeloce, dne Pe nov 18, 2011 9:45 am, skupaj popravljeno 1 krat.
when in doubt, flat out
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a X-Hair Pe nov 18, 2011 9:42 am

~toMmy~ je napisal/-a:Začel sem že dvomit v svoj občutek glede oprijema po vseh teh nasprotujočih mnenjih, pa zdaj opažam, da nekateri dejansko samo niste vajeni zelo slabih cest. S čim se pa simulira ledena površina? Gladek (zlizan) asfalt + voda + "maščoba" oz. smeti = ?


Mogoče ne rabiš dvomit. ;) Jaz te razumem. Vem za tale ekstremni gladek asfalt. Lahko, da je pri tebi še toliko bolj obupen. Jaz mam tudi take "flikce" po cesti, kjer se da testirat. In ja, v takih primerih mi je zimska LM-22 malo rušila sistem. :D Mam en ovinek v katerega se vedno pelješ enako hitro. Mokro, kakšna snežinka vmes in volan trd. :shock: Tam je bil trd volan samo pri SZ90, Turanza ER300 in Rainsport2. Sam problem je tale, da so bile višje temperature. Tak da, ne vem kaj bi se zgodilo pri 2 stopinjah. Ma najbrž neke velike razlike nebi bilo. Če primerjam prejšnje 050A in vožnja proti domu, v dežju, pri 2 stopinjah. Sedaj mam pa spet neko škatlo na kateri so Sava Perfekta. Čakam dež. :twisted:

Jaz bi rad samo opozoril uporabnike, da ne morejo primerjat staro letno z novo zimsko in potem nabijat kako zimska drži dosti bolje. Ker, ko so mi namontirali 3 leta staro (dobro) zimsko gumo, sem moral zmanjšat hitrost do 20%, da sem bil na varni strani v primerjavi z ER300. In še najbolj smešno je tista podlaga na Vranskem, katera nima z realnostjo nobene veze. Ma odlično pokaže kako je zimska, ne vem za kolk metrov, boljša od letne. To pa ne drži v realnem svetu, na asfaltu, kakršnega koli že mamo. Toliko ekstremni asfalt je najbrž tam po LJ na določenih odsekih, in najbrž je enako v Wajdušni na avtobusni postaji. Sedaj bi moral imeti spredaj nove SZ90, zadaj pa ene nove, vrhunske zimske. Pa bi se videlo kaj bi bilo, bi šlo naravnost ali bi šla rit. Prešraufamo spredi-zadi in ponoven poizkus.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
SuperVeloce
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Po mar 14, 2011 2:46 am

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a SuperVeloce Pe nov 18, 2011 9:50 am

Sedaj bi moral imeti spredaj nove SZ90, zadaj pa ene nove, vrhunske zimske. Pa bi se videlo kaj bi bilo, bi šlo naravnost ali bi šla rit. Prešraufamo spredi-zadi in ponoven poizkus.


Bognedaj :lol:

~toMmy~ je napisal/-a:Začel sem že dvomit v svoj občutek glede oprijema po vseh teh nasprotujočih mnenjih, pa zdaj opažam, da nekateri dejansko samo niste vajeni zelo slabih cest. S čim se pa simulira ledena površina? Gladek (zlizan) asfalt + voda + "maščoba" oz. smeti = ?

Čakaj, a to tisti tvoj občutek, ki ti pravi, da pri istri trajekciji čez ovinek, pri isti hitrosti, tvoje telo čuti večji pospešek pri 15colskih gumah kot 17colskih?
:lol: :bow :bow :pivo =I I rest my case.
when in doubt, flat out
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3154
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a joztom Pe nov 18, 2011 10:21 am

Na trakcijo vpliva podvozje, manj je vzmetenih mas, manj odskakuje kolo od tal. Pri 17" in lahkih feltnah je sledenje lahko boljše, če pa so nizkopresečne pa to velja samo za zelo zelo gladke ceste brez grbin, ki jih v SLO seveda ni. Nizkopresečne gume so zato trše in so samo lepe, ne pa boljše. Se pa v ekstremnih pogojih boki manj podajajo in to je to. Kje si jih pa raja upa na boke spravit je pa drugo vprašanje. Še največ dajo dobri amortizerji in odločni stabilizatorji, ker ko četrto nogo avto dvigne, je potrebno kar nekaj izkušenj.
 
Uporabniški avatar
SuperVeloce
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Po mar 14, 2011 2:46 am

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a SuperVeloce Pe nov 18, 2011 10:28 am

Slabo si bral tisto v debelem tisku... ista trajekcija (linija vožnje čez določen ovinek, ne trakcija gume), ista hitrost. Tukaj ne govorim o večji/manjši hitrosti, katero bi čez ovinek pridobil/izgubil zaradi nižjepresečnih gum, ampak G sila ob isti liniji pri isti hitrosti...
No lej, se opravičujem, sam sem zadnjič bral tisto temo o letnih gumah, pa me je skoraj pobralo ob njegovih izjavah in lovljenju okoli povedanega...
when in doubt, flat out
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a Energetik81 Pe nov 18, 2011 11:19 am

X-Hair je napisal/-a:In še najbolj smešno je tista podlaga na Vranskem, katera nima z realnostjo nobene veze. Ma odlično pokaže kako je zimska, ne vem za kolk metrov, boljša od letne. To pa ne drži v realnem svetu, na asfaltu, kakršnega koli že mamo. Toliko ekstremni asfalt je najbrž tam po LJ na določenih odsekih, in najbrž je enako v Wajdušni na avtobusni postaji.

Pojdi se kdaj peljat po LJ BTC in okolici, kjer se vsak dan vozi po več 10.000 avtov. Asfalt je presneto podoben tisti beli podlagi na Vranskem. S svojimi 120Nm navora (mlinček) in 2 leti starimi letnimi Fulda EcoControl za šalo v 2. prestavi pri 3/4 gasa zavrtim gume v prazno pri mokrem asfaltu. Seveda sem naslednji dan že menjal z 3 leta starimi UG7+, ki so čisto druga zgodba kar se tiče oprijema. Enostavno sem se bal voziti z letnimi oz. sem držal 3s varnostne razdalje.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a belkaena Pe nov 18, 2011 11:36 am

Zakaj potem tudi poleti ne vozis z UG 7?
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a Energetik81 Pe nov 18, 2011 11:43 am

Ker takrat večino poti naredim po suhih cestah, če je pa mokro je pa temperatura asfalta večinoma >20°C. Sem pa razmišljal, da bi res kar celo leto vozil na UG7+, razen povečane obrabe bi bilo kar OK. Finta je, da v dimenziji 175/70/13 enostavno ne dobiš letnih gum z mehkejšo zmesjo, vse so neke Eco in Green s trdo zmesjo.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
belkaena
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 586
Pridružen: So nov 11, 2006 7:49 pm

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a belkaena Pe nov 18, 2011 1:22 pm

Res pa je da so UG 7 odlične za v dež, bi res lahko kar celo leto z njimi vozil :)
 
Uporabniški avatar
SuperVeloce
Novinec
 
Prispevkov: 338
Pridružen: Po mar 14, 2011 2:46 am

Re: Zimske vs. letne pozimi.

Napisal/-a SuperVeloce Pe nov 18, 2011 1:24 pm

uf, kriza, verjamem da je problem z dimenzijo. Sem slišal, da EcoControl niti do kolen ne seže ugledu zimskih bratov, ampak takole... verjetno je zmes zelo podobna Savi Perfecti. Po suhem se fajn pelje (relativno glede na te male in nizkocenovne dimenzije), po mokrem pač ne :-P. Če ti finance dovolijo, jih prodaj ali vrzi v smeti in pojdi enemu vulkanizerju bogu za hrbtom, da ti za 40eur naroči Uniroyal RainExpert. Boš videl, kot dan in noč, zagotovo. Lahko si uzameš tudi Bridgestone B250 (niso ravno Turanza ER300, bolje kot nič), vendar so dražje kot uniroyal in se verjetno niti ne splača toliko. UG7+ je pa škoda, če narediš na leto več kot štirimestno številko kilometrov...

Ne vem, jaz tam še nisem imel nekih problemov. Največkrat sem tam s tanovim Accentom, Turanza ER300.
when in doubt, flat out
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov