V kolikor boš enkrat tedensko naredil malo daljšo relaciji, nebo nobenega problema. Jaz imam euro5 dizla, delam 10 km v eno smer, za vikend naredim 50km+, pa nimam nobenega problema. Dpf je kljub 350Kkm v odličnem stanju, pritiski so dobri, izpuh popolnoma čist, brez pikce saje, do zdej niti ene napake v zvezi z dpf.
Višja kot je euro norma slabše je pri dizlih na kratke relacije, sploh pri euro 6d temp in dalje.. Seveda tudi odvisno od motorja do motorja in od sistema regeneracije... Ampak 28 km ni tako malo in ne bi smelo biti nekih težav. Le občasno ga malo pritisni proti rdečem polju, dobro ogretega seveda..
Odvisno na kaj si naletel, ker čisto pri vsaki stvari so nekateri zadovoljni in drugi razočarani. Idealno teh 28km ni, ampak to ne pomeni, da boš imel težave. Še elektromotor, kateri je pojem zanesljivosti in razvit do te mere, da mora delati sedaj neki francoski znamki dela ogromne probleme, potem pa bodi pameten kaj je zanesljivo .
To so same šank teorije, od petega pira dalje. Res je da so novejše generacije manj naklonjene kratkim relacijam, ampak daleč od tega da je potrebno strašit. Odvisno je tudi od avta do avta, kako ima kateri narejeno.
Saj imajo tudi bencinarji vedno več eko ideologije in velja za njih enako. Samo manj je gostilniških deabat za bencinarje.
Dizel in kratke relacije je tak. Vsi pravijo da jim to škoduje, ampak a jim v praksi res? Ali se samo pokaže kateri ne znajo naredit avta in kateri ga? Nisem pristaš VWjev (nisem imel še niti enega in ne kaže da ga bom kdaj), ampak že nekaj časa opažam da ima okoli mene veliko kolegov in kolegic dizle (vglavnem VWje) in same kratke relacije. Avti dnevno delajo do max. 5km, zelo občasno da se zapeljejo kam dlje na primer na morje. Ampak avti delajo. Sam imam Kio dizla, 2017 letnik in avto že cca. dve leti dnevno dela 2x slaba 2km. In ker "vem" da mu to škoduje, grem vsaj enkrat na mesec oz. raje dvakrat na malce daljšo relacijo da se motor lepo segreje in ga nato tudi malo zluftam. Ker je pač dizl.
Problemi z dpfih pri relativno novih avtomobilih so zelo redki, ali pa so posledica ali res kratkih voženj. Problem nastane ko imaš že zdihan motor ki kadi in dpf že proti koncu svoje življenjske dobe -> ima že veliko nakopičenih saj ki ne morejo zgoreti med regeneracijo in se nalagajo in nalagajo ter tako zmanjšujejo samo kapaciteto dpf-a = zato so regeneracije vse bolj pogoste.
Se pravi problemi z dpfom so ponavadi kombinacija povečane dimnosti zaradi slabšega izgorevanje (razlogov je en kup lahko) + zmanjšana kapaciteta dpfa zaradi starosti.