elektrificirani Peugeot 408 (308 limuzina prejšnje generacije - str. 126) je postal Dongfeng Fukang ES600
https://car.autohome.com.cn/pic/series- ... id=2042220še ena posledic nastanka Stellantisa je južnoameriški Peugeot Partner Rapid, nastal iz Fiata Fiorino.
Iran Khodro predstavlja novi IKCO Tara, osnova je bil Peugeot 301
https://www.youtube.com/watch?v=JoX9PJ9a7ZQin še dve južnoafriški eksotiki. BMW 333i je bil nadomestek za M3 za tamkajšnji trg. Najprej so ga razvijali za nastop v prvenstvu South African Group 1 racing, a ker je šlo tekmovanje v maloro, so ga ponudili trgu. 333i je bil v osnovi 325i, predelan v Alpini z motojem M30B32, namenjenim večjim modelom bavarske znamke. Ker so motor komaj spravili v avtomobil, so kupci pri nakupu morali izbrati, ali želijo klimatsko napravo, ali pa servo volan. Na voljo je bil v treh barvah, skupno so proizvedli 210 primerkov.
BMW 745i S.A. pa je nastal, ker Nemci zaradi tehničnih omejitev nismo mogli pripraviti različice modela 745i (ki je imel 3,3 litrski motor) z volanom na desni strani. Zato so za južnoafriški trg v sedmico vstavili manjši motor iz Z1. 745i S.A. je bil tako od globalnega 745i močnejši za 34 konjev in je bil takrat najmočnejša sedmica. Podvozje in karoserijo so prilagodili v BMW M Motorsport, dobil je BBS platišča in rahlo spremenjeno notranjost v Nappa usnju. Prvi modeli so imeli posebne števce z M logotipi, a so jih kmalu umaknili, tako da kasnejši modeli niso imeli niti ene oznake M. Proizvedli so jih 209.