cliouser je napisal/-a:seat je napisal/-a:mene sam zanima zakaj mora bit obvezno pranje žarometov pa kje se to pr nas da kupit
Pranje mora biti zaradi tega, ker se zaradi umazane površine stekla žarometa svetloba lomi (razprši) in posledično moti nasproti vozeča vozila.
za kupit pa dvomim, da se da to naknadno?
Courage™
objavaObjavljeno: tor nov 15, 2005 8:07 am Pošlji temo:
Mislim pa kaj si ti nor malo...
vedno ama VEDNO so najbolj glasni tisti ki so nekaj čuli.
Nabavi xenon kit, plačaj teh 200 € pa potem pametuj.
Ne vem kam hodite vi na tehnične, da mate probleme, verjetno nekam h kakim zafrustriranim starcem ki niso fu!kali že 10 let in se znašajo nad avtomobili. Do zdaj sem naredo tehničnega z dvea avtoma, na enem nisem imel homologiranih temnih šip + feder + feln, na tem zdaj pa ita glava boli kaj ni blo homologirano.
Xenon kit je narejen prav za avte z halogenimi lučmi. Zakaj pri pizdi bi ga prodajali če bi naj topil fokuse pa se pregreval itd itd... Xenonka se segreva manj, žarnico lahko kupiš že za 10k, v dežju je vidljivost odlična, jaz trenutno dolgih luči več ne uporabljam, ker svetijo isto kot Xenoni samo da mi pač svetlobo spremenijo v grdo rumeno.
Ne pametovat, ker jaz se tudi ne spuščam v razne teme o elektroniki kjer pojma nimam.
tako je
cliouser je napisal/-a:yurchek je napisal/-a:cliouser: zakaj bi mogu bit prilagojen? to pa ne razumem.....moj frend z nickom APN ma že 2 takšen kit v neprilagojenih fokusih, pa jim nč ne manjka....
No nekaj
Citiram uporabnika DonFilipo z foruma www.rk.avtomobilizem.com:Za xenonske zaromete avto mora imeti samodejno uravnavanje visine luci, pranje zarometov in luci morajo imeti zelo ostri cut-off line, oz. tista linija do katere luc sveti na cesti, kar vecina novejsih avtov zadovoljuje (zaradi tega se vse vec uporablja leca). To sistemu za samodejno prilagajanje visine malokdo izpolnjuje. Skratka, homologacijo ne mores pridobiti, a se je lahko izognes. Pri vsakdanji voznji policaji ne bodo tezili zaradi tega ker je na prvi pogled jasno da gre za xenon in ne za pobarvane zarnice. Tudi ce bi, jim je dovolj ugasniti in przati na novo luci in se takoj vidi (ker se xenon priziga tako kod neonka in rabi 5-10 sekund da se zgreje in sveti z polno mocjo). Kar se pa tice tehnicnega pregleda. Enostavno se jih vzame dol, da se navadne H4, H1 a katere koli not in je opravljeno. Vse skup bo trajalo manj kod 10 minut! GARANTIRANO! Morate pa vedet tudi par dejstev o xenonkah; bolj so obcutljive od navadnih halogenih, vendar ob pravilni uporabi imajo doooosti daljsi vek trajanja. Obcutljive so na blendanje (v primeru H4 - bixenon - za blendanje je STROGO priporocnjivo LE ko so prizgane zasencene luci. Edina dobra stvar je da v slo morajo luci biti prizgane 24ur. In kako deluje bixenon? Ko pogledas navadno H4 vidis da ima dve nitke in ena je zasencena z enim malim kosom pleha (a karkoli ze je). Ko prizges dolge se tista ugasne in se prizge tista druga nitka katera ni zasencena. Pri H4 xenonkah pa je samo eno polje katero daje svetlobo in se z elektromagnetom tisti pleh umika par milimetrov naprej-nazaj zato da prepusti svetlobo povsod po luci. Enostavno a ne? Tako delajo VSI bixenon (zaradi tega kar sm prej zgoraj napisal kako se prizigajo). Poleg tega pri prizigu se sprosti tok od 20.000-25.000V za prvo iskro (v tistem delcku sekunde je svetloba mocna kot strela) in so pri nepravilni montazi lahko smrtno nevarne. Kasneje pa delujejo z 85V. Tudi sama zarnica je polnjena z plini (merkuri, xenon, argon... - xenona je najmanj:) ) in je pod pritiskom od okoli 100barov. Ce raznese zarnico v vasi blizini je tisti merkuri izjemno strupen in zivljensko nevaren. Paziti morate da se balast (enota ki je velikosti dveh skatlic cigaret in v njej je neksna elektronika) NIKJER ne dotika mase avta. Tudi je zazeleno da ni izlozena direktnemu vplivu vode. Pri montazi pa se zarnica ne sme NICESAR DOTAKNITI!!! (ponavadi je prilozena posebna plasticna zascita katero se pol dol vzame). Ko se luci ugasnejo je treba pred ponovnim vzigom cakati da se shladijo. Eni pravijo 30 sekund drugi par minut. A jst na to pazim in pustim tudi do 5 minut. To so stvari katere morate vedeti. Ni nujno da bodo crknile, a se jim sigurno zmanjsuje zivljenska doba. Poleg tega v prodaji obstajajo razlicni tipi in se njihova moc meri v Kelvinih in ne v watih (vse xenonske porabijo 35W - ja manj kot navade). Do 8000K je zakonski dovoljeno (jst mam 7500K) prodajajo pa jih tudi do 12.000K. Zdej pa se razlozim kaj to pomeni. Soncna svetloba ima priblizno temperaturo okoli 5.250K. To je idealna, bela svetloba! Bolj navzdol gre proti rumeni barvi in manjsi kolicini svetlobe (halogene imajo do maximum 4.100K in dajo rumenkasto svetlobo, navadne okoli 3500K). Bolj navzgor od 5.250 je barva bolj modra ampak tudi manj kolicine svetlobe. In 8500K je meja od katere naprej gre barva proti vijolcni (12.000K so ze ful vijolcne in prepovedane). Serijsko ugrajeni xenon (ali strokovno HID) je odvisen od tovarne in so vrednosti nekje od 5.800K do 6.800K) tako da je tu neksni kompromis modro-bele barve in dokaj mocne svetlobe. Moje ki so 7500 so bolj modre, ampak v primerjavi z serijskimi dajo manj svetlobe (merjeno v luxih), vendar ko pogledas na prejsnje H7 so kot dan!
In se to. Ne kupujte xenon kit od Helle, Osrama ali Phillipsa, zato ker je to trik. Te tovarne delajo xenon IZKLJUCNO za serijske avte in nikakor za nadaljno prodajo. Vsak ki vam poskusa prodati xenon enega od teh proizvajalcev vas hoce nategniti! Moj kit je Kaixen (tovarna ki dela za audi in lamborghini).
tudi v parabole gre xenon. xenon porabi 35W, ce so parabole plasticne, je zelo verjetno, da se dobo stopile, ampak danes vecinoma niso vec plasticne. ce mas eno zarnico, potem pride v postev tudi bixenon (gor sm razlozu).
Vec pobrskaj na forumu. Mislim da je oz. je bil registriran tudi na avtomobilizem.com pod obstoječim imenom
Courage™ je napisal/-a:
Xenon kit je narejen prav za avte z halogenimi lučmi. Zakaj pri pizdi bi ga prodajali če bi naj topil fokuse pa se pregreval itd itd... Xenonka se segreva manj, žarnico lahko kupiš že za 10k, v dežju je vidljivost odlična, jaz trenutno dolgih luči več ne uporabljam, ker svetijo isto kot Xenoni samo da mi pač svetlobo spremenijo v grdo rumeno.
ziga24 je napisal/-a:Courage™ je napisal/-a:
Xenon kit je narejen prav za avte z halogenimi lučmi. Zakaj pri pizdi bi ga prodajali če bi naj topil fokuse pa se pregreval itd itd... Xenonka se segreva manj, žarnico lahko kupiš že za 10k, v dežju je vidljivost odlična, jaz trenutno dolgih luči več ne uporabljam, ker svetijo isto kot Xenoni samo da mi pač svetlobo spremenijo v grdo rumeno.
...kaj si mislil to z "grdo rumeno"?
Sh3bO je napisal/-a:ziga24 je napisal/-a:Courage™ je napisal/-a:
Xenon kit je narejen prav za avte z halogenimi lučmi. Zakaj pri pizdi bi ga prodajali če bi naj topil fokuse pa se pregreval itd itd... Xenonka se segreva manj, žarnico lahko kupiš že za 10k, v dežju je vidljivost odlična, jaz trenutno dolgih luči več ne uporabljam, ker svetijo isto kot Xenoni samo da mi pač svetlobo spremenijo v grdo rumeno.
...kaj si mislil to z "grdo rumeno"?
Dolge luči so navadne halogenke in imajo tisto 'grdo' rumeno barvo. To je mislil.
DrMr je napisal/-a:Sh3bO je napisal/-a:ziga24 je napisal/-a:Courage™ je napisal/-a:
Xenon kit je narejen prav za avte z halogenimi lučmi. Zakaj pri pizdi bi ga prodajali če bi naj topil fokuse pa se pregreval itd itd... Xenonka se segreva manj, žarnico lahko kupiš že za 10k, v dežju je vidljivost odlična, jaz trenutno dolgih luči več ne uporabljam, ker svetijo isto kot Xenoni samo da mi pač svetlobo spremenijo v grdo rumeno.
...kaj si mislil to z "grdo rumeno"?
Dolge luči so navadne halogenke in imajo tisto 'grdo' rumeno barvo. To je mislil.
... to je to... zato ne vem kako zaslepijo dolge xenonke...
navadne sej če maš serijski xenon tud dolge niso ksenon ampak navadne. če hočš še dolge imet xenon, morš imet bixenonske žarometeziga24 je napisal/-a:DrMr je napisal/-a:Sh3bO je napisal/-a:ziga24 je napisal/-a:Courage™ je napisal/-a:
Xenon kit je narejen prav za avte z halogenimi lučmi. Zakaj pri pizdi bi ga prodajali če bi naj topil fokuse pa se pregreval itd itd... Xenonka se segreva manj, žarnico lahko kupiš že za 10k, v dežju je vidljivost odlična, jaz trenutno dolgih luči več ne uporabljam, ker svetijo isto kot Xenoni samo da mi pač svetlobo spremenijo v grdo rumeno.
...kaj si mislil to z "grdo rumeno"?
Dolge luči so navadne halogenke in imajo tisto 'grdo' rumeno barvo. To je mislil.
... to je to... zato ne vem kako zaslepijo dolge xenonke...
Hmmm... Zdej pa nč več ne razumem. Se pravi, če vgradiš xenon kit, imaš pol: kratke xenon, dolge pa?
ops: ops: ops:
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov