Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
milan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: To maj 20, 2003 7:02 pm

a je že kdo probal motor up?

Napisal/-a milan To maj 20, 2003 7:05 pm

To je tista reč iz top shop k zliješ v olje pa je potem ful manjša obraba pa kompresija se izbolša in tako dalje. A se splača kupt. Avto ma 170.000 kilometrov.


Hvala in lep pozdrav
 
Uporabniški avatar
Need_Power
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 611
Pridružen: Po dec 02, 2002 8:14 pm
Kraj: Lenart

Napisal/-a Need_Power To maj 20, 2003 7:18 pm

O Motor Up nevem nič, vem pa da je bratranec dal not tisto QMI (al nekak tak) zaščito not, pa je reko da je kompresija po tistem bla višja (avto pa je Golf III 1.9 75KM, prevoženih pa po števcu 280.000), pa avto je tišje laufal, vglavnem je bil (oz. še je) full zadovoljen. Cena pa mislim da je nekje enaka kot pri Motor Up.

Ajde
 
grehc
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Po avg 26, 2002 1:32 pm
Kraj: Lublana

Napisal/-a grehc To maj 20, 2003 7:27 pm

Motorup, QMI,... sredstva obstajajo že dolgo, sicer se njihova kemijska sestava izboljšuje, namen pa ostaja isti. Zadeva sicer deluje, vendar v vseh reklamah določene stvari tudi zamolčijo. Vsa ta sredstva imajo tendenco, da se primejo na površino. Tako se primejo tudi na cevi za dovod olja, filter, črpalko...
Kot je opisoval kolega, splača se dati v avto, ki ima dosti kilometrov oz., ki ima slabo kompresijo. Tem avtomobilom razen generalne ni pomoči, to sredstvo pa je izhod v sili.
Vsekakor pa tega nebi pod nobenim pogojem dal v nov avto, ker lahko naredite več škode kot koristi. To sredstvo zmanjša trenje in zapolni pore, ki pa so v motorju narejene namenoma, da se v njih olje zadržuje tako pa takoj steče s stene dol in nam celo poveča obrabo motorja.
kot sem rekel v avtomobile, ki imajo preveliko zračnost zaradi obrabe pa zadevo lahko vlijete brez strahu.

Malo teorije

LP
Grehc
 
Uporabniški avatar
.::GTR::.
Uporabnik
 
Prispevkov: 1156
Pridružen: So mar 15, 2003 1:59 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a .::GTR::. To maj 20, 2003 7:29 pm

toseprav v staro mašino z 200K km se splača dat? k jest sm tut gruntov ta QMI not vržt :roll:
 
Uporabniški avatar
Meggy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 70
Pridružen: Pe nov 29, 2002 7:48 am

Napisal/-a Meggy To maj 20, 2003 8:20 pm

Motor up ti res namaže motor in ti izboljša obrabo. Toda vsaka stvar ima svojo slabo plat.
Zadeva se ti prime na površine, ki so hrapave in jih zgladi. Ko motor obratuje se zadeva "zapeče" na površine in postane zelo trda. V motorju vse deluje pod dinamičnimi obremenitvami, ki so za trde materiale skrajno neugodne. Trdi materiali začnejo pokati in tako ti ta motor up začne pokati in se luščiti iz površine. Tej sen zaciji sledi zelo močna obraba motornih delov in zmanjšanje uporabnosti. Vse skupaj vodi hitreje do zariba motorja.
Da ne bom kompliciru preveč, si zamisl, da vržeš droben pesek med bate in gledaš kaj se pol zgodi. :lol:
A.-P.Don
 
Uporabniški avatar
kdk
Uporabnik
 
Prispevkov: 920
Pridružen: So avg 10, 2002 2:55 pm

Napisal/-a kdk To maj 20, 2003 8:25 pm

Pri močno izmučenem motorju sem uporabil Slick50 ( eno izmed ful ekstra motor tuning oil adidtiv fint :P ) in se razen na moji denarnici ( zadeva ni bila ravno poceni ) ni popolnoma nič poznalo.
Za moje pojme metanje denarja v smeti !
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule To maj 20, 2003 9:24 pm

Ja jest sem tud noter nalil ta slick50 al kar koli že je, pa vam povem da ni nobene razlike. Škoda dnarja, raje si pejete avto natankat .
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Sr maj 21, 2003 3:58 pm

Jaz ob vsaki menjavi olja dolijem aditiv STP in razlika je očitna, po navadi ga ne dolijem takoj ko olje zamenjampočakam kakšen dan in nato ga dolijem. razlika je očitna tudi mašina deluje mirneje in tiše in nisem edini, ki je to opazil, priporočal sem ga kolegom in še vsi so bili zadovoljni.
avto pa ima nekaj čez 100.000 KM in ga uporabljam že več kot 50.000km

STP je narejen na silikonski osnovi in se ne zapeče nikjer, prej se zapeče originalno olje katero ima tudi kritično temperaturo dosti nižjo od silikonskih derivatov. Dobra lastnost tega je tudi ta, da ne veže nase vodo, navadno olje pa jo!
pa še to, novejša generacija motorjev ima žez kemijsim postopkom dodano plast silikonske prevleke na dele kot so bati, glavne greci, cilindri,...


l.p.
 
Njoko
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: To nov 26, 2002 8:12 pm

Napisal/-a Njoko Sr maj 21, 2003 7:42 pm

lucky je napisal/-a:Jaz ob vsaki menjavi olja dolijem aditiv STP in razlika je očitna, po navadi ga ne dolijem takoj ko olje zamenjampočakam kakšen dan in nato ga dolijem. razlika je očitna tudi mašina deluje mirneje in tiše in nisem edini, ki je to opazil, priporočal sem ga kolegom in še vsi so bili zadovoljni.
avto pa ima nekaj čez 100.000 KM in ga uporabljam že več kot 50.000km

STP je narejen na silikonski osnovi in se ne zapeče nikjer, prej se zapeče originalno olje katero ima tudi kritično temperaturo dosti nižjo od silikonskih derivatov. Dobra lastnost tega je tudi ta, da ne veže nase vodo, navadno olje pa jo!
pa še to, novejša generacija motorjev ima žez kemijsim postopkom dodano plast silikonske prevleke na dele kot so bati, glavne greci, cilindri,...


l.p.


Kakor vem, STP oil treatment nima prav nobenih silikonov noter. Silikoni so smrt za motor. Na dele obdelane s silikoni, se namrec motorno olje zelo slabo prime. STP Oil Treatment je na cisti naftni osnovi, kot vecina motornih olj, njegova naloga pa je, da dvigne viskoznost in oprijemljivost motornega olja. Zadeva je primerna za bolj obrabljene motorje, sicer pa nima smisla, oz. lahko tudi skoduje (olje 10W-40 pretvori v 15W-40). Prednost in slabost STP Oil Treatmenta je, da gre ven iz motorja skupaj z menjavo olja.

L.p.

Njoko
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Če maj 22, 2003 12:22 pm

Ni panike, malo prebrskaj po netu in boš videl, v katero smer se odvija razvoj"motorne krvi"

Ali ti veš, da olje z višanjem temperature zgublja svojo viskoznost (postaja bolj tekoč) in veš na kateri princip delujejo vsi ležaji, tako drsni kot kroglični.
Ležaji delujejo na princip hidrodinamičnehga tlaka kar pomeni, da stran, ki se vrti deluje kot nekaka črpalka in ustvari tanek sloj olja med površinama v obliki konusa tako, da se v bistvu površine sploh ne dotikajo.
Problem nastane ko se zaradi visokih temperatur in velike centrifugalne sile vrtečim se delom ne uspe črpati dovolj olja da bi bilo mazanje zadovoljivo.
silikon oz. silikoski karbid pa z temperaturo ne zgublja viskoznosti in se bolj drži površine.
zaradi tega pojava so zaribavali oljnični ležaji na renaultovih motorjih 1.6 16V prve generacije, ker so imele pretesno toleranco, ko so se pregreli je dilatacija drsnih ležajev presegla ničlo glavne gredi in takrat jo je stisnilo.

Če te nisem prepričal pa ti lahko še povem, da je podjetje FINNING iz kanade izdelala 100% silikonsko olje za dirkalne avtomobile in za diezle, namreč te mašine delajo z višjimi temperaturami kot normalen bencinar.

skoraj vse mašine novejše generacije pa imajo že tovarniško silikonsko prevleko nadvsemi kritičnimi elementi (bati, drsni ležaji, valji,......)

l.p.
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky Če maj 22, 2003 12:23 pm

Ni panike, malo prebrskaj po netu in boš videl, v katero smer se odvija razvoj"motorne krvi"

Ali ti veš, da olje z višanjem temperature zgublja svojo viskoznost (postaja bolj tekoč) in veš na kateri princip delujejo vsi ležaji, tako drsni kot kroglični.
Ležaji delujejo na princip hidrodinamičnehga tlaka kar pomeni, da stran, ki se vrti deluje kot nekaka črpalka in ustvari tanek sloj olja med površinama v obliki konusa tako, da se v bistvu površine sploh ne dotikajo.
Problem nastane ko se zaradi visokih temperatur in velike centrifugalne sile vrtečim se delom ne uspe črpati dovolj olja da bi bilo mazanje zadovoljivo.
silikon oz. silikoski karbid pa z temperaturo ne zgublja viskoznosti in se bolj drži površine.
zaradi tega pojava so zaribavali oljnični ležaji na renaultovih motorjih 1.6 16V prve generacije, ker so imele pretesno toleranco, ko so se pregreli je dilatacija drsnih ležajev presegla ničlo glavne gredi in takrat jo je stisnilo.

Če te nisem prepričal pa ti lahko še povem, da je podjetje FINNING iz kanade izdelala 100% silikonsko olje za dirkalne avtomobile in za diezle, namreč te mašine delajo z višjimi temperaturami kot normalen bencinar.

skoraj vse mašine novejše generacije pa imajo že tovarniško silikonsko prevleko nadvsemi kritičnimi elementi (bati, drsni ležaji, valji,......)

l.p.
 
Njoko
Novinec
 
Prispevkov: 108
Pridružen: To nov 26, 2002 8:12 pm

Napisal/-a Njoko So maj 24, 2003 9:40 am

lucky je napisal/-a:Ni panike, malo prebrskaj po netu in boš videl, v katero smer se odvija razvoj"motorne krvi"

Ali ti veš, da olje z višanjem temperature zgublja svojo viskoznost (postaja bolj tekoč) in veš na kateri princip delujejo vsi ležaji, tako drsni kot kroglični.
Ležaji delujejo na princip hidrodinamičnehga tlaka kar pomeni, da stran, ki se vrti deluje kot nekaka črpalka in ustvari tanek sloj olja med površinama v obliki konusa tako, da se v bistvu površine sploh ne dotikajo.
Problem nastane ko se zaradi visokih temperatur in velike centrifugalne sile vrtečim se delom ne uspe črpati dovolj olja da bi bilo mazanje zadovoljivo.
silikon oz. silikoski karbid pa z temperaturo ne zgublja viskoznosti in se bolj drži površine.
zaradi tega pojava so zaribavali oljnični ležaji na renaultovih motorjih 1.6 16V prve generacije, ker so imele pretesno toleranco, ko so se pregreli je dilatacija drsnih ležajev presegla ničlo glavne gredi in takrat jo je stisnilo.

Če te nisem prepričal pa ti lahko še povem, da je podjetje FINNING iz kanade izdelala 100% silikonsko olje za dirkalne avtomobile in za diezle, namreč te mašine delajo z višjimi temperaturami kot normalen bencinar.

skoraj vse mašine novejše generacije pa imajo že tovarniško silikonsko prevleko nadvsemi kritičnimi elementi (bati, drsni ležaji, valji,......)

l.p.


Hmm, jaz dvomom v te "silikone". Še za umetne još*e niso najboljši. :D
Za STP Oil Treatment eksplicitno vem, da nima silikonov, je pa možno, da jih ima nek drug njihov proizvod.
Sam se izogibam silikonom, še celo v navodilih za uporabo vozila mi to piše.

L.p.

Njoko
 
Chef
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: So maj 22, 2004 1:59 pm

Napisal/-a Chef Ne maj 23, 2004 2:07 pm

Ne bom nove teme postalvljal, bom kar v tejle vprašal. Na avtu je 215k km (2.0 mondeo zetec) in se že pozna, da je obrabljen. Menjava olja je na sporedu, zdaj pa študiram kaj bi dal notri. Bom pač riskiral tistih 10000SIT. Doslej sem največ dobrega(in najmanj slabega) prebral in slišal o QMI-ju. Ima kdo še kakšen boljši predlog?

Pravkar sem se pa spomnil tudi stare reklame o motor-upu, kjer so poleg motor-upa prodajali nek izdelek(kot gratis), ki se ga je vlilo 500km pred menjavo olja in naj bi prečistil motor. Kje bi se dalo dobiti kaj podobnega?
 
Uporabniški avatar
Fullback
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1736
Pridružen: Sr maj 05, 2004 7:40 pm
Kraj: Največkrat...Na trdih tleh...ali mehkem blatu...

Napisal/-a Fullback Ne maj 23, 2004 2:12 pm

Se strinjam da je QMI še najboljša rešitev...ob naslednji manjavi olja -čez 6000km ga bom zihr spet vlil not...Pozna pa se...preverjeno...avto ma pa 114000km
/¨¨¨¨¨¨¨¨\___
-- O ----------O--
Prodam
 
Chef
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 23
Pridružen: So maj 22, 2004 1:59 pm

Napisal/-a Chef Po maj 24, 2004 1:01 pm

Zanimivo, da nekateri že pri tako majhnih kilometražah uporabljate te stvari in dobivate tudi pozitivne odgovore mašinc.
Predlaga kdo kakšen aditiv ki ga dam nekaj 100km pred menjavo olja notri, da očisti svinjarijo iz motorja? Pri motorju nad 200k km bi se mi najverjetneje to splačalo naredit. :)
 
Remedy
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 32
Pridružen: Sr jan 21, 2004 2:45 pm
Kraj: Fara

Napisal/-a Remedy Po maj 24, 2004 1:53 pm

Jaz sem dal v avto MOTORUP pa sm z njim naredu 100k (več ali manj PALBA) zaenkret motorček še diha(mitsubishi 1.3)
Slika
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Po maj 24, 2004 7:50 pm

Jst mam na svojmu avtu 300.000 km prevoženih brez generalne - vsakih 30k km vlijem al QMI ali pa motorup not in razlika se pozna. Avto dela bol tiho in se manj trese, vendar samo do prve resne obremenitve (kak hudo blaten hrib, kjer je treba reduktor in prvo prestavo do visokih obratov navijat, pol pa kr naenkrat vse po starem.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko To maj 25, 2004 12:33 am

nebivedu je napisal/-a:Jst mam na svojmu avtu 300.000 km prevoženih brez generalne - vsakih 30k km vlijem al QMI ali pa motorup not in razlika se pozna. Avto dela bol tiho in se manj trese, vendar samo do prve resne obremenitve (kak hudo blaten hrib, kjer je treba reduktor in prvo prestavo do visokih obratov navijat, pol pa kr naenkrat vse po starem.


Torej se ne splača........
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu To maj 25, 2004 1:08 am

Če voziš avto normalno (brez da bi posegal v visoke obrate preteral z mašino in brez da bi jo gnal tok časa, da bo ventilator skos vrtel - pa če ima full kilometrov prevoženih-> če dobiš golfa 1 od dedka in ga ne boš gonil) se splača. Drgač pa ne, ker je predrago - za ta denar že dobiš dobro olje in ga malo pogosteje menjaš, kot to piše v navodilih in je učinek isti.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
monster_d
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 10019
Pridružen: Po jun 24, 2002 9:11 am
Kraj: Ptuj

Napisal/-a monster_d To maj 25, 2004 1:46 am

HEHE, pol ce je po gonjenju enako niti 100km nebo nic koristilo... mah kje... en drag oz par orng vozenj do rdecega polja pa je slus...
NeNe to pa ni zame :lol: :lol:
mah raje kupim novo olje pa bom vec naredo... :D
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 10 gostov