Napisal/-a kseb Če okt 28, 2021 7:12 pm
Pri vgradnji plina je potrebno vsaj to troje:
1. primeren avto za predelavo (nekateri motorji so znani kot zelo nekompatibilni s plinom- kako je s tvojim modelom bo potrebno ugotoviti),
2. izbira sistema (Prins je zelo dober, vendar tudi zelo drag, posledično dolga povračila doba, manjša profitabilnost)
3. verjetno najbolj pomembna točka: izbira dobrega serviserja (takega, ki zna kaj popravit, ne samo prodati plinske naprave).
Tole sem naučil na zelo drag način. Nič ne pomaga primeren avto, najboljši sistem, če je vgradnja neprimerna in mašina odpove. Tudi garancija nič ne pomaga, ker, ko, gre zares in je potrebno razdret motor, vgrajevalec plinske naprave itak ni nič kriv. Pa je bil avto star dve leti, prevozenih pa 50 kkm. Vsaj pri meni je bilo tako. Potem pa sodni izvedenec, ki pove, da je to verjetno zaradi nestrokovne vgradnje plinske naprave, vendar ne more zagotovit, ker je lahko tudi kaj drugega, ker motor pri avtu je pa ja zelo kompleksen. Torej vgrajevalec ne prizna, sodni izvedenec ne more potrditi z gotovostjo, tožba ni možna, garancija tega ne krije, ker plinska naprava deluje in ostane le popravilo na lastne stroške. In jeza.
Pri naslednjem avtu sem po izteku garancije vgradil pol cenejšo, kao slabšo plinsko napravo, vendar pri zelo dobrem vgrajevalcu in zadeva je delala BP do več kot 200 kkm, ko sem avto prodal. Res samo redni servisi. Pa sem s plinsko napravo prevozil vsaj 150 kkm.
Scena je bila pred 10 leti takšna: številka 1 je bil Prins in sicer imajo delavnico nekje ob AC pri Ljubljani. Ampak izključno ta delavnica, ne nek njihov pogodbeni vgrajevalec,. Tam vem, da so bili dobri, ker so popravljali napake na mojem prvem avtu in so zadevo uredili vrhunsko. Z vgradnjo in servisiranjem plinskim naprav se je takrat ukvarjal tudi Primož Jazbar iz Dolenjske, ki je zadevo zelo dobro obvladal.
Kako je sedaj ne vem, ker vozim dizla.
Pa srečno