zlode je napisal/-a:quattro in syncro sta stalna in oba imata zadnji Torsen diferencial(zelo kvaliteten in dobro naštudiran), medtm ko 4motion ni stalni in se vklopi ko se tista tekočina v haldex sklopki zagreje al neki takiga

po zdrsu prednjih koles!
syncro se je uporabljal v volkswagnovih avtomobilih pred 4motion-om

Torsen je pri Audijih in VW na sredini in ne zadaj. Zadaj je klasičen odprt diferencial(razen pri določenih precej starejših modelih, ki so premogli še mehansko špero za zadnjo os, ki si jo vklopil z gumbom ali pa je bil poleg sredinskega torsena torsen še na zadnji osi.(Audi V8 ).
Synchro je pomenil pri določenih modelih tudi viskozno sklopko, ki je v primeru zdrsa sprednjih poslala kolač navora še na zadnja kolesa, torej je delovala tako kot danes deluje haldex le da občutno počasneje.
Tudi Passat 4motion je imel še vedno Torsen sredinski diferencial. Ime ne pove vedno vrsto diferenciala in pogona. (Tudi Audi A3 in TT quattro se vozita "na haldex", kljub oznaki quattro)Na podlagi zagrevanja olja je deloval tudi synchro(razen tam kjer je bil torsen-passat) torej viskozna sklopka v oljni kopeli, haldex pa je za povrhu še elektronsko nadziran in ravno zato bistveno hitrejši
