MANTARA opelov GT je u slo ene par
enga je mel trobec v lj na viču enga ma pa KAVČIČ JOŽE,LEDINICA 30, 4226 ŽIRI 040 392 627
zanimiu avto...
z uvozom starih nad 30 let ni problemov,
glede eu in spremenb po ustopu pa tole:
Pridobitev rabljenih vozil iz držav članic EU bo mogoča s predložitvijo originalnega dokumenta o registraciji vozila v državi članici, iz katere bo vozilo dobavljeno. Vozilo bo treba pripeljati na pooblaščeno strokovno organizacijo (kot doslej), ki bo pregledala njegovo skladnost s podatki v dokumentih in tehnično stanje ter izdala Izjavo o skladnosti posamično pregledanega vozila. Lastniku vozila pa ne bo več treba priložiti potrdila proizvajalca oz. pooblaščenega uvoznika o skladnosti vozila z mednarodnimi homologacijskimi predpisi, saj bo to dokazoval že originalni dokument o registraciji vozila. Starost vozila pri pridobitvi ne bo več predstavljala ovire.
Neodvisno od članstva v EU so bile carinske stopnje za uvoz avtomobilov po poreklu iz EU odpravljene 1. januarja 2001, zato za uvoz avtomobila iz držav članic že zdaj ni potrebno plačati nobenih carinskih dajatev. Carinskih dajatev tako ne bo treba plačati tudi po vstopu v EU. V zvezi z obdavčitvijo nakupa rabljenega vozila z davkom na dodano vrednost (v nadaljevanju: DDV) v drugi državi članici EU je pomembno, ali je kupec v svoji državi identificiran kot zavezanec za namene DDV ter ali nakup opravi kot zavezanec za DDV ali kot končni potrošnik. Če je kupec davčni zavezanec, pridobljeno blago pa je bilo v državi članici odhoda obdavčeno po posebni ureditvi obdavčevanja od dosežene razlike v ceni, se DDV v Sloveniji ne obračunava in ne plačuje od pridobitve rabljenega vozila. Pridobljeno rabljeno vozilo se tako obdavči po načelu porekla, torej po predpisih države članice, kjer je dejansko nabavljeno. V kolikor pa je bilo rabljeno vozilo v državi članici obdavčeno v skladu s splošno ureditvijo, se rabljeno vozilo, ki ga pridobi davčni zavezanec obdavči po načelu destinacije oziroma po predpisih države kupca. Če kupec ni davčni zavezanec (in tako nastopa kot končni potrošnik) pa se pridobljeno rabljeno vozilo obdavči po načelu porekla, torej v državi nakupa vozila. Za razliko od obdavčevanja rabljenih vozil, se pridobitev novih vozli iz držav članic EU vedno obdavčuje po splošnih pravilih, in sicer po načelu destinacije oziroma po predpisih države kupca. Zgoraj navedene rešitve v zvezi z obdavčevanjem, tako rabljenih kot novih vozil, so predvidene v t.im. Šesti direktivi (77/388/EEC), upošteva pa jih tudi novi Zakon o davku na dodano vrednost, ki je trenutno v postopku sprejemanja v Državnem zboru. Od prometa vozil se obračunava tudi davek na motorna vozila (v nadaljevanju: DMV), pri čemer je zavezanec kupec vozila. Pri tem velja tudi pripomniti, da bodo določene prilagoditve v zvezi s pridobitvami rabljenih vozil znotraj Skupnosti opravljene tudi znotraj veljavnega sistema obdavčevanja vozil z davkom na motorna vozila (DMV), pri čemer so možne rešitve še v fazi proučevanja.
Vir: Ministrstvo za finance (vnešeno: 24.6.2003)
glede cen v eu-tako kot pri nas kar je dobro je drago!!
lp oldi