Prokarjon je napisal/-a:Logika da ima največji pospešek relativno na začetku, ker vsak dodatni kilometer doda tudi dodatno breme za premagovati (zračni upor)----> torej downforce samo še poslabša pospešek (več kot pripomore!, ne trdim pa da nima nobenega vpliva)
Pri bremzanju pa gre za kontra pojav kjer začneš pri recimor 200kmh in že imaš velik downforce, ki ga potrebuješ za čim večji oprijem za zaviranje do 0kmh. Zato je sorazmerno dober učinek (hitreje kot greš bolj ti pomaga), saj pri zaviranju hočeš čimvečji upor (padalo bi bilo najbolše za največji pojemek) medtem ko pri pospeševanju bi ti pomagal le pri relativno nizki hitrosti a ravno tam nima skoraj nobene vloge zaradi premajhne hitrosti. Torej pri pospeševanju pa ravno hitreje kot greš manj ga rabiš in tudi čedalje bolj omejuje pospešek... torej je njegov učinek kontra sorazmeren.
Seveda ima 1600 KM iz 7-ih litrov z dvema turbinama ogromno zalogo (rezervo!) moči in navora (verjetno precej čez 1500 Nm - kar dokazuje "samo" tristopenjski menjalnik), ki zlahka premaguje povečan zračni upor za downforce. In te rezerve (pod katero mislim presežek moči, ki je na voljo, nad sposobnostjo spravit to moč na cesto brez drsenja - torej nad "zmožnostjo gripa") ne zmanjka pri 80 ali 140! Tak avto bi (brez večjega downforce-a!) kopal tudi pri 150, verjetno tudi čez 200 - tako da govoriti o nepomembnosti downforca, ki pri teh hitrostih že je in to soliden, je govoriti "na pamet" oz vsaj brez resnega razmisleka o številkah.
Stvar je predvsem v tem, kje je optimum med večjim gripom zaradi downforce-a in dovolj povečanim zračnim uporom, da začne zmanjkovat te rezerve moči! Optimum je torej točka, kjer se presežek oz "ostanek" moči nad zmožnostjo gripa izenači s silo, potrebno za premagovanje pri še večji hitrosti sorazmerno (oz kvadratna funkcija) še večjega zračnega upora. A to se dogaja verjetno nekje med 150 in 200 (najbrž bliže večji številki), še prej pa downforce že obilno pomaga gripu.
pospešek od 0 do 100 milj na uro (161 km/h) avto opravi v 4,541 sekunde, pot od 0 do 100 milj na uro (161 km/h) in spet do mirujočega stanja pa le v neverjetnih 8,861 sekunde.
Od kje podatek, da pospešuje bolje od zaviranja? 0-100-0 v miljah pospešuje 4,541 s, zavira pa 4,320 s.
Prokarjon je napisal/-a:0 to 100 km/h (62 mph): 1.7 seconds
0 to 200 km/h (124 mph): 3.8 seconds
0 to 300 km/h (186 mph): 8.6 seconds
*F1 2006
Do 100 F1 ne prestavlja, od 100 do 200 prestavi vsaj 2x, tako da verjamem, da ima nekje okoli 160 (verjetno pred drugim prestavljanjem - torej v drugi pri max obratih?) najboljši (trenuten) pospešek - seveda tudi in predvsem zaradi večjega gripa, zr. upor pa še ni večji od rezerve moči. To je ta optimum, ki sem ga omenil prej.
myster je napisal/-a:...
hočem povedat da dirkalnik ma zlo majhen upor in je čist možn da ma do 100 slabi 2 sekundi.
O katerem uporu govoriš? F1 imajo zelo velik zračni upor (koeficient - npr večjega od kamionov, če ne računamo površine)! Pač dajo prednost gripu, ker je moči (rezerve) itak dovolj pa tudi površina je majhna, zato skupni zračni upor vseeno ni tako velik.
Sicer pa do 100 itak zr. upor ni pomemben, bistvena sta teža in grip.
http://www.worldcarfans.com/9090213.020 ... -legal-car
home page avta - http://www.carartmcmahan.com/
Pa še to
Avto ni street legal
You see, the Maxximus G-Force isn't strictly a street-legal automobile. Sure, it has a stereo and sat nav. It has lights and turn signals. But if GM. Ford, or even Bugatti presented this thing to the DOT for certification, they'd get laughed out the building, because the Maxximus G-Force hasn't a hope of meeting current new car crash or emissions standards.
o tem tu http://www.motortrend.com/features/auto ... index.html