Gospod Bond iz okolice Kranja ( tel.030 927 007 ), potem ko je prodal svoj dragoceni BMW in kot nov Mercedes, zdaj prodaja še svoj črni biser, Hondo S2000. Cena 24900 evrov.
Osnovni podatki:
1.registracija:4 / 2000
Letnik:2000
Starost:rabljeno
Tehnični pregled:4/2020
Prevoženi km:116000
Motor:1997 ccm, 176 kW (239 KM)
Menjalnik:ročni menjalnik (6 pr.)
Oblika:cabriolet, 2 vr.
Barva:črna metalik
Notranjost:rdeča / usnje
Kraj ogleda:4000 Kranj
Varnost:
- 2 x zračna vreča / Airbag
- xenon žarometi
- tretja zavorna luč
- naprava za pranje žarometov
- kodno varovan vžig motorja
Udobje:
- Hard-Top + električni pomik
- klimatska naprava
- zatemnjena / tonirana stekla
- električni pomik prednjih stekel
- zunanja ogledala: el. nastavljiva
- centralno zaklepanje
- servo volan
- volanski obroč oblečen v usnje
Multimedia:
- avtoradio
Stanje:
- servisna knjiga / potrjena
- vozilo ni bilo karambolirano
- vozilo je bilo garažirano
- slovensko poreklo
Na prelomu stoletja se je ljubiteljem oddelka Honda Performance upravičeno smejalo. Po izrednih uspehih v F1, po aktivnem sodelovanju z dirkačem Arytonom Senno, so imeli v svoji konjušnici edinstveni NSX, Civic TypeR, kot češnjo na vrhu torte pa so ob praznovanju 50 letnice obstoja tovarne predstavili še kabrioleta S2000. Avto ni bil samo čudo tehnike, ki so jo prenesli iz F1, ampak tudi vrhunska kombinacija pogonskega sklopa, menjalnika in karoserije, ki je tisti čas ni dosegal nihče drug. Še deset let kasneje sta takšne karakteristike dosegla le dva, Ferrari 458 Italia in Porsche RS 4.0.
Honda S2000 je pravzaprav dirkalnik za dirkaško stezo, s tem da se ga da registrirati in uporabljati v vsakdanjem prometu. Vožnja z S2000 privablja nasmeh na usta, zaradi zvoka, ki ga ustvarja ta biser od motorja pa se nam dobesedno naježi koža in voznik ima občutek, da sedi v dirkalniku F1. Za poziranje ga je pravzaprav škoda, čeprav se ljudje neprestano ozirajo za njim. Namenjen je voznikom, ki imajo vozniško znanje, ki jim hrup motorja pomeni pesem in navsezadnje tudi tistim, ki ljubijo vožnjo z vetrom v laseh. Avto, ki se prodaja je slovenski, od novega ljubiteljsko vožen in vzdrževan, tako da je v prvi, originalni barvi ter maksimalno ohranjen. Enako velja za motor, olja ne porabi nič. Vsa dodatna oprema je homologirana. Priložim originalna platišča z gumami, originalne vzmeti in originalni izpuh..
Update oglasa : Cena je poskočila na 25900 evrov in seveda nov slavospev Hondi.
Ste eden tistih, ki vas nesluten razvoj dizelskih motorjev ni presunil? Se prištevate med ljudi, ki še vedno prisegajo na dobre bencinske motorje? Se vam naježi koža ob zvoku motorja, ki se vrti z 9000 vrtljaji v minuti? Če ste na vsa vprašanja odgovorili z da, ste zagotovo tudi eden tistih, na katere so mislili, ko so razvijali ta izjemen avto. S2000 je brezkompromisen športnik, ki ni za množice, ampak za poznavalce, ki vedo, kaj se skriva v njem. Je avto, ki je ustvaril povsem svoj razred in ki pravzaprav nima pravega tekmeca. Res je, da boste v njem našli radio s CD-predvajalnikom, klimatsko napravo, električni pomik stekel in platnene strehe ter druge dodatke, ki jih najdemo v sodobnih avtomobilih, ampak to še niso stvari, zaradi katerih ne bi mogli spati. Prvi, ki bi lahko bil kriv za nespečnost, je motor. Dvolitrski agregat, nameščen tik za prednjo premo, zmore kar 240 KM, kar mimogrede pomeni rekordnih 120 KM/l. Pa to še ni najslajše. Mnogo bolj zanimivo je, da se zavrti vse do 9000 vrtljajev v minuti. In to brez kakršnegakoli obotavljanja.
Pogon je prek vrhunskega 6-stopenjskega ročnega menjalnika speljan tja, kjer mora biti. K zadnjemu kolesnemu paru torej. Ampak na VDC, DSC ali ESP, ki bi lovil zadek namesto vas, pozabite. S2000 je čistokrven športnik, namenjen lastnikom, ki to od njega tudi pričakujejo. In njim so že v tovarni namenili popolnoma drugačen paket vrhunskih dodatkov, ki ga bodo znali še kako ceniti, npr. odličen progresivni volanski servomehanizem, enakomerno porazdelitev teže v razmerju 50 : 50, športno podvozje, zadnje blažilnike z ločenimi plinskimi rezervoarji in ne nazadnje digitalne merilnike, ki spominjajo na tiste, ki smo jih pred leti lahko občudovali v bolidih F1. Zaradi zvoka, ki ga ustvari ta motor nad 6000 vrtljaji v minuti, se vam dobesedno naježi koža. In poslušali bi ga lahko neskončno dolgo. Menjalnik je hiter in natančen. Tako kot avto. Skratka, v tej Hondi boste resnično našli dirkaško tehnologijo, združeno z neizmernimi užitki vetra v laseh. In če ga pogledate skozi te oči, je avto vreden mnogo več od zapisane cene. Kot že rečeno, kar se skriva pod pločevino tega bolida, je, povedano s petimi besedami, dirkaška tehnologija, namenjena vsakodnevni rabi. Samo za primer, v serijskih avtomobilih izjemno redko najdete bate iz kovanega aluminija, vzmeti ventilov pa so narejene iz enakih materialov kot tiste v dirkalnih motorjih serije CART. Če bi se s Hondo S2000 lotili dirkanja, bi lahko le z rahlimi predelavami, torej z dodatkom varnostnega loka, gasilnega aparata in seveda dirkaških gum, z njo nastopali v skupini N do 2000 kubičnih centimetrov. In če znate voziti, bi bili z njo povsem pri vrhu. Če pa nimate namena dirkati, ste se pa kdaj vprašali, kako se je v resnici počutil Jacques Villeneuve, ko je v svoji BAR Hondi drvel po koncu ravnine v Imoli ali Hockenheimu, potem si le nabavite ta tehnološki biser, najdite zapuščen kos ravne ceste, pritisnite na plin, prestavljajte pri stratosferskih 9000 vrtljajih v minuti in kmalu vam bo vse jasno. Tako, kot je bilo to jasno premnogim lastnikom Porschejev, Lotusov, pa tudi Ferrarijev in Maseratijev, ki so se prejšnji vikend v Dolomitih navduševali nad Črnim biserom...