
Schkorc je napisal/-a:V TAS večinoma vozijo čisto serijski avtomobili, tako bi lahko rekli, da predelave niso dovoljene ali pa se dovolijo tiste osnovne bedarije, ki jih ima večina avtov. Kar se tiče TAM, pa na hiter pogled (kot že rečeno zadnjič) deluje kot, da so hot-hatch-i (osnovno iz TAS), ki se predelujejo za v TAM praktično brez omejitev. Predelan motor (tako rekoč brez omejitev), menjalnik, špera, podvozje in gume. Kaj pa v bistvu še ostane? Komplicirano. A ni potem vseeno, če sploh ne bi bilo omejitev-pravilnika? Pač serijski avto je tam kjer je, predelan avto pa -> ena klasa višje. Torej v TAU so potem tako kot že sedaj tisti predelani, ki so osnovno v TAM.
LP, Primož
Symon je napisal/-a:Schkorc je napisal/-a:BTW Se bom še tukaj (javno) spraševal zakaj je moj avto uvrščen v TAS*****, glede na to da pelje enake čase kot Astra GTC, ki je uvrščena v TAS*![]()
... Clio bi moral imeti še kakšno zvezdico zraven
.
Astra GTC ima celo samo eno zvezdico?Megane RS, Focus RS, Golf 5/6 GTi, Astra GTC (OPC), Mazda 3 MPS in še kateri (mogoče celo CTR) so ista klasa torej bi bilo fer, da se jih da vse v isto (TAM) klaso. In, če gre komu v nos, da sta Focus in Megane RS oba "dosti boljša" se jima da pač eno zvezdico v TAM več kot ostalim pa je problem rešen.
Aja in, če že omenjaš Cliote, kar se mene tiče bi lahko imeli vsi Clioti RS tretje generacije glede na čase že serijsko 5 zvezdic. In če že gremo v Renaultovske detajle, če ima CUP/R27 paket še 10 točk. Konec koncev, če bi na navadnega Clia RS vrgel fedre in amortizerje (ki so razlika med navadnim in CUP) in bo imel 14 točk predelav (in zaradi še kakega filtra in avspuha za brezveze v TAM?) pa zelo verjetno ne bo razlike s serijskim CUP ali R27?Moj ima 4 zvezdice, Clio 16V bi moral imeti 3 zvezdice (ne 2), Williams pa isto 4 ker pomoje ne bi smel imeti kaj dosti slabšega časa kot Clio 2 RS. Če pogledamo zadnje rezultete je Clio1 z 2,0 motorjem in drugim podvozjem čisto preveč konkurenčen v TAS in bi slečen, na slickih lahko bil dosti visoko v TAM (ne najvišje ampak itak ima še ful rezerve na predelavah).
In še nekaj, zadnjič smo ugotovili, da je Integra Type R premalo točkovana in bi rabila najmanj 4 če ne kar 5 zvezdic. Tudi na fastestlaps si lahko vsak ogleda, da ima podobne čase kot katerikoli Clio RS (oziroma celo boljše če smo realni). Zaradi osnovne klasifikacije ITR (konkretno motorja iz ITR) je tudi nastal "problem" z Gokujem.Schkorc je napisal/-a:Kot že omenjeno, razmišljam da bi naslednjič na GTTjko nataknil navadne gume in šel v boj za prvo mesto v TASu. Ampak kaj ko o tem, da bodo obuli navadne gume, razmišljajo tudi ostali naši, ki sedaj ne morejo biti konkurenčni v TAMu![]()
... No po drugi strani bo pa še v TASu malo svežega vetra
![]()
...
Hmm glede na to, da imaš kar nekaj predelav je to spet "iskanje lukenj", da bi pač z kar nekaj predelavami in ful lahkim avtom šel dirkati proti serijskim avtomobilom in bo gotovo spet "zgoljufan avto".Spet gre za isti problem kot z Imprezami in RSi v TAM ker potem ti pa Clio RS ne more slediti in ker je že v osnovi visoko klasificiran ni variante, da narediš predelave s katerim bi ti sledili (oziroma tokrat Škapinu) in ostal v isti klasi. Če mene vprašaš tale ideja, da so v serijski klasi avtomobili le z osnovnimi predelavami (fedri, amortizerji, filter in avspuh) ni slaba. Ker kot vidiš, če štartaš z enim starim, lahkim in relativno močnim avtom (ki ga lahko zahvaljujoč nizki klasifikaciji, le dve zvezdici, še fajn predelaš) hitro narediš zelo dober čas v TAS in bo spet vse narobe. Po drugi strani pa bi vsi z TAS**** ali več na slickih z še nekaj predelavami lahko bili konkurenčni v TAM.
In preden kdo reče, da nimajo vsi 25 jurjev za avte in predelave, da bi bili konkurenčni v TAM/TAU. Žal je to tekmovanje in v katerega v tujini vložijo veliko več kot mi. In kdo pravi, da rabiš dati 25k€ za novega Megana RS, če si lahko kupiš nekaj starega s potencialom za jurja, vanj vržeš še jurja, mogoče 2 in si za maskimalno 3 jurje zelo visoko v TAM obenem pa ne uničuješ daily driverja, ki ga še vedno lahko kupiš za 20k€ razlike oziroma pač karkoli imaš pač željo in budget.
airmike je napisal/-a:Kaj pa če bi ble v TAS dovoljene samo homologirane predelave? Aja ne pol bojo sam trije vozli
Symon je napisal/-a:Megane RS, Focus RS, Golf 5/6 GTi, Astra GTC (OPC), Mazda 3 MPS in še kateri (mogoče celo CTR) so ista klasa torej bi bilo fer, da se jih da vse v isto (TAM) klaso.
...
če že omenjaš Cliote, kar se mene tiče bi lahko imeli vsi Clioti RS tretje generacije glede na čase že serijsko 5 zvezdic. In če že gremo v Renaultovske detajle, če ima CUP/R27 paket še 10 točk.
...
Moj ima 4 zvezdice, Clio 16V bi moral imeti 3 zvezdice (ne 2), Williams pa isto 4 ker pomoje ne bi smel imeti kaj dosti slabšega časa kot Clio 2 RS.
...
imaš kar nekaj predelav je to spet "iskanje lukenj", da bi pač z kar nekaj predelavami in ful lahkim avtom šel dirkati proti serijskim avtomobilom ...potem ti pa Clio RS ne more slediti in ker je že v osnovi visoko klasificiran ni variante, da narediš predelave s katerim bi ti sledili
Symon je napisal/-a:Megane RS, Focus RS, Golf 5/6 GTi, Astra GTC (OPC), Mazda 3 MPS in še kateri (mogoče celo CTR) so ista klasa torej bi bilo fer, da se jih da vse v isto (TAM) klaso. In, če gre komu v nos, da sta Focus in Megane RS oba "dosti boljša" se jima da pač eno zvezdico v TAM več kot ostalim pa je problem rešen.
Symon je napisal/-a:Aja in, če že omenjaš Cliote, kar se mene tiče bi lahko imeli vsi Clioti RS tretje generacije glede na čase že serijsko 5 zvezdic. In če že gremo v Renaultovske detajle, če ima CUP/R27 paket še 10 točk. Konec koncev, če bi na navadnega Clia RS vrgel fedre in amortizerje (ki so razlika med navadnim in CUP) in bo imel 14 točk predelav (in zaradi še kakega filtra in avspuha za brezveze v TAM?) pa zelo verjetno ne bo razlike s serijskim CUP ali R27?
Symon je napisal/-a:Moj ima 4 zvezdice, Clio 16V bi moral imeti 3 zvezdice (ne 2), Williams pa isto 4 ker pomoje ne bi smel imeti kaj dosti slabšega časa kot Clio 2 RS. Če pogledamo zadnje rezultete je Clio1 z 2,0 motorjem in drugim podvozjem čisto preveč konkurenčen v TAS in bi slečen, na slickih lahko bil dosti visoko v TAM (ne najvišje ampak itak ima še ful rezerve na predelavah).
In še nekaj, zadnjič smo ugotovili, da je Integra Type R premalo točkovana in bi rabila najmanj 4 če ne kar 5 zvezdic. Tudi na fastestlaps si lahko vsak ogleda, da ima podobne čase kot katerikoli Clio RS (oziroma celo boljše če smo realni). Zaradi osnovne klasifikacije ITR (konkretno motorja iz ITR) je tudi nastal "problem" z Gokujem.
Symon je napisal/-a:Schkorc je napisal/-a:Kot že omenjeno, razmišljam da bi naslednjič na GTTjko nataknil navadne gume in šel v boj za prvo mesto v TASu. Ampak kaj ko o tem, da bodo obuli navadne gume, razmišljajo tudi ostali naši, ki sedaj ne morejo biti konkurenčni v TAMu![]()
... No po drugi strani bo pa še v TASu malo svežega vetra
![]()
...
Hmm glede na to, da imaš kar nekaj predelav je to spet "iskanje lukenj", da bi pač z kar nekaj predelavami in ful lahkim avtom šel dirkati proti serijskim avtomobilom in bo gotovo spet "zgoljufan avto".Spet gre za isti problem kot z Imprezami in RSi v TAM ker potem ti pa Clio RS ne more slediti in ker je že v osnovi visoko klasificiran ni variante, da narediš predelave s katerim bi ti sledili (oziroma tokrat Škapinu) in ostal v isti klasi.
Symon je napisal/-a:Če mene vprašaš tale ideja, da so v serijski klasi avtomobili le z osnovnimi predelavami (fedri, amortizerji, filter in avspuh) ni slaba. Ker kot vidiš, če štartaš z enim starim, lahkim in relativno močnim avtom (ki ga lahko zahvaljujoč nizki klasifikaciji, le dve zvezdici, še fajn predelaš) hitro narediš zelo dober čas v TAS in bo spet vse narobe. Po drugi strani pa bi vsi z TAS**** ali več na slickih z še nekaj predelavami lahko bili konkurenčni v TAM.
Symon je napisal/-a:In preden kdo reče, da nimajo vsi 25 jurjev za avte in predelave, da bi bili konkurenčni v TAM/TAU. Žal je to tekmovanje in v katerega v tujini vložijo veliko več kot mi. In kdo pravi, da rabiš dati 25k€ za novega Megana RS, če si lahko kupiš nekaj starega s potencialom za jurja, vanj vržeš še jurja, mogoče 2 in si za maskimalno 3 jurje zelo visoko v TAM obenem pa ne uničuješ daily driverja, ki ga še vedno lahko kupiš za 20k€ razlike oziroma pač karkoli imaš pač željo in budget.
Goku-san je napisal/-a:Schkorc je napisal/-a:V TAS večinoma vozijo čisto serijski avtomobili, tako bi lahko rekli, da predelave niso dovoljene ali pa se dovolijo tiste osnovne bedarije, ki jih ima večina avtov. Kar se tiče TAM, pa na hiter pogled (kot že rečeno zadnjič) deluje kot, da so hot-hatch-i (osnovno iz TAS), ki se predelujejo za v TAM praktično brez omejitev. Predelan motor (tako rekoč brez omejitev), menjalnik, špera, podvozje in gume. Kaj pa v bistvu še ostane? Komplicirano. A ni potem vseeno, če sploh ne bi bilo omejitev-pravilnika? Pač serijski avto je tam kjer je, predelan avto pa -> ena klasa višje. Torej v TAU so potem tako kot že sedaj tisti predelani, ki so osnovno v TAM.
LP, Primož
Ko sem odprl page sem pomislil, poglej mogoce so pa nove slike, nato pa vidim da je to samo tvoj postdrugace pa ta ideja res ni slaba. Samo, kaj pa se naredi z rahlo predelanim avtom, ki je osnovno kvalificirani v TAM? Ostane v TAM?
Rifasiemp je napisal/-a:To je osnova pravilnika avtoslalomov, ki mislim da je tud najbolsa resitev, kot sem ze rekel... Samo velik faktor so kubiki.... Mislim da 4 razredi, tako kot so pri slalomu tudi ni prevec... Manjsa luknja bi znala nastati edino TAS manjsi kubiki...
gofra je napisal/-a:Ej Schkorc, kaj pa tko sicer kej pocnes?
_B3yBo_ je napisal/-a:sej a sploh prebere kdo njegove romane. jst jih vsakic preskocm k se mi neda brt. najvec prva dva stavka preberem hehe
_B3yBo_ je napisal/-a:sej a sploh prebere kdo njegove romane. jst jih vsakic preskocm k se mi neda brt. najvec prva dva stavka preberem hehe
GodOfAll je napisal/-a:_B3yBo_ je napisal/-a:sej a sploh prebere kdo njegove romane. jst jih vsakic preskocm k se mi neda brt. najvec prva dva stavka preberem hehe
Jaz jih berem.
Schkorc je napisal/-a:
Kam torej postaviti mejo, če bi se šlo po kubikih (in faktorju za turbo motorje)? Trenutno, če nekako "prevedem" v kubike je recimo (čez prst) do 3400ccm in nad 3400ccm(s tem da je upoštevan še pogon, ki bi moral biti verjetno vedno)? Kam torej? TAS serijski do 3000ccm, TAM predelani do 3000ccm in serijski nad 3000ccm, ter TAU predelani nad 3000ccm? Že vidim e30 swapano na M50B25
...
LoCo vztraja na treh razredih, tako mora biti en razred za serijske "hot-hatche" brez predelav, en razred za te s predelavami in najhitrejše cestne avte, ter še en razred za predelane najhitrejše cestne avte. V treh razredih po kubikih = težko. Vsaj en dodaten razred bi verjetno olajšal delo
.
BTW Kdaj se nam boš pa ti (in tvoj "stari") kaj pridružil?
LP, Primož
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost