Cestne dirke, hitrostne preizkušnje, dosežki
 
Uporabniški avatar
airmike
Uporabnik
 
Prispevkov: 1214
Pridružen: Po okt 12, 2009 12:20 pm
Kraj: Rogaška Slatina

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a airmike To maj 03, 2011 4:35 pm

Kaj pa če bi ble v TAS dovoljene samo homologirane predelave? Aja ne pol bojo sam trije vozli :mrgreen:
 
Uporabniški avatar
Mister Twister
Novinec
 
Prispevkov: 226
Pridružen: Ne jul 11, 2004 8:09 pm
Kraj: kamnik

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Mister Twister To maj 03, 2011 5:10 pm

Klasifikacija za astro bi mogla bit Astra OPC / Turbo TAS**** , ker unih 40 konjev razlike se ne pozna na racelandu in js sm tut to že lansko leto upoštevu.... če kdo slučajno kej več ve o tisti astri bi blo fajn da napiše da ne bo šlo še pr men kej narobe :) lahko tut pm
 
Goku-san
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: So sep 04, 2010 7:03 am

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Goku-san To maj 03, 2011 5:18 pm

Schkorc je napisal/-a:V TAS večinoma vozijo čisto serijski avtomobili, tako bi lahko rekli, da predelave niso dovoljene ali pa se dovolijo tiste osnovne bedarije, ki jih ima večina avtov. Kar se tiče TAM, pa na hiter pogled (kot že rečeno zadnjič) deluje kot, da so hot-hatch-i (osnovno iz TAS), ki se predelujejo za v TAM praktično brez omejitev. Predelan motor (tako rekoč brez omejitev), menjalnik, špera, podvozje in gume. Kaj pa v bistvu še ostane? Komplicirano. A ni potem vseeno, če sploh ne bi bilo omejitev-pravilnika oops? Pač serijski avto je tam kjer je, predelan avto pa -> ena klasa višje. Torej v TAU so potem tako kot že sedaj tisti predelani, ki so osnovno v TAM.
LP, Primož


Ko sem odprl page sem pomislil, poglej mogoce so pa nove slike, nato pa vidim da je to samo tvoj post :lol: drugace pa ta ideja res ni slaba. Samo, kaj pa se naredi z rahlo predelanim avtom, ki je osnovno kvalificirani v TAM? Ostane v TAM?
 
Uporabniški avatar
Rifasiemp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 75
Pridružen: Če maj 18, 2006 4:39 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Rifasiemp To maj 03, 2011 7:08 pm

Symon je napisal/-a:
Schkorc je napisal/-a:BTW Se bom še tukaj (javno) spraševal zakaj je moj avto uvrščen v TAS*****, glede na to da pelje enake čase kot Astra GTC, ki je uvrščena v TAS* ;) :)... Clio bi moral imeti še kakšno zvezdico zraven :lol:.

Astra GTC ima celo samo eno zvezdico? :lol: Megane RS, Focus RS, Golf 5/6 GTi, Astra GTC (OPC), Mazda 3 MPS in še kateri (mogoče celo CTR) so ista klasa torej bi bilo fer, da se jih da vse v isto (TAM) klaso. In, če gre komu v nos, da sta Focus in Megane RS oba "dosti boljša" se jima da pač eno zvezdico v TAM več kot ostalim pa je problem rešen.
Aja in, če že omenjaš Cliote, kar se mene tiče bi lahko imeli vsi Clioti RS tretje generacije glede na čase že serijsko 5 zvezdic. In če že gremo v Renaultovske detajle, če ima CUP/R27 paket še 10 točk. Konec koncev, če bi na navadnega Clia RS vrgel fedre in amortizerje (ki so razlika med navadnim in CUP) in bo imel 14 točk predelav (in zaradi še kakega filtra in avspuha za brezveze v TAM?) pa zelo verjetno ne bo razlike s serijskim CUP ali R27? ;) Moj ima 4 zvezdice, Clio 16V bi moral imeti 3 zvezdice (ne 2), Williams pa isto 4 ker pomoje ne bi smel imeti kaj dosti slabšega časa kot Clio 2 RS. Če pogledamo zadnje rezultete je Clio1 z 2,0 motorjem in drugim podvozjem čisto preveč konkurenčen v TAS in bi slečen, na slickih lahko bil dosti visoko v TAM (ne najvišje ampak itak ima še ful rezerve na predelavah). ;)
In še nekaj, zadnjič smo ugotovili, da je Integra Type R premalo točkovana in bi rabila najmanj 4 če ne kar 5 zvezdic. Tudi na fastestlaps si lahko vsak ogleda, da ima podobne čase kot katerikoli Clio RS (oziroma celo boljše če smo realni). Zaradi osnovne klasifikacije ITR (konkretno motorja iz ITR) je tudi nastal "problem" z Gokujem.

Schkorc je napisal/-a:Kot že omenjeno, razmišljam da bi naslednjič na GTTjko nataknil navadne gume in šel v boj za prvo mesto v TASu. Ampak kaj ko o tem, da bodo obuli navadne gume, razmišljajo tudi ostali naši, ki sedaj ne morejo biti konkurenčni v TAMu oops :D... No po drugi strani bo pa še v TASu malo svežega vetra :twisted: =P...

Hmm glede na to, da imaš kar nekaj predelav je to spet "iskanje lukenj", da bi pač z kar nekaj predelavami in ful lahkim avtom šel dirkati proti serijskim avtomobilom in bo gotovo spet "zgoljufan avto". :lol: Spet gre za isti problem kot z Imprezami in RSi v TAM ker potem ti pa Clio RS ne more slediti in ker je že v osnovi visoko klasificiran ni variante, da narediš predelave s katerim bi ti sledili (oziroma tokrat Škapinu) in ostal v isti klasi. Če mene vprašaš tale ideja, da so v serijski klasi avtomobili le z osnovnimi predelavami (fedri, amortizerji, filter in avspuh) ni slaba. Ker kot vidiš, če štartaš z enim starim, lahkim in relativno močnim avtom (ki ga lahko zahvaljujoč nizki klasifikaciji, le dve zvezdici, še fajn predelaš) hitro narediš zelo dober čas v TAS in bo spet vse narobe. Po drugi strani pa bi vsi z TAS**** ali več na slickih z še nekaj predelavami lahko bili konkurenčni v TAM.
In preden kdo reče, da nimajo vsi 25 jurjev za avte in predelave, da bi bili konkurenčni v TAM/TAU. Žal je to tekmovanje in v katerega v tujini vložijo veliko več kot mi. In kdo pravi, da rabiš dati 25k€ za novega Megana RS, če si lahko kupiš nekaj starega s potencialom za jurja, vanj vržeš še jurja, mogoče 2 in si za maskimalno 3 jurje zelo visoko v TAM obenem pa ne uničuješ daily driverja, ki ga še vedno lahko kupiš za 20k€ razlike oziroma pač karkoli imaš pač željo in budget.


To je osnova pravilnika avtoslalomov, ki mislim da je tud najbolsa resitev, kot sem ze rekel... Samo velik faktor so kubiki.... Mislim da 4 razredi, tako kot so pri slalomu tudi ni prevec... Manjsa luknja bi znala nastati edino TAS manjsi kubiki...

lp, Nejc!
Slika
za ta dnar je to to;)
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a _B3yBo_ To maj 03, 2011 8:31 pm

airmike je napisal/-a:Kaj pa če bi ble v TAS dovoljene samo homologirane predelave? Aja ne pol bojo sam trije vozli :mrgreen:


hudo pol bi jst lahko z dirkalcom in slajkami vozu ker je vse homo lomo za na cesto :D
Slika
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Slicker To maj 03, 2011 8:35 pm

slajkov nikakor ne moreš homologirat :D
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a _B3yBo_ To maj 03, 2011 8:39 pm

ce nevrjames pridi pa poglej kartoncek
Slika
 
Uporabniški avatar
Slicker
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4594
Pridružen: Pe jul 23, 2004 12:38 am
Kraj: okolica Trebnjega

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Slicker To maj 03, 2011 8:43 pm

nedot gume - slajke maš homologirane? kjer piše gor only for competiton use? al štampe?
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a _B3yBo_ To maj 03, 2011 8:48 pm

stos je v temu da jst gum sploh nism prijavil ampak ker smo toliko casa rabili za homo spravit cez je zgleda ze pozabil kaj mora vse homologirat in mi je vpisal zraven gume na katerih pise only for competiton use... res pa da mam lahko samo Barumove :x sam je itak cisto neuporabno za po cesti.

morm it pogledat ce ma tadrug sei tud not upisane


edit: ekola pogledu se za drugega. pri drugem imam pa samo napisano doboljene pneomatike 160/530R13
Slika
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Schkorc Sr maj 04, 2011 3:05 pm

@skopusnik: Ja takšno fotko "vlaka" sem mislil :D. Če je še kakšna mi jo lahko na mail pošlješ, da ne bodo forumaši mislili, da smo imeli "tractor pulling" :lol:

Symon je napisal/-a:Megane RS, Focus RS, Golf 5/6 GTi, Astra GTC (OPC), Mazda 3 MPS in še kateri (mogoče celo CTR) so ista klasa torej bi bilo fer, da se jih da vse v isto (TAM) klaso.
...
če že omenjaš Cliote, kar se mene tiče bi lahko imeli vsi Clioti RS tretje generacije glede na čase že serijsko 5 zvezdic. In če že gremo v Renaultovske detajle, če ima CUP/R27 paket še 10 točk.
...
Moj ima 4 zvezdice, Clio 16V bi moral imeti 3 zvezdice (ne 2), Williams pa isto 4 ker pomoje ne bi smel imeti kaj dosti slabšega časa kot Clio 2 RS.
...
imaš kar nekaj predelav je to spet "iskanje lukenj", da bi pač z kar nekaj predelavami in ful lahkim avtom šel dirkati proti serijskim avtomobilom ...potem ti pa Clio RS ne more slediti in ker je že v osnovi visoko klasificiran ni variante, da narediš predelave s katerim bi ti sledili

:D
Ej stari, v bistvu bi lahko cel tale tvoj post skrajšal na: "Rad bi imel klaso za Clio 2 RS" :D :lol:. In pol se smejimo Bistriju, ki nam med vrsticami ali pa direktno pove, da bi imel klaso zase (oz. VSE T-AWDje) :twisted:...

Ni vse tako enostavno kot se zdi. Glede na tvoj post (če si raztolmačim tako da je prav) bi rabil še dva dodatna razreda :D...


Če malo razčlenim...
Symon je napisal/-a:Megane RS, Focus RS, Golf 5/6 GTi, Astra GTC (OPC), Mazda 3 MPS in še kateri (mogoče celo CTR) so ista klasa torej bi bilo fer, da se jih da vse v isto (TAM) klaso. In, če gre komu v nos, da sta Focus in Megane RS oba "dosti boljša" se jima da pač eno zvezdico v TAM več kot ostalim pa je problem rešen.

Prvi -> :D

Če vse omenjene T-FWDje vržeš v TAM bodo tam ful konkurenčni, a ne :)? Trenutno vozi TAM čase okoli 53s, te ki jih omenjaš pa z veliko sreče prilezejo do 57s, to res spada v (trenutni) TAM :D? Vsi ti bi bili (tako kot so nekateri že sedaj) avtomatsko prisiljeni v to, da morajo predelati avtomobile, če bi želeli konkurirati. Predstavljaj si, da si lastnik serijskega Megana RS in MORAŠ voziti v konkurenci z dirkalniki?!?!? Saj me sploh ne čudi, da ni nikogar s serijskim Meganom RS, čeprav sem prepričan, da jih bi nekaj drugače vozilo. Poleg tega bi s tem ti avtomobili avtomatsko dobili ogromno osnovnih točk (na voljo bi jih imeli samo 60-največ, da ostanejo v TAM razredu) in kakšne šanse imajo potem, da bi kot "predelani" konkurirali v (trenutnem) TAM (dejansko bi bili še vedno dokaj serijski)? 25 točk za gume, torej jih ostane še samo 35. 14 točk podvozje, 10 špera, 10 izpuh, pa si že skoraj v TAU ;). Medtem, ko bodo "malčki" imeli poleg omenjenega še narejene motorje, menjalnike.
Če ni razumljivo, ali se ne strinjate bom dal primer... Recimo, da imata neke takšne "osnovne" predelave tudi Mali in Sokol na Meganih. Lani sta bila to precej hitra avtomobila, ki sta vozila v TAU (samoumevno glede na čas, da sta bila v TAU). A se je letos že kdo zamislil nad tem? Kakšne čase sta že vozila? Sokol 53.724-53.330s, Mali 53.672-53.343, na koncu je peljal 53.153s. A to so ti ful hitri časi? Ja to je bilo lani, letos bi bila pa že prava "počasneta" v TAU, ko jih bo nižja TAM klasa šolala (saj mi ne zamerita, če hočem na tak način izpostaviti). Sicer mislim da bo tesno s točkami, ampak upam, da bi lahko avtomobile prekvalificirala v TAM, ker po časih pač spadata tja (no ali pa da gresta delati neke NLP specialke za TAU).

Poleg tega vsaj serijski T-FWDji dejansko ne morejo konkurirati STI/EVO/Audi S/... Ali bi potem tem T-AWDjem še nabil zvezdice, ali bi jih že osnovno postavil v TAU :)? Kam bi šli potem predelani T-AWDji, v nov razred TAX :)? Načeloma verjetno lahko v TAM daš T-FWDje, ki imajo serijsko špero (ponavadi je potem tudi cel avto vsaj malo bolj namenski), torej recimo Megane 2 R26, 3 CUP, Focus RS, Mini JCW ipd.

Za te (predvsem prisilno polnjene FWDje) avtomobile, ki jih ti omenjaš, sem pa takrat dal predlog, da bi se, uvedlo šesto zvezdico (do sedaj je uporabljeno največ 5 zvezdic za osnovo) in bi tako bili v TAS in imeli 6 zvezdic (torej, da dejansko ne bi mogel na avtu spreminjati nič). Seveda CTR ne spada sem in je vseeno ekvivalent Cliu RS :).

BTW Trenutno je recimo Megane R26 (recimo, da tudi Megane 3 RS CUP) TAM* prav tako STI l.02-03 TAM*, Focus RS TAM** prav tako STI l.04-07) in EVO 8&9 TAM**. Meni to ne deluje enako.


Symon je napisal/-a:Aja in, če že omenjaš Cliote, kar se mene tiče bi lahko imeli vsi Clioti RS tretje generacije glede na čase že serijsko 5 zvezdic. In če že gremo v Renaultovske detajle, če ima CUP/R27 paket še 10 točk. Konec koncev, če bi na navadnega Clia RS vrgel fedre in amortizerje (ki so razlika med navadnim in CUP) in bo imel 14 točk predelav (in zaradi še kakega filtra in avspuha za brezveze v TAM?) pa zelo verjetno ne bo razlike s serijskim CUP ali R27? ;)

Drugi -> :D

...kot sem že omenil je najbolje, da je Clio 3 RS osnovno kar v TAM :lol:... Ne resno, pa kam bi mu še dajali zvezdice? Praktično že vsak, ki trenutno kupi bilo katerega RSa (iz družine Renault), vzame tudi paket CUP, ker je to v bistvu "osnovno-obvezna" oprema, o kateri za tak denar (drobiž) sploh nimaš kaj razmišljati. Torej bi tako vsi Clio200 (in veliko 197) padli v TAS 6 zvezdic :) (če za CUP paket dobivata zvezdice Clio in Megane, jih bi moral tudi Twingo). Kaj bodo te zvezdice sploh pomenile in prinesle??! Kot si sam napisal, da če imaš na avtu kakšno bedarijo (filter, izpuh ipd.), padeš takoj med iber dirkalnike (v TAM) :). To s temi osnovnimi zvezdicami je v povezavi s to trenutno klasifikacijo in temi razredi itak zgrešeno. Če gledamo skozi TAS razred, potem bi naj bile te zvezdice zato, da bi "slabši" oz. starejši avtomobili ujeli "hitrejše" oz. novejše. Pa jih? Kot pa si sam ugotovil, te zvezdice bolj omejujejo nekatere avtomobile pri predelavah za višji razred (recimo TAM). Za primer poglej, kak avto za TAM lahko sestaviš na osnovi Clia 16V/Civic VTI/C VTS/..., ki imajo v osnovi recimo 2 zvezdice in kakšnega lahko sestaviš na osnovi Clia R27, ki ima 5 zvezdic? To je 30 točk razlike, haloo :idea:. V praksi to pomeni recimo 2 sekundi na krog (gume) :idea: :idea: :idea:.

In kakšna je sploh razlika med 172/182 in 197/200, da si bi slednja zaslužila dodatno zvezdico? PTW je tam tam ;). S časi smo si pa tudi precej na tesnem :).

Kar se tiče dodatnih zvezdic pri Cliu za CUP podvozje. Načeloma me ne motijo, če pa že omenjaš to (kar sem že pred časom pisal)... Ti lahko na navadnem RSu zmontiraš neko podvozje po tvojih željah in dobiš 14 točk. Ampak ti lahko tako narediš precej precej boljše podvozje kot je moje 10 točk (preveč)vredno CUP podvozje, in to za samo 4 točke več, jaz pa nimam izbire. Poleg tega, če jaz zmontiram enako podvozje kot ti, dobim tudi 14 točk ampak na 10 osnove, ker imam že serijsko CUP paket/podvozje, tako imam z enakim avtom kot ti 24 točk :roll:. To je bedarija.


Symon je napisal/-a:Moj ima 4 zvezdice, Clio 16V bi moral imeti 3 zvezdice (ne 2), Williams pa isto 4 ker pomoje ne bi smel imeti kaj dosti slabšega časa kot Clio 2 RS. Če pogledamo zadnje rezultete je Clio1 z 2,0 motorjem in drugim podvozjem čisto preveč konkurenčen v TAS in bi slečen, na slickih lahko bil dosti visoko v TAM (ne najvišje ampak itak ima še ful rezerve na predelavah). ;)
In še nekaj, zadnjič smo ugotovili, da je Integra Type R premalo točkovana in bi rabila najmanj 4 če ne kar 5 zvezdic. Tudi na fastestlaps si lahko vsak ogleda, da ima podobne čase kot katerikoli Clio RS (oziroma celo boljše če smo realni). Zaradi osnovne klasifikacije ITR (konkretno motorja iz ITR) je tudi nastal "problem" z Gokujem.

Tretji -> :D

Dejansko sem tudi jaz takrat, poleg tega da bi bil VTI vsaj TAS***, ITR TAS***** (sedaj je VTI TAS**, ITR TAS***), itd., predlagal za 16Vja TAS*** in za Williamsa TAS**** ;) (čeprav mogoče malo krivično). Ampak v osnovi je Renault v splošnem itak visoko klasificiran in zaradi zmešnjave potem nisem več dregal. Saj v bistvu če pogledaš realno sedaj niti ni tako napačno postavljen. Clio 2 & 3 RS imata oba PTW nekje 162, Willy pa "samo" cca 144. To ne bi bilo fer skupaj zmetati, ampak kam potem? Vmesnih zvezdic ni (bilo).
Kar se tiče prevelike konkurenčnosti Clia 1 in 2.0 motorja. Ta avto proti 197 deluje kot, da je ene 100KM razlike v prid Clio 1 :D. Podvozje je narejeno dokaj solidno in avto je res prava igrača. Če bi to naredil na Clio 2 RS zgodba verjetno ne bi bila preveč drugačna. Moraš se pa zavedati, da mi je zadnjič Grega na mojem Cliu v treh hitrih krogih ubil gume bolj kot sem jih jaz do sedaj v treh TimeAttackih skupaj ;) :D. Oziroma če gledam skozi lansko sezono sva oba imela enake slick gume z enako "profila". Jst imam svoje vse 4 skoraj takšne kot sem jih dobil, on je pa lani bil na žicah (pa je vozil manj kot jaz). Tako da glede na to, da imaš ti nove gume, ki ti jih je škoda, ne preveč pričakovati in se čuditi tvoji trenutni "počasnosti" =P :D.


Symon je napisal/-a:
Schkorc je napisal/-a:Kot že omenjeno, razmišljam da bi naslednjič na GTTjko nataknil navadne gume in šel v boj za prvo mesto v TASu. Ampak kaj ko o tem, da bodo obuli navadne gume, razmišljajo tudi ostali naši, ki sedaj ne morejo biti konkurenčni v TAMu oops :D... No po drugi strani bo pa še v TASu malo svežega vetra :twisted: =P...

Hmm glede na to, da imaš kar nekaj predelav je to spet "iskanje lukenj", da bi pač z kar nekaj predelavami in ful lahkim avtom šel dirkati proti serijskim avtomobilom in bo gotovo spet "zgoljufan avto". :lol: Spet gre za isti problem kot z Imprezami in RSi v TAM ker potem ti pa Clio RS ne more slediti in ker je že v osnovi visoko klasificiran ni variante, da narediš predelave s katerim bi ti sledili (oziroma tokrat Škapinu) in ostal v isti klasi.

Zadnji -> :D

Moja 5ka v TAS :D. To sploh ni iskanje lukenj v pravilniku, ampak prilagajanje pravilniku :). Po drugi strani, katerih kar nekaj predelav imaš v mislih na 5ki :)? Res predvidevam, da bi z (dobro nastavljeno) GTTjko moral biti hitrejši kot z R27 (verjetno nekaj takega kot Grega s Cliom). Ampak saj po eni strani je logično, da bo avto z nekimi (dobrimi) predelavami hitrejši od avta brez predelav a ne :)? Ampak tak je pravilnik :con :D. Pač tokrat je bil Grega prvi, ki je v TAS vozil z malo drugačnim avtom, lahko bi bil pa to kdo drug. Prepričan sem, da bi kak VTS/S16/ST/ sploh pa kak VTI/GSI/GTI znal biti še bolj zanimiv v TAS, če bi se ga seveda kdo lotil in potem tudi prišel peljati ;). Na papirju marsikaj zdrži, kar potem v praksi ne.
Me pa veseli, da kdo to poveže tudi z omejitvijo iz naslova osnovne klasifikacije, torej da so novejši avtomobili malo prikrajšani za predelave in s tem povezano konkurenčnostjo.



Symon je napisal/-a:Če mene vprašaš tale ideja, da so v serijski klasi avtomobili le z osnovnimi predelavami (fedri, amortizerji, filter in avspuh) ni slaba. Ker kot vidiš, če štartaš z enim starim, lahkim in relativno močnim avtom (ki ga lahko zahvaljujoč nizki klasifikaciji, le dve zvezdici, še fajn predelaš) hitro narediš zelo dober čas v TAS in bo spet vse narobe. Po drugi strani pa bi vsi z TAS**** ali več na slickih z še nekaj predelavami lahko bili konkurenčni v TAM.

Kar se tiče tistih osnovnih predelav, smo jih pri pravilniku za slalom zmetali v en koš in jih sploh nismo tretirali kot predelave. To kar predvidevam, da imaš v mislih se verjetno ne bi najbolje obneslo. Jaz imam v mislih bolj to, da bi te osnovne stvari bile dovoljene za vse (da se sploh ne bi točkovale). Mogoče bi se tako rešili tistega ne-enakovrednega položaja med avtomobili z x zvezdicami in xy zvezdicami. Pač vsi lahko naredijo enake (osnovne) predelave. Tako ne bi bili tisti lahki in relativno močni avtomobili v takšni prednosti in bi vsi imeli dokaj enake možnosti.

Če povem drugače. Naši avtomobili (Gregov Clio, moja GTTjka, Lukov Megane, Blatnikov Clio...) so v bistvu dosti bolj serijski kot si večina misli ;). Praktično je edina (dobra) predelava podvozje oops. Motorji so čisto serijski oops, OK moj in Lukov sta pač malo boostana. Zračni filtri so menjani iz takšnih ali drugačnih razlogov. No pa izpuhi so menjani, ker so originalni razpadli in smo jih pač morali zamenjati. So pa to doma narejeni izpuhi in ne kakšne performance zadeve ;). In kam potem spada tak avto (brez dirkalnih gum)? V novo klaso TAS2 :)? In potem iščemo luknje v pravilniku :D?


Symon je napisal/-a:In preden kdo reče, da nimajo vsi 25 jurjev za avte in predelave, da bi bili konkurenčni v TAM/TAU. Žal je to tekmovanje in v katerega v tujini vložijo veliko več kot mi. In kdo pravi, da rabiš dati 25k€ za novega Megana RS, če si lahko kupiš nekaj starega s potencialom za jurja, vanj vržeš še jurja, mogoče 2 in si za maskimalno 3 jurje zelo visoko v TAM obenem pa ne uničuješ daily driverja, ki ga še vedno lahko kupiš za 20k€ razlike oziroma pač karkoli imaš pač željo in budget.

To je bilo sedaj pa že tolikokrat omenjeno, da enostavno moram nekaj napisati na to temo :)... Ni vse tako rožnato kot se sprva sliši ;). Če hočeš narediti tak avto konkurenčen v TAM/TAU potegne za sabo še kaj več kot samo avto za jurja in 2 jurja za predelave. Prva in precej velika omembe vredna stvar je ta, da tak avto ne more biti road legal, tako da je k izračunu skoraj treba prišteti še prikolico za prevoz avtomobilov in vozilo, ki bo to vleklo, ter po možnosti še E izpit. Niti ni vse v tem, da s takim avtom ne narediš tehničnega in da trepetaš pred policaji, ampak v tem, da je večina teh avtov na cesti praktično nevozna (če kdo ne vem o čem govorim, se lahko gre z mojo GTTjko peljati do Racelanda in potem še nazaj :)).



Goku-san je napisal/-a:
Schkorc je napisal/-a:V TAS večinoma vozijo čisto serijski avtomobili, tako bi lahko rekli, da predelave niso dovoljene ali pa se dovolijo tiste osnovne bedarije, ki jih ima večina avtov. Kar se tiče TAM, pa na hiter pogled (kot že rečeno zadnjič) deluje kot, da so hot-hatch-i (osnovno iz TAS), ki se predelujejo za v TAM praktično brez omejitev. Predelan motor (tako rekoč brez omejitev), menjalnik, špera, podvozje in gume. Kaj pa v bistvu še ostane? Komplicirano. A ni potem vseeno, če sploh ne bi bilo omejitev-pravilnika oops? Pač serijski avto je tam kjer je, predelan avto pa -> ena klasa višje. Torej v TAU so potem tako kot že sedaj tisti predelani, ki so osnovno v TAM.
LP, Primož


Ko sem odprl page sem pomislil, poglej mogoce so pa nove slike, nato pa vidim da je to samo tvoj post :lol: drugace pa ta ideja res ni slaba. Samo, kaj pa se naredi z rahlo predelanim avtom, ki je osnovno kvalificirani v TAM? Ostane v TAM?

=P :D Kar se tiče tvojega prvega dela. Glede drugega dela pa, ja po takem bi osnovno v TAM klasificiran avto s tistimi osnovnimi/rahlimi predelavami ostal v TAM. Tak sistem bi lahko bil dosti bolj enostaven, ampak to je pa tudi vse. Pač vsakega bi lahko vprašal, kaj imaš na avtu? Aha osnovno (amortizerje, vzmeti, filter, ipd.) to je dovoljeno spremeniti pri vseh, zato ostaneš tam kjer si. Ti pa imaš še predelan motor, menjalnik ipd., greš pa eno klaso višje. Nobenega računanja, zvezdic. Ampak v takšnem primeru imaš potem samo "0 in 1" in nimaš vmesnih avtomobilov.

Vseeno pa tudi v tem primeru ostane problem osnovno klasiranih v TAM. Takšni trenutni vozijo čase 55s in nekaj drobiža in tudi tako ne bi mogli konkurirati tistim trenutnim, ki bi s (konkretnejšimi) predelavami padli v TAM in vozijo 53s. Še najbližje tem "TAM osnovnim" bi bili TAS na omenjenih osnovnih predelavah in dirkalnih gumah, ki vozijo malo pod 55s (recimo lanski TAM). Nekateri "TAM osnovni" imajo željo po "road legal razredu" in mogoče bi lahko konkurirali lanskemu TAMu, če bi vozili z osnovnimi predelavami na SS gumah.

Rifasiemp je napisal/-a:To je osnova pravilnika avtoslalomov, ki mislim da je tud najbolsa resitev, kot sem ze rekel... Samo velik faktor so kubiki.... Mislim da 4 razredi, tako kot so pri slalomu tudi ni prevec... Manjsa luknja bi znala nastati edino TAS manjsi kubiki...

Sami kubiki so in niso velik faktor. Odvisno od primera. Vsekakor je razmerje moč/teža praktično vedno recept za uspeh, ampak ni nujno vedno povezano s kubiki. Je pa najlažje in "pametno" deliti po kubikih, ampak kje postaviti mejo? Resno, kako bi jih razdelili? Če gledaš slalom pravilnik smo dolgo premišljevali kje jo postaviti. Jaz sem navijal za 1500ccm, pa je vseeno prevladalo 1600ccm :). Tako v "ta švoh razred" padejo P106/Saxo/C2/Twingo2/kak Golf 1 GTI in predvsem VTI-ji, ki kot taki nimajo druge konkurence (če gledaš komu in zakaj je bil slalom namenjen je torej to zgrešeno). Po drugi strani zgodba ne bi bila dosti drugačna, če bi bila meja 1500 ali celo 1400ccm. Swift GTI/P106/ipd. bi spet bili zmagovalci in tako je zgodba enaka :). Včasih je sicer bilo več razredov in je bila meja še nižje, ampak danes postavljati razred še nižje je neumno, ker praktično ni več takšnih avtomobilov. Na slalomu je (oziroma še) funkcionira, ker je zadeva dokaj zaprta (in ni vozilo veliko Hond :D), ampak že tu se je videlo razlike med progami (recimo naša Šempetrska ali Ivarčko), kaj da se ne bi pokegljalo na Racelandu.

Kam torej postaviti mejo, če bi se šlo po kubikih (in faktorju za turbo motorje)? Trenutno, če nekako "prevedem" v kubike je recimo (čez prst) do 3400ccm in nad 3400ccm :D (s tem da je upoštevan še pogon, ki bi moral biti verjetno vedno)? Kam torej? TAS serijski do 3000ccm, TAM predelani do 3000ccm in serijski nad 3000ccm, ter TAU predelani nad 3000ccm? Že vidim e30 swapano na M50B25 :D...
LoCo vztraja na treh razredih, tako mora biti en razred za serijske "hot-hatche" brez predelav, en razred za te s predelavami in najhitrejše cestne avte, ter še en razred za predelane najhitrejše cestne avte. V treh razredih po kubikih = težko :D. Vsaj en dodaten razred bi verjetno olajšal delo :).

BTW Kdaj se nam boš pa ti (in tvoj "stari") kaj pridružil?


LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
gofra
Uporabnik
 
Prispevkov: 1153
Pridružen: Pe jun 22, 2007 8:56 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a gofra Sr maj 04, 2011 3:16 pm

Ej Schkorc, kaj pa tko sicer kej pocnes?
 
Uporabniški avatar
Schkorc
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 529
Pridružen: Po apr 21, 2003 11:38 pm
Kraj: Celje

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Schkorc Sr maj 04, 2011 3:27 pm

gofra je napisal/-a:Ej Schkorc, kaj pa tko sicer kej pocnes?

Razmišljam in sanjam o tem kako postati kak tovarniški dirkač/voznik, ali se vsaj poklicno ukvarjati z dirkami :D :lol:.... Drugače poleg tega na šihtu skrbim za to, da računalniške stvari delajo (internet in moj PC očitno delata :D edino baterije v tipkovnici se prehitro praznejo :))... V prostem času pa spet razmišljam in sanjam :D.

LP, Primož
Avtoslalom? Več na: www.amd-sempeter.si
 
Uporabniški avatar
_BiStRi_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 710
Pridružen: Pe feb 25, 2005 9:39 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a _BiStRi_ Sr maj 04, 2011 4:03 pm

Schkorc se samo malce heca, v resnici je pisatelj! (a kdo dvomi?) :tipk =P
555
 
Uporabniški avatar
_B3yBo_
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4121
Pridružen: Ne avg 28, 2005 5:21 pm
Kraj: vrhnika

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a _B3yBo_ Sr maj 04, 2011 5:47 pm

sej a sploh prebere kdo njegove romane. jst jih vsakic preskocm k se mi neda brt. najvec prva dva stavka preberem hehe :lol:
Slika
 
GodOfAll
Novinec
 
Prispevkov: 299
Pridružen: So maj 07, 2005 7:39 pm
Kraj: Fračji dol

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a GodOfAll Sr maj 04, 2011 6:01 pm

_B3yBo_ je napisal/-a:sej a sploh prebere kdo njegove romane. jst jih vsakic preskocm k se mi neda brt. najvec prva dva stavka preberem hehe :lol:

Jaz jih berem.
 
Uporabniški avatar
Matjaz46
Uporabnik
 
Prispevkov: 839
Pridružen: So feb 17, 2007 1:58 am
Kraj: Maribor

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Matjaz46 Sr maj 04, 2011 6:02 pm

_B3yBo_ je napisal/-a:sej a sploh prebere kdo njegove romane. jst jih vsakic preskocm k se mi neda brt. najvec prva dva stavka preberem hehe :lol:


Jaz enako, sicer pa se tak vedno eno in isto piše samo da se malo obrne.
 
Uporabniški avatar
DevilJDM
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Če jul 22, 2010 11:03 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a DevilJDM Sr maj 04, 2011 6:23 pm

@Schorc : nocem te quote-at ker bi blo prevec vsega, tko da bom kr tko napisal.
KAr se tice tega stalisca ki si ga omenil, da se bo tako videlo napake pri pravilniku, se cisto strinjam s tabo, ampak ravno to je tudi razlog zakaj nocem iti v TAM, ker v primeru da bom peljal predobro, se me bo prestavljalo v TAU, in potem ko jih bo se ene par ki bodo peljali isto kot jaz, se bo pa reklo, aha, no sej te casi so pa zdej kr ql, gre pa lahko Devil nazaj v TAM.
Enostavno mi je bedno to oz. misel na to da se me prestavlja iz ene klase v drugo me kar zmrazi. Potem pa da se se najde kaksen ki mi bo rekel da sem zgoljufan mi pa etq zavre, in potem hitro pride do incidentov, ki si jih ne zelim na TA-ju. Ja vem, to bi moral razmisljati pred sezono, preden sem zacel delati avto na meji TAMa, saj sem zelel tam kraljevati :D :evil: :lol: Ampak za tako ceno ni sans. Sem raje v TAU in imam svoj mir. Vozim po svojih sposobnostih, pa ce sem zadnji ali pa prvi v TAU.

Letosnjemu pravilniku ne manjka veliko da bo vredu, ampak naceloma tudi lanskemu ni veliko manjkalo. Verjetno smo naredili prevelik razpon s temi predelavami. Lani je bilo tako da, karkoli bi naredil na avtu, bi bil v TAU, letos pa lahko skoraj komplet avto predelam, pa bom se v TAU. Ce bi/bomo naredili nek vmesni pravilnik bo verjetno lih prav. Sam to je spet ugibanje. Tudi sami vozniki se izboljsujejo in tudi avti se bolj predelujejo, s tem pa se tudi same meje premikajo, in ne moremo ujeti optimuma. Letosnji pravilnik bi lansko leto verjetno dobro deloval, saj ni bilo toliko predelav na avtomobilih, pa verjetno drugo leto ko bo veliko vec predelav bi tudi dobro deloval, ampak dejstvo je da letos ne deluje najbolje. Nekako si jaz te klase prestavljam tako da je med 1. v vsaki klasi 2-3s ne pa da sta TAM in TAU v razmaku 1s, TAS in TAU pa 4-5s .
Pa seveda bo treba tudi malo popravit osnovno kvalifikacijo. Kar se tice ITR sm pa ze zadnic reku....najraje bi si jo od nekoga sposodil in razfukal TAS klaso :D
kar se pa tice cliotov in teh "skretkov", je pa najbolje da se prepove use Renoje, pa ne bo problemov s temi zvezdicami :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Lp
Zadnjič spremenil DevilJDM, dne Sr maj 04, 2011 6:29 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
DevilJDM
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: Če jul 22, 2010 11:03 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a DevilJDM Sr maj 04, 2011 6:25 pm

GodOfAll je napisal/-a:
_B3yBo_ je napisal/-a:sej a sploh prebere kdo njegove romane. jst jih vsakic preskocm k se mi neda brt. najvec prva dva stavka preberem hehe :lol:

Jaz jih berem.

jst preberem vse, ceprov pri temu zadnjem, sem na koncu posta ze pozabil za kaj se je slo na zacetku, se enkrat se mi pa ne da prebrat :D

Lp
 
Uporabniški avatar
Rifasiemp
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 75
Pridružen: Če maj 18, 2006 4:39 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Rifasiemp Sr maj 04, 2011 6:32 pm

Schkorc je napisal/-a:
Kam torej postaviti mejo, če bi se šlo po kubikih (in faktorju za turbo motorje)? Trenutno, če nekako "prevedem" v kubike je recimo (čez prst) do 3400ccm in nad 3400ccm :D (s tem da je upoštevan še pogon, ki bi moral biti verjetno vedno)? Kam torej? TAS serijski do 3000ccm, TAM predelani do 3000ccm in serijski nad 3000ccm, ter TAU predelani nad 3000ccm? Že vidim e30 swapano na M50B25 :D...
LoCo vztraja na treh razredih, tako mora biti en razred za serijske "hot-hatche" brez predelav, en razred za te s predelavami in najhitrejše cestne avte, ter še en razred za predelane najhitrejše cestne avte. V treh razredih po kubikih = težko :D. Vsaj en dodaten razred bi verjetno olajšal delo :).

BTW Kdaj se nam boš pa ti (in tvoj "stari") kaj pridružil?


LP, Primož


Si se pa razpiso :D Kje postavit mejo... js ne bi spreminjo meje od slaloma.... Ista klasifikacija je še najbolša... Čeprav dejansko ni meni po godu... Meni bi najbol ustrezalo 1200ccm :D hehe Ampak gledam objektivno... Dejansko... če vzamem sebe za primer... Z mojim "pony expresom" in 1.0 motorjem lahko naredim letalo pa realno proti eni Subaru Imprezi STI na tej progi nimam možnosti (čeprav v šempetru sem jo enkrat prehitel po času... sam to ne gre primerjati) in se tu naredi ogromna razlika ki je nenadoknadljiva... Pa saj se bo že nekako izcimilo :) Se ne obremenjujem samo predlagam ;)

BTW Na tvojem priljubljenem forumu si lahk pogledas kak daleč je avto :D pa ti bo jasno zakaj me še ni :D Ko bo čas za to :P "starega" pa mislim da ne bo(oldschool dirke so bolj za njega) ;)

Lp, Nejc!
Slika
za ta dnar je to to;)
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Re: Time Attack Chapter 3: Safety First (30.4.2011)

Napisal/-a Symon Sr maj 04, 2011 8:50 pm

Qrba saj ne vem na kaj vse moram replicirati ker si vse tako lepo razčlenil. :lol: Valda ne bi imel nič proti, če dobim še kak pokal, ampak ravno zato gledam iz svojega stališča in vidim kako imajo nekateri avtomobili takšno prednost, da se ne izzide in kej so kakšne luknje, da postanej razlike preveč očitne. ;)
To s CUP podvozjem in 14 točkami na navadnem imaš prav. Glede novih RSov sem peljal 200ko in ima bistveno boljše podvozje, ki je tule glavno. PTW je pa tam-tam ja. Turbo FWD se odpre avspuh, čipa, vrže slick gume, mogoče špero in bo imel čase visoko v TAM, res pa bo kak Goku, Drmo in še kdo hitrejši. Če vržeš v isto klaso Cliote, Integro/Civic Type R, Fiesto ST, turbo petke, Golfe GTi in nasploh turbo FWDje veš, da bodo Clio, Fiesta in serijski Civic nekako težko konkurirali turbačem ne glede na predelave. A so po tvojem potem lahko v isti klasi ali ne? To mi povej, kako bi naredil, da bi si bili lahko enakovredni, če bi bili jih pustili v isti klasi? In sam veš, da na Cliu bistveno povečati konje je kar umetnost (oziroma, cene so za dol padt). Zmanjšati točke še RSom, turbo FWDju pa 60 točk in jih pustiti v TAS? Ta tvoja ideja z 6 zvezdicami naprimer se mi zdi fer.

In ja, točkovanje določenih avtomobilov (konkretno mojega ali tvojega) je problem ker so omejeni na minimalne predelave, čim vržeš kaj več si v TAM kjer pa nimaš za burek. Potem pride nekdo, ki ima v osnovi premalo zvezdic (ITR) in naredi celo sceno že serijsko, da ne omenjam koliko ima še fore. Ali pa kot praviš, Clio 2,0 in dobro podvozje ter gume z TW 140 pa se podre TAS rekord. Pa ne bom se pritoževal, da je zgoljufan ampak hitro se bo našel nekdo, ki bo tak avto hotel vržt v TAM klaso.

@DevilJDM resnično in prav zato ti privoščim, da dobiš eno ITR in pokažeš najboljši čas ITR ker sumim, da bi morala imeti prekleto lepe čase. 8)

Morda bi morali TAS klaso definirati v hot hatch klaso ampak s to razliko, da se tamočne nekako hendikepira s predelavami, švohnejšem pa se dovoli več predelav? S tvojo mislijo, da je zgrešeno, da bo nekdo zaradi določenih predelav padel v TAM klaso pa ne bo imel za burek se pa 101% strinjam. Nasploh gledam, da imajo nekateri starejši (in ponavadi kar lahki) avtomobili premalo zvezdic s čimer imaš ful fore v predelavah (štartaš z 800-1000kg avtom in povečaš konjenico in obenem ostaneš v TAS). Nek nov avto pa, če bo imel športn filter (pomaga en penis), vijak za camber (ne bo spet ful razlike), Apex fedre (recimo, da ne daš nekih hudih) in zgornje strute (spet minimalno pomaga) ali pa če ni zadnjih sedežev in gre v TAM? Ne bom sploh pisal, da se mi zdi hecno, da če boš brez zadnjih sedežev boš v TAM, kjer je potem vseeno, če imaš samo voznikov sedež in volan in samo pleh, namesto kljuk vezice, namesto stekla pa plexi.

Bom nehal, da ne bom počasi pisal take romane kot Schkorc. Že tale je predolg. oops
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
Vrni se na Tekmovanja

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost