Ok..sem prebral cel tvoj post...toliko nakladanja..na koncu pa še vedno ne vem kaj je avtoslalom? (vsaj to bi lahko opisal)
Torej, vzrok teh težav lahko tiči v večih stvareh, če pogledamo zgodovino slovenskega avtošporta zanimanja za cestnohitrostne dirke že dolgo ni takšnega kot je bil učasih, to navajam zaradi tega, ker je še najbližje avto slalomu. Na dirki za državno prvenstvo se zbere bore malo ljudi, pa še te so v večini prijatelji in sorodniki od nekoga pri teamu.Vzrok tega je drago dirkanje, pomankanje sponzorjev, ustvarjanje velike škode pri trkih na stezi( zaradi tega je veliko več zanimanja dirkačev za vožnjo gorsko hitrostnih dirk).
Zdravo!
Še moje skromno mnenje.
Najprej avtor tele teme se je preveč razpisal in za takšno količino besedila povedal bore malo. Na celotno zadevo bi bilo treba pogledati bolj kot na nek dogodek in ga tako promovirati.Avtor tega besedila pa je obremenjen z drag race in se preveč istoveti z njim.
O vzrokih za nezanimanje bi lahko napisali dokotrat pa nebi prišli stvari do dna.
Avtoslalom sam kot takšen je zanimiva panoga in je verjetno res najcenejša oblika dirkanja, saj ni potrebne nobene investicije za udeležbo, če odštejemo štarnino in obrabo gum ter tistih nekaj litrov goriva.
Vzrok za slabo udeležbo je po vsej verjetnosti nepoznavanje same panoge, tisti ki jo poznajo pa vedo da ni vse v številu konjev, ampak predvsem v vozniku, tu pa vsi tisti F&F dirkači ne morejo blesteti.
Sam zelo podpiram vsako obliko motošporta, še posebej tiste, ki so dostopne tudi nam navadnim smrtnikom (beri nimamo neomejenega proračuna).
Ker se mi ne da pametovati na forumih in imam rajši kakšno konkretno dejanje, me lahko kontaktiraš na privat, ker imam še kakšno zamisel za boljšo promocijo tega športa.
LP Tristan01
Sem si že dostikrat rekel da bi se poizkusil v tem športu, pa morem rečt
da so zlo slabo predstavljeni dogodki.
Še nikjer nisem zasledil da bi oglaševali ali kakor koli obvestili na dogodek v
tem športu (loh da se motim).
Avto slalom je odlična odskočna točka za kakršno koli kasnejše dirkanje. Ta vem sam, saj sem ga vozil 5 let in to v zlatih časih, ko nas je bilo na štartu tudi več kot 70.
Pri tej panogi se veliko naučiš glede same vožnje in spoznaš, da ni vse samo v tiščanju plina. Poleg tega se naučiš vrteti volan, zraven vleči ročno zavoro, itd.
Najvišje hitroszi po navadi niso višje od 60 km/h, toda to gre velikokrat 10 cm od robnika, tako da je v avtomobilu kar zanimivo.
Še nekaj dirkačev, ki so svojo kariero začeli v avtoslalomu in nadaljevali na "višjem nivoju": Brane Žunko, Boštjan Turk, Franjo Merkač, Primož Kostajnšek, Marko Jager
BTW: Saj ste imeli Potrèa iz E+ na enem slalomu èe se ne motim, mogoèe kak dopis na Kanal A pred dogodkom, in ga predstavite na oddaji E+.To je tudi en od predlogov.
Mogoèe se pa sam kakega udeležim, sprva kot gledalec za podporo,pol bomo pa videli kak naprej
Ja sej v bistvu lani je bil slalom tko prvo sezono pa zase lahko povem da sem prek neta spremljal kaj se dogaja pa tud z Ircarjem sva se dost pogovarjala o tem. Reku sem tud da ko bo na fiesti poštimano tudi podvozje (vanj imam namen vložiti kar nekaj denarja ko zaključim kompresor projekt), da se bom udeležil tud kakšne slalom tekme čist tko za mojo dušo. Aja prišel bi vozit že lani kako tekmo ampak so bile vse pretežno v okolici Maribora ali Murske Sobote meni pa že veliko denarja za taka potovanja poberejo Drag race tekme pa ne mi zamerit...
P.S.: Za letošnjo sezono smo v klubu mislili tudi enega uradnega klubskega slalomista imeti pa je zdej avto prodal, pol se pa pejd.....
O pak kok si napisov. Jaz se strinjam s tabo. Fora pr slalomih je res da se folk ne upa. Kle je dost več odvisn od voznika kot od avta v primerjavi z dragom. Od kegla do kegla je mini drag. Kako bi nardil to bl popularn pa nimam ideje. Men se zdi dobra stvar da ni tok različnih pokalov. Da je zmagovalc ubistvu edn in se pol reče... zmagu je ta pa ta. Ne pa da je tko k na dragu k je nbroj razredov, pol pa ubistvu zmaga v posameznem nima nobene prave teže. Rečš kolegom da si zmagu na dragu.. pa rečejo kako a ni un audi? In pol pride na vrsto razlaganje pravil pa pol folka vse mine. Treba je met čim manj nepotrebnih pravil, dosti slalomov - zaželjen bi bil kak v Lj. Pa medijsko pozornost, tko kot so naredil v MB. In potem mislim da bi se ljudje začel počasi opogumljat in bi pršli tud kaki vaški dirkači sukat volan.
Sicer je pa tko, da če jih pride preveč bo nov problem. Kako izvest AS v enem dnevu. Smile
PS: hemi .. daleč od tega da je letos prvi slalom. Slalomi so bli pomojm prej k dragi v SLO. Sam je bla zadnji dve leti žal kriza.
Kot sem že na Zup racingu komentiral : upam da mi uspe prit na èimveè avtoslalomskih prireditev,rad bi videl èe je zadnji pogon kaj konkurenèen proti majhnim okretnim avtomobilom,sicer v vsakem primeru bom zabaval gledalce z driftalnjem po progi,tako da bo to ubistvu trening zame in avto Very Happy
Honde so primerne za avtoslalom bolj kot si fantje tukaj mislijo,lahke so,dovolj moène,okretne v ovinkih,tako da spodbujam hondaše da se nehajo samo naravnost vozit in po forumih ovinke polagat....štoparica in proga ki je zanimiva (do te mere da so vsi prepoteni ko pridejo ven iz avta) je recept za pravo zabavo in spoznavanje avta v razliènih okolišèinah vožnje.
Upam da bo letos udeležba velika....z moje strani obljubim da bom probal poskrbeti za zabavo gledalcev Exclamation
Mogoèe bi bila udeležba veèja èe bi imeli avtoslalom še v ljubljani in v logatcu ( na dirkališèu),ubistvu sem preprièan da bi bila udeležba velika.
Vse kar jaz trenutno vem o tej temi je to, da naj bi končno v SLO oživel tudi avtoslalom. To pomeni, da naj bi bil v sklopu AŠ2005, iz česar sledi, da bo skupni pravilnik, skupna tehnična pravila ter možnosti za klube, da začno delati več in bolj zanimive, številčnejše, s sponzorji in več gledalci podprte avtoslalome v Sloveniji.
V Slo je tudi problem s prostorom za avtoslalome. Dosedanji organizatorji so se sicer res trudili, a potrebne so tudi drugačne, bolj odprte proge, ki so zanimive za gledalce. To je začarani krog: dobra prireditev = sponzor, dober sponzor = dobra prireditev, vse to skpaj = veliko gledalcev.
Veliko gledalcev = več $$$, je naslednjič še boljša prireditev...
Za primer si lahko vzamemo avtoslalome, ki smo jih lepili tudi na ta forum.
http://www.publicrace.com/modules/newbb ... 78&forum=3
Toliko iz moje strani...če pa kdo od vodilnih za avtoslalom tukaj, pa le naj kaj pripiše.
_BiStRi_ je napisal/-a:Dokler bo država pripravljena investirat v fuzbal in v stadione, ter se grobo upirala zasebnikom z lastnim denarjem za izgradnjo dirkališč(kot je bilo pred leti na viču, kjer je bivša županja uničila upe ljubljančanov o dirkališču in raje vložila denar v butasto žičnico na lj-grad) Se stanje v slovenskem avtošportu ne bo in se ne mora spremenit.
matr, tokrat si se pa res razpisu (čeprav sem navajen tvojih dolgih postov) je pa tame rekorden Wink
@ schkorc en nasvet za začetek...poskusi vse misli strnit v 10% tvojga teksta...ker sem prepričan, da 98% folka takih sestavkov ne bere...posledično spet nisi nič povedal...žal
žal nisem bral tovjega sestavka, cist predolg
pak stari, ej tole je pa tumač. Res maš voljo in cajt Wink Jes žal ne morm prebrat, ampak bom pa pršu kak avtoslalom pogledat...
Tut js ni šanse, da preberem tole
V nedeljo, 3.avgusta nikamor drugam. Na Ljubeljlju bodo močno zanimive mednarodne avtomobilske in motociklistične gorske dirke. (št.6,junij 1958)
AŠ2005 je napisal/-a:PROGRAM DELA
V prvem mandatu AŠ 2005 je bilo veliko narejenega.
Naslednje obdobje pa ne more biti samo nadaljevanje hoje po dosedanji poti temveč moramo na pomembnih segmentih začrtati in uresničiti novo usmeritev.
Pomembne spremembe in nove okoliščine terjajo nov koncept in nov pristop k njegovi uresničitvi.
Ugotavljamo, da so se izjemno spremenile kvantitativne okoliščine. V letošnjem letu je bilo v okviru AŠ 2005 izdanih 1000 licenc - pred 5 leti je bilo izdanih 200 - od tega bo blizu 500 vozniških licenc, 400 za športne funkcionarje in 100 drugih licenc. Samo število voznikov pomeni popolnoma nove okoliščine. Ta hip imamo 74 društev, pred 4 leti, ko smo ustanavijali AŠ smo začeli z 28 društvi. V Nacionalnem koledarju je letos načrtovanih 28 prireditev. Verjetno se bo za kakšno prireditev koledar še obogatil. Razne ideje je potrebno še preizkusiti in ob tem, streči interesom. Gre za paralelni rally kros, avtoslalom, grozovit pritisk je s strani t.i. "street racerjev", poznamo turistični rally in pojavljajo se tudi še druge ideje.
Ob tej kvantiteti se v izostreni luči postavlja vprašanje kakovosti, zato moramo imeti toliko moči, pa tudi športne in človeške poštenosti, da priznamo, da je ključen problem avto športa kvaliteta. Pri taki kvantiteti pride odsotnost zadostne kvalitete še bolj do izraza.
Naslednje dejstvo je, da organi AŠ 2005, mogoče z delno izjemo ua in še katero, delujejo preskromno, premalo učinkovito in v zvezi s tem je kar nekaj težav. Akti v AŠ 2005 so v precejšnji meri zastareli, nenatančni in kličejo po reformi. Potrebno je upoštevati sporazum, ki je bil podpisan z AMZS, kar sicer ne pomeni združitev AŠ
AMZS. Ne glede na to, gre za sporazum, za katerega je večina v AŠ 2005 v okviru ua menila, da je sprejemljiv in ki nakazuje možno dolgoročno rešitev: AŠ 2005 bo nosilec kompletne aktivnosti na področju avtošporta vključno z mednarodno, ki jo "delegira" FIA. Res je tudi, da Sporazum predvideva, da se bo AŠ 2005 na nek način, ko bodo stvari dozorele, dogovarjal z AMZS o povezavi, v taki ali drugačni obliki, saj se bo AMZS sama reorganizirala in se bo ta proces v bližnji prihodnosti pričel. V tem kontekstu ne kaže izključevati določene povezave, ki ne bi spremenila avtonomnost in razvojno usmeritev AŠ 2005. Ne glede na nekatere probleme, ki se bodo pri realizaciji pokazali je sporazum zelo pomemben. Pomembno je, da smo uspeli najti rešitve že lani in letos, v kontekstu tega sporazuma, da so v gibanju avto športa in AŠ odprta vrata za vse, da so bile pomembne amnestije in druge kompromisne rešitve, ne glede na usodne preizkušnje.
Ne glede na jasno osnovno usmeritev AŠ-a, vedno ni bilo dovolj jasno kako koncept realizirati. Izrazito se pozna kadrovski deficit glede števila in kvalitete kadrov in celovito v odnosu do nalog. Enostavno je bil vložen premajhen obseg dela.
Ne more se spregledati dejstva, da je evidentna kriza v krožno hitrostnih dirkah in če se na krizo ne bo ustrezno reagiralo, bo le slabše. Na drug način gre za določeno krizo v avtokrosu, kjer bo potrebno določene stvari spremeniti - premik v smeri internacionalizacije, približek FIA-i.
Organizatorji so poleg dirkačev ključne osebe tega športa, kar se ne sme pozabiti. Brez mnogih bo ta šport živel, brez siamskih dvojčkov, to je dirkačev in organizatorjev, pa ne more. Če ni prireditev, avto športa ne bo in pri tem mislim na zadostno število kakovostnih prireditev. Organizatorji vedo koliko truda vlagajo, letos bo n.pr. za 28 do 30 prireditev potrebnih 1 mio EUR, kot za 300 avtov vsaj 3 mio EUr. Točnih podatkov ni in z Ministrstvom za šport je bila dogovorjena priprava analize za financiranje avto športa, da bi lahko operirali z realnimi podatki. V naslednjih letih je sedanji obseg denarja potrebno podvojiti, ker brez bistveno več denarja ni bistveno drugačnega avto športa. Organizatorji sami vedo, da se prireditev pogosto lotevajo zelo kampanjsko, da je narejeno veliko premalo za spektakel, veliko premalo za publiko, veliko premalo za dobiček. Tako imajo organizatorji, ob vsem spoštovanju in nenadomestljivosti, še dosti dela.
Niso samo dejstva znotraj avto športa tista, ki odločilno vplivajo. Smo v EU. Sklep FIA, da od 1.1. letos ne bo več startnih dovoljenj, mednarodnih licenc znotraj 24 držav unije, je popolnoma nov aspekt. Tisti, ki meni, da se vrti absolutna kvaliteta avto športa na Hrvaškem ali v Jugoslaviji, ima vso pravico do takšnega mišljenja. Ne izključujemo sodelovanja s sosedi, toda koordinate, ki jih determinirajo geostrateške in politične okoliščine, je potrebno upoštevati. Še bolj je potrebno upoštevati ekonomske zaostritve. Tu je tudi cela vrsta drugih okoliščin, ki vplivajo na avto šport, ne glede na vse dosežke, ki jih je potrebno v vsakem trenutku spoštovati. Potrebno je reči, da je čas za novo paradigmo, za spremembe in se stvari lotiti drugače. Potreben je nov koncept.
Večji problem kot z vsebino, je problem odgovoriti na vprašanje kako.Še večja kriza se začne, ko se postavi vprašanje kdo bo to naredil in ne na koncu, potrebno bo izjemno veliko delati, saj ni genijev, ki bi z malo dela koncept realizirali. Ambiciozno zastavljen koncept terja primerne odgovore na ta vprašanja. Organizacijski, metodološki in drugi pristopi morajo biti moderni, pragmatični, produktivistično orientirani, učinkoviti in v najbolj plemenitem smislu besede managerski, saj le moderen managerski pristop lahko zagotovi doseganje zastavljenih ciljev. AŠ 2005 ni le dediščina ali monopol ustanovteljev, avto šport potrebuje nove ljudi. Vsak se lahko vključi v ta koncept, vendar praksa kaže, da to ni dovolj. Jasno je potrebno povedati, da je ključen problem v tem, da imamo v AŠ 2005 še vedno ogromno večino, ki je v AŠ 2005 zaradi svojih ožjih interesov - kakršnihkoli, organizirajo dirke, imajo klube, dirkajo ipd. - vendar je to premalo. Vsak za optimalno realizacijo svojega parcialnega interesa potrebuje učinkovito realizacijo integralnega interesa. Nosilcev integralnega interesa, neobremenjenih s parcialnim interesom, pa je zaradi mnogih razlogov zelo malo. Celo več, še vedno se pojavlja napačno razumevanje, da je funkcija ali participacija v AŠ 2005 največja garancija, da svoje interese uresničimo, pa če je treba tudi mimo reda in interesov drugih. Nadaljevanje takšne prakse bi bilo začetek konca.
1. Prireditve
Prireditev mora biti spektakel. Cilj vsakega organizatorja mora biti narediti vrhunsko prireditev, kriteriji pa so zelo jasni. Ljudi mora biti veliko in vedno več, mora biti medijsko pokrita in mora biti "bussines", pa tudi če bo kakšna manj. Prireditev mora biti ciljno usmerjena. Tudi trg bo pokazal, prav tako uspešnost organizatorjev koliko in temu je potrebno slediti. To velja tudi za nove panoge.
2. Vozniki
Z vozniki moramo delati več in bolje. Prve korake smo naredili z zavarovanji, 39 smo jih kategorizirali, vse bomo vključili v register slovenskih športnikov, zanima nas področje zdravstvene skrbi, zanima nas karting, moramo odpreti temo šol mladih za rally, moramo odpreti temo trenerjev. Karting je potrebno uveljaviti, preprosto zaradi tega, ker ga tehnološko potrebujemo - posebej, ko gre za hitrostne dirke. Na idejah, o katerih smo govorili, bi že letos lahko kaj storili - t.i. "nacional junior tim" moramo oblikovati v rallyju in ev. GHD in najboljše mlade voznike vključiti. Pot do absolutne kakovosti v avto športu je dolga in naporna, vendar se ji AŠ 2005 ne sme odpovedati. Ciljati je potrebno na srednji, pa tudi na dolgi rok, da se bodo nekateri naši mlajši vozniki sposobni kosati v absolutni konkurenci in v ta namen tudi pripraviti določene konkretne projekte: torej mladi vozniki, vrhunski vozniki in vozniki, ne glede na starost.
3. Problem zdravstvene skrbi
Je poseben problem. Pri vsej masi ljudi, je po logiki povsem verjetno, da nekaj ni zdravih, za kar je odgovoren tudi AŠ 2005. Delamo na konkretnem projektu, da bi lo spremenili. Ta projekt je nujno čimprej uresničiti. Verjetno že za leto 2005.
4. Mediji
Potrebno je redefinirati politiko, priti do pogodb, angažirati sponzorje, ki bi nam lahko pomagali. Moramo zagotoviti n.pr. neposreden prenos gorske dirke in ravno tako tudi prenos kake hitrostne preizkušnje za rally, prenosi KHD pa so povezani s kakovostjo. Nujni so agresivni in konkretni projekti.
5. Tekmovalni sistem
Sedanji sistem ni več ustrezen pri 500 dirkačih. Organizatorji bodo pred nerešljivimi problemi. Verjetno bo potrebno narediti večnivojski sistem ali po kvaliteti ali z novinci. Potrebno bo upoštvati FIA, potrebno bo upoštvati mednarodno kompatibilne razrede in seveda tudi kompatibilnost s sosednjimi državami.
6. Mednarodna politika
Potrebna je jasna strateška usmeritev. Sestavni del športa so tudi mednarodni odnosi. Absolutno prednost bodo imeli Unija, sosednje države in dežele. Vse ob upoštevanju medsebojnega spoštovanja in reciprocitete.
7. Finance
Obseg sredstev v naslednjem obdobju moramo podvojiti. To pomeni videti nove vire, kateri so tisti viri, ki temeljijo na lastni bazi, kje so rezerve z gledalci, kaj je s sponzorji, loterijo, in ali odpreti temo članstva v ožjem smislu, v kar nas sili tudi zakonodaja. Aktualni so tudi projekti v smislu komercialnih aktivnosti, povezanih s športom.
8. Objekti
Stvari je potrebno definirati, kaj je z letališči in dirkališči Cerklje ter Logatec. Nenazadnje bi morali startati na projekt dirke v Ljubljani, ki bi lahko imela sinergijske učinke na marsikaj - tudi na denar, vendar z rešitvijo, ki bi omogočila dirke vsaj v desetletnem obdobju.
9. Športni funkcionarji
Popolnoma na novo moramo postaviti koncept športnih funkcionarjev, od nazivov dalje. pomeni - postaviti na novo v smislu specializacije, v smislu primerljivosti, vključenih v sistem izobraževanja v okviru Fakultete za šport. In v zvezi s tem je povezan pravilnik, ki bi to urejal.
10. Splet in glasilo
Spletno internetno stran moramo dograditi, narediti "zaprti" del in vztrajati na obliki klasičnega komercialnega glasila, ali v povezavi z enim od obstoječih medijev, saj so gledalci in mediji tretji steber avto športa.
11. Zaključne prireditve
Zaključno prireditev smo uspeli v zadnjih letih, tudi s pomočjo ZOTKS, spraviti na soliden nivo in verjamem, da jo bomo vsako leto dogradili. Želeli bi narediti vrhunsko, elitno prireditev v avto športu, z dodatno vsebino.
12. Statusna vprašanja, organizacija
Menim, da je v tem obdobju potrebno dokončno definitivno razčistiti vsa statusna vprašanja. Do FIA-e, vprašanja do države, do Olimpijskega komiteja in v tem smislu seveda redefinirati tudi koncept dela v okviru AŠ 2005, tudi njegovih organov, financiranja AŠ 2005 in hoteli ali ne, doreči določeno profesionalizacijo. Pristop mora biti izrazito strokoven, moderen, in, že rečeno, managerski. AŠ 2005 mora za uresničitev programa zagotoviti vire financiranja na račun aktiviranja dodatnih sredstev.
Organizacija terja nov pristop, spremembe v odnosu do društev, ter verjetno organiziranje sekcij po panogah.
V naslednjem obdobju je potrebno spremeniti in dopolniti akte, še bolj kot statut, športni pravilnik in vnesti nov organ v skladu z najnovejšimi spoznanji stroke - arbitražni organ - v smislu klasične arbitraže, ker so pravne ekspertize pokazale, da je prav to znotraj AŠ 2005 najbolj učinkovit ukrep zoper to, da bi se poskušalo uspešno prenašati športne probleme, ki se v delu pojavljajo, na pravosodne ali kakršnekoli druge organe izven športa.
Tudi doslej smo bili dobri. Toda težiti moramo k absolutni kvaliteti, k perfekciji. Ohranjanje obstoječega je stagnacija, kar je v resnici nazadovanje. AŠ 2005 pa je bil ustanovljen za to, da gre in bo šel avto šport naprej.
Od vseh nosilcev posameznih in skupnih interesov je odvisno, v kolikšni meri bomo uspeli "vnovčiti" ogromne potenciale, ki jih eden najpopularnejših športov 21. stoletja nedvomno ima.
Uporabnik lovelove pravi:
Uporabnik Vseved pravi:
glede tega sporta
A to je tut šport? fused: :crazy:
A pol ste vi k vozite drag rejse ŠPORTNIKI? :crazy:
Uporabnik zoranwagen3 pravi:
Uporabnik rs2 pravi:
Na vse;
dejmo mal zmanjšat ton in pa negativno energijo.
Urediti se mora marsikaj, tako pravilnik, vloga AŠ, kot možnost organizatorjev, da se jim olajša zadeve.
Zoranwagen; ne bit tako prepričan, da bo tekmovalcev zadost; - ne se zanašat samo na hrvaški streetrace in pa njihove tekmovalce.
Če slo tekmovalci bojkotirajo tekmo, ne bo ravno uspešen event. In če bomo na AŠ obelodanili, da slo tekmovalci bojotirajo do nadaljnega oz. ureditev zadev, bo tudi AŠ pripravljen urediti zadevo.- Tukaj ne bo volja enega organizatorja (Grega) spremenila nič - četudi naredi tekmo. Kaj bo z naslednjimi tekmami? Se pravi bodo v Slo dirkali samo hrvati?
Ne bodi tako naiven.
Vsi moramo biti zadovoljni - tekmovalci, AŠ, organizator.
Ne podcenjevat tekmovalcev, če se njihovo nezadovoljstvo bliža koncu...
Koga boš pa hodil iskat na cilj z Imprezo? 2 delegata AŠ, katera te bosta vsa prešvicana od silnega teka na 400m čakala na cilju?
Brez tekmovalcev ni tekme. Brez organizatorja ni tekme.
Samo slovenci smo tako prfuknjeni, da se ne znamo zmenit.
Mal mi ti navivno deluješ. Sam si lepo povedal, da si že dosedaj v manj kot letu dni 7 x sastankoval na AŠ kje so takrat bli "ta glasni" ki delajo v "dobrobit" športa in tudi tokrat bo tako veliko blabla na tabli na koncu pa boste eni in isti v LJ na pogajanjih-dogovorih...vsa leta je blo tako in ne vidim zakaj bi blo tokrat drugače!
Morem priznat, da vsegaskup počasi ne razumem več.
Če gremo mi dirkat na Hrvaško, Bosno, Srbijo, Avstrijo, Madžarsko,...pogledamo pravilnik, lokacijo, se pozanimamo kako je blo prejšnja leta, mogoče kontaktiramo organizatorja in ga glede nejasnosti vprašamo!
Nikakor pa mu ne postavljamo pogoje.
Lep primer je bil lani avstrijski Racewors-polomija (merilne naprave odpovedali so hotli merit s štoparco) na tako priredidet pač več nebom šel in mirna bosna.
Lepo je, da nekateri poskušajo organizatorje opozorit na nepravilnosti in jim poskušajo pomagat z nasveti kako zadevo izboljšat. Sam z izsiljevanjem ne dosežeš nič ravno nasprotno!
Me pa res zanima kaj se bo iz vsega tega izcimilo: kaj bo na sobotnem sestanku? kaj bo na ponedeljokovem sestanku? kaj bo na dirki ali sploh bo?
Počakajmo in se dajmo presenetit!
btw: za 200k sit (kok sem jih dobil v SG) vozim pred AŠ funkcionari vzvratno cilj-štart dobr pustmo podrobnosti
Uporabnik Vseved pravi:
Citat iz letosnjega King Of Europe tekmovanja
"Let me remind you that King of Europe has been created by dragracers for dragracers because we were tired to go to "business-oriented" competition where the #1 rule is money. Our #1 rules are security, competition, friendship and of course this event is made to crown the fastest european street legal car. "
Recimo, da se bomo trudili delat v tej smeri tudi pri nas.
Sprejeli smo dopolnjen pravilik, (glej prilogo) ki prinasa nov sistem kvalifikacij , spremenjen sistem tekmovanja , uvedba ekipnega tekmovanja , ročno »proženje« semaforja , nižje štartnine , določen sistem nagrad in višine le-teh.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov