Dve leti nazaj sem pri vulkanizerju "uskladiščil" letne gume. Ker pa jih dve leti nisem prišel zamenjati jih je "deponiral" brez kakršnega koli obvestila. Me zanima ali lahko to naredi, glede na to da gume niso bile slabe beri skoraj nove. Tudi na listu katerega mi je dal nikjer ne piše da jih on po dveh letih stran vrže če se ne premontirajo.
Zakaj jih pa nisem premontiral prej? Ja pač nisem. To sploh ni pomembno sedaj.
Mislim da bi me moral prej obvestiti, oziroma na list kateri potrjuje da sm jih skladiščil, napisati opozorilo da se po določenem času deponirajo.
Kar naj časti druge.Ne moreš kar neki stran vržt,če ni lastnika.Če nudi uslugo je fajn da tud kakšne podatke od stranke pobere in jo obvesti o dogajanju.
Js sem jih mel lani na skladiščenju in je na potrdilu z odebeljenimi črkami pisalo, da če zamudim 3 mesece za določenim datumom, da pnevmatike postanejo last tega podjetja. Preveri kaj si podpisal, če je gor zavedeno kaj podobnega se lohk pod nosom obrišeš, če pa ni nikjer nič, pa zahtevaj nove gume.
in ko je poteklo prvo leto, si šu tja in vplačal skladiščenje še za eno leto ali si samo pustil in mislil da ko boš tja prišel premontirati boš plačal tudi za nazaj?
Nism tega mislu ampak ja..tud to bi bila varianta. Ampak sploh ni važno kaj sem mislil jaz. Na listu katerega sem prejel nikjer ne piše časovna omejitev skladiščenja.
Tuki se pa čisto strinjam z dejanjem tistega, ki ti je nudil uslugo. Verjetno ti je ob plačilu skladiščenja povedal, da je to za eno leto skladiščenja. Torej je rok prevzema eno leto. Če nisi nameraval lani menjati pnevmatik bi moral preprosto iti vplačati skladiščenje še za eno leto.
Če bi vsem tistim, ki jim nikoli ne pridejo nazaj po rabljene pnevmatike, skladiščili le te v nedogled, bi mu v parih letih verjetno zmanjkalo prostora saj bi imel v skladišču polno pnevmatik po katere nihče ne pride.
Se pa strinjam, da bi bilo najboljše, da bi ponudnik te storitve vzel tvoj kontakt za take primere in poklical v primeru, da po pnevmatike ne prideš.
Malo drugačna o skladiščenju pnevmatik...Bemusunce, da bom znorela, lahko pa da se preveč sekiram...Skratka. Dol sem vzela (je vzel brat) letne gume z jeklenimi platišči vred....Težava nastane pri tem, da jaz vztrajam, da se naredi prostor, za pokončno skladiščenje gum, ker pač vsi članku na spletu in proizvajalci tako priporočajo in še bolj bi bila vesela, če bi nekam na steno v kleti (bi se dalo, sem našla primeren prostor) nabil 4 kole in bi gume tako lepo visela. A on pravi "ni prostora v kleti" in jih je položil drugo na drugo....
Kak je efekt tega. To pomeni "samo" da ga na pomlad pošljem v tri krasne in obvezno centriranje gum ali se dejansko dela slabo materialom?
Se strinjam s predhodnikom, jaz imam na avtu vedno iste feltne, jeklene. Torej tiste gume, ki niso v uporabi niso na platiščih in jih skladiščim v eni lopi, leže druga na drugi, vedno vse ok. Ker pa sem že po oddaji tega posta bral tale članek, pa vidim, da nimam prav, toda kot pravim, narobe ni bilo nič. Prilagam tale link kjer je tudi skica pravilnega skladiščenja https://www.avtomobilizem.com/novice/mo ... 7-11-2018/
Glede na to da je sponzor članka, ki si ga linkal, continental, bi lahko dali (namesto skice pravilnega skladiščenja) kakšno fotografijo iz continentalovega skladišča. Kako jih oni skladiščijo. Tudi take, ki ležijo po par let pri njih v skladišču in jih prodajajo kot nove.
Mogoče imajo pa zaposlene, ki jih vsake 4 tedne obračajo
Jaz jih imam na platiščih in so vedno leže, na boku, ena na drugi, brez prelaganja, rotiranja, ipd. Pa ni nikoli problemov.
Prej, ko nisem imel platišč, sem jih pa skladiščil tudi leže, eno na drugi, pokonci, poševno, v vseh mogočih položajih, kjer je pač bil prostor... tudi brez prelaganja in tudi nikoli problemov...
skladiščim gume VEDNO eno na drugo, brez platišč.. Dosedaj še nikoli problema... pa to delam že ohoho let.. Mislim, da tistih nekaj mesecev, ko gume "čakajo" na novo sezono, ne pomeni nič pretresljivega, ne glede na to, kako so zložene.. Če bi jih imel pokonci, se 200% ne bi spomnil rotirat zadeve..
Gume po menjavi operem s toplo vodo,počistim kamenčke iz profila in namažem z mešanico glicerina in vode. Višek pobrišem in jih zavijem v vulkanizerske vreče. Skladiščim dve po dve na boku. Do sedaj so bile še vsake kot nove,tudi ob nabavi drugih.Vse skupaj vzame 2x po 20 minut na leto.
...Pravilna lega shranjevanja pnevmatik na platiščih je v horizontalnem položaju (na boku – ena na drugo) ali obešanje pnevmatik s platišči na kavlje. Osnova za hrambo pnevmatik brez platišč pa je, da gume skladiščimo v vertikalnem (navpičnem) položaju.
Gume brez platišč položno nalagajte eno na drugo. Enkrat na mesec zamenjajte vrstni red naloženih pnevmatik. Če so gume na platiščih, jih skladiščite napolnjene in v navpičnem položaju.
PS: tko kot so že predhodniki pisali, jih tudi jaz nalagam eno na drugo (s platišči in brez), pa še nikoli nisem imel težav.